abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2004 @ 18:42:11 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17604242
Notorious_Roy heeft aangegeven het te druk met zijn studie te hebben om het modwerk in GAM goed uit te kunnen blijven voeren. Vandaar dat we hierbij dus op zoek gaan naar een nieuwe duomoderator, naast Dr.Daggla, voor dit lekker lopende forum.

Speel je graag Games? Vind je het ook leuk om erover te discussiëren en denk je dat je ook in staat bent om discussies van anderen te beoordelen en indien nodig bij te sturen? Gooi dan gerust een balletje op via forum@fok.nl. Meldt in ieder geval de dagen/tijden die je online kunt zijn, en geef s.v.p. ook wat andere zinvolle achtergrond-info, zoals het platform waarnaar je interesse het meest uitgaat (PC, X-Box, etc) en/of andere zaken die van belang kunnen zijn voor ons om de juiste keuze te maken.

Interesse? Stuur dan je mailtje vóór zaterdag 18:00 uur naar forum@fok.nl. Bedankt alvast voor je eventuele interesse!

Wij willen N_R bedanken voor zijn tijd als GAM-modje. Hij blijft overigens wel Reviews doen, en zal derhalve gewoon crewlid blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 09-03-2004 19:29:55 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')