abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2003 @ 11:39:24 #1
67542 Jansu
Liefde = Leven!
pi_15033844
Zo........
Hier dan alweer deel 9.
Dat het in dit deel van ons topic maar extra geluk zal gaan brengen!

Go girls!!!

zondag 30 november 2003 @ 11:43:59 #2
67542 Jansu
Liefde = Leven!
pi_15033902
Nou, de duivels zullen wel gaan komen vandaag.........
Heb wat buikpijn en wat bruinverlies, dus.........

Hoe is het allemaal bij jullie?

zondag 30 november 2003 @ 11:46:33 #3
67542 Jansu
Liefde = Leven!
pi_15033943
Sjeen...... Gefeliciteerd!
Hoe voel je je vandaag meid?
Geweldig einde van het vorige deel.
Op de liefde en het leven!
  zondag 30 november 2003 @ 11:56:45 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_15034083
Sjeen, gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws op een zondagmorgen.

Jansu, dit moet hem dan voor jou worden, hoor (hoewel we waarschijnlijk in dit deel jouw tweede streepje niet zullen zien, reken ik net uit, de bevruchting kan natuurlijk wel plaatsvinden in dit deel )

En natuurlijk de andere dames ook een succesvol deel 9 toegewenst.

[Dit bericht is gewijzigd door livelink op 30-11-2003 12:00]

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 30 november 2003 @ 11:58:08 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15034093
Jansu, dus toch bloed waarschijnlijk? Nou ja, wel fijn eigenlijk, toch? Tenminste duidelijk! En dat kun je van mij niet zeggen...

Maar inderdaad: dit deel gaan we een nieuw record vestigen in het totaal aantal zwangeren, oké? Dus iedereen even snel met de benen wijd en als de wiedeweerga bevrucht raken, jah?!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_15034426
Sjeen!!! Goed joh !!! Gefeli hoor!!! Kon ook eigenlijk niet anders, met al die zwangerschapsverschijnselen?! Leuk, leuk, leuk weer.
Voor de andere meiden go with the flow!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_15034585
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:43 schreef Jansu het volgende:
Nou, de duivels zullen wel gaan komen vandaag.........
Heb wat buikpijn en wat bruinverlies, dus.........
Wel fijn voor je toch dat het nu toch door gaat zetten?
quote:
Hoe is het allemaal bij jullie?
Niet zo lekker vandaag, loop heel de dag met tranen in mijn ogen, ben vrijdag het vruchtje verloren. Deed toch ff meer met me dan ik dacht, ben verdrietig en opgelucht tegelijk( en opgelucht omdat het eruit is en niet dat ik er nog weken mee moet rondlopen, klinkt misschien gek, maar zo voelde ik het wel) Heb best aardig wat bloedverlies en buikpijn, maar ja dat hoort erbij. Zal blij zijn als het vloeien voorbij is, vind het elke keer zo confronterend als ik naar de WC ga...
Maar goed heb me voorgenomen nu weer positief te doen, komende weekies weer vrijen voor een kindje, zoooooo superromantisch toch?( lekker bij de kerstboom, hihihi )
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  FOK!fossiel zondag 30 november 2003 @ 12:59:04 #8
2628 Karin
pi_15035145
Sjeen gefeliciteerd!!! Al een beetje van de schrik bekomen?
pi_15036310
SJEEEN!!!!!!! Braaf, heeeeel braaf en van harte he!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 30 november 2003 @ 14:29:14 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15036734
quote:
Op zondag 30 november 2003 12:30 schreef Loena-tik- het volgende:
Niet zo lekker vandaag, loop heel de dag met tranen in mijn ogen, ben vrijdag het vruchtje verloren. Deed toch ff meer met me dan ik dacht, ben verdrietig en opgelucht tegelijk( en opgelucht omdat het eruit is en niet dat ik er nog weken mee moet rondlopen, klinkt misschien gek, maar zo voelde ik het wel) Heb best aardig wat bloedverlies en buikpijn, maar ja dat hoort erbij. Zal blij zijn als het vloeien voorbij is, vind het elke keer zo confronterend als ik naar de WC ga...
Lieve Loena, ik vind het zo naar voor je! Lijkt me echt heel erg moeilijk, hoor, om je zo gewenste zwangerschap ineens weer kwijt te zijn! Ik hoop altijd dat dat NIEMAND overkomt, maar ja, die hoop strookt gewoon niet met de werkelijkheid... Vind het best hard.

Ik wil je echt alle geluk van de wereld wensen nu.
Ik bewonder je ontzettend lieve houding hier op het forum tegenover anderen! En ik doe al helemaal mijn pet af voor die positieve instelling die je nu kiest!

Kun je daar zelf ook een beetje trots op zijn?
Weet maar dat ik het meen.

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † zondag 30 november 2003 @ 15:25:13 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_15037740
Wat lezen mijn ogen? Ben ik eventjes niet op het forum geweest en dan test Sjeen positief Woepie wat goed zeg! Van harte gefelicijompels hoor.

Hier cyclusdag 10. Morgen met mijn benen wijd voor de huisarts. Mjammie heerlijk een uitstrijkje. Daar zit ik echt op te wachten voor de maandagmorgen Maar ja, alles voor het goede doel toch?

Slaapvriendjes uitslag was binnen vrijdag, maar helaas moet het opnieuw gebeuren. De viscositeit was te hoog waardoor het niet te beoordelen was onder de microscoop. Ontzettend balen natuurlijk, want nu hebben we nog geen definitief oordeel over de zwemmertjes. Het ergste is nog dat we drie dagen niet mogen vrijen voordat hij het weer opnieuw mag aanleveren in het ziekenhuis. Nu wel even goed uitrekenen wanneer hij dat dan wel moet doen, want mijn vruchtbare dagen komen er aankomende week weer aan

Deeltje 9 alweer...

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zondag 30 november 2003 @ 15:26:33 #12
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_15037764
quote:
Op zondag 30 november 2003 14:29 schreef Sugar het volgende:

[..]

Lieve Loena, ik vind het zo naar voor je! Lijkt me echt heel erg moeilijk, hoor, om je zo gewenste zwangerschap ineens weer kwijt te zijn! Ik hoop altijd dat dat NIEMAND overkomt, maar ja, die hoop strookt gewoon niet met de werkelijkheid... Vind het best hard.

Ik wil je echt alle geluk van de wereld wensen nu.
Ik bewonder je ontzettend lieve houding hier op het forum tegenover anderen! En ik doe al helemaal mijn pet af voor die positieve instelling die je nu kiest!

Kun je daar zelf ook een beetje trots op zijn?
Weet maar dat ik het meen.

Hier sluit ik me helemaal bij aan! Loena
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Licht Ontvlambaar zondag 30 november 2003 @ 15:55:29 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_15038258
quote:
Op zondag 30 november 2003 12:59 schreef Karin het volgende:
Sjeen gefeliciteerd!!! Al een beetje van de schrik bekomen?
Inmiddels wel ja, maar vanmorgen maakte mijn hart toch wel even overuren...

Dikke knuffels voor iedereen (Loena in het bijzonder )

Sjeen

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_15053349
Heb ik een keer de computer niet aan gehad in het weekend, gaat er iemand positief testen!
Goed hoor Sjeen!!!

Tja, alweer deeltje negen. Ik heb zelf altijd iets met 3-en en 9-ens. En deze maand gaan we voor poging 3 in deeltje 9, wie weet brengt het geluk!...

Slaapmeisje, wat vervelend dat de zwemmertjes opnieuw ingeleverd moeten worden en jij vanochtend een uitstrijkje hebt. Maar het is allemaal voor het goede doel, hè
Laten we hopen dat er maar snel een mooi Slaapbabietje op komst zal zijn!

Loena, ik leef met je mee voor zover dat kan, als je het zelf niet hebt meegemaakt. Dikke

pi_15053403
Vergeet ik helemaal Jansu en Sugar!

Hoe is het er vandaag mee Jansu? Al echt RD's op bezoek?

En Sugar, al enige tekenen van RD's? Raar he, dat je dat soms juist heel graag wil?

En voor alle anderen die ik vergeet: dikke en zet m op hè? Dit deeltje moet records breken

pi_15053728
Nou dames, ik ben de tel al kwijt, maar ik zit ergens ruim boven de 40 dagen en nog steeds geen rode duivels.

Sjeen van harte gefeliciteerd meid! Op naar het volgende topic voor jou dame. Iedereen hier graag op mee liften hoor. Volgens mij gaan er weer wat zwangeren komen in dit topic.

† In Memoriam † maandag 1 december 2003 @ 20:18:00 #17
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_15069369
Het programma klussen voor gevorderden gaat vanavond weer van start We gaan voor een kerstcadeau want 20 december is mijn volgende NOD

Liefs,
Slaapmeisje

pi_15072619
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het programma klussen voor gevorderden gaat vanavond weer van start We gaan voor een kerstcadeau want 20 december is mijn volgende NOD

Liefs,
Slaapmeisje

Slaapmeisje,

normaal lurk ik alleen maar in dit topic maar voor jou maak ik een uitzondering, ik zie telkens weer dat je teleurgesteld wordt

Daarom wens ik je veel succes voor de komende klusperiode voor gevorderden en ik hoop dat er straks 2 streepjes te zien zijn

#geen
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2003 @ 19:24:11 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_15097547
DuchessX, wat ontzettend lief van je zeg. Het doet me goed te weten dat er zoveel mensen iedere maand meeleven en dat jij speciaal uit je lurkstand komt voor dit Slaapmeisje

Enneh, waar is de rest eigenlijk? Tweede streepjes dames, hoe staat het ermee? Zijn er nog ontwikkelingen te melden of gewoon Nu Even Niet momenten?

pi_15099943
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Enneh, waar is de rest eigenlijk? Tweede streepjes dames, hoe staat het ermee? Zijn er nog ontwikkelingen te melden of gewoon Nu Even Niet momenten?
Niet veel spannends te melden hier. Klusperiode is bijna ten einde,
en het ellendige wachten komt er weer aan
Gelukkig is het vrijdag pakjesavond en is het druk op m'n werk. Genoeg afleiding dus
(maar niet heus, ik denk er toch wel vaak aan )
pi_15109481
Mag ik even melden dat mijn man en ik vanmorgen toch nog een zwangerschapstest hebben gedaan en daar op TWEE STREEPJES te zien waren!!

Ik ben dus ZWANGER!!!!!!!

woensdag 3 december 2003 @ 10:08:01 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_15109709
Dit deeltje is in ieder geval goed begonnen, met meteen een nieuwe zwangere. Dus 9 is inderdaad een geluksgetal. Dat er nog maar veel tweede streepjes mogen volgen. Little-Angel, hoe voel je je nu, heb je al wat last van zwangerschapskwaaltjes?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_15109777
Jaahaaa Little-Angel, geweldig!! En wat moet het hoopgevend zijn voor de andere "oudgedienden" hier dat je toch zwanger bent.

Van harte gefeliciteerd meid!! Je best vast aan het zweven nu. en hoe moet het nou met die gala-jurk?

mooi he, alles
  woensdag 3 december 2003 @ 10:12:28 #24
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15109833
Hoera!!!!
Wat geweldig voor jullie, Little-Angel!
pi_15109992
Ik heb last van zere borsten en ik heb puistjes in mijn gezicht, terwijl ik altijd een hele gave huid heb. Gala jurk die zal ik op 4 juni hopelijk niet meer passen vanwege een dikke buik! Maar dat maakt niks uit want ik ben nu echt super gelukkig en zweef echt op een roze wolk (blauw mag ook hoor).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')