En zelfs mijn afspraak van vanavond gaat niet doorquote:Ik weer thuis...Al 10 hele minuten en ik heb nu al geen idee wat te doen...
Ik dacht laat ik samen met wat mensen even de stad even ingaan, is iedereen weg
bij 301 toch gewoon?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:29 schreef gekke_sandra het volgende:
(Waarom gooien jullie steeds eerder topics dicht?)
Omdat ze langer openblijven?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:29 schreef gekke_sandra het volgende:
(Waarom gooien jullie steeds eerder topics dicht?)
OT : Ik voel me nog steeds zoals mijn laatste berichtje in 208
Veel succes met je eindexamen gymnasium!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:40 schreef Faithy het volgende:
Iedereen vondt me goed werken
dank jequote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:02 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Veel succes met je eindexamen gymnasium!
fijn hoor.. maar door die wolken hebben wij geen zonquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit met mijn hoofd in de wolken.
Ben je flieft, Q?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit met mijn hoofd in de wolken.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ben je flieft, Q?
Zo voel ik me dus ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Helemaal heppie met nieuwe kleertjes....
DAT is niet grappig...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:20 schreef Subterranean het volgende:
Hahaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een nieuwtje...Niet uitgelachen, maar erom gelachen...SuperDat was echt onverwachts en erg grappig
.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:22 schreef yindey het volgende:
[..]
DAT is niet grappig...![]()
Nouja...het gaat verder wel goed met mij
Daar zitten niet alléén maar nadelen aanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me een oud wijf
Echwel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:33 schreef DarkElf het volgende:
go shmoop
Hij gaat het vast leuk hebben daar, en het zal met jou ook wel goedkomen,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:20 schreef koala2002 het volgende:
Voel me een beetje verdrietig heb me op schiphol heel erg goed gehouden!
Kreeg 2 uur later al een berichtje dat ie op frankfurt heerlijk hamburgers zat te eten![]()
Zal wel een van de laatste berichtjes zijn want ik denk niet dat hij in afrika zoveel bereik heeft![]()
Ach het komt vast goed.. ben straks vast minder verdrietig ga toch lekker ff de kroeg in..
Ik geloof dat ik daar aan toe ben...
Damn wat een kutdag, ik kan het gewoon niet geloven dat ik um een half jaar ofzo niet ga zien![]()
![]()
![]()
ik neem aan dat je wel eerst je eigen kinderen heb laten omdraaien en hun oren bedekken? nofi..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:33 schreef shmoopy het volgende:
Kalm.
Net op straat 2 jongens/mannen he-le-maal verrot gescholden, dus de kids kunnen nu genieten van een mama zonder frustraties, alles is eruit.
Ah gelukkig...ik was je al ff kwijt..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet hier meer lurken.
Meisje, komop hoor! Probeer niet zo negatief te denken,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:35 schreef Heli0s het volgende:
Kut...
Ik mis sinds gister ineens mijn ex weer :'(
Achhquote:Meisje, komop hoor! Probeer niet zo negatief te denken,
dat 's nergens voor nodig.
Jij bent geen mislukkeling, maar heel erg de moeite waard
OT:
ik voel me niet zo geweldig eigenlijk
Wat kom ik zo opeens tegen hier op het Fok!forum! Sannie honey! *leeft mede*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Dankje, jij ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:53 schreef gekke_sandra het volgende:
Sterkte
Truste, en beterschap!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:58 schreef Sassiej het volgende:
nog erger dan vanmiddag..
..maar waar het door komt weet ik niet..
..misschien is het wel omdat ik gewoon ziek ben nu..
..en dat het daardoor allemaal erger lijkt..
..duik nu lekker mn bedje in.. ga lekker slapen, en hoop dat ik morgen weer fit ben en er weer helemaal tegenaan kan..
We kunnen samen pannekoekjes bakkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:53 schreef gekke_sandra het volgende:
Achhecht mega lief!
Jij moet je ook beter gaan voelen hoor! Moet ik pannekoekjes voor je bakken, zodat je je beter voelt?
Heej neef van Pieter-Jan Henk-Willem van Bhaerlenheasshauwquote:Wat kom ik zo opeens tegen hier op het Fok!forum! Sannie honey! *leeft mede*
Mja... zo gaat dat vrijwel altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:59 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Dankje, jij ook.
Ik snap het ook niet. Ging een hele tijd goed, maar gister miste ik haar ineens weer enorm. Ik kon aan niks anders meer denken![]()
Sgoed meisquote:We kunnen samen pannekoekjes bakken
Kom op!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:15 schreef hardsilence het volgende:
Jank, ik ben zo zielig.![]()
Zeg jezelf maar die positieve opbeurende woorden toe. Ik heb geen medelijen met mezelf, toch bedankt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:18 schreef gekke_sandra het volgende:
Kom op!Gaat wel weer over en alles komt goed! Moeten we voor jou ook pannekoekjes bakken
![]()
OMG.....quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit op het meest emotionele moment in een hele lange tijd
Wel op een hele positieve manier.
Heel veel sterkte!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:20 schreef koala2002 het volgende:
Damn wat een kutdag, ik kan het gewoon niet geloven dat ik um een half jaar ofzo niet ga zien![]()
![]()
![]()
[off-topic]quote:Op woensdag 10 maart 2004 06:39 schreef Wolkje het volgende:
Hmm, mijn opa ligt opeens in het ziekenhuis, hoor ik net
Hoop dat het goed gaat.
Damn, ik ging al kapot met trainen na 4 jaar niets gedaan te hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2004 08:51 schreef Peregrijn het volgende:
Yeah baby. Ik ga zo proberen om met conditie weer ergens terug te vinden en kijken of we er gelijk nog wat spiertjes bij kunnen kweken. Na 6 jaar geen sport mag dit kadaver wel weer eens wat actie ondervinden
Fysiek dan nog niet helemaal, maar verder zit ik mentaal wel goed in mijn vel
Leuk , je hebt je eigen huisje ? *hebt ik helemaal gemist* , en je hebt al gelijk internerdquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:43 schreef texelonia het volgende:
Beetje moe en stijf en spierpijn van verhuizen gisteren. Het is hier nu een enorme zooi, maar het is wel allemaal mijn zooi!
Zometeen dus maar eens beginnen met uitpakken en opruimen
Ik ben gewoon bij Micha ingetrokkenquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:55 schreef Joene het volgende:
Leuk , je hebt je eigen huisje ? *hebt ik helemaal gemist* , en je hebt al gelijk internerd
Ik heb ook jaren gerookt jaquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:29 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Damn, ik ging al kapot met trainen na 4 jaar niets gedaan te hebben
Rook(te) je ook?
ah samen wonenquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bij Micha ingetrokkenZijn huisgenoot ging eruit, dus hoefde ik me alleen even in te schrijven in Utrecht, en kon ik erin
Internet enzow is dus gewoon gebleven, lekker makkelijk
Mooizoquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:04 schreef DarkElf het volgende:
Ik voel me geordend
Klinkt bekend, maar ik weet dat aan alles een eind komt, dus ook aan dit rotgevoelquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:20 schreef Desolate het volgende:
Ik weet niet wat me nog eigenlijk gaande houdt...
Counter strikequote:Op woensdag 10 maart 2004 13:34 schreef Subterranean het volgende:
Het is okee.
Ik wil graag afleiding nu...
Beter dan gister dusquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:53 schreef gekke_sandra het volgende:
BeterIk had een gaaf plan bedacht om iets met iemand goed te maken, maar dan loop je dus op school snel naar boven in de hoop dat hij je nergens ziet en kom je boven en zit hij voor je neus
![]()
haha mooie boel weer
Die eerste 3 woorden kom ik wel uit. Nog een hint voor de laatste?quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:38 schreef trekdrop het volgende:
V***E G**E T****S B****RS**Tdat is er uit
En nu weer verder wer
Iets met modder en onzedige meisjesquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die eerste 3 woorden kom ik wel uit. Nog een hint voor de laatste?
Hoeveel lettergrepen? 2?
OT: prima
Vuile gore tyfus baggerslet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:38 schreef trekdrop het volgende:
V***E G**E T****S B****RS**Tdat is er uit
Hmz, aait over bolletje. Effe niets the jumpen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:11 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Iets met modder en onzedige meisjes
Damn, wat zit me kop weer vol!
Tnx for aai.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmz, aait over bolletje. Effe niets the jumpen?
Ik ken het!quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:48 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Tnx for aai.
Nee, ik jump ff niet....
* trekdrop fluit "life of Brian" - "allways............"
Maar het gaat allemaal wel weer overOnverwachts.........!
Oeh Peregrijn, gimme moooooorrrrreeee!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:22 schreef Peregrijn het volgende:
Vuile gore tyfus baggerslet
Cryptischquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
En toch mis ik wat. Vind het jammer dat iets wat leuk had kunnen zijn niet door kan gaan.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:02 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Cryptisch
Voel me al een stuk beter BTW
En vijandig, prikkelbaar, geïrriteerd en sjagrijnig.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:29 schreef DuchessX het volgende:
Opgebrand. Slecht nieuws sucks.
Zo voel ik me nu ook precies...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:11 schreef Xilantof het volgende:
klote....
mis mijn vriendin.
voel me klote omdat ik bang ben, bang ben voor alles![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh Peregrijn, gimme moooooorrrrreeee!!!![]()
OT:
Goed hoor.![]()
Ik oooooook!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:59 schreef shmoopy het volgende:Ik
ben
zo
goed.
't enige wat je doet de laatste maanden, sind je die vriendin hebt, is je vriendin míssen..quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:11 schreef Xilantof het volgende:
klote....
mis mijn vriendin.
voel me klote omdat ik bang ben, bang ben voor alles![]()
die reltopics zijn goed voor je humeur he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:14 schreef DarkElf het volgende:
Heppieheppieheppieheppieheppie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker he, jezelf beter voelen door anderen naar beneden te trappen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:14 schreef Faithy het volgende:
die reltopics zijn goed voor je humeur he?
Psies!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik oooooook!
Ik ben mijn peper-in-mijn-reet-plannen aan het verwerkelijken en dat voelt gooeeed!![]()
Ach tsjah, iedereen doet wel eens iets wat eigenlijk niet kan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lekker he, jezelf beter voelen door anderen naar beneden te trappen.
Zoooo lieV.
Noem je dat gekijf?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:34 schreef zwaaibaai het volgende:
is het gekijf weer over?
Ach, om jou kan ik nog wel lachen, maar dat "Jippie-nu-hoor-quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:32 schreef DarkElf het volgende:
Oké dan vrouwke.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:27 schreef shmoopy het volgende:
Komt dus ook nog, beeb.
Ik hoor nergens bij, dit is internet, dit is nietsquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach, om jou kan ik nog wel lachen, maar dat "Jippie-nu-hoor-ik
-erbij-geblaat..."
[..]
jamaar dequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:38 schreef Moonah het volgende:
Ah, DE had post gewijzigd.
En ja hoor Zwaaibeeb.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Noem je dat gekijf?
Slijmbal.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:38 schreef DarkElf het volgende:
jamaar deis gemeend hoor...
dat weet je.
Ik kijf niet tegen Moenaaah hoor....quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
neuh wel voorbodes, en je weet toch dat mannen altijd overdrijven?
jamaar dat vind je lekker zei je vannacht...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Slijmbal.![]()
Trusten schijnheilquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef Faithy het volgende:
ik zou niet durven, mensen de grond inboren
welterusten![]()
1 keer per week, max.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
't enige wat je doet de laatste maanden, sind je die vriendin hebt, is je vriendin míssen..
zie je elkaar dan maar 1 keer per maand ofzo...
Wij zouden ook nog gaan, maar een van onze drinking buddies was ziek, dus toen gingen we maar gitaar doenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:40 schreef KamikazeKoe het volgende:
Net gezellig in Le Baron gezeten met een ex klas genootje lekker bijgepraat was ERG gezelligen morgen krijgen jullie de fotos in het userpics topic bij B&H
Wil je even onlijn doen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:20 schreef yindey het volgende:
Nou ben net mijn bedje uit...Goh ik mis hem nu al![]()
Gister was het wel erg gezellie trouwens
Doe voor mij maar alleen de Beatbusters. Zijn zonder def-P veel leuker!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:28 schreef trekdrop het volgende:
Verrot
Moe
Geen zin in wat dan ook
Toppie dus
Iemand zin in wat beatbusters & def-p? Ik ga maffen
* Brighteyes geeft zakdoekje aan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik voel me snot
Haha, volgens mij zie ik er zo moe uit omdat ik een oogontsteking aan t krijgen benquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Erg slecht geslapen door meerdere oorzaken (en dat is ook nog eens erg overduidelijk te zien) en de hoofdpijn is nog niet weg
Om moe van te worden
![]()
Ja, maar Ska moet gewoon Ska blijven, zonder bijkomend geneuzel!quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:20 schreef trekdrop het volgende:
(alhoewel, poosje geleden naar Def-P + Beatbusters, Van katoen en Osdorp posse geweest, en dat was vet.... en op lowlands waren ze ook, ze hebben live wel wat hoor Brighteyes....)
Correct!quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:44 schreef Lady-essent het volgende:
Nog steeds prima.
Life is good
quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:50 schreef QyRoZ het volgende:
Flieft
Ik ben de Frenkie-stand-in.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
naar ventje
Heb je geen zin om met mij te ruilenquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:57 schreef Subterranean het volgende:
Wel okidé.
Ik werd wakker met een oneindige hoeveelheid dorst (hoe kan dat toch) en ik ben nog wel een beetje duf, want het was weer eens laat gister...Dus dan maar koffie.
Ik heb geen zin in colleges, dus ik blijf vandaag even lekker een dagje thuis.
Lekker een hele dag gitaar spelen, muziek luisteren, wachten en luieren.
Neen, ik schrijf niet zo graag stage verslagenquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:01 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Heb je geen zin om met mij te ruilen?
Sterkte!quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:52 schreef diannetjhu het volgende:
![]()
mij?quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:20 schreef yindey het volgende:
...Goh ik mis hem nu al![]()
Succes en don't panic!quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Zooooooooooo zenuwachtig.
Straks voor de 6e keer alweer m'n theorieexamen voor de auto. En als ik het nu niet haal, moet ik van mijn ma ook met het rijlessen zelf stoppen.
Ik pies in m'n broek!
Successsss!quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Zooooooooooo zenuwachtig.
Straks voor de 6e keer alweer m'n theorieexamen voor de auto. En als ik het nu niet haal, moet ik van mijn ma ook met het rijlessen zelf stoppen.
Ik pies in m'n broek!
hihi... dat maakt me helemaal vrolijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:25 schreef DarkElf het volgende:
Hupseflupserig!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Is opnieuw uitgebracht, met een nieuwe titel, Party Monster. Ik heb 'm bij Bol voor 13 euro oid gescoord. Geen hardcover helaas, maar goed wel het originele verhaal.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:39 schreef Copycat het volgende:
Wilde mezelf net een cadeautje geven: het boek 'Disco Bloodbath' dat niet meer gedrukt wordt en dat ik vorige week op een site zag staan voor 17 dollar.
Creditcard in de hand... is dat goedkope exemplaar al verkocht en $70 voor een boek vind ik net iets te gortig.
En ik had zo'n cadeautje echt nodig.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:43 schreef josja het volgende:
[..]
Is opnieuw uitgebracht, met een nieuwe titel, Party Monster. Ik heb 'm bij Bol voor 13 euro oid gescoord. Geen hardcover helaas, maar goed wel het originele verhaal.
OT: redelijk kut, mijn klus gaat helaas niet door dus zit nog even thuis en daar baal ik van. Hard op zoek maar weer.
Coolquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:54 schreef Copycat het volgende:
13,45 bij Proxis België.
*Nu weer blij is*
Is ook van de zelfde schrijver als die van Disco Bloodbath, St James, dus denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:10 schreef josja het volgende:
[..]
CoolHeb middagje googlen aan besteed en ik kan nergens vinden dat het herschreven zou zijn. Volgens mij dus het originele verhaal. Erg geestig trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |