quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben momenteel zeer tevreden met mijn leven en ik voel me gelukkig.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:Jarig
![]()
Ik voel me blij
Ach wijfie toch...quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:01 schreef DarkElf het volgende:
*aauw*
Ik weet nog niet of ik ben toegelatenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:41 schreef Vogue het volgende:
Sterkte Darkelf! Tandartsen, vreselijk, ik kan er over meepraten.
Semtex wanneer ga je beginnen met je opleiding en wat ga je precies doen?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:32 schreef cos-micV het volgende:
Ik mis mijn zoon die met zijn vader op wintersport is :'(
Zo voel ik me nog steedsquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:16 schreef Lady-essent het volgende:
Ik voel me gelukkig en blij, maar vraag me wel af waar ik dat allemaal aan te danken heb
Oeh, dat klinkt wel heel erg gezelligquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nog steeds blij met de erg leuke dag(mede dankzij het heerlijke weer trouwens, het is in jaren niet zulk mooi weer geweest op mijn verjaardag
)
Vanmiddag nog even de actie van mijn vriendinnen in de tuin bekeken (lees: Fred de kabouter en al zijn vriendjes staan sinds gisteravond bij mij in de tuin), daarna boodschapjes gedaan met ouders en zus, vervolgens mijn zus' haar geverfd, stukje van Finding Nemo op mijn laptop gekeken, lekker paella gegeten (natuurlijk inclusief mosselen, garnalen en inktvis), zus is net weer vertrokken en nu maar wachten op mijn vriendinnetjes en vriendjes-visite... De dag vliegt om
En volgende week donderdagavond kan ik het nog eventjes dunnetjes overdoen met mijn studievriendinnen
.
Ik heb de kriebels en ben onrustig maar weet nog steeds niet waar ze vandaan komen
Hij komt zaterdagavond weer thuis..quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:06 schreef Wolkje het volgende:
[..]
[afbeelding] hoelang nog?
Ik voel me wel oke
JA!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:53 schreef DarkElf het volgende:
sigaret shmoop?
zo dusquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb de kriebels en ben onrustig maar weet nog steeds niet waar ze vandaan komen
*aangesproken voelt*quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Yessss
De postbode heeft mijn bestelling van BOL geleverd![]()
Postbodes
Good jobquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:26 schreef texelonia het volgende:
[..]
*aangesproken voelt*
* texelonia gaat zometeen ook weer braaf pakjes bezorgen
Ja, hier ook:quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Yessss
De postbode heeft mijn bestelling van BOL geleverd![]()
Postbodes
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:46 schreef Peregrijn het volgende:
Ik voel me eerste getuige. Gisteren twee uur met mijn zus aan de lijn gehangen (dat is op zich al een record voor me) om te bespreken wat ze allemaal van plan zijn en te horen dat mijn zwager eindelijk een eerbare vrouw van haar maakt
![]()
En wat ik helemaal leuk vind is dat ik de allereerste ben die het weet. Ik denk dat mijn moeder zaterdag gek wordt op Schiphol
.
Verder voel ik mij waanzinnig relaxed
Meeloper.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:37 schreef Lady-essent het volgende:
Gelukkig en blij.![]()
Wie was er ook al weer ouder ?quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Meeloper.
Sinterklaas.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:51 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Wie was er ook al weer ouder ?
Augustus of september. Ze willen er wel een beetje vaart achter zetten. Misschien dat ze zelfs op vrijdag de 13e gaan trouwen, omdat er dan veel locaties vrij zijnquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:46 schreef DarkElf het volgende:
Leuk zeg Peregrijn, wanneer gaat het plaatsvinden?
`quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:39 schreef Xilantof het volgende:
vaag, morgen heb ik een hertentamen, heb hem alleen al 5 keer gemaakt..
morgen voor de 6de keer op...
geen zin meer, klote vak. het meest frustrerende is dat ik het gewoon beter snap dat iedereen die hem wel al heeft. voelt zwaar klote
Gefeliciteerd DuchessX!! Wat ga je doen en wanneer??quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:52 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben ontzettend trots op mezelf: ik heb werk![]()
![]()
Dat maakt een hoop goed en ik heb het geheel en alleen aan mezelf te danken
Geluk maak je zelf
klinkt minder.... wassup?quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:11 schreef Desolate het volgende:
Het woord weekend kan ik nu niet horen
Ik had me er zo op verheugd en nu is alles weg...
Laat het maar weer snel Maandag worden.
Ik weet nu alleen wel, dat ik bepaalde dingen nóóit óóit meer ga doen.
Ik had je liever nooit gekend...
Goed zo!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:52 schreef DuchessX het volgende:
![]()
Geluk maak je zelf
quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:50 schreef shmoopy het volgende:
En dan zo'n vriendelijke onbeholpen man die wanhopig op zoek is naar een ader "Hier, meneer, zo'n beetje in de holte van m'n arm".
Goed zoquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:02 schreef diannetjhu het volgende:
Die laat ik echt noooit meer gaan ..![]()
![]()
Hmmm...kun je die wel spreken binnenkort?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:04 schreef hardsilence het volgende:
Ik mis heel erg het contact met een voor mij erg belangrijk persoon.
En dat voelt erg klote
Ja ja Milagro dat zie ik dus nog net even met mijn dubbele zicht!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:50 schreef milagro het volgende:
wat ben je toch ook een del, Noayla
Welterusten
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:49 schreef DuchessX het volgende:
Erg moemaar speciaal vroeg opgestaan om naar de kapper te gaan
![]()
Vandaag ga ik voor een lookchangeWeg met dat saaie blonde haar en dat saaie modelletje
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:24 schreef Subterranean het volgende:
Het is mijn verjaardag vandaag...En ik ben verkouden...Ik duik nog even mijn nest in of zal ik naar school? Ik weet het nog niet.
Gisteravond het nieuwe huisje van een maat gezien. Ziet er gaaf uit.
Gefeliciteerd en geniet !quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:24 schreef Subterranean het volgende:
Het is mijn verjaardag vandaag...En ik ben verkouden...Ik duik nog even mijn nest in of zal ik naar school? Ik weet het nog niet.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Duch! Dat lijkt me toch ook wel weer prettig om weer gedeeltelijk in het werkende leven terug te keren. Is dat ook niet voor jezelf een fijne bevestiging dat je op de goede weg bent?quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:52 schreef DuchessX het volgende:
![]()
Geluk maak je zelf
Toppie Joppiequote:Op donderdag 4 maart 2004 23:44 schreef Romek het volgende:
[..]
Hoe voelt dat......??
Hmmm.... ik kom net tot de ontdekking dat drie planten het niet overleefd hebben. Op zich een verbetreing want de laatste keer waren het er vijf. Dan moeten ze ook maar vetplanten aanschaffen als ze telkens op vakantie gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:38 schreef Peregrijn het volgende:
Verder moet ik vandaag maar eens wat dingen hier in huis regelen. De zooi maar wat opruimen, want mijn ouders komen morgen terug.
Tsss bij mij zijn ze niet zo aardig.. zit er al bijna 3 maanden op te wachtenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:50 schreef Peregrijn het volgende:
Belachelijk rijk, aangezien de gemeente zo aardig was om 660 euro'tjes op mijn rekening te storten en volgende week doen ze het weer![]()
Eens nadenken waaraan ik dat allemaal kan gaan besteden. Die uitkering is toch niet zo erg als ik vreesde
Ik begrijp ook niet waarom het zo'n hoog bedrag is, terwijl dit standaard is voor iemand die thuiswonend is zonder verdere kosten.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:51 schreef DarkElf het volgende:
leuk voor peregrijn jou hoor, echt, maar dit soort dingen kan ik echt nijdig om worden...
![]()
ik zal Nederland nooit snappen
Niet dat het niet lullig is hoor, wat je vertelt, maar de toevoeging "in dit land" begrijp ik niet. De verschillen zijn vrijwel nergens ter wereld zo klein als hier.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:44 schreef DarkElf het volgende:
Ja daar kan ik nijdig om worden, de verschillen in dit land...</sub>
guttegut boeiend.. net of het daarom gaat wat ik schreef...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:22 schreef Jinxxx het volgende:
[..]
Niet dat het niet lullig is hoor, wat je vertelt, maar de toevoeging "in dit land" begrijp ik niet. De verschillen zijn vrijwel nergens ter wereld zo klein als hier.
alweer?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:48 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik voel me goed, heb gisteren een héél leuk iemand leren kennen op internet![]()
heb hem (weer) verkloot, zo zegt mijn gevoel....quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:53 schreef dscx het volgende:
[..]
`
In dat geval: veel succes, doe niet teveel je best om de vragen te snappen...
Ja alweer ja. De 10e deze maand alquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
alweer?
Goh, leuk onderwerp hequote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
en geschiedenis leren: Nederland en haar gezagsdragers van 1950 - 1990..
Toch knap, in 5 dagen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:50 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Ja alweer ja. De 10e deze maand al![]()
Daaromquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Toch knap, in 5 dagen.
denk je?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:55 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Daarom
Maar dat snapt zij niet![]()
![]()
dat denk ik ook... Faithy heeft altijd commentaar op iedereen....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk je?![]()
Ja, ik heb mezelf uit ellende maar volgegooid met koffie op mn werkquote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:40 schreef milagro het volgende:
hij zou pas echt geen reet uitvoeren als hij binnen een half uur die hele rij patienten had kunnen wegwerken3 seconden luisteren, receptje, volgende!
Neem een [afbeelding]
Dat denk ik niet, dat wéét ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk je?![]()
Tuurlijk kan dat: goed --> beter --> bestquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:53 schreef Lady-essent het volgende:
Ik voel me meer dan goed
Kan dat eigenlijk wel
Mag het geslowchat ergens anders? ga mailen ofzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:12 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat wéét ik.
Faithy zit te zeiken over dingen waar zij geen weet van heeft,
als t zo moet kan ik over haal en haar hele houding ook een boekje opentrekken![]()
Pas maar op.. niet zo goede ervaringen mee eigenlijk. Maar moet toegeven dat ik ook laatst iemand heb leren kennen, ook erg leuk iemandquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:48 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik voel me goed, heb gisteren een héél leuk iemand leren kennen op internet![]()
Hee!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:18 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat zijn mannen toch losers!!!!!!!!
Sommigen/veel die ik tegenkom danquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee!![]()
*kwijl*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:55 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Daarom
Maar dat snapt zij niet![]()
![]()
Allemaal etensdingen in huis halen die je lekker vindt en verder gezichtsmaskertje, scrubcrème, nieuwe bodylotion, haarmasker, leuke dvd'tjes, lekkere boeken etc etc.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:49 schreef DuchessX het volgende:
Jakkie, hoofdpijn
Verder wel gespannen omdat ik een weekend helemaal alleen ben (ja dus ook zonder onze twee stoere honden) en ik ben geen held in alleen zijn
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:59 schreef Faithy het volgende:
sorry, vrees dat iemand met bijna een gymnasiumdiploma in haar zak niet zo kwijlerig dom is dit niet te snappen...
Grote wuif terug!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:10 schreef DarkElf het volgende:
Even Moonah en Noayla_ gedag wuiven:
OT Geliefd
ik vond dat echt ZO saaiquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:16 schreef Faithy het volgende:
en geschiedenis leren: Nederland en haar gezagsdragers van 1950 - 1990..
erg boeiend onderwerp
Ik ook, neuken?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:58 schreef Lolalala het volgende:
Ik voel me een beetje geil en erg moe.
3 minuten voor iemand er mee kwam, valt me nog mee!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook, neuken?.
Mallerdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*trein pakt*.
Ben je zo geil?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*trein pakt*.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ben je zo geil?
Ik neuk liever met vrouwen, eigenlijk.
Doe er dan wat mee!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:29 schreef Lolalala het volgende:
En nu toch weer geilig! En meer moe
Oeh, dat is een foute film (zo fout dat hij stiekem weer leuk wordt), het ergste vind ik nog de scene waarin ze alleen op het dak zit en een beat oppikt en die dan onder haar nummer plaatst. Voornamelijk cliché-scenes, maar wel met een goede rol van John Goodman en een aantal mooie damesquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Had stiekem eigenlijk nog meer zin om te kwijlen bij een van de echte weinige feelgood-en tevens-zwijmel-films die ik ken (Coyote Ugly), maar die komt morgen pas op tv![]()
Ik ben in ieder geval lekker naar de kapper geweest om mijn haar te knippen en in een andere kleur te verven, verder heb ik een stapel boeken gehaald in de bieb en lekker gezond gekookt voor mezelfquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:01 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Allemaal etensdingen in huis halen die je lekker vindt en verder gezichtsmaskertje, scrubcrème, nieuwe bodylotion, haarmasker, leuke dvd'tjes, lekkere boeken etc etc.
Gewoon een soort van mini-vakantie-in-eigen-huis van maken.
Oh en géén enge films kijken maar een lekkere romantische ofzo.
On topic: ik ben een bikkel.![]()
Met nog een kater van het stappen toch een uur zwaar gaan sporten na mn werk.
Ik ben nu dus volledig uitgeteld! Remote control here I come!
Die scene is wel heel erg ja...geef me dan maar de scene waarin ze samen midden in de nacht op zijn auto zittenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:32 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Oeh, dat is een foute film (zo fout dat hij stiekem weer leuk wordt), het ergste vind ik nog de scene waarin ze alleen op het dak zit een een beat oppikt en die dan onder haar nummer plaatst. Voornamelijk cliché-scenes, maar wel met een goede rol van John Goodman en een aantal mooie dames.......dus ik denk dat ik het morgen ook maar ga kijken
![]()
Nu komt zo Sleepless in Seatlle en "sucker for romance" als ik ben moet ik die ook maar weer eens kijken (5e keer).
En je vriendje pepte je weer op!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:37 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
voel me moe! van morgen had ik weinig fit.. maar ben naar mn vriendje geweest en super actief wezen sporten!!
Ik heb de film nog niet gezien, maar ik ben wel verslaafd aan Spa. Elk voorjaar gaan wij met de familie naar een camping daar in de buurt om te wandelen en relaxen en sinds ik dat boek gelezen heb zie ik alleen dat verhaal nog voor me. Twee oude vrouwen in een Spa die elkaar ontmoeten.....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
nog verder te lezen in de Tweeling![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 02:38 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien, maar ik ben wel verslaafd aan Spa. Elk voorjaar gaan wij met de familie naar een camping daar in de buurt om te wandelen en relaxen en sinds ik dat boek gelezen heb zie ik alleen dat verhaal nog voor me. Twee oude vrouwen in een Spa die elkaar ontmoeten.....
...verder moet je het boek maar lezen
Op de auto na in een vishandel te hebben gewerkt, waarna hij een inzicht geeft in zijn moeilijke leven.......dan ga ik toch eerder voor Sleepless in Seattle.
P.S. Ik heb ng een verjaardagsverrassing voor je maandag
Is een dagboek misschien een ideetje voor je?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lief dagboek...etc etc..
Dat doen we alquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:09 schreef Noayla_ het volgende:
En dat jij en Peregrijn gaan msn'en i.p.v. elkaar op deze verkapte manier deelgenoot van elkaar's gevoelens en belevenissen te maken?
Dagboek jaren gedaan, misschien toch maar weer eens oppakkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:09 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Is een dagboek misschien een ideetje voor je?
En dat jij en Peregrijn gaan msn'en i.p.v. elkaar op deze verkapte manier deelgenoot van elkaar's gevoelens en belevenissen te maken?
Volgens mij is het n.l. iedereen duidelijk dat jullie méér dan toenadering tot elkaar zoeken. Jullie zelf ook?![]()
![]()
Moet je voor de grap eens een hele nacht overslaan, dan ga je je pas ontregeld voelen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:30 schreef DarkElf het volgende:nauwelijks geslapen.....
interessant hoe dat zich verder gaat ontwikkelen gezien het feit dat ik verleden week na zo'n nacht compleet ontregeld was de dagen erna....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |