Ga jij maar lekker naar je kindjes toe joh... Ik ga even lekker knutselen ofzo...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Oke, sorry dan begreep ik je verkeerd. ik hobbel een beetje heen en weer tussen Fok, een "ik wil niet slapen" kind en een "ik heb zo'n honger maar ik lust geen groente" babietje. Dat is niet de ideale manier van Fokken, dat geef ik toe, maar ik wilde zo graag dit een beetje uit de wereld hebben.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:02 schreef Lois het volgende:
We gaan hier maar weer verder waar we gebleven waren.
en we gaan nog niet zingen![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:05 schreef Lois het volgende:
Oke ik ga even verder:
Ik snap Troels frustraties wel want die voelde zich geroepen om Rewimo's post te verdedigen en ziet zich nu ineens middenin deze ruzie zitten. Wat ik niet begrijp is, als je zegt dat je het zo graag wilt uitpraten met Mous maar haar emailadres niet hebt, waarom je mij of Karin dan niet even mailt? Ik kan dan je mail doorsturen naar Moussy en dan kunnen jullie zelf kijken of je er via de mail beter uit kunnen komen.
Rewimo, ik begrijp van jou ook dat je het graag wilt oplossen, logisch. Wat jammer is dat dit topic nu verzand in 1 grote toestand waarin moussy zich wellicht niet prettig meer voelt om te reageren. (ik weet het niet hoor, ik zeg ook maar wat, ik probeer niet voor moussy te denken)
Zou een mailtje over en weer niet iets kunnen helpen?
Heb ik nu de belangrijkste dingen wel te pakken of mis ik nog het een en ander?
Als het maar geen borstvoeding is vindt ik het bestquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:06 schreef Leah het volgende:
Het was zèker niet mijn bedoeling om de rel te voeden, trouwens, probeerde slechts hier en daar een nuance aan te brengen
koffie!
Dat werd ook zeker gewaardeerd hoor, ik zag het meer mensen doen en dat is erg prettig.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:06 schreef Leah het volgende:
Het was zèker niet mijn bedoeling om de rel te voeden, trouwens, probeerde slechts hier en daar een nuance aan te brengen
koffie!
Nou Rewimo, vind je zelf ook niet dat Troel echt zeer vijandig, onbeschoft, zuigerig en zeikerig reageert? Ik schrik me echt kapot van de manier hoe zij reageert op/in deze hele discussie. Heel, heel naar. Bij mij zijn de ogen geopend wat voor een type zij is, goh, wat een naar mens.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik wel heel vervelend is, is dat de zwarte piet nu opeens bij Troel ligt, terwijl zij deze discussie is gestart om te voorkomen dat topics uit de hand gaan lopen. Dat vind ik niet terecht en niet eerlijk.
Ah... de tweede ronde...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou Rewimo, vind je zelf ook niet dat Troel echt zeer vijandig, onbeschoft, zuigerig en zeikerig reageert? Ik schrik me echt kapot van de manier hoe zij reageert op/in deze hele discussie. Heel, heel naar. Bij mij zijn de ogen geopend wat voor een type zij is, goh, wat een naar mens.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah... de tweede ronde...
*er goed voor zitten gaat*
Troel had beter haar mond kunnen houden.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Lois, ik heb al uitgelegd hoe het van mijn kant gegaan is. Moussy wil niet reageren. Wat mij betreft ligt het initiatief nu bij haar. Ik heb mijn best gedaan.
Wat ik wel heel vervelend is, is dat de zwarte piet nu opeens bij Troel ligt, terwijl zij deze discussie is gestart om te voorkomen dat topics uit de hand gaan lopen. Dat vind ik niet terecht en niet eerlijk.
Het gaat mij in eerste instantie niet om de opmerking van Moussy tegen Rewimo, dat was voor mij de druppel inderdaad. Ik baalde (en baal) behoorlijk van de opmerking van Moussy tegen mij:quote:Oke ik ga even verder:
Ik snap Troels frustraties wel want die voelde zich geroepen om Rewimo's post te verdedigen en ziet zich nu ineens middenin deze ruzie zitten. Wat ik niet begrijp is, als je zegt dat je het zo graag wilt uitpraten met Mous maar haar emailadres niet hebt, waarom je mij of Karin dan niet even mailt? Ik kan dan je mail doorsturen naar Moussy en dan kunnen jullie zelf kijken of je er via de mail beter uit kunnen komen.
Rewimo, ik begrijp van jou ook dat je het graag wilt oplossen, logisch. Wat jammer is dat dit topic nu verzand in 1 grote toestand waarin moussy zich wellicht niet prettig meer voelt om te reageren. (ik weet het niet hoor, ik zeg ook maar wat, ik probeer niet voor moussy te denken)
Zou een mailtje over en weer niet iets kunnen helpen?
Heb ik nu de belangrijkste dingen wel te pakken of mis ik nog het een en ander?
Ik vond dat een lage opmerking van Moussy, maar ben daar toen niet al te veel op ingegaan. Ik heb daar jullie toen over gemaild en heb ook gezegd dat het me speet dat het er in dat topic zo aan toe ging.quote:Zei de ouder die geen ouder is maar toch driftig gebruik maakt van het topic dat ontstaan is voor en door creatieve ouders vóór hun kinderen of de kinderkamers? Juist ja.....
Dit wil ik er wel even uitlichten. Moussy kan hier opmerkingen maken, net zo goed als jij hier op merkingen kan maken. De reden waarom ik schijnbaar in jouw ogen meer pik van mous is denk ik omdat ik moussys manier van reageren ken. Ik weet hoe ze het bedoeld, ik weet vanuit welke situatie ze komt en ik ken haar manier van reageren. Een gevalletje "leer je users kennen" noemt Yvonne dit in de crew. Dat is geen hand boven het hoofd houden, dat is meer een bepaalde kennis van iemand hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:56 schreef Troel het volgende:
Blijkbaar kan Moussy hier dus opmerkingen maken die van een ander niet gepikt zouden worden.
Dat was dus niet zo duidelijk voor iedereen.quote:Het ergste baal ik ervan dat ik dus blijkbaar niet goed genoeg zou zijn voor dit forum omdat ik zelf geen moeder ben, en zo ook dus miss_dynastie, Brighteyes en de andere niet-moeders. Bovendien was het duidelijk dat die opmerkingen van Rewimo niet lelijk bedoeld was.
Die zal ik nog eens even moeten opzoeken omdat te kunnen beoordelen.quote:In tegenstelling tot de opmerking die Moussy tegen mij maakte, die was wel degelijk lelijk bedoeld.
Dit heb je ik hierboven al proberen uit te leggen, en over dat mailen, dat is een hele andere kwestie die blijkbaar toch wel dwars zit.quote:Waar ik nu heel erg tegenaanloop, en het is misschien hard dat ik het zeg, dat iedereen nu Moussy een hand boven haar hoofd houdt, want zij heeft het moeilijk, met Mink en nu met die medicijnen, maar dat hoeft ze niet op anderen af te reageren. Ik vind het erg wanhopig om Mink te gebruiken.
Ook merk ik dat de mensen van de mailinglist het heel mooi allemaal voor Moussy opnemen. Er zal wel gigantisch druk gemaild worden nu, want ik ben natuurlijk een HEEL NAAR MENS.
Je bent hier wel welkom, iedereen is hier welkom. Ik heb al eerder gezegd: er zijn hier geen toelatingseisen of wat ook.quote:Ik probeerde de boel op te lossen, maar nu is iedereen tegen me. Ik heb tenslotte geen kind hoeven te begraven. Ik heb besloten om Fok! daarom maar links te laten liggen. Als ik als niet-ouder niet welkom ben in OUDERS, dan is het voor mij afgedaan.
Troel, dat heeft 1 iemand, en dan zelfs nog indirect, gezegd. En dat was ook nog eens iemand waarmee het gewoon niet klikt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:56 schreef Troel het volgende:
Als ik als niet-ouder niet welkom ben in OUDERS, dan is het voor mij afgedaan.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens denk ik dat in dit subforum 'grappige' opmerkingen harder aan kunnen komen dan in elk ander subforum.
In de meeste gevallen wordt tegenwoordig doelbewust gekozen voor kinderen. In sommige gevallen wil het dan ook nog eens niet lukken (in de ruimste zin van het woord.: Geen zwangerschappen, handicaps en overleden kinderen).
Omdat er zo doelbewust gegaan wordt voor kinderen en in deze consumerenmarkt het voor mensen bijna niet te verkroppen is wanneer er dan iets mis gaat, koesteren de mensen bij wie het wel gaat hun kroost. Kinderen zijn denk ik voor de meeste ouders het meest kostbare bezit. Elke opmerking welke iets suggereert kan daarom heel beroerd vallen.
Dat... en gewoon kutnijd van 50 verschillende wijven bij elkaar natuurlijk
Sprak de manquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou Troel, dan heb je iets te snel je conclusies getrokken, want ik zat nog te broeden op een reactie op Spuuglokje, om duidelijk te maken dat haar post imo niet kon, zo op de man spelen doe je niet, en dat ik jou anders 'ken'.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:56 schreef Troel het volgende:
Het feit dat alle omstanders er nu een lolletje van maken, waaronder ook een andere mod, geeft mij maar meteen weer aan wat voor mensen hier rondlopen, sorry shmoopy, als ik van iemand niet zo'n reactie verwacht had, dan was het wel van jou.
Ik voelde me door die opmerking anders ook behoorlijk onwelkom eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef pluisje het volgende:
Troel, dat heeft 1 iemand, en dan zelfs nog indirect, gezegd. En dat was ook nog eens iemand waarmee het gewoon niet klikt.
Je moet het wat dat betreft niet erger maken dan het is hoor.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Goed zo meissie, ga nu maar lekker janken bij Bert![]()
Doe nou eens ff niet zoquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef moussy het volgende:
Best leuk, als andere mensen voor je gaan denken en dan ook nog eens denken dat je zielig bent
Ach, Troel kruipt zo graag in de slachtofferrol, ik dacht nou dan GA je toch lekker als je zo nodig wilt denken dat dat de bedoeling is. Natuurlijk is dat vals van mij, maar dat is slechts een trap na die ze kan krijgen als zij zo haar grieven aan het spuien is hier.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dit vind ik dan eigenlijk wel weer veeeel te ver gaan.
Kom op, we zijn wel volwassenen bij elkaar en niemand heeft volgens mij de bedoeling anderen bewust het topic uit te werken.
Ik noem met nog meer modder gooien dan nodig is niet uitpraten, dus laat het verder wel bij de gedachten en bepalingen voor en over mij.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Doe nou eens ff niet zo![]()
Kunnen we het niet gewoon uitpraten allemaal?
Kijk, en dit vind ik dus lullig. Ook Troel reageert doorgaans normaal en genuanceerd. Zij zit er alleen even doorheen, maar dat mag hier blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:30 schreef Leah het volgende:
Jij reageert toch normaal?
Tuurlijk mag dat, maar mag Moussy dat dan ook?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk, en dit vind ik dus lullig. Ook Troel reageert doorgaans normaal en genuanceerd. Zij zit er alleen even doorheen, maar dat mag hier blijkbaar niet
Ik betrapte mezelf er al op dat ik in plaats van in BH2, als eerste in OUD keek daarnetquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb jij mij ergens horen zeggen van niet?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar mag Moussy dat dan ook?
En dat vind ik nou jammer. Zoals ik al eerder zei, ik denk dat een uitleg/verklaring/nuancering van jou wel degelijk bijdraagt tot een oplossing, welke dat dan ook mag worden. Ik snap dat dit moddergooien niet makkelijk voor je is maar dit is ook niet makkelijk voor oa. Troel en Rewimo die, schat ik zo in, nu met een enorm klotegevoel achter hun pctje zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik noem met nog meer modder gooien dan nodig is niet uitpraten, dus laat het verder wel bij de gedachten en bepalingen voor en over mij.
Ah ook een genuanceerde opmerking.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:43 schreef bastardhost het volgende:moussy weer
Weet ik meis maar ik ga eerst nog ff met Karin overleggen of we het niet een klein beetje kunnen bijsturen richting "meer dingen voor en door kinderen" ofzoiets. Snap je? Het hoeft niet weg maar het zou wel iets breder kunnen of anders kunnen opgezet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:42 schreef jessie het volgende:
Ehhh Lois, ik zou het niet leuk vinden als het creatopic nu verandert gaat worden hoor.
Ik heb hem gestart en ben er dolblij mee. Ik krijg hier tips, ideeen enz. Ik vind het ook echt bij ouders thuishoren. Ik zou het erg jammer vinden als dit de uitwerking zou zijn!!!!!!
Over olie op het vuur gooien gesproken...quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:43 schreef bastardhost het volgende:moussy weer
En dit was dan weer niet nodig geweest te vermelden.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat kan niet, BrightEyes. Troel heeft zo juist uit ellendigheid haar eten uitgekotst en gaat nu vroeg naar bed.
Het gaat ook helemaal niet om zieligheid. Ik leg alleen uit dat Troel zich rot voelt en dus niet kan reageren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dit was dan weer niet nodig geweest te vermelden.
We gaan hier nu niet met zieligheid tegen elkaar op zitten boksen mag ik hopen.
Ja ok, tuurlijk, sorry, ik ga nu ook al over al iets achter zoeken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om zieligheid. Ik leg alleen uit dat Troel zich rot voelt en dus niet kan reageren.
Prima johquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok, tuurlijk, sorry, ik ga nu ook al over al iets achter zoeken.
Dan heb jij wat anders gelezen dan ik blijkbaar. Ik schiet niet zo maar uit mijn slof, dan moet er echt wel iets heel vervelends aan vooraf zijn gegaan, en Troel is in mijn ogen echt veel te ver gegaan. Het is alleen wel spijtig, dat ik net zo diep gezonken ben als zij met mijn gekat.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar die spuuglokje reageerd ook ff niet normaal zeg,dat heb ik troel nog niet zien doen zo,die blijft tenminste wel beschaafd.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Als mannen dat kunnen, moeten wij vrouwen dat toch ook kunnen?
Dan niet. Jammerquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry spuuglokje, maar hoe leuk en aardig je voorstel ook moge klinken, ik denk niet dat het enige kans van slagen heeft. Het zand erover, kusje en lief verderspelen heeft eerder deze week ook niet gewerkt. Ik vind dat dit eens goed uitgepraat moet worden, want op deze manier zie ik er verder weinig heil in, ik heb nog steeds niet het idee echt welkom te zijn, temeer daar over gevoelens van bepaalde users (waaronder mijzelf) heengewalst is. En mannen hebben geen geheugen. Die sluiten een ruzie af en klaar. Vrouwen onthouden echter alles en zullen elkaar dingen in andere discussies voor de voeten blijven gooien. Ik heb dus liever dat de lucht geklaard wordt.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
en ook wel voor de rest van de posters die jullie wel waarderen, en die zijn er zat.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:15 schreef milagro het volgende:
Zeikwijven, ruzie om het ruzie maken, lijkt het wel
Goedbedoelde pogingen om een en ander te relatioveren worden net zo hard afgesnauwd
Het gaat van kwaad tot erger, er wordt van alles bijgesleept en dingen gezegd die niet meer terug te draaien zijn dadelijk en dat allemaal open en bloot uitgevochten, hetgeen opzich wel weer vermakelijk is, maar er is zoiets als mail en telefoon, want jullie "kennen" elkaar toch ?
En soms moet je zo volwassen zijn te accepteren dat je ms wel gelijk hebt, maar het niet krijgt.
Er zijn belangrijker dingen in het leven dan zaniken over mailinglijsten en of glasverven nu on topic is of niet, lijkt me
Moderatie KLEU had beter gepast als titel
Punnik punnik punnik
dat krijg je als je persé je gelijk wilt halen, op je strepen gaat staan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:06 schreef bixister het volgende:
jammer inderdaad dat mensen niet bereid zijn om wat kritischer naar hun eigen gedrag te kijken en toch op z'n minst excuses aan te bieden. slappe hap!
Ik wil best mijn excuses aanbieden als dat helpt. Daar voel ik me heus niet te goed voor. Bij deze!quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:29 schreef shmoopy het volgende:
Zand erover roepen is wel heel makkelijk gezegd als je eerst iemand hebt beticht van zuigen, zeiken en onbeschoft gedrag, en 'r ook nog eens een naar mens hebt genoemd.
Dan lijken mij eerst excuses wel op z'n plaats voordat je dit met de mantel der liefde kunt bedekken, zeker omdat iemand mede door zulke reacties heeft aangegeven niet meer op Fok te willen posten, wat ik persoonlijk behoorlijk wat vind.
Mijn voorstel zou dan ook zijn eerst allemaal te kijken naar je eigen gedrag, en je goed te realiseren hoe dat overkomt op anderen, en om dan eens te zeggen dat je dat ook anders had kunnen zeggen.
Er is helemaal niets mis met gewoon zeggen: Hee, sorry voor mijn harde woorden, maar ik was effe pissig oid.
Daar bereik je veel meer mee dan hard tegen hard posten, of de irritaties wegwuiven.
Easy-Going, dankjewel voor je lieve post! Ik wil wel even benadrukken dat ik het niet zozeer opneem voor troel (ook zij heeft gewoon heel foute dingen gezegd die ik never nooit gezegd had), maar er niet zo goed tegenkan dat zij de volle laag kreeg. Er hebben meer mensen fouten gemaakt dan alleen troel. Ik ben blij dat je me attent vindt, eerlijk waar, maar als het op deze manier gaat, heb ik nog weinig om attent voor te zijn, eerlijk gezegd. Ik doe mijn best om attent te zijn, vergeet een keer iets, en dan krijg je dit. Bovendien krijg ik die je-bent-geen-ouder opmerking maar niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:27 schreef easy-going het volgende:
Persoonlijk vind ik jou 1 van de attentste posters op dit forum en ik zou het dus jammer vinden als jij je terugtrekt. Dat je het opneemt voor Troel siert je, maar waarschijnlijk speelt er al ouder zeer dan wij weten ken je het voorbeeld van de ouders die zich nooit met ruzie van kinderen bemoeien, even later spelen de kinderen weer en hebben de ouders ruzie . Laten de user die problemen met elkaar hebben het met elkaar uitvechten (via mail,telefoon, moderators of whatever) en blijf gewoon lekker posten hier.
Hè hè eindelijk een ventquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn god, mijn '50 verschillende wijven met kutnijd' opmerking blijkt meer hout te snijden dan ik verwacht had.
Jullie vertonen het zelfde gedrag als de verontwaardigde kleuters waar over gepost wordt hier.
Het is ook nooit goed he.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry hoor, maar wat wil jij nu Spuuglokje?
Jouw eigen excuses maken, of is dit een verkapte vraag om excuses aan Troel post?
Op mij komt het meer als het laatste over.
Als ik aan iemand excuses moet/wil aanbieden, dan zit daar nooit een 'maar' aan vast, want dan zijn het geen excuses meer, maar is het een opening voor een nieuwe 'aanval'.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik wil best mijn excuses aanbieden als dat helpt. Daar voel ik me heus niet te goed voor. Bij deze!
Maar je kunt Troel nu wel heel zielig vinden, zij is wel degene die Moussy triest heeft genoemd, kotssmilies heeft gebruikt enzovoorts. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen lage reacties, maar zij ook. En anderen ook.
Dus als we het toch over excuses maken hebben...
Je hebt helemaal gelijk, sorry.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als ik aan iemand excuses moet/wil aanbieden, dan zit daar nooit een 'maar' aan vast, want dan zijn het geen excuses meer, maar is het een opening voor een nieuwe 'aanval'.
Dat kan toch wel beter?
We have a winner!quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, sorry.![]()
Troel, mijn excuses. En verder ook aan iedereen die zich verder door mij aangevallen voelde.
Ja, ik begrijp je Miss_Dynasty, toen ik Shmoopys berichtje las dacht, ik ook meteen dat jij dat natuurlijk precies zo bedoelde. Ik vind het allemaal erg rot, ook ik heb gevoel hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat je mijn opmerking ook snapt, spuuglokje. Ik probeerde te zeggen wat shmoopy zegt.....
Tuurlijk heb jij ook gevoel, gekkiequote:Op donderdag 18 maart 2004 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je Miss_Dynasty, toen ik Shmoopys berichtje las dacht, ik ook meteen dat jij dat natuurlijk precies zo bedoelde. Ik vind het allemaal erg rot, ook ik heb gevoel hoorIk heb er in ieder geval oprecht spijt/verdriet van dat alles zo uit de hand gelopen is.
Een soort pantoffels, maar dan andersquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:12 schreef milagro het volgende:
even hoor, maar wat zijn in Godsnaam zootjes
kijk eens in het crea-topicquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:12 schreef milagro het volgende:
even hoor, maar wat zijn in Godsnaam zootjes
Daar staan ze toch niet meer?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
kijk eens in het crea-topic![]()
Ow, sorryquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar staan ze toch niet meer?
*gooit er een paar in de rondte*quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:30 schreef Lois het volgende:
Shmoopy wil graag nog rondvliegende zoogcompressen zien
Stop dan maar met hopen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:43 schreef Troel het volgende:
Ik hoop echter wel dat moussy nu eindelijk een keer inhoudelijk wil reageren, al is het maar om te zeggen dat ze inderdaad die opmerking niet zo bedoeld had. Ik twijfel daar namelijk over en dat vind ik echt heel jammer, speciaal omdat ik daarvoor eigenlijk nooit echt problemen met haar gehad heb. Ik hoop ook dat moussy dat begrijpt.
Dan ook maar even een doorgestreepte vermelding van plek en tijd waarop dat gebeurd is (ik heb het echt niet zelf verzonnen): Creatieve uitspattingen #3, op 15 maart om 19:18 uur.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:43 schreef Troel het volgende:
Allereesrt, Spuuglokje, ik heb volgens mij nergens een kotssmiley gebruikt, maar ik ben bang dat als ik dat zeg dat het helamaal opnieuw begint, en dat wil ik niet. Dus ik denk dat ik het maar doorstreep
Je hebt gelijk, daar staat er inderdaad eentje. Ik dacht dat je bedoelde in "deze" topics...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan ook maar even een doorgestreepte vermelding van plek en tijd waarop dat gebeurd is (ik heb het echt niet zelf verzonnen): Creatieve uitspattingen #3, op 15 maart om 19:18 uur.
Excuses aanvaard, ik ben blij dat je die van mij ook aanvaardt. Ik zal beloven dat ik nooit meer zo gemeen tegen je zal doen. Ik heb mijn les hieruit geleerd.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gezeik hier... ik ga me bijna thuis voelen
Dan vrees ik dat er weinig kans is dat we dit helemaal kunnen uitpraten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Stop dan maar met hopen.
ik merk het, jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat je het toch niet zo moet zien, milagro. Die zootjes waren de aanleiding, maar blijkbaar zat er meer dwars.
Voel je niet zo aangesproken ,zeg meteen weer, ik heb het over niemand specifiek. en ik lees niemand de les, zo moe tje dat dus absoluut niet zin.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een wijsheid
Als je goed had opgelet, had je gezien dat het wat mij betreft klaar is. Ik zie hier niemand op zijn strepen staan. Ik snap dus werkelijk waar niet waarom je me nu nog de les gaat zitten lezen
misschien komt dat wel omdat je je ermee bemoeid terwijl je al meerdere keer geprobeerd is uit te leggen dat je niets te zoeken had bij dit probleem en dat was je wijze woorden niet nodig hadden...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangesproken ,zeg meteen weer, ik heb het over niemand specifiek. en ik lees niemand de les, zo moe tje dat dus absoluut niet zin.
Ik zeg enkel dat het allemaal de ellende niet waard is.
Zoals je nu ook weer reageert, jullie vliegen meteen off the handle, schieten meteen in de verdediging
Het is een openbaar forum en als je je ruzies en plein publique uitvecht, dan kun je reacties verwachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:22 schreef Troel het volgende:
[..]
misschien komt dat wel omdat je je ermee bemoeid terwijl je al meerdere keer geprobeerd is uit te leggen dat je niets te zoeken had bij dit probleem en dat was je wijze woorden niet nodig hadden...
Is maar een ideetje hoor
Ik dol nergens mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij vindt het allemaal wel erg grappig, he?? Nou ik toevallig niet... er zijn mensen boos geweest, er zijn mensen gekwetst, dat is nu grotendeels opgelost. Ik snap niet waarom je er zo'n probleem van maakt dat wij dit gewoon netjes hebben uitgesproken. Het is de ellende wél waard geweest. Ik heb het wel belangrijk gevonden mijn excuses te kunnen maken en excuses te krijgen, sorry als dat voor jou blijkbaar anders is. Misschien dat je dat gewoon moet respecteren in plaats van ermee te dollen.
zo'n opmerking haalt trouwens wel jouw wijze les van net onderuit hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar wees allemaal maar lekker kwaad op mij nu, dan hebben jullie een extra gemeenschappelijke deler , dat versterkt de band
zo was het overigens niet bedoeld hoor, ik probeerde enkel aan te geven dat het soms best vervelend als is als er mensen alleen maar komen reageren omdat er een rel aan de gang is of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Meiden, meiden, laten we nou niet weer overnieuw beginnen en een ander pispaaltje aanwijzen. Ik vind dat Milagro moet kunnen zeggen wat ze wil, en eerlijk gezegd heb ik af en toe smakelijk gelachen om haar rake typeringen. Laten we dit niet gaan opblazen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:47 schreef Troel het volgende:
[..]
zo was het overigens niet bedoeld hoor, ik probeerde enkel aan te geven dat het soms best vervelend als is als er mensen alleen maar komen reageren omdat er een rel aan de gang is of iets dergelijks.
niet zo serieus nemen joh..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
helemaal mee eens jessie. ik vond het ronduit beledigend![]()
Het is best zielig dat iemand als jij, met zo'n lelijke grafkop, durft te beweren dat iemand anders niet aantrekkelijk isquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:49 schreef Kreator het volgende:
Beledigend? Weet je wat beledigend is? Een volwassen vrouw die met droge ogen durft te vertellen dat ze aantrekkelijk is met zo'n balg.
Zo'n balgquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:49 schreef Kreator het volgende:
Beledigend? Weet je wat beledigend is? Een volwassen vrouw die met droge ogen durft te vertellen dat ze aantrekkelijk is met zo'n balg.
Zei ik dat ergens? En denk je altijd voor een ander?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En jij denkt dat voor een vrouw een vent met een dikke bierpens wél aantrekkelijk is?
Als diegene daar (zoals jij) zelf niet toe in staat is wel, jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei ik dat ergens? En denk je altijd voor een ander?
Nee, maar over slotjes mag je klagen in het moderatietopicquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:23 schreef Jelief het volgende:
uhm dat topic was toch niet voor niets gesloten?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als diegene daar (zoals jij) zelf niet toe in staat is wel, ja :
was niet om te klagen, alleen om aan te geven dat kreator zijn post....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar over slotjes mag je klagen in het moderatietopic![]()
Hoewel ik niet denk dat Lois en Karin echt overtuigd raken hierdoor
Hoi Kreatorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei ik dat ergens? En denk je altijd voor een ander?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kwetst echt een hoop mensen en dat is gewoon niet leuk. Echt niet.
Vul in op de puntjes: die hebben dus .... .....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem het niet serieus. Maar er is gebleken dat er mensen zijn die dat wel doen!
En bij wie zit er dan een steekje los?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem het niet serieus. Maar er is gebleken dat er mensen zijn die dat wel doen!
Dat is niet genoeg, Lois.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef Lois het volgende:
zak erover.....
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:12 schreef Caramelpuddinkje het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg, Lois..
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik doe ook ff mee Pampers de beste
Ja ouders praten alleen maar over luiers voeding en dat soort dingen toch behalve ik danquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:49 schreef Karin het volgende:
[..]
![]()
Tja, wat zal ik hier nou weer op zeggen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ouders praten alleen maar over luiers voeding en dat soort dingen toch behalve ik dan
Dat het zo is?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:30 schreef Karin het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik hier nou weer op zeggen?
Done.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Mag deze Ik heb besloten aan kinderen te beginnen een kickje naar Onzin?
Tja ik was ook al zo'n dommequote:Op donderdag 1 april 2004 14:07 schreef Little-Angel het volgende:
Oke, dommedie ik ben! Ik had het helemaal niet door.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit topic Seksuele voorlichting. bevat een vraag die eigenlijk in het topic van Troel ook al een beetje beantwoord is.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:03 schreef Karin het volgende:
mag je het na 13 maanden ook nog steeds op zwangerschapsdementie gooien?
quote:Op zondag 11 april 2004 22:01 schreef Spindizzy het volgende:
Bovendien bekt "In af/verwachting en geboorte en/of afreizen deel XX" niet zo lekker
quote:Op zondag 11 april 2004 22:01 schreef Spindizzy het volgende:
Voor mij hoeft het niet hoor...
Bovendien bekt "In af/verwachting en geboorte en/of afreizen deel XX" niet zo lekker
Nog éen zo'n flauwe off-topic opmerking en je kan even wieberen.quote:Op maandag 12 april 2004 19:03 schreef Ghostbuster het volgende:
heeft pampers geen actie?
quote:Op maandag 12 april 2004 19:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nog éen zo'n flauwe off-topic opmerking en je kan even wieberen.
Een baby is nooit een dreumes...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:41 schreef Ghostbuster het volgende:
wanneer is een baby een dreumes?
Nee joh, dat snap ik heel goed!! Vandaar dat ik even 'help'quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:40 schreef Lois het volgende:
Jeutje wat ben jij oplettend
Ik probeer zo snel mogelijk bij een verjaardag alle lijstjes aan te passen maar er glipt er weleens 1tje tussendoor.
Ok dan weet ik wat ik hebquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:56 schreef Karin het volgende:
0 - 1 jaar = baby
1 - 2 jaar = dreumes
2 - 4 jaar = peuter
4 - 6 jaar = kleuter
> 6 jaar = kind
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:23 schreef shmoopy het volgende:
Reacties verwijderd en doorgegeven aan de FA's.
Dankjewelquote:Op donderdag 15 april 2004 00:23 schreef shmoopy het volgende:
Reacties verwijderd en doorgegeven aan de FA's.
Misschien kan die allochtonenopmerking gedelete worden? Ik vind hem zelf vrij kwetsend.....quote:Op woensdag 14 april 2004 23:53 schreef speedfreakssj het volgende: quote verwijderd
Ik dus ook met die en metquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het vaak met deze
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dus ook met die en met
Wel stoer, een bugje die dus niet met heftige emoties overweg kan!
Heeft al een schopje naar hier gekregen.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:20 schreef Jarah het volgende:
Ik kwam in R&P een topic over waarvan ik me afvraag of die niet beter thuis past in ouders.
het gaat om: Vriendin na 2 miskramen nu toch 3 maanden zwanger.
je vergeet deze lois :quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:23 schreef Lois het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, met dank aan Schatje, hier een overzichtje. Door mijn post te quoten kun je zien welke code voor elke smilie gebruikt kan worden.
Ha is net gebeurd zie ik!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:02 schreef beefcake het volgende:
Kan deze misschien op slot http://www.cu2.nl/SweeTKimmieJ
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:49 schreef E.T. het volgende:
De perssmiley staat er ook niet bij Lois
Inderdaad dat is gewoon het makkelijkste. Die kunnen dan een nieuw wachtwoord naar het juiste emailadres sturen en dan kan je zo weer inloggenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:21 schreef rickmans het volgende:
of gewoon naar forum@fok.nl
Ja die doet het niet zo lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:00 schreef easy-going het volgende:
Handig Karin, die smilies......maar hoe werkt deze nu?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |