Wij zijn net na een half jaar klaar met 4 chemokuren en een beenmergtransplantatie.
Nu maar afwachten...
quote:Ouderen-leukemie is helaas minder aan te doen dan kinder-leukemie, echter onze kleine (2 1/2) heeft een vorm die vaak bij bejaarden voorkomt (gehad).
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:54 schreef DeX090 het volgende:
M'n vader is eraan overleden.
Gecondoleerd btw.
Maatje van mij is overleden aan non-hodgkin een jaartje of 5 geleden........gelukkig is de behandeling bij kinderen tegenwoordig erg goed en het overlevings percentage is gelukkig ook enorm hoog, al is het nog geen 100% helaas.
Hoe lang moet je wachten op de eerste resultaten ?? en moest je lang wachten op een beenmerg donor of komt het van een broer/zus ??
in ieder geval.......heel veel sterkte.
quote:Eerste resultaten komen over een paar weken, of zijn bloedcellen nu 100% van de donor(stam)cellen afkomstig zijn. Uiteindelijk is het afwachten dat er geen leukemische cellen terugkomen. Na 2 jaar ben je voor een grrot deel uit de gevarenzone. Na 7 jaar zijn er nog geen gegevens dat het teruggekomen is.
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:09 schreef Appelkoek het volgende:
Hoi,Maatje van mij is overleden aan non-hodgkin een jaartje of 5 geleden........gelukkig is de behandeling bij kinderen tegenwoordig erg goed en het overlevings percentage is gelukkig ook enorm hoog, al is het nog geen 100% helaas.
Hoe lang moet je wachten op de eerste resultaten ?? en moest je lang wachten op een beenmerg donor of komt het van een broer/zus ??
in ieder geval.......heel veel sterkte.
Wachten dus.
Als donor hadden wij een navelstrengdonor, ze winnen dan stamcellen uit het navelstrengbloed (perifeer).
Anders hadden ze mij gebruikt als donor (vader) ook perifeer uit mijn bloedbaan.
Ik geloof dat ik de eerste zin een beetje een ongepaste opmerking vind...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:12 schreef thabit het volgende:
Tja, leukemie is echt een kankerziekte. Hoe is het afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |