quote:Powel laat zijn kant van het verhaal horen
N.a.v. het verhaal van Fred van der Hoorn, zocht onderwerp van gesprek Berry Powel contact op met ons. Hij vond het jammer dat het stuk nu slechts van één kant werd belicht, waarop wij lieten weten dat een verhaal van zijn kant absoluut een toegevoegde waarde zou hebben, en waarschijnlijk ook meer duidelijkheid zou geven.
Gelukkig was Berry het met ons eens en hij vond het een goed plan. Hetgeen het Brabants Dagblad vanmorgen meldde (Powel zou niet bereikbaar zijn voor commentaar) klopt namelijk niet. Zojuist ontvingen wij dan ook per mail onderstaande reactie aan de supporters en iedereen die ook maar iets met onze FC te maken heeft van Berry:
"Om misverstanden en miscommunicatie te voorkomen wil ik graag ook mijn kant van het verhaal rondom mijn contract toelichten.
Ik zou eerst voorop willen stellen dat ik het prima naar mijn zin heb bij FC Den Bosch en dat deze kwestie daar niets aan afdoet. Ik zal er alles aan doen om het gemeenschappelijke doel van FCDB te behalen: het KAMPIOENSCHAP!
Het klopt wat Fred v.d. Hoorn zegt: vorig jaar heb ik een 1-jarig contract getekend met een 2-jarige optie van FCDB-kant getekend, waarin duidelijk was dat ik in mijzelf moest investeren. In de praktijk blijkt echter dat dit financieel moeilijk haalbaar voor mij is. Met de gedachte dat ik in mei dit jaar 24 wordt en de komende 2 jaar onder modaal blijf verdienen wordt voor mij een te lange investering. Het verhaal zou anders zijn als ik 18 was en nog mijn hele carrière voor mij had.
Ik heb er lang over na zitten denken en de zaken op een rijtje gezet. Dan blijkt er een te groot verschil te zitten,financieel gezien,tussen de voorwaarden in het huidige contract en het eventueel verder gaan bij een amateurclub met daarnaast de mogelijkheid van een (eventuele parttime) baan.
Deze overwegingen en mijn conclusies daaruit heb ik de club laten weten vóór de wedstrijd tegen Emmen. Dit in tegenstelling met wat nu wordt gesuggereerd:dat deze zaak pas is gaan rollen sinds de afgelopen wedstrijd uit bij VVV Venlo. Deze kwestie heeft dus niets te maken met de suggestie dat nu ik doelpunten maak,dat ik ineens meer geld wil.
Ik hoop echter nog steeds dat ik er samen met de club uit kan komen en dat we een oplossing kunnen vinden waar iedereen bij wint. En laten we ons nu gezamenlijk focussen op de winst van aanstaande vrijdag en er weer een echt voetbalfeest van maken!!!
Met vriendelijke groet, Berry Powel"
Fijn dat we nu ook de andere kant van het verhaal weten. Hopelijk komen beide partijen er snel uit en zullen we Berry ook volgend seizoen in de Vliert zien schitteren. We houden u uiteraard via onze website op de hoogte!
Bron: FCDBFans.nl / Berry Powel
quote:Verhaegh volgend seizoen bij FC Den Bosch
PSV-huurling Paul Verhaegh speelt vanaf het komende seizoen voor FC Den Bosch, aldus Omroep Brabant. Verhaegh komt momenteel op huurbasis uit voor AGOVV, maar mag aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken.
Begin februari gaf PSV aan niet verder te willen met de 20-jarige rechtsback. Paul Verhaegh koos er uiteindelijk dus voor om bij FC Den Bosch zijn carrière voort te gaan zetten. FC Den Bosch staat dat momenteel vierde in de Gouden Gids Divisie.
Paul Verhaegh speelde vanaf het seizoen 1998-1999 voor PSV. Daarvoor kwam de uit Kronenberg afkomstige Limburger uit voor VVV en de amateurclub uit zijn woonplaats. Koen Garritsen speelde vanaf de jaargang 2001-2002 bij PSV. Daarvoor voetbalde de Winterswijker voor De Graafschap en amateurclub WVC.
Idd krullebol, gefeliciteerd met je verjaardag, alleen wel belachelijk dat je jarig bent op een dag dat er zo weinig gevoetbald wordt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:22 schreef LadyFCDB het volgende:
DG Gefeliciteerd met je verjaardag!!!![]()
Mooie aankoop?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:14 schreef Reanimatie.com het volgende:
Namens Fred als verjaardagskado een mooie aankoop.
En waar zijn de criticasters nu?
Ik dank je,SMSje wasquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:22 schreef LadyFCDB het volgende:
DG Gefeliciteerd met je verjaardag!!!![]()
Ken die Verhaegh eigenlijk niet zo goed, dus heb nog geen oordeel maar we zullen zien wat hij ons gaat brengen. Hoop natuurlijk veel goeds..quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:14 schreef Reanimatie.com het volgende:
Namens Fred als verjaardagskado een mooie aankoop.
En waar zijn de criticasters nu?
Nee, ik ga vanavond naar De Vliertquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:38 schreef Reanimatie.com het volgende:
Nog mensen naar Dordrecht?
Ik zie het al, je hebt de scheids omgekocht.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:35 schreef LadyFCDB het volgende:
Ps morgen krijgt DG ook nog een verjaardagskado (een overwinning van 4-1 voor onze FC)
door middel van een stripteasequote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zie het al, je hebt de scheids omgekocht.
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
door middel van een striptease
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik hoef geen speciaal dansje van Koen te zien hoor.
Als ie er maar een paar inschopt ben ik allang tevreden.
2.750 toeschouwers volgens teletekst. Het worder er minder en minder inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:26 schreef Yeahinho het volgende:
Ook al speelde Santi op zich niet zo slecht, ik blijf erbij: Kolk en Schops oprotten!
Sfeer was inderdaad waardeloos en de bezoekersaantallen lijken elke wedstrijd af te nemen.
wel 1tje van niveau ja,er van uit gaande dat Koen gaat vertrekken en Jansen einde contract is....quote:Op zondag 21 maart 2004 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die wilden ze ook al hebben voordat hij naar Emmen ging. Lijkt me wel een leuke versterking voor de FC.
Een extra spits kunnen we wel gebruiken namelijk!
Dat zou tof zijn.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:35 schreef Reanimatie.com het volgende:
dank! dank!
Vanavond krijg ik 3 punten als felicitatie van FC Den Bosch!
Ik denk zelfs wel dat hij hierheen gaat komen. Hij is te goed voor Tob en wij kunnen een linksback gebruiken want Peelen zal wel stoppen en een heel seizoen Jan Burg als linksback trek ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:33 schreef Afunados het volgende:
En Den Bosch blijkt ook interesse te hebben in Pickee, net als MVV..
Die moeten dr eigen hier eerst maar eens bewijzen zoals oa. michels en jansen hebben gedaan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier ben ik het dan wel mee eens. Jansen, Michels en Faerber zijn dure jongens en het is duidelijk te zien dat ze alle drie hun beste tijd wel hebben gehad. Als Mitchell Pique, Donny de Groot en Paul Verhaegh hun vervangers zijn dan ben zelfs ik tevreden.
Dat wel natuurlijk maar Michels en Jansen zijn dure jongens en ze hebben hun beste tijd wel gehad. Komt nu hard aan misschien maar eens moet je afscheid van ze nemen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Die moeten dr eigen hier eerst maar eens bewijzen zoals oa. michels en jansen hebben gedaan.
zitten was de verkeerde benaming,liggen is meer op zijn plaatsquote:Op zondag 28 maart 2004 22:09 schreef tong80 het volgende:
Hoe zat Theo de elftalleider erbij ?
Gisteren namelijk een kampioensfeestje gehad in Bommel.
ik heb dus duidelijk niets gemist tijdens mijn verblijf in Center Parcs.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:34 schreef Yeahinho het volgende:
Draak van een wedstrijd, maar de punten zijn gelukkig weer binnen....
Nope: het was janken eerste klas.quote:Op maandag 29 maart 2004 08:39 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
ik heb dus duidelijk niets gemist tijdens mijn verblijf in Center Parcs.
3 punten,and that where it is all aboutquote:Op maandag 29 maart 2004 10:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nope: het was janken eerste klas.
check Uw mailquote:Op maandag 29 maart 2004 16:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Precies. Liever 3 punten en een draak van een wedstrijd dan dat de tegenstander alle hoeken van het veld krijgt te zien maar je toch de boot in gaat door een lullige counter.
Oke!quote:Op maandag 29 maart 2004 22:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
check Uw mail
Mooi man! Een VIP-behandeling met Hans Kraay!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:04 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben net gebeld door sbs 6 sport, ik ben de winnaar van het sms spel van afgelopen vrijdag bij de samenvattingen van de GGD!![]()
Nee dat set met die dvd's enzoquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi man! Een VIP-behandeling met Hans Kraay!![]()
Doe jij mee aan die achterlijke spelletjes van SMS 6?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:04 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben net gebeld door sbs 6 sport, ik ben de winnaar van het sms spel van afgelopen vrijdag bij de samenvattingen van de GGD!![]()
Deed voor de eerste keer mee en gelijk prijs.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doe jij mee aan die achterlijke spelletjes van SMS 6?
mag ik mee naar de VIP-treatment?![]()
Lenen? Wil jij die viezigheid houden dan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:02 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Je mag de dvd van ajakkes, feyenooit of pisvee wel een keer lenen![]()
*mompelt iets over kreng....quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:09 schreef LadyFCDB het volgende:
Misschien ooit aan iemand als verjaardagskado geven...
jammer dat jij pas jarig bent geweest ;-)
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
*mompelt iets over kreng....
heb je toevallig ook mee gedaan??quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een achterlijke ^%$#-spelletjes vind ik dat trouwens op SBS.....
Goh, toevallig dat dit al eerder deze middag op diverse sites verscheen!quote:Op donderdag 1 april 2004 17:15 schreef Rolex het volgende:
Primeur!!!!!!
Koen heeft voor 3 jaar bij getekend bij Fc den bosch!!
Bij deze weten jullie het als eerste!!
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:08 schreef Rolex het volgende:
Ohw en dat Paul Beekmans naar Feyenoord zou gaan is ook onzin en uit de lucht gegrepen..
(maar mischien ben ik hier ook wel spuit 11 mee)
Ok schoed!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een mooie juichactie van Koentje!
Die 2e zal hij zeker niet doen ROFLOLquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:07 schreef Dylan Dog het volgende:
- Op de penalystip gaan staan met zijn armen over elkaar
- De scheids een hand geven
Ja,samen met CMT deze keer,heb kaarten voor een Heracles vak dus FUCK DE COMBIquote:Op vrijdag 2 april 2004 08:07 schreef LadyFCDB het volgende:
DG ga jij wel????
Wil jij mij dit keer op de hoogte houden dan????quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,samen met CMT deze keer,heb kaarten voor een Heracles vak dus FUCK DE COMBI
Natuurlijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:24 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Wil jij mij dit keer op de hoogte houden dan????
Oke dan!! Bedankt!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Ik hou jouw toch weer op de hoogtequote:Op vrijdag 2 april 2004 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En mij??
DutchGooner en LadyFCDB allebei bedankt!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:36 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik hou jouw toch weer op de hoogte![]()
![]()
Pas maar op; we hebben nog niet gewonnen van AGOVV! Maar inderdaad, we hebben Uneken harder nodig tegen Excelsior dan tegen AGOVV...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
Uneken kan beter nu geschorst worden dan tegen Telstar of Excelsior.
Van mij hadden nog wel meer spelers een gele kaart mogen pakken tegen Heracles aangezien er heel wat op scherp staan
Goeie vraag... paar honderd kunnen er wel in, maar hoeveel precies durf ik niet te zeggen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:06 schreef flaphead het volgende:
even een tussendoorvraag... hoeveel kaarten heeft het stadion tegenwoordig voor het uitvak?
Ik neem aan dat je met 'vroeger' het uitvak ten tijde van het 'heuvel-achter-de-goals-stadion' bedoelt. Vak O was het toen met plaats voor tussen de 300 en 350 uitfans geloof ik. Denk dat het nu ongeveer hetzelfde zal zijn, wellicht iets meer.... waarom wil je dat zo graag weten eigenlijk? Het zit toch nooit vol!quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:13 schreef flaphead het volgende:
'vroeger' schijnt er plek geweest te zijn voor 300, is dat nu meer geworden of is dat hetzelfde gebleven?
Ja ik hou je wel op de hoogtequote:Op donderdag 8 april 2004 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
En ja Lady,ik ben er zeer waarschijnlijk weer niet bij vrijdag
Maandag welquote:Op donderdag 8 april 2004 11:28 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja ik hou je wel op de hoogte![]()
Ga je maandag wel of ook niet???
oke! Laat morgen anders ff weten of ik je wel of niet op de hoogte moet houden.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maandag wel
Ik neem aan in het voetbal ?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:52 schreef Reanimatie.com het volgende:
o gek, ik heb er zin in !!!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gijs Cales wordt de nieuwe spits heb ik gehoord.
Volgens mij stond het ook in de VI, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Gelukkig nog erg vaag allemaal, want als we Gijs Cales halen dan heb ik liever dat Stefan Jansen gewoon nog een jaartje blijft. Cales is niet echt de spits waar ik op zit te wachten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waar gehoord enzo? Ik hoop dat er nu een heel vage bron als antwoord komt......
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij stond het ook in de VI, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Gelukkig nog erg vaag allemaal, want als we Gijs Cales halen dan heb ik liever dat Stefan Jansen gewoon nog een jaartje blijft. Cales is niet echt de spits waar ik op zit te wachten.
Op blz 13 staat een stukje met als kopje 'ADO Den Haag zet Van As in de wachtkamer'. Daar staat dat Cales in de belangstelling staat van FC Den Bosch.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond...
Waar in de VI moet het staan dan? Ik heb em hier liggen, maar heb even geen zin om pagina voor pagina alles af te struinen.
Nu 'even' nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:13 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond weer drie punten erbij! Heb er ook zin in, maar kan eigenlijk al niet wachten op Excelsior thuis. Wel gevaarlijk dat ik er zo ongeveer vanuit ga dat AGOVV en Telstar 'even' gewonnen gaan worden...
Kolk goed?quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kolk deed het goed vandaag. Ik vond hem een van de betere!
De slechtste van het veld was die hond van een Van Dongen.
Hmm bedankt, maar ik wacht liever nog even volgende week vrijdag afquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:10 schreef DutchGooner het volgende:
kutzootje,Mindlight gefeli
Ik vond hem niet eens tegenvallen. In vergelijking met de rest.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kolk goed?![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
FCDB moet iig *alle* wedstrijden winnen. 1x punt verlies en ze zijn uit de race. Er zijn teveel concurrenten voor het kampioenschap.
Over "stil" gesprokenquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:27 schreef Reanimatie.com het volgende:
*zucht* op naar die Gelredom, zal een beladen nacompetitie worden.
Gister is er weer een stilterecord verbroken; na 45 seconden was het stilllllllllllllllllllllllll
Dat is mijn club.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Patrick Peelen speelt volgend seizoen voor Nivo Sparta.
quote:Op maandag 12 april 2004 19:21 schreef LadyFCDB het volgende:
DG check je mail...
Tsja,het blijft toch een Rosmalenaarquote:enne Yeahinho is OJC toch belangrijker als FCDB???![]()
And proud of it!quote:Op maandag 12 april 2004 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja,het blijft toch een Rosmalenaar
You're shit and....quote:Op maandag 12 april 2004 20:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
And proud of it!
Je liep een beetje te snel weg anders was ie nog duidelijker geweest.quote:Op maandag 12 april 2004 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Stalk neigingen?quote:Op maandag 12 april 2004 23:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Je liep een beetje te snel weg anders was ie nog duidelijker geweest.
Ja weet je toch?quote:Op maandag 12 april 2004 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stalk neigingen?
Ik ben dit jaar 4 maal naar Helmond wezen kijken waarbij ik 3 maal in een thuisvak heb gezeten en alle keren verloren ze punten,je wilt niet weten hoe lekker dat voelt,iedereen aan het kankeren behalve jij,schitterendquote:Op maandag 12 april 2004 23:45 schreef Mindlight het volgende:
Als je in (op dat moment) gezellig vak wil zitten moet je maar ff contact opnemen dan regel ik een kaartje.
Het nadeel daarvan is wel dat je dan tussen de feestvierende kampioenen terecht komt, maar mocht excelsior verliezen is het leedvermaak natuurlijk wel een aanrader
De Rosmalenaren hebben van de Stad een dorp gemaakt door 2x massaal op dat dorpspartijtje te stemmen. Wees er maar trots op...quote:Op maandag 12 april 2004 20:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
And proud of it!
en wij zo hoogquote:Op maandag 12 april 2004 23:58 schreef Mindlight het volgende:
Het is me wel gelijk duidelijk geworden waarom Cambuur zo laag staat
A.Wij moeten eerst zelf winnenquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
en ik wil wel mee naar Sparta - Excelsior, als.......
A. daar was de 'als.....' voorquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
A.Wij moeten eerst zelf winnen
B.Ik moet kaarten zien te regelen maar mijzelf kennende zal dat geen probleem zijn uiteindelijk
D.Commercial thinkingquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
D.
E. Zoek het uit!
Take it!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
E.Take it or leave itde volgende keer lig je wel 5 rijen lager
![]()
Ja, ik reken jou voor het gemak maar tot de site-crew...quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:34 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Was je er toch???
WIl ik dat wel????quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, ik reken jou voor het gemak maar tot de site-crew...
Wat schuif je als ik elke week de foto's voor je site maak???quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja
Euh, je krijgt de eer enzo....quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Wat schuif je als ik elke week de foto's voor je site maak???
Ga straks vast mn kaartje voor Eindhoven uit kopen.
hmmm we hebben het er nog weleens over dan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Euh, je krijgt de eer enzo....
Eindhoven zit er toch niet in voor mij zag ik net op de kalender. Moet (ook) die avond zaalvoetballen, dus waarschijnlijk geen uitwedstrijden voor mij meer dit jaar (op eventuele nacompetitie na natuurlijk).
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:01 schreef LadyFCDB het volgende:
nu maar hopen dat OJC Rosmalen niet op de dagen dat de nacompetitie is moet voetballen he![]()
over twee jaar speelt mn broertje waarschijnlijk wel in het 1e van ojc dan komt het allemaal weer goed. Volgend jaar gaat een vriend van mn broertje al naar het eerste dus de jeugd komt eraan en dan promoveren ze zo weer terug naar de hoofdklassequote:Op dinsdag 13 april 2004 14:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
dan zijn we allang gedegradeerd....
Nee,dat wil IK niet,die foto's die je maakt zijn niet echt denderendquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:02 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
WIl ik dat wel????
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,dat wil IK niet,die foto's die je maakt zijn niet echt denderend
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:40 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
. Je denkt toch niet dat ik een foto waar jij opstaat bewaar....![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zelfs niet voor boven je bed?
IMO niet,voor ons is het al overquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:06 schreef Mindlight het volgende:
Hmm DG volgens mij ligt de druk meer bij jullie hoor, als jullie niet winnen is het afgelopen. Excelsior kan lekker op een gelijkspel spelen en met een paar counters proberen te scoren.
Lul niet,competitie is al gespeeldquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:37 schreef Yeahinho het volgende:
Tuurlijk ligt de druk wel bij FC Den Bosch!
Excelsior staat vijf punten voor, hoeft dus niet te scoren, en kan op de counter loeren. FC móet gewoon winnen om nog enigszins kans te maken op de titel, dus ligt de druk bij ons....
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:18 schreef Reanimatie.com het volgende:
houd het maar op koppig/stom, typisch Dutch Gooner!
Cherry, wie de fuck ben jij nou eigenlijk irl? Daar ben ik sinds vorige week vrijdag achter gekomen.
ik ben vanavond te herkennen aan de blauw witte kleding !!!![]()
![]()
die gaat gewoon door,heb het van de week ook hier ergens gelezenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:59 schreef mitt het volgende:
Nu al iets bekend over de wedstrijd 29 april?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:18 schreef Reanimatie.com het volgende:
dat weet ikquote:Cherry, wie de fuck ben jij nou eigenlijk irl?
ikke nietquote:ik ben vanavond te herkennen aan de blauw witte kleding !!!![]()
DG weet wel wie ik ben. Ik zit er nog over te twijfelen of ik wat blauw-wits aan doe vanavond.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:18 schreef Reanimatie.com het volgende:
Cherry, wie de fuck ben jij nou eigenlijk irl?
ik ben vanavond te herkennen aan de blauw witte kleding !!!![]()
sfeer was zwaar OK,volgens mij de eerste keer in mijn lange FCDB carierre dat er echt 90 minuten lang gezongen isquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:49 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, twee keer genaaid zie ik nu inderdaad..
M-Side zag er wel gaaf uit op tv-beelden: stampvol, blauw-wit, spandoeken, en confetti/wc-rollen!
Finale nacompetitie in '92 waren er iets van 16.000 dacht ikquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Fantastische sfeer (vooral 1e helft) inderdaad. Heb ik zo ook nog niet meegemaakt bij FC. Bijna 6.000 toeschouwers is trouwens ook een record volgens mij. In de jaren dat ik ga hebben we dat nog nooit gehaald zover ik weet (FC - NAC in '93 is denk ik 1 van de laatste keren dat er meer fans waren).
hun kansen,wij ook,Jansen in de eerste,in de 2e die schitterende kopbal van Jansen,bal tegen de keeper van Biekman om over de kans van Biekman na de 2-2 nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe klote ik het ook vindt, het punt vond ik eigenlijk wel terecht... Twee 100% kansen voor Excelsior in de 1e helft, en het laatste stuk gaat FC gewoon zó ver terugzakken dat dat doelpunt niet uit kon blijven.... Vanaf de 2-1 zag ik het al niet meer zitten (en ben ik er in sommige fases ook letterlijk bij gaan zitten).
Nou nou wat een miskraam inderdaad. Het had eens andersom moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kutkop trouwens die Buijs.
Eerst die jankreactie na het doelpunt,vervolgens het onbegrijpelijk vinden dat FCDB een kutgevoel overhoudt aan de "corners" en dan een punt nog verdiend vinden,ze kwamen er gevaarlijk uit maar verders hadden ze weinig in te brengen
overal?quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:17 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nou nou wat een miskraam inderdaad. Het had eens andersom moeten zijn.
En wat betreft die confetti. Heel mn slaapkamer ligt vol sinds ik mijn kleding heb uitgedaan. Overal kwamen snippertjes uit.![]()
Nee jij heb weer eens niks gedaan he.....quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
overal?
It wasn't me
neequote:Op zaterdag 17 april 2004 00:22 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee jij heb weer eens niks gedaan he.....![]()
DG je bent niet altijd een heilig boontjequote:Op zaterdag 17 april 2004 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nee
Ben me van geen kwaad bewust
geloof me,90 minuten is er gezongen maar het klopt dat je dat slecht hoort daar en vind het nog steeds een onterecht gelijkspel,door 15 minuten goed spel+2 goede kansen verdiend Excelsior geen punt IMOquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:35 schreef Mindlight het volgende:
De sfeer bij ons was ook wel aardig te noemen (op een deel van de 2e helft na dan), maar ik vond het bij tijd en wijle toch ook wel redelijk stil van jullie kant hoor (ook 2e helft).
Puntendeling lijkt mij terecht.
-Jansen die mist bijna voor open goal in de eerste helftquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:39 schreef Mindlight het volgende:
Mwoa zoveel meer kansen heeft FCDB ook weer niet gehad, .
Hoef je je in ieder geval niet te vervelenquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:55 schreef Reanimatie.com het volgende:
hmmmm, er wordt hier even een 'rean te doen lijstje' voor me op het bord geschreven;
- slaapkamer stofzuigen
- nerdkamer stofzuigen
- strijken
- confetti verwijderen
en toen ging ze werken ...
Nee bij mij nu ook nog steeds niet....quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:06 schreef Mindlight het volgende:
Whoops ja was idd Mampaey, het kutgevoel al een beetje weg?
snel van begripquote:Op maandag 19 april 2004 00:53 schreef Mindlight het volgende:
Maar goed ik begrijp dat jij het redelijk hebt opgegeven
idd,onbegrijpelijkquote:Op maandag 19 april 2004 00:56 schreef Mindlight het volgende:
, maar vind de kampioenskoorts op woudestein een klein beetje voorbarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |