abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:27:44 #1
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:52:04 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17534509
Rosa
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:06:15 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17534764
Rosa verdient absoluut een volwaardige verhaallijn .




La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:16:57 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17534934
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat is er gister gebeurd? Ik heb het gemist.
Ik weet het niet meer precies, hebv maar met een kwart oog meegekeken, maar dit waren zo'n beetje de headlines geloof ik:

*Jef heeft zijn koffers voor Hawai klaarstaan. Charlie overrompelt Anouk door te zeggen dat Jef voor Barbara heeft gekozen. Anouk belt hierop naar haar baas om te zeggen dat ze nú naar Hawai toekomt, in haar eentje. Jef vertelt Barbara ondertussen dat hij met Anouk mee naar Hawai gaat.
* Op de presentatie onthult Ludo een oud doek, tijdens de presentatie krijgen Nick en Ludo lichte onenigheid over de invulling van het Merenparkproject.
* Martine is nu van plan de milieubeweging op Ludo af te sturen, weet ook niet precies waarom.
*Janine ligt thuis op de bank beter te worden, terwijl Ray onder druk staat om de dader te vinden.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17534949
tjah wat valt er over Rosa te vertelle... ze heeft haast geen rol meer.. (ooit gehad?) maarja .. laten we liever verder speculeren over de dader van paskwalle!
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:20:04 #6
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_17535007
Nog iets over Rosa...ze bakt wel heeel vaak koekjes met Nina vind ik en ze moet altijd met dat kind naar de keuken...zal wel leuk daar zijn, in de keuken
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:20:35 #7
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17535016
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:20 schreef miki het volgende:
Nog iets over Rosa...ze bakt wel heeel vaak koekjes met Nina vind ik en ze moet altijd met dat kind naar de keuken...zal wel leuk daar zijn, in de keuken
Ja, ik wil meeeeeeeer van Rosa
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17535035
Rosa is lief he .
pi_17535177
Jef is dus eigenlijk geflashed?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:38:17 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17535365
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jef is dus eigenlijk geflashed?
Door Charlie ja.

Maar ja, volgende week gebeurt er ook weer een hoop he
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:50:39 #11
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17535632
Rosa is zeker lief

Maarre...ligt het aan mij of is het toevallig dat in die 13 jaar GTST nog nooit 2 personages zijn geweest met dezelfde naam
Iwan...help mij
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17535820
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:38 schreef BVO het volgende:

[..]

Door Charlie ja.

Maar ja, volgende week gebeurt er ook weer een hoop he
Kweetnie. Nog niet gekeken op teletekst
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 16:12:36 #13
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17535988
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef Bupatih het volgende:
Maarre...ligt het aan mij of is het toevallig dat in die 13 jaar GTST nog nooit 2 personages zijn geweest met dezelfde naam
Het broertje van Mathilde Carillo (ofzo) heette Dennis!!
pi_17536008
Iedereen houdt van Rosa. .
  zaterdag 6 maart 2004 @ 16:15:37 #15
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17536040
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 16:12 schreef babette21 het volgende:

[..]

Het broertje van Mathilde Carillo (ofzo) heette Dennis!!
thanx
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17537234
Waarom krijgt Rosa geen stiekeme verhouding met Ludo?? kunne ze lekker same koekjes bakken in de keuken !
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:48:01 #17
87353 marconmgn
voetbalkroeg
pi_17537552
Nou zie liever wat verhoudingen tussen die sjors en nog een meid of zo haha
Kom allemaal ook eens gezellig forummen op www.voetbalkroeg.nl
pi_17537716
nog meer lesbienne.. ik vind de vrouwen in gtst al allemaal zo flexibel met hun geaardheid
na charlie laura isabella en yasmin hebben we het nu toch wel zoon beetje gehad?
pi_17537767
Tes ook al. Die eerst pot was met Laura
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17537842
en nu ik er over nadenk... de moeder van Milan en Daantje... Hans ofsoo die was toch ook al lesbi.. nah dan is het nu wel over met de vrouweliefde... waarom doen ze er niet een homo in?? is ook beter voor de verhoudingen.. en voor het 'maatschappelijke' element.. want volgens mij is lesbi zijn toch meer geaccepteerd dan homo.. of heb ik het nu mis? ..
pi_17538403
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef Bupatih het volgende:
Maarre...ligt het aan mij of is het toevallig dat in die 13 jaar GTST nog nooit 2 personages zijn geweest met dezelfde naam
Iwan...help mij
Volgens mij is er ook 2 keer een Mark geweest, Mark de Moor en nog 1tje...
BTW. Ik denk niet dat Ray het heeft gedaan, want waarom zou hij dan zoveel met die moord bezig zijn, hij kan dan toch geen andere dader vinden

Ik zou het trouwens echt lomp vinden als de dader een of ander vriendje van Morris is die wij toch niet kennen, dan is al dat gespeculeer hier voor niks geweest
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  Moderator zaterdag 6 maart 2004 @ 18:56:43 #22
42184 crew  DaMart
pi_17538849
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef Bupatih het volgende:
Rosa is zeker lief

Maarre...ligt het aan mij of is het toevallig dat in die 13 jaar GTST nog nooit 2 personages zijn geweest met dezelfde naam
Iwan...help mij
Morris is twee keer voorgekomen. Een keer als de oudere broer van Charlie, en een keer als de jongere broer. Bar zal wel niet zoveel inspiratie hebben gehad voor jongensnamen

En wat dacht je van Remco ? Je hebt een Remco die de zoon van Jef is, en eentje die zijn aandelen aan Martine heeft verkocht.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 6 maart 2004 @ 18:57:43 #23
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17538879
Idd, potten zijn daar kind aan huis . Terwijl ik me toch niete cht homo's in GTST kan herinneren .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17540089
Morris is toch eens homo geweest?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 19:53:43 #25
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17540235
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Morris is toch eens homo geweest?
Mwah, hij twijfelde, maar toen hij homo leek te worden werd hij eruit geschreven
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17540308
Ach jaa... potten zal wel goed zijn voor de kijkcijfers verw8 ik...al die mannen kwijlend voor de tv ..maar ik vind het inderdaad ook raar dat er nooit echt homo's in gezeten hebbe.. ja morris een klein beetje.. van mij mag benjamin zo homo worden
pi_17540756
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef Bupatih het volgende:
Maarre...ligt het aan mij of is het toevallig dat in die 13 jaar GTST nog nooit 2 personages zijn geweest met dezelfde naam
Iwan...help mij
Interessante vraag Bupatih

Ik heb even hard na zitten denken en ik kan op geen enkel voorbeeld komen van vaste castleden (dus gastrollen niet meegerekend) met dezelfde voornaam. De schrijvers proberen dat zoveel mogelijk te voorkomen... en als het toch gebeurt dan probeert men dat in de loop der tijd weg te moffelen. Zo heette Laura Selmhorst vroeger Laura de Jong. Ik vermoed dat de achternaam veranderd is om verwarring met Rik de Jong te voorkomen.

Ook zie je steeds minder dat kinderen de voornaam van een van de (groot)ouders krijgen. Een voorbeeld hiervan in GTST is Herman-Rien (vernoemd naar halfbroer Rien Hogendoorn en grootvader Herman Hogendoorn). Een Amerikaans voorbeeld is de naam Eric in The Bold and the Beautiful, die (tot nu toe) 4x gebruikt is... over verwarring gesproken. Het is niet voor niks dat Eric 2 nu Rick wordt genoemd. Hetzelfde, maar dan minder extreem, zie je in Onderweg naar Morgen: Gyman jr, Bobje.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 21:05:33 #28
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17541613
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Interessante vraag Bupatih

Ik heb even hard na zitten denken en ik kan op geen enkel voorbeeld komen van vaste castleden (dus gastrollen niet meegerekend) met dezelfde voornaam. De schrijvers proberen dat zoveel mogelijk te voorkomen... en als het toch gebeurt dan probeert men dat in de loop der tijd weg te moffelen. Zo heette Laura Selmhorst vroeger Laura de Jong. Ik vermoed dat de achternaam veranderd is om verwarring met Rik de Jong te voorkomen.

Ook zie je steeds minder dat kinderen de voornaam van een van de (groot)ouders krijgen. Een voorbeeld hiervan in GTST is Herman-Rien (vernoemd naar halfbroer Rien Hogendoorn en grootvader Herman Hogendoorn). Een Amerikaans voorbeeld is de naam Eric in The Bold and the Beautiful, die (tot nu toe) 4x gebruikt is... over verwarring gesproken. Het is niet voor niks dat Eric 2 nu Rick wordt genoemd. Hetzelfde, maar dan minder extreem, zie je in Onderweg naar Morgen: Gyman jr, Bobje.
Jah...zoiets dacht k ook al
Thanx man
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17541823
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:00 schreef dunn0w het volgende:
en nu ik er over nadenk... de moeder van Milan en Daantje... Hans ofsoo die was toch ook al lesbi.. nah dan is het nu wel over met de vrouweliefde... waarom doen ze er niet een homo in?? is ook beter voor de verhoudingen.. en voor het 'maatschappelijke' element.. want volgens mij is lesbi zijn toch meer geaccepteerd dan homo.. of heb ik het nu mis? ..
Niemand van de mannelijke vaste castleden is homo, d.w.z. de karakters. Er zijn wel homo-acteurs die heterorollen spelen (Daniël Daniël, Tim Waterman). De nep-vrijage van Stan met een vlaamssprekende ontwerper (tijdens de Linda Look verhaallijn) heb ik maar even buiten beschouwing gelaten. Er is wel ooit een homoseksuele mannelijke secretaresse (ja, die worden ook secretaresse genoemd en geen secretaris) geweest bij A&A / AA&V / AA&F. De schrijvers hadden wel in de pen zitten dat Morris 1 homo zou 'worden', maar acteur Patrick Martens had daar niet zo'n trek in... waarna de rol (tijdelijk) verdween. In het afgelopen seizoen speelde hij gek genoeg wel een homoseksuele verpleegkundige in IC. Over Geert Hoes (Morris 2) ging het gerucht dat hij homo is, maar dat werd op de GTST website van RTL4 weer ontkend. Om GTST nog een beetje geloofwaardig te houden stel ik voor om Morris maar gewoon hetero te blijven.

Wat dat betreft mag GTST een voorbeeld nemen aan OnM (Renée Couwenberg, Irene de Vries, Lotus Verburg, Gina Rodrigues, Suzy de Ruyg) en Goudkust (Tim, Jeroen, Anton, Michiel). Blijkbaar heeft GTST van Goudkust alleen een aantal decors overgenomen.

GTST heeft zich de afgelopen jaren vooral geconcentreerd op de positie van Italianen, Vlamingen en Italianen met een Vlaams accent in Nederland. Maar GTST zal zo 1-2-3 niet verdwijnen, dus er zal vroeg of laat ongetwijfeld wel weer een homo-verhaallijn voorbijkomen. Misschien een leuk idee om dan meteen maar een allochtone homo te nemen, slaan ze 2 vliegen in één klap.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 21:21:35 #30
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17541935
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]
Maar GTST zal zo 1-2-3 niet verdwijnen, dus er zal vroeg of laat ongetwijfeld wel weer een homo-verhaallijn voorbijkomen. Misschien een leuk idee om dan meteen maar een allochtone homo te nemen, slaan ze 2 vliegen in één klap.
Of ze nemen een invalide, gebochelde, joods-islamitische, blinde, omgebouwde, kleine, brede, allochtone, homofiele, woeste neger
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17542689
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 21:21 schreef Bupatih het volgende:
Of ze nemen een invalide, gebochelde, joods-islamitische, blinde, omgebouwde, kleine, brede, allochtone, homofiele, woeste neger
Jij moet/mag ook scenarioschrijver worden!
  zaterdag 6 maart 2004 @ 21:54:19 #32
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17542808
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Jij moet/mag ook scenarioschrijver worden!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17544078
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Interessante vraag Bupatih

Ik heb even hard na zitten denken en ik kan op geen enkel voorbeeld komen van vaste castleden (dus gastrollen niet meegerekend) met dezelfde voornaam. De schrijvers proberen dat zoveel mogelijk te voorkomen... en als het toch gebeurt dan probeert men dat in de loop der tijd weg te moffelen. Zo heette Laura Selmhorst vroeger Laura de Jong. Ik vermoed dat de achternaam veranderd is om verwarring met Rik de Jong te voorkomen.

Ook zie je steeds minder dat kinderen de voornaam van een van de (groot)ouders krijgen. Een voorbeeld hiervan in GTST is Herman-Rien (vernoemd naar halfbroer Rien Hogendoorn en grootvader Herman Hogendoorn). Een Amerikaans voorbeeld is de naam Eric in The Bold and the Beautiful, die (tot nu toe) 4x gebruikt is... over verwarring gesproken. Het is niet voor niks dat Eric 2 nu Rick wordt genoemd. Hetzelfde, maar dan minder extreem, zie je in Onderweg naar Morgen: Gyman jr, Bobje.
Laura heeft nooit Laura de Jong geheten, ze heette tot haar laatste breuk met Robert Laura Alberts.
Toen met dat gedoe omtrent Phillip van Alphen heeft ze haar meisjesnaam Selmorst weer aangenomen.
Over die namen Annette van Thijn had in het begin een verhouding met Marc de Waal die haar later verkrachtte en uiteindelijk werd vermoord door zijn ex-vrouw.
Later kwam Marc de Moor die door Tim Immers werd gespeeld en inderdaad Dennis.
Een heer met stijl
pi_17545817
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laura heeft nooit Laura de Jong geheten, ze heette tot haar laatste breuk met Robert Laura Alberts.
Toen met dat gedoe omtrent Phillip van Alphen heeft ze haar meisjesnaam Selmorst weer aangenomen.
Over die namen Annette van Thijn had in het begin een verhouding met Marc de Waal die haar later verkrachtte en uiteindelijk werd vermoord door zijn ex-vrouw.
Later kwam Marc de Moor die door Tim Immers werd gespeeld en inderdaad Dennis.
Laura heeft wel degelijk met de meisjesnaam De Jong geheten. Dat weet ik 100% zeker, want ik heb destijds documenten (scheidingspapieren of zoiets) gezien waarop duidelijk Laura de Jong stond. Over scheidingspapieren en advocaten gesproken... Die advocaat die in het begin altijd voor de familie Alberts werkte is op een gegeven moment van geslacht veranderd, iets wat wel vaker gebeurd in soaps, met name bij korte gastrollen.

Marc de Waal en Mark de Moor hebben fonetisch gezien dezelfde voornaam, echter schrijf je de ene naam met een C en de andere met een K, maar een kniesoor die daar op let. Een ander verschil is dat Marc de Waal slechts een (terugkerende) gastrol was en Mark de Moor een hoofdrol. Maar als hoofdrol-gastrol combinatie wel goed gevonden! Sorry voor het mierenge**** (zelfcensuur)
pi_17548363
dankje iwan haha... ik ben helemaal op de hoogte van alle homo''s (of eigenlijk geen homo's) in GTST ..
  zondag 7 maart 2004 @ 11:30:24 #36
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17551361
Marc of Mark weet het niet meer, was toch op een gegeven moment model geworden en zo en had opeens een vriendin en haar vader was HOMO en die viel op Marc/Mark..Toch? Achteraf allemaal even goede vrienden en toen zijn Marc en zijn vriendin met Homo Pappa en Homo vriend papa weggegaan? We vergeten hier Meta toch niet? Lange Gastrol die ook HOMO is...
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:56 schreef DaMart het volgende:
Morris is twee keer voorgekomen. Een keer als de oudere broer van Charlie, en een keer als de jongere broer. Bar zal wel niet zoveel inspiratie hebben gehad voor jongensnamen
Hoe kom je daar nou op? Morris is altijd de oudere broer geweest..

P.s. Hoe leuk en lief Lieke van Lexmond is, toch mis ik de oude Charlie....Aukje..
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17552033
quote:
Op zondag 7 maart 2004 11:30 schreef Dizer het volgende:
Marc of Mark weet het niet meer, was toch op een gegeven moment model geworden en zo en had opeens een vriendin en haar vader was HOMO en die viel op Marc/Mark..Toch? Achteraf allemaal even goede vrienden en toen zijn Marc en zijn vriendin met Homo Pappa en Homo vriend papa weggegaan? We vergeten hier Meta toch niet? Lange Gastrol die ook HOMO is...
Het is Mark (ik heb m'n archief erop nagekeken) en wat je zegt klopt volgens mij (bijna) helmaal. Die vader die homo is heette geloof ik Enno of zoiets. Was Mark niet samen met Marieke Vollaards (de zus van Janine Elschot) naar Italië vertrokken... of is Mark eerst met die vriendin vertrokken en later nog eens teruggekomen voor Marieke?
pi_17552239
quote:
Op zondag 7 maart 2004 11:30 schreef Dizer het volgende:
Hoe kom je daar nou op? Morris is altijd de oudere broer geweest..

P.s. Hoe leuk en lief Lieke van Lexmond is, toch mis ik de oude Charlie....Aukje..
Volgens mij heeft Barbara ooit verteld dat ze voor of na de geboorte van Charlie een miskraam heeft gehad... en dat ze dat kind ook Morris genoemd heeft/zou hebben. Kan iemand zich dat ook nog herinneren of begin ik nu tekenen te vertonen van soapdementie?

En Aukje blijft natuurlijk onvervangbaar!

Aukje geniet van/voor het leven na GTST. Ik mag hopen dat ze niet eindigt als Jerney Klaagman.
  zondag 7 maart 2004 @ 13:04:19 #39
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17552754
LOL @ Iwan
Mark is inderdaad terug gekomen later voor Marieke. Puur terug gezet voor Marieke. Daarna nooit meer wat van gehoord.

Ennuh Barbara? Heeft ze dat gezegd? Kan wel kloppen hoor!! Ze zegt zo veel domme stomme dingen!! Bleh!! Barbara mag echt weg gaan van mij en Valerie mag moedertje gaan spelen voor Charlie!! Valerie is
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17553346
quote:
Op zondag 7 maart 2004 13:04 schreef Dizer het volgende:
Ennuh Barbara? Heeft ze dat gezegd? Kan wel kloppen hoor!! Ze zegt zo veel domme stomme dingen!! Bleh!! Barbara mag echt weg gaan van mij en Valerie mag moedertje gaan spelen voor Charlie!! Valerie is
Ik denk/hoop dat Charlie de komende zomercliffhanger eindelijk te weten komt dat Valerie haar biologische moeder is. Ze raakt zo in de war door deze onthulling dat ze spontaan vergeet dat ze niet kan lopen en stapt zo haar rolstoel uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iwan1976 op 07-03-2004 13:46:10 (woordvolgorde) ]
  zondag 7 maart 2004 @ 13:45:17 #41
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17553360
Valerie kan niet eens goed moedertje spelen
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  Moderator zondag 7 maart 2004 @ 14:01:03 #42
42184 crew  DaMart
pi_17553639
quote:
Op zondag 7 maart 2004 11:30 schreef Dizer het volgende:

Hoe kom je daar nou op? Morris is altijd de oudere broer geweest..
Inderdaad, hij was de oudere broer. Maar ik weet bijna zeker dat toen hij terugkwam, er meerdere malen 'gehint' werd dat Charlie ouder is.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 7 maart 2004 @ 14:12:40 #43
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17553849
Kunnen we het weer over Rosa hebben?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_17554253
quote:
Op zondag 7 maart 2004 14:12 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen we het weer over Rosa hebben?
Een paar eigenschappen van Rosa Gonzales:
-Ze kan goed met kinderen overweg, zelfs als kinderen (lees: Nina) ten onrechte beweren dat ze een dure vaas heeft laten vallen.
-Ze bakt de lekkerste koekjes voor de kinderen.
-Het maakt niet uit hoe vaak ze uitgekafferd of ontslagen wordt, Rosa is een vrouw die nog weet wat plichtsgetrouwheid betekent.
-Ook al zie je haar maar zelden, huize Sanders is altijd spik en span. Soms echter zo schoon dat het de veiligheid van de heer des huizes in gevaar brengt.
-Van het beveiligingsvak heeft Rosa nog niet zoveel kaas gegeten. Ze laat zich regelmatig onder de voet lopen door niet al te frisse personen (lees: Martine, Nick).

Rosa is, voor zover ik weet, niet getrouwd. Dus misschien 'n ID-tje voor de schrijvers:

Rosa & Govert ?
  zondag 7 maart 2004 @ 15:40:15 #45
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17555196
Zou echt een leuke verhaal lijn zijn!! Roza en Govert!!
En inderdaad, het wordt tijd dat Charlie nou eens uit die rolstoel stapt!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17555507
Sta op en loop!!! ........het zou zomaar kunnen in GTST
  zondag 7 maart 2004 @ 16:03:09 #47
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17555631
Alles kan in GTST...maar zo te zien behalve een relatie tussen Govert en Rosa

[ Bericht 32% gewijzigd door Dizer op 07-03-2004 16:03:42 (Smilie vergeten!) ]
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17556972
quote:
Op zondag 7 maart 2004 16:03 schreef Dizer het volgende:
Alles kan in GTST...maar zo te zien behalve een relatie tussen Govert en Rosa
Het nadeel van soaps, tot nu toe althans... is dat geen enkele relatie de tand des tijds doorstaat, hetzij door het overlijden van een van beide partners (Sylvia & Jef; Govert & Hennie), of door vreemdgaan (Robert & Laura; Charlie & Milan; Ludo & Janine).

Dus als Govert en Rosa iets met elkaar zouden krijgen en wij als kijker zouden willen dat ze bij elkaar blijven, dan zou dat betekenen dat Govert en Rosa samen de serie zouden moeten verlaten, want anders zou men de tweede helft van de titel moeten schrappen: Goede Tijden, Slechte Tijden.

Maar net als iedere andere wet kunnen gelukkig ook soapwetten veranderen... anders zou soap weer net iets te voorspelbaar worden.
  zondag 7 maart 2004 @ 17:14:43 #49
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17557057
quote:
Op zondag 7 maart 2004 14:36 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]
-Ze bakt de lekkerste koekjes voor de kinderen.
Ik zie een gat in de markt
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17560409
Leuk voor de volgende topic: Ludo,waar is Il Figlio nou!?!

Ideetje?
pi_17560510
quote:
Op zondag 7 maart 2004 11:30 schreef Dizer het volgende:
Marc of Mark weet het niet meer, was toch op een gegeven moment model geworden en zo en had opeens een vriendin en haar vader was HOMO en die viel op Marc/Mark..Toch? Achteraf allemaal even goede vrienden en toen zijn Marc en zijn vriendin met Homo Pappa en Homo vriend papa weggegaan? We vergeten hier Meta toch niet? Lange Gastrol die ook HOMO is...
[..]

Hoe kom je daar nou op? Morris is altijd de oudere broer geweest..

P.s. Hoe leuk en lief Lieke van Lexmond is, toch mis ik de oude Charlie....Aukje..
ja maar nu is morris op eens jonger.
  zondag 7 maart 2004 @ 20:05:14 #52
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17560546
Uuh geloof dat ie nu gewoon ouder is hoor...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17560662
nee is paar keer gezegt dat morris charlie haar kleine broertje is,.
Terwijl toen ze beide er net in kwamen was morris de zorgzaame oudere broer,.
Nou ik er overnadenk Morris 1 was zorgzaam stond voor iedereen klaar en was lief voor iedereen dacht aan de gevoelens van andere mensen en was ouder dan charlie.

de 2de Morris is een persoon dat liegt bedriegt jonger is dan charlie drugs snuift en zich geen zorgen maakt over andermans gevoelens


Zelfde voor charlie

de eerste charlie was een gezelige spontane meid die zei waar het op stond.
de 2de charlie is een domme koe die altijd boos voor zich uitkijkt en echt super dom doet over haar rolstoel
Conclusie : De echte Charlie en Morris zijn alle 2 gekidnapt door de ex man van Bar.
Bar is dom en ziet dat niet. Maar zit er toch mee dat haar kids veranderd zijn daar door is zij van leuke huismoeder veranderd in een roddel trut.

Oplossing : oprotten met die fischers of gewoon de oude Morris en Charlie terug.
Want Aukje en Patrick zijn gewoon beter dan die eikels die nu die fischers spelen
  zondag 7 maart 2004 @ 20:34:30 #54
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17561210
Misschien heb je gelijk hoor. Ik weet het niet meer. Barbara is echt stom bezig en ze weet niet meer wat ze zegt. Ach jah..
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 7 maart 2004 @ 21:19:49 #55
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17562366
quote:
Op zondag 7 maart 2004 19:58 schreef Noa-lynn het volgende:
Leuk voor de volgende topic: Ludo,waar is Il Figlio nou!?!

Ideetje?
ik denk dat wanneer dit topic gesloten/vol is....Il Filglio al gevonden is
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17562683
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:19 schreef Bupatih het volgende:
ik denk dat wanneer dit topic gesloten/vol is....Il Filglio al gevonden is
A-l-s w-e h-e-t r-u-s-t-i-g a-a-n-d-o-e-n m-i-s-s-c-h-i-e-n . . .
  zondag 7 maart 2004 @ 21:36:37 #57
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17562747

Shit..weer een post meer..dadelijk is die vol
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17564011
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:36 schreef Bupatih het volgende:
Shit..weer een post meer..dadelijk is die vol
Een klein lettertype scheelt al een hoop ruimte!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_17570165
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spanning en sensatie komende week
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_17571678
quote:
Op maandag 8 maart 2004 10:51 schreef -Eddow- het volgende:
Spanning en sensatie komende week
Vast en zeker... maar deze week zal er ook wel sprake zijn van spanning en sensatie in Meerdijk.
  maandag 8 maart 2004 @ 14:15:10 #61
87058 brummel
love and peace
pi_17573827
Ik vind lexie de rol van charlie goed speelt.Iedereen heeft wel commentaar op haar.Ik vind het knap dat zij durft om de rol over te nemen.Je kunt alles over haar wat zeggen ,ze kan goed acteren.En dat geldt ook voor sjors.Want die pascalle kon echt niet acteren.Ze deed net of ze een spreekbeurt hield.En sjors en milan rules!!!!!!!!
where is the love?
pi_17574022
Ha, vanavond maar weer eens kijken! Ben benieuwd of het een leuke aflevering wordt. Vind het met Ludo altijd wel lachen.
Zal er wel veel tegen me het harnas in jagen, maar ik vind Rosa maar een duffe doos. Sorry.

Wat is er eigenlijk gebeurd met die andere zoon van Jef. John Alberts toch?
  maandag 8 maart 2004 @ 14:55:56 #63
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17574754
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:24 schreef _Flea_ het volgende:
Ha, vanavond maar weer eens kijken! Ben benieuwd of het een leuke aflevering wordt. Vind het met Ludo altijd wel lachen.
Zal er wel veel tegen me het harnas in jagen, maar ik vind Rosa maar een duffe doos. Sorry.

Wat is er eigenlijk gebeurd met die andere zoon van Jef. John Alberts toch?
Sorry hoor, maar Rosa is dus echt wel gaaf en .

En waar blijft Remco Alberts? Dat was ook (echt) wel een lekkertje. Al gerevalideerd?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_17575148
Val niet op mannen dus van mij mag Remco wel even wegblijven
  maandag 8 maart 2004 @ 16:06:06 #65
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17576398
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:55 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Rosa is dus echt wel gaaf en .
Idd .

Rosa moet in de Playboy
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17577581
Leeft die schoonmaaksnol nou nog die heeft ook nix nuttigs toe te voegen daar .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 8 maart 2004 @ 17:01:49 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17577874
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:48 schreef Steve-O het volgende:
Leeft die schoonmaaksnol nou nog die heeft ook nix nuttigs toe te voegen daar .
Wat dacht je van het Fok!-publiek te vermaken
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17577949
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:06 schreef BVO het volgende:

[..]

Idd .

Rosa moet in de Playboy


Dat ze dan maar een keer bruut wordt verkracht door Robin en dat dan d'r keel wordt doorgesneden!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 8 maart 2004 @ 17:18:44 #69
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17578241
John is dood.
Remco is terug naar America.

Trouwens, Jef mag echt wel van mij naar Hawai
Lekker weg voor minimaal een jaar. Met noukiepoekie!!
Ik gun het haar! Ze is veel beter dan dat Barabara mens!!
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 8 maart 2004 @ 17:57:13 #70
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17579097
Rosa is lief en zorgzaam, ja?!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 8 maart 2004 @ 19:03:53 #71
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17580601
Als Jeff weg gaat, kan Barbara eindelijk gelukkig worden met Remco.

Die moet echt terug komen.

En geef Ringo ook maar een vaste rol. .
The Most Incredible, Baby
pi_17580719
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:18 schreef Dizer het volgende:
John is dood.
Dat heeft Peter Jensen (de nep John Alberts) gezegd, maar we hebben nooit een lijk gezien, dus het is niet 100 procent zeker dat hij ook echt dood is. Simon Dekker was ook pas na 3 keer (verdrinking, vermissing in IJsland; doodgeschoten) echt dood.

Dian Alberts (Chris Jolles) mag van mij wel terugkeren!
  maandag 8 maart 2004 @ 19:47:19 #73
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17581409
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:10 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]
Dian Alberts (Chris Jolles) mag van mij wel terugkeren!
Mijn favoriete personage uit de geschiedenis van GTST. (wel gespeeld door Chris Jolles uiteraard )
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 8 maart 2004 @ 20:03:15 #74
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17581765
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:10 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Dat heeft Peter Jensen (de nep John Alberts) gezegd, maar we hebben nooit een lijk gezien, dus het is niet 100 procent zeker dat hij ook echt dood is. Simon Dekker was ook pas na 3 keer (verdrinking, vermissing in IJsland; doodgeschoten) echt dood.

Dian Alberts (Chris Jolles) mag van mij wel terugkeren!
Had Jef toen niet naar Amerika gebeld en werd toen ook bevestigd dat John dood is?? Of was Laura die dat toen belde?

CHRIS JOLLES moet zeker weten terugkomen!! Please laat haar terugkomen!! Als er 1 persoon van de hele GTST geschidenis terug mag komen dan is zij het!! Zij speelde Dian zo goed!!
Oh en dan mag Hannie ook terug komen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17581849
quote:
Op maandag 8 maart 2004 20:03 schreef Dizer het volgende:

[..]

Had Jef toen niet naar Amerika gebeld en werd toen ook bevestigd dat John dood is?? Of was Laura die dat toen belde?

CHRIS JOLLES moet zeker weten terugkomen!! Please laat haar terugkomen!! Als er 1 persoon van de hele GTST geschidenis terug mag komen dan is zij het!! Zij speelde Dian zo goed!!
Oh en dan mag Hannie ook terug komen
Dian - 'een ton! kosten die dingen een ton!?!' - Alberts.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  Moderator maandag 8 maart 2004 @ 20:35:04 #76
42184 crew  DaMart
pi_17582700
Ok, dus Morris heeft het geld gejat, en die andere gozer Pascalle doodgeslagen neem ik aan ?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 8 maart 2004 @ 20:37:46 #77
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17582794
He..He..!! Eindelijk weer een normale Benjamin..Alleen dat jas van hem
Isabella doet naar tegen Meneer Harmsen
Noukiepookie is wel lief eigenlijk..ze verdient het!!

Goede einde zeg!! En dat joch! Wat een eikel zeg...is wel een beetje Morris lookalike!
En die opmerking van Isabella over de BH van Jasmine

Ooh trouwens, ik had een vraagje...
Vorige week donderdag (geloof ik) was bij de scene van Milan en Sjors een heeeel rustig nummer dat gedraaid werdt. Stem leek als twee druppels water op die van Pink..Weet iemand dat nummer nog??

Thx..
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 8 maart 2004 @ 20:57:43 #78
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17583457
quote:
Op maandag 8 maart 2004 20:06 schreef R_ON het volgende:

[..]

Dian - 'een ton! kosten die dingen een ton!?!' - Alberts.
Wanneer zei ze dat ook alweer?

Volgende topic moet aan Chris Jolles en haar hopelijk snelle terugkeer gewijd worden
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17583519
Wanneer zei ze dat ook alweer?

SMS het antwoord naar 2200. Begin je bericht met GTST AAN <spatie> en dan je antwoord - 70 p.o.b, max. 2 berichten
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  maandag 8 maart 2004 @ 21:13:08 #80
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17583986
quote:
Op maandag 8 maart 2004 20:59 schreef R_ON het volgende:
Wanneer zei ze dat ook alweer?

SMS het antwoord naar 2200. Begin je bericht met GTST AAN <spatie> en dan je antwoord - 70 p.o.b, max. 2 berichten
Ik weet nog precies hoe ze het zei, maar waarom schiet me maar niet te binnen .

Hoe dan ook, Chris Jolles moet terug .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17584040
Wat zei Isabella over die BH van Yasmine?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 8 maart 2004 @ 21:15:21 #82
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17584059
quote:
Op maandag 8 maart 2004 20:37 schreef Dizer het volgende:

En die opmerking van Isabella over de BH van Jasmine
.
Wat zei ze over Yasmin's BH ?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17584249
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:13 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik weet nog precies hoe ze het zei, maar waarom schiet me maar niet te binnen .

Hoe dan ook, Chris Jolles moet terug .
Ik zal het maar verklappen.

Het ging over oorbellen.

"Een ton! Kosten die dingen een ton?!"
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  maandag 8 maart 2004 @ 21:22:03 #84
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17584267
Gewoon...dat die BH is gekrompen....en dan met zo een toon van... EN DIT DAN? IS TOCH JOU BH??

We weten allemaal dat jasmine hele grote.....OGEN heeft

Maar weet iemand nou dat nummer van Pink dat gedraaid werd afgelopen donderdag?? PLEASE!!!
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 8 maart 2004 @ 21:23:15 #85
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17584313
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:21 schreef R_ON het volgende:

[..]

Ik zal het maar verklappen.

Het ging over oorbellen.

"Een ton! Kosten die dingen een ton?!"
Dat waren nog eens tijden
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17584344
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:22 schreef Dizer het volgende:
Gewoon...dat die BH is gekrompen....en dan met zo een toon van... EN DIT DAN? IS TOCH JOU BH??

We weten allemaal dat jasmine hele grote.....OGEN heeft

Maar weet iemand nou dat nummer van Pink dat gedraaid werd afgelopen donderdag?? PLEASE!!!
Dizer, wat heb je met Rene Artois gedaan?!?!
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  maandag 8 maart 2004 @ 22:00:32 #87
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17585484
Ik dacht er een mooie vrouw metro voor te nemen...

[ Bericht 5% gewijzigd door Dizer op 08-03-2004 23:24:48 (Avatar verandering) ]
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17586654
pink - love song.. die?
  maandag 8 maart 2004 @ 22:40:00 #89
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17586746
Als dat degene is die gedraaid werd, dan ben ik blij...
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17588442
Voorspelling:
Govert Harmsen verlaat halverwege het volgende seizoen GTST.
Ik hoop van harte dat ik het mis heb.
  maandag 8 maart 2004 @ 23:37:15 #91
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17588572
Hoe kom je aan die voorspelling?? Is gewoon je eigen intuitie?
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 8 maart 2004 @ 23:46:00 #92
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17588809
quote:
Op maandag 8 maart 2004 23:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Voorspelling:
Govert Harmsen verlaat halverwege het volgende seizoen GTST.
Ik hoop van harte dat ik het mis heb.
Ik ben er ook bang voor .

Als je eenmaal aan het dementeren bent is er geen weg terug lijkt me
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17588908
Wat is er met Ray zijn haar gebeurt? Mislukte Elvis imitatie ofzo
  maandag 8 maart 2004 @ 23:53:14 #94
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17588991
quote:
Op maandag 8 maart 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
Wat is er met Ray zijn haar gebeurt? Mislukte Elvis imitatie ofzo
dacht psies hetzelfde toen ik het zag!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17589160
quote:
Op maandag 8 maart 2004 23:37 schreef Dizer het volgende:
Hoe kom je aan die voorspelling?? Is gewoon je eigen intuitie?
Intuïtie, ervaring, verstand, gevoel... maar ben er niet 100% zeker van. Het karakter Govert Harmsen vertoont tekenen van vergeetachtigheid (burn out van al het reizen/schrijven?) en zal het rustiger aan moeten doen, dus we zullen Harmsen in het beste geval minder gaan zien, maar ik vrees dus een hereniging met tante Hennie.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 09:12:23 #96
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_17591708
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:01 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Intuïtie, ervaring, verstand, gevoel... maar ben er niet 100% zeker van. Het karakter Govert Harmsen vertoont tekenen van vergeetachtigheid (burn out van al het reizen/schrijven?) en zal het rustiger aan moeten doen, dus we zullen Harmsen in het beste geval minder gaan zien, maar ik vrees dus een hereniging met tante Hennie.
mooi.. kzal m nie missen... (sorry jongens )
  dinsdag 9 maart 2004 @ 10:46:10 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17592892
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 23:44 schreef Iwan1976 het volgende:

Laura heeft wel degelijk met de meisjesnaam De Jong geheten. Dat weet ik 100% zeker, want ik heb destijds documenten (scheidingspapieren of zoiets) gezien waarop duidelijk Laura de Jong stond.
Ben je niet in de war met ONM?? Aafke Reitsema-Couwenberg-Zwart-Lansink heet nl De Jong van haar meisjesnaam!!!!! En dat weet ík 100% zeker haha!!
pi_17592988
He, heb het gisteren dus niet gezien. Wie praat me even bij? Er was een nieuw figuur opgedoken?
pi_17593370
Een vriendje van Morris die heeft gedreigd tegen de politie alles te vertellen en beweert dat Morris dat geld heeft gejat en Pascale heeft vermoord.

Tis nu op TV trouwens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:37:45 #100
83461 Kylee
Nou en ?
pi_17596366
Gelukkig ze hebben weer een kapper bij GTST, .

.

Nu dat kapsel van Benjamin nog. .


Enne,......jullie weten het hé?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17596504
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:37 schreef Kylee het volgende:
Gelukkig ze hebben weer een kapper bij GTST, .

.

Nu dat kapsel van Benjamin nog. .


Enne,......jullie weten het hé?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik vond dat kapsel van Ray nou niet direct een verbetering

Trouwens volgens mij bedoelde die jongen op het laatst: We weten allebei dat jij dat geld hebt gejat Morris, maar ik zeg dan tegen de politie dat jij Paskal ook vermoord hebt..
Terwijl dat dus niet zo is..
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:11:25 #102
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17598771
Het is toch een kwestie van dagen voordat Laura met haar Engelse zetting opgepakt gaat worden (niet dat ik denk dat ze het gedaan heeft, maar ik lees graag RTLtxt)
Nulla verba sed acta
pi_17599818
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 10:46 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met ONM?? Aafke Reitsema-Couwenberg-Zwart-Lansink heet nl De Jong van haar meisjesnaam!!!!! En dat weet ík 100% zeker haha!!
Inderdaad, Laura heette gewoon tot Phillipe van Alphen kwam Laura Alberts en toen ging ze voor de zoveelste keer met Robert uit elkaar en toen zei ze dat ze haar meisjesnaam Selmorst weer ging oppikken.
Niks De Jong, betweters altijd
Een heer met stijl
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:01:37 #104
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17600125
Ik moet eerlijk zeggen dat Lieke van Lexmond het erg goed doet in de rolstoel Ze gaat er echt mee om alsof ze echt al jaren in zit! Netjes hoor!! Ze heeft zeker veel moeten oefenen.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17600151
Trouwens ik vind eigenlijk dat Jef en Anouk in Jefs huis moet gaan wonen!
Dat huis was van Jef en Silvia dus Barbara moet gewoon oprotten naar Hawai, eigenlijk naar een veel onvriendelijker oord, waar vrouwen zoals zij onderdrukt worden ofzo.

Barbara in 4 woorden: Onbetrouwbaar, Hypocriet , Onaangenaam en Zeikerig
Charlie is ook een zeikerd eersteklas geworden dus die mag er ook wel uit, Morris valt nog wel te redden.

Ik vind ook dat de gebroeders Alberts weer eens wat minder sullig mogen worden, Jef was ooit een opvliegende norse man die vriend en vijand verbaasd deed staan met zijn onbeschoftheid, zo bleef hij weg bij het huwelijk van zijn zoon John.

Ook Robert was leuker in eerdere seizoenen, een charmante rokkenjager met het hart op de goede plaats.
Die geveinsde aanrijding met Charlie, ik vind nog steeds dat hij haar niet heeft aangereden namelijk, maar daarna is hij wel heel diep gezonken.
Een heer met stijl
pi_17600406
Volgende week zijn ze toch weer bij elkaar Jef en Babsie. En dan moet Babsie ineens kiezen tussen haar zoon( ?) en haar man?

Waarom kon Jef nou niet gewoon bij Noukiepoukie blijven
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17600589
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:12 schreef Svensational het volgende:
Volgende week zijn ze toch weer bij elkaar Jef en Babsie. En dan moet Babsie ineens kiezen tussen haar zoon( ?) en haar man?

Waarom kon Jef nou niet gewoon bij Noukiepoukie blijven
Dekselse Donders, weet je het zeker?
Bijna zin om uit protest niet meer te kijken!
Barbara stinkt!
Een heer met stijl
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:28:36 #108
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17600838
Godver de Godver de Gadver!! Barbara weer terug bij Jef?
En noukiepookie dan?
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:30:51 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17600910
Die Barbara heeft ook geen principes ook zeg
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:40:06 #110
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17601188
[Robert uit Pittige Tijden]

De Trut!
Afgelikte Boterham dat ze is!!
Zij sloerie uit de Sloerie!!

[/Robert uit Pittige Tijden]
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:45:14 #111
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17601329
Ze moeten eens zoiets doen als bij Goudkust; dat er iets ontploft en we niet weten wie er dood is. Wat zullen we dán een leuke tijd hebben met het speculeren. Ik zie het nu al voor me: "Ik hoop dat Barbara's hoofd eraf is geblazen" - "Nee, ik hoop dat Tracy is gespietst door een gelanceerde hooivork!" enzovoorts... Heerlijk!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:54:56 #112
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17601579
Tracy is al weg
Ze moet weer terug komen
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:01:11 #113
83461 Kylee
Nou en ?
pi_17601760
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:11 schreef Leonoor het volgende:
Het is toch een kwestie van dagen voordat Laura met haar Engelse zetting opgepakt gaat worden (niet dat ik denk dat ze het gedaan heeft, maar ik lees graag RTLtxt)
Welke pagina is dat? Die kan ik n.l nooit vinden.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17601854
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:01 schreef Kylee het volgende:

[..]

Welke pagina is dat? Die kan ik n.l nooit vinden.
241
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:11:56 #115
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17602085

Hier Iwan
Hier staat iets over het geheugen van ons aller vriend Harmsen
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:24:48 #116
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17602420
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:40 schreef Dizer het volgende:
[Robert uit Pittige Tijden]

De Trut!
Afgelikte Boterham dat ze is!!
Zij sloerie uit de slobbe!!

[/Robert uit Pittige Tijden]
En Ludo:

Ik ben de slechterik in dit stuk...
... het was weer een boeiende scène...
Aju met den duu

Pittige tijden was echt
pi_17602502
Robin heeft pascale vermoord!
En laura gaat voor een tijdje de bak in!
live your dream!
pi_17602593
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:28 schreef Ingie1983 het volgende:
Robin heeft pascale vermoord!
En laura gaat voor een tijdje de bak in!
Zeg, wat is er eigenlijk gebeurd met Janine? Ben 'n weekje weggeweest, snap er niks van, is ze in mekaar geslagen?
pi_17602601
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:45 schreef Zhenar het volgende:
Ze moeten eens zoiets doen als bij Goudkust; dat er iets ontploft en we niet weten wie er dood is. Wat zullen we dán een leuke tijd hebben met het speculeren. Ik zie het nu al voor me: "Ik hoop dat Barbara's hoofd eraf is geblazen" - "Nee, ik hoop dat Tracy is gespietst door een gelanceerde hooivork!" enzovoorts... Heerlijk!
Is toch al eens geweest? Toen was er iemand neergestoken en die lag toen onder een laken. Bleek later linda te zijn geloof ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:38:13 #120
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17602724
Linda is niet dood
Linda moet terug
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:24 schreef babette21 het volgende:

[..]

En Ludo:

Ik ben de slechterik in dit stuk...
... het was weer een boeiende scène...
Aju met den duu

Pittige tijden was echt
LLLllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaura
llllllllLLLLlllleeeeekkkkkkkeeeeeeer LLLLLaaaaaura!!

en

Ajeetje Baby Ajeeetje

Was zoo leuk!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17605357
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 10:46 schreef babette21 het volgende:
Ben je niet in de war met ONM?? Aafke Reitsema-Couwenberg-Zwart-Lansink heet nl De Jong van haar meisjesnaam!!!!! En dat weet ík 100% zeker haha!!
Ik weet het 100% zeker. Ik wist niet dat Aafke ook De Jong heet met haar meisjesnaam. Aafke & Laura zijn vergelijkbare karakters, beide van het eerste uur. Ik kan me voorstellen dat de schrijvers van ScriptStudio in de loop der tijd een foutje gemaakt hebben.
pi_17606073
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 19:31 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik weet het 100% zeker. Ik wist niet dat Aafke ook De Jong heet met haar meisjesnaam. Aafke & Laura zijn vergelijkbare karakters, beide van het eerste uur. Ik kan me voorstellen dat de schrijvers van ScriptStudio in de loop der tijd een foutje gemaakt hebben.
Met alle respect maar ik denk toch dat je er naast zit, maar als je me een bron laat zien wil ik het best geloven
Een heer met stijl
pi_17606769
Martine Strikes Again
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  dinsdag 9 maart 2004 @ 20:27:40 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17606795
Is Ray aan het studeren voor Rrrrocking Billy met zijn hairdo en sideburns?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17607346
Weer een aflevering waar niets gebeurde.....
Een heer met stijl
pi_17608724
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 20:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Met alle respect maar ik denk toch dat je er naast zit, maar als je me een bron laat zien wil ik het best geloven
Ik heb mijn archief, dat ik helaas pas sinds 1999 bijhoud, even geraadpleegd maar het bewijs houden jullie nog van me te goed, want dat is van voor die tijd. Ik zou wel eens in de archieven van Endemol willen grasduinen om het compleet te maken.

Sinds 11-04-2000 (afl. 1892) weten we in ieder geval dat Laura's meisjesnaam 'Selmhorst' is.

Tijdens het spitten stuitte ik wel op een leuk feitje... Op maandag 15-05-2000 speelde Jeroen Post de rol van Robin, een kennis van Benjamin. Nu speelt Rop Verheijen de rol van Robin, de broer van Benjamin.
pi_17608752
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Is toch al eens geweest? Toen was er iemand neergestoken en die lag toen onder een laken. Bleek later linda te zijn geloof ik.
ja dat ging tussen Linda en Laura v an wie o wie had verloren.
en op het einde hadden ze alle 2 alleen maar paar sneedjes.
pi_17608784
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 21:43 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

ja dat ging tussen Linda en Laura v an wie o wie had verloren.
en op het einde hadden ze alle 2 alleen maar paar sneedjes.
Laura was behoorlijk zwaar gewond hoor en Linda had een litteken waardoor ze met modellenwerk moest stoppen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_17609435
Moest lesgeven, dus heb het gemist. Wat is er gebeurd?? Is Zjeff nou toch weer terug bij Barbie??
Als iemand me ff bij kan kletsen, bedankt!!
geniet nooit met mate
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:09:54 #130
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17609522
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Moest lesgeven, dus heb het gemist. Wat is er gebeurd??
Eigenlijk niks . Laura is vastgehouden, en Martine zette Nick voor lul op een presentatie en that was it .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:15:57 #131
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17609693
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:

Tijdens het spitten stuitte ik wel op een leuk feitje... Op maandag 15-05-2000 speelde Jeroen Post de rol van Robin, een kennis van Benjamin. Nu speelt Rop Verheijen de rol van Robin, de broer van Benjamin.
Jeroen Post (en later een look-a-like) speelde toch die knaap die Meneer Harmsen een kopstoot had gegeven en een tijdje met Charlie Fischer had en bij haar een kind verwekte? Charlie pleegde toen abortus
Meneer Harmsen durfde na die laffe actie van hem toen ook een tijdje niet meer over straat en toen kwam die hem plots tegen in het park

zonder archief he
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17609812
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:

Laura was behoorlijk zwaar gewond hoor en Linda had een litteken waardoor ze met modellenwerk moest stoppen.
Ja en na 2 maanden was dat litteken ineens weg Ik verwacht ook nog steeds dat Charlie ineens gaat lopen binnenkort.

Wat is die 'vriend' van Morris trouwens een homo zeg!
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:13:33 #133
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17611427
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:20 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat is die 'vriend' van Morris trouwens een homo zeg!
Het is wel heel erg duidelijk he?! LOL!!!

Trouwens, Sjors had een beetje te veel makeup vandaag! Toen ze bij Milan zat kon je er niet om heen kijken!!
Maar nu ze eindelijk die truien weg heeft gedaan ziet ze er veel beter uit!

Jeanine was weer
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17611611
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Jeroen Post (en later een look-a-like) speelde toch die knaap die Meneer Harmsen een kopstoot had gegeven en een tijdje met Charlie Fischer had en bij haar een kind verwekte? Charlie pleegde toen abortus
Meneer Harmsen durfde na die laffe actie van hem toen ook een tijdje niet meer over straat en toen kwam die hem plots tegen in het park

zonder archief he
Je haalt Jeroen Post (Robin, later veranderd in Robbie) en Jeroen Wijnhorst (Chris Poelman) door elkaar. Chris had meneer Harmsen een kopstoot verkocht.
pi_17612317
Janine is
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:53:37 #136
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17612403
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:19 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Je haalt Jeroen Post (Robin, later veranderd in Robbie) en Jeroen Wijnhorst (Chris Poelman) door elkaar. Chris had meneer Harmsen een kopstoot verkocht.
Uuh dat was toch echt wel Jeroen Post die dat heeft gedaan... Die heeft meneer Harmsen in elkaar geslagen!!
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:24:49 #137
87124 S0n1cS_H34T
SuperSonic Surprise
pi_17613054
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:53 schreef Dizer het volgende:

[..]

Uuh dat was toch echt wel Jeroen Post die dat heeft gedaan... Die heeft meneer Harmsen in elkaar geslagen!!
nee helemaal niet , ut was jeroen wijnhorst aka chris poelman
www.nbaforum.nl.tt: Where NBA fans meet. Registreer en doe mee aan onze exclusieve NBA Toto !
NBA Fan : Seattle SuperSonics
MLB Fan : Oakland Athletics
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:29:13 #138
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17613153
maar Jeroen Post was toch ook evil en zo? Wat deed die dan?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17613821
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:29 schreef Dizer het volgende:
maar Jeroen Post was toch ook evil en zo? Wat deed die dan?
Het karakter van Jeroen Post was volgens mij bevriend met Benjamin & Chris. Jeroen Post was niet echt 'good' of 'evil'... Is een beetje vaag bijgebleven.
  woensdag 10 maart 2004 @ 09:59:33 #140
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17616726
Ik dacht dat Jeroen Post die gozer speelde die Harmsen terroriseerde, en dat later die Jeroen Wijnhorst de rol overnam...
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 10 maart 2004 @ 11:40:47 #141
16082 Wytze
...Confidential
pi_17618519
Nee, ene Chris sloeg Harmse in elkaar. En Jeroen post speelde Robbie, die hielp bij de ontvoering van Charly voor Snuff movies ...Good times

Janine & Ludi nog steeds Super duo 'je bent boos, verdrietig, gekwetst, heerlijk hoe ze elkaar aanvoelen. En nog beter hoe die tegen die sukkel van een Ray tekeer ging met die bloemen

Ludo is Masterlijk

Geweldig trouwens ook om te lezen hoe iedereen een tering hekel aan Barbera heeft Maar waarom moeten ze nou weer bij elkaar komen :'(

[ Bericht 14% gewijzigd door Wytze op 10-03-2004 11:58:17 ]
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:23:16 #142
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17619536
Psies!! De schrijvers zouden een kijkje moeten nemen in deze topic!! Dan zouden ze gelijk Barbara eruitschoppen en Rosa een vaste rol geven
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17620222
Ik hoop dat Barbie een hele lange tijd uit de serie gaat om na te denken. Dat geneuzel en bemoeizuchtige gedoe de hele tijd
  woensdag 10 maart 2004 @ 13:03:02 #144
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17620430
Ik vond Barbara in het begin echt zoo tof! Echt heel leuk en vind haar nog steeds voor haar leeftijd leuk om te zien (Zag haar in het echt en dan ziet ze er veel beter uit dan op TV) Maar haar rol is zo stom geworden!! Of ze moet gauw veranderen of ze moet eruit!

Trouwens ze had flink haast toen ik haar tegenkwam. Was op Centraal Station Amsterdam. Ze heeft echt lange benen!! Ze is best lang.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17620494
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 12:23 schreef Dizer het volgende:
Psies!! De schrijvers zouden een kijkje moeten nemen in deze topic!! Dan zouden ze gelijk Barbara eruitschoppen en Rosa een vaste rol geven
Nee, rosa geen vaste rol. Ze is zo duf. Alleen maar koekjes bakken en de deur open doen is voldoende.
pi_17620545
Of ze bij elkaar komen weet ik trouwens niet. Er staat: Het gaat goed tussen Barbara en Jef, maar waarom kan Jef dan niet thuis komen wonen?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17621069
Robin is de dader. En Benjamin gaat de schuld op zich nemen
pi_17624337
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 13:32 schreef Julia_is_lief het volgende:
Robin is de dader. En Benjamin gaat de schuld op zich nemen
Ja of morris.... ik hoop trouwens niet dat morris weer in geld problemen komt enzo (met dat van Zuid afrika) .. precies het zelfde als de vorige keer.. hebben ze geen inspiratie bij Gtst ofzo??
nou ik heb nog een leuke tip voor ze... maak morris homo !
pi_17624531
Morris homo? Hahahaha zal me niets verbazen als het zo is.
pi_17624559
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 13:32 schreef Julia_is_lief het volgende:
Robin is de dader. En Benjamin gaat de schuld op zich nemen
Ik heb ook een vermoeden van Robin. Hij is degene die je bijna niet ziet en heel geschrokken keek toen hij hoorde dat Pascal dood was. Alhoewel.. hij ging wel bellen of ze er was.
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:07:05 #151
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17624590
Nee, ik blijf bij die Ray . Wat zit zijn haar trouwens belachelijk zeg .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17624632
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:04 schreef _Flea_ het volgende:
Morris homo? Hahahaha zal me niets verbazen als het zo is.
ja en dan kan de echte Morris ook weer terug komen . deze is gewoon geen Morris
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:17:01 #153
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_17624831
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:09 schreef _bigmac_ het volgende:


ja en dan kan de echte Morris ook weer terug komen . deze is gewoon geen Morris
ik snap echt niet wat jullie de hele tijd zitten te blaten over morris #1, hoe lang heeft hij er ingezeten? volgens mij echt een maandje ofzo

vind geert t leuk doen en hij zit er inmiddels al veel langer in dan patrick
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:20:57 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17624913
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:17 schreef polly_rulez het volgende:

[..]

ik snap echt niet wat jullie de hele tijd zitten te blaten over morris #1, hoe lang heeft hij er ingezeten? volgens mij echt een maandje ofzo

vind geert t leuk doen en hij zit er inmiddels al veel langer in dan patrick
Vind ik ook, deze is goed.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17624997
Ja ik vind deze oowk goed.. maar hij heeft nie echt een spannende verhaal lijn nu.....
pi_17625356
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:56 schreef dunn0w het volgende:

[..]

Ja of morris.... ik hoop trouwens niet dat morris weer in geld problemen komt enzo (met dat van Zuid afrika) .. precies het zelfde als de vorige keer.. hebben ze geen inspiratie bij Gtst ofzo??
nou ik heb nog een leuke tip voor ze... maak morris homo !
Nee, want Morris krijgt een andere verhaallijn. Robin is weer stilletjes de serie ingeslopen en hoppa: zo is ie weer weg!
pi_17625393
welke verhaallijn dan?
pi_17625473
Weet geen details, maar hij is te lang braaf geweest. Tijd voor wat onderwereldfiguren dus!
pi_17625677
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:17 schreef polly_rulez het volgende:

[..]

ik snap echt niet wat jullie de hele tijd zitten te blaten over morris #1, hoe lang heeft hij er ingezeten? volgens mij echt een maandje ofzo

vind geert t leuk doen en hij zit er inmiddels al veel langer in dan patrick
Patrick heeft er zeker een half siezoen ingezeten.
hij is gewoon beter,
Net als dat Aukje beter is dan Lieke
En Teun is beter als die andere kerel die op Michiel Huisman lijkt

gtst is slechter geworden de laaste jaren en dat komt ook voor een deel door al die veranderingen van acteurs.
  woensdag 10 maart 2004 @ 17:29:22 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17626528
Nieuwe Morris is beter voor de rol die hij speelt.
Vorige morris zou deze rol echt niet geloofwaardig spelen!! Geert is

Robin is ook een optie. Misschien dacht Robin dat Pascale toch weer gaat leven netals met Benjamin.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17627089
robin heeft het gedaan en laura gaat er een tijdje voor de bak in!!!
live your dream!
pi_17627106
I hope so..... lauraa is enggg....... en irritant!
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:05:25 #163
82589 S-Two
barba macacu
pi_17627288
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:56 schreef dunn0w het volgende:
I hope so..... lauraa is enggg....... en irritant!
en lelijk.... weg met haar!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:09:50 #164
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17627351
Nee, ik vind Laura wel weer leuk eigenlijk. Van mij mag het Ray of Benjamin zijn. Dennis mag ook wel, dan is ie Sil kwijt
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17628009
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:29 schreef Dizer het volgende:
Nieuwe Morris is beter voor de rol die hij speelt.
Vorige morris zou deze rol echt niet geloofwaardig spelen!! Geert is

Robin is ook een optie. Misschien dacht Robin dat Pascale toch weer gaat leven netals met Benjamin.
Hoe weet je dat hij kreeg nooit de kans.
en een personage die naar africa gaat en heelemaal veranderd is eigelijk best wel nep.
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:53:31 #166
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17629474
Ja maar je weet toch nog wel zijn manier van acteren. Iedereen heeft wel een bepaalde type. Hij zag er ook niet uit om te zeggen dat hij een triootje zou hebben met Pascale en Yasmine.
Of om wat te stelen.. Hij was echt zo een lieverdje.. Denk dat ie daarom de serie uitmoest.../gegaan
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:16:48 #167
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17629985
Laura moet d'r haar verven, ze is nu net zo grijs als Robert...

En over Barbara: vorig jaar had ze tenminste nog pit, lag ze met Valerie te mattuh op de grond van de rozenboom. Wordt tijd dat ze Noukiepoukie ook 's aanvliegt...
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:20:09 #168
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17630072
Tjongejonge wat amateuristisch zeg: het gekrijs van Sil terwijl dat jochie daar bijna lachend in z'n stoeltje zit...

(hadden ze 'm niet ff kunnen knijpen ofzo?!?!? )
pi_17630263
Wat is Zjef toch ook een watje, he. Volgende week ligt hij alweer in de armen van Babs, volgens het superdikke Veronica magazine.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17630279
Valerie is mijn heldin. .
pi_17630332
Je moet ook eens naar Elle van Rijn kijken in 'Liever verliefd'. Leuke film hoor

4 sterren op R_ON's beroemde moviemeter.

[ Bericht 1% gewijzigd door R_ON op 10-03-2004 21:05:33 ]
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_17630393
Wie heeft Charlie hier eigenlijk ooit leuk gevonden.

Zo irritant karakter maak je zelden mee.
pi_17630418
Nou, jij moet ook met jezelf leven pberends, dat lijkt me ook geen makkelijke opgave.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:32:56 #176
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_17630419
Babs

Dit is echt te zielig.
...is toch ook opwindend?
pi_17630431
Bar : ik kan niet leven zonder je jef
jef: Dan ga je toch lekker dood ??.
Maar ja zo is jef niet he . Jammer
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:35:28 #178
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17630476
Dat gekrijs van dat kind en dat terwijl ie zat te lachen.....
Barbara doet de telfoon uit en dat kind hoor je nog door...

Gadver, dat telefoon van jef zou ik nooit willen aanraken

Aaaaaah... Ik vond Barbara zielig....gebeurt ook niet zo vaak...
Maar vandaag vond ik het zielig voor haar!!

Oh ennuh.. Valerie is zoo lief!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17630562
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:32 schreef R_ON het volgende:
Nou, jij moet ook met jezelf leven pberends, dat lijkt me ook geen makkelijke opgave.

pberends kan moeilijk van me scheiden ja.
pi_17630603
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Bar : ik kan niet leven zonder je jef
jef: Dan ga je toch lekker dood ??.
Maar ja zo is jef niet he . Jammer
Ik heb plannen voor een groffe soap. Een soap met niet te verwachten dialogen. En inderaad bijdehandte zoals die van jou.

Charlie: Dag Jef!
Jef: Rij het ravijn in, gore snol!
pi_17630642
Wie heeft dat gezeik met Sil vanaf het begin eigenlijk al saai gevonden? Beetje voorspelbaar vond ik het altijd. En Dennis die achter een of ander kutkind achterloopt maakt van hem ook geen style.
pi_17630705
Word je nog wel serieus genomen in POL als ze weten dat je GTST kijkt, pberends.

Je moet echt om je imago denken hoor.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:44:30 #183
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17630724
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:35 schreef Dizer het volgende:
Aaaaaah... Ik vond Barbara zielig....gebeurt ook niet zo vaak...
Maar vandaag vond ik het zielig voor haar!!
vond haar ook zielig...

voor dit hele gebeuren vond ik Bar altijd cool, Jef trouwens ook. Hopelijk wordt 't binnenkort weer als vanouds...
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:48:09 #184
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17630848
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:31 schreef pberends het volgende:
Wie heeft Charlie hier eigenlijk ooit leuk gevonden.

Zo irritant karakter maak je zelden mee.
Aukje als Charlie was leuk, lekker maf enzo. Van de ene gozer naar de andere (ohja met tussendoor experimentje met Isabella), same thing met baantjes... Top

Lieke als Charlie is ruk. Kind kan alleen nog maar zeiken en ruzie maken, jammer hoor. Daarnaast vind ik Lieke gewoon geen goede actrice... Oftewel:
pi_17630953
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:43 schreef R_ON het volgende:
Word je nog wel serieus genomen in POL als ze weten dat je GTST kijkt, pberends.

Je moet echt om je imago denken hoor.
Ik en serieus genomen worden in POL?
pi_17630976
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb plannen voor een groffe soap. Een soap met niet te verwachten dialogen. En inderaad bijdehandte zoals die van jou.

Charlie: Dag Jef!
Jef: Rij het ravijn in, gore snol!
Ja zulk soort dingen ja.
Robin : Benjamin ik wil ijsje
Bejamin: Hou nou eens je bek dicht kut mongool!!!.

Nina : papa ik wil een lolly
Nick: Ik heb wel een lolly voor je hoor .
pi_17631044
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:52 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Ja zulk soort dingen ja.
Robin : Benjamin ik wil ijsje
Bejamin: Hou nou eens je bek dicht kut mongool!!!.

Nina : papa ik wil een lolly
Nick: Ik heb wel een lolly voor je hoor .
Ik zou me letterlijk doodlachen als ze zo'n parodie op GTST maken. Echt heerlijke humor zou dat zijn. Lekker ongenuanceerd grof.

Yasmin: het gehakt is op!
Harmsen: Nemen we toch jouw ballen, daarvan kan je honderd kleintjes maken!
pi_17631161
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:07 schreef BVO het volgende:
Nee, ik blijf bij die Ray . Wat zit zijn haar trouwens belachelijk zeg .
Inderdaad. Hij kan zo naar die school van Robin.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17631387
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij kan zo naar die school van Robin.
Volgens mij is de enige met een normaal kapsel over heeft Meneer Harmsen.
pi_17631435
Ray zn haar zit dom, Benjamin zn haar zit dom, Sil zn haar zit dom (t stond helemaal omhoog), Laura wordt helemaal grijs aan de bovenkant, Charlie had een zonnebankkuurtje gehad:
Lekkere stylisten hebben ze bij GTST
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:10:01 #191
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17631508
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is de enige met een normaal kapsel over heeft Meneer Harmsen.
Janine heeft mooi haar!!!

Maar foute kapsels zijn idd in de meerderheid. Hierin staan Benjamin en Ray op de gedeelde eerste plaats, bij de dames wint Isabella deze "onderscheiding"...
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:11:37 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17631555
Trouwens, viel het jullie ook op dat de bomen bij Jef in de tuin wel erg veel blaadjes hebben... voor de tijd van het jaar!?! Foutje......
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:21:59 #193
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17631843
Valerie
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17633046
Ken iemand me ff vertellen wat Babs nu weer voor zieligs deed? Heb t einde gemist. Ze had er toch vrede mee dar Zjeff met Noukie-poepie wegging?/? had zelfs al de huwelijsfotoos netjes verdeeld! Heeft ze zich toch weer te grabbel gegooid voor dat vadsige 3dtje??
geniet nooit met mate
  woensdag 10 maart 2004 @ 22:06:45 #195
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17633243
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:59 schreef gimme.shelter het volgende:
Heeft ze zich toch weer te grabbel gegooid voor dat vadsige 3dtje??
Yep: Charlie heeft haar de speech laten lezen die Bar zelf had gehouden op 't geflopte huwelijk van C+M, dat maakte kennelijk indruk. Niet veel later kwam Jef nl zijn laatste zooi halen en toen wierp Bar zich snikkend in zijn armen..... of ie als-je-blieft bij haar wil blijven.......

..... en toen was 't afgelopen....
pi_17633391
Die cliffhangerscène met Barbara & Jeff vond ik een van de betere scènes van dit seizoen.
  woensdag 10 maart 2004 @ 22:18:38 #197
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17633530
Inderdaad!! Zeker een van de beste Cliffhanger scene van dit Seizoen!!
Eindelijk echte echte emotie in de serie!! Gjeeez.. niet zoals:

Oh Pascale is dood.... Maaruh Hoe kan dat? Biertje?
Ten ten ten ten te ten....*Eind deuntje*
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17633825
OOh, dank jullie...fijne nep-emoties tussen Zjeff en Babs. Jammer dat ik t gemist heb, maar dankzij juliie info ben ik weer helemaal bij. Zjeff zal wel weer smelten...zekerheid voor alles, toch??
geniet nooit met mate
pi_17634058
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 22:31 schreef gimme.shelter het volgende:
OOh, dank jullie...fijne nep-emoties tussen Zjeff en Babs. Jammer dat ik t gemist heb, maar dankzij juliie info ben ik weer helemaal bij. Zjeff zal wel weer smelten...zekerheid voor alles, toch??
Barbara en Jef zullen niet meteen weer bij elkaar komen. Ik heb zo'n vermoeden dat Morris niet zonder kleerscheuren van die Ries de Nooyer afkomt, waardoor Barbara iets overkomt. Daardoor beseft Jef dat hij niet zonder Barbara kan... en ze leefden (voorlopig) nog lang en gelukkig. Het is immers geen sprookje, maar een soap.
pi_17634419
Laura: Dennis zullen we neuken?
Dennis : Op zoutenn ouwe heks ik neuk geen ouwe wijfe.
Laura : wie noem jij oud (schiet Dennis dood )
  woensdag 10 maart 2004 @ 23:52:56 #201
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17635856
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 22:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Laura: Dennis zullen we neuken?
Dennis : Op zoutenn ouwe heks ik neuk geen ouwe wijfe.
Laura : wie noem jij oud (schiet Dennis dood )
Kun jij nu gewoon opflikkeren uit dit topic met je non-humor? .
The Most Incredible, Baby
pi_17636153
Wie heeft even een korte samenvatting voor me? Ik heb het gemist vandaag....
Back in business.
  donderdag 11 maart 2004 @ 01:23:33 #203
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17637181
Had ik net een flinke samenvatting gemaakt, ging mijn andere computer vastlopen. Internet viel uit. Maar ben er weer en niemand anders heeft al een samenvatting voor je gegeven...dus nu maar posten:

Niet veel gebeurd...

- Valerie moet weer passen op Sil.. Sil kan nu ook heel slecht nasynchroniseren. Hij lacht maar geeft jankend geluid
- Benjamin [nog steeds domme kapsel] wil weer vrienden worden met Dennis en heeft spijt. Gaat naar Dennis met een fles vodka en bied op een hele stomme manier excuus. Dennis schopt hem het huis uit.
- Laura zit vast, Dennis gelooft dat Laura de moordenares is. En zegt dus dat hij zo de voogdij gaat winnen. Laura denkt nu dat Dennis de moordenaar is en dat hij haar zo de val in heeft gelokt zodat hij Sil krijgt.
- Jef gaat vreemd met zijn telefoon en lebbert die hele mobiel met zoentjes Noekiepookie hangt aan de lijn
- Robert en Sjef nemen afscheid.
- Barbara wil Sjef toch terug nadat Charlie haar de woorden laat lezen die Barbara zelf voor de bruiloft van Charlie had gesproken.
- Jef komt langs en Barbara valt voor hem door de grond. Zij huilt en smeekt hem te blijven! Ze schreeuwt en jankt en zegt dat ze nooit van iemand kan houden maar alleen van Jef en wil hem terug. Jef begint ook te huilen en gtst eindigd.

Met oprecht een van de mooiste cliffhanger van de afgelopen seizoen(en).
Barbara doet het goed om zo door de grond te zakken en Jef te smeken. Is ook wat ze verdiend nadat wat ze hem heeft aangedaan. Was wel zielig hoor!! Oh en probeer het toch te zien, want einde was echt
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17637250
Godver....wat spectaculair! Morgen maar niet vergeten de terugblik te kijken...
Back in business.
  donderdag 11 maart 2004 @ 01:47:38 #205
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17637336
neem het dan op!! Is morgen ochtend om haf 11 of kwart voor 11 op lijn4
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17638570
Zal ik je vertellend dat Sjef niet meegaat naar Hawaii?
pi_17638585
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 01:23 schreef Dizer het volgende:
- Valerie moet weer passen op Sil.. Sil kan nu ook heel slecht nasynchroniseren. Hij lacht maar geeft jankend geluid
Dat was lachen! En was als dat vlekkenmiddel echt huilt; zou die dan geslagen zijn om het janken echt op te nemen?
  donderdag 11 maart 2004 @ 10:19:51 #208
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17639539
Baby's huilen om de 10 minuten. Dan hoeft ie niet geslagen te worden
En iedereen weet dat Ami niet naar Hawai gaat
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17640350
Dennis mocht Sil niet zien omdat hij in voorarrest zat, vervolgens zit Laura in voorarrest mag hij SIl nog steeds niet zien. Beetje vreemd

En ik wou nog wat zeggen, maar ben 't vergeten
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17640372
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef babette21 het volgende:
Tjongejonge wat amateuristisch zeg: het gekrijs van Sil terwijl dat jochie daar bijna lachend in z'n stoeltje zit...

(hadden ze 'm niet ff kunnen knijpen ofzo?!?!? )
Ja, dat was het dus. En knijpen is ook weer zo zielig
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17640393
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 10:19 schreef Dizer het volgende:
Baby's huilen om de 10 minuten. Dan hoeft ie niet geslagen te worden
Joh
Anders had je dat wel aan Ray over kunnen laten.
pi_17644938
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 01:23 schreef Dizer het volgende:

- Valerie moet weer passen op Sil.. Sil kan nu ook heel slecht nasynchroniseren. Hij lacht maar geeft jankend geluid
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_17646969
ach jaa... die scene van valerie met abba.... dancing queen ... met sil vond ik wel steen goed
pi_17647019
Alle soapkinderen huilen hetzelfde...
Endemol, gebruik a.u.b. voor de verandering eens een nieuw geluidsfragment!
pi_17647858
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 16:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Alle soapkinderen huilen hetzelfde...
Endemol, gebruik a.u.b. voor de verandering eens een nieuw geluidsfragment! [afbeelding]
Ja als het zou kunne graag..... ik vind al dat kinderen-gedoe bij gtst wel irritant.. vooral dat toen met marcus en kimberly
pi_17647970
Het einde was zo zielig
Ik zat zelf ook met tranen in mijn ogen, arme Bar
  donderdag 11 maart 2004 @ 17:28:31 #217
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17648243
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 17:16 schreef Tania18 het volgende:
Het einde was zo zielig
Ik zat zelf ook met tranen in mijn ogen, arme Bar
Ze verdient echt wel beter dan die suffe Jef hoor
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 11 maart 2004 @ 17:43:54 #218
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17648621
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 11:10 schreef Svensational het volgende:
Dennis mocht Sil niet zien omdat hij in voorarrest zat, vervolgens zit Laura in voorarrest mag hij SIl nog steeds niet zien. Beetje vreemd

En ik wou nog wat zeggen, maar ben 't vergeten
Dat komt omdat Laura de voorlopige voorgdij over Sil heeft gekregen...

En Bar was echt wel hartverscheurend gister!
Nulla verba sed acta
pi_17648932
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 17:28 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze verdient echt wel beter dan die suffe Jef hoor
Ja dat wel, maar toch was het zielig
pi_17648971
Barbara + Jef =
  donderdag 11 maart 2004 @ 18:27:59 #221
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17649782
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 11:12 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Joh
Anders had je dat wel aan Ray over kunnen laten.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17652007
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 22:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Laura: Dennis zullen we neuken?
Dennis : Op zoutenn ouwe heks ik neuk geen ouwe wijfe.
Laura : wie noem jij oud (schiet Dennis dood )
LOL
pi_17652018
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 00:05 schreef Shirley het volgende:
Wie heeft even een korte samenvatting voor me? Ik heb het gemist vandaag....
Laura: Dennis zullen we neuken?
Dennis : Op zoutenn ouwe heks ik neuk geen ouwe wijfe.
Laura : wie noem jij oud (schiet Dennis dood )
pi_17652039
Valt me trouwens tegen van Robin dat hij Pascal niet had vermoord. Anders was het z'n eerste intelligente actie van z'n leven.
pi_17652084
LOL @ hoe Jef "Nee" zei met een schuddend hoofd. Leek wel een beetje op Robin.
pi_17652165
Morris zegt weer eens precies waar het op staat.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  donderdag 11 maart 2004 @ 20:13:29 #228
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_17652271
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Harmsen ingehuurd door Sanders?
Ik denk het ook ja....
Nulla verba sed acta
  donderdag 11 maart 2004 @ 20:14:36 #229
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17652295
Tjonge Jonge!! Charlie hou toch je stomme trutten kop dicht
Komt Sjef terug en dan gaat ze er tegen in! De TRUT!!
En wat is er nou opeens met Barbara?! Blijft ie toch om te vechten voor hun relatie..doet ze moeilijk
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17652641
Harmsen
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  Moderator donderdag 11 maart 2004 @ 20:34:35 #231
42184 crew  DaMart
pi_17652802
Ik moet zeggen dat het me, hoewle het te verwachten viel, wel een beetje tegenvalt dat Jef toch niet weg gaat. Was leuker geweest als hij na een paar maanden met spijt was teruggekomen en Bar had een andere vlam gevonden.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_17653160
argh, gemist!!! wattisser gebeurd?
pi_17653735
Ik heb het ook gemist Samenvattig? Wie o wie
pi_17653914
Zjeff gaat toch niet mee met Noukie, omdat ie t Barbie niet aan kan doen. Hij blijft echter toch nog ff in de Rosenboom wonen, ze zijn elkaar nu niet echt in de armen gevallen. Verder was er nog een eng fake=fillumpje van Isabella op de computer van Ludo te zien...En Ludo weet dat die Chinese achter de diefstal zit.
geniet nooit met mate
pi_17654061

Martine Hafkamp @ Hafworks (Afl. 2704, DO. 11-03-2004)

Er werken nog meer mensen bij Hafworks.
  donderdag 11 maart 2004 @ 21:36:01 #236
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17654352
Hahaah!!
Is me ook opgevallen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17654387
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Martine Hafkamp @ Hafworks (Afl. 2704, DO. 11-03-2004)

Er werken nog meer mensen bij Hafworks.
Weet je wat pas handig is: dat iedereen daar zomaar naar binnen kan lopen op elk moment. Als Stefano nou eens denk: kijken hoe het met Martine is. Dan valt het wel een beetje op dat opeens Isabella achter het bureau van Martine zit. Of toch niet...
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:44:00 #238
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17656077
Of dat ene keer dat "slangenmens" kwam methet schilderij. Iedereen kom zomaar binnenlopen!!
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 11:24:51 #239
83461 Kylee
Nou en ?
pi_17663756
Het wordt nog een echte crime-soap.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 11:31:50 #240
83461 Kylee
Nou en ?
pi_17663893
Trouwens wat ik bedacht gisteren; Eerst Benjamin vast nu Laura, dan zal Ray ook wel komen en dan Benjamin.....Ik begin angstig te worden dat ik het met scanman01 eens een keertje eens zal zijn. . Dat Robin de dader is dus.


Of.......... Morris weet er meer van.


Ben dr nog niet helemaal uit.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17663976
Waar was dat eigenlijk waar Morris en Charlie langs de winkels liepen?

Meerdijk is volgens mij geen metropool...
"The grass is greener on the other side, till you get there and see it for yourself"
pi_17664306
Morris had geld nodig...... kan best zijn dat hij dat geld uit de kassa heeft gegraaid maar verder niets te maken heeft met de moord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17664634
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 11:31 schreef Kylee het volgende:
Trouwens wat ik bedacht gisteren; Eerst Benjamin vast nu Laura, dan zal Ray ook wel komen en dan Benjamin.....
Eerst Benjamin en dan Benjamin?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17664804
Via-via hoorde ik dat na Tracey nu ook Sjors uit de serie gezet zou worden.
Dat zou ook de reden zijn waarom ze de laatste tijd al vrijwel niet meer meedoet.
Iemand enig idee of dit klopt?
  vrijdag 12 maart 2004 @ 12:22:18 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17664808
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 12:21 schreef akkefietje het volgende:
Via-via hoorde ik dat na Tracey nu ook Sjors uit de serie gezet zou worden.
Dat zou ook de reden zijn waarom ze de laatste tijd al vrijwel niet meer meedoet.
Iemand enig idee of dit klopt?
Laten we het hopen. Stom rotkind dat het is
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 12:53:39 #246
83461 Kylee
Nou en ?
pi_17665364
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 11:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Morris had geld nodig...... kan best zijn dat hij dat geld uit de kassa heeft gegraaid maar verder niets te maken heeft met de moord.
Dat begin ik nu ook te vermoeden ja, .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17666177
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 12:21 schreef akkefietje het volgende:
Via-via hoorde ik dat na Tracey nu ook Sjors uit de serie gezet zou worden.
Dat zou ook de reden zijn waarom ze de laatste tijd al vrijwel niet meer meedoet.
Iemand enig idee of dit klopt?
Ik hoor het voor het eerst, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Ze is een week of zes geleden plotseling van het toneel verdwenen, dus er moet iets aan de hand zijn.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_17667800
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 13:29 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ik hoor het voor het eerst, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Ze is een week of zes geleden plotseling van het toneel verdwenen, dus er moet iets aan de hand zijn.
Tracey is er gewoon uit hoor.
Daar is niks mee aan de hand.
yokaverbeek.nl
  vrijdag 12 maart 2004 @ 14:44:24 #249
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17667851
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 14:41 schreef Yoka het volgende:

[..]

Tracey is er gewoon uit hoor.
Daar is niks mee aan de hand.
Heb je nog verdere plannen Yoka? Wanneer kunnen we je weer op tv zien?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17668032
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 14:44 schreef BVO het volgende:

[..]

Heb je nog verdere plannen Yoka? Wanneer kunnen we je weer op tv zien?
Ik doe toelating voor de toneelschool amsterdam
verder veel audities
yokaverbeek.nl
pi_17668410
Ray =
pi_17668891
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 14:41 schreef Yoka het volgende:

[..]

Tracey is er gewoon uit hoor.
Daar is niks mee aan de hand.
Het ging niet over Tracy maar over Sjors.
Die zou ook verdwijnen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  vrijdag 12 maart 2004 @ 15:57:34 #253
22208 mAyk3
sapperdeflap!
pi_17669446


de kerstversiering hing nog in de stad...

D'r is natuurlijk weer helemaal nix van te zien maar goed
Zag je dat???
  Moderator vrijdag 12 maart 2004 @ 16:56:30 #254
42184 crew  DaMart
pi_17670674
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 15:57 schreef mAyk3 het volgende:


de kerstversiering hing nog in de stad...

D'r is natuurlijk weer helemaal nix van te zien maar goed
Zandvoort is nog altijd een dorp hoor
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 17:15:42 #255
22208 mAyk3
sapperdeflap!
pi_17671033
uhm 'de hoofdstraat' dan?

Het ging er iig om wat voor dorp/stad het was... Zandvoort dus?
Zag je dat???
pi_17671394
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 15:29 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Het ging niet over Tracy maar over Sjors.
Die zou ook verdwijnen.
Het ging over deze opmerking "Ze is een week of zes geleden plotseling van het toneel verdwenen, dus er moet iets aan de hand zijn."
Dat lijkt me toch wel Tracey.
yokaverbeek.nl
  Moderator vrijdag 12 maart 2004 @ 17:56:09 #257
42184 crew  DaMart
pi_17671806
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 17:15 schreef mAyk3 het volgende:
uhm 'de hoofdstraat' dan?

Het ging er iig om wat voor dorp/stad het was... Zandvoort dus?
Dat klopt. En niet de Hoofdstraat, maar de Kerkstraat.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_17675012
De zoon van Ludo Sanders wordt iets aangedaan. Stefano dus niet, het is immers zijn broer en niet zijn zoon.
pi_17675025
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 15:57 schreef mAyk3 het volgende:


de kerstversiering hing nog in de stad...

D'r is natuurlijk weer helemaal nix van te zien maar goed
LOL

Goed AIVD-werk.
pi_17675043
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 15:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Ray = [afbeelding]
Whahaha, dat haar ziet er echt niet uit.
pi_17675153
Ik ben dat "Ik zit in een rolstoel en ben zielig." gedoe van Charlie nu echt helemaal zat.
pi_17675167
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 20:14 schreef Dizer het volgende:
Tjonge Jonge!! Charlie hou toch je stomme trutten kop dicht
Komt Sjef terug en dan gaat ze er tegen in! De TRUT!!
En wat is er nou opeens met Barbara?! Blijft ie toch om te vechten voor hun relatie..doet ze moeilijk
Ja idd!!!! Laat die rolstoelert dr mond n keer houden!!!! Ik kreeg echt wurgneigingen toen ik zat te kijken... laat die mensen het gewoon zelf uitvechten! En die Harmsen is gewoon helemaal niet leuk meer nu hij dement word.. en ik had gewoon even rot gedaan tegen Harmsen als Isabella
Delivered without an information leaflet
pi_17675191
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben dat "Ik zit in een rolstoel en ben zielig." gedoe van Charlie nu echt helemaal zat.
Ik ook! Zullen we dr met zn allen verdrinken, we gooien dr met rolstoel en al in een sloot!
Delivered without an information leaflet
pi_17675228
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 15:57 schreef mAyk3 het volgende:


de kerstversiering hing nog in de stad...
Het hoeft toch ook niet tegelijk te lopen met de tegenwoordige tijd? Ik vond die outfit van Sjors wel erg gaar overigens
Delivered without an information leaflet
pi_17675373
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben dat "Ik zit in een rolstoel en ben zielig." gedoe van Charlie nu echt helemaal zat.
GTST is toch een maatschappelijk programma? Van dit soort issues aan de kaak stellen. Dit hoort er dus allemaal bij.
pi_17675385
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:25 schreef gekke_sandra het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 12 maart 2004 15:57 schreef mAyk3 het volgende:


de kerstversiering hing nog in de stad... </div></blockquote> Het hoeft toch ook niet tegelijk te lopen met de tegenwoordige tijd? Ik vond die outfit van Sjors wel erg gaar overigens
Sjors ziet er altijd gaar uit. Kan ze niet is normale kleren kopen.
pi_17675393
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 15:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Ray = [afbeelding]
LOL
pi_17675544
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 17:35 schreef Yoka het volgende:
Het ging over deze opmerking "Ze is een week of zes geleden plotseling van het toneel verdwenen, dus er moet iets aan de hand zijn."
Dat lijkt me toch wel Tracey.
Hé Yoka/Tracey... je hoofd staat nog steeds op één van die fotootjes in het begin van GTST. Betekent dat dat je nog terugkomt of zijn de GTST-makers te lui geweest om een nieuwe intro te maken?
pi_17675667

GTST (Afl. 2705, VR. 12-03-2004)
pi_17675699
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
GTST is toch een maatschappelijk programma? Van dit soort issues aan de kaak stellen. Dit hoort er dus allemaal bij.
Ja, maar ze blijft er maar over doorzagen, ze neemt van niemand aan als die zeggen dat ze iets doen en dat haar rolstoel daar niet de reden voor is, maar ze geloof het maar niet. Tjiez.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:48:43 #271
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17675711
oh 29/01/2004
Verklaart meteen de kerstsfeer in de stad
45,5 dagen verschil tussen "opnemen" & "uitzending"
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:52:46 #272
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17675801
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:48 schreef Bupatih het volgende:
oh 29/01/2004
Verklaart meteen de kerstsfeer in de stad
45,5 dagen verschil tussen "opnemen" & "uitzending"
amateuristisch foutje......
pi_17675872
Wat een leuke aflevering weer vandaag ... gebeurt eindelijk weer wat.. naya een beetje dan.. de afgelopen week was ut nouw niet echt spannend..
pi_17676992
Leuk, die kerstversiering!! Wat amateuristisch!! En dan die Yasmin, die zich laat meeslepen door twee gekken, terwijl ze zelf al helemaal niet meer weet waar het haar om gaat...Stafano mag iig blij zijn met zo'n vriendinnetje! En idd, die stylisten van GTST zijn heel beroerd..de kapsels, de kleding...slaat nergens op!!
geniet nooit met mate
pi_17677050
Enne..die Charlie heeft nu al drie dagen een zeer overspannen Lacoste-outfitje aan. Gaat ze hardlopen of zo.....?
geniet nooit met mate
pi_17677158
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:43 schreef gimme.shelter het volgende:
Enne..die Charlie heeft nu al drie dagen een zeer overspannen Lacoste-outfitje aan. Gaat ze hardlopen of zo.....?
nou, niet so flauw doen he!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:49:28 #277
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17677187
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17677638
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 21:48 schreef dunn0w het volgende:

[..]

nou, niet so flauw doen he!
Heb jij dan drie dagen lang t zelfde zweetbandje op je kop???
geniet nooit met mate
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:04:07 #279
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17677652
ze bedoelde jouw waarschijnlijk onbedoelde opmerking over "hardlopen"
snappez-vous?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17677743
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:04 schreef Bupatih het volgende:
ze bedoelde jouw waarschijnlijk onbedoelde opmerking over "hardlopen"
snappez-vous?
kijk jij hebt het door
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:12:55 #281
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17677896
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:23:57 #282
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17678260
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:48 schreef Bupatih het volgende:
oh 29/01/2004
Verklaart meteen de kerstsfeer in de stad
45,5 dagen verschil tussen "opnemen" & "uitzending"
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:30:47 #283
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17678442
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 12:21 schreef akkefietje het volgende:
Via-via hoorde ik dat na Tracey nu ook Sjors uit de serie gezet zou worden.
Dat zou ook de reden zijn waarom ze de laatste tijd al vrijwel niet meer meedoet.
Iemand enig idee of dit klopt?
Nou het is bijna tijd dat Martine weer eruit gaat, dus zal Sjors ook mee gaan of zo iets...
Misschien hebben ze beide voor maar 1 jaar een contract getekend.

Het was toch zo dat Martine er maar 1 jaar in zou blijven? Net als Paskwal?
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:43:46 #284
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17678716
Oh trouwens.....

Wat wordt de nieuwe naam voor de nieuwe topic? Iets als:

GTST #43 ~Robin~ Deed ie het of deed ie het niet?
GTST #43 Wie heeft de moord op de Visagist gepleegd?
GTST #43 ~Jef en Barbara~ Altijd weer samen..

Vind zelf de eerste het leukst
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:48:19 #285
61048 Mr.Trelawney
Lettersnoeper
pi_17678800
We hebben pas zes pagina's! Nou ja, ik vind hem ook wel leuk.
Ik vind die Nick echt steeds irritanter worden. Tijd om hem eruit te schrijven!
pi_17678868
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:48 schreef Mr.Trelawney het volgende:
We hebben pas zes pagina's! Nou ja, ik vind hem ook wel leuk.
Ik vind die Nick echt steeds irritanter worden. Tijd om hem eruit te schrijven!
die heeft nog een contract tot 2005
Twinning = boring
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:52:06 #287
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17678912
Krijgt ie trouwens een vaste rol of is ie gewoon zo een lange tijdelijke rol..
Netals wat Remco had gekregen?
Ik hoop echt dat ie oprot...

Wat kunnen ze nou met hem doen?
NIEMAND mag hem! Ludo wil van hem af zodra hij zijn aandelen krijgt.
Martine wil hem het liefst dood hebben.. nou als die twee wat op hun gedachten hebben..
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:52:27 #288
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17678921
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:48 schreef Mr.Trelawney het volgende:
We hebben pas zes pagina's! Nou ja, ik vind hem ook wel leuk.
Ik vind die Nick echt steeds irritanter worden. Tijd om hem eruit te schrijven!
Al 12 hoor . Nog 15 berichten en het topic is vol, dus zo vroeg is het daar ook niet voor
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:52:49 #289
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17678933
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:51 schreef Inca het volgende:

[..]

die heeft nog een contract tot 2005
Weet je dat zeker?
Bron..?
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:03:43 #290
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17679203
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:43 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens.....

Wat wordt de nieuwe naam voor de nieuwe topic? Iets als:

GTST #43 ~Robin~ Deed ie het of deed ie het niet?
GTST #43 Wie heeft de moord op de Visagist gepleegd?
GTST #43 ~Jef en Barbara~ Altijd weer samen..

Vind zelf de eerste het leukst
De tweede!!!!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:08:20 #291
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17679285
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:09:09 #292
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17679301
Ik snap hem eigenlijk niet
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:09:24 #293
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17679311
Volgens mij begin ik hem te begrijpen
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:09:56 #294
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17679319
Ja, die is leuk
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17679383
Als het over isabella gaat.. ben ik het er niet mee eens.... zij is echt cool , en ziet er altijd anders uit en is heel mooi
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:16:21 #296
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17679443
NEEEHEEE!!!!

Kijk nou eens een keer naar dat haar van Benjamin en van Ray!!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17679466
Nog maar wat ideetjes dan:

GTST #43 The battle: Martine VS. Ludo
GTST #43 Pringles, het best verkochte zoutje
GTST #43 Charlie: sta op, en loop
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:18:31 #298
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17679484
GTST #43 Wie heeft de moord op de Visagist gepleegd?

Veel leuker...Sorry R_ON
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:21:25 #299
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17679527
Idd, Benjamin en Robin zien er niet uit .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17679548
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:16 schreef Dizer het volgende:
NEEEHEEE!!!!

Kijk nou eens een keer naar dat haar van Benjamin en van Ray!!!
sorry hoor! maar wat betreft ray en benjamin ben ik het volkomen met je eens...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:24:58 #302
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17679592
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
Idd, Benjamin en Robin zien er niet uit .
Je bedoeld Ray? Maar goed Robin ziet er ook niet uit..maar dat mag wel voro zijn rol
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:22 schreef dunn0w het volgende:
sorry hoor! maar wat betreft ray en benjamin ben ik het volkomen met je eens...
Vooral dat haar van Ray...mislukte Elvis Kapsel
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')