Goede zaak dat ze tegen halal zijn.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:23 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding] Hoezo? Omdat ze tegen halal zijn?
Yeah, baby, yeah!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:42 schreef SportsIllustrated het volgende:
Balkenende:
Ik wacht nog op de goed rijmende "War for Cigar" tegen Cuba.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:49 schreef Monidique het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/3543651.stm
War for... Grain!
Hoe durf je Pim Fortuyn te vergelijken met Hitler? Wat een enorme belediging voor de eerstgenoemde.quote:
Ben bang dat je dan heel snel uitkomt op deze variantquote:Op maandag 8 maart 2004 15:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb je die niet in de blanke variant?
Oei. Die is wel heel eng icm die van SideKick.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ben bang dat je dan heel snel uitkomt op deze variant
[afbeelding]
Ze kijken de andere kant op!quote:
Nee, hoor.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze kijken de andere kant op!
Het spijt me dora, maar :quote:Op maandag 8 maart 2004 15:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goede zaak dat ze tegen halal zijn.
Wat mot ik met Muslim snorladies? Geef mij maar een Nederlander.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het spijt me dora, maar :
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat mot ik met Muslim snorladies? Geef mij maar een blanke.
Homo! Dat is fout volgens Koran. Jij racist!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Geef mij maar een Nederlander.
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat mot ik met Muslim snorladies? Geef mij maar een Nederlander.
Oh ja, ik zal mezelf maar ritueel onthoofden. Hopelijk stemt dat Allah de Barmhartige, de Vergevensgezinde weer goed.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Homo! Dat is fout volgens Koran. Jij racist!
Ach geef toe, Afghaanse, Iraanse, Marokkaanse en Turkse meisjes zijn gewoon mooi. Je bent toch niet jaloers he? Sommige Nederlandse meisjes ook, zolang ze niet blond zijn that is.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat mot ik met Muslim snorladies? Geef mij maar een Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |