Dat doe ik wel vaker .. kan het zonder problemenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:06 schreef DarkElf het volgende:
"Moet je voor de grap eens een hele nacht overslaan, dan ga je je pas ontregeld voelen.":
ach ik verkeer in de "gelukkige" omstandigheden dat dat bij mij allemaal anders werkt...
Ik niet dus...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:12 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker .. kan het zonder problemen
Damn alles kwijt zekerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:14 schreef vosss het volgende:
Kut, schijf naar de klote, kater, 3 uur op de bank liggen maffen, honger, kater, dorst, kater, hoofdpijn
hoihoiquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:25 schreef Pearly het volgende:
YeaH ! Raait!!!!!
OKKieieieie .... * zwaait
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:26 schreef okkie-man het volgende:
[..]
hoihoi![]()
Je begrijpt het gewoon echt niet, Noayla_. Dergelijke verhalen maken deze reeks juist leuk. Die zogenaamde ontopic gevoelsstatus boeit voor geen ene meter. Het gaat juist om te verhalen eromheen. Zeg nou zelf, hoe iemand haar nieuwe schootcomputer tot een goddelijke status opblaast is toch veel leuker om te lezen dan "ik voel me goed/kut/moe/anders"?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:09 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Is een dagboek misschien een ideetje voor je?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Je begrijpt het gewoon echt niet, Noayla_. Dergelijke verhalen maken deze reeks juist leuk. Die zogenaamde ontopic gevoelsstatus boeit voor geen ene meter. Het gaat juist om te verhalen eromheen. Zeg nou zelf, hoe iemand haar nieuwe schootcomputer tot een goddelijke status opblaast is toch veel leuker om te lezen dan "ik voel me goed/kut/moe/anders"?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:43 schreef Subterranean het volgende:
GOEDEMORGEN
Ik had gister gelijk, ik voel me vandaag weer supert.
Jij wel basterdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:43 schreef Subterranean het volgende:
GOEDEMORGEN
Ik had gister gelijk, ik voel me vandaag weer supert.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:49 schreef KamikazeKoe het volgende:
[..]
Jij wel basterd
Haha achja sjit happens... zit nu gewoon moe voor me pc uit te staaren ben namelijk vanochtend aangekomen :squote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:02 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Hey jij!
Wel vervelend van je ski vakantie enzo.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:51 schreef _Denker het volgende:
Ik voel me moe. Misschien heb ik vanavond een date, spannend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |