quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Woehh!!! heb je die al gezien?
[afbeelding]
Is oa te zien geweest in ONE FLEW... als een van die leiperdsquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar die kerel komt me wel bekend voor.
die DVD moet ik trouwens nog steeds kijken.. ligt al maanden op de stapel (anchor bay versie)quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Woehh!!! heb je die al gezien?
[afbeelding]
Nee en wie die mening wel toegedeeld is, kom ik persoonlijk onder kotsenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:41 schreef victorinox het volgende:
Het is erg lang geleden dat ik deze heb gezien, maar valt die ook onder de noemer "baggerfilm"?
Maar hij krijgt vrijwel overal slechte kritieken, en als de sfx er dan nog een beetje "leuk" uit zien.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:49 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee en wie die mening wel toegedeeld is, kom ik persoonlijk onder kotsen
Het is de Jeff Bridges versie he?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:49 schreef Gorro het volgende:
Nee en wie die mening wel toegedeeld is, kom ik persoonlijk onder kotsen
Oh, dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:52 schreef SODA het volgende:
[..]
Het is de Jeff Bridges versie he?
jij hebt vast de torrent, je hebt ook m'n mailadresquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:24 schreef kinky_queen het volgende:
THE VIDEO DEAD
Deze wilde ik al zo lang zien, de enige videoboer die hem had verkocht hem op het moment dat ik lid werd, maar nu dan eindelijk toch (+/- 12 jaar later...)
Idiote zombiefilm over een tv die rottende zombies uitkotst, is een typische film voor in dit topic: de film is zelfs in z'n ongeloofwaardigheid nogal belachelijk.
Alleen kijken als je je niet stoort aan het feit dat mensen gesprekken aangaan met zombies op de televisie, en dat blijkbaar normaal vinden...
De hoofdrolspelers vinden het blijkbaar ook niet vreemd dat de tv maar 1 film uitzend; ZOMBIE ROTTEN HORROR of zoiets, de film blijft zelfs draaien als de stekker eruit wordt getrokken
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Hij zat ook in Weird Sciencequote:Op woensdag 17 maart 2004 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar die kerel komt me wel bekend voor.
ik hebbem al verwijderd, je zallem zelf ff moeten ophalen...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij hebt vast de torrent, je hebt ook m'n mailadres
Die heb ik me nu aangeschaft. Maar niet voor 50 ¤ zoals bij FRS, maar voor 35 ¤ bij Media Markt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
had je ze allemaal al gezien, hoe zijn de films of schijf geflikkerd, ws of 4:3? hoe zijn de extra's?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die heb ik me nu aangeschaft. Maar niet voor 50 ¤ zoals bij FRS, maar voor 35 ¤ bij Media Markt.
Ik heb Ringu en Intensive Care al gezien.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
had je ze allemaal al gezien, hoe zijn de films of schijf geflikkerd, ws of 4:3? hoe zijn de extra's?
![]()
Is intensive care niet los verkrijgbaar?? want the hills have eyes en ringu heb ik al.... the beyond moet ik nog eens achter de tinnen versie aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 21:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]</div></blockquote> Die heb ik me nu aangeschaft. Maar niet voor 50 ¤ zoals bij FRS, maar voor 35 ¤ bij Media Markt.
oeh, dat zal moeilijk worden! ik heb m gelukkig al, ik zal ook eens voor je informeren, want die disc is nl onaards...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Is intensive care niet los verkrijgbaar?? want the hills have eyes en ringu heb ik al.... the beyond moet ik nog eens achter de tinnen versie aan.
Die eerste komt uit Killer Klowns from Outer Space.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:10 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 maart 2004 02:13 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die eerste komt uit Killer Klowns from Outer Space.
en Braindead.
En ik geloof dat ik ook The Fly zie, maar de rest.
Die laatste komt natuurlijk ook uit Brandead.
Er zit ook nog een godzilla vs....? en een friday the 13th part...? tussenquote:Op zondag 21 maart 2004 02:13 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die eerste komt uit Killer Klowns from Outer Space.
en Braindead.
En ik geloof dat ik ook The Fly zie, maar de rest.
Die laatste komt natuurlijk ook uit Brandead.
quote:Op zondag 21 maart 2004 13:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Er zit ook nog een godzilla vs....? en een friday the 13th part...? tussen
ja allebei, van ZOMBI HOLOCAUST heb ik de r1, die is erg leuk en ook nog eens gedeeltelijk een kannibalen film, THE CRIPPLED MASTERS is een kung fu classic, met misvormdenquote:Op zondag 21 maart 2004 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op die DVD van Ebola Syndrome staan 2 trailers. Van Zombi Holocaust en van The Crippled Masters.
Iemand gezien?
hmmm, ik heb ze allemaal al gezien behalve THE TOOLBOX MURDERSquote:Op zondag 21 maart 2004 16:38 schreef AntiChrist het volgende:
De Line-Up van de night of terror 2004 is nu helemaal bekend..
Haute Tension
Dawn of the Dead (remake)
Undead
The Toolbox murders
ik heb ze dus weer bijna allemaal gezien.... hehe haute tension heb ik besteld op DVD die komt deze week binnen.. Undead heb ik al een hele tijd geleden gezien.. the toolbox murders heb ik vrijdag gezien in brussel.. dus dit jaar ga ik eigenlijk alleen voor Dawn of the Dead
Nope ik heb de koreaanse besteld die was volgens mij de enige met English subs... al was ie wel gecensureerd.. maar als ik hem goed vind dan koop ik later nog wel een betere versiequote:Op zondag 21 maart 2004 17:03 schreef kinky_queen het volgende:
heb je HAUTE TENSION besteld bij amazon.fr?
2 is Kentucky Fried Moviequote:Op zondag 21 maart 2004 21:39 schreef kinky_queen het volgende:
Dan mis ik geloof ik nog #2 en # 4...
![]()
En 4 =quote:Op zondag 21 maart 2004 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
2 is Kentucky Fried Movie
* recordquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:10 schreef MikeyMo het volgende:
YOhooo, baggerliefhebbers!!!!
Marabunta (Legion of Fire: Killer Ants!) is SLECHT
a.s. maandag is dit 'juweeltje' te aanschouwen op Net 5, om 20.30
zien om te gelovenquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:42 schreef MikeyMo het volgende:
ziet er fokked op uit
Copyrighted material.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:17 schreef kinky_queen het volgende:
ik moet nog steeds 1 kijken die ik 2 weken geleden heb opgenomenquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tis weer American Ninja tijd op RTL 5 hoor![]()
was het de moeite waard?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb iets onnozels gezien dat Killers From Space heette. Met erg idioot-uitziende aliens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |