[Offtopic]quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:38 schreef Barbamama het volgende:
De vrouw raakt ernstig gewond. In het ziekenhuis laat ze haar man tekeningen zien van hetgeen ze gezien heeft.
[offtopic]Ja en die man is dus Richard Gerequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:12 schreef sir_Tachyon het volgende:
[Offtopic]
JAja die vrouw is Grace van Will & Grace,![]()
. Wat een uitstraling.
Sorry moest ik ff kwijt.
[/Offtopic]
Maar ehm ga verder
Ga ik doen!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:48 schreef ghostarmor het volgende:
Stigmata is een aanrader...
Misschien kan een van de modjes regelmatig een alfabetische lijst maken met de films die hier opgesomt worden... geeft een beter overzicht
Kun je rustig achterwege laten. Weinig paranormaals aan, behalve dan een duivel-verhaaltje voor het slapengaan. Amerikaanse Pulp met weinig inhoud, gedragen door goede acteurs.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
Devils Advocate moet ik nog zien (bedankt voor de reminder)
Bij deze film moest ik meteen denken aan "Harvey" (boek/toneelstuk. Comedy-achtig).quote:Donnie Darko, een jongen die rare dingen begint te zien in de vorm van een Alien-achtig konijn. En krijgt een datum van de einde van de wereld. (dacht ik). Beter kan ik niet beschrijven anders verklap ik de mooiste stukkies.
Ja het mooiste van Mothman Prophecies vindt ik toch wel de theorie dat er meerdere dimensies zijn en dat er dus lui uit een hogere dimensie ons zit te terroriseren/stalken. Dat vond ik zo superinteressant. Ik weet niet hoe de schrijver er op komt. Als dat niet 'paranormaal' is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vond de Mothman Prophecies echt helemaal top!!! Erg angstaanjagend...
Was dat die film met Julia Roberts en ehm...hoeheetdieventookalweer...quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:49 schreef Mayhem het volgende:
Ik heb geen idee hoe die film heet, maar een jaar of 10 geleden zag ik een x een film over een groep mensen die dromen konden beïnvloeden van andere mensen. Zij deden dit dan in een soort van universiteit.
Zo konden ze dan mensen helpen om van hun nachtmerries af te komen.. Als je dan stierf in je dromen, stierf je ook in het echt. (soort van Nightmare on Elmstreet zonder Freddy Krueger).
En een zo'n gast probeert dan iemand te doden in zijn slaap en de held probeert hem dan uiteraard tegen te houden.
Weet iemand btw hoe deze film heet? Indertijd vond ik hem super.
Flatliners, is al genoemd (http://forum.fok.nl/topic/502040/1/50#17483563). Da's volgens mij niet de film die Mayhem bedoeltquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Was dat die film met Julia Roberts en ehm...hoeheetdieventookalweer....
Oh nee, dat was Flatline of zoiets.. Die was niet paranormalig toch?
.
Kiefer Sutherland.quote:hoeheetdieventookalweer
Oh ja, dan was Flatliners wel paranormalig. Hmz, ik haal zeker weer films door elkaar.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:33 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Flatliners, is al genoemd (http://forum.fok.nl/topic/502040/1/50#17483563). Da's volgens mij niet de film die Mayhem bedoelt.
Edit, hij maakt er geen link van. Stukkje naar boven iig
De film heet DREAMSCAPE. Met Dennis Quaid, Max von Sydow, Kate Capshaw en Christopher Plummer.quote:Op donderdag 4 maart 2004 03:49 schreef Mayhem het volgende:
Ik heb geen idee hoe die film heet, maar een jaar of 10 geleden zag ik een x een film over een groep mensen die dromen konden beïnvloeden van andere mensen. Zij deden dit dan in een soort van universiteit.
Weet iemand btw hoe deze film heet? Indertijd vond ik hem super.
Mayhem zegt dan ook dat 'ie 'm 10 jaar geleden heeft gezienquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:54 schreef dmace het volgende:
BTW, de film is uit 1984, da's alweer 20 jaar geleden.
Eigenlijk het merendeel wel van Stephen King....quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:45 schreef Posdnous het volgende:
Carrie Stephen King verfilming over meisje met paranormale krachten.
Firestarter Stephen King verfilming over meisje met paranormale krachten.
quote:
Yep, het is inderdaad Bless The Child.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:53 schreef _Draven_ het volgende:
Ik heb echt geen idee meer hoe ze heten...
Bless the child is ook zoiets, met Kim Basinger.
wel goede film idd, heb hem gister gezien. Een ouderwetse Stephen King-film. Alleen geloof ik dat ik wat gemist heb; het verband met de dreamcather is me volledig ontgaanquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:50 schreef Spliffunk het volgende:
Dreamcather, een film gebasseerd op het boek van Stephen King. Gaat over een groepje jongeren die op een dag een autischtisch jongetje redden van een pak slaag door baldadigen. Ze krijgen van die jongen allemaal een kracht en deze blijkt later weer van pas te komen als ze de strijd met de koloniserende aliens aangaan. Goede film en zeker een aarader.
Waarom: omdat de film een uitermate goede horror is met een onverwacht einde. Het is ook een diepzinnige film die ik bijna niet begrijp.
De dreamcather is een dromenvanger die wordt gebruikt word/werd door de indianen om kwade dromen op te vangen. In de film, in het huisje zie je de dromenvanger aan een balk hangen. Ik denk dat ze die toen ze jonger waren daar opgehangen hebben omdat ze "ergens" in geloofden die jongens.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:56 schreef fokje het volgende:
[..]
wel goede film idd, heb hem gister gezien. Een ouderwetse Stephen King-film. Alleen geloof ik dat ik wat gemist heb; het verband met de dreamcather is me volledig ontgaan
Bless te child is met een meisje, die andere was met een jongetje (maar komt eigenlijk op hetzelfde neer).quote:
Vertel eens meer?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:40 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Bless te child is met een meisje, die andere was met een jongetje (maar komt eigenlijk op hetzelfde neer).
Damn blijf maar piekeren over die namen.... die met dat tuinhuisje... *denk denk*
Moeder met kids koopt een huis en kinderen ontdekken een tuinhuisje wat 'behekst' is en gaan er spelen. Ze worden ondanks waarschuwingen toch aangetrokken tot het huisje....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vertel eens meer?
In het Japans is hij veel beter ->Ringuquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:07 schreef sweetgirly het volgende:
* The Ring
Paar kernwoorden: videoband, rare gebeurtenissen, paarden, meisje, één vrouw en 7 dagen de tijd!
En: Don't watch it alone!
[afbeelding]
Powderquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:21 schreef Psyche2003 het volgende:
Powder : http://www.imdb.com/title/tt0114168/
Over een albina jongen die "iets" met electriciteit heeft...
een TRruth-filmmeet..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:18 schreef Barbamama het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om een filmmeet
quote:Plot Outline: After being killed during a botched mugging, a man's love for his partner enables him to remain on earth as a ghost.
Okay, dan plak ik 'm er de volgende keer bij!quote:Op zondag 7 maart 2004 18:29 schreef Geartsjuh het volgende:
@Muus:
My life heb ik laatst gekeken op tv. Het verhaal zelf is niet paranormaal. Maar de hoofdpersoon uit de film, die aan een dodelijke vorm van kanker leidt, gaat naar een alternatieve arts in de hoop op genezing. Terwijl hij daar onder behandeling is krijgt hij verschillende visioenen van het hiernamaals. Ik denk dat de beelden die hij zag erg herkenbaar kunnen zijn voor mensen die mediteren. Dat was het iig wel voor mij![]()
Deze zou het moeten zijn. Alleen "Pulse", zonder "The"quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:07 schreef Barbamama het volgende:
[The Pulse] Ik weet hetKrijg je, hè, met een B-film-fetishist
(als ik hem vind, geef ik het door
)
hiero: http://www.imdb.com/title/tt0062622/quote:Op zondag 7 maart 2004 17:52 schreef MUUS het volgende:
"2001 : a Space Odyssey" kon ik niet vinden. Of liever gezegd : ik vond een aantal titels, maar de titel + het verhaaltje wat hier staat, kwam niet overeen met het verhaaltje wat ik vond.
Oh, dus toch die. Prima, ik ga meteen weer even wat titels er tussen knutselen.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:52 schreef NgInE het volgende:
[..]
hiero: http://www.imdb.com/title/tt0062622/
2001: A Space Odysseyquote:Op zondag 7 maart 2004 17:52 schreef MUUS het volgende:
En de lijst is weer bijgewerkt!
"2001 : a Space Odyssey" kon ik niet vinden. Of liever gezegd : ik vond een aantal titels, maar de titel + het verhaaltje wat hier staat, kwam niet overeen met het verhaaltje wat ik vond.
Prophecy 3quote:"The Prophecy III" kon ik niet vinden.
Ik vond "The Entity" nou niet supereng of zo. Maar misschien ben ik ook aardig wat gewend inmiddelsquote:En The Entity ga ik dus never nooit kijken, want dit is al de tweede vent die ik tegenkom en die 'm doodeng vond..
En die staat al een tijd in de lijst.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Rosemary`s baby helemaal geweldig super creepy sfeer
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MUUS op 08-03-2004 08:53:35 (spoiler) ]
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben hem nog niet tegengekomen in het lijstje van Muus, vandaar de volgende (Japanse of Chinese) film: Eye. In het kort gaat het om een dame die nooit heeft kunnen zien, en na een hoornvliestransplantatie wel. Na een tijdje beseft ze dat de dingen die ze ziet niet helemaal kloppen:kun je voortaan niet ff met koeienletters *SPOILER!!!* boven dit soort posts zetten?! >:(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MUUS op 08-03-2004 08:54:08 ]Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
Geweldig bloederige films, hulde voor de bedenker van de verschillende 'ongelukjes'quote:Op maandag 8 maart 2004 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
En verder mis ik natuurlijk Final Destination 1 en 2
Ik heb alleen de eerste gezien maar die was iddquote:Op maandag 8 maart 2004 11:29 schreef _Draven_ het volgende:
Geweldig bloederige films, hulde voor de bedenker van de verschillende 'ongelukjes'
zo te zien moet ik nog heel wat filmpjes gaan bekijken!!quote:Op maandag 15 maart 2004 09:45 schreef MUUS het volgende:
Lijst is bijgewerkt!
The Gift : het was mij niet helemaal duidelijk welke film het nou was. Er kwamen nogal wat films boven met die titel.
The Sin Eater : Bleek een andere naam te zijn voor The Order die al genoemd was..
die site is echt vet!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:07 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Donnie Darko is cooooooooool!
http://www.donniedarko.com/
Goeie film, das zeker waar, het gaat alleen over iemand die beweert een buitenaards wezen te zijn, heeft niks met tijdreizen te makenquote:Jullie zijn K-PAX vergeten!! Het gaat over een persoon die beweerd dat hij in de tijd kan reizen. Een echte aanrader
Ik vind dat geen paranormale film hoor, is gewoon een SCI-FI film zonder paranormale dingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:59 schreef Spliffunk het volgende:
Wat dachten jullie van the invasion of the body snatchers..?
Een kerel kijkt langzaam toe hoe de wereld verandert in een "alien terretorium" in zijn eentje probeert hij de aliens te stoppen en slaat hun broeilampen stuk. Zeer vreemde film om naar te kijken.
EDIT--MUUS hartstikke tof wat je hebt gedaan! Ik vind je zeker leuk
ik ga meteen mn tv terug halen!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:46 schreef sweetgirly het volgende:
* Meet Joe Black zag ik er volgens mij nog niet tussen staan
En jaja, hij is vanavond op tv: Net5 om 20.35 uur!! dat wordt mijn 5e keer ofzo![]()
Deze "The Gift" is de goede...quote:Op maandag 15 maart 2004 09:45 schreef MUUS het volgende:
Lijst is bijgewerkt!
The Gift : het was mij niet helemaal duidelijk welke film het nou was. Er kwamen nogal wat films boven met die titel.
Prachtfilm!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:07 schreef qu63 het volgende:
weer een schopje!
The Nightmare Before Christmas
heb je die lange lijst van MUUS al doorgenomen??quote:Op zondag 11 april 2004 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Frequency
13 ghosts
The shining
The kid met Bruce Willis
The others met Nicole Kidman
A beautifull mind
Good will hunting
Eventueel erbij:
Big met Tom Hanks
Scrooge
Groundhog Day
Independance Day
Close encounters
Bruce Almighty
MAYquote:God wil dat de originele Tien Geboden terugkeren naar de Hemel. Het is de Engelen verboden om zelf naar de aarde af te reizen om de verloren gewaande Stenen Tafelen op te halen. Zij moeten een mens 'creëren', die slim genoeg is om de Stenen Tafelen te vinden en bereid om zijn leven op te offeren om ze naar de Hemel te brengen.
De met de opdracht belaste Engelen ontwikkelen een even ingenieus als onbarmhartig plan om hun doel te bereiken. Hun plan begint definitieve vormen aan te nemen als twee zeer bijzondere mannen op aarde elkaar 'bij toeval' ontmoeten: de excentrieke linguïst Onno Quist, zoon van een voormalig Minister-president, en astronoom Max Delius, zoon van een Nazi-vader en een Joodse moeder. De mannen zijn meteen boezemvrienden en laten alleen de celliste Ada Brons toe in hun hechte vriendschap.
Ada raakt zwanger en weet niet of Max of Onno de vader is. De geboren zoon, Quinten, ontwikkelt zich al snel als een heel bijzonder kind. Is hij de uitverkorene? Zal hij in staat zijn om de opdracht van de Engelen uit te voeren?
Storm of the century van Stephen Kingquote:May is a young strange girl who had a very disturbed childhood and does not still know the meaning of true friendship or love. She works at a pet clinic and lives alone with her only true friend a doll her mother gave her when she was a little girl. When she fails to find the "perfect man" that will make her happy, she decides to construct him herself, using parts from different people
Bizonder goede film, 4 uur compleet gekluisterd aan de buis zitten!!!quote:Het is het verschrikkelijke verhaal van een dorp onder invloed van zowel natuur als duistere krachten. Het dorp genaamd Little Tall Island, op een klein eilandje in Maine, is omgeven door open water, of zoals de bewoners het noemen, de "reach". Ze noemen het de "storm of the century," en het komt hard! De inwoners van Little Tall Island hebben al vele stormen meegemaakt, maar deze is anders... Niet alleen neemt de storm toe tot hurricanes, en wel 5 meter sneeuwval, het neemt ook iets slechts mee... iets wat zelfs de eilanders nooit gezien hebben... iets wat niemand wil zien....
was over een alfabetische lijst met paranormale films...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Hier?quote:Op woensdag 21 april 2004 15:11 schreef darkmania het volgende:
was over een alfabetische lijst met paranormale films...
waar staat die??
HAHA ik vind Signs heel wat minder leuk na de cabaret-voorstelling van Lebbis. Hij kraakte de film nogal af. Hij vondt stom dat:quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:11 schreef tijgermans het volgende:
Unbreakable en Signs, van dezelfde regisseur als The sixth sense.
Da's niet de film die ik bedoel...quote:Op woensdag 21 april 2004 02:43 schreef Blixar het volgende:
Frailty
hier meer info http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=954
Is dat niet met ehm...washington...kweet niet meer precies hoe hij heet...hij speelde ook in die film met iets als john que ofzo...? kweet nie meer preciesquote:Op woensdag 21 april 2004 02:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
Verder een jaar of wat es een film gezien over een kwade geest, die in ieder mens kon komen. Weet niet meer hoe hij heet.
HOE HEET DEZE FILM!?
had ik je gequoted?quote:Op woensdag 21 april 2004 19:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Da's niet de film die ik bedoel...
Jongenquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:25 schreef sweek het volgende:
The Exorcist, over een jongen die bezeten is door een demon.
Och ja hoe heette die film ookal weer. Ohjaaaa Fallen!!!!. Die is echt steeengoed.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
of is dat niet die ene die ik bedeol...
PS Denzel Washington...?
Bedoel je Unbreakable?? Dan is het een treinongeluk hoor. Anders weet ik niet welke je bedoelt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:20 schreef Jig het volgende:
Hoe heet die ene film, remake in 2000, waar zo'n vliegtuig neer stort. De regering schrijft et af als ongeluk ofzo en de hoofdpersoon die heeft als enige het eongeluk overleeft. Dan blijkt dat er aardig veel paranormale zaken aan de orde blijken te zijn. Enorm vette film de 1e keer.
waar gaat die laatste film dan over?quote:Op maandag 26 april 2004 02:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Being John Malkovich is wel een humoristische aanvulling op deze lijstEvenals Bruce Almighty. Een erg mooie is Hearts in Atlantis en The Discovery of Heaven. Verder vond ik nog Momentum terwijl ik dus nog altijd op zoek ben naar de titel van een andere film
Sorrii als ik ze dubbel noem, maar ze staan niet in de lijst, vandaar dat ik ze maar mention
Ik weet natuurlijk niet of ik meerdere films door elkaar haal, maar ik las ergens eerder al in dit topic een mogelijke verwijzing naar die film, maar die persoon kon zich de titel ook niet herinneren... Het gaat over een vliegtuigongeluk waarbij een of twee mensen overleven... Dat vliegtuigongeluk is niet helemaal kosher en een vrouw gaat op onderzoek uit... Ze wordt dan achterna gezeten door de overheidsmensen (als ik het me goed herinner) die geen bemoeienis willen.. Volgens mij was er iets met mensen die op foto's verschenen of juist niet te zien waren en een meisje dat heel bijzonder was (zij had de crash overleefd). Dat meisje had iemand kunnen beschermen.... DIe overheidsmensen willen dat meisje dan hebben ofzo...quote:Op maandag 26 april 2004 12:29 schreef qu63 het volgende:
waar gaat die laatste film dan over???
staat ie HIER tussen?quote:Op maandag 26 april 2004 12:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of ik meerdere films door elkaar haal, maar ik las ergens eerder al in dit topic een mogelijke verwijzing naar die film, maar die persoon kon zich de titel ook niet herinneren... Het gaat over een vliegtuigongeluk waarbij een of twee mensen overleven... Dat vliegtuigongeluk is niet helemaal kosher en een vrouw gaat op onderzoek uit... Ze wordt dan achterna gezeten door de overheidsmensen (als ik het me goed herinner) die geen bemoeienis willen.. Volgens mij was er iets met mensen die op foto's verschenen of juist niet te zien waren en een meisje dat heel bijzonder was (zij had de crash overleefd). Dat meisje had iemand kunnen beschermen.... DIe overheidsmensen willen dat meisje dan hebben ofzo...![]()
Ik weet het echt nauwelijks meer!
Lees het topic even door.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
*omhoog schopt
Zie Paranormale films?
ik vond de *orginele* 3 <! japanse delen mooier van de ring ...quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:07 schreef sweetgirly het volgende:
* The Ring
Paar kernwoorden: videoband, rare gebeurtenissen, paarden, meisje, één vrouw en 7 dagen de tijd!
En: Don't watch it alone!
[afbeelding]
denzel washington...quote:Op woensdag 21 april 2004 19:35 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Is dat niet met ehm...washington...kweet niet meer precies hoe hij heet...hij speelde ook in die film met iets als john que ofzo...? kweet nie meer precies
doet me denken aan de serie met hoofdpersoon Chrash ... Strange Luck (?)... mss dat de pilot in een tv-film uikwam ..zoals vaak gebeurdquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:20 schreef Jig het volgende:
Hoe heet die ene film, remake in 2000, waar zo'n vliegtuig neer stort. De regering schrijft et af als ongeluk ofzo en de hoofdpersoon die heeft als enige het eongeluk overleeft. Dan blijkt dat er aardig veel paranormale zaken aan de orde blijken te zijn. Enorm vette film de 1e keer.
[zeikmodes]quote:als er in een straal van een kilometer geen levend wezen was waar hij in kon gaan
Bedankt (en livElived ook)quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
denzel washington...
die geest hete azazel
hij zong dat liedje : time is on my site
en de film hete :FALLEN (bedank livElived , die herinnerde het , ik kwam er niet op)
deze is wel het kopen waard ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Bedankt (en livElived ook)
Ik ga hem vanaaf gelijk huren![]()
Topfilm, dat einde... Wel eens meegemaakt, ook dat kan dus niet alleen in films... wel creepy trouwens om zoiets echt mee te maken...quote:Op maandag 8 maart 2004 22:06 schreef MokroKees het volgende:
oei dat die er nog niet bij staat...
The Gift
1 = bos & origineel gefilmt ( mooi ; documentaristisch en de 2 camera's van de drie lui plaatsen je midden in het verhaal ... plus dat er 1 zwart wit is geeft ook zo'n lekker sfeertje )quote:Op zondag 11 juli 2004 21:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Blair Witch project 1 en 2 groep jongeren in het bos opzoek naar paranormale dingen en zij worden dan behekst op een of andere manier. Erg mooi gefimld ook.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:10 schreef displission het volgende:
Stond 11:11 eralles tussen(the gate)?
MUUS vindt je de film echt zo slecht?
quote:
Wat dacht je dan van Critters...de buitenaardse wezentjes die een boederij in onveilig maken. Je hebt er trouwens 5 delen van. De laatste delen zijn volgens mij weer wat minder, maar 2 en vooral 1 echte aanraders.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:12 schreef Citroentje het volgende:
Ik ben nu bezig om The Gathering "binnen te halen".
Wat ik heb gehoord over deze film, is dat bij de kruisiging van Christus "bepaalde gezichten" hem aanschouwden. Deze gezichten schijnen vaker voor te komen bij (wereld)rampen...
Klonk op zich interessant, maar IMDB is er niet zo positief over. Maar de strekking van deze topic is niet hoe goed een film is, maar of het een paranormale film betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan raadt ik de director's cut edition aan... het verschil zit 'm in het einde van de film... hier dus een rasechte spoiler voor wie nieuwsgierig is naar het verschil in einde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: ja ik kan natuurlijk niet met een film aan komen zetten zonder MUUS te aanbiddensuper!
[ Bericht 6% gewijzigd door KarmaniaK op 02-12-2004 21:12:59 ]=)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:41 schreef coz het volgende:
en dat vraagt een Moderator![]()
verbaas ons met je kunsten en schuif de lijst af en toe in de OP ... is een optie ..als je wil enzo
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja tuulluk vraag ik dat! Ik ga toch niet iets doen wat jullie helemaal niet willen.. Ik heet geen Remy.
Even kijken wat de rest wil..
The Dead Zone....da's een tijd terug. Wel aardig, maar ook een supervoorspelbaar einde.quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:20 schreef LangeJan het volgende:
-Dead Zone (Met Christopher Walken)
-The Prophecy Trilogy (Ook met Christopher Walken)
Zijn niet echt paranormale films, naar mijn mening??quote:Op maandag 3 januari 2005 19:35 schreef speedfreakssj het volgende:
die film met die ouwe in die kerncentra;le die daarna steeds jonger word.
is met dat hele leuke liedje, Golden Years.
Die film met die trucks die iedereen aanvallen.Day/Night/Dawn of the living dead, 28 days later, Resident Evil met Umbrella corp virus, Terminator (iemand die terug reist in de tijd en zo.
JAAAA!!quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:50 schreef itsontoday het volgende:
The Forgotten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven can't wait (1978) - http://www.imdb.com/title/tt0077663/
Leuke, ontspannende film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Amityville Horror (1979) - http://www.imdb.com/title/tt0078767/
Een van de eerste haunted house movies die ik heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.White Noise = http://www.imdb.com/title/tt0375210/
Gelukkig heb ik geen ruis op de kanalen van mijn TV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Five People You Meet in Heaven - http://www.imdb.com/title/tt0400435/
Lieve spirituele tv film, duurt wel lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Skeleton Key - http://www.imdb.com/title/tt0397101/
Een verrassend einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Exorsism of Emily Rose - http://www.imdb.com/title/tt0404032/
Film gebaseerd op waargebeurd verhaal en heb ik zojuist gezien. De boodschap is: Wat geloof je zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.![]()
Zullen we de lijst eens gaan aanvullen? Er is denk ik wel het een en ander bijgekomen sinds 566 dagen!
Kan een modje de lijst ter zijner tijd bewerken?
Ik voeg even toe:deja vu the fountain(echte aanrader) pan's labyrinth ![]()
Voor de dvd serie liefhebbers :
Heroes !
"the 4400 " http://nl.wikipedia.org/wiki/The_4400
" Taken " van steven spielberg oa . http://www.scifi.com/taken/index_flash.htmlTHE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS![]()
Event Horizon uit 1997 met Laurence Fishbure en Sam Neill.
Om de een of andere reden vond ik deze horror/sci-fi flick toch best gaaf. Het gaat over een ruimteschip (de Event Horizon) met een experimentele aandrijving dat in 2040 spoorloos verdwijnt nabij Neptunus. In 2047 keert het ruimteschip ineens weer terug, vlakbij Neptunus. De crew van het reddingsschip Lewis & Clark gaan samen met de ontwerper om uit te zoeken waar de Event Horizon de afgelopen 7 jaar is geweest. Wat volgt is dat er iets aan boord is, wat de crew hun eigen angsten letterlijk onder ogen laat zien... met soms fatale gevolgen.
Vond hem best cool, ook al was het soms wel erg over the top en best gory
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: