Als ik stiekem heel eerlijk ben zeg ik je hebt gelijk. Maar tergelijkertijd was onze vakantie ook een enorm succes. We hebben ontzettend veel plezier gehad en genoten met elkaar. Zonder kinderen is een vakantie nog van en voor jezelf, met kinderen gaat het alleen om en over de kinderen (zeker met jonge kinderen).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:09 schreef CANARIS het volgende:
ik weet niet hoe jullie het ervaren , maar op vakantie met de kinderen is eigenlijk een oxiemorron.
Ik kom kapotter terug als ik heen ga.
Ik gebruik voor mijn dochter "Rescue spray" van Bach (homeopatisch). Zowel voor het reizen als periodes van onrustig slapen. Werkt erg goed.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:58 schreef Belana het volgende:
FF een vraagje...
Wij gaan naar Canada, met het vliegtuig dus en nu zit ik er een beetje mee dat Liam slecht slaapt buiten zijn bed. Mijn huisarts wil hem niets geven ervoor. Heeft iemand tips?
Beetje afhankelijk van je bestemming denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:09 schreef CANARIS het volgende:
ik weet niet hoe jullie het ervaren , maar op vakantie met de kinderen is eigenlijk een oxiemorron.
Ik kom kapotter terug als ik heen ga.
Ik heb twee keer ver gereisd rond de 25 weken. Wat ik niet in je post terugvind, is waar je heengaat. Ik zou me namelijk vooral druk maken over de medische zorg (ik neem aan dat jullie een goede reisverzekering afsluiten) en eventuele verhoogte kans op ziektes op de plaats van bestemming. Als het een tropische bestemming is, zal ze het bovendien niet makkelijk hebben met het weer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:13 schreef Spannend het volgende:
Heeft iemand ervaring met zwanger lange afstanden vliegen, zo rond de 30 weken?
Volgens de Site van de reisdokter is het wel verstandig... Bijna nergens is het verplicht om je in te enten, maar zodra je buiten de westerse landen komt, is het wel nuttig om er naar te informeren bij havenziekenhuis of reisdokter.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:32 schreef Martineke het volgende:
hoe komen jullie aan in-entingen voor mexico?? bedoelen jullie dan voor kindje of jezelf??
ik ben al 2 x in mexico geweest en vriendlief zelfs 3 x, alle keren echt geen in-entingen nodig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |