Serieus Gijs,quote:Notorious_Roy heeft aangegeven het te druk met zijn studie te hebben om het modwerk in GAM goed uit te kunnen blijven voeren.
zoals onze FA bvquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:06 schreef yvonne het volgende:
Dag Oldenzaaltjuh
Het was een HEL om onder je te werken. Ben blij dat ik daar nu vanaf ben.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:06 schreef yvonne het volgende:
Dag Oldenzaaltjuh
Ik mocht altijd bovenop.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was een HEL om onder je te werken. Ben blij dat ik daar nu vanaf ben.
Komt die dan op de GC?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:10 schreef vosss het volgende:
positief: N_R, je hebt dalijk wel een zee van tijd over voor S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:24 schreef BMH het volgende:
Toch ga ik een mailtje sturen.![]()
Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:53 schreef Bastard het volgende:
Bedankt Roy, voor je inzet en je makkelijk in omgang zijnde modschap. Kunnen andere modjes nog wat van leren.
Ik hoop dat er een waardige opvolger mag komen.
kappe nu over TASquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:Het waren 2 fanTAStische dagen
Xbox mod!quote:Op woensdag 10 maart 2004 05:21 schreef MrSubtle het volgende:
Zo. krijgen we nou een PS2-only mod?
(ow en goed gedaan blah blah)
daar is er al een van, ik ben behoudend en ik wil weer een nintendo modjequote:Op woensdag 10 maart 2004 10:27 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Xbox mod!
Bastard of Strol, of Chocobo natuurlijk. En dan met Geilding als sidekick.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie verwachten/willen jullie als mijn opvolger? Daar ben ik wel benieuwd naar
hahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:09 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb niet gesolliciteerd. Al ben ik wel slim, zet ik xbox op de 1e plaats en mogen gamecube kinbdertjes niet meer posten![]()
ik denk dat ik best kans zou maken![]()
Als mij maar niemand noemt dan vind ik het prima verderquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie verwachten/willen jullie als mijn opvolger? Daar ben ik wel benieuwd naar
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:13 schreef Rodie83 het volgende:
Ik denk bij nader inzien eigenlijk vosss
Wat T zegtquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:13 schreef Mister_T het volgende:
Bastard![]()
stiekem wil ie welquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Als mij maar niemand noemt dan vind ik het prima verder
bastard krijgt niet mijn stem, al is het alleen maar omdat ik dit lees op zijn ign page:quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Anyway, Bastard krijgt ook mijn stem, al is het alleen al omdat ie zo'n mooie auto heeft
Bak bier enje hebt mijn stemquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:04 schreef gieling het volgende:
10 euro voor degene die mij aanprijst
Zeker weten?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:14 schreef Bastard het volgende:
Nee jongens, ik ben het al eens geweest en ik ben nog steeds helemaal blij met mn keuze toen om er mee te stoppen.
Maar bedankt voor de stemmen
Yep.. ik heb alleen maar meer redenen erbij gekregen zelfsquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker weten?.
Ik hoef me toch niet aangesproken te voelen he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep.. ik heb alleen maar meer redenen erbij gekregen zelfs
Nee hoor, jij nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoef me toch niet aangesproken te voelen he?.
Mijn dag is meteen naar de klotequote:Op woensdag 10 maart 2004 17:14 schreef Bastard het volgende:
Nee jongens, ik ben het al eens geweest en ik ben nog steeds helemaal blij met mn keuze toen om er mee te stoppen.
Maar bedankt voor de stemmen
Vind ik zelf ook een heel goed alternatief inderdaad.. of Bartje Twi misschien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:47 schreef Markster het volgende:
gieling natuurlijk!
cube minded?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:51 schreef mordradead het volgende:
gieling is wel een goed id(10 euro...) hij is tenminste cube-minded
grapje tochquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:51 schreef Markster het volgende:
[..]
cube minded?
ow ik trek me bod terug.
chocobo!
Hé, alle consoles zijn goed, ik heb alleen geld voor 1quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:51 schreef Markster het volgende:
[..]
cube minded?
ow ik trek me bod terug.
chocobo!
Had je vader die niet betaaldquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:37 schreef gieling het volgende:
[..]
Hé, alle consoles zijn goed, ik heb alleen geld voor 1
Enige die bij mij opkwam.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:09 schreef Jebus het volgende:
Chocobo! hij ownt alle consoles.
Ehhhquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:32 schreef Guusie het volgende:
[..]
Had je vader die niet betaald![]()
*internet bankieren opent*quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:02 schreef Markster het volgende:
[..]
dat is dan 10 euro
Ik ben wel erg streng *insert zweepsmiley*quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:03 schreef mordradead het volgende:
khadgar idd ook goeie keus met veel verstand van zakenwie maakt er een poll
* Khadgar nomineert Lexiequote:Op woensdag 10 maart 2004 23:40 schreef Lexie het volgende:
Ik ben er ook nog.
*Verbaasd kijkt hoe iedereen wegrent*.
American Mcgee's Alicequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:00 schreef Markster het volgende:
hey kahdgar, waar is die kat ook alweer van, ik kom er niet op
Every picture tells a story... Sometimes we don't like the ending... Sometimes, we don't understand it...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:00 schreef Markster het volgende:
hey kahdgar, waar is die kat ook alweer van, ik kom er niet op
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:10 schreef mordradead het volgende:
chocobo of tain miss.
Inderdaadquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
Lexie, twi of tain zouden inderdaad ook goede keuzes zijn.
Wat lopen er eigenlijk veel goede users in GAM rond!
grmbl....quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
Lexie, twi of tain zouden inderdaad ook goede keuzes zijn.
Wat lopen er eigenlijk veel goede users in GAM rond!
quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn users in GAM
Oh dit verspoedigt m'n uitverkiezing zeker niet echt heh?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:31 schreef speknek het volgende:
Ik wil! Ik wil! Xbox pauper topics sluiten...
Not as long as I live..quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh dit verspoedigt m'n uitverkiezing zeker niet echt heh?.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Not as long as I live...
*noteert*quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:54 schreef Lexie het volgende:
Ik ken iemand met een Xbox.
Geen voorspelling dit keer? Ik kan me herinneren dat je dat wel redelijk konquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:11 schreef febster het volgende:
Chocobo is de afgelopen keren ook al tig keer geprezen ende gevraagd maar telkens wilde hij niet dus ik denk eerlijk gezegd dat hij dit keer ook niet zal toehappen
Desondanks blijft hij een goede kandidaat maar ook Khadgar kan mijn voorkeur wegdragen
Ik voorspel dat Khadgar de nieuwe mod van GAM wordtquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen voorspelling dit keer? Ik kan me herinneren dat je dat wel redelijk kon
Af en toe, de laatste keer was DOA: extreme volleyballquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*noteert*
Speel je er wel eens op?
Jij bent eerste keuze giebel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:39 schreef gieling het volgende:
grmbl....
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
gieling, Khadgar of BMH.
As if you actually livequote:Op donderdag 11 maart 2004 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Not as long as I live...
Ik zou jou best als medemodje willen hoor..quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:58 schreef speknek het volgende:
[..]
As if you actually live.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb al ervaring met medemodjes die zich dagelijk op hun GC afrukken,.
Nee, niet Rodie83. Die speelt alleen maar RB3 en heeft daardoor geen tijd voor Fokquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:13 schreef Rodie83 het volgende:
Hee Daggla, zou ik een kans maken?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou jou best als medemodje willen hoor...
Ik heb al ervaring met medemodjes die zich dagelijk op hun GC afrukken,.
khadgar for presidentquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:39 schreef Khadgar het volgende:
Maar ik moet dus maar een sollicitatiemail gaan sturen, zie ik aan de meningen hier
Yepquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:39 schreef Khadgar het volgende:
Maar ik moet dus maar een sollicitatiemail gaan sturen, zie ik aan de meningen hier
Je moet wel met mij werken he?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:39 schreef Khadgar het volgende:
Dus 3x daags je XBOX nemen en zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je moet wel met mij werken he?.
Dat is geen probleem enzo, zolang jij de xbox kooptquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus 3x daags je XBOX nemen en zo..
Hij gaat er wel een kopen helaasquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je moet wel met mij werken he?.
Was jij niet degene die rond de kerst helemaal overtuigd was van het feit dat ie een XBOX ging kopen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij gaat er wel een kopen helaas
Gelukkig heb ik optijd het licht gezien.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was jij niet degene die rond de kerst helemaal overtuigd was van het feit dat ie een XBOX ging kopen?.
Wacht maar, hij komt er nog wel..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik optijd het licht gezien.
Als M$ die ene Japanse RPG developper opkoopt jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wacht maar, hij komt er nog wel...
En dankzij wie was dat ook alweerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik optijd het licht gezien.
Mijn favo GAM userquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:19 schreef gieling het volgende:
[..]
En dankzij wie was dat ook alweer
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was jij niet degene die rond de kerst helemaal overtuigd was van het feit dat ie een XBOX ging kopen?.
Als iemand een PS/2 wil hebben, in ruil voor een xbox, kom maar hierheen!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
zal ik eens wat grappigs vertellen, ik zou er eerstr ook eentje kopen, toen maar ipv xbox een ps2 aangeschaft imho een veel betere aanschaf
![]()
Moehahaha kom op zeg, er zijn veel gekken op de wereld, maar zo'n gek?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:38 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Als iemand een PS/2 wil hebben, in ruil voor een xbox, kom maar hierheen!
die khadgar is idd best wel raar dat hij zijn ps2 voor een xbox wil ruilenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:03 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Moehahaha kom op zeg, er zijn veel gekken op de wereld, maar zo'n gek?
ok wie is het geworden?quote:Interesse? Stuur dan je mailtje vóór zaterdag 18:00 uur naar forum@fok.nl. Bedankt alvast voor je eventuele interesse!
Half GAM heeft zich opgegevenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:23 schreef Tain het volgende:
[..]
ok wie is het geworden?
* ongeduldig is
ja, maar ik niet hequote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Half GAM heeft zich opgegeven
Ik heb mij niet via de email aangemeld. Mochten ze me willen kunnen ze het wel vragen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, maar ik niet he![]()
ik hoop btw dat khadgar het wordt want dat vind ik en dan mijn wil zal geschieden (of zoiets dergelijks hoop ik)
Die worden het allebei nietquote:Op zondag 14 maart 2004 01:22 schreef Markster het volgende:
[..]
nee, FF!
jammer maar is er al iets bekend over de uitslag??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:37 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik heb mij niet via de email aangemeld. Mochten ze me willen kunnen ze het wel vragen.
kloptquote:Op zondag 14 maart 2004 10:41 schreef twi het volgende:
Zal nog wel een dagje (of twee) duren verwacht ik
wat.... gaat roy stoppen???quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
Notorious_Roy stopt met GAM, nieuw modje gezocht!
Voor al je inzet in GAM en uitstekend modden! Ik vond het in ieder geval leuk om samen met je te moderaten en ook als user had ik het daarna prima naar mijn zin in GAM!
Ondanks je soms twijfelachtige gamessmaak en Nintendo-fetisch hoop ik je nog vaak als user te zien posten! Ik heb nu in ieder geval wel meer redenen om de FP te bezoeken!
Alleen,
[..]
Serieus Gijs,
Wahahahahaha, riiiiiiiiiiiiiiiiiiight!![]()
![]()
:'(
No shit sherlocquote:Op zondag 14 maart 2004 13:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
wat.... gaat roy stoppen???![]()
![]()
WATquote:Op zondag 14 maart 2004 13:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
wat.... gaat roy stoppen???![]()
![]()
Uiteraard, meer tijd daarvoor nuquote:nouja roy als je maar blijft gamen he...
Een watquote:(o enne geen xbox kopen)
RE = resident evilquote:Op zondag 14 maart 2004 02:00 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die worden het allebei niet
Voor de nieuwe mod: Eerste note voor Royquote:Op zondag 14 maart 2004 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een wat
mooi, dan kunnen we user Notorious_Roy meteen een ip-ban aansmerenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, ik heb wel meer notes
Dan blijven we dus collega'squote:Op zondag 14 maart 2004 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf crew he![]()
je bent er wel hééél erg van overtuigd he?!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef gieling het volgende:
[..]
Dan blijven we dus collega's
check PIquote:Op maandag 15 maart 2004 08:56 schreef Guusie het volgende:
[..]
je bent er wel hééél erg van overtuigd he?!
Heb jij nu eigenlijk een mailtje gestuurd?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik mocht het eigenlijk nog niet vertellen, maar Rockstah en Capibar worden de nieuwe Duomods op Gam.
Nop. Ik blijf liever relkloon.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:04 schreef febster het volgende:
[..]
Heb jij nu eigenlijk een mailtje gestuurd?
Daar gaat mijn voorspellingquote:Op maandag 15 maart 2004 12:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nop. Ik blijf liever relkloon.
ik mag hopen van niet zeg, die kereltjes zijn nog jonger dan mijquote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik mocht het eigenlijk nog niet vertellen, maar Rockstah en Capibar worden de nieuwe Duomods op Gam.
En een stuk vervelenderquote:Op maandag 15 maart 2004 13:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet zeg, die kereltjes zijn nog jonger dan mij![]()
nieuweling, dat is gelukkig enkelvoudquote:Op maandag 15 maart 2004 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindinzending mailtjes was afgelopen zaterdagIn de loop van deze week komt onze nieuweling, en dan zal ik ook zwart worden
Zo druk is het nou ook weer niet in GAMquote:Op maandag 15 maart 2004 13:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
nieuweling, dat is gelukkig enkelvoud
nee maar omdat khadgar zei rockstah (hmm, klinkt breezerquote:Op maandag 15 maart 2004 13:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zo druk is het nou ook weer niet in GAM.
Volgens mij wast dat licht sarcastischquote:Op maandag 15 maart 2004 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee maar omdat khadgar zei rockstah (hmm, klinkt breezer) en capibar en das toch wel (bijna) meervoud
Mwahquote:Op maandag 15 maart 2004 13:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Volgens mij wast dat licht sarcastisch
ja, maar ik ga van het ergste uit en dan valt het altijd weer meequote:Op maandag 15 maart 2004 13:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Volgens mij wast dat licht sarcastisch
Was wel te verwachten hequote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee maar omdat khadgar zei rockstah (hmm, klinkt breezer) en capibar en das toch wel (bijna) meervoud
Ja sorry, ik zei nog "neem gieling nou", maar Noot wou persé Capibar, en die wou niet zonder Rockstah. Dus is Daggla er ook uit getieft.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:45 schreef gieling het volgende:
[..]
Was wel te verwachten he
Ja, nou lekker dan,quote:Op maandag 15 maart 2004 15:02 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zei nog "neem gieling nou", maar Noot wou persé Capibar, en die wou niet zonder Rockstah. Dus is Daggla er ook uit getieft.
Hmm alleen de PTA mods kan ik niet over oordelen, maar dat zijn PTA mods, dus dat zal ook wel niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:56 schreef gieling het volgende:
Ja zeg, die forum crew hebben ook levens hoor
Sommige dan
Had ik je dat nog niet verteldquote:Op maandag 15 maart 2004 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, nou lekker dan,.
Ja, die roy wil nou eenmaal nooit luisteren hequote:Op maandag 15 maart 2004 15:02 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zei nog "neem gieling nou", maar Noot wou persé Capibar, en die wou niet zonder Rockstah. Dus is Daggla er ook uit getieft.
Die was me alllaang opgevallen hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 09:45 schreef gieling het volgende:
[..]
check PI
Wiequote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
2 kereltjes van 14 jaar die:quote:Op maandag 15 maart 2004 15:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wie
Shit, had ik toch moeten solliciterenquote:Op maandag 15 maart 2004 16:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
2 kereltjes van 14 jaar die:
1-veels te laat op bed gaan
2-het alleen over breezers en school hebben
3-shizofreentje spelen in slowchat
4-uitermate geschikt zijn om mod te zijn aangezien ze genoeg vrije tijd hebben
ik ken er nog wel een paar verzinnen maar ik ben moe
Komt je nu mee aan, na 4 pagina'squote:Op maandag 15 maart 2004 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Noot, ik zal je missen.. Dat meen ik echt..
Wie je ook vervangt, het zal niet hetzelfde zijn...
Dag en bedankt voor het warme onthaal op GAM..
Ik bewaarde het voor het laatste moment..quote:Op maandag 15 maart 2004 21:06 schreef gieling het volgende:
[..]
Komt je nu mee aan, na 4 pagina's
Maar het is wel lief
cuntje van mequote:Op maandag 15 maart 2004 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bewaarde het voor het laatste moment...
Dank jequote:Op maandag 15 maart 2004 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Noot, ik zal je missen.. Dat meen ik echt..
Wie je ook vervangt, het zal niet hetzelfde zijn...
Dag en bedankt voor het warme onthaal op GAM..
uiteraardquote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
maar je hebt wel een mooie avatarquote:Op maandag 15 maart 2004 22:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
uiteraard![]()
jaaaaaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn jullie er klaar voor...
Word ik het toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
neequote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zal wel moeten he..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:07 schreef speknek het volgende:
Zouden we er ooit klaar voor zijn?
don't count on it.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zal wel moeten he...
Leuke nieuwe haarkleur heb je trouwens.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
don't count on it.
toepasselijk?!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuke nieuwe haarkleur heb je trouwens..
Ik denk dat het vandaag bekend gemaakt wordt..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:57 schreef speknek het volgende:
Fucker, het wordt gewoon iemand anders heh?
Er staat trouwens nog een vraag open van een hele tijd terug op je ICQ,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:05 schreef speknek het volgende:
*pakje, voor het geval dat, alvast afstoft.
[afbeelding].
Ik ben al jaren niet meer op ICQ geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er staat trouwens nog een vraag open van een hele tijd terug op je ICQ,.
Icq is uit schatquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat trouwens nog een vraag open van een hele tijd terug op je ICQ,.
Oude garde en zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:57 schreef gieling het volgende:
[..]
Icq is uit schat
Persoonlijk vind ik de hints van daggla wel erg duidelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:13 schreef speknek het volgende:
Wie wordt het nou?. grmbl.
.
I just loooooooove playing games,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:14 schreef gieling het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de hints van daggla wel erg duidelijk
**********************************************GAME OVER**********************************************quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
I just loooooooove playing games,.
Ja, ik ga je de nieuwe mod dan ook nog regelmatig gewoon lastigvallen in de crewchat.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:00 schreef speknek het volgende:
Ga je trouwens wel gewoon door met je FP werk, Roy?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
Gefeli speknek! Kom je nu ook in het xbox topic?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
het xbox topic
juig maar niet te hard! wie het laatst lacht lacht het best!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:49 schreef speknek het volgende:
[afbeelding],
[afbeelding],
[afbeelding],
[afbeelding].
Die heb je dan bij deze gekregenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:50 schreef speknek het volgende:
Maar serieus, ik heb zelf ook nog helemaal geen bevestiging ofzo gehad.
Geen ideequote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Why the hell feliciteert iedereen speknek?.
Ja, idd..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen ideeIk bedoel, zijn broer is al crew, en één per familie is genoeg. Anders krijg je zo'n Robh idee
be-ter le-zen (zegt mijn leraar duits altijd zo alleen dan met le-renquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:25 schreef capibar het volgende:
ik zie nu pas dat khadgar heeft gezegt dat ik GAM mod ga worden
dat moest je geheim houden,khad!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |