wat valt er te censureren dan ?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
De video review van Ninja Gaiden (IGN) zag er geweldig uit. Maar nu er geruchten zijn dat de Europese versie gecensureerd wordt hoef ik hem uit principe al niet meer.
Bloedquote:Op maandag 8 maart 2004 10:24 schreef Nicket het volgende:
[..]
wat valt er te censureren dan ?
Bloed & onthoofden van tegenstanders.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:24 schreef Nicket het volgende:
wat valt er te censureren dan ?
Om die vervolgens als frisbee te gebruiken? Waarmee moet ik die in vredesnaam afspelen?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:27 schreef Nicket het volgende:
Dan koop je hem gewoon, om het legaal te houden. En je download de US versie..
Ok geen bloed.. maar wel een rete mooi spel verder.. is dat dan toch een rede om te zeggen dat je het niet koopt?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
De video review van Ninja Gaiden (IGN) zag er geweldig uit. Maar nu er geruchten zijn dat de Europese versie gecensureerd wordt hoef ik hem uit principe al niet meer.
Heb je hem weer?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:21 schreef twi het volgende:
Soms ben ik gewoon veel te snel met het (ver)kopen van dingen
Het gaat zich om het principe dat wij een uitgeklede versie krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:41 schreef Bastard het volgende:
Ok geen bloed.. maar wel een rete mooi spel verder.. is dat dan toch een rede om te zeggen dat je het niet koopt?
Dus dan boycot je de uitgever maar, dat zal ze leren!quote:Op maandag 8 maart 2004 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het gaat zich om het principe dat wij een uitgeklede versie krijgen.
Ja, hij is GODLIKE. Veruit de mooiste game die ik gespeeld heb tot nu toe (en dat zijn er nogal wat). Enorme levels, zeer gevarieerd, erg uitdagende game. Een absolute musthave, of het nu met of zonder bloed is (wat overigens te verwaardelozen is, dus zoveel mis je niet). Het is zeg maar een combinatie tussen Onimusha, R.E. en Prince of Persia, maar dan nog beter.quote:Op maandag 8 maart 2004 09:44 schreef Nicket het volgende:
Iemand ninja gaiden al gespeeld.. En hoe issie?? Lijkt het erg op prince of percia sands of storm ?
Wat maakt het uit, zoveel mis je n.l. toch niet. Buitenom het feit dat we in Europe toch altijd al genaaid worden door uitgaves die een half jaar lang al elders in de wereld te verkrijgen zijn.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het gaat zich om het principe dat wij een uitgeklede versie krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |