quote:ik voel me kutklotebedonderd...![]()
wederom weer belogen door iemand waarvan ik dacht dat 't deze keer nu echt zou gaan lukken..was vanaf woensdag helemaal in de zevende hemel.. blijkt hij VERLOOFD TE ZIJN (geweest?)
:'( heb een jaar op die jongen 'gewacht' en dan flikt hij me zoiets
gatverdamme...
had dus gezoend enzo, hij vroeg zelfs ik ik bleef slapen (niet gedaan) enzo, omdat hij zei dat het uit was enzo, terwijl dat nog niet eens zeker was enzo... :'(
Maak je niet te druk. Lullig voor je, maar je kunt niet met iedereen vriendjes zijn, hoe hard je je best ook doet.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:22 schreef Faithy het volgende:
Kutklote dus...
VRIENDJES zijn?quote:Op zondag 29 februari 2004 12:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maak je niet te druk. Lullig voor je, maar je kunt niet met iedereen vriendjes zijn, hoe hard je je best ook doet.
OT:
Nog steeds gewoon goe-hoed.
Oeps! Sorry! Verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
VRIENDJES zijn?
ben echt ontzettend lang verliefd op die jongen geweest, en ik weet van hem dat hij ook lang verliefd op mij is geweest.. alleen hebben we er nooit iets mee gedaan.. en toen kreeg hij een ander vorig jaar![]()
Dacht ff dat het over die mislukte meeting ging... Had ik nl net ervoor gelezen.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeps! Sorry! Verkeerd geïnterpreteerd.
Ja, je schreef dat idd in het andere topic. Sterkte hoor...
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 29 februari 2004 12:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeps! Sorry! Verkeerd geïnterpreteerd.
Ja, je schreef dat idd in het andere topic. Sterkte hoor...
Just one of those days denk ik.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh! En het is nog wel zondag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |