ow wat jammer zeg Githa van dat bruin rose , laten we hopen dat het niet doorzet! ik duim verder voor je
quote:ja indd Merisse, het blijft toch in je achterhoofd zitten ja, het kan weer misgaan immers (wat we niet hopen) ik ben niet zo bang dat ik niet meer zwanger raak, wij waren na 1 1/2 mnd zwanger (best snel) dus daar zit ik niet zo over in (alhoewel het nu wel lang kan duren natuurlijk, tis geen graadmeter)
Op zondag 15 februari 2004 23:24 schreef Merisse het volgende:[..]
Know what you mean Martineke! Ik wil ook weer. Maar heb ook een dubbel gevoel: aan de ene kant ben ik als de dood om weer zwanger te raken (stel dat het weer mis gaat) maar ik nog veel banger dat ik niet meer zwanger raak. Heb jij dat ook? Hoe lang waren jullie eigenlijk bezig? Wij 9 maanden.
ik ben werken, tot strakkies groetjes ik
Ik had zaterdag namelijk ook alleen maar wat bruinige afscheiding meer niet dacht zelf dat het door zou zetten en dan ongi zou worden, maar nee hoor NIKS!
Githa, hoe is t bij jou?
quote:Dat het vruchtje hoe noem je het eigenlijk in het begin?
Op maandag 16 februari 2004 10:00 schreef Beaker het volgende:
Wat is een innesteling bloeding
Iedereen succes! Ik lurk trouw mee hoor
quote:je weet natuurlijk niet precies wanneer je bevrucht bent?
Op maandag 16 februari 2004 10:16 schreef Beaker het volgende:
Huh.....owh oke!
Ik heb het zaterdag ook een beetje gehad, maar dan doet mijn ei er erg lang over
* LadyS gaat nu weg, moet op visite
Uhmmmm....het toch bij mij haast geen innesteling bloeding geweest zijn
of wel.............
het zou kunnen Beaker maar het hoeft niet.
quote:Hmmmm...dubieus allemaal!maarja mijn testjes waren iedere keer negatief!
Op maandag 16 februari 2004 12:23 schreef Anitra het volgende:
innestelingsbloeding kan zelfs een paar weken erna naar buiten komen. Zo had ik dat pas in week 7/8
Snap er niks meer van!
Renegate,
Verder geen afscheiding meer gehad...hopen dat dit het was en dat ik niet morgen de rest krijg
Beaker,
gossie meid jij blijft ook een raadsel maar ik hoop ook echt dat het een innestelingsbloeding was...gun het je echt
Martine,
thnx
Groetjes Githa
quote:Githa, ik lees net in een ander topic dat je begin januari gestopt bent met de pil en 20 januari voor het laatst ongesteld bent geworden. Volgens mij zou je dan bij een cyclus van 28 dagen morgen, 17 februari ongesteld moeten worden. En indien je niet ongesteld wordt fingers crossed dan kan je dat een dag erna, vanaf woensdag dus testen.
Op maandag 16 februari 2004 14:17 schreef Githa het volgende:
Verder geen afscheiding meer gehad...hopen dat dit het was en dat ik niet morgen de rest krijg![]()
quote:Zoals ik het zie:
Op maandag 16 februari 2004 14:36 schreef Githa het volgende:
hey Merisse,
Ja die cyclus was wat onduidelijk vanwege die extra ongi vandaar dat ik niet voor woensdag ga testen maar met mijn normale cyclus ben ik altijd op zondag ongi dus dat zou nu geweest moeten zijn Ik neem aan dat dat dan ook zo blijft. ( maar voor de zekerheid woensdag testen)
quote:Hoi Githa, ja ja ja .... ik weet het bij mij is het een zooitje
Op maandag 16 februari 2004 14:17 schreef Githa het volgende:Beaker,
gossie meid jij blijft ook een raadsel maar ik hoop ook echt dat het een innestelingsbloeding was...gun het je echt
Groetjes Githa
Ik snap er niks van!
Begrijp ik nou goed dat jij deze week gaat testen? sorry als ik het mis heb
Al moet ik zeggen dat de kans nu wel groter is dat ik gewoon ongi ga worden morgen.
Beaker duimt voor Githa
Ben pas donderdag weer aan het werk dus hopelijk lees ik dan een positief bericht van je!
internet thuis werkt nog niet vanwege de verhuizing
quote:Volgens mij (and correct me if I'm wrong) tel je je cyclus ALTIJD vanaf de eerste dag laatste menstruatie.
Op maandag 16 februari 2004 14:57 schreef Githa het volgende:
of mijn cyclus was iets korter als anders kan toch ook??? of zie ik dit nu zo verkeerd
Ik heb wel eens een enkele keer een cyclus van 26 dagen maar in die cyclus die daarna komt begin ik dan te tellen vanaf de laatste datum waarop ik ongesteld werd (en niet van de datum waarop ik ongesteld had moeten worden).
dan bijdeze een oproep voor de dames die aan het duimen waren .. STOP.... hou ze nog even stil en begin morgen maar weer met draaien
sorry, volgens Merisse ben ik verkeerd begonnen met het tellen van mijn cyclus dus kom ik op dinsdag uit ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |