Die Both is echt niet te vertrouwen. Echt jammer dat ze hem ooit hebben binnengehaald, die rat.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:32 schreef Duritz het volgende:
Meer ellende bij de LPF? Bestuurder wilt LPF failliet laten verklaren bij een ALV
[..]
Brief tot oproep ALV
Komt er gewoon een reclamehoertje het slowchat binnenspringen. Je maakt hier nog eens wat mee.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:38 schreef roelonline het volgende:
[...]
Denk niet dat er veel meer interessants instaat dan wat hij net al zeiquote:Op maandag 8 maart 2004 18:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ben nou toch wel benieuwd naar dat boek van Bolkestein. Morgen ff kijken.
Ja.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:29 schreef Ype het volgende:
[..]
Whahaha, wat een logica.
Nooit in het gebabbel topic vragen waar het over gaatquote:Op maandag 8 maart 2004 18:57 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik val wel gewoon halverwege binnen.
Waar gaat het over
Het gaat namelijk nooit ergens over.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nooit in het gebabbel topic vragen waar het over gaat
Ja ik dacht al zoiets.... Verklaart een hoopquote:Op maandag 8 maart 2004 19:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het gaat namelijk nooit ergens over.
Wie?quote:Op maandag 8 maart 2004 19:02 schreef pberends het volgende:
Ze zijn goed in het ontkennen van familieleden zo te zien.
Er is geen troost smiley dus bij gebrek aan beterquote:Op maandag 8 maart 2004 19:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
LOL
SunRaiser, dxtr, Tonny, Me, Adrienne*, luukglans, djeems_bont, crusces, ik, Defabiman, Dave, Sebastian, Erwin, Dweepy, eisenhower, margriet, Kaktus, Maxim A., donnie, DomBlontje, hoerr, Ruben
Een naamgenoot op geenstijl.nl![]()
![]()
Je zou toch wat meer intelligentie verwachten van een zesjarig kind wiens gezicht in tweeën is gerukt door Amerikaanse bommen.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:47 schreef pberends het volgende:
Leugenaar die Ali:
"Saddam heeft niks misdaan, jullie zijn de oorlog begonnen"
Kut-kind.
Het lijkt mij ook een interessant boek.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ben nou toch wel benieuwd naar dat boek van Bolkestein. Morgen ff kijken.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je zou toch wat meer intelligentie verwachten van een zesjarig kind wiens gezicht in tweeën is gerukt door Amerikaanse bommen.
Smerig kind.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je zou toch wat meer intelligentie verwachten van een zesjarig kind wiens gezicht in tweeën is gerukt door Amerikaanse bommen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |