Kom ik daar ook weer eens een keer. Sowieso een gezelliigere plaats dan Rotterdam.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:31 schreef Vork het volgende:
Zo te zien is Utrecht wel de meest voorgestelde (m)eetplaats.
iN Delftshaven zit anders wel het lekkerste restaurant van NL!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Kom ik daar ook weer eens een keer. Sowieso een gezelliigere plaats dan Rotterdam.
Volgens www.iens.nl (utrecht -> centrum -> vegetarisch) is er ook nog een andere, aan de kelder,met goede recencies.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:07 schreef bloempjuh het volgende:
Wat zijn de restaurant-suggesties? Milky weer?
Lekker pittige curry.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef bloempjuh het volgende:
Topic-schop.
Wat eten jullie, lieve mede-vego's, het liefst als het zo warm is als vandaag?
Ik zit nu (vervroegde avondmaaltijd) gado-gado maaltijdsalade van de Jumbo te eten (met sticker: Vegetarisch!) en ik vind het erg lekker. Ik mis alleen een blaadje 'echte' sla dus die pak ik er zo nog even bij.
Ik heb het wel eens van buiten gezien, ziet er erg leuk uit.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:44 schreef RaisinGirl het volgende:
Overigens kan ik in Den Haag het restaurantje de Wankele Tafel van harte aanbevelen. Een paar weken geleden heb ik daar weer 'es gegeten, en ik vind het altijd weer een succes.
"Al meer dan 16 jaar is restaurant De Wankele Tafel een begrip in zowel Den Haag als bij dierenbeschermers in het hele land. Thijs Hogervorst weet zijn gasten al die tijd al uiteenlopende vegetarische gerechten voor te schotelen in een informele sfeer. Specialteiten hierbij zijn de rijstmaaltijden en taco's.
Uniek is de wekelijks wisselende menukaart en de betaalbaarheid van de gerechten. Voor 15 euro eet je hier al een compleet menu met voorafje, hoofdmaaltijd en toetje."
Het restaurantje is wel heel klein dus met grote groepen kun je er moeilijk terecht.
Wat denk je, dit jaar nog?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef thabit het volgende:
Als de plaats nu vrijwel zeker Utrecht is, dan moeten we misschien maar een datum gaan prikken.
Valess vind ik ook niks, droog en smakeloos. Quorn is vaak wel erg lekker, bereid uit paddestoeltjes, en ik gebruik zelf vaak gewoon vegetarisch fijngehakt voor bij de pasta of chili, wel wat extra kruiden maar dan kun je een heel lekkere maaltijd neerzetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb een vriendin die vegetariėr is, en wat zijn nou lekkere recepten of producten.
Die tofuburgers, en dat vales wil ik haar niet aandoen. Zo goor
Heel leuk restaurantje ! dat ze dat allemaal kunnen maken in zo'n klein keukentjequote:Op zondag 15 mei 2005 22:44 schreef RaisinGirl het volgende:
Overigens kan ik in Den Haag het restaurantje de Wankele Tafel van harte aanbevelen. Een paar weken geleden heb ik daar weer 'es gegeten, en ik vind het altijd weer een succes.
"Al meer dan 16 jaar is restaurant De Wankele Tafel een begrip in zowel Den Haag als bij dierenbeschermers in het hele land. Thijs Hogervorst weet zijn gasten al die tijd al uiteenlopende vegetarische gerechten voor te schotelen in een informele sfeer. Specialteiten hierbij zijn de rijstmaaltijden en taco's.
Uniek is de wekelijks wisselende menukaart en de betaalbaarheid van de gerechten. Voor 15 euro eet je hier al een compleet menu met voorafje, hoofdmaaltijd en toetje."
Het restaurantje is wel heel klein dus met grote groepen kun je er moeilijk terecht.
Ze eet geen vlees, ze is niet biologisch of zo. Het zou fijn zijn als er echt een lekker recept is, zodat we er allemaal van kunnen eten en niet alleen zij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:28 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Valess vind ik ook niks, droog en smakeloos. Quorn is vaak wel erg lekker, bereid uit paddestoeltjes, en ik gebruik zelf vaak gewoon vegetarisch fijngehakt voor bij de pasta of chili, wel wat extra kruiden maar dan kun je een heel lekkere maaltijd neerzetten.
En als je haar echt blij wil maken zorg dan voor een lekker biologisch eitje erbij, en biologische pasta & sla is ook meestal wel te krijgen.
hoi Toeps
Goed gekruid scheelt meestal al zoveel of iets 'eetbaar' is of 'lekker'. Als er iets is waar we in deze keuken geen gebrek aan hebben zijn het kruiden en specerijenquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:28 schreef beestjuh het volgende:
Valess vind ik ook niks, droog en smakeloos. Quorn is vaak wel erg lekker, bereid uit paddestoeltjes, en ik gebruik zelf vaak gewoon vegetarisch fijngehakt voor bij de pasta of chili, wel wat extra kruiden maar dan kun je een heel lekkere maaltijd neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |