quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:03 schreef RichardQuest het volgende:
Speciaal voor Harry_Sack:
Beavis, Butthead & Cher - I Got You Babe
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:05 schreef Harry_Sack het volgende:
wat lief, RichardQuest.. Hoe was DCFC gister?
kep het op een haarlengte na gemist, toevallig had ik wel gister The photoalbum van de bieb gehaald, omdat jij altijd nummers van ze post. kazaa heeft een lading B&B mpgjes en avi's, die van 20 mb zijn meestal volledig.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
moet nog wat Beavis en Butthead MP3'tjes neerladen![]()
![]()
Peter Pan Speedrock - Rockcity
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
yep, ik ga nu halfbaked kijken, de nachtzuster staat in vuur en vlam, mzzl
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:38 schreef RichardQuest het volgende:
The Smiths - Headmaster Ritual
Dat heb ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prachtig dat de NOS dit onder een docu over de Drie van Milaan had gezet
Da's toch met die hond in de clip? Mooi nummerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:55 schreef HAL9000S het volgende:
Daft Punk - Da Funk
Een 'gouwe ouwe' die nooit zal gaan vervelen!!
Dat je alleen de artiest en titel noemt, nieuwe stijl (ander topic) is dat je wat informatie over het nummer/artiest geeftquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:42 schreef crossover het volgende:
maar wat betekent dat oude stijl nou eigenlijk
Ja, ik zou het vandaag eigenlijk allemaal veranderen, maar geen tijd/zin....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:18 schreef Harry_Sack het volgende:
okee dan, RQ, een oud icoon, maar ik sta d'r bij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:19 schreef Heli0s het volgende:
Bob Dylan - One More Cup of Coffee
Ik zie alleen die ene gast uit het politiek forum..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:54 schreef RichardQuest het volgende:
Beavis staat er weer bij, harry
Moloko - The Time Is Now
Jij zit er ook bij....kijk maar goed. Trustequote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zie alleen die ene gast uit het politiek forum..
Black Uhuru - Sorry for the man
hm, ik zie echt alleen dat M.E mannetje... dude...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij zit er ook bij....kijk maar goed. Truste
*UCHE*Alice Cooper?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:43 schreef Bartuc het volgende:
Pink Floyd - Schools out For summer
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:52 schreef Cascade het volgende:
[..]
*UCHE*Alice Cooper?
Kyuss - Gardenia/Asteroid/Supa Scoopa and Mighty Scoop
Chris Liebing - Live @ Love Parade 2003quote:Op zondag 7 maart 2004 02:52 schreef Steijn het volgende:
Chris Liebing - Live @ Airport 14-02-2004
quote:Op zondag 7 maart 2004 02:54 schreef Steijn het volgende:
Chris Liebing
HIj geeft dan iedere keer een foutmelding :'(quote:Op zondag 7 maart 2004 03:03 schreef Steijn het volgende:
Mijn god wat gaat Chris alsvanouds tekeer
Je kunt zijn set bij www.livesets.com downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |