Sluit ik me helemaal bij aan. Veel geluk. En hoop dat alles goed gaat.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:45 schreef bluebit het volgende:
helaas, geen ervaring, maar ik wilde jullie toch even veel succes en geluk wensen!
Idem. Maar daar zou ik niet al te rouwig om zijn, als ik jou was.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:45 schreef bluebit het volgende:
helaas, geen ervaring
Idem.quote:maar ik wilde jullie toch even veel succes en geluk wensen!
thnxquote:Op maandag 3 mei 2004 16:20 schreef shmoopy het volgende:
Ontzettend goed nieuws, van harte!
Ik zwiep je topic even door naar Ouders.
Ik mag het hopen voor je.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:26 schreef DjSimm het volgende:
het is de vorige keer misgegaan na 6 weken. dus nu gaat alles gewoon goed. ik voel het gewoon
nou doen we ook nog niet, we w88 tot 5 to 6 maanden en gaan dan de kinderkamer verbouwen en inrichtenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:42 schreef basset het volgende:
Nu "Het grote kleine babietjes topic" gaan volgen!
Gefeliciteerd. Klein advies: Ga nu niet aan een verbouwing beginnen!
mijn vriendin is ook steeds bang dat het niet goed gaat. ze heeft erge last van haar borsten en misselijkheid. maar dat hoort er bij, deze symtomen had ze de eerste 2 x niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb het ook meegemaakt na 2 miskramen nu dolgelukkig alweer 24 weken volgens de echo deze morgen nog, zwanger, en alles gaat voorspoedig
die spanning ken ik helemaal, telkens was ik stiekem bang dat er toch niets in orde was, en dan is het fijn dat je dan het hartje weer hoort of ziet kloppen
heel veel plezier met jullie zwangerschap geniet ervan dat doe ik ook het is jullie gegund
we hebben vorige week maandag de eerste echo gehad, daarop hebben we het hartje zien kloppen. was ongelovelijk leuk om dat te zien. heb een traantje moeten wegvegen, me vriendin ookquote:Op maandag 3 mei 2004 17:37 schreef dutchie het volgende:
DjSimm, van harte hoor!!
De angst dat het alsnog fout zou gaan snap ik best.
Hebben jullie al een echo gehad of het hartje gehoord? Dat is vaak een geruststelling.
Maar je zult merken dat het echte zorgeloze er nu sowieso van af is. Ik dacht dat ik de enige was, maar het schijnt echt zo te zijn dat zo gauw je weet dat je zwanger bent totdat je als oude oma/opa sterft, je constant zorgen blijft maken. En dat is dus al gedurende de zwangerschap, dus wen er maar vast aan!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |