Ik kick off met:
LARD - FORK BOY
(piepknarkboingkggggggggggggg)
alle andere nummers van Speak English or Die doen het ook aardig [via een 800 watt nominaal 5 weg + sw systeem]
rete irritant nummer!!!
Nee, als mijn buren wegzijn dan gaat reason op: zelf met (software) synths, loopplayers en drummachines kloten.
Alleen wel uitkijken voor je speakers want met die synths komt het sublaag ook op keihard volume door (uitkijken voor woofers die 5cm op en neergaan enzo)
Testament - DNR (do not resuscitate)
Fear Factory - Full Metal contact
die zijn wel aardig
Dimmu Borgir - Sympozium
Six Feet Under - [vul hier willekeurige plaat in]
quote:Ehm...
Op zondag 22 juli 2001 19:12 schreef MrBig het volgende:
Paradise City - Gun's 'n Roses
Dat is soft rock.
Maar ok, ik snap het al. Jij vindt het teringherrie.
Nog een tip;
"Bestial Warlust - Satanic"
"Marianne Rosenberg - Sag mir wo die rosen sind"
"Venom - In War With Satan"
[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 22-07-2001 19:36]
Zit meer dynamiek in dan al het bovenstaande, en knalt verschrikkelijk dus... (weinig compressie)
quote:Bingo
Op zondag 22 juli 2001 19:35 schreef SkyMaster het volgende:[..]
Ehm...
Dat is soft rock.
Maar ok, ik snap het al. Jij vindt het teringherrie.
quote:Aaahh jaaa, Stormtroopers Of Death die waren heavy!
Op zondag 22 juli 2001 15:14 schreef Sniper het volgende:
Fist banging mania - S.O.D.
*op zoek gaat naar mp3s*
Mork Gryning - Tusen ar har gatt... (de cd),
Bal Sagoth - Blood slakes the sand at the Circus Maximus (het nummer, maar eigenlijk is alles wel goed van Bal Sagoth),
Malevolent Creation - Malevolent Creation (het nummer, maar ook hier is alles eigenlijk goed van Malevolent),
Naglfar - Diabolical (de cd),
En wat ik echte niet te filmen teringherrie vind is Kataklysm.....mijn god, daar moet ik zelfs wel eens van slikken....
ken geen grotere teringherrie dan dat en ik ben ondertussen aardig wat gewend
quote:Dat is idd vrij grote takkeherrie...
Op zondag 22 juli 2001 21:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Lou Reed's Metal Machine Musicken geen grotere teringherrie dan dat en ik ben ondertussen aardig wat gewend
Waar je mensen ook fijn mee kan irriteren is de Come to Daddy EP van Aphex Twin (de helft van de nrs dan)
quote:Die bedoelde ik o.a. ja.. dat nummer is echt een grote mindfuck
Op zondag 22 juli 2001 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Bucephalos Bouncing Ball van Aphex Twin doet ook wonderen... ben hier ooit om 5:30 mee uit m'n bed gebeukt door een vriend van me...
quote:LOL!
Op zondag 22 juli 2001 21:39 schreef Spike5000 het volgende:
Leon & Tijn - Takkeherrie
quote:Oh, ik vind die hele 'Come to daddy' E.P. eigenlijk wel lekker klinken....
Op zondag 22 juli 2001 22:03 schreef menjo het volgende:[..]
Die bedoelde ik o.a. ja.. dat nummer is echt een grote mindfuck
quote:Die is van de Rotterdam Termination Source, niet van RTC
Op zondag 22 juli 2001 15:16 schreef SiGNe het volgende:
Rotterdam Terror Corps - Poingrete irritant nummer!!!
uhm... Buzz Fuzz - Jealousy is a M.F. (en de Neophyte remix) beuken wel een eind weg.
Ministry - Just one fix
Nuclear Assault - Stranded in Hell
Possessed - Death Metal
Carnivore - S.M.D.
Zal nog wat gaan zoeken
- Metallica - Disposable Heroes
- Riot Squad - Nonshlen tustokken (ode to Vortex)
- Ministry - Jesus built my hotrod
- Machine Head - Old
- Fear Factory - Demanufacture
- Osdorp Posse - Een stevige beurt
- Dimmu Borgir - Arcane lifeforce mysteria
- De Mosselman - Mossels
- Party Animals - Used & abused
quote:
Op maandag 23 juli 2001 12:04 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Even de muziekcollectie nagelopen, meeste herrie:- De Mosselman - Mossels
De meest ranzigste drum 'n bass die ik ooit heb gehoord. Voor de Fok ZeeDee-projectors is er zelfs een 50% kans dat ze dit orakel mogen proberen te beluisteren!
quote:
Bal Sagoth - Blood slakes the sand at the Circus Maximus (het nummer, maar eigenlijk is alles wel goed van Bal Sagoth)
Zijn geluiden worden wel eens omschreven als een boor die een klein gaatje in je oorvlies drilt, waarna de frequenties vrij spel hebben om de boel in je hoofd eens flink op z'n kop te zetten.
FokZeeDee'ers opgelet!
quote:He, jij kent het? COOL! Ik vind het nummer zo prachtig omdat echt de sfeer rondom het oude circus Maximus wordt opgebouwd in de muziek en dan de toespraak van de germaanse gladiator die de Romeinse keizer niet als de zijne erkent, dan het gevecht en dan de overwinning....inderdaad echt een soort Superman theme!
Op maandag 30 juli 2001 00:31 schreef Xhorder het volgende:[..]
De superman theme noem ik die altijd
Is wel leuk maar om de buren echt te stangen zet ik gewoon Strapping Young Lad op, en dan het liefst een live CD met Dev's vunzige humoristische aankondigingen
quote:Had dit nummer niet toevallig een andere titel (weet nietmeer zeker) en was het geen samenwerking tussen Morbit Angel en een of andere terror DJ?
Op maandag 30 juli 2001 22:23 schreef DimeBag het volgende:
Morbid Angel - Hellspawn
Jah hard is het zeker.
die hele Hellspawn Soundtrack is gewoon een partij teringherrie
quote:Ja ik vind het wel één van hun betere nummers. Komt misschien ook omdat ie wat anders is dan de rest. Je bent trouwens de eerste die ik tegenkom die dit nummer erg goed vind. Veel BS fans vinden het een beetje 'cheasy'
He, jij kent het? COOL! Ik vind het nummer zo prachtig omdat echt de sfeer rondom het oude circus Maximus wordt opgebouwd in de muziek en dan de toespraak van de germaanse gladiator die de Romeinse keizer niet als de zijne erkent, dan het gevecht en dan de overwinning....inderdaad echt een soort Superman theme!
quote:Het is inderdaad een nummer dat opvalt op de cd, maar perfect past bij bijvoorbeeld het eerste nummer (dat intro, zit helaas nu niet thuis dus niet de beschikking over mijn cd-collectie). Vind de rest van BS ook retestrak, mooie verhalende teksten en snel en soms stoterige ritmesectie en vloeiende gitaar en synth partijen!
Op dinsdag 31 juli 2001 12:10 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja ik vind het wel één van hun betere nummers. Komt misschien ook omdat ie wat anders is dan de rest. Je bent trouwens de eerste die ik tegenkom die dit nummer erg goed vind. Veel BS fans vinden het een beetje 'cheasy'
Maar omdat ie zo over the top is vind ik hem wel weer goed.
Ik had dit nummer net binnen, zette het op, beetje hard. Het begon niet onaardig, tot de 'zanger' zijn mond open deed. Het heeft tien minuten geduurd voor ik de buurvrouw ervan kon overtuigen dat ik NIET mijn man had vermoord
quote:LOL!!!!!
Op dinsdag 31 juli 2001 20:37 schreef ElizabethR het volgende:
Abruptum - De profundis mors vas consumetIk had dit nummer net binnen, zette het op, beetje hard. Het begon niet onaardig, tot de 'zanger' zijn mond open deed. Het heeft tien minuten geduurd voor ik de buurvrouw ervan kon overtuigen dat ik NIET mijn man had vermoord
quote:Echt wel.......
Op dinsdag 31 juli 2001 20:52 schreef Fred_Vleespet het volgende:
Alles van slipknot: wat een teringherrie is dat man!
WAAIIHEEET EEHEND BLIET !
en verder naturlijk Thunderdome deel 1 t/m 25 of Club X deel 1 t/m 3
maar volgens mij krijg je ze met Jantje Smid op volume 10 ook wel gek
quote:Whahaha.....
Op dinsdag 31 juli 2001 21:16 schreef BdR het volgende:
maar volgens mij krijg je ze met Jantje Smid op volume 10 ook wel gek
quote:Oeh Jaaah! Die is goe-hoed! Mooie video zat er ook bij
Op dinsdag 31 juli 2001 21:16 schreef BdR het volgende:
...ik noem een "Whale - Hobo Humpin' Slobo Babe"
quote:Hehe, ik had beloofd om de FokZeeDee's ook zo nu en dan ff beneden te laten slingeren, vooral omdat me pa wel benieuwd is naar wat hedendaagsere muziek, maar als ik dit nu zo hoor de geluidsinstallatie hier inschat, de smaak van me pa en het volume waarop hij meestal z'n muziek draait, denk ik dat het verstandiger zal zijn om de bogus-zeedee maar veilig boven te houden
Op maandag 30 juli 2001 19:49 schreef bogus het volgende:
FokZeeDee'ers opgelet!
quote:"Are you looking at my girlfriends underwear?" 'hu-huh-hu-huh-huh!' Maar inderdaad briljant nummer.
Op woensdag 01 augustus 2001 19:28 schreef Purno het volgende:[...ik noem een "Whale - Hobo Humpin' Slobo Babe"]
Oeh Jaaah! Die is goe-hoed! Mooie video zat er ook bij
quote:Ligt het nou aan mij, maar Bal Sagoth's "Superman theme" is toch eigenlijk helemaal niet hard.
Op maandag 30 juli 2001 00:31 schreef Xhorder het volgende:[..]
De superman theme noem ik die altijd
Is wel leuk maar om de buren echt te stangen zet ik gewoon Strapping Young Lad op, en dan het liefst een live CD met Dev's vunzige humoristische aankondigingen
Eerder een gladiatorisch kermismuziekje dat je in de Efteling hoort(ehm.. zoiets.. ).
Maar ik ben er zeker mee eens dat Strapping Young Lad echte teringherrie is. Vooral Oh My Fucking God vind ik één van de hardste platen!
Dark Funeral vind ik echte teringherrie. Zo hard en lelijk gezongen dat het IMHO gewoon niet meer om aan te horen is.
quote:Ja dat is waar. Het is niet zo heel hard eigenlijk.
Ligt het nou aan mij, maar Bal Sagoth's "Superman theme" is toch eigenlijk helemaal niet hard.Eerder een gladiatorisch kermismuziekje dat je in de Efteling hoort(ehm.. zoiets..).
quote:Tja je moet van Dork Funeral houden. Ik vind er ook geen hol aan.
Maar ik ben er zeker mee eens dat Strapping Young Lad echte teringherrie is. Vooral Oh My Fucking God vind ik één van de hardste platen!Dark Funeral vind ik echte teringherrie. Zo hard en lelijk gezongen dat het IMHO gewoon niet meer om aan te horen is.
quote:
Op woensdag 01 augustus 2001 19:36 schreef Vork het volgende:[..]
Hehe, ik had beloofd om de FokZeeDee's ook zo nu en dan ff beneden te laten slingeren, vooral omdat me pa wel benieuwd is naar wat hedendaagsere muziek, maar als ik dit nu zo hoor de geluidsinstallatie hier inschat, de smaak van me pa en het volume waarop hij meestal z'n muziek draait, denk ik dat het verstandiger zal zijn om de bogus-zeedee maar veilig boven te houden
Joh, zit je vader niet in de 'ik-ben-nog-steeds-hip-vet-koel-weet-je-wel' fase van zijn leven?
Ik liet daarnet Strapping Young Lad aan m'n moeder horen en....
ze vond het meevallen en zelfs wel mooi!
Aaaaaargh..
*valt van stoel*
quote:Ik blijf er bij dat dat Kataklysm onverslagen blijft als het om onvervalste herrie gaat.....okee, er zit nog wel structuur in, maar dat vind ik wel het minimale wat herrie moet hebben om muziek te zijn...
Op woensdag 01 augustus 2001 20:00 schreef SkyMaster het volgende:[..]
Ligt het nou aan mij, maar Bal Sagoth's "Superman theme" is toch eigenlijk helemaal niet hard.
Stimmt...het is niet echt hard, maar voor het gewone popmuziekluisterende volk is het natuurlijk al snel teringherrie....
![]()
Eerder een gladiatorisch kermismuziekje dat je in de Efteling hoort(ehm.. zoiets..
).
Help....ik voel me toch een tikkeltje hoe-zeg-je-dat?
![]()
quote:WOW! Toffe moeder...
Ik liet daarnet Strapping Young Lad aan m'n moeder horen en....ze vond het meevallen en zelfs wel mooi!
Aaaaaargh..
*valt van stoel*
quote:Da's een vet nummer, stond zelfs op Thunderdome 3
Op donderdag 02 augustus 2001 15:05 schreef Fokkie het volgende:
Moby - 1000
Cephalic Carnage - Off Smoke
Carcass - Cadaveric Incubator of Endoparasites
quote:nee, noem dan meteen "Beastie Boys - So wa'chu want!?" dat geschreeuw door zo'n 27mc bakkie klinkt echt cool
Op donderdag 02 augustus 2001 15:16 schreef Myster_E het volgende:
Sabotage - Beastie Boys
[edit]
.. en "Pearl Jam - Do the evolution" was ook nog niet genoemd, is ook lekker rauw geschreeuw!
[/edit]
gegarandeerd ruzie!!
quote:Voor zover ik weet niet. Iemand die Radiohead soms nog wat aan de harde kant vind, zou een hele hoop niet kunnen waarderen vrees ik
Op woensdag 01 augustus 2001 21:21 schreef bogus het volgende:Joh, zit je vader niet in de 'ik-ben-nog-steeds-hip-vet-koel-weet-je-wel' fase van zijn leven?
quote:Dat is ook geen herrie.
zoek maar iets van slayer , offuhh cradle of filth of children of bodem
quote:Neem ik hier iemand waar die ruzie met mij zoekt?
Op maandag 23 juli 2001 12:04 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Even de muziekcollectie nagelopen, meeste herrie:- Metallica - Disposable Heroes
- Riot Squad - Nonshlen tustokken (ode to Vortex)
- Ministry - Jesus built my hotrod
- Machine Head - Old
- Fear Factory - Demanufacture
- Osdorp Posse - Een stevige beurt
- Dimmu Borgir - Arcane lifeforce mysteria
- De Mosselman - Mossels
- Party Animals - Used & abused
Jesus and Mary chain - Psychocandy
Liefst van lp, maar absoluut heerlijke teringherrie!!!
En Urban Dance Squad - God Blasts the Queen
'King for a day' van The Gathering is ook erg vet.
Verder hier veel bekende herrie gezien (in de goede betekenis van 'herrie' )
quote:Of Arkangel
Op donderdag 09 augustus 2001 09:06 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, gewoon het Dark Angel repetoir
quote:dan jaag je alles in eenstraal van 10 km om je woning weg
Op donderdag 09 augustus 2001 03:03 schreef Wisp het volgende:
gewoon een paar cd's van backstreet boys draaien op stand 10
Draai gewoon wat lekkere harde muziek, wat ook goed in elkaar zit.
"Een bass die moet je niet horen, die moet je voelen!"
Zonde van de tijd dat ze daar een hele text voor hebben geschreven, je verstaat de helft M(minstens) toch niet.
OK, niet helemaal beuken, maar goed genoeg om een muur om te krijgen
Als je dat langer dan een kwartier aan kunt horen ben je bikkel.
En de omschrijving:
Death-noise,True crime powerelectronics!!!!!!!!!!
quote:Ik geloof dat er laatst zelfs een geremasterde versie is verschenen voor de echte masochist.
Op woensdag 15 augustus 2001 12:09 schreef links234 het volgende:
Metal Machine music van Lou Reed.Als je dat langer dan een kwartier aan kunt horen ben je bikkel.
'Third Reich 'n Roll' van de Residents is trouwens ook een goede 'room-clearer' of een manier om je vriendin uit te testen op 'onvoorwaardelijke liefde'
Hierna:
Cyclefly - Crawl Down
en
Cyclefly - SUPERGOD
Ik hoor de buren al kloppen.
quote:Venom - In league with Satan
Op zondag 22 juli 2001 19:35 schreef SkyMaster het volgende:
"Venom - In War With Satan"
Ram, beuk, ram, beuk, ram, beuk
Evil, in league with satan
Ram, beuk, ram, beuk, ram, beuk
Mooi nummer!
die moet je echt hard draaien!!
quote:linkin park rulez..!
Op donderdag 16 augustus 2001 10:57 schreef FooFighters het volgende:
Linkin Park - With you!die moet je echt hard draaien!!
Neophyte vs. The Stunned Guys - Get this motherfucker!
Steelheart - Steelheart
ps linkin park vink nie egt geweldig, Altar is wel erg bot, of mudvaine, en ATR is natuurlijk erg vette kapotmaakmuziek.
*Boka is btw erg benieud naar die ranzige dnb, hmz. toch maar ff downen dan *
quote:Jahaa! Naast de stofzuiger van moeder Reid die gedurende de hele opnames op stond ook het gegruis van je eigen grijsgedraaide LP versie. En dan natuurlijk op 10
Op woensdag 08 augustus 2001 22:59 schreef ranja het volgende:Jesus and Mary chain - Psychocandy
Liefst van lp, maar absoluut heerlijke teringherrie!!!
Ander tracks van GODFLESH doen het ook meestal wel aardig
Alles van sven wittekind (zoek maar op www.mp3.com, nog nooit techno gehoord die zo dicht tegen hardcore aanligt).
En de vader van alle tyfusherrie:
Aphex twin- come to daddy
quote:Damn right my son! Dé moeder van alle teringherrie, gna! Psychic TV is nog zo'n tenenkrommer voor de meesten die het ongenoegen hadden ermee in aanraking te komen
Op donderdag 16 augustus 2001 19:03 schreef links234 het volgende:
Skinny Puppy is meestal ook genoeg om de meeste mensen in de gordijnen te jagen.
quote:Genesis P.Orridge roeleert, mijn beste. Zijn werk met Throbbing Gristle is ook zo leuk om mensen rijp voor electroshock treatments te maken.
Op donderdag 16 augustus 2001 19:13 schreef kamagurka het volgende:[..]
Damn right my son! Dé moeder van alle teringherrie, gna! Psychic TV is nog zo'n tenenkrommer voor de meesten die het ongenoegen hadden ermee in aanraking te komen
Killing Time - I Hate You
Suicidal Tendencies - Disco's Out Murders In
Draaien aan die volumeknop en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Shit ik vergeet Beowülf met "Ain't No Place Like Home".........lekker hoor!!!!!
Groeten
OOK_GEK
Maar echt het hardst zo'n beetje is toch wel Melt Banana. 4 japanse noisepunk-lawaaischoppers.
Probeer eens de cd 'Teeny shiny' te vinden en daarvan vooral de nummers 'First contact to planet Q' of 'Warp, black spin'... genieten! Oja het is waarschijnlijk te snel voor mp3 Samplesnelheid enzo
Dit is super goede muziek.
quote:Best aardig maar niet hard en zeker geen herrie
Op zondag 25 november 2001 18:16 schreef Jassie het volgende:
Offspring - Come Out Swinging
Offspring - The Kids Aren't AlrightDit is super goede muziek.
Minder hard maar zeker beuken:
Neophyte - Execute
Neophyte - rotterdam Hooligan
Geen tering herrie (vind ik dan) maar zeker wel hard!
quote:Inderdaad!
Op maandag 26 november 2001 12:43 schreef Acathla het volgende:
Danger Hardcore Theme is triest... in de categorie: Ontzettend.
Misschien wilt iemand met een zware subwoofer dit ff 'testen':
quote:Ze hebben veel happy sh*t - maar blijkbaar ken je Terror theme niet. Redelijke beat en leuk tempo'tje.
Op maandag 26 november 2001 12:43 schreef Acathla het volgende:
Danger Hardcore Theme is triest... in de categorie: Ontzettend.
Verder natuurlijk shadowland terrorist - Shadowland terror.
JDA - Pop goes the pistol
JDA - Die bass moet je niet horen (die moet je voelen!)
DJ Paul - Your mother sucks c*cks in hell.
Neophyte - Catastrophy (wel de Remix)
quote:Niet super hard nee maar zet de volume knop maar goed open dan komt er wel wat geluid uit.
Op maandag 26 november 2001 10:53 schreef ranja het volgende:[..]
Best aardig maar niet hard en zeker geen herrie
quote:Dat geldt voor alles. Offspring wordt toch behoorlijk weggeblazen door zo'n beetje alles wat verder genoemd wordt in dit topic.Als ik Offspring was zou ik niet op een festival wilen spelen als ik wist dat in de tent naast me Melt banana zou staan
Op maandag 26 november 2001 16:05 schreef Jassie het volgende:[..]
Niet super hard nee maar zet de volume knop maar goed open dan komt er wel wat geluid uit.
meesterlijk
quote:Mee eens..
Op maandag 23 juli 2001 09:58 schreef Phydomir het volgende:[..]
Die is van de Rotterdam Termination Source, niet van RTC
uhm... Buzz Fuzz - Jealousy is a M.F. (en de Neophyte remix) beuken wel een eind weg.
hmm ennuh Neophyte - execute
niet echt snoeihard maar wel lekker dr macabre - dans macabre
DJ Paul - Rage en get of the Motherf*cking car
zo daar pestte ik vroeger mijn buren mee (en nu nog )
Neophyte & masochist - The Tunnel
ouderwets geweldig beuknummer
quote:Nog een paar Nummers van Neophyte:
Op dinsdag 27 november 2001 19:27 schreef Trance4Ever het volgende:
Gewoon ouderweste hardcroe opzettenNeophyte & masochist - The Tunnel
ouderwets geweldig beuknummer
Verder nummers ken ik niet van buiten
Key
quote:En dat kon vast niet korter?
Op woensdag 28 november 2001 10:03 schreef Key het volgende:[..]
Nog een paar Nummers van Neophyte:
bla bla bla...
quote:Dat kon wel. evt ook langer
Op woensdag 28 november 2001 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
En dat kon vast niet korter?
quote:Zijn nog lang niet alle nummers en lijsten zat. Maar ik zal vriendelijk doen en geen lijsten meer posten.
Op woensdag 28 november 2001 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja ik kan ook wel alle nummers van Skinny Puppy hier 1 voor 1 op gaan noemen, maar dat gaat dan toch ook nergens over?
quote:Do!
Ja ik kan ook wel alle nummers van Skinny Puppy hier 1 voor 1 op gaan noemen, maar dat gaat dan toch ook nergens over?
quote:2 Drummers!!
Op woensdag 28 november 2001 13:47 schreef GroteBroeder het volgende:
Volgens mij zijn ALLE 'teringherrie'-nummers in dit topic tot stand gebracht met behulp van electr(on)ische hulpmiddelen zoals synthesizers en gitaren met diverse effectpedaaltjes. Ik wil daarom het acoustische "Machine Gun" uit 1968 van het Peter Brötzman Octet nomineren: meer dan tien minuten AFSCHUWELIJKE TERINGHERRIE geproduceerd door drie tenorsaxen (waaronder Willem Breuker), een pianist, twee contrabassisten en twee drummers (Han Bennink en een houthakkende Zweed). Zoekt dekking!
Of Industrial strength -- the outro 10.0000 bpm op het laatst lekker!
quote:Noujah zeg.
Op woensdag 28 november 2001 17:18 schreef MarcoV het volgende:
Extreeeeeeeeemeeeeeee terooooooooooor van stickhead !Of Industrial strength -- the outro 10.0000 bpm op het laatst lekker!
100.000 BPM zeg je?
Sja. kan je net zo goed een toon van 1,6 kHz genereren. Wat daar nou lekker aan is weet ik niet hoor.
quote:Ik heb ze niet geteld slimmeke! Het gaat gewoon lekker snel...alles deruit!
Op woensdag 28 november 2001 17:42 schreef terabyte het volgende:[..]
Noujah zeg.
100.000 BPM zeg je?
Sja. kan je net zo goed een toon van 1,6 kHz genereren. Wat daar nou lekker aan is weet ik niet hoor.
quote:DIIISCIIIPLLEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!
Testament - DNR (do not resuscitate)
OF
THE
WATCH
(de live-versie van Return to the Apocalyptic city dus )
quote:Ghe, zeker weten
Op maandag 26 november 2001 20:33 schreef Xhorder het volgende:
Strapping Young Lad - City
Immortal - Battles in the North
Satyricon - Super Sonic Journey
Alles op Lyber ZarZax van Centurian...pleuris wat is die hard!
Warlust - The Final War
Darkthrone - Natasha in eternal sleep
Dying Fetus - Pissing in the mainstream
Muzikaal niet zo hard, maar de tekst is werkelijk bruut.
Correct me if I'm wrong. Goeie keus!!
quote:Waldo Jeffers had reached his limit It was now Mid-August which
Op donderdag 29 november 2001 16:55 schreef Riert het volgende:
Ik bedoel dus eigenlijk: is dat nou wat hij zegt op het laatst?
Marsha Bronson had just finished setting her hair. It had been a
very rough weekend. She had to remember not to drink like that.
Bill had been nice about it though. After it was over he'd said
that he still respected her and, after all, it was certainly the
way of nature, and even though, no he didn't love her, he did feel
an affection for her. And, after all, they were grown adults. Oh,
what Billy could teach Waldo - but that seemed like years ago.
Sheila Klein, her very, very best friend walked in through the
porch screen door and into the kitchen. "Oh, it's absolutely
maudlin outside." "Ach, I know what you mean, I feel all icky!"
Marsha tightened her cotton robe with the silk outer edge. Sheila
ran her finger over some salt grains on the kitchen table, licked
her fingers and made a face. "I'm supposed to take these salt
pills," but she wrinkled her nose, "They make me feel like throwing
up." Marsha started to pat herself under the chin, an exercise
she'd seen on television. "God, don't even talk about that." She
got up from the table and went to the sink where she picked up a
bottle of pink and blue vitamins. "Want one? Supposed to be better
than steak." And attempted to touch her knees. "I don't think I'll
ever touch a daiquiri again." She gave up and sat down, this time
nearer the table that supported the telephone. "Maybe Bill will call."
she said to Sheila's glance. Sheila nibbled on a cuticle. "After
last night, I thought maybe you'd be through with him." "I know
what you mean, my God, he was like an octopus. Hands all over the
place." She gestured, raising her arms upwards in defense. "The
thing is after a while, you get tired of fighting with him, you
know, and after all he didn't really do anything Friday and
Saturday so I kind of owed it to him, you know what I mean." She
started to scratch. Sheila was giggling with her hand over her
mouth. "I'll tell you, I feel the same way, and even after a
while," here she bend forward in a whisper, "wanted to," and now
she was laughing very loudly.
It was at this point that Mr. Jameison of the Clarence Darrow
Post Office rang the door bell of the large colored stucco frame
house. When Marsha Bronson opened the door, he helped her carry
the package in. He had his yellow and green slips of paper signed
and left with a fifteen cent tip that Marsha had gotten out of her
mothers small beige pocket book in the den. "What do you think
it is?" Sheila asked. Marsha stood with her arms folded behind
her back. She stared at the brown cardboard carton that sat in
the middle of the living room: "I don't know."<P> Inside the package
Waldo quivered with excitement as he listened to the muffled voices.
Sheila ran her fingernail over the masking tape that ran down the
center of the carton. "Why don't you look at the return address
and see who it is from?" Waldo felt his heart beating. He could
feel the vibrating footsteps. It would be soon.<P> Marsha walked
around the carton and read the ink-scratched label. "It's from
Waldo." "That schmuck!" said Sheila. Waldo trembled with expecta-
tion. "You might as well open it," said Sheila. Both of them
tried to flip the stable flap. "Ah," said Marsha groaning. "He
must have nailed it shut." They tagged at the flap again. "My
God, you need a power drill to get this thing opened." They pulled
again. "You can't get a grip!" They both stood still, breathing
heavily. "Why don't you get the scissors," said Sheila. Marsha
ran into the kitchen, but all she could find was a little sewing
scissors. Then she remembered that her father kept a collection of
tools in the basement. She ran downstairs and when she came back,
she had a large metal cutter in her hand. "This is the best I
could find." She was out of breath. "Here, you do it. I'm gonna
die." She sank into a large fluffy couch and exhaled noisily.
Sheila tried to make a slit between the masking tape and the end
of the cardboard, but the blade was too big and there was not
enough room. "G-damn this thing!" she said feeling very exaspe-
rated. Then smiling "I got an idea." "What?" said Marsha. "Just
watch," said Sheila touching her finger to her head.<P> Inside the
package, Waldo was transfixed with excitement that he could hardly
breathe. His skin felt prickly from the heat and he could feel
his heart beating in his throat. It would be soon. Sheila stood
upright and walked around to the other side of the package. Then
she sank down to her knees, grasped the cutter by both hands, took
a deep breath and plunged the long blade through the middle of the
package, through the middle of the masking tape, through the card-
board through the cushioning and (thud) right through the center
of Waldo Jeffers head, which split slightly and caused little
rhythmic arcs of red to pulsate gently in the morning sun...
quote:Kijk aan!
En 'natuurlijk' :Wumpscut:
quote:Tja maar als je alleen het linker kanaal op zat hoor je helemaal geen tekst
Op donderdag 29 november 2001 16:41 schreef links234 het volgende:
The Gift van Velvet Underground.Muzikaal niet zo hard, maar de tekst is werkelijk bruut.
quote:Ja, bij de cd is het ook zo.
Op donderdag 29 november 2001 18:43 schreef ranja het volgende:[..]
Tja maar als je alleen het linker kanaal op zat hoor je helemaal geen tekst
En alleen het rechter is dus een 'spoken word'
Of andersom
![]()
Of werkt dat bij de cd niet zo?
quote:Maar ik vind 'Sister Ray' toch wel heerlijk... en na een kwartier noemen de meeste mensen dat ook wel terigherrie
Op donderdag 29 november 2001 18:49 schreef yellow_snow_ het volgende:[..]
Ja, bij de cd is het ook zo.
De geluidskwaliteit van de CD is denk ik net zo slecht als de vinyle plaat. Belabberde opnames zijn het.
quote:'European Song' van de eerste met Nico. Is eigenlijk ook wel teringherrie.
Op donderdag 29 november 2001 18:52 schreef ranja het volgende:[..]
Maar ik vind 'Sister Ray' toch wel heerlijk... en na een kwartier noemen de meeste mensen dat ook wel terigherrie
En dan nog een aantal minuten
quote:Slechts 7-en-halve minuut
Op donderdag 29 november 2001 19:34 schreef yellow_snow_ het volgende:[..]
'European Song' van de eerste met Nico. Is eigenlijk ook wel teringherrie.
The Hightech Child - Tribal Storm
Meesterlijke beukplaat met verrassend rustige b-kant!
http://www.yacoepsae.de om nummers te downloaden.
en GG Alin natuurlijk...
gewoon een errug dark en hard hardhouse nummer, gives me the creeps
quote:Thnx, kan me zelf echt weinig veel harders voorstellen, tering wat kunnen deze Canadezen een partij herrie veroorzaken, als rechtgeaarde metal had ik in het begin wat GEwenningsverschijnselen....
Op donderdag 29 november 2001 16:30 schreef Riert het volgende:
Ik zag dat Doix Kataklysm al genoemd had....Hulde!!
Overigens kan ik me in de nodige death / black / grindcore rijtjes behoorlijk vinden, enige aanvullingen hoef ik dus niet meer te geven....
quote:Now we're talking.
Op zondag 02 december 2001 18:17 schreef KTEINO het volgende:
Dj Skinhead / Extreme terror
quote:whoa man, dit is echt een VET nummer
Op zondag 02 december 2001 21:24 schreef Trance4Ever het volgende:
Captian Tinrib - Devils play thinggewoon een errug dark en hard hardhouse nummer, gives me the creeps
haha terig herrie?
DJ scott project - O. (Overdrive) <--en dan met the bass op max
Begint ook meteen zo leuk. Is ook leuk om bijv. meteen na zo'n Britney nummer te draaien voor de contrast
Cannibal Corpse is ook extreem
en de Mosselman is ook 1 van m'n favoriete herrie (om mensen zwaar te irriteren)
en Aphex Twin heerst:] (alhoewel ik dat Bouncing Ball nummer nie ken, Windowlicker en Come to Daddy (vooral dat geschreeuw) fucken je mind behoorlijk up
Besides, er was ook zo'n nummer van Yes (1e nummer van een cd, cd heette iets met 'edge' erin geloof ik) wat tja,, niet hard is maar gewoon zo verschrikkelijk om aan te horen is:)
Zorg wel dat je stevig glas hebt
quote:Ben je gek, dan ontploffen je boxen man!!!!!!!!!!!!! De bass op die plaat is echt modderlomp.
Op dinsdag 27 november 2001 09:21 schreef DOMINIUM het volgende:
Therion - Of Darkness (en lekker de bass volledig mee open gooien)
Summoner's aanradertjes:
Mortician
Octinomos
Kult Ov Azazel
Krisiun
Abigor - Apokalypse *and beyond*
Incantation
Cryptopsy
Nasum
Nile
voor het ECHT harde werk.
quote:Contrast is altijd goed, moet je ook eens Limbonic Art uit Noorwegen proberen, en dan het nummer van de gelijknamige schijf: In Abhorrence Dementia.....leuk een beetje filmachtige muziekintro en dan alles voluit......
Op donderdag 03 januari 2002 13:27 schreef -IDivinity- het volgende:
Dark Funeral - Thy legions comeBegint ook meteen zo leuk. Is ook leuk om bijv. meteen na zo'n Britney nummer te draaien voor de contrast
Niet alleen teringherrie maar ook een goede schijf om je niet geheel aan de verwachtingen voldoende date uit je huisje te jagen (uit eigen wil dan, he? )
Nile - (any)
Hoewel Celene Dion toch ook wel pokkeherrie is...
quote:Jan(tje) smit is erger
Op vrijdag 04 januari 2002 21:30 schreef Pea het volgende:
Euhm...Nile - (any)
Hoewel Celene Dion toch ook wel pokkeherrie is...
Daar kun je heel goed je buren mee pesten...
roaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr! 5:59
http://artists.mp3s.com/artists/211/love_lost_but_not_forgotte.html
niet superhard allemaal, maar toch wel erg lekker om te luisteren met de stereo op 12
Kan nog wel een tijdje door gaan. Hardcore beukt gewoon!
HArdcore in ya face!
quote:Tough-guy!
Op zaterdag 16 maart 2002 23:28 schreef Dr.ska het volgende:
Cro-mags - world peace
Cro-mags - survival of the streets
25 ta life - hardcore rules
one life crew - stra-hate edge
En dan nog One Life Crew ook. Hahahahaaaa!
En voor de mensen die denken dat dit herrie is: dat is het dus dudelijk niet...
quote:Dankje.
Op zondag 17 maart 2002 03:02 schreef Asphyxion het volgende:[..]
Tough-guy!
En dan nog One Life Crew ook. Hahahahaaaa!
En voor de mensen die denken dat dit herrie is: dat is het dus dudelijk niet...
gegarandeerd ruzie
En als ie nie werkt kun je Violins van Lagwagon er achteraan knallen
quote:dat is melodieuze gothic metal, als je dat al herrie vind kan je beter weer K3 gaan luisteren
Op zondag 15 september 2002 18:04 schreef ToMaSZ het volgende:
Sirenia - Sister Nigthfall
quote:Dilinger Escape plan is zeker wel om aan te horen!
Op zondag 17 maart 2002 11:18 schreef Bass het volgende:
betercore - concequences
betercore - vlees is vies
Dilinger Escape plan (niet om aan te horen)
seein red, human alert kan ook lachen zijn (fasjiste !)
Anyone???
quote:En toch mag het niet en is dit een warezrequest.
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:40 schreef kotsmongool het volgende:
Ik ben op zoek de de mp3's van de plaat: Sarin Assault - Da Police Da Beast. Ik heb de plaat dus zelf en wil de nrs graag op cd zette maar heb zelf de apparatuur daar niet voor.Anyone???
ff wat goede voorbeelden!
Nile - Ramses, Bringer Of War
ATR/Slayer - No Remorse
ATR - Deutschland
Wumpscut - Black Death ( of anders War)
Exhumed - Casketcrusher
Altar - Throne Of Fire
Consolation - Fireblade
Impaled Nazarene - Cogito Ergo Sum
Horna - Örkkivuorelta
Morbid Angel - Dawn Of The Angry
Raebelliun - At War
Warlust - Haat
volgensmij kom je met deze playlist wel ergens
Motorhead - The Game
The Union Underground - Across The Nation
Metallica - Sad But True
Sepultura - Roots Bloody Roots
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
*kan zo nog wel ff door gaan*
The Ex - Pokkeherrie
GG Allin - Alles
S.O.D. - Stormtroopers of Death
Agnostic Front - Victim in Pain
Carcass - Zo,n beetje alles.
Code 13
Helios Creed
Godflesh al voorbij zien komen
De eerste lp van The The/Matt Johnson - Burning Blue Soul
anorexia nervosa - Solitude <-- dit is pas tyfus herrie
quote:Exhume to Consume!!! (vooral niet draaien als je zit te eten)
Op zondag 12 januari 2003 16:29 schreef Netanyahu het volgende:
Even weer omhoogschoppen dit topicCarcass - Zo,n beetje alles.
Hakt er stevig in kan ik je zeggen
quote:Sylvestre Matuschka ook wel grapperig om mensen mee te harassen heur
Op zondag 22 juli 2001 14:00 schreef Purno het volgende:
Mooi zo, de buren zijn net op vakantie gegaan dus de volumeknop kan op 10!
Plaats hier de hardste, oorsplijtende en smerigste rechttoe-recht-aan beuknummers die je kent.Ik kick off met:
LARD - FORK BOY
maarrr, dan toch maar Strapping Young Lad - Home Nucleonics : )
en anders misschien Brodequin - The Torches Of Nero : D
(veel edits : ( )
[Dit bericht is gewijzigd door joehaann op 31-07-2003 01:08]
Oke, niet echt super hard, maar wel HEEL erg lekker
en kort maar KRACHTIG!!
Godsmack - I stand alone
Antrax
Six Feet Under - Victim Of The Paranoid
Deicide - Children of the Underworld
Das een beetje van het speed-trashmetal genre, en t klinkt nog ook!
Anders:
NEUK!
Walls of Jericho is dan ook nauwelijks muziek, meer een groep vrouwen die op instrumenten raggen
quote:Mensen met een goede smaak bestaan dus toch
Op vrijdag 29 november 2002 14:17 schreef BOT het volgende:
DJ Akira - F*ck Tiësto
Enemies Of Reality
quote:die komen ook in de goudvishal, ik ken er geen muziek van.
Op donderdag 31 juli 2003 18:38 schreef Massive het volgende:Walls Of Jericho - Family Values
Walls of Jericho is dan ook nauwelijks muziek, meer een groep vrouwen die op instrumenten raggen
quote:Laat ff weten wat je ervan vindt. Ik ben benieuwd :y . Maar hoe kunnen ze nu nog optreden (Tenzij goudvishal staat voor iets anders..), want volgens All Music Guide zijn ze uit elkaar
Op donderdag 31 juli 2003 22:32 schreef deflenatones het volgende:[..]
die komen ook in de goudvishal, ik ken er geen muziek van.
eens ff checken hoe dat klinkt.
quote:
After another spate of touring in 2001, Walls of Jericho lost their drummer to a bigger, more established band. Frustrated by their attempts to replace him, they decided to call it a day.
Neophyte hard...hahaha, slaapverwekkend is een betere kwalificatie. Als je dan toch lomp wilt beuken moet je Speedy J luisteren.
[Dit bericht is gewijzigd door Aschkael op 02-08-2003 07:21]
quote:omg?
Op zaterdag 2 augustus 2003 07:12 schreef Aschkael het volgende:
Neophyte hard...hahaha, slaapverwekkend is een betere kwalificatie. Als je dan toch lomp wilt beuken moet je Speedy J luisteren.
doe het dan meteen goed en zet een Rude Awakenings set op
of zoek ff op D-Pashion met fuck the free world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |