A hive of South American, killer ants has been lying dormant in Alaska for ten years until seismic activity causes subterranean warming, awakening the ants. While many residents of Burley Pines, Alaska are being eaten alive, a small group races to survive and to find a way to stop the ruthless ants.
Wie heeft deze film gezien? In de promo zag het er wel grappig uit. Een mier die uit een miernhoop komt lopen met een mensenvinger boven zich houdend.
Helaas, de film zoog apenballen. Zo slecht heb ik weinig films gezien. Het is een TV-film dus de special fx budget was matig waardoor alle cgi-mieren niet meer dan bewegende stippen zijn en je elk kwartier een irri fade-out naar zwart ziet omdat er dan reclame hoort te komen.
Ik hoop dat hij binnenkort weer eens op tv komt. Hij is zo lachwekkend slechtd at ik hem dolgraag weer wil zien
met dank aan: http://www.homegame.org/HG/a-c/ants.html
quote:herinner je de scene dat ze langs de rivierbank staan de zelfgemaakte vlammenwerper weigert terwijl de zwerm mieren op hun afkomen? Ze springen dan ook niet gewoon in het water, maar panieken enorm... zo dom
Op donderdag 19 juni 2003 08:58 schreef Nyles het volgende:
hahah die is vorig jaar nog een keer op tv geweestvond em wel grappig geloof ik, maar de special effects waren volgens mij echt om te janken, zo'n zwerm mieren was te duidelijk ingeknipt.
quote:Oh jawel hoor, maar hij is zo slecht dat ik er liever niks over vertel.
Op donderdag 19 juni 2003 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij weinig fokker die dit "meesterwerkje" hebben gezien
quote:jawel! dat maakt het topic leuk
Op donderdag 19 juni 2003 13:53 schreef victorinox het volgende:[..]
Oh jawel hoor, maar hij is zo slecht dat ik er liever niks over vertel.
quote:Het einde is ook erg, dan gaan ze met een paar staafjes dynamiet een dijk opblazen.
Op donderdag 19 juni 2003 13:55 schreef MikeyMo het volgende:[..]
jawel! dat maakt het topic leuk
quote:viel hij ook niet van 2 meter hoog uit een helicopter op het gras met een fade out naar zwart omdat zoiets spannend een cliffhangertje is naar een reclameblok?
Op donderdag 19 juni 2003 13:58 schreef victorinox het volgende:[..]
Het einde is ook erg, dan gaan ze met een paar staafjes dynamiet een dijk opblazen.
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
quote:"THEY NEST" vermoed ik.
maar dan met vleesetende kakkerlakken....!!
"SQUIRM", "KINGDOM OF SPIDERS" en "SLUGS" zij ook must-sees in het 'nature amock'-genre.
quote:Nee dat is hem niet, hij is al een stuk ouder, ik schat dat ik hem al zo'n 10-12 jaar geleden heb gezien.
Op donderdag 19 juni 2003 14:07 schreef nederhorror.nl het volgende:[..]
"THEY NEST" vermoed ik.
"SQUIRM", "KINGDOM OF SPIDERS" en "SLUGS" zij ook must-sees in het 'nature amock'-genre.
quote:ik hoop dat ze hem weer eens gaan uitzenden. Yorin heeft de licentie geloof ik...
Op donderdag 19 juni 2003 14:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vreselijke film, maar heerlijk om naar te kijken.
Wansmaak liefhebbers weten waar ik het over heb
quote:Wellicht kunnen we ze overhalen
Op donderdag 19 juni 2003 14:55 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik hoop dat ze hem weer eens gaan uitzenden. Yorin heeft de licentie geloof ik...
echt zoooo gelachen toen bij die film he
Kan het me niet meer echt herinneren, maar op het gegeven moment zat zo'n dude in een truck ofzo, onder de mieren, en toen ie eruit sprong waren al die mieren weg ofzoiets..
Volslagen maffe film, leuk om met wat maten te kijken onder het genot van een pintje!
Af en toe hebben we nog wel wat schik van jequote:Op donderdag 25 maart 2004 21:21 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk zou ik met pen en papier moeten gaan klaarzitten en kijken of ik zo 'badmovies.org" review kan schrijven:
What I learned from this movie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |