Take on me is de titel meen ik.. das die zwart/wit clip in tekenstijl toch ?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Dizer het volgende:
Ok Please!!!!!! Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. den zelfs eerste helf jaren 90.
De clip is geloof ik zwart wit en het wordt door een man gezongen met iets wat lijkt op dit:
Go Go got to gogo.. Bring it on me...Bring it you...
Please ik ben echt suf aan het zoeken en kan het gewoon niet vinden.
Ik weet echt niet meer hoe het nummer heet en wie die artiest is. Geloof niet dat hij nog veel nummers heeft gemaakt..
Toeval zeg, die zoek ik ook... Iemand enig id?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:15 schreef cyberjoy het volgende:
Ik ben op zoek naar een (house) nrtje dat word gebruikt in de muziekjes bij "Je echte leeftijd" van RTL4. Weet iemand de titel / maker van het nr?
Wouter.
Sarah McLachlan - Adia?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:10 schreef Frenkel het volgende:
Ik zoek dat nummer van dat vrouwtje achter de piano bij Club MTV,
dat zingt, we are all in(n)ocent, believe me.....
rustig nummertje, maar kan er zo niet op komen van wie dat is...
the calling - where ever you goquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:09 schreef snarfbreda het volgende:
Zoek ook een nummer met de tekst
If i could then i would, i'll go wherever you will go.
Run away wuth my heart, run away with soul.
If i could turn back time, i'll go wherever you will go
Word wel vaak gedraaid op de radio en het is ook niet helemaal nieuw, denk ik.
Zat aan iets van live of di-rect te denken.
Iemand een idee?
http://www.letssingit.comquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:13 schreef snarfbreda het volgende:
Of waar kan ik op internet mbv een stukje tekst een nummer vinden??
Ja! dank u!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:13 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Sarah McLachlan - Adia?
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, dan kan ik het hier ook maar vragen!
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de Masters of Hardcore CD, waarop het nummer Bass D. Ft. King Matthew - Partyfreakz op staat. Ik geloof dat het een dubbel-cd betreft, óf uit 2001 óf uit 2002.
Ik ben zelf wel heel veel mix/live/compilatie-albums tegengekomen waarop het nummer stond, maar waar het niet de goeie CD betrof. Het moet dus echt die MOH-CD zijn.
Als er iemand is die 'em wél kan vinden (na uitgebreid zoeken ben ik 'em nog steeds niet tegengekomen), zal mijn dank eeuwig zijn
Ik bedoelde de MP3, de tekst had ik al. Van dit nr iigquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:04 schreef Conflict het volgende:
Mooi, mooi, mooi man.
Zoepen als een grote en te keer gaan als een beest.
Moeilijk he? Google
Da Cloot - Get Uppa!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:55 schreef Faviola het volgende:
IK zoek een ouder nummer wat jaar of 2 geleden helemaal in was door een reclame, helaas weet ik niet meer waar de reclame van was, anders had ik wel op ster.nl gekeken...
het is een bekend nummer en dit kwam er in voor:
GETAPPAAAAAH....en dan stond er een man aan de weg ofzoiets, iets met een auto in ieder geval, van dit nummer is een remix gemaakt en die zoek ik ! iemand enig id ??
jeeeeeeejquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:03 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Da Cloot - Get Uppa!
The Masochist - ODquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:27 schreef made het volgende:
Ja ik zoek ook een nummer....
Het is een oud gabber nummer
Text :
"Mr. Cook?"
"Yes?"
"You have a son named Robin? Robin Cook, age 17?"
"Yes."
"I'm sorry, Mr. Cook. You better come down to the station house. Your son is dead."
En dan hoor je z'n hart kloppen en dat wordt dan een beatline.
Het nummer is iig van Tori Amos...Denk ik...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:16 schreef Raenius het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer wat je nu hoort tijdens de reclames voor de nieuwe afleveringen van Buffy the Vampire Slayer....
Iemand enig idee?
- Raenius
againquote:uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
Het 'latino-liedje' in de film Bad Boys 2..
dat Johnny Tapia het zusje van die ene bezoekt op het strand, tis voordat ze het drankje krijgen en gaan zwemmen..
is door reclamebureau volgens www.ster.nlquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:39 schreef Phreak het volgende:
goed hier nog een keer proberen dan..
als je naar www.doritos.nl gaat hoor je een nummer..
van wie is het en welk nummer ??
thnx![]()
ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:23 schreef YoGi_Berra het volgende:
uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
dat Johnny Tapia het zusje van die ene bezoekt op het strand, tis voordat ze het drankje krijgen en gaan zwemmen..
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Dizer het volgende:
Ok Please!!!!!! Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. den zelfs eerste helf jaren 90.
De clip is geloof ik zwart wit en het wordt door een man gezongen met iets wat lijkt op dit:
Eh Eh Rock to go go...
Bring it on me...Bring it you...
Ik weet echt niet meer hoe het nummer heet en wie die artiest is. Geloof niet dat hij nog veel nummers heeft gemaakt..
Sladequote:Op woensdag 10 maart 2004 01:15 schreef Solinski het volgende:
so here it is merry christmas, everybody's having fun
artiest??
Wham - Wake me up before you goquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:15 schreef Dizer het volgende:
Nee jij bedoeld Aha - Take on Me... maar dat is het niet
Maar thx iig
Welk western muziekje? Heb je toevallig een nummer waarin je het kan horen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:10 schreef MOD het volgende:
Hooi ik zoek een nummer, met als intro het welbekende western muziekje "Clint Eeastwood" maar gaat over in een sevig stukje punkmuziek
eerder werd al "The Vandals - I Want To Be A Cowboy" genoemd maar das niet het nummer wat ik zoek....
Iemand anders nog een idee waarover ik het heb?
come to daddy - aphex twin misschien?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:09 schreef ByteMe het volgende:
Ah mooi..
zoek een nummer dat een ontzettende takke herrie heeft en in de titel het woord daddy.. wordt niet in gezongen meen ik.
LOL!! Wham..nee hoor dat is hem nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 02:12 schreef phantium het volgende:
[..]
Wham - Wake me up before you go
Bedoel je die?
Hmm na ik je andere post las zal het wel niet.
Deadkirks - Mr Kirk, Your Son Is Deadquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:27 schreef made het volgende:
Text :
"Mr. Cook?"
"Yes?"
"Yes."
"I'm sorry, Mr. Cook. You better come down to the station house. Your son is dead."
Klinkt in mijn oren als Kelis - Caught out there .... maar dat zal wel niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:13 schreef Klonk het volgende:
Zo ik heb er weer een voor de kenners:
een paar jaar oud voor mijn gevoel, een donker meisje wat in het clipje d'r halve (hotel)kamer afbreekt na een ruzie (?), titel was volgens mij iets met rain![]()
still unsolved...:(quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:23 schreef YoGi_Berra het volgende:
uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
Die zoek ik dus nog steeds! Maar nu wil ik ook nog een ander nummer weten!quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, dan kan ik het hier ook maar vragen!
Ik ben al geruime tijd op zoek naar de Masters of Hardcore CD, waarop het nummer Bass D. Ft. King Matthew - Partyfreakz op staat. Ik geloof dat het een dubbel-cd betreft, óf uit 2001 óf uit 2002.
Ik ben zelf wel heel veel mix/live/compilatie-albums tegengekomen waarop het nummer stond, maar waar het niet de goeie CD betrof. Het moet dus echt die MOH-CD zijn.
Als er iemand is die 'em wél kan vinden (na uitgebreid zoeken ben ik 'em nog steeds niet tegengekomen), zal mijn dank eeuwig zijn
Eh Eh Rock to go go...
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet zeker maar dacht echt dat het een zwart/wit clip was. De zanger gaat op een gegeven moment vrijen met een vrouw in bed. Zij ligt onder hij ligt boven en hij blijft doorzingen.
Er komt ook een jochie in de clip voor. Ik geloof dat ik me ook nog iets herriner met een zwarte hoed. De johie en de zanger kennen elkaar in de clip. Geloof dat dat joch zelfs aanwezig op de kamer terwijl de zanger met die vrouw aan het vrijen is...
Joss stone. Naam van nummer is even ontschoten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het nummer wat gezongen word door een 16 jarig meisje. Het is soul en ze word vergeleken met Arita Franklin. Ze is blond. Ik kan niet op haar naam + titel komen.
Joss Stone - Fell in Love With a Boy?quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het nummer wat gezongen word door een 16 jarig meisje. Het is soul en ze word vergeleken met Arita Franklin. Ze is blond. Ik kan niet op haar naam + titel komen.
Thanxquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:42 schreef Frozen het volgende:
[..]
Song van Pulp Fiction is van The Revels en heet Comanche (Bring out the gimp) .
Jup, thxquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:43 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Joss Stone - Fell in Love With a Boy?
Je weet het niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:00 schreef PteV het volgende:
edit: nevermind
Ik ben absoluut geen TMF-kijker dus ga het even op de gok doen, het enige trance nummer waarvan ik weet dat het tmf-publiek dat waardeert is volgens mij Motorcycle - As the rush comes...maar vraag me niet welke clip er bij zitquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef Sann_e het volgende:
ok, heb een verzoekje. tis een nummer, waarvan ik me dus totaal niet meer kan herinneren hoe het gaat ( wat een indruk moet het op me gemaakt hebben) maar ik zag vandaag bij TMF de clip met andere muziek erbij. dus misschien kan iemadn mij nummer en uitvoerende vertellen als ik verklap dat de clip als volgt gaat:
meisje en jongen liggen in een bed, beetje te vrijen, en dan duikt dat meisje onder de lakens en opeens is ze verdwenen, en dan gaat die jongen haar ook zoeken, onder de lakens, en dan zitten ze mekaar een tijdje achterna.
Opeens komt die jongen dan zo'n blond meisje tegen, en dan ziet ie zn vriendin weer, en die is dan jaloers...blablabla. zoiets?
tis een beetje dance-nummer volges mij...
wie o wie??
Die is het niet, want in die clip zie je een vrouw een beetje wazig dansen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:03 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen TMF-kijker dus ga het even op de gok doen, het enige trance nummer waarvan ik weet dat het tmf-publiek dat waardeert is volgens mij Motorcycle - As the rush comes...maar vraag me niet welke clip er bij zit
dat was een antwoord op een andere vraag, volgens mij bedoel jij Solsbury Hillquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:03 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Je weet het niet?![]()
Ja, dat was hem!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:06 schreef PteV het volgende:
[..]
dat was een antwoord op een andere vraag, volgens mij bedoel jij Solsbury Hill
Volgens AMG staat Peter Gabriel niet op die soundtrack, maar ik denk dat je "Solsbury Hill" bedoeltquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:53 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hallo,
Hoe heet toch dat nummer van Peter Gabriel? Het komt ook voor in de film "Almost Famous" en constant komt de tekst (refrein) "And my heart goes boom boom boom" terug .... hoe heet dit nummer nou ?!
Bedankt!![]()
Gerry Rafferty - Baker Street?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zoek ik dus nog steeds! Maar nu wil ik ook nog een ander nummer weten!
Ik gok dat het óf uit eind jaren '80 komt, óf uit de beginjaren van het laatste decennium van de vorige eeuw.
Ik kan helaas geen tekst noemen, maar het merendeel van het nummer wordt begeleid door een saxofoon (erg aanwezig). Op veel momenten is de saxofoon ook het enige wat je hoort, en de saxofonist kan (naar mijn bescheiden mening) echt fantastisch saxofonen
Er staat me iets van bij dat de artiest Robert ... heet, maar dit zou net zo goed ongelooflijk de plank kunnen misslaan! Iemand??
Ja, ik kom er ook net achter dat het niet "Almost Famous", maar "Vanilla Sky" was.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens AMG staat Peter Gabriel niet op die soundtrack, maar ik denk dat je "Solsbury Hill" bedoelt
-edit- te laat
Wie biedt?quote:Hmmm..zo te lezen staat ie er nog niet tussen..
Ik ben dus op zoek naar de artiest en titel van het origineel van The Boogie Pimps - Somebody to love.
Het is een vreselijk bekend liedje, ergens uit de jaren 60 of 70 als ik het goed heb, maar ik kan er niet op komen.
Wie o wie helpt mij uit de brand. Ik heb inmiddels met mijn vraag menig collega en knnis tot wanhoop gedreven, aangezien zij het ook niet wisten.
Maar het is 'em wel!! Mijn dank is grootquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:12 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gerry Rafferty - Baker Street?
Is wel wat ouder dan eind jaren '80, trouwens
Ik heb ff gekeken op allmusic: de plaat komt uit '78 en zo te zien speelt hij zelf geen sax.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar het is 'em wel!! Mijn dank is groot![]()
Bespeelt hij zelf ook de saxofoon? Volgens mij zijn het liedjes als deze die veel mensen aanzetten tot het bespelen van de sax
Uit welk jaar komt 'ie dan wel eigenlijk?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:25 schreef Zander het volgende:
Het origineel van "Somebody to Love" is van Jefferson Airplane, idd uit de sixties.
Raymond van 't Groenewoud - Je Veux L'Amour misschien? Alleen de titel franstalig.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:33 schreef Naamah het volgende:
Ik zoek ook een franstalig nummer en ik denk dat iedereen het kent, is echt heel bekend; rauwe mannenstem die iets van 'je veux l' amour zingt.. vertel!
jep, bedoelde ik! Merci! Hmm.. dacht trouwens dat ik Raymond van 't Groenewoud stom vond.. *past mening een klein beetje aan*quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Raymond van 't Groenewoud - Je Veux L'Amour misschien? Alleen de titel franstalig.
Zembla - La Chemise?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:23 schreef Pronk het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van een Frans groepje (eendagsvlieg) dat een aantal jaren geleden is uitgebracht.
Het is een nummer waarin Franstalig wordt gerapped. En het heeft een refrein waarin normaal Frans wordt gezongen. (zo'n makkelijk deuntje dat snel in je hoofd blijft zitten)
Ik kan me er verder weinig meer van herinneren behalve dat ik het een leuk nummer vond en dat het groepje in de videoclip op een berg stond.
Ik hoop dat iemand me na deze minimale omschrijving verder kan helpen!
Jawel!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:33 schreef Naamah het volgende:
Ey Pronk, is het La Tribu de Dana ofzo?
edit;
moet haast wel
Dans la vallée de Dana La lilala
Dans la vallée j'ai pu entendre les échos.
Dans la vallée de Dana La lilala
Dans la vallée des chants de guerre près des tombeaux.
Manau - La Tribu De Dana
Nej.. dat is die met die verhuiswagen ofzo, toch? Of haal ik nu weer van alles door elkaar. Nej, volgens mij bedoelde ie echt La Tribu De Dana, dat dacht ik al en toen las ik van die berg en dat klopt precies, gaat ook over een vallée wat wel vallei zal betekenenquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:38 schreef YoGi_Berra het volgende:
[..]
Zembla - La Chemise?
alanis morissette - 21 thingsquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:16 schreef Raenius het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer wat je nu hoort tijdens de reclames voor de nieuwe afleveringen van Buffy the Vampire Slayer....
Iemand enig idee?
- Raenius
en jij bedoelt weerquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:38 schreef YoGi_Berra het volgende:
[..]
Zembla - La Chemise?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:25 schreef phantium het volgende:The Vandals - I Want To Be A Cowboy heeft de zelfde intro alleen in het nummer dat ik bedoel begint het gewoon rustig en beschaafdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Welk western muziekje? Heb je toevallig een nummer waarin je het kan horen?
En daar ben ik naar op zoek..Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
Artificial Funk - Togetherquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef Sann_e het volgende:
ok, heb een verzoekje. tis een nummer, waarvan ik me dus totaal niet meer kan herinneren hoe het gaat ( wat een indruk moet het op me gemaakt hebben) maar ik zag vandaag bij TMF de clip met andere muziek erbij. dus misschien kan iemadn mij nummer en uitvoerende vertellen als ik verklap dat de clip als volgt gaat:
meisje en jongen liggen in een bed, beetje te vrijen, en dan duikt dat meisje onder de lakens en opeens is ze verdwenen, en dan gaat die jongen haar ook zoeken, onder de lakens, en dan zitten ze mekaar een tijdje achterna.
Opeens komt die jongen dan zo'n blond meisje tegen, en dan ziet ie zn vriendin weer, en die is dan jaloers...blablabla. zoiets?
tis een beetje dance-nummer volges mij...
wie o wie??
jaaa, dat was em, thnx.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:10 schreef Loutje het volgende:
[..]
Artificial Funk - Together
Five For Fighting - Superman (It's Not Easy)quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:07 schreef Sann_e het volgende:
weer een nummertje om op te sporen:
de tekst gaat ongeveer zo:
I'm more than a bird, more than a plain.... even heroes have the right to bleed.
zoiets
excusez voor het slechte engels
Superman van Five for Fighting (?)quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:07 schreef Sann_e het volgende:
weer een nummertje om op te sporen:
de tekst gaat ongeveer zo:
I'm more than a bird, more than a plain.... even heroes have the right to bleed.
zoiets
excusez voor het slechte engels
overdose heet het nummerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:27 schreef made het volgende:
Text :
"Mr. Cook?"
"Yes?"
"Yes."
Monstertruckdriver.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:42 schreef Frozen het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer dat een paar maanden terug wel eens op tmf te vinden was: getekende zwart wit videoclip, waarin iemand in een auto rijdt als ik mij niet vergis. Constante herhaling van hetzelfde deuntje, instrumentaal. Wordt nu gebruikt bij reclame voor TMF.
Het nummer heet Kiss the rain, zangeres onbekend maar toch bedankt ik hem um inmiddels gevondenquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Klinkt in mijn oren als Kelis - Caught out there .... maar dat zal wel niet?
quote:uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
ik heb het niet gezien maar Trevor Lissauer - About the Sun misschien?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Gisteravond was er in een serie "Nip/Tuck" op NET 5 een liedje te horen. Iets met 'Let's not tell the moon'. Iemand die het gezien/gehoord heeft of weet waar het over gaat? Het werd gezongen door een man. Ondertussen waren de mensen zich aan het uitkleden, dus dat kun je niet gemist hebben.
Eh Eh Rock to go go...
Ik jank nog steeds... Wie helpt me?? Ik moet echt dat nummer hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet zeker maar dacht echt dat het een zwart/wit clip was. De zanger gaat op een gegeven moment vrijen met een vrouw in bed. Zij ligt onder hij ligt boven en hij blijft doorzingen.
Er komt ook een jochie in de clip voor. Ik geloof dat ik me ook nog iets herriner met een zwarte hoed. De johie en de zanger kennen elkaar in de clip. Geloof dat dat joch zelfs aanwezig op de kamer terwijl de zanger met die vrouw aan het vrijen is...
Nee helaas... Om ff aan te geven welk deuntje ik bedoel:quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Er bestaat een Tetris remix, zal em wel zijn...
DJ Venom - Tetris '99
The Deadkirks - Mr Kirk, Your Son Is Deadquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:13 schreef cerialkill het volgende:
[..]
overdose heet het nummer
Wilde gok...David Bowie?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:18 schreef Richie het volgende:
Weet 1 van jullie toevallig wie de artiesten zijn die "heros" zingen in de wanadoo reclame clip? Met name die in de taxi, en tijdens de liefdesscene zijn errug goed!
Tnx,
Richie
Uh ja, maar da's de originele artiest. Hij wilt juist weten wie de uitvoerende zijn van die reclame...quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:38 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Wilde gok...David Bowie?
Supermen Lovers - Starlight?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:23 schreef Keios het volgende:
Ik zoek een frans housenummertje van enkele jaren geleden.
Beschrijving van de videoclip:
Het is een tekenfilm waarbij een klein meisje over een geel pad loopt (beetje zoals de tovenaar van oz) en daarachter springt een Mister Potatohead op het ritme van de bass mee met haar. Er lopen ook nog andere beestjes mee.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:33 schreef MaartenHG het volgende:
Alex Gopher - Party People
Misschien is het Sweet like chocolat van Shanks & Bigfootquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:23 schreef Keios het volgende:
Ik zoek een frans housenummertje van enkele jaren geleden.
Beschrijving van de videoclip:
Het is een tekenfilm waarbij een klein meisje over een geel pad loopt (beetje zoals de tovenaar van oz) en daarachter springt een Mister Potatohead op het ritme van de bass mee met haar. Er lopen ook nog andere beestjes mee.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:42 schreef muts88 het volgende:
Hallo!
Weet iemand misschien hoe dat liedje heet van de axe touch reclame? (als het echt bestaat )
Alvast bedankt!
reactor - feeling the lovequote:Op donderdag 11 maart 2004 21:42 schreef muts88 het volgende:
Hallo!
Weet iemand misschien hoe dat liedje heet van de axe touch reclame? (als het echt bestaat )
Alvast bedankt!
Volgens mij ook, met het hoofd van Che Guevarra als ik me niet vergis?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:05 schreef lukas het volgende:
Bastian - You've got my love (?)
Special D- 1,2,3,4 alivequote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:20 schreef Bouncer2002 het volgende:
hoi
Laatst hoorde ik een nummer en dat ging als volgt: 123 come party with me 456
Leek een beetje op starsplash
Heeft iemadn enig idee van wie dit is?
ALvast bedankt
grtz
Evanescence - My Immortalquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:07 schreef SaskiaT het volgende:
Wie is de artiest van dat liedje dat je de hele tijd op de radio hoort met de tekst "You cried I dried away all of your tears (etc.)" Ik hoor het de hele tijd maar ik heb geen idee wie het zingt.
ik word gek...quote:uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
Tis toch Jan Wayne - 1,2,3 (keep the spirit alive)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:14 schreef pyroxx het volgende:
[..]
Special D- 1,2,3,4 alive
George Michael zingt he..quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:12 schreef phantium het volgende:
[..]
Wham - Wake me up before you go
Bedoel je die?
Hmm na ik je andere post las zal het wel niet.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:59 schreef badboynova het volgende:
help ik zit al heel de dag met een nummer in me hoofd ( nee dit keer geen stemmen) ik ken alleen de titel maar ik zoek een house (als je het nog zo noemt) remix, de titel is: not in love ( yep ik weet dat het al een oude is maar ik wilde hem toch weer een keer horen)
bijna vergeten ik weet niet van wie die house remix is
Of anders Olive - You're Not Alonequote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:17 schreef Schumi01 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
The prophet - Big Boys don't cry
Nas - The Messagequote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:44 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Wie weet waar het meldotieje van brainpowers "je moest waarschijnlijk gaan" live @ pure vandaan komt. Hij komt me namelijk heel bekend voor, en wil er graag de tabs van hebben zodat ik hem op mijn gitaar kan spelen.
vale
Diederik
Volgens mij is het toch echt Shape van Sting!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nas - The Message
Da's Aimee Mann met "Wise Up"quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:25 schreef MisterMonty het volgende:
Is er iemand die me kan helpen met het volgende nummer?
Al een tijdje wordt er op Net5 een promo gemaakt voor de serie Everwood.
Ik ken de serie niet, maar in die promo zit een heel mooi rustig nummer
met een vrouwenstem.
Iemand enig idee hoe die artieste heet en hoe het nummer heet ?
http://www.sbsonline.nl/m(...)net5programma&pid=24 <-- hier kun je de promo zien.
Het is inderdaad "Sting - Shape".quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Shape van Sting!
heb je hier al eens gekeken?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:30 schreef Phreak het volgende:
en ik zoek nog steeds dat nummer uit de doritos reclame !!!!
http://www.doritos.nl .... daar issie te horen.. althans.. 40 sec. ervan....
Iemand anders nog andere ideeën?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:50 schreef Dizer het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:16 schreef Raenius het volgende:
Hoi,
Iemand enig idee?
- Raenius
Het nummer is iig van Tori Amos...Denk ik...
Alanis Morisette - 21 things I want in a lover
Simply red - Fairgroundquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:40 schreef dromewaris het volgende:
Stukje text van het nummer wat ik zoek:
And i love the power <stukje niet weet> Even if my story cant make it.
And i love the power .............
Tis een nummer met o.a van die jamaicaanse olievat trommels. (ook die naam kwijt)
wie o wie helpt me
Ik heb de promo zelf niet (bewust) gezien, maar in de reacties op de site van Veronica over Buffy las ik iets over Delerium - Silence (feat. Sarah McLachlan). Is dat em?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:58 schreef Raenius het volgende:
Hoi,
Iemand enig idee?
- Raenius
Het nummer is iig van Tori Amos...Denk ik...
Alanis Morisette - 21 things I want in a lover
[..]
Iemand anders nog andere ideeën?
Via Google kom ik op Everly Brothers - All I have to do is dreamquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zoek een heel oud nummer met de hieronderstaande tekst. Ik denk dat het Dream heet maar wie is de oorspronkelijke zanger? Of heet het niet dream??
Dream dream dream - dream dream dream
dream dream dream - dream dream dream
when I want you - in my arms
when I want you - and all your charms
whenever I want you - all I have to do
is dream dream dream - dream dream dream
Alvast bedankt![]()
Ja idd!!! Dank je welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:01 schreef Duckman het volgende:
[..]
Via Google kom ik op Everly Brothers - All I have to do is dream
Bachelor Girl - Treat me goodquote:brotherlouie98 schreef in het vorige topic:
Hoe heet dat liedje waarin ze zingen "I'm gonna let you, I"M GONNA LET YOU GO!, need a man who takes me right (ofzoiets).
Een dancenummer uit de jaren 90 meen ik.
Elephant Man - All Outquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:28 schreef badboynova het volgende:
wie kan mij zeggen hoe het nummer van de puma reclame heet, want ik het wel eens een keer eerder helemaal gehoord maar dat is een tyd geleden![]()
Met de gejatte trommels van The Good Man - Give it up [1993]quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:19 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Simply red - Fairground
Is dat niet Dominica met Gotta let you go?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Bachelor Girl - Treat me good
Is dat hem?
Weet het antwoord zo niet, maar weet wel dat die vraag al tig keer voorbij is gekomenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:00 schreef ook_gek het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet uit de serie road trip dat op MTV is?
Daar hoor je een nummer dat een melodie heeft die zich elke keer herhaalt. Is volgens mij een oud nummer al. Kan je nou niet echt zeggen hoe dat gaat![]()
Iemand een idee? Is een melo die die zich elke keer herhaald. Sommige stukken zijn dan weer langer op de zelfde toon hoogte.
PFFF moeilijk uit te leggen dit
The White Stripes - Seven Nation Armyquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:00 schreef ook_gek het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet uit de serie road trip dat op MTV is?
Daar hoor je een nummer dat een melodie heeft die zich elke keer herhaalt. Is volgens mij een oud nummer al. Kan je nou niet echt zeggen hoe dat gaat![]()
Iemand een idee? Is een melo die die zich elke keer herhaald. Sommige stukken zijn dan weer langer op de zelfde toon hoogte.
PFFF moeilijk uit te leggen dit
zo ongeveer het meest gezochte nummer in deze topicreeksquote:Op zondag 14 maart 2004 00:55 schreef -Marjo- het volgende:
The White Stripes - Seven Nation Army
was dit hem niet???
Mathilde Santing - Wonderful life [1999]quote:Op zondag 14 maart 2004 02:48 schreef maxamius het volgende:
hallo ik zoek het nummer uit de wwf reclame de reclame met al die dieren en waarin ze aan het eind iets zeggen over gebruik dit hout want dat is goed voor de natuur ofzo weten jullie dit? ohja en het word gezongen door een vrouw
Dat is James Brown - Sex Machine.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:55 schreef Faviola het volgende:
IK zoek een ouder nummer wat jaar of 2 geleden helemaal in was door een reclame, helaas weet ik niet meer waar de reclame van was, anders had ik wel op ster.nl gekeken...
het is een bekend nummer en dit kwam er in voor:
GETAPPAAAAAH....en dan stond er een man aan de weg ofzoiets, iets met een auto in ieder geval, van dit nummer is een remix gemaakt en die zoek ik ! iemand enig id ??
Morning has Broken van Cat Stevens ?quote:Op zondag 14 maart 2004 02:48 schreef maxamius het volgende:
hallo ik zoek het nummer uit de wwf reclame de reclame met al die dieren en waarin ze aan het eind iets zeggen over gebruik dit hout want dat is goed voor de natuur ofzo weten jullie dit? ohja en het word gezongen door een vrouw
Da Cloot - Get Uppa !!quote:Op zondag 14 maart 2004 03:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat is James Brown - Sex Machine.
edit: fuck een beetje nutteloos om zo'n oue post te quoten.
Volgens mij bedoelt ie Old and wise van Alan Parsons Project (heel mooi nummer), maar het origineel is wel door een man...quote:Op zondag 14 maart 2004 03:22 schreef defender het volgende:
[..]
Morning has Broken van Cat Stevens ?
3T - Stuck On Youquote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef banisch het volgende:
ik zoek een titel
met 3 van die zwarte jongens, geloof van familie van micheal jackson
best aardig nummer, regenwoordig op de radio
jA..!quote:Op zondag 14 maart 2004 11:22 schreef veldmuis het volgende:
Voor Omkron vast: Is het een beetje daft-punk achtig?
hUH? ff checken..quote:Op zondag 14 maart 2004 11:34 schreef veldmuis het volgende:
Twin - A New Day.
Wil jij even Vleermuis en Veldmuis niet door elkaar halen...aub?!quote:Op zondag 14 maart 2004 11:55 schreef Omkron het volgende:
VLEERMUIS JIJ OWNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hopla stereo voluit.. fuck the neighbours..
VLEERMUIS!!!
Ster.nl.... Kan dat niet in de titel of zo, Reklame nummers...STER.NL..quote:Op zondag 14 maart 2004 12:10 schreef Marsmellow het volgende:
T-Mobile met die nieuwe reclame!
Dat nummer is een licht getingeling, beetje babyachtig geluidje zeg maar.
Uber relaxed!
Eh Eh Rock to go go...
Zou Sammy Davis Jr. - Baretta's Theme (Keep Your Eye on the Sparrow) kunnen zijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 15:20 schreef thefreezeman het volgende:
Van morgen de herhaling van eigenhuis en tuin gehoord.
(gehoord? ja gehoord, het was vroeg en ik had m'n lenzen nog niet in)
Daar kwam een item in voor waar die tuinman het over cacaobonen had en daarbij zat een muziekje.
Het ging iets als "oetsie ka ka oe" het klonk erg seventies.
Wie?
Blue Swede - Hooked on a feelingquote:Op zondag 14 maart 2004 15:20 schreef thefreezeman het volgende:
Van morgen de herhaling van eigenhuis en tuin gehoord.
(gehoord? ja gehoord, het was vroeg en ik had m'n lenzen nog niet in)
Daar kwam een item in voor waar die tuinman het over cacaobonen had en daarbij zat een muziekje.
Het ging iets als "oetsie ka ka oe" het klonk erg seventies.
Wie?
Come to daddy- aphex Twin?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:09 schreef ByteMe het volgende:
Ah mooi..
zoek een nummer dat een ontzettende takke herrie heeft en in de titel het woord daddy.. wordt niet in gezongen meen ik.
Crash Test Dummies - Mmmm Mmmm Mmmm Mmmmquote:Op zondag 14 maart 2004 17:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
Nog eentje!
Ik ben ook nog op zoek naar een nummer wat ik denk 2 jaar geleden bij een Mc Donalds reclame werd gebruikt.
Het is trouwens ook nog wekelijks te horen bij Radio 538, aan het begin van het item 'lieve Marianne' van Peter Heerschop
De tekst is simpelweg:
mmmmmmmm, mmmmmmmm, mmmmmmm, mmmmmmmm
Iemand?
Ik vraag me af of je de rest wel gelezen hebtquote:Op zondag 14 maart 2004 17:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Crash Test Dummies - Mmmm Mmmm Mmmm Mmmm
Nee, dit is het niet. En ook niet 'Sweet like chocolate'quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Supermen Lovers - Starlight?
Jazeker wel. Hoezo niet?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:01 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik vraag me af of je de rest wel gelezen hebt
Als ik alleen de 'tekst' zou hebben gegeven, had ik kunnen verwachten dat de Crash Test Dummies genoemd zouden worden. Maar met de andere tips erbij, in een reclame van Mc Donalds? Of aan het begin van 'lieve Marianne?'quote:Op zondag 14 maart 2004 18:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jazeker wel. Hoezo niet?
komop...quote:uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
Alsof ik naar het item 'lieve Marianne' luister.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:05 schreef DJ_Fritz het volgende:
Als ik alleen de 'tekst' zou hebben gegeven, had ik kunnen verwachten dat de Crash Test Dummies genoemd zouden worden. Maar met de andere tips erbij, in een reclame van Mc Donalds? Of aan het begin van 'lieve Marianne?'
Toch bedankt![]()
Zeker een keer doen, tis leuker dan de titel doet vermoeden!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof ik naar het item 'lieve Marianne' luister.
Neurie 't 'es?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:20 schreef DJ_Fritz het volgende:
Zeker een keer doen, tis leuker dan de titel doet vermoeden!
En nu weer ontopic ik moet dat nummer hebben!![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:11 schreef watcherbb5 het volgende:
Sweet : Co Co
Als je dat zelf doet weet je meteen welk nummer ik zoek!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neurie 't 'es?
Lorena - How will i know [2004]quote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef Bouncer2002 het volgende:
orgineel is van Whitney Houston en heet How will I know, tegenwoordig is daar een dance versie van. Hoorde hem vandaag nog op xfm, maar helaas in de auto en dus kon ik geen playlist raadplegen.
Van wie is deze remix en hoe is de titel van het nummer?
Jim Diamond - I should have know better [1984}quote:Op zondag 14 maart 2004 21:57 schreef Bouncer2002 het volgende:
en nog eentje:
"I should have known better, .....is all as beautiful as you, I should have known better, to take a change on ever losing you, but I thought you'd understand, can't you forgive me
aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia
should have known better...
iemand enig idee?
Is dat niet ook dat nummer van die soep reclame??quote:Op zondag 14 maart 2004 21:33 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Als je dat zelf doet weet je meteen welk nummer ik zoek!
jij bent fucking goed man!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:02 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jim Diamond - I should have know better [1984}
Zou kunnen, dat weet ik niet. In ieder geval van de Mc Donalds reclame paar jaartjes terug...quote:Op zondag 14 maart 2004 22:03 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Is dat niet ook dat nummer van die soep reclame??
Garnier pikt tiscali nietquote:Op zondag 14 maart 2004 22:41 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat weet ik niet. In ieder geval van de Mc Donalds reclame paar jaartjes terug...
Ik weet gewoon zo zeker dat o.a. jij hem kent! In onderstaande stream hoor je gelijk de eerste sec een stukje van het nummer.
http://stream2.garnierpro(...)004006_heerschop.MP3
Juist, dat. Hoor 't vaak, maar 'k heb geen idee.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:41 schreef DJ_Fritz het volgende:
http://stream2.garnierpro(...)004006_heerschop.MP3
liquido - narcotic misschien?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:59 schreef RAM_ het volgende:
hmm ik zoek nummer ik weet de naam niet en de naam van de band niet.. het heeft een heel apart deuntje:) en in clip was een soort Flat.. met balkons en daar gebeure allemaal dinge.. K hoop dat iemand dat herkent
double trouble + rebel mc.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:18 schreef Lone_Gunman het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen welke artiest en nummer dit is:
Hier
(Right-click & Save)
Shane Owen - Angelsquote:Op maandag 15 maart 2004 17:03 schreef biertapper het volgende:
ik zoek de artiest die het nr angel van robbie williams heeft gecovert en dan hoor je ook we will rock you van queen er door heen, iemand een idee?
tnxquote:Op maandag 15 maart 2004 17:33 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Shane Owen - Angels
De zon gaat opquote:Op maandag 15 maart 2004 17:51 schreef nbsp het volgende:
Nederlandstalig nummer van paar jaar geleden
Ging over een schaatster... gezongen door en man. Volgens mij zat dit nummer ook een tijdje in een reclame, boter ofzo?
Ik dacht Carly Simon - Why (does your love hurt so much)quote:Op maandag 15 maart 2004 17:59 schreef Goofup het volgende:
ok, er was net een nummer op 3fm met als refrein: "Why does your love hurt so much... la di da di da..." met zo'n pianodeuntje erachter.
Ik wil dus weten welk nummer dit is. Het is al oud en ik weet dat A Tribe Called Quest dit nummer ooit gebruikt heeft als muziek voor een remix van hun nummer "boninta applebum"
iemand?
Nr is Street Tuffquote:Op maandag 15 maart 2004 16:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
double trouble + rebel mc.
Double Trouble & Rebel MC - Street tuff [1989]quote:Op maandag 15 maart 2004 16:18 schreef Lone_Gunman het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen welke artiest en nummer dit is:
Hier
(Right-click & Save)
14. Stillstand – Science O.C.N.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou graag willen weten welk nummer altijd aan het eind van X-rated op KinkFM wordt gedraaid als achtergrond tijdens de afkondiging.
Darre van Dijk met "Je kan de hele wereld aan"quote:Op maandag 15 maart 2004 17:51 schreef nbsp het volgende:
Nederlandstalig nummer van paar jaar geleden
Ging over een schaatster... gezongen door en man. Volgens mij zat dit nummer ook een tijdje in een reclame, boter ofzo?
Als je msn hebt, dan heb ik ruim een half uur aan remixen van dat nummer!quote:Op maandag 15 maart 2004 19:58 schreef Lone_Gunman het volgende:
Bartrid, Gambolputty en Muziekstad2000![]()
Hartelijk dank, was al 5 jaar op zoek naar de titel.
dank dank dankquote:Op maandag 15 maart 2004 20:04 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Darre van Dijk met "Je kan de hele wereld aan"
Delinquent Habits - Tres Delinquentes?quote:Op maandag 15 maart 2004 19:52 schreef YoGi_Berra het volgende:
Liedje van beetje latino-rappers ( in de clip komen ze terug uit de dood)
Beetje getrompetter op de achtergrond, ze hadden toen ze terug kwamen 2 leidjes gemaakt, hoe heten die liedjes ook al weer?
Bone thugs ~n~ harmony misschien? Crossroads??? Geen id of ze ook een ander numemr hadden.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:52 schreef YoGi_Berra het volgende:
Liedje van beetje latino-rappers ( in de clip komen ze terug uit de dood)
Beetje getrompetter op de achtergrond, ze hadden toen ze terug kwamen 2 leidjes gemaakt, hoe heten die liedjes ook al weer?
Als het deze is, dan is 'Return of the tres' [2001] de 2e single.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Delinquent Habits - Tres Delinquentes?
Als deze het is dan is '1st of tha month' [1996] de 2e single.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:18 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Bone thugs ~n~ harmony misschien? Crossroads??? Geen id of ze ook een ander numemr hadden.
Kan echt niemand mij hiermee verder helpen? Ik kan er niet van slapen, ik moet dit liedje hebben!quote:Op maandag 15 maart 2004 04:29 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Ik zoek de titel van het nummer dat aan het begin van zoovenirs gedraaid wordt. Het is een instrumentaal nummer met een lekker basloopje erin. Kan iemand mij hiermee helpen, ik word er knettergek van dat ik er niet op kan komen.
iets met happy together?quote:Op maandag 15 maart 2004 17:56 schreef DuranK het volgende:
nummer zal eind jaren 90 geweest zijn, 98,99. vervelende is da ik de tekst niet echt zo goed ken. kan wel zo zingen da iedereen herkent maar ja.
gaat iets vaags van liedadam da dee, forever you and me (8) denk niet dat iemand daar wat mee kan maar ja hoop toch van wel
yep, deze dus....quote:Op maandag 15 maart 2004 23:47 schreef timbob het volgende:
als Mercan157 hier gaat posten
het antwoord is:
Just Words by Kelly Clarkson
zouden iig. één van deze twee kunnen zijn:quote:Op maandag 15 maart 2004 17:56 schreef DuranK het volgende:
nummer zal eind jaren 90 geweest zijn, 98,99. vervelende is da ik de tekst niet echt zo goed ken. kan wel zo zingen da iedereen herkent maar ja.
gaat iets vaags van liedadam da dee, forever you and me (8) denk niet dat iemand daar wat mee kan maar ja hoop toch van wel
maar je zoekt het nummer met die tekst?quote:Op maandag 15 maart 2004 23:59 schreef Mercan157 het volgende:
*stom had eerder moeten bedenken dat ik hier moest posten*![]()
maar goed, het probleem is dat dezelfde tekst op diezelfde site (Letssingit.com dus) ook nog te vinden is bij Avril Lavigne, Lifehouse, Sum 41 en Not By Choice
Ter completering: Lene Marlin - It's your duty [2003] (Tohc?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[quote] Yo Forum Folkz...
Ik zoek dat nummer van die Renault Megane reclame..
met die bewegende asses..
iets met cutie cutie.. shake that booty booty.. ik dacht van Kylie minogue ofzo...
Kan iemand me uit de brand helpen?
thanx.. [end_quote]
Dat is Lene - It's My Duty
Grtz![]()
1. Orchestra Baobab misschien??quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:45 schreef koenimex het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers.
Het eerste nummer hoorde ik zondagavond tijdens het nieuws van 19:30 op RTL4 bij het item over de aanslagen in Madrid. Het was een heel rustig relaxed nummer, met een acoustische gitaar. Ikzelf dacht aan St. Germain of Concerto (?) Baobab, maar dat weet ik niet zeker.
Ten tweede zoek ik een nummer waarvan ik alleen nog een stukje van de tekst weet, te weten dit:
"Hey now now, don't you know? It's no really that complicated." Of zoiets.
Het is een heel blij en vrolijk, pop-rocknummer.
Wie kan me aan (1 van de) titels/artiesten helpen?
Bedankt vast!
Koenimex
ja die is het, thanxquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:51 schreef Raenius het volgende:
Voor de post hierboven, check mijn post!
Even een bedankje voor de mensen die mij hielpen zoeken naar het number van de reclames van de nieuwe afleveringen van Buffy the VampSlayer, het was inderdaad:
Delerium feat. Sara McLachlan - Silence
nee, Lene Nystrøm, met It's Your Duty. Die zat vroeger bij Aqua (jeweetwel, van Barbie Girl)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:03 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ter completering: Lene Marlin - It's your duty [2003] (Tohc?)
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, Lene Nystrøm, met It's Your Duty. Die zat vroeger bij Aqua (jeweetwel, van Barbie Girl)
Waar ik gelijk aan moet denken is Wet Wet Wet - Love is all aroundquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:58 schreef schism het volgende:
heb een nummer weet niet van wie en weet niet welke titel.
Ik denk dat het nummer "no beginning and no end" heet. Het is zo geweldig mooi, heeft iemand een idee van wie dit is?
Weezer - Buddy Hollyquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:01 schreef da-dogg het volgende:
hoe het het nummer waar de clip zich op de happy day`s set afspeelt :S iemand een idee?
Brittney Spears - Toxicquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:45 schreef SpuitElf het volgende:
Hoe heet het origineel van het nummer uit deze flash animatie?.
En staat hij niet ergens op ster.nl? Daat vind ik 9 Adidas reclames terug.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:17 schreef OmeRon het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer uit die Adidas-reclame met die halfpipe heet?
Gevonden: Hawksley Workman - No beginning no endquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:50 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Waar ik gelijk aan moet denken is Wet Wet Wet - Love is all around
Misschien moet je zoeken onder Tal Bachman - She's So High [is namelijk de originele "betere" versie]quote:Op maandag 15 maart 2004 16:49 schreef rickywilliams het volgende:
ik heb een vraag die een beetje afwijkt maar ik stel hem toch hier maar....
ik zoek me werkelijk rot nar een midi/karaoke versie van She's So High van Kurt Nilsen (world idol)maar ik kan er dus totaal geen vinden
zouden jullie mee willen zoeken?
Ok Please!!!!!! Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. denk zelfs eerste helf jaren 90.
Eh, Eh, Rock to go go...
Bring it on me...Bring it on you...
GUUS MEEUWIS EN VAGANTquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:31 schreef MaRySe het volgende:
Ik werd hier heen verwezen![]()
![]()
![]()
![]()
------------------------------------------------------------
Ik zoek een liedje, om te zingen.
Er is alleen 1 probleempje, ik kan niet zingen.
Nou ja, ik denk van niet, want ik doe het nooit.
Het liedje:
- moet heel bekend zijn
- moet je met z'n 4en kunnen zingen
- moet niet te zo een mooi gevoelig liedje zijn
- niet te moeilijk zijn
Ja, nou zo een liedje zoek ik dus
Waarom ik dit doe.. Nou uhm.. Ik heb een soort afspraak gemaakt dat ik met nog 3 meisjes voor de hele school een liedje ga zingen op een soort van talentenjacht die we hebben. (Stom)
Kan ik me even lekker voor lul gaan zetten![]()
op een gegeven moment zegt ze iets .... i hope you really happy now....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:33 schreef nexhil het volgende:
die vrouw in een auto met dat afro in een jaren 70 video clip.
ik weet niet hoe de zanger en de clip heten... word vaak op id-t gedraaid
Basement Jaxx met die nieuwe?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:44 schreef nexhil het volgende:
[..]
op een gegeven moment zegt ze iets .... i hope you really happy now....
Die staat op een bed te headbangen met der kale kop in haar clip, niet in een 70's auto te rijden met een afrokapselquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Skunk Anansie - Hedonism (just because you feel good) [1997]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |