van 21:00 tot 22:00quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe laat?
Op vrijdag dusquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
van 21:00 tot 22:00
Mickey Hoogendijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
Gasten morgen zijn trouwens Mickey Hoogendijk en Manta (Idols)
Damn, je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Op vrijdag dus![]()
![]()
Helaas, dan luister ik naar Giel Beelen op 3FM...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
van 21:00 tot 22:00
Ja, die viel al in de eerste ronde af en viel toen op omdat haar moeder contact wilde opnemen met Celine Dion en diezelfde moeder de jury belaagde omdat haar dochter niet door was gegaanquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:46 schreef navvy het volgende:
Ik kruip even onder m'n steen vandaan, Manta? Van Idols dus...hmmmmm.
Gelukkig bestaat er zoiets als een video/dvd-recorderquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Helaas, dan luister ik naar Giel Beelen op 3FM...
Pas je het aan!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, je hebt nog gelijk ook![]()
Openingspost moet zijn: Vandaag nieuwe afleveringen van Jensen!
Patquote:Op donderdag 11 maart 2004 01:00 schreef WebForce het volgende:
[..]
Pat je het aan!
Donequote:Op donderdag 11 maart 2004 01:10 schreef WebForce het volgende:
[..]
Pas
quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die viel al in de eerste ronde af en viel toen op omdat haar moeder contact wilde opnemen met Celine Dion en diezelfde moeder de jury belaagde omdat haar dochter niet door was gegaan
erm... giel beelen is tussen 6 en 8....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Helaas, dan luister ik naar Giel Beelen op 3FM...
Op vrijdag is Chiel tot 2200 uur hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:11 schreef washandje het volgende:
[..]
erm... giel beelen is tussen 6 en 8....
tussen 8 en 10 uur is timurrr bah
[ontopic]Jensen!!!!![/ontopic]
Idd, Henk Jan is geweldigquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:13 schreef Mister_Slide het volgende:
Wauw! Henk-Jan was geweldig!!
Leuk toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:26 schreef julekes het volgende:
Dikke ranzige pad met een banaal gevoel voor humor.
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Leuk toch?
Dan heb ik gelukkig een ander gevoel voor humorquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:29 schreef julekes het volgende:
[..]
Nee.
Het is ook niet live.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:45 schreef Atreidez het volgende:
Live terwijl je voorstukjes zietOp zich wel humor, beetje korte interviewtjes.
dit kan je toch niet serieus menen?! met frequin en mickey hoogendijk was dat toch, was een draak om aan te zien vooral dat gesprek met willibrord.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:56 schreef Compile het volgende:
Vandaag is t wat minder, show van vorige week was lachen
Terwijl je die voorstukje zag vlak voor de reclame hoor je toch echt een jingle van Jan die roept "Straks, Live bij Jensen!"quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
niemand heeft ooit beweerd dat het live i
"BLIJF BIJ JENSEN!!"quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Terwijl je die voorstukje zag vlak voor de reclame hoor je toch echt een jingle van Jan die roept "Straks, Live bij Jensen!"
Liever nietquote:Op zondag 4 april 2004 22:48 schreef Opie het volgende:
[..]
"BLIJF BIJ JENSEN!!"
Ieder zijn meugquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:01 schreef Robertje het volgende:
Jan is sneu....Het programma Jensen is sneu.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:12 schreef Robertje het volgende:
Maar ik betaal er wel voor.
Echt wel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:28 schreef Robertje het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Robertje schijnt bij de TV te werken......quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want?
Gewoon een onderonsje met een collega wat uitgezonden wordt op tv...How low can you go?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:31 schreef NYJETS147 het volgende:
Wel triest dat Jensen iemand als hoofdgast heeft die Producent is van dat programma.![]()
Peter vd Vorst en Jensen zijn dus eigenlijk collega's.![]()
Eyeworks is ook leuk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:13 schreef Ripley het volgende:
Kortom, je vindt alleen de eyeworks RLS leuk
* zucht.. dit vind ik nou niet echt humor ofzo... JENSEN sux!quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:47 schreef brotherlouie98 het volgende:
Degenen die Jensen! niks aan vinden zijn een stel sufkutten en dienen hun geslacht in Albert Mol te douwen (in de staat waar ie nu bevindt)
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:42 schreef dunn0w het volgende:
Gadverdamme zeg.. wat heb ik een hekel aan KIM HOLLAND.. zij heeft echt het IQ van een pindaschil... als ik haar zie schaam ik me dood ...
Wat maak je me nu? .. WEL LEUK??? AARGHHquote:Op woensdag 21 april 2004 16:43 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik vind d'r wel leuk bij Jensen.
Dat heb ik nu altijd met Robert Jensen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:42 schreef dunn0w het volgende:
Gadverdamme zeg.. wat heb ik een hekel aan KIM HOLLAND.. zij heeft echt het IQ van een pindaschil... als ik haar zie schaam ik me dood ...
Owja met hem al helemaal... kan hem ook niet aangezien...quote:Op woensdag 21 april 2004 16:56 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd met Robert Jensen.
Omdat ze niets anders te doen heeft...ja..quote:Op woensdag 21 april 2004 17:10 schreef Robertje het volgende:
Kim komt alleen in de show omdat ze een dame is want anders is het een homo programma
Ja precies.. welke man zou er nou door haar willen worden ge.. ?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:25 schreef Robertje het volgende:
Een werkloze hoer dus
Daarom is Jensen homo. Dat is de enige vrouw die hij kan krijgen.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja precies.. welke man zou er nou door haar willen worden ge.. ?
Zeker weten dat laatste.... Typisch geval van: RELNICHT.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:11 schreef JaneDoe het volgende:
Robertje homofoob?
Of is dit een gevalltje van waar het hart vol van is daar loopt de mond van over?
Heeft gewoon een kuthekel aan Jensenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:11 schreef JaneDoe het volgende:
Robertje homofoob?
Of is dit een gevalltje van waar het hart vol van is daar loopt de mond van over?
Wie niet?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Robertje het volgende:
[..]
Heeft gewoon een kuthekel aan Jensen
Snel wegquote:Op woensdag 21 april 2004 21:23 schreef dunn0w het volgende:
Ach joh.. dat zijn gewoon homo's.
Sorry hoor, maar als je de moeite neemt om op elke pagina van dit topic minstens 5 keer te gillen dat Jensen homo is denk ik dat het toch iets dieper zit. Niemand zegt dat je het leuk moet vinden maar het liedje Jensen Is Homo En Een Vies Vet Varken hebben we nu wel weer genoeg gehoord.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:13 schreef Robertje het volgende:
[..]
Heeft gewoon een kuthekel aan Jensen
Liever vandaag dan morgen.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je de moeite neemt om op elke pagina van dit topic minstens 5 keer te gillen dat Jensen homo is denk ik dat het toch iets dieper zit. Niemand zegt dat je het leuk moet vinden maar het liedje Jensen Is Homo En Een Vies Vet Varken hebben we nu wel weer genoeg gehoord.
Ik heb overigens ook liever dat het tv-programma eerder gisteren dan vandaag stopt. Eerste twee seizoenen waren best te doen (met daarna nog hier en daar nog een uitschieter) maar Robert is toch echt gemaakt voor de radio.
jeeeeeeeeeeesz, tuurlijk was hij dat niet zelfquote:Op woensdag 21 april 2004 23:12 schreef xstatic1975 het volgende:
Was dat nou Bassie echt zelf aan de telefoon laatst (bedoel niet de foto in beeld van de clown van IT LOL!) ?? Ik weet dat ie ruzie had met die tyfushoer van een truttekut van een Sylvia maar dat ie r zo op de tv verrot zou schelden had ik ook niet verwacht.
Overigens helemaal dubbel gelegen van dat stukje
Donder dan op uit dit topic en ga huilen in KLB!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is Jensen toch ook een vreselijke nietsnut.
De Tokkies zijn best vermakelijk enzo (ook niet hilarisch, zoals het publiek wel meent te vinden), maar Jensen wekt echt allerlei nare dingen in me op..
Nee, ik ventileer mijn mening gewoon hier, in het daarvoor bestemde topic.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:29 schreef Ajaxno1 het volgende:
Donder dan op uit dit topic en ga huilen in KLB!
ik vind het juist wel hilarisch die Tokkies, normaal kan ik er gewoon om lachen...quote:Op donderdag 30 september 2004 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Tokkies zijn best vermakelijk enzo (ook niet hilarisch, zoals het publiek wel meent te vinden), maar Jensen wekt echt allerlei nare dingen in me op..
ga lekker eenzaam achter je computertje zitten ofsowquote:Op donderdag 30 september 2004 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is toch het 5e seizoen?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:47 schreef Gelderland het volgende:
Prachtig Jensen, echt mijn favo proggie, en al die mensen die zeggen dat ze hem niet kunnen uitstaan zijn denk ik allemaal 30+, die zullen ook Hans Teeuwen wel niet leuk vinden (omdat die het te serieus nemen)
GO JENSEN, wat een TOP programma![]()
Nee dat komt denk ik doordat hij een rotkop heeft, een irritante stem en geen vorm van humor heeft.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:47 schreef Gelderland het volgende:
Prachtig Jensen, echt mijn favo proggie, en al die mensen die zeggen dat ze hem niet kunnen uitstaan zijn denk ik allemaal 30+, die zullen ook Hans Teeuwen wel niet leuk vinden (omdat die het te serieus nemen)
ja, dat snap ik dus ook nietquote:Op donderdag 30 september 2004 22:51 schreef Smeich het volgende:
Echt geweldig weer ja! Hoe kun je Jensen niet top vinden?
Hij vertelt goed iddquote:Op donderdag 30 september 2004 22:56 schreef Nyluzzz het volgende:
Die Ali B over de Zwakste Schakel![]()
Die gozer moet cabaretier worden!
Ik ben 30+ , maar ik vind Jensen TOPquote:Op donderdag 30 september 2004 22:47 schreef Gelderland het volgende:
Dat is ie alquote:Op donderdag 30 september 2004 22:56 schreef Nyluzzz het volgende:
Die Ali B over de Zwakste Schakel![]()
Die gozer moet cabaretier worden!
idd, hij voert ze gewoon, en blijft vanaf een afstandje kijken en laat zo af en toe iemand anders aan het woord...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:03 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het ook wel knap hoe Jensen die Tokkies toch nog kan opfokken, zonder dat hij zelf de pineut is. Ze slaan gewoon elkaar de hersens in.
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef Spideyman het volgende:
Die Jensen is zo'n enorme loser, echt te zielig voor woorden. Je moet echt wel IQ-loos zijn om zo'n slap buttprogramma hilarisch te vinden.
Vermaak voor het domme deel van Nederland.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja echt verschrikkelijk is datquote:Op donderdag 30 september 2004 22:30 schreef Duiveltja het volgende:
Ze maken gebruik van een lachband
JA, ik dacht gewoon dat het publiek dat was die steeds om zijn grappen lachtequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:44 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk is dat
Ik irriteer me er kapot aan.
Dat die dingen nog in de 21ste eeuw gebruikt worden
ja mooi hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:55 schreef Bluezz het volgende:
mw. tokkie snapt het namelijk niet eens, kent geen humor, en geen moeilijke woorden
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef Spideyman het volgende:
Die Jensen is zo'n enorme loser, echt te zielig voor woorden. Je moet echt wel IQ-loos zijn om zo'n slap buttprogramma hilarisch te vinden.
Vermaak voor het domme deel van Nederland.
Dan heb je écht wat bereikt in je levenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:58 schreef Opie het volgende:
Oh, en voor die zuurpruimen die Robert Jensen niet kunnen uitstaan, hij had gisteravond lekker het best bekeken programma van de gehele Yorin programmering met 705.000 kijkers.
ik denk dat dat mede aan de tokkies te danken is...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:58 schreef Opie het volgende:
Oh, en voor die zuurpruimen die Robert Jensen niet kunnen uitstaan, hij had gisteravond lekker het best bekeken programma van de gehele Yorin programmering met 705.000 kijkers.
yorin, zondag avond om 23:20quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:02 schreef rattaplan het volgende:
weet iemand waar ik de herhaling van jensen kan zien?
was dat interview echt zo langquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:58 schreef Opie het volgende:
Voor de rest moet ik zeggen dat Jensen erg leuk was. Ik was er dinsdag bij de opnames bij en het interview met de Tokkies duurde 1,5 uur lang, dus er is het nodige in geknipt omdat het anders niet past. De hele tijd zaten ze maar onderling te ruziën.
Ze nemen volgens mij bij elke gast minimaal een uur a anderhalf uur interview op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:17 schreef Gelderland het volgende:
[..]
was dat interview echt zo langIs dat normaal? Dan is er echt veel geknipt, kan je helemaal niet merken als je van niets weet, best knap gedaan dan...(moeten er ook dingen over?) En heeft Jensen zo veel vragen aan die mensen dan? Lol, wist het echt niet!! (enige waaraan ik het kon merken, dat Natas ineens wegging, naar dat kind, ik bedoel, als dat interview maar 10 minuten duurde had ze ook ff kunnen wachten)
Zo dan.. van de gehele Yorin programmering....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:58 schreef Opie het volgende:
Weet je wat zo raar is? Ik ergerde me ook eerst kapot aan die "lachband", maar ik ben nu al 4 keer bij de opnames van JensenTV geweest en de mensen lachen écht om alle grappen. Ik volg Jensen al jaren en vind 'm erg goed, maar zelfs ik lach zoveel niet. Bij dingen die totaal niet grappig zijn lacht alsnog 75% van de tribune keihard.
Voor de rest moet ik zeggen dat Jensen erg leuk was. Ik was er dinsdag bij de opnames bij en het interview met de Tokkies duurde 1,5 uur lang, dus er is het nodige in geknipt omdat het anders niet past. De hele tijd zaten ze maar onderling te ruziën.
Tja het is natuurlijk een behoorlijke concurrentie met Patty en de Hilton zusjes voor jequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zo dan.. van de gehele Yorin programmering....
Kijk dat zijn al programma's met niveauquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk een behoorlijke concurrentie met Patty en de Hilton zusjes voor je![]()
Precies...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:56 schreef tong80 het volgende:
Gisteren gekeken vanwegen de Tokkies. Wat een laffe vent zeg. Continue zich indekkend en zich verontschuldigend tegenover Hanna. Echt een lafbek.
Ik vind z'n muziek waardeloos maar die Ali zelf komt wel heel sympathiek over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:01 schreef Cee het volgende:
Shit, ik heb gewoon nieuwe sympathie opgewekt voor Ali B. Hij was best grappig. Gelukkig blijf ik Jensen een domme opgeblazen dodo vinden. Hoef ik niet in één keer compleet van mening te veranderen.
Omdat, als je dit topic, doorleest je er achter komt dat veel mensen de humor van Jensen wel waarderen. Dat jij het niet leuk vind is jouw keuze, maar velen zijn het dus met jou oneens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:51 schreef dunn0w het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom er toch zoveel mensen naar kijken?
Als jij even terugleest kun je ook lezen dat er nog veel meer mensen zijn die een godsgruwelijk hekel aan die vent hebben..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat, als je dit topic, doorleest je er achter komt dat veel mensen de humor van Jensen wel waarderen. Dat jij het niet leuk vind is jouw keuze, maar velen zijn het dus met jou oneens.![]()
Nou stel dat het half om half is. Dan zouden er dus maximaal 8 miljoen mensen naar z'n programma kunnen kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:03 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Als jij even terugleest kun je ook lezen dat er nog veel meer mensen zijn die een godsgruwelijk hekel aan die vent hebben..
Gelukkig kijken niet al die 8 miljoen mensen.. anders zou ik per direcht emmigrerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou stel dat het half om half is. Dan zouden er dus maximaal 8 miljoen mensen naar z'n programma kunnen kijken![]()
ik ben 34 en als ik jensen zie denk ik ehhhhhhquote:Op donderdag 30 september 2004 22:47 schreef Gelderland het volgende:
Hahahahahahahahahahaahahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:37 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik ben 34 en als ik jensen zie denk ik ehhhhhhgeweldige tv.
Dat zegt inderdaad veel over het IQ van de mensen die dat doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
Leuk om te zien dat er mensen zijn die het IQ van iemand koppelen aan de TV shows die iemand kijkt....
Ik kijk uit principe niet.... al zat Maxima daar... dan kijk ik nog niet....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
Expres niet gekeken vanwege de gasten. Meestal is het wel leuk, maar met zulke gasten kijk ik niet. Volgende week misschien.
teletext zit ook on internet hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:20 schreef kalano het volgende:
wie weet wanneer er een herhaling komt van Jensen! en hoe laat en natuurlijk welk net?
ik heb me plat gezocht op google en op de site van Jensen! zelf is geen informatie te vinden
En ik heb geen tvgids en ook geen teletekst.![]()
sorry ben echt dom aan het wordenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
teletext zit ook on internet hoor
suft even naar www.yorin.nl
en klik dan door op text
Maar je hebt toch een hekel aan em, terwijl je dus eigenlijk niet kijktquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:15 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe niet.... al zat Maxima daar... dan kijk ik nog niet....![]()
Ik heb het wel eens gezien hoor..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een hekel aan em, terwijl je dus eigenlijk niet kijkt
Heb je soms iets te compenseren uit het dagelijks leven, dat je niet naar "domme" televisie kijkt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:15 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe niet.... al zat Maxima daar... dan kijk ik nog niet....![]()
Nee hoor...quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:49 schreef pimpin het volgende:
[..]
Heb je soms iets te compenseren uit het dagelijks leven, dat je niet naar "domme" televisie kijkt.
Je hebt overduidelijk geen verstand van kijkcijfers want een aantal van 705.000 kijkers op een zender als Yorin rond 22:00 op een donderdagavond is bizar goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zo dan.. van de gehele Yorin programmering....
En jij blijkbaar niet van 'intelligente' humor... want Koefnoen is echt slechtquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:04 schreef Opie het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk geen verstand van kijkcijfers want een aantal van 705.000 kijkers op een zender als Yorin rond 22:00 op een donderdagavond is bizar goed.
Ter vergelijking, de "intelligente" humor van Koefnoen op een prime-time tijdslot van vrijdagavond op Nederland 2 trekt 1 miljoen kijkers.
Ik bedoelde ook meer dat ik de gehele programmering van Yorin en niet echt vindt uitspringen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:04 schreef Opie het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk geen verstand van kijkcijfers want een aantal van 705.000 kijkers op een zender als Yorin rond 22:00 op een donderdagavond is bizar goed.
Ter vergelijking, de "intelligente" humor van Koefnoen op een prime-time tijdslot van vrijdagavond op Nederland 2 trekt 1 miljoen kijkers.
mag ik vragen wat jij intelligente humor vindt?quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En jij blijkbaar niet van 'intelligente' humor... want Koefnoen is echt slecht
ft Ali B.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:36 schreef S-Two het volgende:
en ze hadden het ook steeds over het nummer kutmarrokanen, maar dat nummer is toch echt van Raymzter en niet van Ali
quote:Vanavond te gast bij Jensen:
Met bokshandschoenen komt bestsellerschrijfster Heleen van Royen op en deelt, voordat zij plaats neemt op de rode bank naast Jensen, eerst een paar rake klappen uit. Op zondag 10 oktober moet zij het namelijk in de boksring opnemen tegen presentatrice Ellemieke Vermolen voor het programma Sterrenboksen.
Acteur Tygo Gernandt gaat een serieus gesprek aan met de host van de show en vertelt onder meer uitgebreid over zijn drugsgebruik. Daarnaast passeren zijn filmrollen, zijn gektes en zijn afkeer tegen Jan Paparazzi de revue.
Tot nu toe idd niks..ik denk niet dat ik het ga afkijken..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
Overslaan aflevering dus.
Inderdaad, hilarisch!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:19 schreef DarcMarc het volgende:
Die Piet Paulusma imitatie![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:01 schreef Kapmes het volgende:
Wel ene beetje saaie aflevering. Eigelijk zouden de Tokkies vaste gast moeten zijn. Met hun valt vast wel een heel seizoen mee te vullen
Dat is het hoogtepunt van elke aflevering, man! Dat over the top geschreeuw bij zo'n aankondiging. Prachtig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Het blijft ontzettend irritant dat gegil van Jan net voor ieder reclame blok..
Laten we het houden op "ander" gevoel voor humorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:27 schreef BVO het volgende:
Slecht gevoel voor humor dus.
Jonny de Molquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:00 schreef Svensational het volgende:
Anastacia, het ultieme voorbeeld van een Nederlandse acteur
Cool tochquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:44 schreef ps2noob het volgende:
Wat een kneus die jensen.
Kan je Anastacia interviewen maak je er zon ongelovelijk flauwe zooi van.
Oke oke...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:16 schreef Svensational het volgende:
Je kijkt dus wel
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:50 schreef Svensational het volgende:
Laat ik dan ook maar eerlijk zijn, ik vind Jensen steeds irritanter worden
Ik ook. :') Vorig seizoen kon ik de grappen nog wel waarderen maar nu vind ik er niet veel grappigs meer aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:50 schreef Svensational het volgende:
Laat ik dan ook maar eerlijk zijn, ik vind Jensen steeds irritanter worden :')
Ga een leven zoekenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:47 schreef Robertje het volgende:
Gelukkig niet gezien....Ik vroeg me al af waarom ik zo vrolijk ben.
Ja die jan zit er de laatste tijd als bankvulling bij is wel jammerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:14 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het begin echt oersaai, met dat gemiauw.. wou weg zappen, maar gelukkig werd het later wel weer cool..
ps. vind het echt jammer dat Jan niet meer zegt etc..
Priscilla is best redelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 22:41 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat is die Patty Brard een dom mens. Ze haalt het hele programma onderuit.
En die Priscilla, tsssss![]()
Behoorlijkquote:Op donderdag 11 november 2004 23:13 schreef ps2noob het volgende:
Wat een zielige vertoning die brards.....
Je deed het super Pattyquote:Op donderdag 11 november 2004 23:21 schreef patty het volgende:
Ik kan er geen genoeg van krijgen, m'n dochter deed het ook geweldig
nouquote:Op donderdag 11 november 2004 23:25 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Je deed het super Patty![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerquote:Op donderdag 11 november 2004 23:21 schreef patty het volgende:
Ik kan er geen genoeg van krijgen, m'n dochter deed het ook geweldig
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:30 schreef Robertje het volgende:
Ik heb het niet gezien maar het was KUT
Je hoeft toch ook niet in elke hoop stront te stappen om te weten dat het stinkt?quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:40 schreef Smots het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet in elke hoop stront te stappen om te weten dat het stinkt?
Zouden haar borsten echt zijn?quote:Op donderdag 18 november 2004 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een domme gans blijft 't toch, die georgina.
Aan de ene kant heeft die wel gelijk maar soms is het ook wel grappigquote:rayman is laat is leuk omdat hij echte humor heeft. Niet zo voorgekauwd en voorspelbaar als Jensen. Met een van tevoren bedachte, hapklare filmpjes om zijn gasten af te zeiken. Jensen heeft niet de ballen om een bijdehante gast uit te nodigen die hem een keer afzeikt of die hem eindelijk een keer een klap voor zijn pafferige cokesnuifporem geeft
mooiste vrouw van NLquote:Op donderdag 18 november 2004 22:56 schreef Smeich het volgende:
Chantal Janzen...wat een mooi poppetje toch he![]()
Ik vind meneer DefP nog uiterst mild.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Stond nog een mooi stukje over jensen in de vara gids
Def P zij dit Osdorp Posse
[..]
Aan de ene kant heeft die wel gelijk maar soms is het ook wel grappig
Ik vind haar ook leukquote:Op donderdag 18 november 2004 23:12 schreef milagro het volgende:
ik vond Georgina wel lief eigenlijk
leuk ook dat interview van Jort met haar destijds
ze had ook leuke laarzen aanquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leukIedereen zit altijd maar zo op haar te zeiken...
Haha, ja dat was leuk om te zien. Je zag ook dat ze wel op haar hoede was omdat ze toch wel onder de indruk was. Liefquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ze had ook leuke laarzen aan
altijd belangrijk natuurlijk
en ik vind haar ook helemaal niet dom overkomen, zeker niet als je zag hoe ze Jort bij hun 1e ontmoeting op zijn plaats zette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |