ik denk dat iedereen er gewoon vanuit gaat : dag 14 eisprong.............. en als ie dan al een week eerder is tja, dan kleun je echt mis !! Pas toen ik ging tempen in oktober en in november weer op dag7-8-9 die lage temp had viel het kwartje ! In januari was t raak !quote:[b]
Stout...wel toevallig,dat jij ook zo'n tijd mis hebt geklust,om het zo maar te zeggen.
nope : dag 1-4 ongesteld, vanaf dag 5 klussen dus 2 dagen tot 7 dagen na ongi en zelfs 4 tot de negende dag !quote:[b] En Stout als je al tussen dag 7 en en 9 een eisprong hebt en je moet voor de eisprong klussen dan ben je toch nog ongesteld?
en en en en en en en en en en en??!!!quote:Beaker - vrijdag 5 maart 2004 @ 16:23
je kan ook uit gaan van" geen bericht is goed bericht
Welke test hebben jullie zaterdag gebruikt?quote:Op maandag 8 maart 2004 08:54 schreef Beaker het volgende:
Goedemorgen
Oke oke, ik had dus duidelijk 2 strepen, maarvolgens de bijsluiter moeten het 2 verticalen streepjes zijn. Bij mij was er 1 horizontaal en 1 verticaal![]()
Nadat het testje al ff had gelegen was het eerste streepje ook helemaal verdwenen
Dus............roept u maar!
Wat te doen............................
En zolang ik nog niet ongesteld bent geweest, kan dat geen kwaad ookquote:Op maandag 8 maart 2004 09:03 schreef Xanthe het volgende:
Kun je nu nog flink gaan oefenen!
Huismerk van de Digrosquote:Op maandag 8 maart 2004 09:09 schreef Xanthe het volgende:
hahaha
Duiveltje! Ga d'r maar voor dan....
Wat betreft die test ik heb geen idee wat je ervan denken moet....
Welk merk was het?
Het is de drogist van de Bas van der Heijdenquote:Op maandag 8 maart 2004 09:11 schreef Xanthe het volgende:
Digros ken ik niet hebben we hier niet , ach ja krijg je
als je in een acher gelegen gebied woont
Dat wilde ik zeggenquote:Op maandag 8 maart 2004 09:55 schreef Renegate het volgende:
Uhm minoes ik wil je niet onnodig blij maken!
Maar dit klinkt goed hoor, in de trant van innestelbloeding!!!
quote:Op maandag 8 maart 2004 10:51 schreef minoes1967 het volgende:
Waarom komt er geen bonnetje uit je doos rollen,als je eisprong is geweest en weer één,als je zwanger bent,zou toch verdomde makkelie zijn,hahahaha![]()
Groetjes,Minoes.
Mee eensquote:Op maandag 8 maart 2004 11:01 schreef Xanthe het volgende:
Vaak komen innestelings bloedingen zelfs pas in de 7 week of nog wat later.....
quote:Op maandag 8 maart 2004 12:16 schreef hartje het volgende:
beaker: heb jij weer! ik ben ook van de vage testen, nooit als in gebruiksaanwijzingen, heb vaak na testen nog meer vragen dan daarvoor. hoop dat 'ie woensdag gewoon DUIDELIJK is & succes met borsten probleem!
ik heb 't heel druhuk met werk dus deze week ga ik ff rustig aan doen met fok.
minoes1967: ik denk hetzelfde as andere dames! spannnend!!!
vind bonnetjes idee super, misschien kan je het op de markt brengen! kan ik alvast bestelling plaatsen?
Ik heb hem al weg gegooit en een tweede streepje is al niet meer te zien!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:35 schreef Merisse het volgende:
Beaker, jeetje wat een rare uitslag. Ik zou 'm meenemen naar de huisarts als ik jou was.
Dat lijkt me een goed idee voor Beaker, Jolene. Potje ochtendurine mee, moet de huisarts ook nog maar even testen voor de zekerheid.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:54 schreef jolene het volgende:
Kun je niet gewoon een potje urine meenemen morgenmiddag zo van kijk aub nog een keer.
Gewoon in je tas meenemen. En als er wordt getwijfeld.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:27 schreef Beaker het volgende:
Tja wie weet doe ik dat wel
Whahahahahaahquote:Op maandag 8 maart 2004 14:32 schreef jolene het volgende:
[..]
Gewoon in je tas meenemen. En als er wordt getwijfeld.
Hup pot op tafel zodat hij/zij kan testen.
Is er wel een goede uitleg, pot weer mee naar huis!
Dat vind ik lief om te horen!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:04 schreef jolene het volgende:
Wens je in ieder geval heel veel sterkte....en zal aan je denken. Want dit is natuurlijk ook niks om op deze manier 4 maanden te moeten aanrommelen.
Wahahahahahaquote:Op maandag 8 maart 2004 16:11 schreef Rottdog het volgende:
*uit de lurk*
Bij alles wat ik van Beaker lees tot der zere tieten aan toe en vaak plassen in de nacht zou ik echt bij hoog en laag zweren dat jij enorm zwanger zou zijn erg raar allemaal
*duikt de lurk weder in*
Donders.....quote:Op maandag 8 maart 2004 16:04 schreef Anitra het volgende:
niet bij elke test blijft het streepje zichtbaar.
Vaak gat hij na een tijdje weer weg
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:02 schreef Xanthe het volgende:
Reken er maar op dat we uiteindelijk allemaal in het andere forum terecht komen!
hmm lees ik nu pas, maar wat ben ik zelf dan ook een blonde tuthola... dak dat niet heb gelezen .. oh oh oh .. haha nou heb je in ieder geval weer toegevoegd meisquote:Op maandag 8 maart 2004 17:28 schreef Xanthe het volgende:
Girly ik ben echt een domme doos hoor!!!! Dat .nl moest natuurlijk .com zijn , vond het al zo vreemd dat ik je niet zag staan.....
Hoop ik dat ze dat nog wel leest....
Uhmmmmmmmm....ik herken dit welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:03 schreef minoes1967 het volgende:
Deel 3 sprookjesboek van Minoes.......
Môge,meiden!!!.
Nou,vanmorgen dacht ik ,het zal wel losgebarsten zijn,maar in de wc zag ik 5 miniscuul kleine roze speldenprikjes in mijn inlegkruisje en verder noppes!.
Ik heb ook geen pijn onder in mijn buik,maar wat krampjes naast mijn navel???.
So far,so good!!!!![]()
Wie herkent dit en was zwanger?
Of juist niet???
Groetjes,Minoes![]()
Dan kan ik dat toch eigenlijk niet hebben?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:15 schreef hartje het volgende:
volgens mij indd bij mensen die hem NIET slikken, anders lijkt me dat je hormoongebeuren toch heel stabiel is (met pil) en al die kwalen hebben toch met hormoon veranderingen te maken? dacht ik hoor, ik ben natuurlijk ook geen expert, maar was wel heel goed in bio op de middelbareschool!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:47 schreef jolene het volgende:
Beaker Neem je nu nog voor de zekerheid urine mee naar de HA.
klt is dat toch hè, dat wij vrouwen zo belemmerd worden in ons doen & laten. ik ook: zat ik net lekker in indonesie, kan je super mooi snorkelen, ben ik ongesteld! kan je niet een hele dag op snorkel excursie: hebbie wel eens indonesische plee gezien? as 'ie er al is & er zitten daaro ook haaien, dus was bang dat er zo'n hele school achter me aan kwam.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:46 schreef Beaker het volgende:
Zal je net zien dat ik bij vertrek van huis bloed als een rund en loopt heel mijn dagies uit met haar in het honderd
Ik ben niet zwanger dus ik met een gerust hart naar de saunaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:54 schreef hartje het volgende:
[..]
klt is dat toch hè, dat wij vrouwen zo belemmerd worden in ons doen & laten. ik ook: zat ik net lekker in indonesie, kan je super mooi snorkelen, ben ik ongesteld! kan je niet een hele dag op snorkel excursie: hebbie wel eens indonesische plee gezien? as 'ie er al is & er zitten daaro ook haaien, dus was bang dat er zo'n hele school achter me aan kwam.
o ja, & as je nou zwanger blijkt te zijn, is het toch niet zo goed om in de sauna te gaan? nou ja we wachtten vanmiddag af!
Jij ook dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:02 schreef hartje het volgende:
was er al achter dat jij ook een "heb ik weer" type bent. ik kom vanmiddag nog ff terug hier om je ha-uitslag te lezen. cu!
Zwangerschapsdementie?!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:53 schreef Beaker het volgende:
[..]
SHIT............ben vergeten in een potje te plassen!
Ben morgen heel de dag vrij dus het kan ook dan nog wel, heb er geen afspraak voor nodig!
Dommeben ik zeg
![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:11 schreef LadyS het volgende:
[..]
Zwangerschapsdementie?!!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:14 schreef Beaker het volgende:
[..]
Bedankt![]()
![]()
Ach over een uurtje of vier kun je hier een uitgebreid verslag doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:14 schreef Beaker het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Heb jij er nog vertrouwen in danIk niet hoor
![]()
* LadyS heeft net te snel gequotequote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:14 schreef Beaker het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Heb jij er nog vertrouwen in danIk niet hoor
![]()
Ohhh hartje, ik hoop het zo voor ons....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:53 schreef hartje het volgende:
hé minoes, heeeel spannend! misschien zijn de oude dozen deze maand wel aan de beurt!
Tjee, dus nog een nachtje slapen en morgen meer nieuwsquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:29 schreef Beaker het volgende:
Hoi Hoi
Hier het verslag van Beaker die bij de ha is geweest!
Hij twijfeld ..... de klachten die ik heb zijn volgens alles wat een zwangere vrouw heeft
omdat mijn testen negatief blijven, begin ik morgen met een hormoonkuur (Primoluut)
Moet verpicht van de ha nog een test doen, want anders is het schadelijk voor het kind.......
Morgen ook weer bloed laten prikken op nog een aantal hormonen (FSH, H-LH en het oestradiol)
Mijn moeder vertrouwd het niet en dus heeft ze een afspraak geregeld bij de verloskundige morgenochtend om 9.00 uur daar doen we nog een testje en zij zal me verder begeleiden
Overigens heeft de verloskundige gezegt dat een streep een streep is het maakt niet uit hoe hij staat!
Volgende week woensdag heb ik de uitslag van het bloed binnen dus tot die tijd blijft het weer spannend eigenlijk!
Morgen begin ik met die kuur en moet ik op 22 februari ongesteld worden
Conclusie: We weten nog niks
Dan pas?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:29 schreef Beaker het volgende:
Morgen begin ik met die kuur en moet ik op 22 februari ongesteld worden
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
Goed he?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:45 schreef LadyS het volgende:
djiezus Beaker, zo schiet het niet op he
Ik ga me vast verheugen op het verslag van morgenochtend
Toch echt een gevalletje zwangerschapsdementie hoor, als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:45 schreef Beaker het volgende:
[..]
.............
............
![]()
22 maart natuurlijk![]()
dus er is kans dat we morgen een cyberfeestje kunnen vieren??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:45 schreef Beaker het volgende:
[..]
.............
............
![]()
22 maart natuurlijk![]()
tweede al vandaagquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Toch echt een gevalletje zwangerschapsdementie hoor, als je het mij vraagt![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Toch echt een gevalletje zwangerschapsdementie hoor, als je het mij vraagt![]()
Jeetje, eerst vrijdag moesten we wachten tot maandag en tot donderdag.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:48 schreef LadyS het volgende:
En we moeten nog tot donderdag wachten ook als het tegenzit
Morgen zou ik zeggen, want je staat op de 11de, dan maakt die ene dag toch niks uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:51 schreef minoes1967 het volgende:
Brighteyes.........ben nog niet over tijd,maar was juist 5 dagen te vroeg met het begin van de ongi.Tenminste,het leek ongi te worden,maar er komt bijna niks.Zondagavond een vlekje,vannacht 5 speldeprikjes en vanmiddag weer een vlekje.![]()
Heb mijn nod pas op donderdag dus,maar als ik de ene avond een vlekje heb,breekt het de volgende dag gewoon door en nu is er al 1,5 niks te bekennen,nja,bijna niks.....
Morgenochtend testen dan maar...of toch ff wachten tot donderdag??
Groetjes,Minoes![]()
Ow gefeliciteerd.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:08 schreef Renegate het volgende:
vrijdag 12 maart!
en even een berichtje tussendoor..
IK BEN ONGI!!!!!!!!!!!!!! JOEPIE!!
Ik ga over 3 dagen met me clomid beginnen!!!!
kussss allemaal Renate
Beaker,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:40 schreef Beaker het volgende:
Volgens de vk kan ik die kuur gewoon gebruiken, als blijkt dat ik toch zwanger ben word ik ook niet ongesteld zelfs niet na het gebruiken van die kuur
Maar ik ben ervan overtuigt dat ik niet zwanger ben![]()
Bij de ha voor de rest geen testen meer gedaan hoor, ochtendurine is het beste
Beaker steekt haar hoofd in het zandquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:48 schreef Beaker het volgende:
[..]
![]()
Beaker is niet zwanger, haar hormoonhuishouding is gewoon van slag!![]()
een echo met 7 weken omdat ze maar niet ongi werd en tja, dan wordt wel duidelijk waaromquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:44 schreef minoes1967 het volgende:
Stout....
Hoe wist ze dan ,dat ze zwanger was van de 2e???
groetjes,Minoes.
Minoes,quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:04 schreef minoes1967 het volgende:
Sprookjesboek deel 5 van Minoes:
Nou,vanmorgen last van mijn rug bij het wakker worden(maar dat heb ik wel meer,ivm.een hernia)dus ik dacht:da's foute boel.
Maar op de wc.........een nog kleiner plekje dan gisteren en eergister....tjeee.....hier wor je toch moe van?????![]()
Beaker:
Succes bij de vlos,ik hoop dat je straks ff komt posten.
Groetjes,Minoes.![]()
15 december was volgens mij het 1e berichtje van Beakerquote:Beaker - maandag 15 december 2003 @ 09:46
Hoe snel kun je het gevoel van ik ben zwanger hebben?
(ben in eerste week een pil vergeten.....)
He Jolene, hoe zit het eigenlijk met jou ben jij ook aan 't wachten op een 2e streepje? (sorry als je het als eens verteld hebt maar kan het me niet herinneren)quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:30 schreef jolene het volgende:
Er is ook nog een kans dat we tot morgen moesten wachten.
Het zijn in ieder geval spannende weken.
Maar gun het jullie ook allemaal van harte.
Neen, ik deed eerst alleen lurken, nu babbel ik lekker mee.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:16 schreef Merisse het volgende:
[..]
He Jolene, hoe zit het eigenlijk met jou ben jij ook aan 't wachten op een 2e streepje? (sorry als je het als eens verteld hebt maar kan het me niet herinneren)
Ik blijf het gigantisch vaag vinden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:50 schreef Beaker het volgende:
Goedemorgen
Gisteren bloed laten prikken en met een "gewassen" plasje naar de vk
Testje was weer negatiefmaar goed ik had niet anders verwacht. De assistente van de vk ging bij het raam staan met mijn test en toen zei ze ik ga even overleggen
komt terug en zegt bel vanmiddag om half 5 maar even terug!
GedaanZij heeft overleg gehad met de gyn. en die zei dat ik gewoon aan die Primolut kuur kan beginnen en als het goed is moet ik dan ongesteld worden.
Ik heb vanmorgen mijn eerste op. De kuur duurt 12 dagen dus over een dag of 15 moet ik ongesteld zijn
De vk en gyn. hadden gezegt dat als er dan geen menstruatie is ik wel degelijk zwanger benWat mijn vriend overigens nog steeds geloofd, want hij beweerd bij hoog en laag dat mijn tepels groter zijn
Volgende week woensdag heb ik de uitslag van het bloed, dus ook daar moeten we nog even op wachten
Conclusie: Beaker is over 15 dage ongesteld![]()
![]()
Ow, wat jammer, het leek zo goed te gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:06 schreef minoes1967 het volgende:
Nou.....laat ik jullie dan meteen ook maar uit de droom helpen.......
Vanmorgen kwam er met plassen 1 druppel bloed mee naar buiten en zat er weer een minivlekje in m'n inleggertje...
Toen ik net terug kwam ,van de kids naar school brengen,weer naar de wc.....en ja hoor.....nog meer bloed,wel oud,maar het was er toch.......
Dus........ik denk dat ongi er gewoon is,maar ik snap er niks van,dat het 4,5 dag heeft moeten duren,voor het op gang kwam.
Als het maandag was doorgezet,was ik er nu al weer lekker vanaf geweest!.
Bléh.......ga vandaag maar ff een baaldag instellen.....moet vanmiddag ook nog naar het ziekenhuis,voor controle voor m'n oor,hopen dat dat goed gelukt is,ik heb nu al 7 weken thuis gezeten en ga morgennacht mijn 1e nachtdienstje weer draaien...
Zal wel ff wennen worden,maar ook wel weer lekker,het leek bijna op zwangerschapsverlof.....lekker wrang nu......![]()
![]()
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Neuh.....dan wachten we nog een jaar of 2quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:03 schreef jolene het volgende:
Beaker , wat doen jullie als jullie niet zwanger zijn nu, gaan jullie dan klussen
Owh....Mioesquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:06 schreef minoes1967 het volgende:
Nou.....laat ik jullie dan meteen ook maar uit de droom helpen.......
Vanmorgen kwam er met plassen 1 druppel bloed mee naar buiten en zat er weer een minivlekje in m'n inleggertje...
Toen ik net terug kwam ,van de kids naar school brengen,weer naar de wc.....en ja hoor.....nog meer bloed,wel oud,maar het was er toch.......
Dus........ik denk dat ongi er gewoon is,maar ik snap er niks van,dat het 4,5 dag heeft moeten duren,voor het op gang kwam.
Als het maandag was doorgezet,was ik er nu al weer lekker vanaf geweest!.
Bléh.......ga vandaag maar ff een baaldag instellen.....moet vanmiddag ook nog naar het ziekenhuis,voor controle voor m'n oor,hopen dat dat goed gelukt is,ik heb nu al 7 weken thuis gezeten en ga morgennacht mijn 1e nachtdienstje weer draaien...
Zal wel ff wennen worden,maar ook wel weer lekker,het leek bijna op zwangerschapsverlof.....lekker wrang nu......![]()
![]()
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Nee ze hebben alleen een testje gedaanquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:14 schreef hartje het volgende:
hèèèè, wat een teleurstellingen allemaal! minoes: doe maar lekker baal dagje! & beaker: ik blijf het ook een vage toestand vinden. heeft de vk geen echo gemaakt ofzo, heeft ze alleen die test maar gedaan? en hoe gaat het nou met je zere boops, had ze daar nog iets voor & wat zei de ze van al die klachten dan?
Hahaha geeft niks hoor jij hebt last van je eigen dingquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:20 schreef minoes1967 het volgende:
Beaker.....vergeet helemaal op jou te reageren...solly![]()
En je zou toch een echo krijgen???
Ik hoor het wel weer,Groetjes,Minoes![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:07 schreef hartje het volgende:
beaker krijgt volgens mij gewoon over 6 maanden een beeb: je moet wel die mnd op dit forum blijven om ons op de hoogte te houden; je zal niet de eerste zijn die denkt dat ze nodig moet poepen & dan ineens..... als er over 6mnd geen beebje is geloof ik het pas! (of als je over 15 dgn ongesteld ben natuurlijk)
Ik wist gewoon dat dit een stomme vraag zou zijnquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:28 schreef LadyS het volgende:
nee hoor, een innestelingsbloeding kan veel later optreden als dat je zwanger zou zijn geraakt enzow![]()
Hier heb je zeker niks aan![]()
Ja ik geloof dat je gelijk hebt,maar PMS kan het niet zijn omdat ik al die tijd de pil heb geslikt en vrouwen die pil slikken kunnen geen PMS krijgenquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:38 schreef Renegate het volgende:
Beaker ik denk dat ze je testen op lh fh oestrogeen en progestoron en hcg, Daaraan kunnen ze heel mooi zien of je hormonen allemaal met elkaar in balans lopen.
Op die manier + echo zijn ze bij mij achter me pcos gekomen.. En ik denk inderdaad dat je gewoon met je primolout moet beginnen meid! Ik ben ook al 4 maand niet ongi en echt niet zwanger, maar wel auwa boobs, duizelig, misselijk, en dat kan te maken hebben met de oestrogeen gehaltes in je lijf. Als die hoog blijven (zoals bij mij) loop je constant met pms klachten die zoals iedere vrouw jammergenoeg nu weet errrrug veel op zw verschijnselen lijken.
Heel veel sterkte meissie! zal stiekum nog wel duimen dat ik fout zit met me gedachte hoor ;-) )
liefs Ikke
Is helemaal niet raar hoor Minoesquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:38 schreef minoes1967 het volgende:
Mijn vriendje zat net op msn en vroeg ,hoe het was....ik begon meteen spontaan te janken.
Had er toch onbewust harder op gehoopt,dan ik had moeten doen......![]()
![]()
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Gewoon vragen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:24 schreef Beaker het volgende:
Minoes
Blij te horen dat het alweer beter gaat!
Mijn ramen kunnen ook wel een wasbeurt gebruiken![]()
Was net al zo brutaal en erg ongesuldig om al te bellen voor de uitslag van mijn bloed
Het was al binnen en al mijn hormonen zijn goed(volgens de assistente dan, het was niet veel verhoogd.....)
Moet rond 12.45 even terug bellen dan heeft ze overleg gahad met ha zelf
Vreselijk!
Nou sorry, maar dan weet ik echt naar waar mijn pijnlijke borsten vandaan komen
Pfffft...vraag straks toch nog is even of je wellicht ook PMS kan krijgen als je de pil slikt
Ik denk dat mijn klachten daar het meeste op lijken op dit moment .........
Wat zouden jullie doen?
hierbij linkje van ladyS, ik wist nml niet wanneer je die pil vergeten was, & toen heeft ze 't ff opgezocht voor me. ik was nml nieuwsgierig hoe lang je eventueel misschien zwanger zou kunnen zijn. & ik zou ze gewoon steeds bellen als je vragen hebt. ik snap er nml ook niks van dat alles "normaal" schijnt te zijn & je wel al die klachten hebt! vinden al die doktoren van je dat nou ook niet raar? & minoes: toppie dat je je beter voelt!quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:23 schreef LadyS het volgende:
vanaf hier begint het : Wachten op een tweede streepje...9
heb je lekker veel bij te lezen
edit: en dan pagina 6hij doet niet knippen en plakken zoals ik wil
i'm next & Githa; maar die had ff time-out dacht ik?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:15 schreef minoes1967 het volgende:
Zijn er nog die wachten op ongi of gaan testen,want ik geloof dat we maar een lijstje van 5 personen hadden ofzo???
Weet jij nog wanner ik begon over mijn zere borstenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:57 schreef LadyS het volgende:
gaat het over je berichtjes hier?
Want die had ik toevallig van de week opgezocht (nou ja, alleen je eerste dan), zoals hartje al zei
quote:Beaker - donderdag 8 januari 2004 @ 16:06
....[knip]....
Up-date van mijn gezondheid, ik ben gewoon met de pil begonnen en wacht de volgende maand maar af. Wel heb ik pijnlijke borsten met harde bulten. Voor de rest geen klachten.
Groet!
quote:Beaker - maandag 29 december 2003 @ 12:10
Vandaag moet ik ongesled worden, maar omdat ik in de eerste week van mijn nieuwe strip een pil ben vergeten is er kans op zwangerschap.
Ik heb het gevoel dat ik elk moment ongesteld word, maar het zet niet erg door. (andere buikpijn)
Is het verstandig om toch een testje te doen?
(mijn zus werd ook gewoon ongesteld en na drie testjes was ze pas "zwanger" terwijl ze toen al 2 maanden zwanger was!)
Das toch niet raar moet je eens kijken hoe lang je nu al loopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:16 schreef Beaker het volgende:
Heb ff gebeld en PMS kan het beslist niet zijn volgens de vk
Ik heb haar gevraagt of het stom is als ik vraag of ze nog een echo willen maken en desnoods ook van mijn borsten!
Zij vind dat ik dat beslist moet doen! Ookal zijn alle bloeduitslagen goed (mbt ontstekingen enzo)
Beaker is heel sip![]()
Sorry, maar geloof dat ook mij het nu teveel word!
Ik voel me niet goed en heb het idee dat we vast lopen op deze manier........ wat zouden jullie doen?
Ik vraag het eerst aan de ha en als hij zegt dat het niet kan dan bel ik de vk wel weer!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:18 schreef jolene het volgende:
[..]
Das toch niet raar moet je eens kijken hoe lang je nu al loopt.![]()
Gewoon vragen om die echo kan dat bij haar?
Dikke knuffel, huil maar ff lekker.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:23 schreef Beaker het volgende:
Thanx![]()
Ga weer ff werken en even uithuilen tot straks als ik weer wat meer weet!![]()
Kuurtje van 15 dagen toch.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:24 schreef Beaker het volgende:
Bloed was oke!
Ik moet nu gewoon die kuur afmaken en dan maar zien wat er gebeurd en hopen dat die borsten minder zeer gaan doen!
Die zere borsten liggen waarschijnlijk aan de hormonen,maar die zijn juist oke![]()
dat word ik ervan
Als het mee zit wel ja, maar word ik niet ongesteld (waar ik wel van uit ga) dan begint het weer van voor af aan! Ze wist trouwens niet zeker hoor of het daar aan ligt daar gaan ze gewoon vanuit op dit moment!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:29 schreef jolene het volgende:
[..]
Kuurtje van 15 dagen toch.
Dus met twee weekjes moet alles overzijn.
hoop van wel voor je.
Durfde het niet te zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:31 schreef Beaker het volgende:
[..]
Als het mee zit wel ja, maar word ik niet ongesteld (waar ik wel van uit ga) dan begint het weer van voor af aan!
Bah!
Neenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:32 schreef jolene het volgende:
[..]
Durfde het niet te zeggen![]()
Vind het alleen zo vreemd.
Dus nu toch geen echo
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:37 schreef Beaker het volgende:
[..]
Neen
Ik word gewoon ongesteld hoor (dat heb ik volgens mji een beetje raar neer gezet!)
Zoniet dan word ik gillend gek![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:40 schreef jolene het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Wat zegt het vriendje ervan.
Is hij er nog steeds van overtuigd?
grinnik..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:42 schreef Beaker het volgende:
[..]
JaGeen idee waar hij et vandaan haalt
Zal de leeftijd wel zijn
Hij is 30quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:45 schreef jolene het volgende:
[..]
grinnik..
Nou wil ik ook weten hoe oud.![]()
Ik vind het ook raar hoor, maar aan de andere kant het is ook jouw lichaam.
Dus jij merkt het meeste verschil:
ff kijken: niet ongesteld
zere borsten![]()
We kunnen nu niks anders dan afwachten en nog twee weken wachten.
Vanochtend in al mijn haast overheen gelezen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:35 schreef robbieRdam het volgende:
bij mij gaat het klusseizoen weer beginnuheindelijk niet meer ongesteld zeg, pff 7 dagen!! 5 was al genoeg vond ik zelf, nee nog 2 extra joh! pff
Aan deze kant is hij 31, en de vadergevoelens zijn nog verstopt. Wegens angstgevoelens ofzoietsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:47 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hij is 30dus zijn vader gevoelenss zullen wel opspelen nu
![]()
Ikke in augustus 28, kereltje in september 32.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:12 schreef Beaker het volgende:
Wahahahamannen de mijne word in april ook 31
Zelf ben ik nog maar 24
Dus voor mji nog tijd zat, maar hij word al gauw een "oude" vader![]()
Ik word zelf 25 in septemberquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:24 schreef jolene het volgende:
[..]
Ikke in augustus 28, kereltje in september 32.
Heb in dit topic in ieder geval geleerd, dat het niet allemaal rozengeur is.
Heb vaak zat met tranen in de ogen, verhalen gelezen.
Nog nooit zoiets meegemaakt, maar het raakt je wel.
Drom spiek ik af en toe op Martineke d'r ondertitel, om te kijken wanneer wie wat moet
Dus aan iedereen dikke knuffel
![]()
hé beaker van jouw "ding" zouden we wel een nieuw forum kunnen openen "wachten op de afloop van het beaker ding" wat een toestand zeg!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:34 schreef Beaker het volgende:
ben ik ook blij dat ik in dit topic mee mag doen met mijn "ding"
Wahahahahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:05 schreef hartje het volgende:
[..]
hé beaker van jouw "ding" zouden we wel een nieuw forum kunnen openen "wachten op de afloop van het beaker ding" wat een toestand zeg!
ff over de leeftijden vin'k altijd leuk: ik ben 34 (in aug 35 hellup!) & mijn mannetje is net 32. 'k heb een lekker groen blaadje!
Mocht dat het gevl zijn, zou ik als ik jou dan wel maandag de dokter bellen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:51 schreef Beaker het volgende:
Hmmmmm....ik begin nu eigenlijk al krampjes te krijgenZou de Primaluut zijn werk nu al doen en word iknu al ongesteld
![]()
Zo voeld het wel iig![]()
Moet gewoon door blijven slikken tot de kuur af isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:55 schreef jolene het volgende:
[..]
Mocht dat het gevl zijn, zou ik als ik jou dan wel maandag de dokter bellen.
Of je het nog door moet slikken.
Nu iedereen een fijn weekend![]()
dus jij hebt ook een groen blaadje, ouwe snoeperd!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:58 schreef minoes1967 het volgende:
Ok,hier onze leeftijden:Ikke ben 36,5,word 15 sept.37 en mijn vriendje word 10 aug.35 jaar,
LadySquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:57 schreef LadyS het volgende:
Hij is nog niet vol, hoor Beaker, gaat tot de 300 posts
Zou wel lekker zijn als de boel begon te werken nuBen benieuwd of het doorzet van het weekend
*duimen gaat voor Beaker*
Dankje robbieRdam!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:23 schreef robbieRdam het volgende:
welkom littlewoodstock, ik reageer strax wat meer , moet mee gaan fietsen van vriendlief![]()
Zou best kunnen hoor Martineke..........dusse, als ik jouw was zou ik het risico niet nemen om 't te missenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:18 schreef Martineke het volgende:
Ik heb trouwens vandaag over zo'n ovulatieding heen gepiest en er kwam een heel vaag klein streepje bij te staan, kan dat nu al? ben net 2 dagen van me menstruatie af. dus zou betekenen dat ik binnen nu en zeg 36/48 uur me ei heb
groetjes martine
weet het niet zeker hoor aangezien ik zelf niet temperatuur, maar volgens mij mag je er vanuit gaan dat dan op die dag (dag 12) je eisprong heeft plaatsgevonden(hoge temperatuur moet dan wel paar dagen aanhouden geloof ik) en blijft dan hoog tot aan je menstruatie of zo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:05 schreef minoes1967 het volgende:
Heb ik meteen ff een vraagje:
Bij het temperaturen kwam eruit,dat op dag 12 mijn temp. ging stijgen,zij het 0,2 en 0,3 graden en dan in 2 dagen,dus niet in 1 keer.
Volgens de gyn was dat toch de eisprong,maar moet ik nou uitgaan,van de 1e dag dat de temp.omhoog gaat of als de temp. na 2 dagen op z'n hoogst is????![]()
Groetjes,Minoes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |