kijk je eindelijk eens anders naar mannen met een arm in het gipsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
SPOORLOOS
Eindelijk dan eens gezien!
Een verliefd stelletje gaat met de auto op vakantie, als tijdens een plaspauze de man z'n vriendin niet meer terugkomt gaat hij op onderzoek uit.
Gere-maked als THE VANISHING
Een lekker spannende film! Een van de weinige films waarin Nederlands word gesproken, die het aankijken waard zijn
[afbeelding]
Tommie toch! Nog even en je bent een snobje!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rear Window.
Hippe film!
idd een goeie film....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
SPOORLOOS
Eindelijk dan eens gezien!
Een verliefd stelletje gaat met de auto op vakantie, als tijdens een plaspauze de man z'n vriendin niet meer terugkomt gaat hij op onderzoek uit.
Gere-maked als THE VANISHING
Een lekker spannende film! Een van de weinige films waarin Nederlands word gesproken, die het aankijken waard zijn
Een film met jenever loop ass die wel geinig is? Dan moet ik 'em ook maar eens gaan kijken...quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:44 schreef Smots het volgende:
Ik had de dvd al een aantal maanden thuis liggen, gisteren had ik eindelijk tijd om 'm te kijken.
Hij was wel geinig.
Hij is in ieder geval leuk genoeg om een keer te huren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:59 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Een film met jenever loop ass die wel geinig is? Dan moet ik 'em ook maar eens gaan kijken...
Ah! Kun je mij vertellen hoe lang die sequentie ongeveer duurt?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:55 schreef kinky_queen het volgende:
BRONENOSETS POTYOMKIN
Vooral deze scene is wereld beroemd
ik schat een minuut of 2quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:35 schreef SODA het volgende:
[..]
Ah! Kun je mij vertellen hoe lang die sequentie ongeveer duurt?
Ok, bedankt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:36 schreef kinky_queen het volgende:
ik schat een minuut of 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verkracht jongedames op een ontzettend bloederige wijze in een klein dorpje.
Ik heb geen id waarom de film in '82 of zo, zo verschrikkelijk getrashed werd door de critici, want het is een film die zich durft te onderscheiden van de toen waanzinnig populaire 'slasher', en niet onverdienstelijk.
Ik heb me goed vermaakt met deze occulte horrorfilm, die het bloed niet schuwd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie film en het is overigens waargebeurd.
[ Bericht 7% gewijzigd door Gorro op 18-03-2004 19:59:48 ]
Daar zeg je wat .. dat was ook het enige .. de rest was best wel matig. vermakelijk in de zin dat je kan lachen om de confinuiteitsfouten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:38 schreef Mister_Slide het volgende:
Vandaag naar de sneak geweest, Timeline.
Was best een vermakelijke film. De rondvliegende vuurballen en pijlen waren ontzettend cool
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
Mujer más fea del mundo, La
Waarom heb ik deze dvd aangeschaft. Toch nog een beetje onderhoudend, maar ik had de hele tijd het idee dat ik een film voor KQ zat te kijken. Alhoewel er weinig bloed rondspuit.....
ik zit hier al een tijdje naar te kijken, maar begrijp niet bepaald wat je er mee bedoeld.quote:
dat je aan me denkt, dat moet toch gevierd worden?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zit hier al een tijdje naar te kijken, maar begrijp niet bepaald wat je er mee bedoeld.
hij is wel leuk, deze smilie
het moet zijn: Ik vond hem erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:40 schreef blablasjit het volgende:
Mona Lisa Smile
vind hem erg tegenvallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het hardste heb ik gelachen om deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen dat Uber Jason had niet gehoeven voor mij, maarja ik typ nu al veel te lang over een film die deze lap tekst niet eens waard is........gewoon zoals bijna alle fridays gewoon dikke pret, en verstand op nul.Nobody fucks with The Jesus
Ja idd!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:46 schreef Utmenke het volgende:
donderdagavond heb ik Gothika gekeken, goede film moet ik zeggen!
die is geweldig!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:44 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
De film is oorspronkelijk in het Cantonees, de officiele uitgave in mandarijns is trouwens stevig in gesneden, maar je kan ook gewoon de Hong Kong versie hebben gezien in het mandarijns. Degene die hem nog moeten zien, zal ik aanraden om de Cantonese versie te gaan zienquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef kinky_queen het volgende:
CHIN GEI BIN
Erg leuke vampierfilm geheel in Mandarijn over vampieren en hun 'slayers', natuurlijk is het verschrikkelijke flauwekul, maar iedereen die zich niet stoort aan kung-fu en typische Aziatische humor zou deze film een kans moeten geven, de horrorliefhebbers hoeven dit niet te proberen want er is weinig horror aan deze vampierfilm
...
STRANGELAND?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb gisternacht die film op YORIN gezien. Het ging over een sadistische man. Helemaal vol met piercings en tatoo's. Die helemaal geflipt was. Mensen dichtnaaien en omhoog trekken met haken enz. Ben de titel nu al weer kwijt, IEMAND? Ik vond het een van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien. Echt freaky gewoon
Hm, deze moet ik nog zien. Heb er wel 't een en ander over gelezen (pianosnaren en industrial grade injectie naalden) maar dat is dus schromelijk overdreven?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:47 schreef kinky_queen het volgende:
OODISHON
Nergens zo ziek of disturbing als word beweerd![]()
Takeshi Miike's film gaat over een aantal dames die auditie mogen doen voor een film, en een van de afnemers word verliefd op een van de dames en wordt gemarteld als hij bij het meissie 'nog een bakkie koffie komt drinken'
Niet echt geweldig
[afbeelding]
nee hoor, maar dat is niet echt schokkend vind ik, als je het al eens gezien heb.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:09 schreef Sniper het volgende:
[..]
Hm, deze moet ik nog zien. Heb er wel 't een en ander over gelezen (pianosnaren en industrial grade injectie naalden) maar dat is dus schromelijk overdreven?
de sequel mag je overslaan hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Hills Have Eyes
Kende hem van reputatie, maar nog nooit gezien en dat was jammer, want hij is erg entertainend.
Bij de inleiding van Jan Verheyen werd al aangeraden de sequel te vermijden. Die zou voor de helft bestaan uit flashbacks naar deel I. Zelfs de hond heeft flashbacksquote:Op zondag 21 maart 2004 21:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
de sequel mag je overslaan hoor
en MINDRIPPER word ook wel deel III genoemd
![]()
Wat mij betreft had je het eerste deel ook niet hoeven kijkenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
de sequel mag je overslaan hoor
Nee, we zullen wat naar Fellini en Tarkovsky kijkenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:03 schreef Gorro het volgende:
[..]
Wat mij betreft had je het eerste deel ook niet hoeven kijkenIk vond het helemaal nix.
ik ook niet, maar ik wil vriendjes worden met Saintquote:Op zondag 21 maart 2004 21:03 schreef Gorro het volgende:
[..]
Wat mij betreft had je het eerste deel ook niet hoeven kijkenIk vond het helemaal nix.
probeer deze film eens, die vond ik een stuk leuker...quote:Op zondag 21 maart 2004 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Darkness
De meningen over deze film zijn blijkbaar verdeeld, maar ik vind hem wel geslaagd. Redelijk creepy en ik sprong zowaar op bij één van de scènes. Niet echt veel nieuws onder de zon, maar degelijk in zijn genre.
die is briljant!quote:Op zondag 21 maart 2004 13:43 schreef spacemangraig het volgende:
Cannibal: the musical.
Van Trey Parker en Matt Stone (South Park)
Dit is de laatse Fulci die ik zal kijken na z'n beroemde tijdperk, ik heb net LA CASA DEL TEMPO gezien en ik hou me aan m'n woordquote:Op maandag 22 maart 2004 00:35 schreef kinky_queen het volgende:
Fulci is na [b]LO SQUARTATORI DI NEW YORK helemaal de weg kwijt geraakt, de enige die na die film nog een btje de moeite waard is, is UN GATTO NEL CERVELLO, ik ga het nog 1 X proberen, en als dat weer nix is dan ga ik mr Fulci geen kans meer geven.
Wat een verschrikkelijke onzin dit.
en is dat positief of negatief?quote:Op maandag 22 maart 2004 23:38 schreef _DaNi_ het volgende:
Brother Bear
tja, 't blijft disney
beetje ertussen in,quote:Op maandag 22 maart 2004 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en is dat positief of negatief?
hehehe .. weer iemand die alleen de catapults stoer vind van de film .... wat ik ook lachen vond is dat Frans en Engels zo door elkaar werd gesproken geloof er niets van dat men dat destijds zo konden. En het "bootje" waar de Lady in dobbert is gewoon vast geniet met een nietpistool .. geweldig niet ..quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:24 schreef Gorro het volgende:
Timeline (2003)
De sneak van deze week. Erg slechte film, de dialogen zijn belachelijk, het acteerwerk van de hele cast heb ik zelden zo slecht gezien in zo'n grote productie, de muziek is irritant en het verhaal bevat grotere plotholes dan de krater van de Vesuvius. Een positief punt? Ach, de katapulten waren wel geinig. *½
Vond je de slangenscene ook niet eerder lachwekkend dan eng?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:50 schreef Lambiekje het volgende:
Cold Creek Manor
Och zo slecht is het niet alleen zijn de horror-cliches wel lekker aanwezig. Standaard filmpje en matig dialogen ... wat ik maf vond .. Mijn "baas "heeft gevraagd of ik met hem naar bed wil ... en wat zei je .. huilhuil ja ... Grrr ... en verders helemaal niets ... vermoed dat hier dus een scene verwijderd is .. maar vond een beetje een los iets .. wat niets toe voegde aan het verhaal maar ach.
Als je een film over problemen met een huis wilt zien ..dan is House of Sand and Fog geweldig.
Inderdaad. Zelfs nu spreken de meeste Fransen geen woord Engels.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hehehe .. weer iemand die alleen de catapults stoer vind van de film .... wat ik ook lachen vond is dat Frans en Engels zo door elkaar werd gesproken geloof er niets van dat men dat destijds zo konden.
Waarom?? lijkt me duidelijk: tis n boutfilmquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
Torque
Waarom het een 2.7 (#41 bottom top 100) heeft is me een raadsel .. zo slecht is ie niet ... gewoon een lekkere nobrainer.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:19 schreef dolle_hond het volgende:
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind En wat vond je dr van? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!Why are you wearing that stupid man suit?
Oke dat ben ik met je eens, maar bikerboys is nog velen malen slechter.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Waarom?? lijkt me duidelijk: tis n boutfilm
ja dat alle 4 hun eigen slang hadden .. haha .. wel stoer dat ie met tegel de slang haktquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:56 schreef Gorro het volgende:
[..]
Vond je de slangenscene ook niet eerder lachwekkend dan eng?
Je geeft wel veel hoge cijfers .. als ik zo terug scrollquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:25 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag gezien op DVD:
Breakfast At Tiffany`s
IMDB Cijfer: 7,0/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
Vanavond in de bios gezien:
Monster
IMDB Cijfer: 7,5/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
Inderdaad, hij duurde veel te lang, kon mijn aandacht er nu niet goed meer bij houden omdat er maar geen einde aankwam, ze hadden best een paar scenes kunnen schrappen. Vond het opzich geen slechte film, maar dat hij veel te lang is vond ik wel een groot nadeel. **quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:33 schreef Gorro het volgende:
Meet Joe Black (1998)
Aardig drama over de dood die meer over het leven op aarde wil leren. De rolverdeling is dik in orde en het acteerwerk is goed, maar de film duurt egt veel te lang. De verwijzing op het einde naar It's a Wonderful Life is wel weer geinig. **½
Heb je DEATH TAKES A HOLIDAY al gezien? Die vond ik een stuk leuker dan deze remakequote:Op donderdag 25 maart 2004 09:33 schreef Gorro het volgende:
Meet Joe Black (1998)
Aardig drama over de dood die meer over het leven op aarde wil leren. De rolverdeling is dik in orde en het acteerwerk is goed, maar de film duurt egt veel te lang. De verwijzing op het einde naar It's a Wonderful Life is wel weer geinig. **½
als je op de link klikt, kom je in het specifieke topic, waar ik mijn mening al heb gepost, vandaarquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
En wat vond je dr van? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!
gelukkig heb ik die dan ook niet gezien, en dat wil ik ook lekker graag zo houdenquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke dat ben ik met je eens, maar bikerboys is nog velen malen slechter.
ja joh, dat komt: ik kijk ook alleen maar goede filmquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je geeft wel veel hoge cijfers .. als ik zo terug scroll
bemoei je met je eigen zaken,quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:28 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Waar haal jij die shit toch allemaal vandaan zeg?!
nou ja eng... zo eng vond ik m niet en t verhaal was ook zo goed niet. veeeeeels te voorspelbaar en dit soort films zijn al te vaak gemaak IMHOquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:40 schreef Blinky het volgende:
Gisteren heb ik Gotchika gezien. Brrrrrr. Enge film, met heel veel schrikelementen erin, maar ik vond het een goed verhaal.
THE BITCH IS BACK ----- een moordende opblaaspopquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:37 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Lol!
Hoewel deze titel absoluut niet binnen mijn filmsmaak ligt zou ik deze absoluut een keer willen zien alleen al om mijn vrienden te kunnen vertellen dat ik een film heb gezien over een moordende drol!
Ik weet het niet hoor .... maar als ik zulke vage titels invoer op het eMule/eDonkey netwerk kijk staan de films er gewoon.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:28 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Waar haal jij die shit toch allemaal vandaan zeg?!
De film is bezig met downloadingquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:32 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken,
strontjong.
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:16 schreef kinky_queen het volgende:
THE DEER HUNTER
Bekende oorlogsfilm waar ieder een wel van gehoord heeft of gezien...
[afbeelding]
Ik vind Samurai Rebellion een schitterende film. Geweldige rol van Mifune en ook Nakadai is goed op dreef. Kobayashi mag van mij zeker tot de beste regisseurs uit Japan gerekend worden. (Kurosawa, Ozu en Kitano, waarschijnlijk ook Okamoto, Inagaki en Mizoguchi oa). Sterke punt van Samurai Rebellion is dat Kobayashi samuraiactie combineert met kritiek op het clansysteem van toen en zo weer indirect commentaar geeft op machtsverhoudingen en volgzaamheid in de huidige maatschappij (doet Kobayashi ook in Seppuku/"Harakiri", die ik nog niet gezien heb) Samurai Rebellion is een intense vertelling over de strijd van een man tegen het systeem. Kobayashi maakte ook het horrorvierluik Kwaidan en de meesterlijke Ningen no Joken trilogie, misschien wel het grootste anti-oorlog-statement ooit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:30 schreef kinky_queen het volgende:
JOI-UCHI: HAIRYO TSUMA SHIMATSU
Een heel goed gemaakte film, maar ik kon er niet kapot van zijn.
Het is een film vol met eergevoel, moraal, bla bla.
Zo tegen het einde begon er wat aktie in te komen wat me WEL weer aansprak, maar dat is natuurlijk te laat...
Mischien mis ik dan toch de klasse van een Kurasawa...
[afbeelding]
die wil ik ook zienquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:48 schreef Mike het volgende:
Bubba Ho-Tep
Originele film, want zeg nou zelf, in hoeveel films zie je Elvis en JFK vechten tegen een mummie?
Bruce Campbell zet een hele goeie rol neer. Verder zit er behoorlijk wat humor in de film.
Volgens PlayUSA komt 'ie 25/5 uit op dvd regio 1. Er is al wel een screener uit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die wil ik ook zien![]()
. moet ie nog uitkomen ofzo??
Meer info hierquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die wil ik ook zien![]()
. moet ie nog uitkomen ofzo??
Sterker nog: het is 1 van de beste films ooit gemaakt en diende oa als inspiratie voor The Usual Suspects en Courage under Fire. Er verscheen ook een remake met oa Paul Newman, The Outrage.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:33 schreef sweek het volgende:
RASHOMON.
Een klassieker, blijkbaar, maar ik vond er nou niet echt veel aan. De emoties komen allemaal erg nep over... ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat iemand echt zo zou reageren. Misschien is het gewoon het cultuurverschil, maar ik kon me helemaal niet inleven in de personages in deze film.
Tja, dat is jouw mening dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:56 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Sterker nog: het is 1 van de beste films ooit gemaakt en diende oa als inspiratie voor The Usual Suspects en Courage under Fire. Er verscheen ook een remake met oa Paul Newman, The Outrage.
Velen beweren dat Rashomon de reden was waarom The Academy de Oscar Beste Buitenlandse film introduceerde. Kurosawa greep voor Rashomon terug naar het theater en de stomme film. Expressief acteerwerk en schitterende, experimentele camerabewegingen zijn daar het gevolg van en ik vind het jammer dat sommige kijkers zich hier niet overheen kunnen zetten, sterker nog, het juist kunnen waarderen. Rashomon is een prachtige combinatie van beeld, muziek en een intelligent plot. De film gaat over perceptie van waarheid en de egoistische en leugenachtige aard van de mens. Toch sluit Kurosawa af met een hoopvolle noot..
Acteerwerk is verder subliemer dan subliem. De emoties komen juist WEL over.
Meesterwerk! Zonder enige twijfel.
Ik houd van beide soorten van emotieoverdracht. Trouwens, alleen de rover en de echtgenote zijn erg expressief qua acteerwerk. De echtgenoot speelt oa heel erg ingetogen. Van Sofia Coppola heb ik alleen The Virgin Suicides gezien en daar vond ik weer geen bal aan. Maar dat lag niet aan het acteerwerk of aan de subtiele emoties. De hele film deed me gewoon niets. In ieder geval, herzie Rashomon ooit nog een keer en ga die culturele brug dan over.......misschien waardeer je de film dan nog wel ooit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:20 schreef sweek het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw mening dan..
Ik hou toch meer van het "less is more"-principe, van erg subtiele emoties, die kunnen me echt veel en veel meer raken...Dit (veel te vaak letterlijk) schreeuwerige doet me niet zo veel. Geef mij maar bijvoorbeeld één van Sofia Coppola's films.
ik waardeer hem nu al wel redelijk, hoor, en ik wil het best nog wel eens opnieuw proberen, ooit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:45 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Ik houd van beide soorten van emotieoverdracht. Trouwens, alleen de rover en de echtgenote zijn erg expressief qua acteerwerk. De echtgenoot speelt oa heel erg ingetogen. Van Sofia Coppola heb ik alleen The Virgin Suicides gezien en daar vond ik weer geen bal aan. Maar dat lag niet aan het acteerwerk of aan de subtiele emoties. De hele film deed me gewoon niets. In ieder geval, herzie Rashomon ooit nog een keer en ga die culturele brug dan over.......misschien waardeer je de film dan nog wel ooit.
ik vond m ook sterk. Jan Decleir was weer sterk, maar Kapelaan Odekerke ook.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Zaak Alzheimer
Vlaamse politiethriller die naar mijn mening hetzelfde niveau haalt als de betere Hollywood politiethriller. Het verhaal gaat over een huurmoordenaar met Alzheimer (niet zo idioot als het klinkt) die zich keert tegen z'n opdrachtgevers. Jan Decleir (de Vlaamse De Niro) speelt de huurmoordenaar. Men zou kunnen argumenteren dat sommige verhaalelementen gepikt lijken uit andere films (Memento, Se7en), maar de film is eigenlijk gebaseerd op een boek dat veel ouder is dan die films. Desondanks niet de beste Belgische film van vorig jaar, want dat was Any Way The Wind Blows.
Gisteren heb ik deze film gezien, en ik vond hem wel aardig. Was erg duidelijk dat het over Rost van Tonningen moest gaan natuurlijk he?quote:Op zondag 28 maart 2004 12:41 schreef Gorro het volgende:
Ordening, De (2003)
Niet meer dan aardige telefilm. Het verhaal gaat alle kanten op zonder duidelijke structuur. Een aantal mooie scenes worden verkracht door irritant muziek, bijvoorbeeld de, volgens mij door Bergman geïnspireerde, fluisterscene. Het acteerwerk is redelijk, maar ik heb Angela Schijf en Roeland Fernhout wel eens beter op dreef gezien. ***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft de regisseur nou met dit einde van de film willen zeggen, want ik kom daar dus niet uit?
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn, je kunt de film nu ook online bekijken, zie bij www.uitzendinggemist.nl
[ Bericht 2% gewijzigd door Gorro op 28-03-2004 15:24:59 (Voor spoilers hebben we special tags) ]
ik heb hem hier liggen, ik ben benieuwdquote:Op zondag 28 maart 2004 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
House of 1.000 Corpses
Ik vond hem eigenlijk teleurstellend. Ik ben altijd fan geweest van meneer Zombie en verwachte veel van zijn eerbetoon aan TCM en andere films. Hij heeft wel z'n momenten en vooral die Sid Haig is wel cool (en mevrouw Zombie is ook niet mis). Maar qua plot (of wat daar voor moet doorgaan) gaat het alle kanten op. Er zit veel te veel in deze film. Hij wil én sfeervol, donker zijn én gore én een slasher én met een monster én met een gekke familie én .... Er zijn ook gewoon te veel bad guys (of girls). Nee, dat kan beter....
Volgens enkele filmcritici vormen Takashi Shimura's rol als de zwakke, zielige Watanabe (Ikiru '52) PLUS zijn volgende rol in een Kurosawaprent als de heldhaftige leider Kambei (Seven Samurai '54) de grootste transformatie in de geschiedenis van de film. Twee geweldige rollen in twee geweldige films. Maar eerlijk is eerlijk: dat zijn dan ook Shimura's beste acteerprestaties (misschien telt zijn rol als houthakker in Rashomon ook nog mee) terwijl Mifune me elke keer weer weet te imponeren.quote:Vooral het acteerwerk van Takashi Shimura is hier heel sterk. Die man heeft toch zo'n ongelooflijk sympathieke kop. Eigenlijk vind ik hem een betere acteur dan Toshiro Mifune en die is toch ook niet mis. Topper dus.
Afkickverschijnselen?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:41 schreef kinky_queen het volgende:
nadat ik vandaag wakker ben geworden heb ik geen film gezien
![]()
Ga eens naar een dokter?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:41 schreef kinky_queen het volgende:
nadat ik vandaag wakker ben geworden heb ik geen film gezien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De folkmuziek beviel me ook veel beter dan ik had verwacht... ben nu al naar de soundtrack aan het luisteren. Zeker een aanrader. Een 8 krijgt 'ie van mij.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik weet het, ik ben een enorme mierenneuker.. maar het is Satine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |