abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23646014
donny darko
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
  maandag 29 november 2004 @ 17:10:32 #152
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_23647657
Stond 11:11 eralles tussen(the gate)?

MUUS vindt je de film echt zo slecht?

Wat dacht je dan van Critters...de buitenaardse wezentjes die een boederij in onveilig maken. Je hebt er trouwens 5 delen van. De laatste delen zijn volgens mij weer wat minder, maar 2 en vooral 1 echte aanraders.

[ Bericht 79% gewijzigd door displission op 29-11-2004 17:14:40 (+critters) ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_23672759
Ik ben nu bezig om The Gathering "binnen te halen".
Wat ik heb gehoord over deze film, is dat bij de kruisiging van Christus "bepaalde gezichten" hem aanschouwden. Deze gezichten schijnen vaker voor te komen bij (wereld)rampen...

Klonk op zich interessant, maar IMDB is er niet zo positief over. Maar de strekking van deze topic is niet hoe goed een film is, maar of het een paranormale film betreft.
pi_23710534
Op IMDB wordt een vergelijking qua verhaal met "The sixth sense" gemaakt. Helaas geen trailer.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_23717962
Geen film maar een serie die nu elke middag op BRT1 te zien is....
Mysterious Ways
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  donderdag 2 december 2004 @ 18:23:27 #156
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_23719445
Contact

Zowel Sci-fi als Para, mare:

Jodie foster is ruimteluisteraar. op een dag krijgt ze een vreemd signaal en dat blijken uiteindelijk bouwtekeningen voor een onbekende machine te zijn. maar wat doet de machine? en met welk doel zijn de bouwtekeningen verstuurd?

http://www.imdb.com/title/tt0118884/

NB. Ik heb nog nergens The X-files gezien
All I Need, is the air I breathe...
pi_23721069
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:10 schreef displission het volgende:
Stond 11:11 eralles tussen(the gate)?

MUUS vindt je de film echt zo slecht?

Uhhuh, vreselijk! .

quote:

Wat dacht je dan van Critters...de buitenaardse wezentjes die een boederij in onveilig maken. Je hebt er trouwens 5 delen van. De laatste delen zijn volgens mij weer wat minder, maar 2 en vooral 1 echte aanraders.

Oeh Critters, da's lang geleden! .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_23721897
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 17:12 schreef Citroentje het volgende:
Ik ben nu bezig om The Gathering "binnen te halen".
Wat ik heb gehoord over deze film, is dat bij de kruisiging van Christus "bepaalde gezichten" hem aanschouwden. Deze gezichten schijnen vaker voor te komen bij (wereld)rampen...

Klonk op zich interessant, maar IMDB is er niet zo positief over. Maar de strekking van deze topic is niet hoe goed een film is, maar of het een paranormale film betreft.

Ik heb 'm zaterdag gezien. Leuk bedacht, niet goed uitgewerkt.

-edit- En de lijst op de eerste pagina is he-le-maal bijgewerkt! *zweet wederom van voorhoofd veegt*

[ Bericht 6% gewijzigd door MUUS op 02-12-2004 20:24:19 ]
Oi!
pi_23722617
The Butterfly Effect, of niet?

semi-spoiler, omschrijving van de film...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

en dan raadt ik de director's cut edition aan... het verschil zit 'm in het einde van de film... hier dus een rasechte spoiler voor wie nieuwsgierig is naar het verschil in einde...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

edit: ja ik kan natuurlijk niet met een film aan komen zetten zonder MUUS te aanbidden super!

[ Bericht 6% gewijzigd door KarmaniaK op 02-12-2004 21:12:59 ]
=)
pi_23722962
Contact en The Butterfly effect zijn allebei wereldfilms. Van de laatste vond ik het tweede einde het beste. Het eerste einde(de biosversie) heb ik niet gezien, maar wel over gelezen......lijkt mij minder in elk geval.

Top, MUUS
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 2 december 2004 @ 23:30:44 #161
72738 misspoezz
... Het kan altijd erger
pi_23727208
Long Time Dead

Das echt een aanrader. Een groepje vrienden verveelt zich tijdens een feestje en besluit geesten op te gaan roepen zo'n bord ( ben ffies de naam kwijt). Dan roepen ze perongeluk een Djin op, een soort van vuurgeest. Die geest kan niet rusten totdat hij iedereen uit het groepje vermoord heeft op de meest gruwelijke manieren en hij neemt bezit van 1 van de vrienden. Deze film heeft echt nog weken in m'n hoofd gespookt! Echt heel gruwelijk.
... Kuma Kuma Heeeee ...
  donderdag 2 december 2004 @ 23:44:58 #162
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_23727598
Topics kicken is leuk
Top MUUS!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:43:14 #163
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23728857
The Mothman Prophecies
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:48:05 #164
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23728934
Ik weet dat het geen paranomale film is maar wel heel cool "The Hidden Relic"

is een duits gesproken film en gaat over....ik zeg niks dat verpest het
pi_23730016
-Dead Zone (Met Christopher Walken)
-The Prophecy Trilogy (Ook met Christopher Walken)
pi_23746850
Kan iedereen die lijst zo wel makkelijk vinden? Het staat daar zo zielig onderaan de eerste pagina. .

Moet ik een nieuw topicje openen of is dat niet nodig?
Oi!
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:41:37 #167
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23747511
en dat vraagt een Moderator
verbaas ons met je kunsten en schuif de lijst af en toe in de OP ... is een optie ..als je wil enzo
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_23747577
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:41 schreef coz het volgende:
en dat vraagt een Moderator
verbaas ons met je kunsten en schuif de lijst af en toe in de OP ... is een optie ..als je wil enzo

Ja tuulluk vraag ik dat! Ik ga toch niet iets doen wat jullie helemaal niet willen. . Ik heet geen Remy.

Even kijken wat de rest wil. .

-edit MUUS- Of was het nou Remi? Hmz. .

[ Bericht 7% gewijzigd door MUUS op 03-12-2004 22:02:13 ]
Oi!
pi_23747741
The Forgotten?
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:58:53 #170
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23747952
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:43 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja tuulluk vraag ik dat! Ik ga toch niet iets doen wat jullie helemaal niet willen. . Ik heet geen Remy.

Even kijken wat de rest wil. .

ik wilde beetje semi-flauw doen .. maar ik kijk wel mee wat de rest voor opties bedenkt
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:36:36 #171
84524 Morwen
I got life
pi_23748810
Uhm, het staat natuurlijk wel netter als de filmlijst gelijk in de OP staat. Dat zoekt wat makkelijker op enzo, maar ik sluit me gewoon aan bij de meerderheid (ik weet nu waar ie staat tenslotte).

Tot zover mijn uiterst nuttige bijdrage maar weer
Only Human
pi_23826848
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 02:20 schreef LangeJan het volgende:
-Dead Zone (Met Christopher Walken)
-The Prophecy Trilogy (Ook met Christopher Walken)
The Dead Zone....da's een tijd terug. Wel aardig, maar ook een supervoorspelbaar einde.
Vond de 2e prophecy leuker dan de eerste. Kan ook niet anders als Walken meer vrijheid krijgt om te spelen zoals het hoort.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_24345143
*schop*

Nostradamus

Wat een verschrikking. .

Urban Ghost Story

Low budget, absoluut geen hoogstandje, maar ik heb genoten van de ierse accenten. .
Oi!
  maandag 3 januari 2005 @ 11:14:57 #174
84524 Morwen
I got life
pi_24368821
Vanavond: Donnie Darko (23.15, Ned 2).

Schijnt wel een goeie "Trutherige" film te zijn. Het is al eerder gemeld in dit topic, maar ik heb hem nog niet gezien en anderen misschien ook niet. Vandaar even deze huishoudelijke mededeling
Only Human
  maandag 3 januari 2005 @ 19:35:27 #175
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24377352
die film met die ouwe in die kerncentra;le die daarna steeds jonger word.
is met dat hele leuke liedje, Golden Years.
Die film met die trucks die iedereen aanvallen.Day/Night/Dawn of the living dead, 28 days later, Resident Evil met Umbrella corp virus, Terminator (iemand die terug reist in de tijd en zo.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:22:57 #176
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_24382495
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:35 schreef speedfreakssj het volgende:
die film met die ouwe in die kerncentra;le die daarna steeds jonger word.
is met dat hele leuke liedje, Golden Years.
Die film met die trucks die iedereen aanvallen.Day/Night/Dawn of the living dead, 28 days later, Resident Evil met Umbrella corp virus, Terminator (iemand die terug reist in de tijd en zo.
Zijn niet echt paranormale films, naar mijn mening??
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_24382684
The Grudge
pi_24384826
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:50 schreef itsontoday het volgende:
The Forgotten?
JAAAA!!

Deze film vond ik echt keigoed. Ik heb hem 2 keer in de bioscoop gezien, en het is lang geleden dat ik ZO geschrokken ben in een film Hoewel hij vrij matig werdt ontvangen door de meeste critici vond ik hem toch wel heel erg sterk. Er zitten een aantal enorm coole scene's en effecten in

Als je van de X-Files houdt dan moet je moet deze zeker gaan kijken. Hij draait nog in de bios, maar ik denk niet voor lang meer.
pi_25067169
*The house of the spirits

Weet niet of ie al genoemd was. Met Meryl Streep, Antonio Banderas, Winona Ryder en Glenn Glose, nu op rtl4, maar al aardig tijdje bezig. Erg mooie film vind ik zelf, en leuk dat ie nu net op tv is. Wel meer een drama, maar Meryl Streep is 'anders', en vertolkt dat mooi in deze film. Sowieso zetten ze allemaal krachtige, persoonlijke rollen neer. Petje af voor deze film.
  woensdag 16 februari 2005 @ 22:37:25 #180
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25117692
  • Ghostbusters
  • Ghostbusters 2

Paar kneuzen die een “spook opruim service” beginnen. Redelijk bekende acteurs, slijmspoken, ecto 1 (auto waar ze mee uitrukken), etc. Zeker leuk om een keer te kijken.
  • Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
      zaterdag 26 februari 2005 @ 18:02:28 #181
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_25268063
  • Constantine
    Een paranormale 'onderzoeker' die het opneemt tegen demonen en dergelijke. De film is over de top maar ik heb toch enorm genoten. Verwacht exorcisme in het kwadraat, disco/café voor de paranormaal begaafden, symbolen, gruwelijke moorden, insecten, schemerig verhaal, goede special effects, de duivel met homo trekjes, achter de oren krab dingen, demonen en een zeer goed gecaste engel Gabriel. Note: Hij is niet voor niks voor boven de 16
  • Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_25301944
    whoppa!!!! *gaat naar de film..brb*
    .Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
      zaterdag 11 maart 2006 @ 18:09:47 #183
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_35945443
    Jonnie Darko net voor de tweede maal in mijn leven gezien..het is een uiterst indrukwekkende film die gaat over parallele werelden en tijdreizen. Een echte aanrader voor allen..ze denken dat de jongen in de film last heeft van paranoide scizofrenie maar wat blijkt hij is een doorgeefluik tussen alle paralle werelden die er in het universum bestaan..nogmaals zeker een aanrader..ik heb de directors cut thuis liggen..

ps. ik stel voor dat we hier een jaar naar dato gewoon weer verdergaan..en dat mirage eventueel de lijst upgrade..

Okiedokie Mirage?

[ Bericht 15% gewijzigd door displission op 11-03-2006 18:16:07 ]
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      maandag 13 maart 2006 @ 19:44:25 #184
    126737 Electro-Worm
    Say what 1 more time I dare u!
    pi_36000511
    hebben we : Constatine al ??
    Naja anyway..
    Is goede film waarbij verschillende poorten zijn te zien om naar andere dimensies te kunnen reizen zegt iemand ( ik noem geen namen )
    I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
      † In Memoriam † maandag 20 maart 2006 @ 02:46:14 #185
    1576 BwennieBren
    1 + 1 = 11
    pi_36190576
    Deze films kan ik nog adviseren. De spoilers zijn overigens gewoon op Moviemeter te lezen maar ik heb er toch maar spoilers van gemaakt.

The Changeling - http://www.imdb.com/title/tt0080516/

Hoor wie klopt daar kinderen?
    SPOILER
    Heaven can't wait (1978) - http://www.imdb.com/title/tt0077663/

Leuke, ontspannende film.
    SPOILER
    The Amityville Horror (1979) - http://www.imdb.com/title/tt0078767/

Een van de eerste haunted house movies die ik heb gezien.
    SPOILER
    White Noise = http://www.imdb.com/title/tt0375210/

Gelukkig heb ik geen ruis op de kanalen van mijn TV.
    SPOILER
    The Five People You Meet in Heaven - http://www.imdb.com/title/tt0400435/

Lieve spirituele tv film, duurt wel lang.
    SPOILER
    The Skeleton Key - http://www.imdb.com/title/tt0397101/

Een verrassend einde.
    SPOILER
    The Exorsism of Emily Rose - http://www.imdb.com/title/tt0404032/

Film gebaseerd op waargebeurd verhaal en heb ik zojuist gezien. De boodschap is: Wat geloof je zelf?
    SPOILER
    Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
    pi_36190913
    chakushin ari ( one missed call)
    leven als een koning
      zondag 7 oktober 2007 @ 20:37:11 #187
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_53774085
    Zullen we de lijst eens gaan aanvullen? Er is denk ik wel het een en ander bijgekomen sinds 566 dagen!

Kan een modje de lijst ter zijner tijd bewerken?

Ik voeg even toe:
  • deja vu
  • the fountain(echte aanrader)
  • pan's labyrinth
  •   zondag 7 oktober 2007 @ 21:24:36 #188
    175455 Summers
    President-Elect FREEDOM
    pi_53775494
    Voor de dvd serie liefhebbers :

Heroes !

"the 4400 " http://nl.wikipedia.org/wiki/The_4400

" Taken " van steven spielberg oa . http://www.scifi.com/taken/index_flash.html
    THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
      Moderator / Redactie FP maandag 8 oktober 2007 @ 16:25:52 #189
    183088 crew  TheStigsDutchCousin
    Brabo Bastard
    pi_53793439
    Event Horizon uit 1997 met Laurence Fishbure en Sam Neill.

Om de een of andere reden vond ik deze horror/sci-fi flick toch best gaaf. Het gaat over een ruimteschip (de Event Horizon) met een experimentele aandrijving dat in 2040 spoorloos verdwijnt nabij Neptunus. In 2047 keert het ruimteschip ineens weer terug, vlakbij Neptunus. De crew van het reddingsschip Lewis & Clark gaan samen met de ontwerper om uit te zoeken waar de Event Horizon de afgelopen 7 jaar is geweest. Wat volgt is dat er iets aan boord is, wat de crew hun eigen angsten letterlijk onder ogen laat zien... met soms fatale gevolgen.

Vond hem best cool, ook al was het soms wel erg over the top en best gory
    "They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
    "Omae wa mou shindeiru."
    "All we know is... he's called The Stig!"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')