Dank uquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
En dan nog ff een verwijzing naar het vorige deel: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 7
Dan ben ik blij dat ik Trillian gebruikquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:31 schreef Steve-O het volgende:
Ik had laatst gehoord dat msn messenger 6.2 bewegende icoontje bevat
Je moet de link naar het plaatje invoeren bij webiconquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:48 schreef _t-i-m_ het volgende:
Hoe moet ik het wel doen, of wat doe ik verkeerd?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:45 schreef okkie-man het volgende:
ik zou mijn icoon wel willen zien bewegen met z'n hand
Je verkleint je plaatje ongetwijfeld niet op een goede manier. Een plaatje van 60x60 pixels is eigenlijk bijna altijd onder de 10 kb (voor zover ik weet althans, en ik heb er al heel wat gemaaktquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:48 schreef _t-i-m_ het volgende:
Hoe moet ik het wel doen, of wat doe ik verkeerd?
Kijk eens aan,... nu zie ik het!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:59 schreef efd het volgende:
[..]
Je moet de link naar het plaatje invoeren bij webicon
Perfect!!! Dankje!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:48 schreef SEX het volgende:
[afbeelding]
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
1: Dat plaatje is het icoon van user Gestoordquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De huidige zou ik graag gecombineerd zien met deze: [afbeelding]
Kan dat?
Holy Christmas!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:48 schreef SEX het volgende:
[afbeelding]
Heb met Paint zelf wel ff dat plaatje verbeterd maar moet het nog ff ergens uploaden.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
1: Dat plaatje is het icoon van user Gestoord
2: Er zijn vele betere afbeeldingen van dat plaatje te vinden.
Kan je wel zien dat het met paint is gedaan ja. Een pixel-paradijs en veel te ver door verkleind.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb met Paint zelf wel ff dat plaatje verbeterd maar moet het nog ff ergens uploaden.
Nee?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:46 schreef Elocyp het volgende:
Valt er een uitroepteken achter het karakter te zetten? En kan het dan ook een beetje in dezelfde style?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:58 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Nee?
neequote:Op zondag 14 maart 2004 01:13 schreef Markster het volgende:
[..]
kreeg je hem echt niet lelijker?
Logisch. Die moet je dan ook ergens online zetten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is wel iets te groot. 48004 bytes...
Kan niet!quote:Op zondag 14 maart 2004 23:41 schreef RichardQuest het volgende:
Yo, mag de mijne kleiner worden? < 80kb iig
Zoiets?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:41 schreef RichardQuest het volgende:
Yo, mag de mijne kleiner worden? < 80kb iig
Is dit wat?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:46 schreef efd het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2004 09:34 schreef kooba het volgende:
Kan iemand even een wat mooiere kleur blauw maken in mijn icoontje? Ik vind deze niet genoeg afsteken tegen het zwarte.
EN dan bedoel ik niet lichtblauw, maar gewoon blauw zegmaar, zoals blauw ooit bedoeld was
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:54 schreef hilliebillie het volgende:
kan iemand mijn icoontje wat langzamer later worden, zo kun je namelijk haast niet zien wat het is
alvast bedankt
Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:37 schreef kooba het volgende:
Hoe letterlijk moet ik de titel nemen van dit topic?
Ik zit nl al een uur te F5-en
Openingsposts lezen is okquote:Op maandag 15 maart 2004 10:37 schreef kooba het volgende:
Hoe letterlijk moet ik de titel nemen van dit topic?
Ik zit nl al een uur te F5-en
quote:Op maandag 15 maart 2004 16:31 schreef ShaoliN het volgende:
Kan iemand hier een avatar van maken, of is ie te groot
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 maart 2004 15:44 schreef Meiske78 het volgende:
Iemand die deze plaatjes elkaar af kan laten wisselen voor mij? Alvast veel dank![]()
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]
Hoge kwaliteit:quote:Op maandag 15 maart 2004 20:17 schreef Adelante het volgende:
kan iemand voor mij van de volgende url van de handjes
die openen en sluiten een mooie avatar maken:
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:15 schreef tailey17 het volgende:
Kan iemand iets leuks maken van het volgende plaatje?
[afbeelding]
Jij bent ook niet snel tevreden he...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:44 schreef Inquistor87 het volgende:
Is het mogelijk een Ajax logo af te wisselen met mijn bestaande icoontje. Het liefst dat het Ajax logo dat er nu al instaat naar voren komt
.
Jawelquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij bent ook niet snel tevreden he...
Spijt me dan zeer, maar ik ben niet van de bewegende icoontjesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:39 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik zag dit topic toevallig opduiken en ik denk, nou dan heeft hij ook weer wat te doen.
Geeft nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Spijt me dan zeer, maar ik ben niet van de bewegende icoontjes.
en anders krijg je van mij deze ....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Geeft niet. K ben zeer tevreden met deze
.
Netjes!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
en anders krijg je van mij deze ....
[afbeelding] uploadbaar (8,08kb)
[afbeelding] of de hogere resolutie (14,1kb)
[afbeelding] of deze (32,4kb)
tnx, ik vond het originele ajax symbool niet, dus heb'k maar een ander genomenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Netjes!
Knap gedaanquote:Op zondag 21 maart 2004 01:23 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
tnx, ik vond het originele ajax symbool niet, dus heb'k maar een ander genomen![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 14:05 schreef Vom het volgende:
Zo iemand voor mij een aantal plaatjes achter elkaar kunnen zetten, iig m'n huidige icon, een ajax teken en een plaatje van Yoji:
http://www.tidy.com/images/features/yoji_front%20profile.jpg
of
http://picserver.student.(...)5E7MC/picserver.jpeg
Alvast bedankt
Thanxquote:Op zondag 21 maart 2004 14:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (uploadbaar, 8,07kb)
[afbeelding] (niet uploadbaar, 15,5kb)
quote:Op zondag 21 maart 2004 14:45 schreef RednaZ het volgende:
De mijne is dacht ik wel toe aan een upgrade..
Die achtergrond is wel mooi alleen dat geknipper vind ik niet echt fantastisch. Kun je ook de avatar die ik nu heb (de originele) iets duidelijker maken?quote:
Wat jij wilquote:Op zondag 21 maart 2004 15:28 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Die achtergrond is wel mooi alleen dat geknipper vind ik niet echt fantastisch. Kun je ook de avatar die ik nu heb (de originele) iets duidelijker maken?
Nice! Deze sla ik allebei op.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Wat jij wil![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:40 schreef RednaZ het volgende:
.....
Heb je misschien ook alleen de achtergrond van de eerste avatar?
Hij is echt TE vaag.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:41 schreef Mavi het volgende:
Mijn icoon spreekt voor zich denk ik. Kan iemand hem een beetje mooier maken?
Dank![]()
96x96 is msn toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Kan iemand van mijn icon een msn icoontje maken? zonder dat ie blokkerig wordt?
Ja. Bedankt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
96x96 is msn toch?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:08 schreef Nolius het volgende:
Ik zou deze graag afgewisseld met mijn huidige icoon zien:
[afbeelding]
Ik weet het, ik ben wat aan de late kant, maar ik heb toch nog iets.....quote:
Dan kan ik er niet echt iets mee...quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:31 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben wat aan de late kant, maar ik heb toch nog iets.....
Hij is wel groter als 10 kb....
[afbeelding]
Natuurlijk, dank je!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:03 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hij is echt TE vaag.
Andere mickey ook goed?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb in het Idols-Avatar topic deze Avatar laten maken... (nog steeds bedankt daarvoor Yeahinho)
Ik zou het echter erg fijn vinden als er ook nog een plaatje tussenkomt met de tekst "Boris No 1"
Zouden jullie dit voor mij kunnen en willen maken op zo'n manier dat ik het plaatje toch nog kan uploaden? Alvast bedankt...
Een heel tijdje terug heb ik jouw icon al eens verbeterd, maar toen kreeg ik geen reactie ondanks een berichtje in je Fotoboek...quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:36 schreef SPIRO het volgende:
Ik zal zeggen maak er iets moois van![]()
Ik heb het laatste plaatje omgekeerd, zo kan je de kat beter zien.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:46 schreef beefcake het volgende:
Kan iemand aub van deze plaatjes een avatar maken? Alvast bedankt!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Sorry heb ik niet gevold, heb het ook druk gehad, onze dochter is geboren en mijn vriendin heeft nu trombose dus ff druk gehad.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een heel tijdje terug heb ik jouw icon al eens verbeterd, maar toen kreeg ik geen reactie ondanks een berichtje in je Fotoboek...
( http://forum.fok.nl/showtopic.php/453117/6/25#15898356 )
(deze [afbeelding] dus)
Heel erg bedankt! (de kat hoort ondersteboven, maar dat maakt verder niet uitquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb het laatste plaatje omgekeerd, zo kan je de kat beter zien.
Ik heb de kat weer omgekeerd, kijk maar welke je het best vindt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! (de kat hoort ondersteboven, maar dat maakt verder niet uit)
Thnx!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb de kat weer omgekeerd, kijk maar welke je het best vindt.
Hij staat er wel, kijk een paar posts hiervoor...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:45 schreef SPIRO het volgende:
Maar hij staat er niet meer
Sorry ben blind, kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij staat er wel, kijk een paar posts hiervoor...
quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een heel tijdje terug heb ik jouw icon al eens verbeterd, maar toen kreeg ik geen reactie ondanks een berichtje in je Fotoboek...
( http://forum.fok.nl/showtopic.php/453117/6/25#15898356 )
(dezedus)
Ik had je toch uitgelegd waarom ik niet reageerde, maar hij ziet er wel strakke uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
Waar jij kijkt weet ik niet, maar hier staat ie toch best duidelijk in......
[..]
[Credits -> Yeahinho]quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:26 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ik had je toch uitgelegd waarom ik niet reageerde, maar hij ziet er wel strakke uit.
Zou je hem kunnen combineren met het Fc Twente logo![]()
Ja dank jequote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[Credits -> Yeahinho]
[afbeelding]
zoiets dan?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:40 schreef Schoft het volgende:
ik zal eens skieken
[afbeelding] of in het zwart [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding]
Als je de url van je web icoon leeg laat, dus geen http:/// inzet, dan zou het moeten werken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:43 schreef rooiedraak het volgende:
he harstikke bedankt maar ik krijg hem niet in dat vierkantje ik upload hem wel maar hij komt er niet te staan
[..]
![]()
Wil je een upgrade of iets nieuws?quote:Op zondag 28 maart 2004 14:57 schreef Mr.A het volgende:
De mijne is ook wel aan n verandering toe gok ik!
quote:LET OP!! (2)
Geef aub zo duidelijk mogelijk aan wat je wensen m.b.t. je nieuwe icon zijn. Het spreekt voor zich dat we geen profs zijn, dus verlang niet van ons dat we alles kunnen op 60px2. Daarentegen kunnen we met een opmerking als "maak maar es iets!" ook helemaal niks. Even een paar steekwoorden zouden handig zijn!
Geen probleem, fijn dat je hem leuk vindquote:Op zondag 28 maart 2004 10:49 schreef rooiedraak het volgende:
ik ben er erg blij mee dank je wel
het kon niet beter
én sorry voor de laate reactie![]()
Liever een upgrade... Niet te druk en te flikkerend! Mag best wat bewegen!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Wil je een upgrade of iets nieuws?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ander kleurtje misschien?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:32 schreef Mistix het volgende:
is dit goed te upgraden???
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:47 schreef RednaZ het volgende:
Kan iemand van het volgende plaatje alleen het hoofd en dat gebaar in 60x60 maken?
[afbeelding]
Alvast bedankt!
Goeeeed.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:33 schreef Mr.A het volgende:
Een kleine upgrade moet toch niet zo moeilijk zijn, lijkt me!
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Goedendag.
Mag ik een heel irritant, flitstende icon met de tekst "immekaar slaan!" ?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:09 schreef Luuksor het volgende:
<- Deze graag aangepast?! Stukkie scherper ofzo?! Of iets leuks erbij!?
Kan je'm saven en uploaden naar Fok! of een andere server?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Gaaf! Dank je!
Een mooie frisse lentekleur.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:47 schreef nodisch18 het volgende:
iemand nog zin om een beetje creatief te zijn met mijn huidige avatar? Beetje zomers mag ie wel worden van mij!
Of nog iets kleurrijkerquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:47 schreef nodisch18 het volgende:
iemand nog zin om een beetje creatief te zijn met mijn huidige avatar? Beetje zomers mag ie wel worden van mij!
In dat geval: graag gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:38 schreef _van_puffelen het volgende:
dank u dank u ik ben er blij mee
Hoezo irritant?quote:Op maandag 5 april 2004 14:48 schreef OphiOn het volgende:
Ik vindt mijn icon een beetje wazig. Misschien kan hij wat scherper gemaak worden? In IrfanView word dat niet zo mooi.Een soort van tril effect effect lijkt mij ook wel mooi.
Het origineel:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 april 2004 14:48 schreef OphiOn het volgende:
Ik vindt mijn icon een beetje wazig. Misschien kan hij wat scherper gemaak worden? In IrfanView word dat niet zo mooi.Een soort van tril effect effect lijkt mij ook wel mooi.
Het origineel:
[afbeelding]
Ook bedankt!quote:Op maandag 5 april 2004 15:01 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] scherper plaatje
[afbeelding] met tril effect
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:29 schreef Adelante het volgende:
misschien dat iemand mijne wat scherper kan krijgen,
hier is een groter exemplaar al vast:
http://www.stretchtext.com/caution.jpg
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kan er bij toevallig een twinkle om de zoveel tijd laten komen in de ogen?
Thnx alvast![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 15:45 schreef Klonk het volgende:
Kan iemand deze voor mij aanpassen zodat ie niet meer te groot is, heb er al even mee zitten klooten, maar aangezien mijn humeur nu door dat ding begint te dalen, vraag ik jullie hulp
[afbeelding]
hmzzz, mag het kleurtje er achterweg, vind het eigenlijk leuker zonder kleurtje, sorry.quote:Op maandag 12 april 2004 16:28 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb er ook ff een kleurtje achter gezet, dan zie je het wat beter!!
quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:08 schreef steenbokje het volgende:
haii, kan iemand wat leuks met mijn naampie verzinnen??
Ik heb een wat betere versie voor hetzelfde geldquote:Op maandag 12 april 2004 16:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
hmzzz, mag het kleurtje er achterweg, vind het eigenlijk leuker zonder kleurtje, sorry.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:45 schreef Drifter__ het volgende:
Mag die mijne wat scherper?![]()
[afbeelding]
Lees de openingspost.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:30 schreef Klonk het volgende:
Schoft, heel vaag ik kan mijn verbeterde versie alleen maar als *bmp opslaan terwijl ik elders wel gewoon als gif/jpeg op kan slaan
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:12 schreef Jackal_Omega het volgende:
kan iemand iets met mijn naam doen, ik weet het heti s moeilijk. de vorige is ook door iemand van hier gemaakt, HULDE HULDE HULDE
Ik ben niet van de bewegende rook-icons, maar hier alvast een verbeterde stilstaande... misschien kan iemand anders er nog wat rook in gooien...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
kan die van mij roken
ohja dit is in ieder geval al een hele verbeteringquote:Op donderdag 15 april 2004 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben niet van de bewegende rook-icons, maar hier alvast een verbeterde stilstaande... misschien kan iemand anders er nog wat rook in gooien...
[afbeelding]
een frisse lente kleur?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:45 schreef kaputwiehund het volgende:
Kan iemand mijn icon even aanpassen? De naam mag er uit, en de kleuren steken ook wat flets af tegen de nieuwe achtergrond. Alvast bedankt!
quote:Op donderdag 15 april 2004 14:19 schreef kaputwiehund het volgende:
Bedankt voor je reactie, maar die kleur. Ik zat meer aan een wat feller kleurtje (donker) geel te denken.
Als ik het scherper maak ziet het er nog slechter uit als nu..... je zou er bijna over denken om hem minder scherp te maken,.... en ik kan me nog herrineren dat ik jouw icoon al scherper heb gemaakt, dus je moet het hier mee doen,.....quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:59 schreef Timo20 het volgende:
is t misschien mogelijk dat iemand m`n icoontje wat scherper maakt?? alvast bedankt![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:52 schreef NoXxa het volgende:
Kan iemand mijn icoon weer upgraden.
Een nieuwe party is in zicht dus dat betekend een upgrade.
Ik wil dit teken van DefQon 1: [afbeelding]
Mixen met dit icoon: [afbeelding]
En dan net als nu dat het lekker flikkert allemaal.
Alvast mega bedankt!!
Woowww ik sta echt versteld van wat jullie flikken elke keerquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:59 schreef Timo20 het volgende:
is t misschien mogelijk dat iemand m`n icoontje wat scherper maakt?? alvast bedankt![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo hoor je me nooit en nou heb ik toch nog een verzoekje, noxxa is al voor geweest maar zou dat logo van defqon`1 klein in dit oog kunnen ? thnx mocht het lukken....
Misschien het logo wit maken ofzo...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:13 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie kan dit plaatje op 80x80 (MSN6) formaat maken? ---> [afbeelding]
Ik vind deze mooierquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:23 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] 80x80
[afbeelding] 96x96
zoals msn vroeger was (ik weet niet welke afmetingen je nu kan/mag hebben, vandaar je gevraagde alsook degene die het vroeger was)
eender welk foto bewerkings programma en/of animated gif creator kan dit.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe maken jullie die effecten ?(tril effecten, plaatjes in elkaar overlopen etc.)
Rook uit z'n sigaar heeft weinig zin ivm witte achtergrond, dus hier een variatie.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohja dit is in ieder geval al een hele verbetering, Bedankt !, kijken of iemand hem kan laten roken nog, voor de duidelijkheid uit zn sigaartje he
![]()
SUPERSTOER !!!! DOE DOE JE DAT JOH, BEDANKT !quote:Op zondag 18 april 2004 11:47 schreef Schoft het volgende:
[..]
Rook uit z'n sigaar heeft weinig zin ivm witte achtergrond, dus hier een variatie.
[afbeelding] 10kb uploadbaar.
Voor de mensen die hem alleen als bmp kunnen saven raad ik aan om ipv opslaan op "per email verzenden" (staat onder opslaan als) te klikken dan start outlook op met onderwerp en bijlage al ingevuld, rechterknop op bijlage inhoud (GC- Upgrade je icoon etc etc.... )en kies openen en daarna opslaan op schijf.
Met fireworks en ervaringquote:Op zondag 18 april 2004 12:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
SUPERSTOER !!!! DOE DOE JE DAT JOH, BEDANKT !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 13:58 schreef luciferist het volgende:
kan iemand dit ff in fok! en msn formaat maken (bewegend na elkaar 1 sec ofzo tussenstop) ook de volgorde is zo goed trouwens
*zondag morgen luiheid dit zijn de pic's :
http://www.angelfire.com/punk4/dll/lido.jpeg (ben die 3de gast van links tussen het meisje en die gast mert blauw oog) als ik er maar op kom
http://www.angelfire.com/punk4/dll/classic.JPG
http://www.angelfire.com/punk4/dll/want2play.JPG
http://www.angelfire.com/(...)G
quote:Op zondag 18 april 2004 16:42 schreef kreuk050 het volgende:
heeft er iemand een plaatje van bergkamp die overgaat in iets van ajax en mijn huidige usericon.
tnx alvast
quote:Op zondag 18 april 2004 18:43 schreef Zoet het volgende:
Hallo, mijn hoofd is een beetje uit elkaar gerekt, kan iemand dat normaal doen? Dankjewel!
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 april 2004 16:53 schreef Nouk het volgende:
Hello, hier nog een request. Na een jaar toch maar Acda en de Munnik weg, met pijn en moeite
Maar deze is ook leukMaar ik wilde graag toch iets ermee doen, dus had ik het volgende bedacht:
In eerste instantie is het beeld zwart (maar heeel eventjes, minder dan een seconde) Dan verschijnt vanaf de linkerbovenhoek langzaam het plaatje, zo schuin naar de rechteronderhoek. Dit verschijnen gaat dus heel langzaam, steeds ietsje meer zien van het plaatje, net als iets langzaam verdwijnt, steeds meer pixeltjes weg. als het plaatje er dan volledig staat mag ie wel 5 seconden blijven staan, en dan weer overnieuw verschijnen. Net zoals plaatjes elkaar dus mooi afwisselen, alleen gaat mijne dan vanaf zwart linksboven naar het volledige plaatje.
Afijn, als het onmogelijk is maakt het niet uit hoor
Hey thanx alvast! Ik bedoelde dus dat hoe jij het plaatje hebt laten verdwijnen, dat ie zo ook verschijnt. Maar ik snap dat ie dan helemaal niet oploadbaar is, dus wil je het plaatje dan dus zo laten verschijnen(zoals ie nu alleen verdwijnt)en dan weer zo laten verdwijnen.quote:Op maandag 19 april 2004 18:53 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (niet naar Fok! uploadbaar 14kb)
[afbeelding] (uploadbaar 8,88kb)
Een erg voor de hand liggende:quote:Op maandag 19 april 2004 20:56 schreef kitkat het volgende:
wie wil er voor mij een leuke avatar maken?
Hij is onder de 10 kb, dus je kunt em gewoon in je profiel toevoegen... Even op de fok-server gooien dus, dan is ie tenminste niet verdwenen als ik em ooit eens per ongeluk verwijder!quote:Op maandag 19 april 2004 21:40 schreef kitkat het volgende:
Thnx! kan ik die link ook gebruiken?
eerst naar Wijzig profiel en dan daar naar Naar Usericon Managerquote:Op maandag 19 april 2004 21:43 schreef kitkat het volgende:
Hmm okay, ben niet zo thuis in dat link gedoe, waar kan ik de fok server vinden
Ik heb ze aangepast maar dezelfde naam behouden, dus misschien moet je ff op F5 (of vernieuwen) drukkenquote:Op maandag 19 april 2004 21:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hey thanx alvast! Ik bedoelde dus dat hoe jij het plaatje hebt laten verdwijnen, dat ie zo ook verschijnt. Maar ik snap dat ie dan helemaal niet oploadbaar is, dus wil je het plaatje dan dus zo laten verschijnen(zoals ie nu alleen verdwijnt)en dan weer zo laten verdwijnen.
Ja bedankt, zo bedoelde ik het.
En dus niet dat ie dan constant overnieuw verdwijnt, maar dat het plaatje wel 5 seconden in z'n geheel blijft staan.
Bedankt.
Hij is zo blokkig omdat hij maar 50x50 is en daardoor word ie uitgerokken. Heb je't origineel nog?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
can iemand mijn avatar aanpassen?hij is nogal blokkerig
Die kun je toch gewoon opslaan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Hij is zo blokkig omdat hij maar 50x50 is en daardoor word ie uitgerokken. Heb je't origineel nog?
Hij bedoelt vast het grotere exemplaar, dus voordat ie werd verkleind naar 50x50....quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon opslaan?
Hmmm, maar ik had die Acda en de Munnik al een jaar. Ik voel ook wel een soort van gemis eigenlijk. Maar ik wilde toch iets anders, ik wist alleen niet wat. En om hier nou te gaan posten "Ik wil een nieuwe avatar maar weet niet wat". Misschien heb jij ideeen? Ik wil wel iets wat bij me past, maar je kent me amper. Misschien toch iets anders met een foto'tje van Acda en de Munnik?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het geen verbetering vind...?
van Acda & De Munnik naar deze versie bedoel ik dan
Vind je zoiets misschien iets?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hee dat zwart wit idee en hun 2 aan de zijkant vind ik wel top zeg.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vind je zoiets misschien iets?
[afbeelding]
(wel te groot zie ik nu)
hij was al 50x50quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast het grotere exemplaar, dus voordat ie werd verkleind naar 50x50....
Kan je'm wel naar fok! uploaden?, dan ben je'm niet kwijt als ik'm van de server haal.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
thnx
Ik ben weer even aan het sleutelen geweest...quote:Op woensdag 21 april 2004 01:05 schreef Nouk het volgende:
Wel super dat je dit helemaal voor me wilt doen enzo, thanx
Oh, zou zeg maar tussen "Acda" en "de Munnik"
Een scherm met gewoon dat grijzige en dan in het midden een "&" mooi zijn
Of is het denk je gewoon zonder mijn hoofd erin, alleen die twee plaatjes beter?
Hmmm..
Avatars plaatsen kan nog niet, deel II ofquote:Op woensdag 21 april 2004 16:40 schreef kitkat het volgende:
Ik probeer al 2 dagen een usericon in mijn profiel te zetten via de usericon manager, elke keer krijg ik een foutmelding waarin staat: deze functie is momenteel niet beschikbaar....Iemand dezelfde problemen?
Thnxxquote:Op woensdag 21 april 2004 16:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Avatars plaatsen kan nog niet, deel II of
FAQ - Plaatjes posten
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben weer even aan het sleutelen geweest...
Dit is het resultaat zonder jouwfoto:
[afbeelding]
en dit is het meesterwerk wat je móet gaan gebruiken!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:13 schreef MrFl0ppY het volgende:
Oke heb hier wat plaatjes die je misschien kunt gebruiken.. het gaat erom dat het konijn (zie nick) erin voorkomt. duzz niet gewoon de plaatjes afwisselen. da vind ik een beetje schraal. ik hoop dat je er aan wilt beginnen.. bij voorbaat dank...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals hierboven?quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
iets in die geest
De originele is maar 43x43 met niet al te beste kwaliteit... veel meer dan dit kan ik er niet van maken:quote:Op maandag 26 april 2004 13:10 schreef SPIRO het volgende:
Yeahinho kan jij mijn advatar beter krijgen?
Dank je alvast voor de moeite![]()
1e poging:quote:Op maandag 26 april 2004 22:26 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een simpel vraagje, kan iemand mijn icoontje weer glad maken? het lijntje is gekarteld doordat ie eigenlijk iets kleiner was. Alsjeblieft?
okidokiquote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Bedanktsnelle service
![]()
Nee niet echt, heb je een suggestie?quote:Op maandag 26 april 2004 22:45 schreef SuperWeber het volgende:
Hoi...
Kunnen jullie hier ook wat mee??
[afbeelding]
BVD
Hmmmm...quote:Op maandag 26 april 2004 23:31 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Nee niet echt, heb je een suggestie?
Pak de oude wel weer, iedergeval bedankt Yeahhinhoquote:Op maandag 26 april 2004 18:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De originele is maar 43x43 met niet al te beste kwaliteit... veel meer dan dit kan ik er niet van maken:
[afbeelding]
Ik vond de vorige stukken beter....
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:00 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ik was benieuwd of jullie deze ook kunnen resize zodat het mijn avatar kan worden..Mijn dank is groot
Graag een combi dan...een plaatje dat beweegtquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] of je huidige verbeterd: [afbeelding]
Een combi kan ook... laat maar horen als je die wilt hebben!
quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:14 schreef kinky_queen het volgende:
Dames & heren,
zou iemand mijn .gifje iets 'kleiner' kunnen/willen maken zodat ik hem naar Fok! kan uploaden?
Bvd
![]()
hij is nl niet altijd zichtbaar
Oja, helemaal vergeten die combi even te maken...quote:Op woensdag 28 april 2004 11:07 schreef Robertje het volgende:
[..]
Graag een combi dan...een plaatje dat beweegt![]()
![]()
![]()
![]()
De ogen doen het niet...quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan het ook niet opslaan als gif.quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
De ogen doen het niet...
![]()
* die lichten af en toe bloedrood op...
Dank u, dank uquote:Op vrijdag 30 april 2004 14:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oja, helemaal vergeten die combi even te maken...Hier is ie alsnog:
[afbeelding]
Jouw icoon is al 8,3 kb.quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:14 schreef kinky_queen het volgende:
Dames & heren,
zou iemand mijn .gifje iets 'kleiner' kunnen/willen maken zodat ik hem naar Fok! kan uploaden?
Bvd
![]()
hij is nl niet altijd zichtbaar
ik weet het, en toch gaf hij laatst een foutmeldingquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:13 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jouw icoon is al 8,3 kb.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:27 schreef Snakey het volgende:
Hoi, ik heb sinds vandaag deze [afbeelding] usericoon. Echter door hem te verkleinen is er aan de linkerkant en de bovenkant een klein wit streepje ontstaan. Ik krijg dit niet weg, kan iemand dat voor me doen?
Vanzelfsprekend alvast mijn dank![]()
Ja.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:20 schreef mat_herben het volgende:
mag die van mij in het zwart-wit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |