quote:Bluezz in het vorige topic
aaawwww, kom maar hier hoor, stoute pascal ook hè, je mag best nog ff je fristietje opdrinken hoor knul, en dan weer gauw aan het werk.
Ik ben zo weg, gooien jullie ff voer in de kelder voor harry?
2.48m?? Dat is nogal een eind!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:54 schreef zjroentje het volgende:
Goedenmiddag mensen, is toch alweer een paar daagjes geleden dat ik hier was.
Net in de krant een aangrijpend stuk gelezen over Alexander Sizonenko, Russische ex-topbasketballer van 2.48 meter die helemaal aan zijn lot overgelaten is in Kiev. Triest om te lezen.
Triest verhaal. Hoe is dat zo gekomen? Blessure? Kan zn rug het gewicht niet aan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:59 schreef zjroentje het volgende:
Langste man ter wereld op het moment.
Hoewel hij onmogelijk nog rechtop kan lopen. Kerel loopt met krukken en helemaal gebogen.
Blessures idd, waar toendertijd niks aan is gedaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:02 schreef ErikT het volgende:
[..]
Triest verhaal. Hoe is dat zo gekomen? Blessure? Kan zn rug het gewicht niet aan?
Niks ten nadele van Da_Sandman natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:14 schreef zjroentje het volgende:
Beetje kansloos eigenlijk.
bijgekomen van de Man. U. katerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:54 schreef zjroentje het volgende:
Goedenmiddag mensen, is toch alweer een paar daagjes geleden dat ik hier was.
Op het werk liep vanochten iemand met een Porto muts en dito sjaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bijgekomen van de Man. U. kater
Veruit het allerbeste nummer van RATM.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:17 schreef ErikT het volgende:
Bullet in the head
Waar honkbalt ze eigenlijk Bluezz?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Maar vegeta heeft wel gewonnen.
tong ik heb nog wat voor je achtergelaten in het vorige topicquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:53 schreef tong80 het volgende:
Rondje op mijn kosten. Mijn ploegie heeft vanmiddag van de nummer 2 gewonnen en kan over 2 weken ongeslagen kampioen worden. Hup NIVO !
Ik zag het.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tong ik heb nog wat voor je achtergelaten in het vorige topic
He Bluezz, zit ie bij Dennis en Dana in het team?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Ik zie net de Beertender staan, dus ik neem aan van wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of is het hier zelfbediening?
OK, dan pak ik zelf wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zie net de Beertender staan, dus ik neem aan van wel.
Wat schort er aan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
OK, dan pak ik zelf wel.
Lang, lang, lang verhaal. Misschien dat ik het er later op de avond nog wel ff over heb, maar nu niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat schort er aan?
Dat niet, daar zou ik geen problemen mee hebben, das hooguit irritant.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:37 schreef Suijk het volgende:
Verloren?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:50 schreef Eilanden het volgende:
Rondje voor Bluezz en Vegeta dan maar![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:29 schreef Vom het volgende:
He Bluezz, zit ie bij Dennis en Dana in het team?
Wij zijn vrienden.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:57 schreef PogueMahone het volgende:
Hoeba hoeba hoeba hoeba hop hop hop
Ik miste de Marsipulamie in je lijstje Poque.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:57 schreef PogueMahone het volgende:
Hoeba hoeba hoeba hoeba hop hop hop
Dana is de ex van mijn vriendin.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
dommie
*jupilertje aanpakt*
[..]
![]()
Junioren 1
Ken je ze van school of zo?
glad vergeten, volgend jaar staat hij op 1quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik miste de Marsipulamie in je lijstje Poque.
Wat hebben de Hagenezen te vieren?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Goeienavond! Rondje op kosten van ADO Den Haag.
Las je column net.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Niks, maar mijn column gaat over hen. Mogen ze wel wat voor terug doen.
