Ja, was op het nieuws vanochtend.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:42 schreef ExTec het volgende:
Goh, had'ie dat niet kenbaar kunnen maken voor een of ander fijn bedrijf van belasting centen een paar hoofddoekjes heeft ontworpen?
Maar wel goeie zaak overigens.
Ik vraag me nu af of de rest van het overheidsapparaat volgt. Daar kan'ie eigenlijk niet meer onderuit nu.
Ze zijn ook al geproduceerd!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:42 schreef ExTec het volgende:
Goh, had'ie dat niet kenbaar kunnen maken voor een of ander fijn bedrijf van belasting centen een paar hoofddoekjes heeft ontworpen?
En dat hoort idd de leidraad te zijn ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:44 schreef Adelante het volgende:
publieke functies horen inderdaad geen gehoor te geven aan religieuze overtuigingen in de uitvoering van hun werk
En zit bovendien vol potentielen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
@Kirmi: Dit topic gaat er over dat ze afgeschaft zijn, hahahahaha.
Ze hadden toestemming. Ik denk dat het rijk hier nog wel een schadeclaim van zal ontvangen. En terecht.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Schandalig dat die hoofddoekjes al gemaakt waren, je gaat toch pas produceren als je toestemming hebt? Wat een verkwisting.
Dat gaat dus NIET door!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Speciale hoofddoek
Wat nou schadeclaim?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:59 schreef Castor het volgende:
Ik denk dat het rijk hier nog wel een schadeclaim van zal ontvangen.
Oh, ik geef dat bedrijf geen ongelijk. Dat is nu eenmaal commercie.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:59 schreef Castor het volgende:
[..]
Ze hadden toestemming. Ik denk dat het rijk hier nog wel een schadeclaim van zal ontvangen. En terecht.
In het eerdere artikel stond dat de betrokken medewerkers zelf moesten opdraaien voor de kosten van het hoofddoekje. Denk je dat Justitie die dingen heeft besteld en betaald? Zo ja, niets aan de hand. Zo nee, dan zal Justitie wel een schadeclaim kunnen verwachten van de producent.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:02 schreef What het volgende:
[..]
Wat nou schadeclaim?
Denk je nou werkelijk dat de producent hierbij inschiet? Tuurlijk niet.
Die dingen zijn door Justitie besteld en worden dus gewoon afgerekend.
Foutje, bedankt.
Ik denk dat die rekening gewoon betaald is hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:05 schreef Castor het volgende:
[..]
In het eerdere artikel stond dat de betrokken medewerkers zelf moesten opdraaien voor de kosten van het hoofddoekje. Denk je dat Justitie die dingen heeft besteld en betaald? Zo ja, niets aan de hand. Zo nee, dan zal Justitie wel een schadeclaim kunnen verwachten van de producent.
Waarom moet je persé neutraliteit uitstralen in het gevangeniswezen? Je doet gewoon je werk volgens voorschrift en zonder onderscheid. Dit geldt voor een hoop beroepen. Kijk, ik kan me voorstellen dat een rechter (en anderen werkzaam binnen de rechtelijke macht) elke schijn van partijdigheid moet voorkomen. Maar om nou te zeggen dat een cipier even strikt onpartijdigheid moet uitstralen als een rechter...nou nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:05 schreef milagro het volgende:
Beter
Als je ergens neutraliteit moet uitstralen is het in die sector.
1 ruk aan dat ding en de waardigheid van de moslima was aangetast, dus ze hadden er toch weinig aan
had zomaar een sport kunnen worden , raad de haarkleur, doekjetrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |