Go girls!!!
Hoe is het allemaal bij jullie?
Jansu, dit moet hem dan voor jou worden, hoor (hoewel we waarschijnlijk in dit deel jouw tweede streepje niet zullen zien, reken ik net uit, de bevruchting kan natuurlijk wel plaatsvinden in dit deel )
En natuurlijk de andere dames ook een succesvol deel 9 toegewenst.
[Dit bericht is gewijzigd door livelink op 30-11-2003 12:00]
Maar inderdaad: dit deel gaan we een nieuw record vestigen in het totaal aantal zwangeren, oké? Dus iedereen even snel met de benen wijd en als de wiedeweerga bevrucht raken, jah?!
quote:Wel fijn voor je toch dat het nu toch door gaat zetten?
Op zondag 30 november 2003 11:43 schreef Jansu het volgende:
Nou, de duivels zullen wel gaan komen vandaag.........
Heb wat buikpijn en wat bruinverlies, dus.........
quote:Niet zo lekker vandaag, loop heel de dag met tranen in mijn ogen, ben vrijdag het vruchtje verloren. Deed toch ff meer met me dan ik dacht, ben verdrietig en opgelucht tegelijk( en opgelucht omdat het eruit is en niet dat ik er nog weken mee moet rondlopen, klinkt misschien gek, maar zo voelde ik het wel) Heb best aardig wat bloedverlies en buikpijn, maar ja dat hoort erbij. Zal blij zijn als het vloeien voorbij is, vind het elke keer zo confronterend als ik naar de WC ga...
Hoe is het allemaal bij jullie?
quote:Lieve Loena, ik vind het zo naar voor je! Lijkt me echt heel erg moeilijk, hoor, om je zo gewenste zwangerschap ineens weer kwijt te zijn! Ik hoop altijd dat dat NIEMAND overkomt, maar ja, die hoop strookt gewoon niet met de werkelijkheid... Vind het best hard.
Op zondag 30 november 2003 12:30 schreef Loena-tik- het volgende:
Niet zo lekker vandaag, loop heel de dag met tranen in mijn ogen, ben vrijdag het vruchtje verloren. Deed toch ff meer met me dan ik dacht, ben verdrietig en opgelucht tegelijk( en opgelucht omdat het eruit is en niet dat ik er nog weken mee moet rondlopen, klinkt misschien gek, maar zo voelde ik het wel) Heb best aardig wat bloedverlies en buikpijn, maar ja dat hoort erbij. Zal blij zijn als het vloeien voorbij is, vind het elke keer zo confronterend als ik naar de WC ga...
Ik wil je echt alle geluk van de wereld wensen nu.
Ik bewonder je ontzettend lieve houding hier op het forum tegenover anderen! En ik doe al helemaal mijn pet af voor die positieve instelling die je nu kiest!
Kun je daar zelf ook een beetje trots op zijn?
Weet maar dat ik het meen.
Hier cyclusdag 10. Morgen met mijn benen wijd voor de huisarts. Mjammie heerlijk een uitstrijkje. Daar zit ik echt op te wachten voor de maandagmorgen Maar ja, alles voor het goede doel toch?
Slaapvriendjes uitslag was binnen vrijdag, maar helaas moet het opnieuw gebeuren. De viscositeit was te hoog waardoor het niet te beoordelen was onder de microscoop. Ontzettend balen natuurlijk, want nu hebben we nog geen definitief oordeel over de zwemmertjes. Het ergste is nog dat we drie dagen niet mogen vrijen voordat hij het weer opnieuw mag aanleveren in het ziekenhuis. Nu wel even goed uitrekenen wanneer hij dat dan wel moet doen, want mijn vruchtbare dagen komen er aankomende week weer aan
Deeltje 9 alweer...
quote:Hier sluit ik me helemaal bij aan! Loena
Op zondag 30 november 2003 14:29 schreef Sugar het volgende:[..]
Lieve Loena, ik vind het zo naar voor je! Lijkt me echt heel erg moeilijk, hoor, om je zo gewenste zwangerschap ineens weer kwijt te zijn! Ik hoop altijd dat dat NIEMAND overkomt, maar ja, die hoop strookt gewoon niet met de werkelijkheid... Vind het best hard.
Ik wil je echt alle geluk van de wereld wensen nu.
Ik bewonder je ontzettend lieve houding hier op het forum tegenover anderen! En ik doe al helemaal mijn pet af voor die positieve instelling die je nu kiest!Kun je daar zelf ook een beetje trots op zijn?
Weet maar dat ik het meen.
quote:Inmiddels wel ja, maar vanmorgen maakte mijn hart toch wel even overuren...
Op zondag 30 november 2003 12:59 schreef Karin het volgende:
Sjeen gefeliciteerd!!! Al een beetje van de schrik bekomen?
Dikke knuffels voor iedereen (Loena in het bijzonder )
Sjeen
Tja, alweer deeltje negen. Ik heb zelf altijd iets met 3-en en 9-ens. En deze maand gaan we voor poging 3 in deeltje 9, wie weet brengt het geluk!...
Slaapmeisje, wat vervelend dat de zwemmertjes opnieuw ingeleverd moeten worden en jij vanochtend een uitstrijkje hebt. Maar het is allemaal voor het goede doel, hè
Laten we hopen dat er maar snel een mooi Slaapbabietje op komst zal zijn!
Loena, ik leef met je mee voor zover dat kan, als je het zelf niet hebt meegemaakt. Dikke
Hoe is het er vandaag mee Jansu? Al echt RD's op bezoek?
En Sugar, al enige tekenen van RD's? Raar he, dat je dat soms juist heel graag wil?
En voor alle anderen die ik vergeet: dikke en zet m op hè? Dit deeltje moet records breken
Sjeen van harte gefeliciteerd meid! Op naar het volgende topic voor jou dame. Iedereen hier graag op mee liften hoor. Volgens mij gaan er weer wat zwangeren komen in dit topic.
Liefs,
Slaapmeisje
quote:Slaapmeisje,
Op maandag 1 december 2003 20:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het programma klussen voor gevorderden gaat vanavond weer van startWe gaan voor een kerstcadeau want 20 december is mijn volgende NOD
Liefs,
Slaapmeisje
normaal lurk ik alleen maar in dit topic maar voor jou maak ik een uitzondering, ik zie telkens weer dat je teleurgesteld wordt
Daarom wens ik je veel succes voor de komende klusperiode voor gevorderden en ik hoop dat er straks 2 streepjes te zien zijn
Enneh, waar is de rest eigenlijk? Tweede streepjes dames, hoe staat het ermee? Zijn er nog ontwikkelingen te melden of gewoon Nu Even Niet momenten?
quote:Niet veel spannends te melden hier. Klusperiode is bijna ten einde,
Op dinsdag 2 december 2003 19:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Enneh, waar is de rest eigenlijk? Tweede streepjes dames, hoe staat het ermee? Zijn er nog ontwikkelingen te melden of gewoon Nu Even Niet momenten?
Ik ben dus ZWANGER!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd meid!! Je best vast aan het zweven nu. en hoe moet het nou met die gala-jurk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |