Dus hier gewoon verder over de kunst van het loslaten en weer op eigen beentjes leren staan.quote:Kunst van het alleen zijn zal wrsch niet gewaardeerd worden aangezien reeksen geloof ik niet echt gewenst zijn. Maar we kunnen er toch gewoon een fijn combi-topic van maken, want het vloeit toch ook wel een beetje voort uit het loslaten verhaal.
Dat denk ik ook ja. Misschien in de openingspost opnemen dat tips om de eenzaamheid te verdrijven welkom zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
Kunst van het alleen zijn zal wrsch niet gewaardeerd worden aangezien reeksen geloof ik niet echt gewenst zijn. Maar we kunnen er toch gewoon een fijn combi-topic van maken, want het vloeit toch ook wel een beetje voort uit het loslaten verhaal.
eenzaamheid te verdrijven?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Misschien in de openingspost opnemen dat tips om de eenzaamheid te verdrijven welkom zijn
Is het geen idee om eens een goed gesprek met je ex te hebben? Waarin je al je frustraties, teleurstellingen en andere dingen die je erover dwars zitten kan uiten. Misschien bereik je er niks mee maar kan het wel leidden op dit hoofdstuk weer een beetje verder te sluiten. Probeer een beetje afleiding te zoeken, misschien hebben die collega's of je broer ook wel eens zin om ergens wat te drinken waar je misschien weer nieuwe mensen leert kennen en nieuwe contacten kan opbouwen. Het is misschien zwaar, maar bij de pakken neer zitten schiet je ook niks mee op uiteindelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:14 schreef Bulls-Ass het volgende:
Ik heb op 2smsen en een brief na geen enkel contact meer gehad met mijn ex sinds een kleine drie maanden. Wat ze allemaal deed en doet is dusdanig droevig of pijnlijk dat er niet over te spreken valt. Te meer dat ik besef dat het haar bitter weinig uitmaakt. Blijkbaar heb ik mij erg gemist in haar want ik heb er al mijn energie en liefde in gepropt. Klinkt nogal vaag maar het is nogthans de waarheid, ze mocht alles van me vragen, ik deed het per direct. Niets was me teveel voor haar, en ik dacht dat ze dit besefte maar belangrijker nog, apprecieerde. Niets blijkt minder waar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:49 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Is het geen idee om eens een goed gesprek met je ex te hebben? Waarin je al je frustraties, teleurstellingen en andere dingen die je erover dwars zitten kan uiten. Misschien bereik je er niks mee maar kan het wel leidden op dit hoofdstuk weer een beetje verder te sluiten. Probeer een beetje afleiding te zoeken, misschien hebben die collega's of je broer ook wel eens zin om ergens wat te drinken waar je misschien weer nieuwe mensen leert kennen en nieuwe contacten kan opbouwen. Het is misschien zwaar, maar bij de pakken neer zitten schiet je ook niks mee op uiteindelijk.![]()
Veel sterkte in ieder geval!
Ja, dit had ik dus ook, dat ik er veel tijd instak en vrienden vergat, ik probeer dit nu allemaal weer op te bouwen en ik vermaak me prima, vaak zat wat te doen. Lekker uitgaan etc.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:37 schreef Bulls-Ass het volgende:
[..]
Ik heb op 2smsen en een brief na geen enkel contact meer gehad met mijn ex sinds een kleine drie maanden. Wat ze allemaal deed en doet is dusdanig droevig of pijnlijk dat er niet over te spreken valt. Te meer dat ik besef dat het haar bitter weinig uitmaakt. Blijkbaar heb ik mij erg gemist in haar want ik heb er al mijn energie en liefde in gepropt. Klinkt nogal vaag maar het is nogthans de waarheid, ze mocht alles van me vragen, ik deed het per direct. Niets was me teveel voor haar, en ik dacht dat ze dit besefte maar belangrijker nog, apprecieerde. Niets blijkt minder waar.
Er wordt me aangeraden er geen energie meer in te duwen en het achterwege te laten. Soms lukt het maar blijkbaar gaat het de laatste tijd regelmatiger niet.
Het duidelijk vaker down-dagen dan een maandje geleden en die sms van haar met mijn verjaardag was ook hard.
Ik blijf angstig naar de toekomst toe, maar hopelijk wijst het zichzelf uit nietwaar...
bedankt voor de tips hoor ik zal het proberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:06 schreef exec het volgende:
[..]
p.s. Mag ik trouwens vragen wat voor sms het was? stond er meer in als alleen gefeliciteerd? iets vervelends?
Tja, je weet het niet, voor hetzelfde geld bedoelt ze het niet zo.quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:33 schreef Bulls-Ass het volgende:
[..]
bedankt voor de tips hoor ik zal het proberen.
In de sms op me verjaardag stond: ik wens je een gelukkige verjaardag. Ze wenste me veel plezier op die leuke dag en suc6 met mijn pas aangeschaft appartement. Ze hoop tdat ik gelukkig ben engeeft me een dikke kus.
We spraken al meer adn een jaar over het alleen gaan wonen maar dan dumpt ze me net voro we er echt aan beginnen, maar ze wenst me wel suc6 met het ALLEEN wonen. GVD
Tja, harteloos volgens mij
Weet je uberhaupt wat je zelf wil? Wil je haar dan nu terug of niet?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:52 schreef Heli0s het volgende:
Nadat mijn vriendin het had uitgemaakt heb ik nog wel een tijdje geprobeert haar weer terug te krijgen, maar zij bleef twijfelen of ze het wel wou. Ene week wou ze wel andere week weer niet. Ik heb toen 3 weken terug de knoop door gehakt en gezecht dat het van mij niet meer hoeft. Nu ben ik wel aardig over haar heen, en nu komt zij er mee dat ze het er moeilijk mee heeft dat ik haar niet meer hoef![]()
Ik snap vrouwen echt niet hoor
Ben benieuwd wat je dan mist, waar je naar zoekt...quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:12 schreef Copycat het volgende:
En tegelijkertijd ben ik ook zo bang dat 'het' gewoon niet voor mij is weggelegd. Dat ik op zoek ben naar iets onmogelijks, wat ik dus ook nooit vinden zal.
Ik kan deze vraag niet beantwoorden zonder inzicht in bovengestelde vraag... Maar persoonlijk zou ik in deze situatie juist niet naar die gevoelens kijken, maar naar de feiten: "een vriend die met hart en ziel voor me ging"quote:Ik had godverdomme een vriend die met hart en ziel voor me ging. Waarom kan mijn gevoel daar niet 100% aan beantwoorden?
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik snap copycat ook erg goed. Als nou hij met hart en ziel achter iemand staat, door het vuur gaat, van je houdt enz enz. Maar jij hebt dat gevoel niet.. Dan kan je de relatie toch niet aanhouden?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:46 schreef Barbamama het volgende:
Ik kan deze vraag niet beantwoorden zonder inzicht in bovengestelde vraag... Maar persoonlijk zou ik in deze situatie juist niet naar die gevoelens kijken, maar naar de feiten: "een vriend die met hart en ziel voor me ging"
Sorry hoor, maar vind je die nog tegenwoordig??
Ja, die vind je nog. Daar ben ik heilig van overtuigd. Als ik dat niet meer zou geloven, dan zou het leven voor mij heel wat kaler zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:46 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je dan mist, waar je naar zoekt...
[..]
Ik kan deze vraag niet beantwoorden zonder inzicht in bovengestelde vraag... Maar persoonlijk zou ik in deze situatie juist niet naar die gevoelens kijken, maar naar de feiten: "een vriend die met hart en ziel voor me ging"
Sorry hoor, maar vind je die nog tegenwoordig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |