abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 20:02:17 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17784392
[Centraal] Moderatie Ouder(s)

We gaan hier maar weer verder waar we gebleven waren.
en we gaan nog niet zingen

[ Bericht 11% gewijzigd door Lois op 20-04-2004 09:22:13 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:02:46 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_17784406
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:55 schreef Lois het volgende:

[..]

Oke, sorry dan begreep ik je verkeerd. ik hobbel een beetje heen en weer tussen Fok, een "ik wil niet slapen" kind en een "ik heb zo'n honger maar ik lust geen groente" babietje. Dat is niet de ideale manier van Fokken, dat geef ik toe, maar ik wilde zo graag dit een beetje uit de wereld hebben.
Ga jij maar lekker naar je kindjes toe joh... Ik ga even lekker knutselen ofzo...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:04:19 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17784455
*trekt zich ook terug achter de naaimachine.

en de rust keerde terug...
pi_17784497
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:02 schreef Lois het volgende:
We gaan hier maar weer verder waar we gebleven waren.
en we gaan nog niet zingen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:06:57 #5
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_17784535
Het was zèker niet mijn bedoeling om de rel te voeden, trouwens, probeerde slechts hier en daar een nuance aan te brengen

koffie!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 20:07:38 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17784558
Ik zat in het verkeerde topic te posten
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:05 schreef Lois het volgende:
Oke ik ga even verder:

Ik snap Troels frustraties wel want die voelde zich geroepen om Rewimo's post te verdedigen en ziet zich nu ineens middenin deze ruzie zitten. Wat ik niet begrijp is, als je zegt dat je het zo graag wilt uitpraten met Mous maar haar emailadres niet hebt, waarom je mij of Karin dan niet even mailt? Ik kan dan je mail doorsturen naar Moussy en dan kunnen jullie zelf kijken of je er via de mail beter uit kunnen komen.

Rewimo, ik begrijp van jou ook dat je het graag wilt oplossen, logisch. Wat jammer is dat dit topic nu verzand in 1 grote toestand waarin moussy zich wellicht niet prettig meer voelt om te reageren. (ik weet het niet hoor, ik zeg ook maar wat, ik probeer niet voor moussy te denken)
Zou een mailtje over en weer niet iets kunnen helpen?

Heb ik nu de belangrijkste dingen wel te pakken of mis ik nog het een en ander?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17784569
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:06 schreef Leah het volgende:
Het was zèker niet mijn bedoeling om de rel te voeden, trouwens, probeerde slechts hier en daar een nuance aan te brengen

koffie!
Als het maar geen borstvoeding is vindt ik het best
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 20:08:47 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17784595
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:06 schreef Leah het volgende:

koffie!
Dat werd ook zeker gewaardeerd hoor, ik zag het meer mensen doen en dat is erg prettig.

kindjestijd, tot zo
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 maart 2004 @ 20:38:18 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17785369
Lois, ik heb al uitgelegd hoe het van mijn kant gegaan is. Moussy wil niet reageren. Wat mij betreft ligt het initiatief nu bij haar. Ik heb mijn best gedaan.

Wat ik wel heel vervelend is, is dat de zwarte piet nu opeens bij Troel ligt, terwijl zij deze discussie is gestart om te voorkomen dat topics uit de hand gaan lopen. Dat vind ik niet terecht en niet eerlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2004 @ 20:40:00 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17785423
Wat een gezeik hier... ik ga me bijna thuis voelen
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:43:19 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17785530
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik wel heel vervelend is, is dat de zwarte piet nu opeens bij Troel ligt, terwijl zij deze discussie is gestart om te voorkomen dat topics uit de hand gaan lopen. Dat vind ik niet terecht en niet eerlijk.
Nou Rewimo, vind je zelf ook niet dat Troel echt zeer vijandig, onbeschoft, zuigerig en zeikerig reageert? Ik schrik me echt kapot van de manier hoe zij reageert op/in deze hele discussie. Heel, heel naar. Bij mij zijn de ogen geopend wat voor een type zij is, goh, wat een naar mens.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2004 @ 20:44:37 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17785567
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:43 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Nou Rewimo, vind je zelf ook niet dat Troel echt zeer vijandig, onbeschoft, zuigerig en zeikerig reageert? Ik schrik me echt kapot van de manier hoe zij reageert op/in deze hele discussie. Heel, heel naar. Bij mij zijn de ogen geopend wat voor een type zij is, goh, wat een naar mens.
Ah... de tweede ronde...

*er goed voor zitten gaat*
pi_17785711
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah... de tweede ronde...

Wil je popcorn?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:49:49 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17785724
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah... de tweede ronde...

† In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 20:52:04 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_17785778
Kan iemand de cola even doorgeven?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:54:44 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17785845
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Lois, ik heb al uitgelegd hoe het van mijn kant gegaan is. Moussy wil niet reageren. Wat mij betreft ligt het initiatief nu bij haar. Ik heb mijn best gedaan.

Troel had beter haar mond kunnen houden.
Er was niemand die er op in gegaan was en Moussy zelf liet zich ook eventjes niet meer zien.
Ze had het beter kunnen laten gaan ipv met haar neus vooraan te gaan staan om te klagen.

Gevalletje 'wie kaatst...'
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:56:37 #17
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17785893
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:52 schreef moussy het volgende:
Kan iemand de cola even doorgeven?
Hier, pak aan Moussy, ijskoud uit de koelkast
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:56:43 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_17785896
quote:
Oke ik ga even verder:

Ik snap Troels frustraties wel want die voelde zich geroepen om Rewimo's post te verdedigen en ziet zich nu ineens middenin deze ruzie zitten. Wat ik niet begrijp is, als je zegt dat je het zo graag wilt uitpraten met Mous maar haar emailadres niet hebt, waarom je mij of Karin dan niet even mailt? Ik kan dan je mail doorsturen naar Moussy en dan kunnen jullie zelf kijken of je er via de mail beter uit kunnen komen.

Rewimo, ik begrijp van jou ook dat je het graag wilt oplossen, logisch. Wat jammer is dat dit topic nu verzand in 1 grote toestand waarin moussy zich wellicht niet prettig meer voelt om te reageren. (ik weet het niet hoor, ik zeg ook maar wat, ik probeer niet voor moussy te denken)
Zou een mailtje over en weer niet iets kunnen helpen?

Heb ik nu de belangrijkste dingen wel te pakken of mis ik nog het een en ander?
Het gaat mij in eerste instantie niet om de opmerking van Moussy tegen Rewimo, dat was voor mij de druppel inderdaad. Ik baalde (en baal) behoorlijk van de opmerking van Moussy tegen mij:
quote:
Zei de ouder die geen ouder is maar toch driftig gebruik maakt van het topic dat ontstaan is voor en door creatieve ouders vóór hun kinderen of de kinderkamers? Juist ja.....
Ik vond dat een lage opmerking van Moussy, maar ben daar toen niet al te veel op ingegaan. Ik heb daar jullie toen over gemaild en heb ook gezegd dat het me speet dat het er in dat topic zo aan toe ging.

Vandaag kwam ik dus nog zo'n hatelijke opmerking van Moussy tegen en toen vond ik het genoeg. Blijkbaar kan Moussy hier dus opmerkingen maken die van een ander niet gepikt zouden worden.

Het ergste baal ik ervan dat ik dus blijkbaar niet goed genoeg zou zijn voor dit forum omdat ik zelf geen moeder ben, en zo ook dus miss_dynastie, Brighteyes en de andere niet-moeders. Bovendien was het duidelijk dat die opmerkingen van Rewimo niet lelijk bedoeld was. In tegenstelling tot de opmerking die Moussy tegen mij maakte, die was wel degelijk lelijk bedoeld.

Waar ik nu heel erg tegenaanloop, en het is misschien hard dat ik het zeg, dat iedereen nu Moussy een hand boven haar hoofd houdt, want zij heeft het moeilijk, met Mink en nu met die medicijnen, maar dat hoeft ze niet op anderen af te reageren. Ik vind het erg wanhopig om Mink te gebruiken.
Ook merk ik dat de mensen van de mailinglist het heel mooi allemaal voor Moussy opnemen. Er zal wel gigantisch druk gemaild worden nu, want ik ben natuurlijk een HEEL NAAR MENS.

Nou spuuglokje, troost je, je kent me voor geen meter en dat zal je nooit gebeuren ook.

Het feit dat alle omstanders er nu een lolletje van maken, waaronder ook een andere mod, geeft mij maar meteen weer aan wat voor mensen hier rondlopen, sorry shmoopy, als ik van iemand niet zo'n reactie verwacht had, dan was het wel van jou.

Ik probeerde de boel op te lossen, maar nu is iedereen tegen me. Ik heb tenslotte geen kind hoeven te begraven. Ik heb besloten om Fok! daarom maar links te laten liggen. Als ik als niet-ouder niet welkom ben in OUDERS, dan is het voor mij afgedaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2004 @ 20:59:34 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17785982
Die mailinglist zit je nogal dwars valt me op
  woensdag 17 maart 2004 @ 20:59:37 #20
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17785984
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:56 schreef Troel het volgende:
Ik heb besloten om Fok! daarom maar links te laten liggen. Als ik als niet-ouder niet welkom ben in OUDERS, dan is het voor mij afgedaan.
Goed zo meissie, ga nu maar lekker janken bij Bert
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:03:23 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17786090
quote:

Blijkbaar kan Moussy hier dus opmerkingen maken die van een ander niet gepikt zouden worden.
Dit wil ik er wel even uitlichten. Moussy kan hier opmerkingen maken, net zo goed als jij hier op merkingen kan maken. De reden waarom ik schijnbaar in jouw ogen meer pik van mous is denk ik omdat ik moussys manier van reageren ken. Ik weet hoe ze het bedoeld, ik weet vanuit welke situatie ze komt en ik ken haar manier van reageren. Een gevalletje "leer je users kennen" noemt Yvonne dit in de crew. Dat is geen hand boven het hoofd houden, dat is meer een bepaalde kennis van iemand hebben.
Zo herken ik ook altijd een Rewimo post, een Jessie verhaal en ga zo maar door.
quote:
Het ergste baal ik ervan dat ik dus blijkbaar niet goed genoeg zou zijn voor dit forum omdat ik zelf geen moeder ben, en zo ook dus miss_dynastie, Brighteyes en de andere niet-moeders. Bovendien was het duidelijk dat die opmerkingen van Rewimo niet lelijk bedoeld was.
Dat was dus niet zo duidelijk voor iedereen.
quote:
In tegenstelling tot de opmerking die Moussy tegen mij maakte, die was wel degelijk lelijk bedoeld.
Die zal ik nog eens even moeten opzoeken omdat te kunnen beoordelen.
quote:
Waar ik nu heel erg tegenaanloop, en het is misschien hard dat ik het zeg, dat iedereen nu Moussy een hand boven haar hoofd houdt, want zij heeft het moeilijk, met Mink en nu met die medicijnen, maar dat hoeft ze niet op anderen af te reageren. Ik vind het erg wanhopig om Mink te gebruiken.
Ook merk ik dat de mensen van de mailinglist het heel mooi allemaal voor Moussy opnemen. Er zal wel gigantisch druk gemaild worden nu, want ik ben natuurlijk een HEEL NAAR MENS.
Dit heb je ik hierboven al proberen uit te leggen, en over dat mailen, dat is een hele andere kwestie die blijkbaar toch wel dwars zit.
quote:
Ik probeerde de boel op te lossen, maar nu is iedereen tegen me. Ik heb tenslotte geen kind hoeven te begraven. Ik heb besloten om Fok! daarom maar links te laten liggen. Als ik als niet-ouder niet welkom ben in OUDERS, dan is het voor mij afgedaan.
Je bent hier wel welkom, iedereen is hier welkom. Ik heb al eerder gezegd: er zijn hier geen toelatingseisen of wat ook.
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2004 @ 21:04:29 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17786120
Overigens denk ik dat in dit subforum 'grappige' opmerkingen harder aan kunnen komen dan in elk ander subforum.

In de meeste gevallen wordt tegenwoordig doelbewust gekozen voor kinderen. In sommige gevallen wil het dan ook nog eens niet lukken (in de ruimste zin van het woord.: Geen zwangerschappen, handicaps en overleden kinderen).

Omdat er zo doelbewust gegaan wordt voor kinderen en in deze consumerenmarkt het voor mensen bijna niet te verkroppen is wanneer er dan iets mis gaat, koesteren de mensen bij wie het wel gaat hun kroost. Kinderen zijn denk ik voor de meeste ouders het meest kostbare bezit. Elke opmerking welke iets suggereert kan daarom heel beroerd vallen.

Dat... en gewoon kutnijd van 50 verschillende wijven bij elkaar natuurlijk
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:04:39 #23
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_17786124
quote:

Als ik als niet-ouder niet welkom ben in OUDERS, dan is het voor mij afgedaan.
Troel, dat heeft 1 iemand, en dan zelfs nog indirect, gezegd. En dat was ook nog eens iemand waarmee het gewoon niet klikt.
Je moet het wat dat betreft niet erger maken dan het is hoor.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:06:04 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17786160
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens denk ik dat in dit subforum 'grappige' opmerkingen harder aan kunnen komen dan in elk ander subforum.

In de meeste gevallen wordt tegenwoordig doelbewust gekozen voor kinderen. In sommige gevallen wil het dan ook nog eens niet lukken (in de ruimste zin van het woord.: Geen zwangerschappen, handicaps en overleden kinderen).

Omdat er zo doelbewust gegaan wordt voor kinderen en in deze consumerenmarkt het voor mensen bijna niet te verkroppen is wanneer er dan iets mis gaat, koesteren de mensen bij wie het wel gaat hun kroost. Kinderen zijn denk ik voor de meeste ouders het meest kostbare bezit. Elke opmerking welke iets suggereert kan daarom heel beroerd vallen.

Vergeet ook de rondvliegende hormonen niet
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:06:21 #25
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_17786166
quote:

Sprak de man
pi_17786287
quote:

Het feit dat alle omstanders er nu een lolletje van maken, waaronder ook een andere mod, geeft mij maar meteen weer aan wat voor mensen hier rondlopen, sorry shmoopy, als ik van iemand niet zo'n reactie verwacht had, dan was het wel van jou.
Nou Troel, dan heb je iets te snel je conclusies getrokken, want ik zat nog te broeden op een reactie op Spuuglokje, om duidelijk te maken dat haar post imo niet kon, zo op de man spelen doe je niet, en dat ik jou anders 'ken'.

Ik vind het op zich prima dat je de situatie aankaart nl, want irritaties die maar doorsudderen lijken mij ook niet erg constructief, maar wacht gewoon even rustig af hoe anderen posten en zit er niet meteen zo bovenop.
Adem af en toe even voor je post, je punt was duidelijk, maar drijf het dan niet op de spits, snap je?

[disclaimer]
ik heb 2 kinderen, ben kleuterleidster geweest, lurk hier veel en ben GM
[/disclaimer]
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:11:22 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17786321
Troel, ik kan wat dat betreft alleen Lois' post maar onderschrijven.
Ik denk dat Moussy's reacties (excuses Mous als ik voor je denk) een typisch geval is van:' Iemand heeft pijn en gaat omzich heen schoppen'.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook nog wel eens last van heb, en helaas zijn het dan wel eens de verkeerden die een trap krijgen.

Ik denk idd dat je er te zwaar aan tilt en zou het jammer vinden als je dit de reden laat zijn om het forum de rug toe te keren.

Zoals Swets het zegt, we zijn en blijven vrouwen met allen oplopende emoties etc. van dien.
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:12:04 #28
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17786338
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef pluisje het volgende:

Troel, dat heeft 1 iemand, en dan zelfs nog indirect, gezegd. En dat was ook nog eens iemand waarmee het gewoon niet klikt.
Je moet het wat dat betreft niet erger maken dan het is hoor.
Ik voelde me door die opmerking anders ook behoorlijk onwelkom eerlijk gezegd.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:13:15 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_17786370
Best leuk, als andere mensen voor je gaan denken en dan ook nog eens denken dat je zielig bent
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:13:26 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17786380
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:59 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Goed zo meissie, ga nu maar lekker janken bij Bert

En dit vind ik dan eigenlijk wel weer veeeel te ver gaan.
Kom op, we zijn wel volwassenen bij elkaar en niemand heeft volgens mij de bedoeling anderen bewust het topic uit te werken.
pi_17786399
Troel niet weggaan joh. Laat lekker gaan. Een tijdje terug werd ik ook nog naief bevonden en misschien nog steeds wel Weet je neem het met een korrel zout. Je wil zelf ook niks met diegene neem ik aan. Als mensen niet willen dan kan je dat niet dwingen. Dan kun je het nog zo ontrecht vinden. Dan heeft schreeuwen en gillen geen zin.
Ik heb een tijdje terug ook spanning gemerkt toen Melonovy een pokketopic opende. Ik snaptte er geen hol van en nog steeds niks. En ik wil er ook niks van snappen Waarom ik het hier dan toch aanhaal? Om te laten zien dat je het ook prima naar ja zin kan hebben als je zulke gevallen van negatieve aandacht gewoon lekker laat voor wat het is. Nu denk je misschien ik laat het me niet zeggen. Maar als je dit over een paar dagen teruglees denk je had ik me mond maar gehouden en Moussy lekker genegeerd. Niet eerlijk misschien, wel slimmer voor Troel.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:15:22 #32
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17786453
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef moussy het volgende:
Best leuk, als andere mensen voor je gaan denken en dan ook nog eens denken dat je zielig bent
Doe nou eens ff niet zo
Kunnen we het niet gewoon uitpraten allemaal?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:21:03 #33
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17786597
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En dit vind ik dan eigenlijk wel weer veeeel te ver gaan.
Kom op, we zijn wel volwassenen bij elkaar en niemand heeft volgens mij de bedoeling anderen bewust het topic uit te werken.
Ach, Troel kruipt zo graag in de slachtofferrol, ik dacht nou dan GA je toch lekker als je zo nodig wilt denken dat dat de bedoeling is. Natuurlijk is dat vals van mij, maar dat is slechts een trap na die ze kan krijgen als zij zo haar grieven aan het spuien is hier.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:23:49 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_17786670
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:15 schreef Lois het volgende:

[..]

Doe nou eens ff niet zo
Kunnen we het niet gewoon uitpraten allemaal?
Ik noem met nog meer modder gooien dan nodig is niet uitpraten, dus laat het verder wel bij de gedachten en bepalingen voor en over mij.
pi_17786701
Ok, als iemand van de mailinglist voel ik me nu aangesproken. Nee Troel, je gaat daar niet over de tong. We hebben het daar zelden over fok! en eerlijk gezegd vind ik de opmerkingen steeds over die lijst best moeilijk. Die heeft niets met fok! te maken, behalve dat de basis is dat we elkaar hier hebben ontmoet. Er worden daar dingen besproken die NOOIT hier besproken zouden kunnen worden en dient daarin zijn doel. That's all there is to it.

En eerlijk is eerlijk, ik schrik ook een beetje van Troel vandaag. Ik had een ander beeld van je.

Waarom ik Mous standpunt verdedig, is omdat ik zie dat ze verkeerd wordt opgevat, omdat ik toevallig wèl weet hoe ze de dingen bedoelt, en omdat ik het op veel punten met haar eens ben. Dat heeft niets te maken met haar achtergrond of dat ze het misschien moeilijk heeft. Ik vind gewoon dat ze niet eerlijk wordt behandeld hier. Niemand heeft gezegd dat niet-ouders hier niet welkom zijn, ook Mous niet. Ik vind je mening vaak erg interessant omdat je vanuit je opleiding spreekt. MAAR ik had zelf bij het crea-topic ook wel een beetje de vraag waarom het nog in Ouder(s) stond en niet gewoon in hobbies. Dat is niet omdat een aantal posters daar geen kinderen heeft, maar gewoon omdat het niets meer met het forumonderwerp te maken heeft. Ik post hier ook niet over fotografie-techniek, dat doe ik (net als veel anderen van OUD) gewoon in fotografie. Dáár komt die opmerking van Mous vandaan. (sprak de tolk)

-edit- tja als jullie er allemaal tussendoor gaan lullen terwijl ik bezig ben met een mooie doorwrochte reactie dan komt het natuurlijk als mosterd na de maaltijd (om het maar netjes te zeggen). Maar goed, laat het toch maar staan want ik hou niet van dat gedieliet.
mooi he, alles
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:27:49 #36
43556 miss_dynastie
pi_17786778
Ik kan alleen de gevoelens van Troel en Spindizzy onderschrijven. Ook ik twijfel of ik hier nog wel welkom ben. Het voelt in elk geval niet zo. Nu is het troel, de volgende keer ben ik aan de beurt.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:29:29 #37
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17786823
Nee Miss D dit is dus niet de bedoeling!!!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:30:04 #38
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_17786847
Dat is niet zo MissD, dat weet je zelf toch diep in je hart toch ook wel?

Jij reageert toch normaal?
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:30:08 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17786850
Nou dan ik ook maar als regelmatig postende niet-ouder.

Ik heb dat gevoel totaal niet, niet gehad ook de laatste tijd.
Jeetje, Moussy is 1 enkele poster hier in dit topic en dan ook nog eens iemand waar jullie niet eens regelmatig 'mee om gaan'. Daar laat je je toch niet door weg jagen?
Kom, een vrouwen-huid is dikker dan dat!

Er zijn hier een aantal regelmatig postende niet-ouders, waaronder jij en ik en Troel en Spindizzy, een flink aantal dames uit het streepjes-topic, Syrena, Heaven7 post hier regelmatig.

Het zou maar een dood zooitje worden als 'wij' met z'n allen op stapten!
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:31:38 #40
43556 miss_dynastie
pi_17786895
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:30 schreef Leah het volgende:
Jij reageert toch normaal?
Kijk, en dit vind ik dus lullig. Ook Troel reageert doorgaans normaal en genuanceerd. Zij zit er alleen even doorheen, maar dat mag hier blijkbaar niet
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:34:18 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17786975
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kijk, en dit vind ik dus lullig. Ook Troel reageert doorgaans normaal en genuanceerd. Zij zit er alleen even doorheen, maar dat mag hier blijkbaar niet
Tuurlijk mag dat, maar mag Moussy dat dan ook?

Ik had laatst een 'mini-aanvaring' met een aantal zwangere dames omdat een van hun opmerkingen mij in het verkeerde keelgat schoot. Ik zat toen niet lekker in mijn vel. Dat is allemaal uitgepraat en we gaan gewoon weer op de normale voet verder. Niks aan het handje.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:35:19 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17787014
Volgens mij he, volgens mij slaan we nu allemaal een beetje door.
Ik voel me af en toe net een roepende in de woestijn hier. Ik ga het gewoon eens dikgedrukt zeggen:
Niemand, maar dan ook niemand, is hier NIET welkom
ik had eerder bij die opmerking in het creatopic moeten ingrijpen begrijp ik nu, sorry daarvoor. Dit soort excessen zijn dus niet nodig, iedereen is welkom en iedereen die daar anders over denkt zit er naast.
Verder heeft Phil gelijk dat het creatopic nogal uit de hand is gelopen en weinig meer met kinderen te maken heeft. Goed dat je het zo brengt want zo had ik het nog niet bekeken. Ik ga daarover ook even in overleg met Karin want er moet iets veranderen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17787052
best een leuk sub-forum dit!

een beetje flamen enzo ligt prima in mijn straatje

oja, en ik ben ook nog pappie dus dat zit wel goed
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:37:53 #44
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17787108
Ow god nou hebben we laffer ook al hierheen gelokt

Eva ♥ en Iris ♥
pi_17787114
quote:
Ik betrapte mezelf er al op dat ik in plaats van in BH2, als eerste in OUD keek daarnet
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:39:28 #46
43556 miss_dynastie
pi_17787160
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat, maar mag Moussy dat dan ook?
Heb jij mij ergens horen zeggen van niet?

Begrijp mij niet verkeerd: hoe troel hier reageert, vind ik niet altijd even verstandig. Met bepaalde dingen ben ik het eens, met bepaalde dingen niet, punt. Maar de manier waarop zij hier afgekamd wordt, vind ik niet normaal, sorry. Ik heb een troel op de chat nu, die knaloverstuur is. Die oprecht verdrietig is om wat er gebeurd is. Die zojuist een ban voor ouders heeft gevraagd, die niet gegeven kon worden, omdat die er technisch gezien niet is. Sorry, maar ik zie het dus allemaal net ff anders.
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:39:47 #47
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_17787169
't Is wellicht wel goed voor de vieuws
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:40:51 #48
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17787200
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:23 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik noem met nog meer modder gooien dan nodig is niet uitpraten, dus laat het verder wel bij de gedachten en bepalingen voor en over mij.
En dat vind ik nou jammer. Zoals ik al eerder zei, ik denk dat een uitleg/verklaring/nuancering van jou wel degelijk bijdraagt tot een oplossing, welke dat dan ook mag worden. Ik snap dat dit moddergooien niet makkelijk voor je is maar dit is ook niet makkelijk voor oa. Troel en Rewimo die, schat ik zo in, nu met een enorm klotegevoel achter hun pctje zitten.
Wel vragen of de cola doorgegeven kan worden maar niet inhoudelijk reageren zet best kwaad bloed, in ieder geval irriteer ik me daar wel aan.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17787202
Game on
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:41:59 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17787227
MissD vraag dan even aan Troel of ze ajb nog een keertje hier komt lezen, want dan kan ze zien dat het echt niet zo zwart is als zij het nu ziet.
Ik kan me voorstellen dat ze er goed van baalt, want zij voelt(de) zich hier net zo goed thuis als alle andere vaste posters.
Dit was niemands bedoeling.

voelt zich nog een soort van schuldig ook
pi_17787252
Ehhh Lois, ik zou het niet leuk vinden als het creatopic nu verandert gaat worden hoor.
Ik heb hem gestart en ben er dolblij mee. Ik krijg hier tips, ideeen enz. Ik vind het ook echt bij ouders thuishoren. Ik zou het erg jammer vinden als dit de uitwerking zou zijn!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:43:43 #52
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_17787284
moussy weer
Shaven..... not furred
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:43:45 #53
43556 miss_dynastie
pi_17787285
Dat kan niet, BrightEyes. Troel heeft zo juist uit ellendigheid haar eten uitgekotst en gaat nu vroeg naar bed.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:44:13 #54
43556 miss_dynastie
pi_17787297
Lois, dat het creatopic verandert lijkt me wel logisch als er meerdere niet-ouders meedoen. En dit bedoel ik dus
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2004 @ 21:44:18 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17787298
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:43 schreef bastardhost het volgende:
moussy weer
Ah ook een genuanceerde opmerking.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:45:03 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17787319
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:42 schreef jessie het volgende:
Ehhh Lois, ik zou het niet leuk vinden als het creatopic nu verandert gaat worden hoor.
Ik heb hem gestart en ben er dolblij mee. Ik krijg hier tips, ideeen enz. Ik vind het ook echt bij ouders thuishoren. Ik zou het erg jammer vinden als dit de uitwerking zou zijn!!!!!!
Weet ik meis maar ik ga eerst nog ff met Karin overleggen of we het niet een klein beetje kunnen bijsturen richting "meer dingen voor en door kinderen" ofzoiets. Snap je? Het hoeft niet weg maar het zou wel iets breder kunnen of anders kunnen opgezet.
Het was meer een reminder voor mezelf dat ik daar eens wat meer aandacht aan moest besteden.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:47:12 #57
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_17787377
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:43 schreef bastardhost het volgende:
moussy weer
Over olie op het vuur gooien gesproken...
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:47:16 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17787379
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat kan niet, BrightEyes. Troel heeft zo juist uit ellendigheid haar eten uitgekotst en gaat nu vroeg naar bed.
En dit was dan weer niet nodig geweest te vermelden.
We gaan hier nu niet met zieligheid tegen elkaar op zitten boksen mag ik hopen.

Over het crea-topic.
Moet heel eerlijk bekennen dat de gedachte van Phileine mij ook al eerder door mijn hoofd was geschoten. Alleen heb ik het laten gaan, want de meeste crea-topics in LIF zakken heel snel weg en dit is toch een leuke verzamelplek voor mensen met dezelfde ideeen. Vooral ook omdat het grootste gedeelte van de crea dingen die erin besproken worden toch wel met de kleintjes te maken heeft. Alle Bob de Bouwers, spongebobs, pokemon figuurtjes ed.
pi_17787394
Maar die spuuglokje reageerd ook ff niet normaal zeg,dat heb ik troel nog niet zien doen zo,die blijft tenminste wel beschaafd.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:49:22 #60
43556 miss_dynastie
pi_17787422
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En dit was dan weer niet nodig geweest te vermelden.
We gaan hier nu niet met zieligheid tegen elkaar op zitten boksen mag ik hopen.
Het gaat ook helemaal niet om zieligheid. Ik leg alleen uit dat Troel zich rot voelt en dus niet kan reageren.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:49:28 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17787425
Ja laten we even fijn olie op het vuur blijven gooien zeg
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:51:21 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17787482
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet om zieligheid. Ik leg alleen uit dat Troel zich rot voelt en dus niet kan reageren.
Ja ok, tuurlijk, sorry, ik ga nu ook al over al iets achter zoeken.

*ying yang* *haalt adem*
Vind het steeds naarder worden.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:52:29 #63
43556 miss_dynastie
pi_17787502
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja ok, tuurlijk, sorry, ik ga nu ook al over al iets achter zoeken.
Prima joh
  woensdag 17 maart 2004 @ 22:23:13 #64
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17788364
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar die spuuglokje reageerd ook ff niet normaal zeg,dat heb ik troel nog niet zien doen zo,die blijft tenminste wel beschaafd.
Dan heb jij wat anders gelezen dan ik blijkbaar. Ik schiet niet zo maar uit mijn slof, dan moet er echt wel iets heel vervelends aan vooraf zijn gegaan, en Troel is in mijn ogen echt veel te ver gegaan. Het is alleen wel spijtig, dat ik net zo diep gezonken ben als zij met mijn gekat.
pi_17790568

weet iedereen eigenlijk nog wel waar de ruzie precies over gaat

ik ben zo blij dat ik een vent ben, hè

oh nee
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 17 maart 2004 @ 23:45:25 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17790949
Oi! het is al bijna een uur over doos!
Ga eens effe lekker spelen in R&P
  donderdag 18 maart 2004 @ 07:13:24 #67
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17793905
Ik deed aan het euvel dat dit alles heeft doen ontstaan (borduur-posten) actief mee, ik was nieuw in dat topic en had geen idee dat het misschien wel eens OFFtopic kon zijn. Hetzelfde geldt voor Anitra. Als iemand ons er op een volwassen manier op had geattendeerd was er niets aan de hand geweest. Echt, dat eerste bericht van kritiek werd door mij opgevat als een geintje! (kon me niet voorstellen dat het serieus bedoeld was namelijk

En verder vind ik dat "opspelende hormonen" of "iemands achtergrond" geen excuus mag zijn voor sommige posten die ik voorbij heb zien komen. Dat heeft ronduit met fatsoen te maken, oftewel, het ontbreken ervan.
... ♥ ik mis je ♥
pi_17794126
Ik voel me dus hier de aanleiding van.
Diverse malen heb ik gevraagd of het eindelijk eens opkon houden, blijkbaar kan dat nog steedsniet en voel ik me dus geneigd om hier gewoon niet meer te komen.
ik ga vandaag even afkoelenop de beurs en we zien vanavond wel of men nog doorgaat........
Blegh zo heb ik er geen zin meer in
  donderdag 18 maart 2004 @ 08:33:50 #69
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17794179
Anitra, jou valt van begin af aan al niets te verwijten. Daarbij gaat het al helemaal niet meer om de oorzaak. Er spelen dingen mee waar wij (als nieuwelingen) geen weet van hebben. Dus zet die gekke gedachten maar uit je koppie, ga lekker naar de beurs, en meldt vanavond wel ff hoe het was?!

Oh ja... * phluphy dult geen tegenspraak (op deze post)
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 18 maart 2004 @ 09:52:37 #70
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17795048
Goedemorgen allemaal!

Wat dachten jullie van een nieuwe dag, een nieuwe start, zand erover en klaar? Als mannen dat kunnen, moeten wij vrouwen dat toch ook kunnen? Dus kus erop, en klaar. Ik hoop dat we deze ellendige toestand af kunnen sluiten. Laten we met z'n allen verwijten, beschuldigingen, irritaties aan de kant schuiven en met frisse moed er tegenaan gaan (dus niet er tegenin ).
pi_17795148
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Als mannen dat kunnen, moeten wij vrouwen dat toch ook kunnen?
Optimist
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 10:00:53 #72
43556 miss_dynastie
pi_17795190
Sorry spuuglokje, maar hoe leuk en aardig je voorstel ook moge klinken, ik denk niet dat het enige kans van slagen heeft. Het zand erover, kusje en lief verderspelen heeft eerder deze week ook niet gewerkt. Ik vind dat dit eens goed uitgepraat moet worden, want op deze manier zie ik er verder weinig heil in, ik heb nog steeds niet het idee echt welkom te zijn, temeer daar over gevoelens van bepaalde users (waaronder mijzelf) heengewalst is. En mannen hebben geen geheugen. Die sluiten een ruzie af en klaar. Vrouwen onthouden echter alles en zullen elkaar dingen in andere discussies voor de voeten blijven gooien. Ik heb dus liever dat de lucht geklaard wordt.
  donderdag 18 maart 2004 @ 10:06:53 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17795300
MissD, van wie wil je excuses dan?
Van Moussy? Die is volgens mij zo koppig dat ze nu echt niet meer gaat reageren hierop.

Dus kom op wijffie, probeer het te negeren, hoe vervelend ook, dat doe ik ook met mensen die 'me niet aan staan'.
  donderdag 18 maart 2004 @ 10:08:35 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17795333
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry spuuglokje, maar hoe leuk en aardig je voorstel ook moge klinken, ik denk niet dat het enige kans van slagen heeft. Het zand erover, kusje en lief verderspelen heeft eerder deze week ook niet gewerkt. Ik vind dat dit eens goed uitgepraat moet worden, want op deze manier zie ik er verder weinig heil in, ik heb nog steeds niet het idee echt welkom te zijn, temeer daar over gevoelens van bepaalde users (waaronder mijzelf) heengewalst is. En mannen hebben geen geheugen. Die sluiten een ruzie af en klaar. Vrouwen onthouden echter alles en zullen elkaar dingen in andere discussies voor de voeten blijven gooien. Ik heb dus liever dat de lucht geklaard wordt.
Dan niet. Jammer
Met pogingen om dingen uit te praten komt er alleen maar voer voor ruzies bij, denk ik. Er is over gevoelens van bijna iedereen heengewalst. Ik hoop echt dat we kunnen zeggen: klaar! Maar dan moet iedereen daar wat voor voelen, anders werkt het inderdaad niet.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 10:09:21 #75
43556 miss_dynastie
pi_17795357
Dus omdat iemand nu eenmaal 'koppig is, klaar', moeten we allemaal maar zand erover en klaar? Sorry, zo makkelijk werkt het voor mij niet BrightEyes. Ik vind dat er over mijn gevoelens en die van troel en rewimo heengewalst is. Ook door de moderators. Ik ben wel benieuwd waarom dat zomaar mag en kan.
  donderdag 18 maart 2004 @ 10:13:46 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17795422
Ja, maar zo blijft het een welles-nietes spelletje.
Moussy was namelijk ook gekwetst alleen gooit zij het er rottig uit.

Ik denk dus dat zij hier echt niet meer op terug gaat komen en dan kan je je dus je plezier hier laten vergallen door een iemand, of denken 'laat maar gaan, ze is het niet waard'.
En als je dat niet kan, dan is dat heel jammer, maar vooral voor degenen die zich hierdoor laten weg jagen.

en ook wel voor de rest van de posters die jullie wel waarderen, en die zijn er zat.
pi_17795451
Zeikwijven, ruzie om het ruzie maken, lijkt het wel
Goedbedoelde pogingen om een en ander te relatioveren worden net zo hard afgesnauwd

Het gaat van kwaad tot erger, er wordt van alles bijgesleept en dingen gezegd die niet meer terug te draaien zijn dadelijk en dat allemaal open en bloot uitgevochten, hetgeen opzich wel weer vermakelijk is, maar er is zoiets als mail en telefoon, want jullie "kennen" elkaar toch ?
En soms moet je zo volwassen zijn te accepteren dat je ms wel gelijk hebt, maar het niet krijgt.
Er zijn belangrijker dingen in het leven dan zaniken over mailinglijsten en of glasverven nu on topic is of niet, lijkt me
Moderatie KLEU had beter gepast als titel

Punnik punnik punnik
  donderdag 18 maart 2004 @ 10:16:03 #78
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_17795454
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 10:13 schreef Brighteyes het volgende:

en ook wel voor de rest van de posters die jullie wel waarderen, en die zijn er zat.

*meldt*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 10:16:20 #79
43556 miss_dynastie
pi_17795461
Dan is het inderdaad jammer, want voor mij houdt het voorlopig op. En troel is helemaal genokt met fok! wegens ieders vriendelijke reacties op haar. Als er wél begrip is voor de ene user die haar emoties laat gaan, maar niet voor de andere user die haar emoties laat gaan, tja.
  donderdag 18 maart 2004 @ 10:18:44 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17795501
Dan kan ik alleen maar zeggen dat ik dat echt heel jammer vind en dat ik hoop dat ze over een tijdje er met andere ogen naar kan kijken en misschien toch terug komt.

Want-eh over een paar jaar maken 'wij' hier als kersverse ouders toch gewoon de dienst uit!
  donderdag 18 maart 2004 @ 10:19:15 #81
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17795508
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 10:15 schreef milagro het volgende:
Zeikwijven, ruzie om het ruzie maken, lijkt het wel
Goedbedoelde pogingen om een en ander te relatioveren worden net zo hard afgesnauwd

Het gaat van kwaad tot erger, er wordt van alles bijgesleept en dingen gezegd die niet meer terug te draaien zijn dadelijk en dat allemaal open en bloot uitgevochten, hetgeen opzich wel weer vermakelijk is, maar er is zoiets als mail en telefoon, want jullie "kennen" elkaar toch ?
En soms moet je zo volwassen zijn te accepteren dat je ms wel gelijk hebt, maar het niet krijgt.
Er zijn belangrijker dingen in het leven dan zaniken over mailinglijsten en of glasverven nu on topic is of niet, lijkt me
Moderatie KLEU had beter gepast als titel

Punnik punnik punnik
pi_17795669
miss-dynastie, ik doe hard mijn best om uit dit topic te blijven, maar je hebt me er nu toch ingekregen.

Een nadeel van een forum is dat woorden hier keihard zwart op wit staan. En dat mensen dus gekwetst kunnen worden zonder dat de andere partij dat door heeft. En dan komen er dus misverstanden. Plus dat (zover als ik het een beetje begin te begrijpen) er hier waarschijnlijk ook nog wel oud zeer speelt waar wij geen weer van hebben en wat nu dus tot een uitbarsting komt.
Een beetje wat pluphy zegt dus.
Er is de laatste dagen redelijk met de botte bijl gehakt hier en daardoor zijn mensen gekwetst (waaronder jij dus begrijp ik)maar om daardoor nu je gehele plezier in het (ouders)forum hierdoor te laten vergallen is toch ook weer zonde.

Persoonlijk vind ik jou 1 van de attentste posters op dit forum en ik zou het dus jammer vinden als jij je terugtrekt. Dat je het opneemt voor Troel siert je, maar waarschijnlijk speelt er al ouder zeer dan wij weten ken je het voorbeeld van de ouders die zich nooit met ruzie van kinderen bemoeien, even later spelen de kinderen weer en hebben de ouders ruzie . Laten de user die problemen met elkaar hebben het met elkaar uitvechten (via mail,telefoon, moderators of whatever) en blijf gewoon lekker posten hier.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_17795694
Zand erover roepen is wel heel makkelijk gezegd als je eerst iemand hebt beticht van zuigen, zeiken en onbeschoft gedrag, en 'r ook nog eens een naar mens hebt genoemd.

Dan lijken mij eerst excuses wel op z'n plaats voordat je dit met de mantel der liefde kunt bedekken, zeker omdat iemand mede door zulke reacties heeft aangegeven niet meer op Fok te willen posten, wat ik persoonlijk behoorlijk wat vind.

Mijn voorstel zou dan ook zijn eerst allemaal te kijken naar je eigen gedrag, en je goed te realiseren hoe dat overkomt op anderen, en om dan eens te zeggen dat je dat ook anders had kunnen zeggen.

Er is helemaal niets mis met gewoon zeggen: Hee, sorry voor mijn harde woorden, maar ik was effe pissig oid.
Daar bereik je veel meer mee dan hard tegen hard posten, of de irritaties wegwuiven.
pi_17796015
Moussy, als je het niet leuk vind dat mensen voor jou denken en je zielig vinden, moet je daar of niet op reageren, of wel, maar dan inhoudelijk en niet alleen maar sarcastische opmerkingen plaatsen! Je weet hoe zoiets gaat: een suggestie (jouw beweegreden in dit geval) wordt alleen maar opgeblazen en opgeblazen en alles loopt uit de hand. Ik hou er totaal niet van om me te mengen in ruzies/discussies, maar dit moest ik toch wel even kwijt!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_17796390
jammer inderdaad dat mensen niet bereid zijn om wat kritischer naar hun eigen gedrag te kijken en toch op z'n minst excuses aan te bieden. slappe hap!
pi_17796470
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 11:06 schreef bixister het volgende:
jammer inderdaad dat mensen niet bereid zijn om wat kritischer naar hun eigen gedrag te kijken en toch op z'n minst excuses aan te bieden. slappe hap!
dat krijg je als je persé je gelijk wilt halen, op je strepen gaat staan.
je excuses aanbieden is dan een nederlaag, stel je voor, zeg.

je hoeft niet altijd ongelijk te hebben om je excuses aan te bieden.
het is een tegemoetkoming.

en soms valt er niets uit te praten, moet je het idd maar gewoon laten en zand erover.

ik bedoel, de schade is al gedaan, en dat volkomen onnodig, wat er gezegd is wordt toch nooit meer vergeten, dus het is nu enkel nog gelijk willen krijgen en koppigheid.
  donderdag 18 maart 2004 @ 11:28:49 #87
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17796769
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 10:29 schreef shmoopy het volgende:
Zand erover roepen is wel heel makkelijk gezegd als je eerst iemand hebt beticht van zuigen, zeiken en onbeschoft gedrag, en 'r ook nog eens een naar mens hebt genoemd.

Dan lijken mij eerst excuses wel op z'n plaats voordat je dit met de mantel der liefde kunt bedekken, zeker omdat iemand mede door zulke reacties heeft aangegeven niet meer op Fok te willen posten, wat ik persoonlijk behoorlijk wat vind.

Mijn voorstel zou dan ook zijn eerst allemaal te kijken naar je eigen gedrag, en je goed te realiseren hoe dat overkomt op anderen, en om dan eens te zeggen dat je dat ook anders had kunnen zeggen.

Er is helemaal niets mis met gewoon zeggen: Hee, sorry voor mijn harde woorden, maar ik was effe pissig oid.
Daar bereik je veel meer mee dan hard tegen hard posten, of de irritaties wegwuiven.
Ik wil best mijn excuses aanbieden als dat helpt. Daar voel ik me heus niet te goed voor. Bij deze!
Maar je kunt Troel nu wel heel zielig vinden, zij is wel degene die Moussy triest heeft genoemd, kotssmilies heeft gebruikt enzovoorts. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen lage reacties, maar zij ook. En anderen ook.
Dus als we het toch over excuses maken hebben...
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 11:38:49 #88
43556 miss_dynastie
pi_17796969
Sorry hoor, maar wat wil jij nu Spuuglokje?
Jouw eigen excuses maken, of is dit een verkapte vraag om excuses aan Troel post?
Op mij komt het meer als het laatste over.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 11:48:35 #89
43556 miss_dynastie
pi_17797190
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 10:27 schreef easy-going het volgende:
Persoonlijk vind ik jou 1 van de attentste posters op dit forum en ik zou het dus jammer vinden als jij je terugtrekt. Dat je het opneemt voor Troel siert je, maar waarschijnlijk speelt er al ouder zeer dan wij weten ken je het voorbeeld van de ouders die zich nooit met ruzie van kinderen bemoeien, even later spelen de kinderen weer en hebben de ouders ruzie . Laten de user die problemen met elkaar hebben het met elkaar uitvechten (via mail,telefoon, moderators of whatever) en blijf gewoon lekker posten hier.
Easy-Going, dankjewel voor je lieve post! Ik wil wel even benadrukken dat ik het niet zozeer opneem voor troel (ook zij heeft gewoon heel foute dingen gezegd die ik never nooit gezegd had), maar er niet zo goed tegenkan dat zij de volle laag kreeg. Er hebben meer mensen fouten gemaakt dan alleen troel. Ik ben blij dat je me attent vindt, eerlijk waar, maar als het op deze manier gaat, heb ik nog weinig om attent voor te zijn, eerlijk gezegd. Ik doe mijn best om attent te zijn, vergeet een keer iets, en dan krijg je dit. Bovendien krijg ik die je-bent-geen-ouder opmerking maar niet uit mijn hoofd
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 maart 2004 @ 11:53:00 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17797322
Mijn god, mijn '50 verschillende wijven met kutnijd' opmerking blijkt meer hout te snijden dan ik verwacht had.

Jullie vertonen het zelfde gedrag als de verontwaardigde kleuters waar over gepost wordt hier.
pi_17797338
Ruzie in OUD

Ik moet hier toch wat vaker langswippen merk ik
pi_17797386
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn god, mijn '50 verschillende wijven met kutnijd' opmerking blijkt meer hout te snijden dan ik verwacht had.

Jullie vertonen het zelfde gedrag als de verontwaardigde kleuters waar over gepost wordt hier.
Hè hè eindelijk een vent

Dit kan nog uuuuuuuren doorgaan, zo niet dagen, zo niet maanden
  donderdag 18 maart 2004 @ 11:57:55 #93
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17797428
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry hoor, maar wat wil jij nu Spuuglokje?
Jouw eigen excuses maken, of is dit een verkapte vraag om excuses aan Troel post?
Op mij komt het meer als het laatste over.
Het is ook nooit goed he. Hopeloos. Zoek het dan maar allemaal uit, ik heb echt mijn best gedaan om het goed te maken, als op alles wat ik ook zeg zo gereageerd wordt, dat blijkbaar alleen ik hier mijn nek durf uit te steken om zo de boel op te lossen, so be it. Als jij alleen wilt zien dat alle schuld bij een ander ligt en niet naar je eigen gedrag wilt kijken is dat erg spijtig.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 12:01:11 #94
43556 miss_dynastie
pi_17797497
Ik heb naar mijn eigen gedrag gekeken en daaruit mijn conclusie getrokken. Ik hoor hier blijkbaar gewoon niet thuis. Jammer maar helaas.

Ik vind het heel fijn dat je je excuses aanbiedt aan troel, echt waar, maar ik had het nog leuker gevonden als je haar zelf de kans had gegeven daarop te reageren, later deze dag, in plaats van gelijk om excuses terug te vragen. That's all
pi_17798098
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 11:28 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik wil best mijn excuses aanbieden als dat helpt. Daar voel ik me heus niet te goed voor. Bij deze!
Maar je kunt Troel nu wel heel zielig vinden, zij is wel degene die Moussy triest heeft genoemd, kotssmilies heeft gebruikt enzovoorts. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen lage reacties, maar zij ook. En anderen ook.
Dus als we het toch over excuses maken hebben...
Als ik aan iemand excuses moet/wil aanbieden, dan zit daar nooit een 'maar' aan vast, want dan zijn het geen excuses meer, maar is het een opening voor een nieuwe 'aanval'.

Dat kan toch wel beter?

Ik ga en wil jou niet vertellen wat je wel of niet moet doen, dat is jouw zaak, ik wil alleen maar duidelijk maken dat zo'n post niets oplevert, behalve meer reacties, zoals nu die van mij.
Lois doet haar best te bemiddelen, maar betrokken partijen geven imo niet erg mee, en dan houdt het voor haar als moderator ook op.
  donderdag 18 maart 2004 @ 12:39:27 #96
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17798222
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Als ik aan iemand excuses moet/wil aanbieden, dan zit daar nooit een 'maar' aan vast, want dan zijn het geen excuses meer, maar is het een opening voor een nieuwe 'aanval'.

Dat kan toch wel beter?
Je hebt helemaal gelijk, sorry.

Troel, mijn excuses. En verder ook aan iedereen die zich verder door mij aangevallen voelde.
pi_17798305
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:39 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, sorry.

Troel, mijn excuses. En verder ook aan iedereen die zich verder door mij aangevallen voelde.
We have a winner!

Wie volgt?
Kom op dames, jullie hebben hier in de afgelopen jaren zoveel lief en ook leed gedeeld, dit is een relatief intiem forum waar vriendschappen zijn ontstaan, waar mensen met verdriet getroost werden, waar jullie anderen een hart onder de riem hebben gestoken en waar jullie blij waren voor elkaar als daar aanleiding toe was.
En dan valt er eens een opmerking verkeerd, of er wordt een post over het hoofd gezien en dan ben je dat allemaal weer vergeten?

Nee toch?

Laat de sfeer niet verpesten door misverstanden of een rotbui, daarvoor delen jullie teveel met elkaar.
En als iemand je niet (meer) ligt, blijf er dan gewoon even uit de buurt.

Hup.
  Jubileum moderator donderdag 18 maart 2004 @ 12:43:56 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17798308
Ik wil even een aantal dingen duidelijk maken die ik misschien niet zo duidelijk heb gezegd of laten blijken gisteravond. Dankzij Miss D is me dat nu een stuk duidelijker.

Ik heb gisteravond met een heleboel mensen gechat/gemaild en icqtjes verstuurd. Daarin heb ik ook aangegeven als ik vond dat iemand veel te ver ging met zijn opmerkingen of gedrag. Ik wilde dat allemaal achter de schermen regelen en vond het niet oke om dat nogmaals in dit topic te doen.
Daar heb ik nu wat van geleerd want het wordt me nu duideijk gemaakt dat ik daardoor nogal subjectief overkom.
Mijn fout, dat doe ik voortaan gewoon anders en zeg het voortaan wel hier gewoon ronduit wat ik er van vind.

Punt 2.

Ik heb Troel beloofd nog even naar die opmerking te kijken waar het allemaal mee is begonnen. Ik heb gekeken en je hebt gelijk Troel, ik had veel eerder moeten ingrijpen. Sorry daarvoor. Die opmerking is op zijn zachts gezegd onaardig en Karin en ik hadden daar iets aan moeten doen.
Vooral omdat jij, Spindizzy en nog veel meer mensen het gevoel krijgen dat jullie niet welkom zijn in OUD. Dat is nooit mijn bedoeling geweest en dat vind ik ook heel erg.

Punt 3.
Het veranderen van het creatopic. Het is niet de bedoeling dat dat weggaat, het wordt ook niet meer gesloten maar ik wil wel graag dat er iets meer ruimte is voor andere mensen en andere vormen van handenarbeid. Misschien is het een leuk idee om ook eens te laten zien wat je allemaal kan knutselen met je kinderen? Ik weet het ook niet hoor, ik noem maar even iets voor de vuist weg.
Het gaat dus niet weg, het gaat niet dicht maar we gaan gewoon eens met zijn allen kijken hoe het kan verbeteren.

Zo, en dan zou ik nu graag willen zien dat er niemand gaat vertrekken hierom en dat we allemaal als volwassenen dingen kunnen uitpraten.
punt.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 12:43:57 #99
43556 miss_dynastie
pi_17798309
Ik hoop dat je mijn opmerking ook snapt, spuuglokje. Ik probeerde te zeggen wat shmoopy zegt .....
  donderdag 18 maart 2004 @ 12:51:24 #100
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17798437
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat je mijn opmerking ook snapt, spuuglokje. Ik probeerde te zeggen wat shmoopy zegt .....
Ja, ik begrijp je Miss_Dynasty, toen ik Shmoopys berichtje las dacht, ik ook meteen dat jij dat natuurlijk precies zo bedoelde. Ik vind het allemaal erg rot, ook ik heb gevoel hoor Ik heb er in ieder geval oprecht spijt/verdriet van dat alles zo uit de hand gelopen is.
  donderdag 18 maart 2004 @ 13:04:50 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17798765
Same here, het is allemaal veel te ver gegaan, ook van mijn kant uit.

Excuses.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 13:08:35 #102
43556 miss_dynastie
pi_17798843
En nu mijn reactie op Lois
Dankjewel allereerst voor je bemiddelingsactie!!

Jij en ik hebben zojuist op de chat gesproken, maar ik ga mijn reactie ook hier geven, want dat is wel zo eerlijk, ook na de kritiek die ik op jou en Karin heb gehad.

Ik vond het heel moeilijk dat er hier op het forum maar een groep op zijn vingers werd getikt, zeg maar... nu werd dat niet eens zozeer tegen mij gedaan, maar meer tegen troel. Omdat ik me door dezelfde opmerking als troel aangesproken voelde en iedereen zich ineens tegen troel keerde, voelde ik me geroepen om voor haar op te treden, omdat ze het echt niet zo bedoelde. Wat ik graag wilde horen, is het volgende: aan allebei de kanten zijn fouten gemaakt. Dat was voor mij heel belangrijk, maar dat komt er nu pas uit wat ik je dus niet zozeer kwalijk neem, nu tenminste, gisteravond wel .

Ik ben niet voor of tegen iemand, echt niet. Ik weet dat deze discussie niet eens zozeer om mij draaide, maar ik me er doordat ik me aangesproken voelde wél mee bemoeid heb, onder andere door troel naar dit topic te verwijzen. Sorry daarvoor.

Nogmaals een sorry voor Moussy dat ik je zootjes ben vergeten ... het is echt niet mijn bedoeling geweest om je doelbewust te negeren of zo. Ik heb er geen spijt van dat ik je zootjes met een quote van je eigen reactie een beetje belachelijk heb gemaakt misschien, want ik bedoelde het met een en ik hoop dat jij dat ook ooit zo zult zien. Je opmerking over een baby zonder .... had ik eerlijk gezegd ook als een grapje gezien, vandaar mijn vrolijke reactie op rewimo's reactie. Het spijt me als dat anders is. Toch vind ik het wel moeilijk als je op zo'n manier over Mink begint. Ik weet niet of je dat dan serieus of spottend of verdrietig bedoelt of wat dan ook. Een reactie of een mening daarop geven is dan heel moeilijk. Ook ik vond het moeilijk daarna 'gewoon' door te gaan. Ik wil graag dat je weet dat ik de situatie met Mink niet heb meegemaakt, maar wel jullie site heb gelezen. Ik vind het verschrikkelijk wat er met het kleine manneke gebeurd is . Wat mij betreft is Mink gewoon jullie eerste zoon en tweede kind. Wat mij betreft mag je het over hem hebben wanneer je wil, echt. Ook foto's en dergelijke zijn wat mij betreft van harte welkom. Ik vraag me af of ik wel genoeg heb stilgestaan bij je verdriet, want ik weet dat ik er zelden naar informeer. Als dat niet zo is, spijt me dat ontzettend. Ik zal niet ontkennen dat ik gister in de heat of the moment best wel nare dingen over je gedacht heb, beslist niet, want dat zou schijnheilig zijn. Als je maar weet dat het wat mij betreft hiermee afgesloten is. Ik heb geen zin in ruzie of wat dan ook, daarvoor vind ik het hier veel te leuk. Ik hoop dat ook jij daar zo over denkt.

Wat betreft het ophouden met posten: misschien een ontzettend lage opmerking van me . Ik zal niet ontkennen dat ik het er moeilijk mee heb gehad, omdat ik juist probeer om op iedereen te reageren en juist nu ik het een keer vergeet, escaleert deze situatie ontzettend. Ik heb inmiddels wel begrepen dat dat niet zozeer met mij te maken heeft, dat vind ik wel fijn. Ik heb het namelijk ontzettend naar mijn zin hier en wil graag dat het weer zo gezellig wordt, zoals het was. Ik dacht dat we het namelijk aardig naar onze zin hadden met zijn allen . Dus als jullie me hier nog willen, blijf ik
pi_17798929
even hoor, maar wat zijn in Godsnaam zootjes

† In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 13:13:14 #104
43556 miss_dynastie
pi_17798958
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp je Miss_Dynasty, toen ik Shmoopys berichtje las dacht, ik ook meteen dat jij dat natuurlijk precies zo bedoelde. Ik vind het allemaal erg rot, ook ik heb gevoel hoor Ik heb er in ieder geval oprecht spijt/verdriet van dat alles zo uit de hand gelopen is.
Tuurlijk heb jij ook gevoel, gekkie
Ik denk dat jij hetzelfde hebt gewild als ik met troel: een 'vriendin' helpen. Misschien zijn we daar allebei iets tever in doorgeschoten, misschien ook niet. Maar wat mij betreft is het gewoon over nu, als jij mijn excuses voor dit akkefietje aanvaardt en me wil vergeven dat ik de verjaardag van je zoon vergeten ben : daarom alsnog een dikke verjaardagskus voor Wouter Dit bedoel ik dus met attent willen zijn, maar het soms vergeten, zucht...
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 13:13:35 #105
43556 miss_dynastie
pi_17798963
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 13:12 schreef milagro het volgende:

Een soort pantoffels, maar dan anders
  donderdag 18 maart 2004 @ 13:43:11 #106
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17799657
Hulde voor de Mekaar-Tegemoetkomende-Dames en natuurlijk Lois.
... ♥ ik mis je ♥
pi_17799749
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 13:12 schreef milagro het volgende:

kijk eens in het crea-topic
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 13:49:56 #108
43556 miss_dynastie
pi_17799835
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 13:46 schreef easy-going het volgende:

[..]

kijk eens in het crea-topic
Daar staan ze toch niet meer?
pi_17800251
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Daar staan ze toch niet meer?
Ow, sorry
  donderdag 18 maart 2004 @ 14:10:23 #110
30488 coolbabe
My little pwny
pi_17800271
zootjes
*gauw weer in lurkstand kruipt*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_17800344
en daar was het allemaal om te doen

wat een zootje beppies bij elkaar
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 14:16:22 #112
43556 miss_dynastie
pi_17800391
Ik denk dat je het toch niet zo moet zien, milagro. Die zootjes waren de aanleiding, maar blijkbaar zat er meer dwars.
  donderdag 18 maart 2004 @ 20:06:52 #113
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17808547
Zo, ik was de hele verdere dag niet eerder in staat achter de pc te kruipen, dus een beetje late reactie van mijn kant. Miss_dynastie, ik vind het echt heel fijn dat je uitgebreid jouw verhaal nog eens opgeschreven hebt, het is me allemaal heel duidelijk. Die opmerking dat we eigenlijk hetzelfde wilden, een vriendin helpen, daar sla je de spijker mee op zijn kop. Zo is het gegaan. Ik aanvaard natuurlijk ook jouw excuses, laten we het hierbij als afgesloten beschouwen .
En nog bedankt voor de felicitaties voor Wouters verjaardag!
  FOK!fossiel donderdag 18 maart 2004 @ 20:23:51 #114
2628 Karin
pi_17809167
en daar komt spuitelf ook even achter de feiten aanhollen

Mijn excuses dat ik hier gisteravond en vandaag niet aanwezig was. Gisteravond was ik druk bezig met het installeren van mijn nieuwe computer en vandaag moest ik werken.

Petje af voor de mensen die de moed hadden om het proberen netjes op te lossen Dit was dus wat ik voor ogen had, ieder zijn verhaal vertellen zodat duidelijk was hoe dingen opgevat zijn en kunnen uitleggen hoe zij de dingen bedoeld hebben waarna het bij de andere partij(en) duidelijk was en opgelost kon worden.
Ik vind het echt heel jammer hoe het nu gelopen is. Mensen die gekwetst zijn en mensen die denken dat zij hier niet welkom zijn WAT DUS ABSOLUUT HET GEVAL NIET IS
Ik vind het ook heel jammer dat mensen aangegeven hebben hierdoor niet meer op het forum te komen.
Maar het ergste vind ik wel dat er ook mensen zijn die dit niet (meer) willen uitpraten. Ik zou wel willen schreeuwen: komop zeg, we zijn toch allemaal volwassen, we moeten toch over dingen kunnen praten. Maarja je kan moeilijk mensen dwingen. Heel jammer want ik denk wel dat er over alles hier te praten valt. Tuurlijk is niet iedereen je "vriendin" maar we kunnen elkaar toch als volwassenen behandelen.

Ook petje af voor Lois Ik heb gezien wat zij allemaal achter de schermen heeft gedaan en vind het echt heel erg dat ik haar daarbij niet heb kunnen helpen.
Jullie hebben gelijk, we hadden eerder moeten ingrijpen, het spijt mij ook heel erg dat dat niet eerder gebeurd is.
Ik denk dat Lois en ik hier veel van geleerd hebben en zullen veel eerder ingrijpen mocht dat ooit weer nodig zijn.
  FOK!fossiel donderdag 18 maart 2004 @ 21:24:54 #115
2628 Karin
pi_17811026
aanvulling:
Als er nog iets is wat mensen dwarszit schroom niet om dat evengoed te posten. Ondanks dat bepaalde mensen het uitgepraat hebben wil dat nog niet zeggen dat alles al op tafel ligt denk ik . Ik zou zo graag willen dat niemand hier een naar gevoel aan overhoudt.
Mochten Lois en ik nog wat kunnen doen voor iemand horen we het graag.
En mailen naar ons kan natuurlijk altijd!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 maart 2004 @ 21:28:23 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17811134
Mijn avond eten zit me dwars
  Jubileum moderator donderdag 18 maart 2004 @ 21:30:24 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17811215
das mooi *legt Swets over schouder en klopt op ruggetje* Een boertje zal je goeddoen!

Shmoopy wil graag nog rondvliegende zoogcompressen zien en Gostbuster wil weten of de karaoke al kan beginnen.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 18 maart 2004 @ 21:35:18 #118
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_17811398
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 21:30 schreef Lois het volgende:

Shmoopy wil graag nog rondvliegende zoogcompressen zien
*gooit er een paar in de rondte*

heb er toch zat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 22:24:58 #119
43556 miss_dynastie
pi_17812909
Doe er mij ook maar een paar dan
Kun je die dingen eten
in plaats van popcorn
  FOK!fossiel donderdag 18 maart 2004 @ 22:34:52 #120
2628 Karin
pi_17813141
sorry hoor, ik kan echt een geintje wel waarderen maar zullen we het nog even serieus houden totdat alles uitgepraat is?
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2004 @ 22:35:25 #121
43556 miss_dynastie
pi_17813152
Sorry
  FOK!fossiel donderdag 18 maart 2004 @ 22:41:42 #122
2628 Karin
pi_17813334
Ik bedoelde jou niet in het bijzonder hoor, maar gewoon even voordat het verdergaat.
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:43:40 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_17815060
Ik ben wat eerder klaar met mijn pc dan gedacht en had beloofd dan alles te lezen en te reageren, dat doe ik nu dus ook.

Allereesrt, Spuuglokje, ik heb volgens mij nergens een kotssmiley gebruikt, maar ik ben bang dat als ik dat zeg dat het helamaal opnieuw begint, en dat wil ik niet. Dus ik denk dat ik het maar doorstreep

Verder, ik heb een heleboel lieve mailtjes gehad van mensen die vonden dat ik zeker niet van Fok weg moest blijven en zo. Ik vind het echt heel lief van jullie, maar denk dat ik de komende tijd hier toch minder zal zijn. Ik wil niet het hele verhaal nu hier uit de doeken doen, dus ik ga er verder ook maar niet op in.

Spuuglokje, excuses aanvaard, ik begrijp dat jij alleen moussy zat te verdedigen. Ik probeerde hetzelfde met Rewimo en probeerde ondertussen ook mijzelf te verdedigen, wat helaas niet iedereen door had. Daarvoor ook mijn excuses, want geloof me, ik ben eigenlijk echt niet zo'n naar mens.

Ik hoop echter wel dat moussy nu eindelijk een keer inhoudelijk wil reageren, al is het maar om te zeggen dat ze inderdaad die opmerking niet zo bedoeld had. Ik twijfel daar namelijk over en dat vind ik echt heel jammer, speciaal omdat ik daarvoor eigenlijk nooit echt problemen met haar gehad heb. Ik hoop ook dat moussy dat begrijpt.

En nu vind ik het bedtijd voor mezelf.

Ow, ik wil even een disclaimer inbouwen. Ik ben moe en voel me nog steeds beroerd over hoe het allemaal gelopen is. Ik heb gezien dat miss_d op een gegeven moment zei dat ik overstuur was en dat jullie dat als aandachttrekkerij aanzagen. Zo was het niet bedoeld, ik heb haar enkel gevraagd om te vertellen dat ik geen puf meer had om te reageren omdat ik zo overstuur was. Dat heeft ze gedaan en daar ben ik haar erg dankbaar voor. Ik denk dan ook dat jullie miss_d allemaal gewoon een knuffel moeten geven want die heeft ze verdiend. Hetzelfde geld ook voor Lois en Karin en shmoopy, die toch duidelijk hun best hebben gedaan de boel te zussen. Sorry als ik iemand vergeet, dit zijn de mensen die mij het meest opgevallen zijn. Ik wil ook met het stukje wat ik geschreven heb niemand beledigen ofzo, ook al zal het misschien (ik denk het niet) zo op iemand overkomen. Zo is het dus niet bedoeld. Ook ik heb soms wel eens moeite om uit mijn woorden te komen, daar akn ik nou eenmaal ook niets aan doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 08:59:44 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_17817913
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:43 schreef Troel het volgende:

Ik hoop echter wel dat moussy nu eindelijk een keer inhoudelijk wil reageren, al is het maar om te zeggen dat ze inderdaad die opmerking niet zo bedoeld had. Ik twijfel daar namelijk over en dat vind ik echt heel jammer, speciaal omdat ik daarvoor eigenlijk nooit echt problemen met haar gehad heb. Ik hoop ook dat moussy dat begrijpt.
Stop dan maar met hopen.

vrijdag 19 maart 2004 @ 09:34:36 #125
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17818319
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:43 schreef Troel het volgende:
Allereesrt, Spuuglokje, ik heb volgens mij nergens een kotssmiley gebruikt, maar ik ben bang dat als ik dat zeg dat het helamaal opnieuw begint, en dat wil ik niet. Dus ik denk dat ik het maar doorstreep
Dan ook maar even een doorgestreepte vermelding van plek en tijd waarop dat gebeurd is (ik heb het echt niet zelf verzonnen): Creatieve uitspattingen #3, op 15 maart om 19:18 uur.

Excuses aanvaard, ik ben blij dat je die van mij ook aanvaardt. Ik zal beloven dat ik nooit meer zo gemeen tegen je zal doen. Ik heb mijn les hieruit geleerd.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 10:00:43 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_17818632
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Dan ook maar even een doorgestreepte vermelding van plek en tijd waarop dat gebeurd is (ik heb het echt niet zelf verzonnen): Creatieve uitspattingen #3, op 15 maart om 19:18 uur.

Excuses aanvaard, ik ben blij dat je die van mij ook aanvaardt. Ik zal beloven dat ik nooit meer zo gemeen tegen je zal doen. Ik heb mijn les hieruit geleerd.
Je hebt gelijk, daar staat er inderdaad eentje. Ik dacht dat je bedoelde in "deze" topics...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_17819260
Ehmmm......ik wil toch ook nog ff wat zeggen
Ik zat ook een klein beetje tussen die discusie op de crea-pagina.
En net als Anitra,had ik het gevoel offtopic bezig te zijn,omdat ik over een borduurpakket aan het leuten was,die ik voor mijn ouders aan het maken ben.
Dit heeft dus niks met kindertjes en crea te maken,maar ik had dat eigenlijk niet eens door.
Want ik ben meestal op "het 2e streepje" te vinden en toen zag ik ineens het kopje"creatieve uitspattingen"en ben eigenlijk zo maar begonnen te vertellen,wat ik aan het maken was.
Ik was toen beizg met raamverfen met de kids en heb wat tips gevraagd ,omdat het niet zo wilde lukken.
En toen kwam het op borduren en zo is het eigenlijk verder gegaan.
Ik was me er helemaal niet van bewust,dat dat niet zo veel met crea en kids te maken had,maar zat gewoon lekker te kletsen.
Misschien dat dit onderwerp dan maar uit ouders vandaan moet,maar eigenlijk vind ik ook weer,van niet.
Want er komen toch ook veel dingen in voor ,die voor/door en met kids gemaakt worden.
Enne......wat maakt het dan eigenlijk uit,of je wel of geen moeder bent???
Dat vind ik eigenlijk hetgene,wat mij het meeste steekt.
Ik heb zoiets:laat iedereen lekker meebabbelen,moeder/ouder of niet,dat maakt toch niks uit??
Dit is en moet gewoon een gezellig forum blijven over frutselen en wie er mee doet,maakt volgens mij dan geen bal uit,om t maar ff zo te zeggen

Affijn,ik ben blij,dat alles zoveel mogelijk is uitgepraat,maar vind de reactie van mous raar.
Zij zal hier dan wel op reageren ,maar goed,moet zij weten.
Het was idd begonnen met die zootjes en er waren wel reacties op gekomen,maar misschien minder dan verwacht.
Maar dat heeft iedereen wel es,dan moet je gewoon nog maar es posten vind ik.
En niet iedereen is verplicht om iets leuk te vinden of moooi,of is verplicht om op iets te reageren,waar ze niks aan vinden.

Ok,dat was dat.
Ik blijf lekker posten op de crea-pagina,want ik vind m toppie

Groetjes,Minoes
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:15:23 #128
83461 Kylee
Nou en ?
pi_17819920
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gezeik hier... ik ga me bijna thuis voelen
.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  Jubileum moderator vrijdag 19 maart 2004 @ 12:58:33 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17822190
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 08:59 schreef moussy het volgende:

[..]

Stop dan maar met hopen.

Dan vrees ik dat er weinig kans is dat we dit helemaal kunnen uitpraten.
Heeel erg jammer
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17822395
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat je het toch niet zo moet zien, milagro. Die zootjes waren de aanleiding, maar blijkbaar zat er meer dwars.
ik merk het, ja

jullie maken op een gegeven moment ruzie over alles en dan maak je dus feitelijk ruzie over niets.

en het is nog niet klaar zie ik
zoals ik zal zei, soms heb je wel gelijk, maar krijg je het niet en dan kan je doorzaniken over oneerlijkheid en zo, maar als iedereen op zijn strepen blijft staan is het een gebed zonder einde, komen er steeds nieuwe verwijten bij en is datgene waar het werkelijk overgaat allang ondergesneeuwd door nieuwe hatelijkheden.

op een gegeven moment is alles gezegd , in dit geval 'to no avail', en dan moet je de ook de volwassenheid hebben om het dan maar te laten voor wat het is.

niet alles valt uit te praten.
niet alles is het waard.
niet alles is een olifant.
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 13:09:42 #131
43556 miss_dynastie
pi_17822481
Wat een wijsheid
Als je goed had opgelet, had je gezien dat het wat mij betreft klaar is. Ik zie hier niemand op zijn strepen staan. Ik snap dus werkelijk waar niet waarom je me nu nog de les gaat zitten lezen
  Jubileum moderator vrijdag 19 maart 2004 @ 13:14:45 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17822624
Laat je niet opnaaien Miss D
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 13:17:57 #133
43556 miss_dynastie
pi_17822716
Ik laat me zeker niet opnaaien, Lois. Ik vind het alleen jammer als iemand achteraf, terwijl we vrijwel alles al hebben uitgepraat zonder hulp van deze persoon, nog met dergelijke wijsheden en adviezen komt, that's all
pi_17822792
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een wijsheid
Als je goed had opgelet, had je gezien dat het wat mij betreft klaar is. Ik zie hier niemand op zijn strepen staan. Ik snap dus werkelijk waar niet waarom je me nu nog de les gaat zitten lezen
Voel je niet zo aangesproken ,zeg meteen weer, ik heb het over niemand specifiek. en ik lees niemand de les, zo moe tje dat dus absoluut niet zin.
Ik zeg enkel dat het allemaal de ellende niet waard is.

Zoals je nu ook weer reageert, jullie vliegen meteen off the handle, schieten meteen in de verdediging
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:22:40 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_17822850
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Voel je niet zo aangesproken ,zeg meteen weer, ik heb het over niemand specifiek. en ik lees niemand de les, zo moe tje dat dus absoluut niet zin.
Ik zeg enkel dat het allemaal de ellende niet waard is.

Zoals je nu ook weer reageert, jullie vliegen meteen off the handle, schieten meteen in de verdediging
misschien komt dat wel omdat je je ermee bemoeid terwijl je al meerdere keer geprobeerd is uit te leggen dat je niets te zoeken had bij dit probleem en dat was je wijze woorden niet nodig hadden...

Is maar een ideetje hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 13:23:27 #136
43556 miss_dynastie
pi_17822885
Jij vindt het allemaal wel erg grappig, he ?? Nou ik toevallig niet... er zijn mensen boos geweest, er zijn mensen gekwetst, dat is nu grotendeels opgelost. Ik snap niet waarom je er zo'n probleem van maakt dat wij dit gewoon netjes hebben uitgesproken. Het is de ellende wél waard geweest. Ik heb het wel belangrijk gevonden mijn excuses te kunnen maken en excuses te krijgen, sorry als dat voor jou blijkbaar anders is. Misschien dat je dat gewoon moet respecteren in plaats van ermee te dollen.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:24:29 #137
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_17822916
idd, de storm is nu net weer gestild! Als mensen niet verder reageren willen kun je ze ook niet dwingen, dus dan kan je de situatie beter zo laten en je vooral niet opnieuw door iets laten opnaaien!

Dus weg die boze gezichtjes en laten we de rust en vrede weer proberen te vinden. Het zal zich heus wel op kunnen lossen, soms heeft zoiets ook even wat tijd nodig.

P.S. ik heb in deze hele conflictsituatie verder niet een rol gehad, maar wel alles gelezen dus weet wat er heeft gespeeld. Ik ga niemand beschuldigen of wat dan ook en hou het hierbij
patat ftw :)
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:29:14 #138
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_17823050
Waarom trouwens zo'n houding tegenover Milagro? Zij geeft haar mening, haar kijk op de situatie, en dat is waar fora door al de eeuwen heen(ook in de romeinse tijd had je ze al in de vorm van gebouwen) voor gemaakt zijn, om meningen uit te wisselen!
pi_17823052
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:22 schreef Troel het volgende:

[..]

misschien komt dat wel omdat je je ermee bemoeid terwijl je al meerdere keer geprobeerd is uit te leggen dat je niets te zoeken had bij dit probleem en dat was je wijze woorden niet nodig hadden...

Is maar een ideetje hoor
Het is een openbaar forum en als je je ruzies en plein publique uitvecht, dan kun je reacties verwachten.

Ik was niet de enige die zich er mee "bemoeide"
En ik bemoeide me trouwens niet inhoudelijk, ik zag enkel dames compleet over de zeik gaan waar het ws beter was het privé uit te vechten ipv zo genant op een forum waar iedereen mee kan lezen.
En als dat laatste geen bezwaar is dan moet je ook niet zeuren over reacties van hen die meelezen.
pi_17823105
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij vindt het allemaal wel erg grappig, he ?? Nou ik toevallig niet... er zijn mensen boos geweest, er zijn mensen gekwetst, dat is nu grotendeels opgelost. Ik snap niet waarom je er zo'n probleem van maakt dat wij dit gewoon netjes hebben uitgesproken. Het is de ellende wél waard geweest. Ik heb het wel belangrijk gevonden mijn excuses te kunnen maken en excuses te krijgen, sorry als dat voor jou blijkbaar anders is. Misschien dat je dat gewoon moet respecteren in plaats van ermee te dollen.
Ik dol nergens mee.
Ik gaf een reactie op een post van jou, die ik gister niet gelezen had.
Ik wist niet dat dat verboden was.

Maar wees allemaal maar lekker kwaad op mij nu, dan hebben jullie een extra gemeenschappelijke deler , dat versterkt de band
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:33:58 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_17823168
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Maar wees allemaal maar lekker kwaad op mij nu, dan hebben jullie een extra gemeenschappelijke deler , dat versterkt de band
zo'n opmerking haalt trouwens wel jouw wijze les van net onderuit hoor

Nee maar ff milagro, het is soms behoorlijk vervelend als mensen die er niets te zoeken hebben bij komen staan kijken. En als je dan een beetje geen inhoudelijke reacties gaat plaatsen dan wordt het er neit beter van me dunkt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 13:35:05 #142
43556 miss_dynastie
pi_17823195
Hoe kom je erbij dat ik kwaad ben ? Ik ben helemaal niet kwaad, vind het alleen jammer dat je zo reageert, that's all. Het is niet verboden om te reageren, maar als mensen het al uitgesproken hebben, komt je advies als mosterd na de maaltijd, in mijn ogen wel althans. Je komt met dingen als volwassenheid aan, terwijl een groot deel van de dames het al in alle volwassenheid heeft opgelost. Ik snap dus eigenlijk niet wat je met je post duidelijk wil maken. Ik heb helemaal geen zin in een nieuwe rel, overigens.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 14:36:39 #143
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17824656
Meiden, meiden, laten we nou niet weer overnieuw beginnen en een ander pispaaltje aanwijzen. Ik vind dat Milagro moet kunnen zeggen wat ze wil, en eerlijk gezegd heb ik af en toe smakelijk gelachen om haar rake typeringen. Laten we dit niet gaan opblazen.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 14:47:25 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_17824867
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 14:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Meiden, meiden, laten we nou niet weer overnieuw beginnen en een ander pispaaltje aanwijzen. Ik vind dat Milagro moet kunnen zeggen wat ze wil, en eerlijk gezegd heb ik af en toe smakelijk gelachen om haar rake typeringen. Laten we dit niet gaan opblazen.
zo was het overigens niet bedoeld hoor, ik probeerde enkel aan te geven dat het soms best vervelend als is als er mensen alleen maar komen reageren omdat er een rel aan de gang is of iets dergelijks.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 maart 2004 @ 14:50:15 #145
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17824928
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 14:47 schreef Troel het volgende:

[..]

zo was het overigens niet bedoeld hoor, ik probeerde enkel aan te geven dat het soms best vervelend als is als er mensen alleen maar komen reageren omdat er een rel aan de gang is of iets dergelijks.
Daar heb je gelijk in.
pi_17841229
Zou het prenatal heeft zwangere etalagepoppen topic dicht kunnen.
Heeft echt totaal geen toevoegende waarde lijkt me zo!!!
Meer iets voor in onzin?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 12:18:04 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_17842261
helemaal mee eens jessie. ik vond het ronduit beledigend
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 12:23:40 #148
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_17842346
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
helemaal mee eens jessie. ik vond het ronduit beledigend
niet zo serieus nemen joh..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 maart 2004 @ 13:49:29 #149
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_17843936
Beledigend? Weet je wat beledigend is? Een volwassen vrouw die met droge ogen durft te vertellen dat ze aantrekkelijk is met zo'n balg.
pi_17844234
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 13:49 schreef Kreator het volgende:
Beledigend? Weet je wat beledigend is? Een volwassen vrouw die met droge ogen durft te vertellen dat ze aantrekkelijk is met zo'n balg.
Het is best zielig dat iemand als jij, met zo'n lelijke grafkop, durft te beweren dat iemand anders niet aantrekkelijk is

Ga ff lekker weg hier...
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 14:48:24 #151
43556 miss_dynastie
pi_17844986
Ach joh, beefcake, trek het je niet aan, neem hem lekker met een korreltje zout, dat doet de rest van Fok! ook
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 14:51:10 #152
43556 miss_dynastie
pi_17845035
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 13:49 schreef Kreator het volgende:
Zo'n balg
En jij denkt dat voor een vrouw een vent met een dikke bierpens wél aantrekkelijk is?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 maart 2004 @ 15:14:12 #153
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_17845449
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:

En jij denkt dat voor een vrouw een vent met een dikke bierpens wél aantrekkelijk is?
Zei ik dat ergens? En denk je altijd voor een ander?
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 15:22:57 #154
43556 miss_dynastie
pi_17845633
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 15:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als diegene daar (zoals jij) zelf niet toe in staat is wel, ja
En verder zou ik, als je het met het slotje niet eens bent, een mailtje sturen naar Lois en Karin. Er zitten in dit forum meer emoties misschien dan in een ander forum. Je topic was kwetsend en onaardig en dat is gewoon niet leuk. In onzin was ie misschien leuk geweest, hier niet. Je hebt wel met mensen te maken. Je kunt er wel grapjes over maken, maar de users in ouders waarderen die grapjes blijkbaar niet, zeker als het kwetsend gebracht wordt. Voor jou is het misschien geen grapje en je meent het bloedserieus, oké. Mijn advies: zorg dat je je eigen vrouw niet zwanger maakt, dan krijg je die problemen ook niet. Of zoek iemand van je eigen geslacht. Zonder bierbuik Je kwetst echt een hoop mensen en dat is gewoon niet leuk. Echt niet.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 15:23:45 #155
62233 Jelief
ikke lief!
pi_17845645
uhm dat topic was toch niet voor niets gesloten?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 15:26:24 #156
43556 miss_dynastie
pi_17845696
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 15:23 schreef Jelief het volgende:
uhm dat topic was toch niet voor niets gesloten?
Nee, maar over slotjes mag je klagen in het moderatietopic
Hoewel ik niet denk dat Lois en Karin echt overtuigd raken hierdoor
  zaterdag 20 maart 2004 @ 15:58:20 #157
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17846468
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]
Als diegene daar (zoals jij) zelf niet toe in staat is wel, ja :
IJzersterk
(die had ik zelf willen bedenken maar ja, ik als dik lelijk wijf heb niet veel te willen)
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:06:47 #158
62233 Jelief
ikke lief!
pi_17847863
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, maar over slotjes mag je klagen in het moderatietopic
Hoewel ik niet denk dat Lois en Karin echt overtuigd raken hierdoor
was niet om te klagen, alleen om aan te geven dat kreator zijn post....
ach laat ook maar het is eigenlijk te onzinnig om nog op hem te reageren
* Jelief vraagt zich af waarom ze het dan wel doet????
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:12:21 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_17849251
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 15:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoi Kreator

Dag Kreator
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 maart 2004 @ 20:43:52 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_17852183
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:

Je kwetst echt een hoop mensen en dat is gewoon niet leuk. Echt niet.
! Maak uw keuze:

Je hebt geen leven als je:

a) dit serieus neemt.
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 20:52:15 #161
43556 miss_dynastie
pi_17852373
Ik neem het niet serieus. Maar er is gebleken dat er mensen zijn die dat wel doen!
pi_17852470
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem het niet serieus. Maar er is gebleken dat er mensen zijn die dat wel doen!
Vul in op de puntjes: die hebben dus .... .....
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 maart 2004 @ 21:06:25 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_17852754
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
En bij wie zit er dan een steekje los? .
  Jubileum moderator zaterdag 20 maart 2004 @ 21:58:08 #164
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17854582
jaja, oke, topic is gesloten en deze discussie ook. Klaar, zand erover.....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17855116
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef Lois het volgende:
zak erover.....
Dat is niet genoeg, Lois. .
Zacht, zoet en een genot op je tong.
  Jubileum moderator zaterdag 20 maart 2004 @ 22:19:06 #166
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17855324
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 22:12 schreef Caramelpuddinkje het volgende:

[..]

Dat is niet genoeg, Lois. .
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 22 maart 2004 @ 19:20:38 #167
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_17894483
Zou iemand mijn uitgerekende datum in het lijstje aan kunnen passen. Volgens de echo-mevrouw moet het 8 oktober 2004 zijn i.p.v. 11 oktober. Alvast bedankt!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator maandag 22 maart 2004 @ 19:49:57 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17895233
Is aangepast
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 20:01:12 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_17895512
mag luca in het verjaardagstopic? 11 juni 1999
  FOK!fossiel maandag 22 maart 2004 @ 20:45:29 #170
2628 Karin
pi_17897086
Tuurlijk! Zal hem toevoegen.
pi_17906545
weet iemand,waarom het topic "het 2e streepje"blijft hangen halverwege de lijst?
De laatste post staat daar nog op gisteravond,maar we zijn al weer verder?
Enne....deze vraag kon ik hier toch kwijt,of niet?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 09:49:24 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17906602
Bij mij hangt hij wel gewoon bovenaan.
Misschien even ctrl-f5 doen?
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 09:49:42 #173
43556 miss_dynastie
pi_17906610
Hij staat bij mij gewoon bovenaan
  FOK!fossiel dinsdag 23 maart 2004 @ 10:50:45 #174
2628 Karin
pi_17907804
Inderdaad, ctrl-F5 zou het moeten doen denk ik. Als het niet zo is geef je dan even een gil?
En deze vraag kan je inderdaad hier kwijt.
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 11:36:57 #175
43556 miss_dynastie
pi_17908951
Kan dit topic niet beter in ouders??

klemmetje navelstreng
  Jubileum moderator dinsdag 23 maart 2004 @ 12:09:31 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17909735
Ja
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17939246
Huh kan iemand de twee topics wachten op het tweede streepje deel 19 samenvoegen
  Jubileum moderator woensdag 24 maart 2004 @ 19:49:24 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17944287
ik heb er 1 gesloten, daar stond nog niet zoveel in.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17944454
Nou ik doe ook ff mee Pampers de beste
  FOK!fossiel woensdag 24 maart 2004 @ 20:49:52 #180
2628 Karin
pi_17945727
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik doe ook ff mee Pampers de beste
pi_17945948
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:49 schreef Karin het volgende:

[..]

Ja ouders praten alleen maar over luiers voeding en dat soort dingen toch behalve ik dan
  FOK!fossiel woensdag 24 maart 2004 @ 21:30:00 #182
2628 Karin
pi_17946605
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 20:58 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja ouders praten alleen maar over luiers voeding en dat soort dingen toch behalve ik dan
Tja, wat zal ik hier nou weer op zeggen?
pi_17947750
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 21:30 schreef Karin het volgende:

[..]

Tja, wat zal ik hier nou weer op zeggen?
Dat het zo is?
  Jubileum moderator donderdag 25 maart 2004 @ 21:32:44 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17969428
*Mededeling*

Door Karins verbouwing heeft Karin wat weinig tijd voor het forum. Ik ben sinds gisteren weer begonnen met werken en dat heeft nogal zijn weerslag, ik ben werkelijk zo moe als een ... (tsja als een wat eigenlijk ) errug moe dus.
De lijstjes e.d. werken we in het weekend wel even bij, voor dringende zaken kun je terecht bij een global mod of een FA/ admin.
We zijn niet lang weg, alleen morgen (en vanavond ook) eventjes iets minder aanwezig.

Einde mededeling
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 maart 2004 @ 17:13:31 #185
13151 crew  Rewimo
pi_18087444
Mag deze Ik heb besloten aan kinderen te beginnen een kickje naar Onzin?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_18088178
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Mag deze Ik heb besloten aan kinderen te beginnen een kickje naar Onzin?
Done.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 maart 2004 @ 17:48:23 #187
13151 crew  Rewimo
pi_18088220
Tnx Alleen de titel was serieus geloof ik
pi_18100176
kan deel 4 verjaardagstopis wat ik geopend heb dicht??? heb met me suff kop over het al geopende deel heen gekeken
pi_18101809
Karin of Lois....hellup.......
Ik/wij kunnen niet meer reageren in het tweede streepjes topic,omdat de topicstarter is gebanned,whatever that means??????

Groetjes,Minoes.
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 10:17:13 #190
43556 miss_dynastie
pi_18101840
Je hebt als het goed is wel gereageerd minoes, het is een 1 april-grap
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 10:18:08 #191
43556 miss_dynastie
pi_18101860
Ja hoor... 10:13 een berichtje van je...
de meldingen zijn er in alle soorten en maten, maar je bericht wordt wel gewoon gepost
  donderdag 1 april 2004 @ 10:18:36 #192
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_18101873
Dat is de 1 aprilgrap van fok. Allemaal willekeurige meldingen die nergens op slaan, waaronder deze dus. Dus je hoeft je geen zorgen erover te maken.
Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
pi_18101898
Lol ik trap er ook gewoon weer in natuurlijk. Me psoten handmatig gecontroleerd door de crew. Ik denk my god wat is dit. Wil hier net gaan plaatsen, zie ik dit staan.

Stelletje mutsen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_18101906
FLAUWWWWWWWW
pi_18106461

[ Bericht 100% gewijzigd door Lois op 01-04-2004 13:35:25 (Het is hier geen onzin) ]
pi_18107113
Mag ik even melden dat ik steeds problemen heb met het posten van een een berichtje. Ik krijg steeds code #61 en dat mijn bestandsnaam te lang zou zijn en dan weer dat ik gebanned zou zijn en ik kom niet terug in het topic waar ik het probeer te posten. Ik blijf hangen. En als ik dan weer naar het topic toe ga staat mijn post uiteindelijk wel in de lijst.

Groetjes Little-Angel
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 14:04:14 #197
43556 miss_dynastie
pi_18107204
Dat is een 1 april grap little-angel. Als je bij opties deze:

Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn:

op ja zet, ben je er van af!!
  donderdag 1 april 2004 @ 14:04:41 #198
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18107215
pssst, Little Angel, het is 1 april
pi_18107283
Oke, domme die ik ben! Ik had het helemaal niet door.
pi_18156658
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:07 schreef Little-Angel het volgende:
Oke, domme die ik ben! Ik had het helemaal niet door.
Tja ik was ook al zo'n domme Ik zat al met iemand van de admin te mailen waarom ik nou gebanned was. Zat mijn eigen helemaal suf te prakkiseren wat ik nou fout gezegd zou hebben
Ach ik wijt het maar aan de hormonen
  zondag 4 april 2004 @ 13:17:13 #201
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18169516
Ik probeer een usericoontje te plaatsen. Maar de functie is niet in gebruik. Waneer is dat weer?
  Jubileum moderator zondag 4 april 2004 @ 20:59:32 #202
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18179049
Ehm geen idee Jessicaa, misschien weet Knor iets? Kun je haar mailen?
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 april 2004 @ 07:31:17 #203
336 Jessicaa
pi_18186307
Ja ik heb haar mail. Heb haar een mailtje gestuurd.
  maandag 5 april 2004 @ 10:48:11 #204
393 phileine
española
pi_18187994
Hee Jes, nooit geweten dat jij nog ouder bent dan ik
mooi he, alles
  maandag 5 april 2004 @ 12:40:16 #205
336 Jessicaa
pi_18190048
Je bedoelt het idnummer denk ik Scheelt 2 dagen
Of vind je gewoon dat ik er zo jong uitzie
  dinsdag 6 april 2004 @ 15:33:30 #206
1087 Merisse
broddeltante
pi_18221656
Hoi,
Is het niet mogelijk om de vaste rubrieken/vervolgverhalen bovenaan te zetten ongeacht de laatste postdatum? Dat lijkt me handig, nu ben ik telkens aan 't zoeken naar 'mijn' topics.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 april 2004 @ 15:37:37 #207
13151 crew  Rewimo
pi_18221779
Merisse, daar heb je de optie My Active Topics voor, boven en onderaan elke pagina. Als je die aanklikt zie je alle topics waarin je iets gepost hebt
pi_18226096
Of je klikt op de indexpagina van fok op je eigen naam, dan kom je ook in je "eigen" topics
  FOK!fossiel dinsdag 6 april 2004 @ 21:40:47 #209
2628 Karin
pi_18232417
Je kan ook topics bookmarken. Als je in het topic staat zie je bovenin naast de naam een geel mapje staan. Als je daarop klikt bookmark je hem. Je kan naar je lijstje met bookmarks door op "bookmark" te klikken bovenin de balk met " Logout/Wijzig Profiel" enz enz. (die donkere balk). Je kan in die lijst ook weer heel gemakkelijk topics uit de lijst verwijderen als ze bijvoorbeeld vol zijn.
Dit is handig om topics terug te vinden die je wel wilt lezen maar niet in reageert, daarvoor zijn bovenstaande tips erg handig.

Lois en ik vinden dat we voor het overzicht zo weinig mogelijk sticky topics moeten hebben. Vaak zijn topics heel makkelijk terug te vinden, zoveel staat er niet in de lijst van Ouders en anders kan je het altijd in dit topic vragen.
  donderdag 8 april 2004 @ 20:21:53 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_18283438
Loopt het topic zijn hier ook jonge moeders niet een beeeetje uit de hand??? beetje zonde zo zeg maar...
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 8 april 2004 @ 20:25:36 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18283537
Jaja, ik ben druk bezig met bijlezen maar hol heen en weer tussen 2 verkouden kinderen en een verstopte wc
I'm working on it. (en Karin komt als het goed is ook zo online)
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 8 april 2004 @ 20:27:53 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_18283587
eigenlijk pcies de reden dat ik het hier ff neer zette, want ik dacht: als je ziet dat er hier gepost is lees je het. Was niet de bedoeling je te pushen hoor
(sterkte daar... )
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2004 @ 22:47:08 #213
43556 miss_dynastie
pi_18311111
Dit topic Seksuele voorlichting. bevat een vraag die eigenlijk in het topic van Troel ook al een beetje beantwoord is.
  FOK!fossiel vrijdag 9 april 2004 @ 23:03:31 #214
2628 Karin
pi_18311449
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit topic Seksuele voorlichting. bevat een vraag die eigenlijk in het topic van Troel ook al een beetje beantwoord is.
Dankjewel!
Ik wist dat ik iets vergeten was
mag je het na 13 maanden ook nog steeds op zwangerschapsdementie gooien?
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2004 @ 19:53:28 #215
43556 miss_dynastie
pi_18327835
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 23:03 schreef Karin het volgende:
mag je het na 13 maanden ook nog steeds op zwangerschapsdementie gooien?

Na de borstvoeding moet je lichaam negen maanden ontzwangeren, dus een heeel legitiem argument
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 april 2004 @ 17:28:02 #216
13151 crew  Rewimo
pi_18349067
Karin, misschien is het handig om in het Burgers Zoo meeting topic de tag [OUD] in de titel op te nemen? Zodat het duidelijk is dat het een meeting voor dit subforum is? Niet dat anderen niet mee mogen maar dan weten ze tenminste dat ze kleine kinderen kunnen verwachten, zoals je zelf al schreef
  Jubileum moderator zondag 11 april 2004 @ 18:20:34 #217
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18350118
Goeie Rewimo!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_18351697
je kan beter naar ouwehand gaan dan naar burgers dat ravot aapia is geweldig voor kids
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 april 2004 @ 19:46:28 #219
13151 crew  Rewimo
pi_18351757
Tja maar de kaartjes voor Burgers waren gratis
  † In Memoriam † zondag 11 april 2004 @ 19:53:49 #220
43556 miss_dynastie
pi_18351916

Zal ik Whiskas aanschrijven met een ideetje voor een nieuwe actie ??
  zondag 11 april 2004 @ 20:16:50 #221
34891 melonovy
La Kutschie
pi_18352495
Zomaar een ideetje dat in me op kwamen:

Ik heb geen idee hoe spindizzy er zelf over denkt, maar dit idee komt voort uit haar adoptieplannen. Is het een idee om het zwangerschap en bevallingstopic een naamverandering te geven en het woord zwangerschap vervangen voor in verwachting ofzo??
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator zondag 11 april 2004 @ 21:16:14 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18353897
En het verschil zit hem dan in?? Ik weet ook niet hoe spindizzy erover denkt maar tot op heden is de titel nog geen belemmering geweest om er in te posten meen ik.
Ik ben niet echt tegen een verandering maar om nou te zeggen dat ik sta te springen voor deze verbetering....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 11 april 2004 @ 21:55:04 #223
34891 melonovy
La Kutschie
pi_18354735
Het verschil zit hem dan in het in verwachting zijn, ook vaders zijn in verwaching en niet zwanger, maar ook Spindizzy is in verwachting, omdat ze wacht op een adoptiekindje.

Ik gooi maar een balletje op hoor...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 11 april 2004 @ 22:01:18 #224
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_18354895
Voor mij hoeft het niet hoor...

Bovendien bekt "In af/verwachting en geboorte en/of afreizen deel XX" niet zo lekker
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † zondag 11 april 2004 @ 22:02:01 #225
43556 miss_dynastie
pi_18354921
quote:
Op zondag 11 april 2004 22:01 schreef Spindizzy het volgende:
Bovendien bekt "In af/verwachting en geboorte en/of afreizen deel XX" niet zo lekker

voor jou!
  zondag 11 april 2004 @ 22:07:29 #226
34891 melonovy
La Kutschie
pi_18355066
Prima Ook weer opgelost!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator zondag 11 april 2004 @ 22:07:58 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18355080
quote:
Op zondag 11 april 2004 22:01 schreef Spindizzy het volgende:
Voor mij hoeft het niet hoor...

Oke duidelijk
Eva ♥ en Iris ♥
pi_18373670
heeft pampers geen actie?
pi_18373963
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:03 schreef Ghostbuster het volgende:
heeft pampers geen actie?
Nog éen zo'n flauwe off-topic opmerking en je kan even wieberen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_18376549
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:16 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Nog éen zo'n flauwe off-topic opmerking en je kan even wieberen.
jee wat ben jij streng zeg.
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 14:36:20 #231
43556 miss_dynastie
pi_18392353
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)

Hoort niet meer bij de babietjes maar bij de dreumesjes
  Jubileum moderator dinsdag 13 april 2004 @ 19:40:00 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18399472
Jeutje wat ben jij oplettend
Ik probeer zo snel mogelijk bij een verjaardag alle lijstjes aan te passen maar er glipt er weleens 1tje tussendoor.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_18399507
wanneer is een baby een dreumes?
pi_18399949
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:41 schreef Ghostbuster het volgende:
wanneer is een baby een dreumes?
Een baby is nooit een dreumes...
Een baby wordt een dreumes als ie één jaar is
  FOK!fossiel dinsdag 13 april 2004 @ 19:56:48 #235
2628 Karin
pi_18399978
0 - 1 jaar = baby
1 - 2 jaar = dreumes
2 - 4 jaar = peuter
4 - 6 jaar = kleuter
> 6 jaar = kind
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 20:05:59 #236
43556 miss_dynastie
pi_18400281
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:40 schreef Lois het volgende:
Jeutje wat ben jij oplettend
Ik probeer zo snel mogelijk bij een verjaardag alle lijstjes aan te passen maar er glipt er weleens 1tje tussendoor.
Nee joh, dat snap ik heel goed!! Vandaar dat ik even 'help'
pi_18400350
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:56 schreef Karin het volgende:
0 - 1 jaar = baby
1 - 2 jaar = dreumes
2 - 4 jaar = peuter
4 - 6 jaar = kleuter
> 6 jaar = kind
Ok dan weet ik wat ik heb
een kleuter dus
  dinsdag 13 april 2004 @ 22:44:15 #238
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_18404810
hmm de periodieke aanduiding kind kan je op twee manieren opvatten:

0-1 baby
1-2 dreumes
2-4 peuter
4-6 kleuter
6-12 kind
12-18 puber
>18 volwassen

of

0-18 kind
>18 volwassene
pi_18416374
Lois of Karin zouden jullie het lijstje van wachten op het tweede streepje weer willen aanpassen
  FOK!fossiel woensdag 14 april 2004 @ 20:31:21 #240
2628 Karin
pi_18425292
Tuurlijk!
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 23:58:00 #241
43556 miss_dynastie
pi_18431595
Zwanger.. en dan gaat het mis 2
Enkele tactloze opmerkingen van speekfreadssj... kan ontzettend hard aankomen, misschien willen jullie er even naar kijken?
pi_18431622
Reportje over geschreven net
  donderdag 15 april 2004 @ 00:05:12 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18431771
Misschien even kijken of er een global modje of FA rond hangt ergens. Mag van mij nl wel zsm ge-edit worden.
pi_18431944
Bovendien quote hij iets terwijl ie niet eens weet waar het over gaat.

pi_18431997
Ja zeker zeg, wat een ongelofelijke hork... Moest het ff kwijt hoor... *er verder geen woorden meer aan vuil maakt*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_18432042
Ik kijk even.
pi_18432182
Reacties verwijderd en doorgegeven aan de FA's.
pi_18432317
quote:
Op donderdag 15 april 2004 00:23 schreef shmoopy het volgende:
  donderdag 15 april 2004 @ 02:37:46 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_18434077
Het zal speedfreaksjjj ook weer niet zijn

Ow, dit is natuurlijk ook geen lieve reactie...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 08:51:34 #250
43556 miss_dynastie
pi_18436526
quote:
Op donderdag 15 april 2004 00:23 schreef shmoopy het volgende:
Dankjewel
  Jubileum moderator donderdag 15 april 2004 @ 12:13:00 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18440310
Bedankt shmoops en Cynix
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 16 april 2004 @ 00:24:11 #252
43556 miss_dynastie
pi_18457625
In het betaalbare uitjes-topic:
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:53 schreef speedfreakssj het volgende: quote verwijderd
Misschien kan die allochtonenopmerking gedelete worden? Ik vind hem zelf vrij kwetsend.....

[ Bericht 39% gewijzigd door Lois op 16-04-2004 08:05:20 ]
  vrijdag 16 april 2004 @ 01:53:23 #253
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18459055
Alweer die gozer ?? Dacht dat ie een weekban had . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  Jubileum moderator vrijdag 16 april 2004 @ 08:05:49 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18461153
Dit was nog voor zijn weekban, ik heb het verwijderd (ik had de opmerking over het hoofd gezien)
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 24 april 2004 @ 21:42:45 #255
62233 Jelief
ikke lief!
pi_18660334
Lois of Karin, er staan op pag 1 van tweede streepje twee posts die er echt niet thuishoren, twee jongens/mannen die het niet begrijpen denk ik.
kunnen jullie die verwijderen?
  FOK!fossiel zaterdag 24 april 2004 @ 21:49:19 #256
2628 Karin
pi_18660508
Vragen waar het over gaat mag natuurlijk altijd, het is geen afgesloten forum. Maar die andere reactie past er inderdaad niet, zal hem verwijderen.
  zaterdag 24 april 2004 @ 21:54:18 #257
62233 Jelief
ikke lief!
pi_18660653
dank...
pi_18714088
Hallo...

Ehmm ik weet het niet zeker maar volgens mij doet de emo-smilie het bij mij niet..
In de preview zie ik 'm gewoon wel, maar als ik de post plaats is het alleen : ' ) (maar dan zonder spaties he? )
Nog een keer proberen...
W ~ H ~ T
pi_18714101
grrrrrrrrrrr........
En nu doet ie 't natuurlijk wel.....
In het verjaardag topic heb ik één geplaatst en die doet het dus niet.
W ~ H ~ T
  Jubileum moderator dinsdag 27 april 2004 @ 10:39:37 #260
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18714470
Ik heb even zitten klooien en in de preview doet ie het wel maar in je post niet. Heel vreemd, geen idee wat voor bugje dit nu weer is.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 27 april 2004 @ 10:45:42 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18714598
Dit gebeurd mij ook regelmatig. maar dan met een andere smiley.
Als ik hem meteen aan klik doet hij het wel. Maar als ik edit niet. Heel vreemd.
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2004 @ 10:46:53 #262
43556 miss_dynastie
pi_18714626
Ik heb het vaak met deze
pi_18714740
Ik heb het inderdaad ook wel eens met deze twee die jullie noemen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 27 april 2004 @ 10:52:12 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18714752
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het vaak met deze
Ik dus ook met die en met

Wel stoer, een bugje die dus niet met heftige emoties overweg kan!
pi_18760274
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 10:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dus ook met die en met

Wel stoer, een bugje die dus niet met heftige emoties overweg kan!
W ~ H ~ T
pi_18858618
Hallo!

Ik kwam in R&P een topic over waarvan ik me afvraag of die niet beter thuis past in ouders.
het gaat om: Vriendin na 2 miskramen nu toch 3 maanden zwanger.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jarah op 03-05-2004 16:26:27 (Vreemde Spokende Computer ;)) ]
  maandag 3 mei 2004 @ 16:59:54 #267
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18859501
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:20 schreef Jarah het volgende:
Ik kwam in R&P een topic over waarvan ik me afvraag of die niet beter thuis past in ouders.
het gaat om: Vriendin na 2 miskramen nu toch 3 maanden zwanger.
Heeft al een schopje naar hier gekregen.
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 3 mei 2004 @ 17:27:34 #268
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_18860131
TS had hier ook al een topic geopend. Ik heb nu het oude inmiddels naar hier verplaatste R&P-topic open gelaten en de ander gesloten. Op verzoek van de TS.
Als je niet lacht, ben je dood.
  FOK!fossiel maandag 3 mei 2004 @ 20:22:56 #269
2628 Karin
pi_18864363
Dankje dutchie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 mei 2004 @ 07:19:23 #270
13151 crew  Rewimo
pi_18873386
Willen jullie de reactie van thabit in dit topic even wijzigen of deleten? Myeloide Leukemie

Hij wordt ook nog gegquote twee posts verder.
Tnx.
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2004 @ 08:08:42 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18873623
ik vraag me zelfs af of het zin heeft dit topic open te laten. het is een oud topic dat nu ineens weer opgerakeld wordt.
zoals je in r & p kan lezen is het kindje waar het over gaat al maanden geleden overleden.
het lijkt me voor de ts niet fijn (als die nog meeleest) dat nu weer voorbij te zien komen.
maar goed, dat is mijn mening
  Jubileum moderator dinsdag 4 mei 2004 @ 08:38:15 #272
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18873813
Ik had jullie opmerkingen nog niet eens gezien maar al wel het topic gesloten.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 mei 2004 @ 00:07:34 #273
1087 Merisse
broddeltante
pi_18893414
Vraagje, ik zie hier wel eens geinige smilies die niet in het smilie-overzicht staan zoals deze:
en en misschien zijn er nog wel meer. Is daar wellicht ergens een overzichtje van?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 09:36:54 #274
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18898111
Dat is een hele goeie vraag, dat weet ik eigenlijk niet.
Ik zal dat vanavond eens even uitzoeken als ik meer tijd heb oke?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:29:13 #275
34891 melonovy
La Kutschie
pi_18900161
Misschien moet je eens hier kijken: [centraal] Smile request.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 21:23:12 #276
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18914128
:'(

:')

Zo, met dank aan Schatje, hier een overzichtje. Door mijn post te quoten kun je zien welke code voor elke smilie gebruikt kan worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 06-05-2004 12:06:48 ]
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2004 @ 21:40:10 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18914672
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 21:23 schreef Lois het volgende:

Zo, met dank aan Schatje, hier een overzichtje. Door mijn post te quoten kun je zien welke code voor elke smilie gebruikt kan worden.
je vergeet deze lois :
  Jubileum moderator woensdag 5 mei 2004 @ 21:46:04 #278
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18914887
Die kende ik ook helemaal niet
Hij staat er bij.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_18918463
Kan deze misschien op slot http://www.cu2.nl/SweeTKimmieJ
pi_18918496
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 00:02 schreef beefcake het volgende:
Kan deze misschien op slot http://www.cu2.nl/SweeTKimmieJ
Ha is net gebeurd zie ik!!
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:49:13 #281
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_18924857
De perssmiley staat er ook niet bij Lois
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator donderdag 6 mei 2004 @ 11:12:15 #282
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18925483
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:49 schreef E.T. het volgende:
De perssmiley staat er ook niet bij Lois

Nu wel gelukkig
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 mei 2004 @ 11:59:28 #283
13151 crew  Rewimo
pi_18926902
Ik heb drie keer zitten kijken, maar de emosmiley kan ik er niet tussen vinden... Die mag toch niet ontbreken
  Jubileum moderator donderdag 6 mei 2004 @ 12:07:39 #284
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18927078
Je moet dit soort dingen ook niet gehaast doen, dat blijkt wel weer.
We gaan gewoon net zolang door tot het compleet is en dan zet ik het hele rijtje wel in de FAQ ofzo oke?
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:09:18 #285
34891 melonovy
La Kutschie
pi_18928685
Codes zonder de spaties invoeren:

[code]_ O _[/code]

[code] * O * [/code]

[code]_ O - [/code]

[code]: s )[/code]

[code]o | O[/code]

[code] ( 8 > [/code]

[code] : { w [/code]

[code] - O -[/code]

[code]~ O > [/code]

[code]: % [/code]

[code]: ' )[/code]
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 09:39:55 #286
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18948973
Lois of Karin of Knorretje of wie dan ook
ff vraagje, mijn vriend (robbierdam) kan niet meer inloggen op fok terwijl wij zeker weten dat dat wachtwoord wel goed is. als we paswoord opvragen stuurt ie een emailtje maar er staat volgens mij een oud emailadres in zn profiel, nu denkie ok nieuwe aanmaken met nwe email, staat er weer dat dat emailadres al eens gebruikt is met registratie wat nu?? iemand een idee?? zo ken ie natuurlijk nooit meer op fok komen met zn eigen naam.

tnx
  vrijdag 7 mei 2004 @ 11:45:31 #287
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_18951517
Martineke, volgens mij kan hij alleen zijn email veranderen als hij ingelogd staat. Dus ik snap even niet hoe hij zijn mail wil veranderen als hij niet ingelogd staat.
Dus, mijn advies; laat hem met het nieuwe wachtwoord (die hij op zijn oude mail krijgt? ) inloggen.
Voor beter advies kun je misschien even kijken in FB en wel bijv. in: Neef kan weer niet inloggen
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 11:50:48 #288
43556 miss_dynastie
pi_18951638
Ik denk dat robbie een keer zijn mailadres gewijzigd heeft, maar nu dat adres niet meer heeft of iets dergelijks. Maar omdat ooit al een keer een account op zijn oude mailadres is gemaakt, kan hij nu geen nieuwe aanmaken, je moet dan een nieuw emailadres hebben (een account per adres). Ik weet dat knorretje wel kan helpen, ik weet dat jessie ooit haar eerste account op die manier is verloren en dat knorretje zei dat zij dat kan verhelpen. Volgens mij kunnen mods je je account niet teruggeven.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 12:18:50 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18952035
Het simpelste is een mailtje aan een van de Forum Admins. Zij alleen hebben die rechten.
Dus
yvonne@fok.nl of knorretje@fok.nl of Danny@fok.nl of Breuls@fok.nl

En dan gewoon even uitleggen wat er aan de hand is en dan zouden zij het moeten kunnen fixen.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 12:21:32 #290
15029 rickmans
Hasselmans
pi_18952064
of gewoon naar forum@fok.nl
  FOK!fossiel vrijdag 7 mei 2004 @ 13:47:19 #291
2628 Karin
pi_18952963
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 12:21 schreef rickmans het volgende:
of gewoon naar forum@fok.nl
Inderdaad dat is gewoon het makkelijkste. Die kunnen dan een nieuw wachtwoord naar het juiste emailadres sturen en dan kan je zo weer inloggen
  FOK!fossiel zaterdag 8 mei 2004 @ 22:16:34 #292
2628 Karin
pi_18984279
Is het nog gelukt Martineke?
  zondag 9 mei 2004 @ 01:09:00 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18987776
Excuses, foutje.
pi_19098325
Karin of Lois,in het 2e streepje doen de smilies het niet meer???
groetjes,Minoes
*Hier doen ze het wel.*
pi_19101834
*was al gemeld over de emosmilie*

excuses

[ Bericht 30% gewijzigd door Sc0rPi0n op 13-05-2004 15:58:13 ]
♥ K, N, R en F ♥
  Jubileum moderator donderdag 13 mei 2004 @ 21:55:21 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19109234
Dat is een foutje waar wij niks aan kunnen doen minoes1967, een forumbugje zeg maar. het gebeurd wel vaker en het waarom is mij niet duidelijk maar er wordt vast hard aan een oplossing gewerkt door de developers.
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel dinsdag 18 mei 2004 @ 12:09:17 #297
2628 Karin
pi_19214471
Ik heb onder de FAQ Ouder(s), de huisregels. een smileyoverzicht gemaakt. Mocht ik wat fout hebben gedaan of wat vergeten zijn hoor ik het heel graag.
pi_19255132
Handig Karin, die smilies......maar hoe werkt deze nu?

FOK!fossiel woensdag 19 mei 2004 @ 22:03:02 #299
2628 Karin
pi_19255210
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:00 schreef easy-going het volgende:
Handig Karin, die smilies......maar hoe werkt deze nu?

Ja die doet het niet zo lekker
Ik heb Breuls gemaild (hij was niet online op irc), ik hoop dat we snel antwoord hebben.
  FOK!fossiel woensdag 19 mei 2004 @ 22:13:34 #300
2628 Karin
pi_19255504
Reactie terug van Breuls, er moet een spatie achter staan. Volgens mij had ik dat ook geprobeerd maar niet dus want nu deed hij het wel.
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:17:16 #301
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19279547
Euh... ik ben niet helemaal slim geweest dames. Ik had nl. de titel van Zwangerschap & Geboorte deel 56, thema: DE mannen aangepast en wilde er een note van maken, dat ging dacht ik dus niet. Nu staat het er 3x en dat lijkt me wat overdrijven (om over dat andere maar niet te spreken ) Sorry, maar ik bedoelde het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')