Ben je Digger en EW daar nog tegen gekomen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:07 schreef Eilanden het volgende:
Neem zelf een Guinessje ... ben vanmiddag nog bij een Ierse viering van St Patrick geweest op het Janskerkhof
Proost
Idd. Slecht bedrijf zeg. Geven ze iets gratis weg, werkt het niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:29 schreef pascalheister het volgende:
waarom doet msn het nietzal toch weer niet eens de boel plat liggen daar bij micro$oft
Grappig.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:03 schreef Vom het volgende:
Dana is de ex van mijn vriendin.
Dennis haar beste vriend.
Mayke heet ze, moet je maar eens tegen ze zeggen
Ff wachten, linkje stond nog in chatlog.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:29 schreef pascalheister het volgende:
waarom doet msn het nietzal toch weer niet eens dat de boel plat ligt daar bij micro$oft
Mayke is best vaak komen kijken (Ik zei het net tegen haarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Grappig.
Vegeta is op dit moment aan het eten bij Dennis.
Zal hem bij thuiskomst vanavond/vannacht vragen of hij Mayke ook kent.
heb er normaal ook niks mee te doen. Sinds een halfuur/uurtje doet ie niks meerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Volgens dat ding doet ie het. Probeer je eens nog een keer aan te melden?
Ik zit hier onder Trillian en onder MSN zelf op MSN, no probs hier.
Bluezz zegt: Tongie zie je me??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:45 schreef tong80 het volgende:
Hier doet ie het ook niet.
Kan iemand me een MSNetje sturen waarom ie het niet doet. Kan ik het even nalezen.
Jij ook ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Heeft tong ook al MSN?
Ik zie niks.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz zegt: Tongie zie je me??
kutcookiebugjes
Big Fish moet wel leuk zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Wat is je MSN dan tong? Voeg ik je morgen toe, want ik ga zo weg. Ga naar de film, maar welke?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nummer 1 tot en met 20 in mijn top 100 al gemotiveerd. Nu PM en Tony nog.
ook voor vrouwen lijkt me dit een leuke filmquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ook voor vrouwen?
Ik weet niet of het me is gelukt. Probeer jij het anders op tong800@hotmail ofzo iets.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:
Geeft niet, Yapo!
tong, ik lees je MSN morgen wel en anders voeg je mij toe: methodmich@hotmail.com
Ik ga er vandoor!
Prettige avond allen!
hoiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:19 schreef just me het volgende:
haaaaaaaaaai Hools!
Dit is mijn club mijn ideaal........
dit is de mooiste club van allemaal
JustMe heb je weer de hele dag in de kantine gezetenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:19 schreef just me het volgende:
haaaaaaaaaai Hools!
Dit is mijn club mijn ideaal........
dit is de mooiste club van allemaal
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:22 schreef Vom het volgende:
[..]
JustMe heb je weer de hele dag in de kantine gezeten![]()
Ik had toch gezegd dat je om 6 uur thuis moest zijn
Wij ookquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
maar we hebben wel gewonnen!!
kut-scheidsrechter ..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:30 schreef pfaf het volgende:
avond...
Dé derby van het jaar verloren door een doelpunt waarbij de bal niet ove de lijn was
Nou ben je iets te cryptisch justmequote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:28 schreef just me het volgende:
ow ja.. niet alleen wij hebben gewonnen maar zij ook
de A1 heeft gewonnen en de veteranen ookquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:32 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou ben je iets te cryptisch justme![]()
heb je camerabeelden danquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:30 schreef pfaf het volgende:
avond...
Dé derby van het jaar verloren door een doelpunt waarbij de bal niet ove de lijn was
Pfaf ik zou graag m'n neus in je platenkast steken. Superlijstje.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:30 schreef pfaf het volgende:
avond...
Dankjequote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pfaf ik zou graag m'n neus in je platenkast steken. Superlijstje.
Zelfs de tegenstanders gaven het naderhand in de kantine toequote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je camerabeelden dan
Hier ook de Heemsteedse derby van het jaar verloren waarbij zes ballen van hun wel over de lijn waren en wij een strafschop kregen om de eer te reddenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:30 schreef pfaf het volgende:
avond...
Ik lig er 's nachts wakker van. Heb zoveel vergeten te noemen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dankje
Jij ook trouwens.
Ik heb alleen iets meer een Radiohead, dEUS, Nick Drake gehalte
Ooow zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
de A1 heeft gewonnen en de veteranen ook
A1 speelt zoonlief en in de vetaranen wat mensen die ik ook ken !
vraag het dan meteenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Ooow zeg dat dan meteen
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lig er 's nachts wakker van. Heb zoveel vergeten te noemen.
Je zal geen spijt krijgen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:44 schreef pfaf het volgende:
Je hebt me iig genoeg stof gegeven om volgende week langs de platenwinkel te gaan. Er daar draait het voor mij toch uiteindelijk om
Ik heb mijn quotem voor deze week al ruimschoots overschredenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:47 schreef Bjoro het volgende:
Iemand nog in the mood voor een pilsje of iets dergelijks ????
Ik zelf lust nl best een biertje !!
Sham 69quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal geen spijt krijgen.
ik denk dat ik ook nog wel een biertje lustquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:47 schreef Bjoro het volgende:
Geniale titels hebben de albums van Foetus trouwensquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sham 69
Stiff little fingers
Front 242
Foetus
k zal ze opschrijven![]()
Bring it onquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:47 schreef Bjoro het volgende:
Straks wordt JustMe een biervat, hebben we altijd een mobiele tap bij onsquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook nog wel een biertje lust
Hij had ook steeds andere namen. Scraping Foetus of the wheel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geniale titels hebben de albums van Foetus trouwens![]()
Da's nou het leuke (of juist niet leukequote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ff mijn ei kwijt, waarom ik in zo'n klote humeur was.
Heel verhaal van Legolas
Die van Bluezz thuis doet het goed, ik draai daarnaast gewoon MSN.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:12 schreef Bjoro het volgende:
Golfer ook aan de easymessage....zag ik dat goed ???
Doet die van Bluezz het ook al ?
Dank jequote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:00 schreef Bjoro het volgende:
Ook eentje voor Inq !
Zelf ben ik technisch gezien ook bijna leeg dus........
bedoel EM op haar werk !quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van Bluezz thuis doet het goed, ik draai daarnaast gewoon MSN.
Nope, op haar werk lukt het niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:37 schreef Bjoro het volgende:
bedoel EM op haar werk !
Tja da´s nou jammer....maar goed dan doen we nog maar een biertje !quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope, op haar werk lukt het niet.
Bier!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja da´s nou jammer....maar goed dan doen we nog maar een biertje !
Gaat er iemand vanacht nog het schaatsen volgen ???
Yup, 1000 meter is zeker de moeite waard om voor op te blijvenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:46 schreef Bjoro het volgende:
Tja da´s nou jammer....maar goed dan doen we nog maar een biertje !
Gaat er iemand vanacht nog het schaatsen volgen ???
Het leuke is het samenwerken, het niet leuke is het verknallen van een wedstrijdquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's nou het leuke (of juist niet leuke) van een teamsport!
Blijft teamsport .. nu verknal jij een goed resultaatquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het leuke is het samenwerken, het niet leuke is het verknallen van een wedstrijd
Voor de rest heb ik niemand op MSN gehad die me heeft uigescholden, dus dat begrijpen ze dus wel.
Doe m'n best.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:20 schreef Bluezz het volgende:
TongBlijf erop nou hè
Hehehe, echt te toevalligquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:01 schreef golfer het volgende:
Vom, de hele bende rondom Dennis kwam niet hier even binnenvallen voor een sanitaire stop.
Ze kennen jou en Mayke dus inderdaad.
Trusten Eilandenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:15 schreef Eilanden het volgende:
Morgenochtend weer tegen een balletje trappen, dusssssss slaapzzzzzzzzze!
[me=rubbereend schuift pascalheister een vers getapt biertje toe en neemt er zelf ook eentje en zegt; tis wat hequote:Op zondag 14 maart 2004 00:39 schreef pascalheister het volgende:
* pascalheister]stapt het cafe binnen, en vraagt om een biertje.[/me]
nou ik zit hier nog met een lekker biertje achter de computer, ben net terug van de verjaardag van mijn opaquote:Op zondag 14 maart 2004 01:11 schreef pascalheister het volgende:
was het maar wat dan had je nog iets
nog gefeliciteerd danquote:Op zondag 14 maart 2004 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik zit hier nog met een lekker biertje achter de computer, ben net terug van de verjaardag van mijn opa
dank uquote:Op zondag 14 maart 2004 01:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd dan
vanavond met vrienden bij elkaar gezeten verder niet veel bijzonders
tussen al die oudjes zitten is ook niet altijd allesquote:Op zondag 14 maart 2004 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank u
ach tis ook een manier om de zaterdagavond door te komen, de verjaardag was ook niet bijzonder spectaculair.......
slaap lekker JMquote:Op zondag 14 maart 2004 01:24 schreef just me het volgende:welterusten Hools
ik heb heerlijk ontzettend lui in bed tv liggen kijken en ga nu echt slapen
weltrustenquote:Op zondag 14 maart 2004 01:24 schreef just me het volgende:welterusten Hools
ik heb heerlijk ontzettend lui in bed tv liggen kijken en ga nu echt slapen
indeed, maar t was wel lache, en lekker wat biertjes gedronkenquote:Op zondag 14 maart 2004 01:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tussen al die oudjes zitten is ook niet altijd alles![]()
heb op dit moment helaas niet de macht over de afstandsbedieningquote:Op zondag 14 maart 2004 01:33 schreef tong80 het volgende:
Kijkt er dan niemand naar Cobb.
Een van de beste sportfilms allertijden. Nu op SBS-6.
sportfilms daar heb je het ook mee gehad danquote:Op zondag 14 maart 2004 01:33 schreef tong80 het volgende:
Kijkt er dan niemand naar Cobb.
Een van de beste sportfilms allertijden. Nu op SBS-6.
dus die zitten nu allemaal voor de tv gekluisterdquote:Op zondag 14 maart 2004 01:54 schreef Bluezz het volgende:
Cobb is een prachtig gemaakte film.
Verplichte kost voor mijn honkballende kids... ken je klassiekers
Nee, mijn honkballende kid ligt bij te slapen van zijn eerste oefenwedstrijd, en op te laden voor invalbeurt bij Heren2 morgenochtendquote:Op zondag 14 maart 2004 01:55 schreef pascalheister het volgende:
dus die zitten nu allemaal voor de tv gekluisterd
ik las het net in sport leuk voor vegetaquote:Op zondag 14 maart 2004 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, mijn honkballende kid ligt bij te slapen van zijn eerste oefenwedstrijd, en op te laden voor invalbeurt bij Heren2 morgenochtend
Ik ben altijd trots, ook zonder honkbalquote:Op zondag 14 maart 2004 02:01 schreef pascalheister het volgende:
ik las het net in sport leuk voor vegeta
als moeder natuurlijk vol trots![]()
Pcies. Dat hebben ze me net aan het loket ook verteld. Ja ik ben al op Utrecht CS geweest. Lang verhaal.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nee dus...
Ik heb de NS reisplanner gebruikt, qua tijd maakt het niet uit welke route je neemt, bus naar Gouda dan trein, of via Schiphol, kost je altijd 1:17.
Ik ga vanmiddag kijken naar de wedstrijd GDA - Concordia!quote:Op zondag 14 maart 2004 10:08 schreef ErikT het volgende:Goeiemorgen! Wat ben ik veeeeeel te vroeg wakker. Na ja, ook wel eens lekker, een lange dag. Hoe is jullie weekend? Wat gaan jullie nog doen?
welkom terugquote:Op zondag 14 maart 2004 12:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hallo![]()
Hee ukkie, wat is dit voor onzin? 1-1 is niks dramatisch aan!quote:Auxerre - PSV dramatische wedstrijd!
wedstrijd was dramatisch, uitslag nietquote:Op zondag 14 maart 2004 12:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee ukkie, wat is dit voor onzin? 1-1 is niks dramatisch aan!
Ow??? Het is helemaal up to date hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Hey, leef jij ook nog?
we lopen er maar 17 achter of zo hoor
quote:Op zondag 14 maart 2004 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
welkom terug
Whehe, moet jij bij TM zijnquote:Op zondag 14 maart 2004 12:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee ukkie, wat is dit voor onzin? 1-1 is niks dramatisch aan!
veel plezier !!quote:Op zondag 14 maart 2004 13:15 schreef ErikT het volgende:
Nou ik vertrek naar Den Haag voor een potje tophockey. Ik hoop dat ik iets over 2 of drie goals hoor als ik daar aan kom.
ga naar de winkel koop de cd en zet hem om in mp3 op de pcquote:Op zondag 14 maart 2004 13:28 schreef Inquistor87 het volgende:
Heeft iemand heel toevallig de mp3 van Nirvana - Lithium.
Ja maar de cd is zo grootquote:Op zondag 14 maart 2004 13:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga naar de winkel koop de cd en zet hem om in mp3 op de pc
Nevermind moet iedereen in bezit hebbenquote:Op zondag 14 maart 2004 13:37 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja maar de cd is zo groot, ik moet alleen dat ene nummer
.
K heb em al, overal zat een KGGGGGGGGGg tussendoorquote:Op zondag 14 maart 2004 13:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nevermind moet iedereen in bezit hebben
Dat nummer is trouwens overal te downloaden hoor.
moet je ook geen kazaa gebruikenquote:Op zondag 14 maart 2004 13:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
K heb em al, overal zat een KGGGGGGGGGg tussendoor. (behalve bij deze).
T was geen kazaa, dat is het probleem!quote:Op zondag 14 maart 2004 13:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je ook geen kazaa gebruiken
mocht je niet mee dan?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:52 schreef golfer het volgende:
Middag!![]()
Bluezz is alweer naar het honkbalveld. Ik ga maar eens sport op TV kijken.
Oude mannetjes hebben rust nodigquote:Op zondag 14 maart 2004 13:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mocht je niet mee dan?
Zware nacht gehad zekerquote:Op zondag 14 maart 2004 13:56 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Oude mannetjes hebben rust nodig.
Precies. Ik ben lekker nog een uurtje langer in ons bedje blijven liggen.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:56 schreef Inquistor87 het volgende:
Oude mannetjes hebben rust nodig.
Eigenlijk moet je Lithium van het Reading festival '92 hebben.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
K heb em al, overal zat een KGGGGGGGGGg tussendoor. (behalve bij deze).
Ik geef je geen ongelijkquote:Op zondag 14 maart 2004 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Ik ben lekker nog een uurtje langer in ons bedje blijven liggen.
Wel ja, ik ben blij dat ik em heb, en dan ga je gedetailleerde versies opgevenquote:Op zondag 14 maart 2004 14:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je Lithium van het Reading festival '92 hebben.![]()
Die's niet verkracht door Butch Vig en kornuiten.
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:16 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wel ja, ik ben blij dat ik em heb, en dan ga je gedetailleerde versies opgeven.
Have funquote:Op zondag 14 maart 2004 14:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt me wel op een goed idee gebracht
* pfaf zet Nirvana voluit op de speakers![]()
Heeft vegeta gescoord?quote:Op zondag 14 maart 2004 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Whoehahaha, heren 1 ingemaakt door heren 2 met 12-3
vegeta moet toch maar eens vaker helpen daar
Nee dat nietquote:Op zondag 14 maart 2004 14:26 schreef Inquistor87 het volgende:
Heeft vegeta gescoord?.
Daar maak ik graag gebruik vanquote:Op zondag 14 maart 2004 14:36 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Ebi Smolarek.
Das mooiquote:Op zondag 14 maart 2004 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar wel op snoeiharde ballen prima geslagen
En uitstekend veldwerk verricht.
Ik doe met je meequote:Op zondag 14 maart 2004 14:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar maak ik graag gebruik van
Ook een goedemiddag trouwens
Dacht ik dat we tegen een middenmotor moesten, was het dus de nummer 2.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:52 schreef Eilanden het volgende:Nee, alhoewel het bij ons ook 1-3 was ....
Nou dan niet ehquote:Op zondag 14 maart 2004 14:52 schreef pascalheister het volgende:
betaal me biertje zelf wel
Tja, kansen zat bij ons, alleen hebben we geen enkele spits.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:57 schreef Eilanden het volgende:
Bij ons was het voorin rampzalig ..geen enkele stootkracht en helaas ging ondergetekende niet helemaal vrijuit bij de 3e goal van hun.....
Er is ook geen peil op te trekken op dat utrecht.quote:Op zondag 14 maart 2004 15:01 schreef Eilanden het volgende:
Maar de winst van de FC tegen AZ maakt het wel een beetje goed!
Inderdaad, maar 6 punten uit Ajax-thuis, PSV-thuis en AZ-uit is niet echt verkeerdquote:Op zondag 14 maart 2004 15:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er is ook geen peil op te trekken op dat utrecht.
Hij is vast te druk bezig op fokquote:Op zondag 14 maart 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Zo, weer boven. Ik heb tong op MSN, maar hij zegt niks.
Biertjequote:Op zondag 14 maart 2004 16:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nee
daarom doe ik altijd met lange berichtje ff ctrl-a/ctrl cquote:Op zondag 14 maart 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
Shit. Had ik net 21 t/m 40 gemotiveerd, pakt ie hem door een database niet. Zo krijg ik die top 100 niet volledig gemotiveerd natuurlijk.
Manchester heeft goed gespeeltquote:Op zondag 14 maart 2004 16:53 schreef pfaf het volgende:
middag
United is ook lekker bezig zeg
Kijk - als we zo gaan doen, dan ben ik gewoon weer terugquote:Op zondag 14 maart 2004 16:19 schreef Eilanden het volgende:
hier met een harde plasser binnen komen lopen.....
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk - als we zo gaan doen, dan ben ik gewoon weer terug
Als ik 10 gig aan HD heb. (Stel dat.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:35 schreef SCH het volgende:
Hallo luitjes, ik ben enorm aantrekkelijk poepiebruin dus wie me wil, boekingen bij JustManager
Heb in het vliegtuig in de biografie van Beckham zitten lezen, hij noemt vrijwel iedere dag een "dag die hij zich de rest van zijn leven zal herinneren". Zou ie daar wel genoeg geheugen voor hebben op zijn harde schijfje???
SCHquote:Op zondag 14 maart 2004 17:50 schreef SCH het volgende:
Franky
Hoeveel hou je nog van me op de schaal van SCH?
Op een oude fiets moet je het leren gaat het spreekwoord, maar ze moet natuurlijk niet te oud zijn he Franky, overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 14 maart 2004 17:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
SCH
* FrankyMcG heeft gisteren met een vrouw van 41 staan flirten!
Ze zag er zeer goed uit voor d'r leeftijd, en ik deed net of ik dacht dat ze begin 30 was.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:59 schreef Vom het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren gaat het spreekwoord, maar ze moet natuurlijk niet te oud zijn he Franky, overdrijven is ook een vak
Deed je net alsof je dat dacht, of dacht je het ook omdat je zo lam wasquote:Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze zag er zeer goed uit voor d'r leeftijd, en ik deed net of ik dacht dat ze begin 30 was.
Hmmmmz, da's een moeilijke vraag!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:06 schreef Vom het volgende:
Deed je net alsof je dat dacht, of dacht je het ook omdat je zo lam was
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
SCH
zullen we ons gaan lamzuipenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:04 schreef rubbereend het volgende:
avond allen, doe maar snel een biertje wat een kutvoetbaldag
Laat me raden, je bent niet meer in staat je het te herinneren ofwelquote:Op zondag 14 maart 2004 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hmmmmz, da's een moeilijke vraag!
Lijkt me logisch he? Als je met vrouwen van 41 gaat flirten!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:13 schreef Vom het volgende:
Laat me raden, je bent niet meer in staat je het te herinneren ofwel
Hehe nee oke dan is het goedquote:Op zondag 14 maart 2004 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lijkt me logisch he? Als je met vrouwen van 41 gaat flirten!
Da's nog altijd 30 jaar jonger dan JustMenopauze.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:57 schreef FrankyMcG het volgende:
kansloze...quote:Op zondag 14 maart 2004 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze heeft een dochtertje van 5!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:22 schreef SCH het volgende:
Maar ik vind het wel iets voor jou, ik zie jou meteen als vader van jongens van je eigen leeftijd
Het leeftijdsverschil tussen jou en het dochtertje is kleiner dan tussen jou en haarquote:Op zondag 14 maart 2004 18:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze heeft een dochtertje van 5!
10 boeken gelezenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:29 schreef golfer het volgende:
We verwachten natuurlijk wel een uitgebreid reisverslag
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:inclusief alle sappige gore details van je.
niks mis mee hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
graag, maar pas wel op voor vrouwen van 41, er schijnen dat zatte bezoekers uit hools daarop jagenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zullen we ons gaan lamzuipen![]()
Eindelijk ben je weer terug!! Ik heb je zo gemiSCHtquote:Op zondag 14 maart 2004 17:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk - als we zo gaan doen, dan ben ik gewoon weer terug
ach zal me allemaal een zorg wezenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
graag, maar pas wel op voor vrouwen van 41, er schijnen dat zatte bezoekers uit hools daarop jagen
tis maar internet inderdaadquote:Op zondag 14 maart 2004 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach zal me allemaal een zorg wezen![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
Eindelijk ben je weer terug!! Ik heb je zo gemiSCHt![]()
Waarschuwingskaart. Twee maal groen = geel is 5-10 minuten eruit. 2xgeel = rood.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:54 schreef tong80 het volgende:
Groene kaart
Dus 4x groen is rood ? Rare sport dat Voetballen met een stokkie.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarschuwingskaart. Twee maal groen = geel is 5-10 minuten eruit. 2xgeel = rood.
Groen Links, De SP en PVDA blijft links.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
3 keer links is toch ook rechts.
Tong is op dreefquote:Op zondag 14 maart 2004 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groen Links, De SP en PVDA blijft links.
Kom op het is feest meevierenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:02 schreef pascalheister het volgende:
gaat zielig in een hoekje zitten![]()
kutweekend
sporthal die is afgefikt en PSV verliest en dan nog feest vierenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:08 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Kom op het is feest meevieren.
Idd. Maar het lijkt me sterk dat je 4 waarschuwingskaarten krijgt, moet wel raar lopen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus 4x groen is rood ? Rare sport dat Voetballen met een stokkie.
Moet je die in Wetenschap enzo eens gaan kijken over kans 0.0, die was pas leukquote:Op zondag 14 maart 2004 21:08 schreef Vom het volgende:
[..]
Tong is op dreef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |