Begin bij jezelfquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een fijne massamoord.
Waarom is de titel van de telegraaf hoofddoekjes, het gaat toch over religieuze uitingen.quote:Tweede Kamer gaat debatteren over hoofddoekjes
DEN HAAG - De Tweede Kamer gaat op verzoek van de LPF debatteren over religieuze uitingen door ambtenaren, zoals het dragen van hoofddoeken. Voorzitter Weisglas van de Tweede Kamer stond het debat dinsdag toe, hoewel de grote partijen niet zo'n haast hadden met een overleg over deze kwestie.
De VVD wilde eerst het integratiedebat met de commissie-Blok afwachten. CDA en PvdA wilden antwoorden op Kamervragen en een brief afwachten. Weisglas wil vier ministers uitnodigen: Donner van Justitie, Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie, Remkes van Binnenlandse Zaken en De Graaf van Bestuurlijke Vernieuwing. Het is nog niet bekend wanneer het debat plaatsvindt, maar het wordt waarschijnlijk deze week.
LOL, Balkenende is echt de minst concrete premier ooit.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij had het bij Bush ook over normen en waarden.
"We talked about values..."
LOL![]()
![]()
en dat uit de mond van iemand die een land lijdt waar homohuwelijken, sex op 'gewone' zenders en sommige drugs zijn toegestaan.
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Weet je een adresje dan?
LOLquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL, Balkenende is echt de minst concrete premier ooit.
quote:Bush toont begrip voor Nederlandse afweging Irak
DEN HAAG - De Amerikaanse president Bush heeft begrip voor de Nederlandse afwegingen over een verlenging van de militaire inzet in Irak. Dat bleek dinsdag na afloop van een gesprek tussen Bush en premier Balkenende. Het Nederlandse kabinet moet nog beslissen over de verlenging van de missie in Irak.
Bush en Balkenende spraken elkaar in de Oval Office in het Witte Huis. Na afloop konden journalisten een paar vragen stellen. Bush zei het te waarderen dat zijn "Nederlandse vriend" zo snel al weer op bezoek was in het Witte Huis. Balkenende was vorig jaar september ook al op bezoek.
De intentie lijkt me overduidelijk, dus hoofddoekjes dekken de lading prima.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom is de titel van de telegraaf hoofddoekjes, het gaat toch over religieuze uitingen.
Zo lust ik er nog wel een paar. Nederlanders (zowel autochtoon als allochtoon) mogen zeker niet met petjes op de foto. Hypocriet, misschien hang ik een religie aan waar petjes nodig voor zijn.quote:Hoofddoek mag op paspoortfoto
DEN HAAG - Nederlandse moslima's mogen met hoofddoek op de foto in hun paspoort. Zij moeten dan wel aantonen dat dit om godsdienstige redenen is. Dat heeft minister De Graaf (Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties) dinsdag geschreven in antwoord op Tweede-Kamervragen van de PvdA'ers Dijsselbloem en Van Heemst.
Die hadden begrepen dat Nederlandse moslims met hoofddoek op de paspoortfoto mogen, ondanks de eis dat beide oren zichtbaar moeten zijn op de foto. Die eis bestaat volgens De Graaf niet. Wel moeten beide ogen te zien zijn.
In principe moeten Nederlanders blootshoofds op de paspoortfoto, tenzij de aanvrager kan aantonen dat hij godsdienstige, levensbeschouwelijke of medische redenen heeft om een hoofdbedekking te dragen.
Je discrimineert Sikhs.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De intentie lijkt me overduidelijk, dus hoofddoekjes dekken de lading prima.
Dan is het toch geen massamoord meer.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Begin bij jezelf
Dat is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan is het toch geen massamoord meer.
Belachelijk inderdaad, zijn daar geen EU-regels voor?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar. Nederlanders (zowel autochtoon als allochtoon) mogen zeker niet met petjes op de foto. Hypocriet, misschien hang ik een religie aan waar petjes nodig voor zijn.
Een stuk of 6 Dessert Eagles, een paar colt.45jes en een ladinkje explosieven. Ohja, en ammo natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat zoek je?
Nee, de bedoeling was een massamoord (zie boven).quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling
Op basis waarvan doe je deze uitspraak?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De intentie lijkt me overduidelijk
EU-regels genoeg. Alleen je kunt ze nooit in je voordeel gebruiken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, zijn daar geen EU-regels voor?
Ik zal eens navragen bij mijn hell's angels vrienden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:55 schreef Ype het volgende:
[..]
Een stuk of 6 Dessert Eagles, een paar colt.45jes en een ladinkje explosieven. Ohja, en ammo natuurlijk.
Woord omhoog neger.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zal eens navragen bij mijn hell's angels vrienden.
Trieste boel. Tijd voor een nieuwe identificatie-methode, want daar gaat het om. Stop ze maar een chip in de kont, mogen ze kiezen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:56 schreef pberends het volgende:
[..]
EU-regels genoeg. Alleen je kunt ze nooit in je voordeel gebruiken.
quote:As for the "learning curve", if you can't figure this machine out, you do not deserve to have in excess of $300 to spend on something. Re-attach your drool bib and get back to the crib. Just ignore the blinking 12:00 on your other appliances you couldn't figure out.
Wat een discriminatie dat het mag als je religieuze redenen hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar. Nederlanders (zowel autochtoon als allochtoon) mogen zeker niet met petjes op de foto. Hypocriet, misschien hang ik een religie aan waar petjes nodig voor zijn.
Toon maar aan, dan mag het dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Op deze manier hoeven kankerpatienten ook niet hun pruik af te doen als ze op de foto moeten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar. Nederlanders (zowel autochtoon als allochtoon) mogen zeker niet met petjes op de foto.
Hoi, ik hang de pberends-religie aan. Ik draag dus altijd een zwaard en heb een mijter op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:04 schreef freako het volgende:
[..]
Toon maar aan, dan mag het dus.
Het is toch wel onzin dat religieuzen positief gediscrimineerd worden?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:05 schreef freako het volgende:
[..]
Op deze manier hoeven kankerpatienten ook niet hun pruik af te doen als ze op de foto moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |