Daarom komt ie nu opeens m'n strot uit.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ja graag
reclame is al zo oud
Geile snol die Oudkerk. Verschrikkelijk die Weisglas trouwens. Een nietzeggende nietsnut die geen mening heeft.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:28 schreef Mondo_Generator het volgende:
BnvD aan't kijken?
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
dit is nou mijn keuken
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
dat blondje is z'n dochter hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 23:25 schreef pberends het volgende:
"Eet U een hapje mee?!?"
Deze kutquote komt uit het reclamespotje voor die keukengigant met Harry Mens en dat mens van wie wilt een miljonair, Coby volgens mij. Dan zegt die kok op het eens die zin, echt verschrikkelijk. Net of elk in elk keukenboulevards koks klaarzitten die voor de lol op de toestellen van de nieuwe keukens kippetjes zitten bakken of iets dergelijks. Josti-reclame van de eeuw.
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dat blondje is z'n dochter hoor
suze
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:46 schreef Mondo_Generator het volgende:
[..]
Uit welk van de twee Mens-gezinnen?quote:Op maandag 8 maart 2004 23:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dat blondje is z'n dochter hoor
suze
Het eerste vast, onMenselijk is het andersquote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:39 schreef Halinalle het volgende:
Uit welk van de twee Mens-gezinnen?
pure taalkunstquote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:43 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het eerste vast, onMenselijk is het anders![]()
Goed idee inderdaad, we moeten is een keer een echte Volks Reclamecomissie instellen die alle reclames test op irritantheid.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:35 schreef _Flea_ het volgende:
Harry Aap en docht aan de napalm.
Dat irritante geschnabbel de hele tijd. Blegh!
Reclames zouden eerst eens gekeurd moeten worden. Dan val zeker de helft af.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef tong80 het volgende:
Precies. Hij had Harry Mens moeten neerknallen.
Hahaha, dat was lachen toen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:31 schreef GenesiZ het volgende:
Coby de hoer (lebbis en Jansen ) Jah, want als je voor geld met een man naar bed gaat ben je gewoon een dikke vette HOERRRR!!!!
Ja die bedoel ik, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:26 schreef Impreza_STI het volgende:
Jij vind het mooi dus neem het maar ik niet![]()
Dat zou een toppardodie wezenquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:31 schreef GenesiZ het volgende:
Coby de hoer (lebbis en Jansen )is echt een doos. Ze lijkt wel op die suze. Is ze het niet gewoon
En idd die laatste zin van "vreet je mee" maakt deze verschrikkelijke reclame af.
Zou hij de vader zijn van JIMquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:07 schreef vinsbergen het volgende:
Ook dat praten op één toon bah! bah!
blijft tijdloosquote:Op maandag 8 maart 2004 23:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
mijn oma had zo'n keuken
hahahaaquote:Op maandag 8 maart 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |