abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2004 @ 09:36:54 #1
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
  maandag 16 februari 2004 @ 09:43:21 #2
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17215589
goedemorgen allemaal

ow wat jammer zeg Githa van dat bruin rose , laten we hopen dat het niet doorzet! ik duim verder voor je

quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:24 schreef Merisse het volgende:

[..]

Know what you mean Martineke! Ik wil ook weer. Maar heb ook een dubbel gevoel: aan de ene kant ben ik als de dood om weer zwanger te raken (stel dat het weer mis gaat) maar ik nog veel banger dat ik niet meer zwanger raak. Heb jij dat ook? Hoe lang waren jullie eigenlijk bezig? Wij 9 maanden.

ja indd Merisse, het blijft toch in je achterhoofd zitten ja, het kan weer misgaan immers (wat we niet hopen) ik ben niet zo bang dat ik niet meer zwanger raak, wij waren na 1 1/2 mnd zwanger (best snel) dus daar zit ik niet zo over in (alhoewel het nu wel lang kan duren natuurlijk, tis geen graadmeter)
ik heb indd ook heel veel gelezen over het gehele internet over miskramen en van alles, weet gewoon niet meer waar wat ik heb gelezen
wel fijn dat het bloeden gestopt is indd een schone lei, zo voelt dat dan.
en wat een K.Treactie zeg van die ene ik heb wel het advies gekregen om volgende keer iets langer te wachten (van me pa) want hij werd al gepest door me zusjes dat hij opa werd, en nu moest ie dat weer vertellen (heb 2 zusssies van 7 en 9)

ik ben werken, tot strakkies groetjes ik

pi_17215847
Githa (was het toch?) Ben mijn duimen al aan het verslijten en RSI problemen aan het krijgen omdat ik heel hard voor je duim dat het niet door zet en dat het een innestelings bloeding is....
pi_17215885
Wat is een innesteling bloeding

Ik had zaterdag namelijk ook alleen maar wat bruinige afscheiding meer niet dacht zelf dat het door zou zetten en dan ongi zou worden, maar nee hoor NIKS!

Githa, hoe is t bij jou?

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 16 februari 2004 @ 10:10:36 #5
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_17216054
quote:
Op maandag 16 februari 2004 10:00 schreef Beaker het volgende:
Wat is een innesteling bloeding
Dat het vruchtje hoe noem je het eigenlijk in het begin? zich in de baarmoederwand/slijmvlies innestelt. dat geeft soms een bloedinkje. Heel kort maar.

Iedereen succes! Ik lurk trouw mee hoor

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_17216163
Huh.....owh oke!
Ik heb het zaterdag ook een beetje gehad, maar dan doet mijn ei er erg lang over
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 16 februari 2004 @ 10:18:04 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_17216193
quote:
Op maandag 16 februari 2004 10:16 schreef Beaker het volgende:
Huh.....owh oke!
Ik heb het zaterdag ook een beetje gehad, maar dan doet mijn ei er erg lang over
je weet natuurlijk niet precies wanneer je bevrucht bent?
Op internet staat er wel het 1 en ander over!

* LadyS gaat nu weg, moet op visite

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_17217947
Hoi,dames.
Affgelopen weken niet meegeschreven,maar wel gelezen.Ik had zelf de griep en om en om mijn 2 meiden ziek,dus...het was gezellig.En toen ok nog 5 dagen achter elkaar misselijk....
Zou het dan toch....eindelijk...???
Maar kreeg vorige week al weer meer afscheiding en misselie was over en ja hoor.....eergister iets bruinverlies en vanmorgen echt ongi
Dus,we gaan beginnen aan ronde 22,pffffff.
Allemaal succes met klussen en zitten er nog meiden voor hun nod?.
Groetjes,Minoes.
pi_17218926
Nou Minoes, vreselijk balen dus!

Uhmmmm....het toch bij mij haast geen innesteling bloeding geweest zijn
of wel.............

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_17219301
innestelingsbloeding kan zelfs een paar weken erna naar buiten komen. Zo had ik dat pas in week 7/8
  maandag 16 februari 2004 @ 12:25:53 #11
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17219381
oh minoes wat jammer nou wel goed dat je weer beter bent (en je meiden ook) op naar de volgende ronde

het zou kunnen Beaker maar het hoeft niet.

pi_17219603
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:23 schreef Anitra het volgende:
innestelingsbloeding kan zelfs een paar weken erna naar buiten komen. Zo had ik dat pas in week 7/8
Hmmmm...dubieus allemaal!maarja mijn testjes waren iedere keer negatief!

Snap er niks meer van!

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2004 @ 14:17:21 #13
81992 Githa
pi_17222387
Xanthe,
wat lief van je maar meid pas je wel op je arm er zijn hier nog zoveel meiden die je duim nodig hebben zo nu en dan

Renegate,
Verder geen afscheiding meer gehad...hopen dat dit het was en dat ik niet morgen de rest krijg

Beaker,
gossie meid jij blijft ook een raadsel maar ik hoop ook echt dat het een innestelingsbloeding was...gun het je echt

Martine,
thnx

Groetjes Githa

maandag 16 februari 2004 @ 14:28:26 #14
1087 Merisse
broddeltante
pi_17222721
quote:
Op maandag 16 februari 2004 14:17 schreef Githa het volgende:
Verder geen afscheiding meer gehad...hopen dat dit het was en dat ik niet morgen de rest krijg
Githa, ik lees net in een ander topic dat je begin januari gestopt bent met de pil en 20 januari voor het laatst ongesteld bent geworden. Volgens mij zou je dan bij een cyclus van 28 dagen morgen, 17 februari ongesteld moeten worden. En indien je niet ongesteld wordt fingers crossed dan kan je dat een dag erna, vanaf woensdag dus testen.
Dus laten we hopen dat de rode duivels wegblijven! En als ze toch komen dan heb je in ieder geval een mooie regelmatige cyclus zo snel na het stoppen met de pil.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2004 @ 14:36:47 #15
81992 Githa
pi_17222964
hey Merisse,
Ja die cyclus was wat onduidelijk vanwege die extra ongi vandaar dat ik niet voor woensdag ga testen maar met mijn normale cyclus ben ik altijd op zondag ongi dus dat zou nu geweest moeten zijn Ik neem aan dat dat dan ook zo blijft. ( maar voor de zekerheid woensdag testen)
  maandag 16 februari 2004 @ 14:56:02 #16
1087 Merisse
broddeltante
pi_17223513
quote:
Op maandag 16 februari 2004 14:36 schreef Githa het volgende:
hey Merisse,
Ja die cyclus was wat onduidelijk vanwege die extra ongi vandaar dat ik niet voor woensdag ga testen maar met mijn normale cyclus ben ik altijd op zondag ongi dus dat zou nu geweest moeten zijn Ik neem aan dat dat dan ook zo blijft. ( maar voor de zekerheid woensdag testen)
Zoals ik het zie:
Wat je had op 20 jan was geen extra ongi maar het begin van je nieuwe normale cyclus (i.t.t. de kunstmatige pilcyclus) en moet je uitgaan van deze datum als je laatste ongesteldheid. En als gevolg daarvan is je nieuwe NOD 17 feb.
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2004 @ 14:57:27 #17
81992 Githa
pi_17223545
of mijn cyclus was iets korter als anders kan toch ook??? of zie ik dit nu zo verkeerd
pi_17223627
quote:
Op maandag 16 februari 2004 14:17 schreef Githa het volgende:

Beaker,
gossie meid jij blijft ook een raadsel maar ik hoop ook echt dat het een innestelingsbloeding was...gun het je echt

Groetjes Githa

Hoi Githa, ja ja ja .... ik weet het bij mij is het een zooitje

Ik snap er niks van!

Begrijp ik nou goed dat jij deze week gaat testen? sorry als ik het mis heb

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2004 @ 15:02:49 #19
81992 Githa
pi_17223688
woensdag was mijn bedoeling mits ik ongi ben geworden en ik lees net bij merisse dat ik mijn cyclus wel is 2 dagen verschoven kan hebben maar goed dan kan ik nog wel woensdag testen.

Al moet ik zeggen dat de kans nu wel groter is dat ik gewoon ongi ga worden morgen.

pi_17223816
Ja maar, ik heb ook iedere keer op de datum dat ik ongi moet worden dat "ongi worden" gevoel maar het komt gewoon niet!

Beaker duimt voor Githa
Ben pas donderdag weer aan het werk dus hopelijk lees ik dan een positief bericht van je!

internet thuis werkt nog niet vanwege de verhuizing

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 16 februari 2004 @ 15:11:22 #21
1087 Merisse
broddeltante
pi_17223908
quote:
Op maandag 16 februari 2004 14:57 schreef Githa het volgende:
of mijn cyclus was iets korter als anders kan toch ook??? of zie ik dit nu zo verkeerd
Volgens mij (and correct me if I'm wrong) tel je je cyclus ALTIJD vanaf de eerste dag laatste menstruatie.

Ik heb wel eens een enkele keer een cyclus van 26 dagen maar in die cyclus die daarna komt begin ik dan te tellen vanaf de laatste datum waarop ik ongesteld werd (en niet van de datum waarop ik ongesteld had moeten worden).

† In Memoriam † maandag 16 februari 2004 @ 15:15:33 #22
81992 Githa
pi_17224037
Ik durf je niet tegen te spreken Merisse heb er helemaal geen verstand van maar vraag me wel af wie dat toch zo moeilijk maakt wie verzint nu zoiets.

dan bijdeze een oproep voor de dames die aan het duimen waren .. STOP.... hou ze nog even stil en begin morgen maar weer met draaien sorry, volgens Merisse ben ik verkeerd begonnen met het tellen van mijn cyclus dus kom ik op dinsdag uit ....

pi_17224384
Donders Githa!
Niet sip zijn hoor! Komt vast allemaal goed
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2004 @ 15:31:24 #24
81992 Githa
pi_17224492
zou eigenlijk gewoon een venstertje op je buik moeten zitten net zoiets als bij een wc waarbij gewoon groot BEZET komt te staan als je zwanger bent
offuh gewoon een inbraakalarm bij elk eitje zodra er een bevruchting plaats heeft gevonden gaat het alarm af zou wat makkelijker zijn he
Ik snap gewoon geen bal van die cyclus als ie ook maar iets afwijkt
pi_17224904
Ik snap er ook geen bal van en terwijl ik een vrouw ben en dat behoor te weten ....... ...toch.......

[Dit bericht is gewijzigd door Beaker op 16-02-2004 15:45]

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')