quote:En volgens mij ben ik nu officieel fok-verslaafd.
Hoorde vanmorgen op het werk Mad World van Gary Jules en het eerste waar ik aan dacht was ...... Da_Sandman.
Beetje kansloos eigenlijk.
Sambal bij ?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
oe en hoi sch!
Ja ik wilde hier ook nog wat over zeggen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
zjroentje
en een opmerkelijk goede avond natuurlijk
Ik heb het ook vaak hoor, en af en toe flapt er wel eens iets uit als ik bij mensen ben die geen idee van Fok hebben, levert soms heerlijke verwarring opquote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja ik wilde hier ook nog wat over zeggen.
Iedereen vindt het allemaal maar kansloos als je mensen via internet kent enzo. Maar als PSV weer kut speelt, denk ik ook: wat zal Speed daar weer lekker over kunnen zeiken, of, zoals vandaag: zal wel lekker sfeertje zijn in Hools.
Nou en? Internet is gewoon een deel van de tegenwoordige wereld en blijkbaar ook een deel van je sociale leven. Ik relateer altijd zaken aan vrienden/kennissen/sociale contacten. Blijkbaar horen de Hoolies daar al bij. En dat vind ik eigenlijk niet zo kansloos. Beter met jullie ouwehoeren als ik alleen op mn kamer zit dan TV kijken, ja toch, niet dan?
Onmogelijkquote:O en Sandman, veeg die glimlach van je gezicht.
Meldtquote:Op zondag 14 maart 2004 21:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het ook vaak hoor, en af en toe flapt er wel eens iets uit als ik bij mensen ben die geen idee van Fok hebben, levert soms heerlijke verwarring op
Moet je er niet bij vertellen dat je Tong80 bent ehquote:Op zondag 14 maart 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
Zit soms in de trein en denk dan zal ik eens vragen of ze Fok! kennen ?
Zeg ik dat ik SCH ben. Dan zeggen ze tegen me je bent knapper dan ik dacht.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:02 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Moet je er niet bij vertellen dat je Tong80 bent eh.
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
zjroentje
O die reactie krijg ik zooo vaak. Antwoord is dus ja. Wij hockeyden vroeger in de straat, naast het voetballen natuurlijk. En toen ging de hele straat op hockey. Zo is dat gekomen. Ik speel echt bij zo'n boerenclub, eigenlijk een voetbalclub, maar dan met meisjes (quote:Op zondag 14 maart 2004 22:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Erik? Hockey jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |