Dus hier gewoon verder over de kunst van het loslaten en weer op eigen beentjes leren staan.quote:Kunst van het alleen zijn zal wrsch niet gewaardeerd worden aangezien reeksen geloof ik niet echt gewenst zijn. Maar we kunnen er toch gewoon een fijn combi-topic van maken, want het vloeit toch ook wel een beetje voort uit het loslaten verhaal.
Dat denk ik ook ja. Misschien in de openingspost opnemen dat tips om de eenzaamheid te verdrijven welkom zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
Kunst van het alleen zijn zal wrsch niet gewaardeerd worden aangezien reeksen geloof ik niet echt gewenst zijn. Maar we kunnen er toch gewoon een fijn combi-topic van maken, want het vloeit toch ook wel een beetje voort uit het loslaten verhaal.
eenzaamheid te verdrijven?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Misschien in de openingspost opnemen dat tips om de eenzaamheid te verdrijven welkom zijn
Is het geen idee om eens een goed gesprek met je ex te hebben? Waarin je al je frustraties, teleurstellingen en andere dingen die je erover dwars zitten kan uiten. Misschien bereik je er niks mee maar kan het wel leidden op dit hoofdstuk weer een beetje verder te sluiten. Probeer een beetje afleiding te zoeken, misschien hebben die collega's of je broer ook wel eens zin om ergens wat te drinken waar je misschien weer nieuwe mensen leert kennen en nieuwe contacten kan opbouwen. Het is misschien zwaar, maar bij de pakken neer zitten schiet je ook niks mee op uiteindelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:14 schreef Bulls-Ass het volgende:
Ik heb op 2smsen en een brief na geen enkel contact meer gehad met mijn ex sinds een kleine drie maanden. Wat ze allemaal deed en doet is dusdanig droevig of pijnlijk dat er niet over te spreken valt. Te meer dat ik besef dat het haar bitter weinig uitmaakt. Blijkbaar heb ik mij erg gemist in haar want ik heb er al mijn energie en liefde in gepropt. Klinkt nogal vaag maar het is nogthans de waarheid, ze mocht alles van me vragen, ik deed het per direct. Niets was me teveel voor haar, en ik dacht dat ze dit besefte maar belangrijker nog, apprecieerde. Niets blijkt minder waar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:49 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Is het geen idee om eens een goed gesprek met je ex te hebben? Waarin je al je frustraties, teleurstellingen en andere dingen die je erover dwars zitten kan uiten. Misschien bereik je er niks mee maar kan het wel leidden op dit hoofdstuk weer een beetje verder te sluiten. Probeer een beetje afleiding te zoeken, misschien hebben die collega's of je broer ook wel eens zin om ergens wat te drinken waar je misschien weer nieuwe mensen leert kennen en nieuwe contacten kan opbouwen. Het is misschien zwaar, maar bij de pakken neer zitten schiet je ook niks mee op uiteindelijk.![]()
Veel sterkte in ieder geval!
Ja, dit had ik dus ook, dat ik er veel tijd instak en vrienden vergat, ik probeer dit nu allemaal weer op te bouwen en ik vermaak me prima, vaak zat wat te doen. Lekker uitgaan etc.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:37 schreef Bulls-Ass het volgende:
[..]
Ik heb op 2smsen en een brief na geen enkel contact meer gehad met mijn ex sinds een kleine drie maanden. Wat ze allemaal deed en doet is dusdanig droevig of pijnlijk dat er niet over te spreken valt. Te meer dat ik besef dat het haar bitter weinig uitmaakt. Blijkbaar heb ik mij erg gemist in haar want ik heb er al mijn energie en liefde in gepropt. Klinkt nogal vaag maar het is nogthans de waarheid, ze mocht alles van me vragen, ik deed het per direct. Niets was me teveel voor haar, en ik dacht dat ze dit besefte maar belangrijker nog, apprecieerde. Niets blijkt minder waar.
Er wordt me aangeraden er geen energie meer in te duwen en het achterwege te laten. Soms lukt het maar blijkbaar gaat het de laatste tijd regelmatiger niet.
Het duidelijk vaker down-dagen dan een maandje geleden en die sms van haar met mijn verjaardag was ook hard.
Ik blijf angstig naar de toekomst toe, maar hopelijk wijst het zichzelf uit nietwaar...
bedankt voor de tips hoor ik zal het proberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:06 schreef exec het volgende:
[..]
p.s. Mag ik trouwens vragen wat voor sms het was? stond er meer in als alleen gefeliciteerd? iets vervelends?
Tja, je weet het niet, voor hetzelfde geld bedoelt ze het niet zo.quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:33 schreef Bulls-Ass het volgende:
[..]
bedankt voor de tips hoor ik zal het proberen.
In de sms op me verjaardag stond: ik wens je een gelukkige verjaardag. Ze wenste me veel plezier op die leuke dag en suc6 met mijn pas aangeschaft appartement. Ze hoop tdat ik gelukkig ben engeeft me een dikke kus.
We spraken al meer adn een jaar over het alleen gaan wonen maar dan dumpt ze me net voro we er echt aan beginnen, maar ze wenst me wel suc6 met het ALLEEN wonen. GVD
Tja, harteloos volgens mij
Weet je uberhaupt wat je zelf wil? Wil je haar dan nu terug of niet?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:52 schreef Heli0s het volgende:
Nadat mijn vriendin het had uitgemaakt heb ik nog wel een tijdje geprobeert haar weer terug te krijgen, maar zij bleef twijfelen of ze het wel wou. Ene week wou ze wel andere week weer niet. Ik heb toen 3 weken terug de knoop door gehakt en gezecht dat het van mij niet meer hoeft. Nu ben ik wel aardig over haar heen, en nu komt zij er mee dat ze het er moeilijk mee heeft dat ik haar niet meer hoef![]()
Ik snap vrouwen echt niet hoor
Ben benieuwd wat je dan mist, waar je naar zoekt...quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:12 schreef Copycat het volgende:
En tegelijkertijd ben ik ook zo bang dat 'het' gewoon niet voor mij is weggelegd. Dat ik op zoek ben naar iets onmogelijks, wat ik dus ook nooit vinden zal.
Ik kan deze vraag niet beantwoorden zonder inzicht in bovengestelde vraag... Maar persoonlijk zou ik in deze situatie juist niet naar die gevoelens kijken, maar naar de feiten: "een vriend die met hart en ziel voor me ging"quote:Ik had godverdomme een vriend die met hart en ziel voor me ging. Waarom kan mijn gevoel daar niet 100% aan beantwoorden?
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik snap copycat ook erg goed. Als nou hij met hart en ziel achter iemand staat, door het vuur gaat, van je houdt enz enz. Maar jij hebt dat gevoel niet.. Dan kan je de relatie toch niet aanhouden?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:46 schreef Barbamama het volgende:
Ik kan deze vraag niet beantwoorden zonder inzicht in bovengestelde vraag... Maar persoonlijk zou ik in deze situatie juist niet naar die gevoelens kijken, maar naar de feiten: "een vriend die met hart en ziel voor me ging"
Sorry hoor, maar vind je die nog tegenwoordig??
Ja, die vind je nog. Daar ben ik heilig van overtuigd. Als ik dat niet meer zou geloven, dan zou het leven voor mij heel wat kaler zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:46 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je dan mist, waar je naar zoekt...
[..]
Ik kan deze vraag niet beantwoorden zonder inzicht in bovengestelde vraag... Maar persoonlijk zou ik in deze situatie juist niet naar die gevoelens kijken, maar naar de feiten: "een vriend die met hart en ziel voor me ging"
Sorry hoor, maar vind je die nog tegenwoordig??
Je bedoelt dat je bang bent dat CopyCat toegeeft aan een bevlieging? Een moment van twijfel?quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:03 schreef Barbamama het volgende:
Nogmaals, kijk dan níet naar je gevoelens. Iedereen is het volgens mij wel met me eens dat een relatie ook inzet vereist. Goed, dan moet CC even met de tanden op elkaar, zorgen dat ze wel die gevoelens beantwoordt. Niet vanuit een plichtsbesef of medelijden, maar vanuit het idee dat de hormonen soms een spelletje met je spelen en je objectieve blik op zaken flink kunnen vertroebelen.
Ga dat nou niet voor hem invullen! Sommige mensen kunnen gewoon eindeloos liefde geven, zoals je zelf al zegt, hij gaat helemaal voor je. Aanvaard dat, aanvaard dat je dat niet zo goed kunt beantwoorden, hij heeft toch ook nog een vrije wil en keuze? Als hij daar niet tegen kon en jullie daar conflicten over hadden, dan was het een ander verhaal. Maar zoals ik het nu begrijp is de twijfel eenrichtingsverkeer en heeft hij geen problemen met jou, sterker nog, hij is gek op jou om hoe je bent, inclusief de verminderde liefdesbeantwoording. Zie hem als jouw grote leermeester in de liefde, het komt wel, echt! Als hij echt de ware voor je is, dan kunnen jullie samen alles overwinnen, ook deze gevoelensproblemen, ook de sleur, gewoon álles!quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:12 schreef Copycat het volgende:
En inderdaad Zwaai en Bright: een relatie aanhouden omdat die ander je zoveel liefde en warmte geeft terwijl je het zelf niet in die mate terug kunt geven, daar word ik niet gelukkig van. En ook hij wordt daar uiteindelijk niet gelukkig van.
Sterkte Meid,quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:28 schreef Copycat het volgende:
Vrouw eigen: alles invullen...![]()
Moet nu in een meeting (met dikke ogen een folder presenteren. jippie...)
Later...
Ik zie dat eerder als een luxeprobleem.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Maar blijkbaar is die 100% voor haar niet wat ze van haar partner wil.
Soms gebeurd dat gewoon. Je hebt alles wat je ooit had gewild en toch is het het niet.
Hehehe, nee hoor, ik ben vrouwelijkquote:Ik zou bijna denken dat jij de andere partij bent, want hoe kan jij nou weten of hij de ware is voor haar.
Hm...voor mij is dat juist andersom maar ik moet bekennen dat is CC's verhaal nog niet helemaal doorgelezen heb...quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:41 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Sterkte Meid,
Verder zou ik hier een heel verhaal neer kunnen zetten...maar dat gaat mij te ver.
Kan en wil alleen uit ervaring tegen je zeggen volg je gevoel...niet je verstand....
Maar het kan soms maar gewoon niet genoeg zijn. Mijn vorige ex (niet mijn huidige, hoe zeg je dat?) was een doodgoeie jongen die waarschijnlijk idd nog zijn arm eraf gehakt had als ik hem dat gevraagd had, maar het was het niet. Er waren geen vonken meer, het was gewoon op over en uit. Na 5 jaar (ja, ik heb iets met 5 jaar, nu al de 2e keerquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:42 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik zie dat eerder als een luxeprobleem.
Just checking, je kwam wat 'fanatiek' over zeg maar.quote:Hehehe, nee hoor, ik ben vrouwelijkIk nam dat aan omdat CC zei: "Ik had godverdomme een vriend die met hart en ziel voor me ging." Da's alles
Daar is Fok toch voor?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt overal als een kip zonder kop aan het posten...
Leermoment. Volgende keer wat eerder communiceren, zeker over dit soort belangrijke issues.quote:Ik weet het echt niet meer. je hebt gelijk dat ik eerder schreef dat ik deze gevoelens al langer had. Maar, ik heb ze nooit naar hem toe uitgesproken, omdat ik ze naar mezelf ook niet durfde te erkennen. En misschien ben ik daar wel de fout ingegaan.
Dan waren de gevoelens die je nu hebt waarschijnlijk gewoon op een later moment in de tijd gekomen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het iets uitmaakt.quote:In het break up topic schrijf ik ook dat hij al heel snel bij mij is ingetrokken. Binnen een paar weken waren we continu samen, denk nu dat dat ook niet goed is geweest.
De spanning en het verlangen haal je zo snel weg. het wordt te snel 'gewoon' en 'vaststaand'.
Volkomen logisch dat je nu zo twijfelt. Er waren toch ook veel goede dingen? Maar als het overwegend goed was, waarom dan toch die negatieve gevoelens over je relatie?quote:Ik voel me echt een muts nu. Het ene moment 100% zeker dat dit de juiste beslissing is, het volgende moment twijfelen tot ik er gek van ben en daarna weer zeker weten dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt.
Yes it is.....quote:The mind is a motherfucker...
Niet dat ik een prof.. ben op relatiegebied, maar er zit wel een nuanceverschil tussen een jongen die zichzelf wegcijfert voor jou (vind ik persoonlijk heel vervelend, het gevoel dat iemand anders voor zijn geluk afhankelijk is van jou) of iemand die het belangrijk vind dat jíj gelukkig bent/wordt. Als er van het eerste scenario sprake is, okay, dan hoor je mij hier niet meer. Maar in case of option #2, dan komt Barbamama in actie (zie even verderop: --> )quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het kan soms maar gewoon niet genoeg zijn. Mijn vorige ex (niet mijn huidige, hoe zeg je dat?) was een doodgoeie jongen die waarschijnlijk idd nog zijn arm eraf gehakt had als ik hem dat gevraagd had, maar het was het niet.
quote:Just checking, je kwam wat 'fanatiek' over zeg maar.
Hihat! Hoe is het met jou?! Ben erg benieuwd ...quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:16 schreef Hihat het volgende:
<knip>
Thanx!quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:16 schreef Hihat het volgende:
[..]
Take care!
hmmmz, je lijkt me ex wel.... ging precies zo....quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:12 schreef Copycat het volgende:
verhaal
Baat het niet, dan schaadt het niet, tenslotte...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:02 schreef jehannes het volgende:
[..]
hmmmz, je lijkt me ex wel.... ging precies zo....
heb verdere posts trouwens ook nog gelezen, wie weet snap ik mijn ex op den duur dan wat meer....
Gaat eigenlijk wel goed. Zijn net terug uit Rome, lekker paar dagen weggeweest.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:45 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hihat! Hoe is het met jou?! Ben erg benieuwd ...
Als je wilt weten hoe een panick attack voelt: Zal ik knippen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
...Maar tegelijkertijd besef ik ook dat dit gevoel net zo goed een soort panic attack kan zijn...
Ach, misschien moet ik gewoon weer eens naar de kapper![]()
Hm...ik vermoed dat ik dan zo'n triest geval word... ik merk dat ik de laatste tjd welliswaar beter in mijn vel zit dan ooit tevoren, en ook sta ik wel weer open voor contacten. Maar als iemand dichterbij wil komen... dan schrikt me dat af, vooral als ik merk dat de ander gevoelens toont (en uit...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:46 schreef miss-rammstein het volgende:
wat me wel is opgevallen ... is dat er mensen zijn die na jaren er nog mee zitten ... eerlijk gezegd ben je in mijn ogen dan een triest gevalzeker als die ex al veder gegaan is met ze leven ... maar goed .... voor degene die ie er nu middenin zitten veel sterkte ermee
Ik kan me voorstellen dat het zo voelt alsof ze je voor de gek heeft gehouden. Maar waarschijnlijk heeft zij haar twijfels ook niet serieus genoeg genomen. Het zijn niet voor niets twijfels en misschien ging ze toch meer op haar gevoel af dan haar verstand als ze wist dat het niet werkte.quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:23 schreef jehannes het volgende:
tsja, dat hebben we altijd tegen elkaar gezegd. communicatie is belangrijk. en ik ben de geslotene van ons twee.
ik neem het haar ook best wel kwalijk dat ze gewoon 3 maanden lang koek en ei gespeeld heeft, terwijl ze voor haarzelf een punt erachter zette. op dit moment zou ik haar nog steeds terug willen, maar ik ben wel zo realistisch om te weten dat zij dat niet wil. bovendien zou het niet werken, zeker voor haar niet.
misschien wel gemeen, maar ik hoop dat die collega van haar haar dumpt voor de zomer oid....
Je wordt geen triest geval als je iedere potentiele liefde vergelijkt met je ex-geliefde. Het is namelijk normaal dat je ervaringen meeneemt in je beoordeling van situaties en mensen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:53 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hm...ik vermoed dat ik dan zo'n triest geval word... ik merk dat ik de laatste tjd welliswaar beter in mijn vel zit dan ooit tevoren, en ook sta ik wel weer open voor contacten. Maar als iemand dichterbij wil komen... dan schrikt me dat af, vooral als ik merk dat de ander gevoelens toont (en uit...). Ik merk dat ik blijf vergelijken met mijn ex en als ik dat doe is het bijna altijd mijn ex die beter uit de bus komt.
Kan je niet even weg? Langs vrienden ofzo? Even wat afleiding zoeken?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:00 schreef DontKnow het volgende:
Ik lag net even op de bank te dutten.
Op eens werd ik wakker, en voelde dat ze bij me was. Dat ze op de bank zat.
Ik riep haar naam en liep tevergeefs in huis rond.![]()
Ze is weg, ze is echt weg. Godverdomme ik voel me soms zo kloten, ik mis haar zo.
Waneer gaat dit gevoel over, soms trek ik het echt niet meer.![]()
Ze heeft altijd gezegd, ik weet het niet wat ik voel. Ik heb tijd voor mezelf nodig.
Ik wil me niet opdringen, haar niet bellen of mailen. Damn, ik kan haar zo moeilijk loslaten.
![]()
Hmm, ik loop al vier weken rond als een kip zonder kop ..quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je niet even weg? Langs vrienden ofzo? Even wat afleiding zoeken?
Probeer die kop dan te zoekenquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:03 schreef DontKnow het volgende:
[..]
Hmm, ik loop al vier weken rond als een kip zonder kop ..
Plaatje heet toch echt sen.gifquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:20 schreef Colour het volgende:
Chihiro![]()
Sen to Chihiro is de officiele japanse titelquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Plaatje heet toch echt sen.gif
Goeie film!
En om net te doen of we niet offtopic gaan: ik geef Spirited away als tip om iig een paar eenzame uurtjes door te komen
Oei, vervelend zeg! Denk je gezien de tijd er onderhand mee klaar te zijn, word je ineens weer terug geslingerd...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft even zin om te zeiken
't is nu 21 maanden geleden dat mijn ex is opgestapt. Waarom doet het dan toch nog zoveel pijn en word ik nog zo boos als ik weer eens wat over haar hoor via vrienden? Ik heb af en toe zelfs moeite om met andere stelletjes. Als ik dan zie hoe ze samen dingen doen....![]()
Ik vind het zo irritant. Ik kan het maar niet met rust laten en zijn plek geven. Ik word zo moe van mezelf. Ik wil ook gewoon verder gaan......![]()
![]()
![]()
En daarnaast heb ik het idee dat mensen met wie ik een leuk contact, had naar mijn idee, mij proberen te mijden
Ik heb er eigenlijk wel even helemaal genoeg van...van alles.
Hi Colour, tnx voor je reactie. Als ik een kat had kunnen nemen had ik dat denk ik al wel gedaan. Helaas heb ik gewoon een baan en ben ik dus het grootste gedeelte van de dag weg en dat vind ik niet kunnen voor een huisdier. Daarbij woon ik klein en zou zo'n kat er denk ik gek van worden om de hele dag in die ruimte te zitten... wel ga ik binnenkort een parkiet kopen, idd voor het knuffeleffect (ik ga hem tam maken) en die beestjes kunnen wel langere tijd alleen zijn, die zijn tevreden als er een zacht achtergrondmuziekje opstaat en ze op tijd vers water krijgen en genoeg voer hebben...ideale leefpartner voor mij op dit moment denk ik, haha.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:01 schreef Colour het volgende:
[..]
Je wordt geen triest geval als je iedere potentiele liefde vergelijkt met je ex-geliefde. Het is namelijk normaal dat je ervaringen meeneemt in je beoordeling van situaties en mensen.
Wel kan je je aandacht beter besteden aan een zoektocht naar iets wat je gemist hebt in je vorige relatie, in plaats van enkel maar te verlangen naar warmte, welke eigenlijk elke relatie je kan bieden. Met deze verlangens schiet je niet veel op in je ontwikkeling in liefdesrelaties, en elke potentiele partner wordt hierdoor onderschat qua capaciteit, datgene wat iemand behalve het lief-hebben nog meer kan geven.
Neem een kat als huisdier als je warmte wilt, en bekijk al kroelend wat je dan nog mist en ga hier naar op zoek.
Vogels zijn leuk. Ik wordt zelf al blij van een koolmees op m'n balkon die spinnetjes wegpikt. Dat volgeltje is mijn vogelltje als het ware, al is ze vrij om te vliegen waar ze wilt. Vogels kunnen vertederen, maar in een kooitje vind ik ze toch een beetje zielig...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:00 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hi Colour, tnx voor je reactie. Als ik een kat had kunnen nemen had ik dat denk ik al wel gedaan. Helaas heb ik gewoon een baan en ben ik dus het grootste gedeelte van de dag weg en dat vind ik niet kunnen voor een huisdier. Daarbij woon ik klein en zou zo'n kat er denk ik gek van worden om de hele dag in die ruimte te zitten... wel ga ik binnenkort een parkiet kopen, idd voor het knuffeleffect (ik ga hem tam maken) en die beestjes kunnen wel langere tijd alleen zijn, die zijn tevreden als er een zacht achtergrondmuziekje opstaat en ze op tijd vers water krijgen en genoeg voer hebben...ideale leefpartner voor mij op dit moment denk ik, haha.
Ik zelf heb een beetje moeite met liefdesrelaties waarin hevig verliefde gevoelens ontstaan. Ik vind deze aan de ene kant heel erg prettig maar aan de andere kant een zware last. Nu ik niet in een liefdesrelatie verkeer koester ik een soort verliefdheid als in een liefdesrelatie maar dan niet gericht op één persoon maar voor het leven ansich (soms gaat het minder maar het leven en ik zullen voorlopig niet scheiden...) Het lichte hiervan zit hem in het onvoorwaardelijke... Ik hou bijvoorbeeld van jou omdat jij ook een mens bent als ik en ik hou niet van jou omdat je zo aantrekkelijk bent en mij steunt in barre tijden. Dit worden gaande weg in een liefdesrelatie namelijk dingen die erg belangrijk worden gezien en steeds meer van je worden verlangd. De liefde in relaties moet konstant bevestigd worden (en de bevestiging moet ook nog eens bevestigd worden bij onzekere personen), maar de liefde voor het leven hoef je alleen maar te voelen. Ik vind het een last als er vanalles van mij verwacht wordt, ondanks de liefde die je er voor terug krijgt. Echter als ik er eens geen zin in heb, maak ik kans de oorzaak van een relatiebreuk te worden... Geef mij maar de vrijheid die ik 'mijn' koolmeesje gun, als je begrijpt wat ik bedoel... (?)quote:Ik vind het moeilijk om te bedenken wat ik miste, want het voelde heel compleet eigenlijk. Daarbij voelt vooral het niet-daarover-nadenken ook wel heel lekker. Gewoon weer een beetje leven, ik heb er nu bijna 9 maanden bij stil gestaan en ik wil wel weer eens verder kunnen. Maar ik merk toch dat wat ik in mijn vorige post zei, me tegenhoudt... aan de ene kant wil ik op relationeel gebied ook wel weer iemand, maar aan de andere kant...zucht. Maar goed... zo vind ik altijd voors- en tegens...
Ja, en "vrijheid, blijheid", om ook maar eens duidelijk te zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:51 schreef Barbamama het volgende:
Je kunt wel heel intelligent analyseren hoe het hoort te gaan in een relatie, maar als je erin zit met een ander individu die er ook weer het zijne van denkt, zul je toch sommige meningen moeten herzien. En de enige manier waarop je dat kunt testen/oefenen is door gewoon weer een relatie aan te gaan. "Niet lulleh, gewoon doen" om het maar even grof, maar duidelijk te zeggen
Ja, dat komt omdat iedereen zo serieus met relaties en zichzelf bezig zijn... Volhouden, doorbijten, wachten op de echte liefde die na verliefdheid komen zal.... Gewoon 'houden van' als je er zin in hebt, voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:05 schreef Barbamama het volgende:
Tuurlijk, ik ben alleen bang (ook omdat ik dit heb gezien in mijn omgeving) dat je zo aan je vrijheid gaat hechten, zo je eigen vertrouwde wereldje hebt gecreëerd, dat daar niemand meer bij past, ook al wil je het nog zo graag.
Ik heb het niet over de synthese tussen personen. Het gaat erom dat ook al heb je met elkaar te maken, dat je van elkaar houdt en niet elkaar gaat bestoken met een eisenpakket waar de relatie altijd onder bezwijkt, en dat is de angst om een nieuwe relatie te beginnen...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:18 schreef Barbamama het volgende:
Denk je dat een ander dat op prijs zal stellen, jouw keuze van wanneer jíj er zin hebt? Ik zie relatie alsnog iets als synthese tussen twee personen. Ik proef aan jouw reacties, Colour (![]()
), dat je een relatie ziet als een soort LAT waarbij je ervoor kiest om bijna platonisch elkaar soms te zien, maar vaak ook niet te zien in naam van je eigen leven...
Wat is een relatie dan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:26 schreef Colour het volgende:
Ik heb het niet over de synthese tussen personen.
Precies, want iedereen heeft een ander idee bij de relatie, andere verwachtingen. Anders zou je de nieuwe relatie die in jouw ogen ideaal is, een andere naam moeten geven, de Speciale Colour Relatie ofzow...quote:Het gaat erom dat ook al heb je met elkaar te maken, dat je van elkaar houdt en niet elkaar gaat bestoken met een eisenpakket waar de relatie altijd onder bezwijkt, en dat is de angst om een nieuwe relatie te beginnen...
Ik dacht dat dat uit de context wel op te maken viel. Platonisch dus omdat het zo gemaakt is, niet op (verliefde) impulsen gebaseerd, maar altijd die rem: Ben ik nu nog mezelf, ben ik niet dingen aan het op/toegeven omwille van de relatie...quote:Een liefdesrelatie bestaat toch uit liefde? Ik weet niet waar jij dat platonische vandaan haalt...
Het ging niet over relaties ansich maar over hoe iemand een relatie krijgt, welke motivatie daarvoor handig is... Je wilt weten hoe ik relaties zie?... Menselijke interactie gebaseerd op het verwezelijken van 'diepligende' persoonlijke wensen. Maar ik vind het desondanks fijn om verliefd te zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:38 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wat is een relatie dan in jouw ogen?
Joh, als iemand geen interesse in jou heeft dan ervaar je geen liefde. Maar desondanks kan ik wel houden van mensen in algemeen. Leuk als je iets herkenbaars in ze ziet (je houdt immers toch ook van jezelf?)quote:Precies, want iedereen heeft een ander idee bij de relatie, andere verwachtingen. Anders zou je de nieuwe relatie die in jouw ogen ideaal is, een andere naam moeten geven, de Speciale Colour Relatie ofzow...![]()
Pestkop
Want geen verwachtingen hebben in een relatie is wel zo nobel, maar wat nu als je nooit een attentie krijgt of nooit je verhaal kwijt kunt... (en je de ander dus verder wel leuk genoeg vindt om bij te blijven)?? Zelf veranderen? De ander proberen te veranderen? Moeilijk.. moeilijk... :')
Je bent er misschien bang voor, dat platonische, en gelijk heb je. Maar een liefdesrelatie ontstaat niet zo snel door platonisch te blijven, dus erg bang hoef je er ook weer niet voor te wezen.quote:Ik dacht dat dat uit de context wel op te maken viel. Platonisch dus omdat het zo gemaakt is, niet op (verliefde) impulsen gebaseerd, maar altijd die rem: Ben ik nu nog mezelf, ben ik niet dingen aan het op/toegeven omwille van de relatie...
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:51 schreef Barbamama het volgende:
"Niet lulleh, gewoon doen" om het maar even grof, maar duidelijk te zeggen
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:00 schreef Blinky het volgende:
[..]
-Even offtopic-
Jammer dat ons fotoboek het niet meer doet
Hmmz.. mijn ervaring is anders op dat gebied.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:34 schreef jehannes het volgende:
hmmmz, ik denk dat mannen en vrouwen toch wel anders tegen een ex aankijken. vrouwen kunnen heel goed 'vrienden' zijn met hun ex, terwijl het voor een toch vooral een 'ex' blijft...
Ik heb inderdaad gelezen en volgens mij ben ik blijven steken bij fase II met, steeds vaker en langduriger, een uitstapje naar fase III (laten we er een positieve blik op blijven werpen ......) zit ik in fase III, maar val ik af en toe terug in fase IIquote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:23 schreef mickey71 het volgende:
Oei, vervelend zeg! Denk je gezien de tijd er onderhand mee klaar te zijn, word je ineens weer terug geslingerd...
Heb je voor jezelf wel het idee dat je alle "fases" van het verwerken wel hebt doorgemaakt?? Jij had "als je partner je verlaat" ook gelezen, toch?
Ik weet het: dat zegt iedereen. Dat ik er donderdagavond even helemaal doorheen zat had meerdere redenen:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Peter, dat is idd wel balen zeg. Ik weet wel dat er geen definitie is van de tijd die ervoor staat, maar je zou wel verwachten dat iemand er naa bijna 2 jaar wel iig een heel stuk overheen zou zijn.
En als je dan ook nog het gevoel hebt dat je omgeving raar aan het doen is kan ik me voorstellen dat je het een beetje zat bent.
Ik kan eigenlijk niet meer zeggen dan 'hang in there', ooit wordt het wel weer een beetje beter.
ja, helaas wel. Heb alleen beetje veel dipjes voor mijn gevoel. Misschien dat ik er wat aan moet doenquote:Op zondag 7 maart 2004 12:26 schreef mickey71 het volgende:
een dipje dus... Niets om je verder zorgen over te maken. Ik realiseer me altijd dat het tijdelijk is en inderdaad redenen weten waarom het zo ver gekomen is, helpt ook altijd een heleboel.
Da's best vervelend.quote:Ik heb op dit moment geen echte dips meer waarin ik me down voel, maar ben wel aan het nadenken over hoe ik in het algemeen in het leven sta. Dit komt omdat ik me weer heerlijk heb laten gebruiken door iemand en ik had het weer eens niet door.
Volgens mij ga je dat nooit lerenquote:Ik vraag me soms af hoevaak deze ezel zich nog aan dezelfde steen moet stoten voordat ik weet hoe ik met mensen van het andere geslacht om moet gaan....
Mannenquote:Op zondag 7 maart 2004 12:26 schreef mickey71 het volgende:
een dipje dus... Niets om je verder zorgen over te maken. Ik realiseer me altijd dat het tijdelijk is en inderdaad redenen weten waarom het zo ver gekomen is, helpt ook altijd een heleboel.
Ik heb op dit moment geen echte dips meer waarin ik me down voel, maar ben wel aan het nadenken over hoe ik in het algemeen in het leven sta. Dit komt omdat ik me weer heerlijk heb laten gebruiken door iemand en ik had het weer eens niet door.
Ik vraag me soms af hoevaak deze ezel zich nog aan dezelfde steen moet stoten voordat ik weet hoe ik met mensen van het andere geslacht om moet gaan....
Je hoeft je mond niet te houden!quote:Op zondag 7 maart 2004 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mannenbah
(en ik hou voortaan m'n mond wel)
Bij mij ook weer totale radiosilence... ik leer het óók nooit
Bedenk gewoon even goed of je echt weer contact met haar wil, je kan dat alleen zelf bepalen, maar ik krijg wel het idee dat je er wel redelijk aan toe zou zijn. Als je dat wil, waarom stuur je dan gewoon geen duidelijk mailtje waarin je zo ongeveer dat vetgedrukte stukje typt, daar kan ze toch weinig verkeer aan interpreteren. Je kan toch gewoon vragen hoe het met haar gaat. Als zij dat dan interpreteert als zijnde dat je haar terug wilt, dan is zij blijkbaar nog niet echt over jou heen i.p.v. andersom.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:15 schreef Subterranean het volgende:
Het ging de afgelopen á 3 maanden echt super met mij. Veel te doen, veel contact met andere mensen, ik ben zelfs nog eventjes verliefd geweest (en nee, het stelde niet zoveel voor). Hierdoor ben ik redelijk over mijn ex heengekomen. Sterker nog, ik kon gewoon over haar praten zonder 'die gekke gevoelens' terug te krijgen. Het voelde super en ik wou eigenlijk gewoon weer in contact met haar komen en eens wat gaan lullen over school, of ze al eens liefde gevonden heeft bij iemand anders, hoe het mat haar paardrijden gaat, hoe het met haar ouders is, hoe het met haar hondjes is, etc. Gewoon als vriend dus een praatje maken. En weet ik veel, misschien konden we weer eens samen wat drinken en lachend terug kijken naar de afgelopen paar jaar.
Ik heb een aantal keer een mailtje getypt, waarin ik dit soort dingen vroeg, maar die heb ik uiteindelijk allemaal verwijderd en nooit verstuurd, omdat ik bang was dat ze hierdoor een verkeerd idee over mijn intenties kreeg.
Kijk uit, kijk uit. Mijn ervaring leert me dat ik nog steeds erg kwetsbaar ben. Ik wilde ook erg graag een ander om het gevoel in te wisselen voor iets leuks. Dit werkt niet altijd zo!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:33 schreef Radiohoofdje het volgende:
.... volhouden allemaal!
Het is gek hoe ik er opeens helemaal overheen ben....(ok, die ontmoeting met mn ex van een paar weken geleden was fout en daar was ik wel een paar daagjes van in een dipje)
Ik heb een leuke jongen ontmoet en voel me weer echt goed. Hij is het tegenovergestelde van mn ex en heeft dezelfde interesses als ik. Ohhh hij is echt leuk!
Hoop dat ik hem snel weer zie....
Moraal uit dit verhaal: Als je eenmaal een ander ontmoet zijn die verdrietige momenten zo weg.
Welcome to the club?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:36 schreef Miesjel het volgende:
*bookmark*
Ik ga het allemaal eens lezen als ik meer tijd heb.
Het kan niet anders. Als je eenmaal ergens mee begonnen bent wat prettig voelt, in dit geval 'liefdesrelaties aangaan', dan hou je niet op. De break-up en het opnieuw verliefd worden lopen vaak in elkaar over. We willen namelijk dat liefdesgevoel terug! Dit kan je ook niemand kwalijk nemen, het is meestal het fijnste gevoel van de wereld.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:13 schreef mickey71 het volgende:
[..]
Kijk uit, kijk uit. Mijn ervaring leert me dat ik nog steeds erg kwetsbaar ben. Ik wilde ook erg graag een ander om het gevoel in te wisselen voor iets leuks. Dit werkt niet altijd zo!
Ik wil je vreugde niet verpesten, maar blijf er met je hoofd bij!!
En als het dan heel leuk is; mooi zo! Veel plezier!
wanneer je een nieuwe relatie aangaat wil dit toch nog niet zeggen dat dat hetgeen jij hierboven beschrijft uitsluit? wel?quote:Op maandag 8 maart 2004 19:12 schreef Colour het volgende:
[..]
Je kan mensen alleen duidelijk maken dat er ook andere zaken en mensen zijn dan alleen maar diegenen waar zij persoonlijk voor kiezen, waar zij hun liefdesgevoelens aan kunnen besteden. Dan zien ze hopelijk nog wat van de wereld en de wereld meer van hun.
Voor sommige mensen geldt dat wel :Squote:Op maandag 8 maart 2004 20:51 schreef mickey71 het volgende:
[..]
wanneer je een nieuwe relatie aangaat wil dit toch nog niet zeggen dat dat hetgeen jij hierboven beschrijft uitsluit? wel?
Het slijt... heb je nu geen ruk aan dat weet ik...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:29 schreef gekke_sandra het volgende:
Pfff... waarom moet ik nog steeds van mijn ex houden?Het gaat niet meer werken, hij wil mij ook niet meer...
nie weggeweest... erg he; zo kom ik nooit aan de manquote:Op maandag 8 maart 2004 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor sommige mensen geldt dat wel :S
lekker bezig geweest?
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:43 schreef mickey71 het volgende:
[..]
nie weggeweest... erg he; zo kom ik nooit aan de man
Klinkt hard, maar ik denk dat je in eerste instantie aan jezelf moet denken...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
We hebben toch nog teveel contact eigenlijk en we zijn toch nog teveel met elkaar bezig (zij dan vooral teveel met mij). Ik zie dat het compleet fout gaat met d'r en ben de enige die d'r kan helpen, maarja... het is beter geen contact te hebben denk ik. Lastig...
Ik probeer het zo veel mogelijk, maar het is lastig. Telkens zoekt ze weer contact en het doet me toch wel wat dat het compleet fout gaat met d'r.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt hard, maar ik denk dat je in eerste instantie aan jezelf moet denken...
Begrijpelijk ja. Is er echt helemaal niemand verder? Anders heb jij nu misschien een rotgevoel terwijl ze het best kan redden zonder jou.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik probeer het zo veel mogelijk, maar het is lastig. Telkens zoekt ze weer contact en het doet me toch wel wat dat het compleet fout gaat met d'r.
Nee d'r is niemand. Door haar gedrag heeft ze zowat iedereen tegen zich in het harnas gejaagd. Met haar ouders heeft ze geen contact mee, met broers en zusjes ook niet, met familie heeft ze ruzie.... Dat ligt ook wel grotendeels aan d'r zelf allemaal natuurlijk maar toch...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Is er echt helemaal niemand verder? Anders heb jij nu misschien een rotgevoel terwijl ze het best kan redden zonder jou.
Mja ik ken het... duurt vast weer een eeuwigheid voor ik erover heen ben.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het slijt... heb je nu geen ruk aan dat weet ik...
Wil je er meer over vertellen?
Dat zeg ik ook niet. Ik suggereer alleen maar dat aardig wat mensen konstant met relaties bezig zijn. Zo lijkt het hier ook soms te gaan. Daarbij stel ik dat een pauze hierin prettig is om nog meer dingen in de wereld te kunnen doen en te bereiken. Ik mag dit nooit eisen van mensen, want mensen bepalen zelf wel wat zij willen doen. Maar dit kan wel een reden vormen om eens met dat nukken over verloren liefdes te stoppen.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:51 schreef mickey71 het volgende:
[..]
wanneer je een nieuwe relatie aangaat wil dit toch nog niet zeggen dat dat hetgeen jij hierboven beschrijft uitsluit? wel?
Ze zal dan toch d'r conclusies moeten trekken. Jij bent er niet om haar rotzooi op te ruimen. Ik begrijp je echter wel hoor. Het lijkt mij ook heel moeilijk om zoiets dan helemaal los te laten...quote:Op maandag 8 maart 2004 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee d'r is niemand. Door haar gedrag heeft ze zowat iedereen tegen zich in het harnas gejaagd. Met haar ouders heeft ze geen contact mee, met broers en zusjes ook niet, met familie heeft ze ruzie.... Dat ligt ook wel grotendeels aan d'r zelf allemaal natuurlijk maar toch...
Dat is ook heel moeilijk. Vaak genoeg heb ik zoiets van je ruimt je eigen rotzooi maar op, maar een paar seconde later doet het me dan ook wel weer wat dat het helemaal verkeerd met haar gaat.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zal dan toch d'r conclusies moeten trekken. Jij bent er niet om haar rotzooi op te ruimen. Ik begrijp je echter wel hoor. Het lijkt mij ook heel moeilijk om zoiets dan helemaal los te laten...
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:07 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens eigenlijk. Denk dat je jezelf altijd even wat tijd moet gunnen voordat je weer in een nieuwe relatie springt.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:08 schreef Colour het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik suggereer alleen maar dat aardig wat mensen konstant met relaties bezig zijn. Zo lijkt het hier ook soms te gaan. Daarbij stel ik dat een pauze hierin prettig is om nog meer dingen in de wereld te kunnen doen en te bereiken. Ik mag dit nooit eisen van mensen, want mensen bepalen zelf wel wat zij willen doen. Maar dit kan wel een reden vormen om eens met dat nukken over verloren liefdes te stoppen.
Ik denk dat iedereen in dit topic zat andere bezigheden heeft, maar af en toe kan het je ineens enorm bezig houden. Daar is toch niets mis mee?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:08 schreef Colour het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik suggereer alleen maar dat aardig wat mensen konstant met relaties bezig zijn. Zo lijkt het hier ook soms te gaan. Daarbij stel ik dat een pauze hierin prettig is om nog meer dingen in de wereld te kunnen doen en te bereiken. Ik mag dit nooit eisen van mensen, want mensen bepalen zelf wel wat zij willen doen. Maar dit kan wel een reden vormen om eens met dat nukken over verloren liefdes te stoppen.
Dat kan niet alsnog? Als dat beter voor jou is?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is ook heel moeilijk. Vaak genoeg heb ik zoiets van je ruimt je eigen rotzooi maar op, maar een paar seconde later doet het me dan ook wel weer wat dat het helemaal verkeerd met haar gaat.
Het beste was denk ik nog dat we het contact totaal hadden verbroken...
Weet niet of het kan. Ze zoekt me op, ze belt me, ze smst me, etc. Op zich mag dat wel (alleen het 1e liever niet) alleen niet te vaak en niet te veel. Wil d'r best helpen, maar ik kan d'r niet heel d'r leven lang blijven helpen natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan niet alsnog? Als dat beter voor jou is?
Misschien kan je iig het telefoon- en sms-contact verminderen? Niet opnemen en niet terug sms-en?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Weet niet of het kan. Ze zoekt me op, ze belt me, ze smst me, etc. Op zich mag dat wel (alleen het 1e liever niet) alleen niet te vaak en niet te veel. Wil d'r best helpen, maar ik kan d'r niet heel d'r leven lang blijven helpen natuurlijk.
Na een lange tijd samen kent ze me wel en weet ze wel hoe ze op m'n gevoel kan inspelen helaas. Da's een beetje het punt, want als ik niet opneem (al belt ze meestal anoniem dus dan moet ik wel opnemen) of niet terugsms weet ze wel hoe ze op m'n gevoel in kan spelen zodat ik me toch weer druk ga maken over d'r.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien kan je iig het telefoon- en sms-contact verminderen? Niet opnemen en niet terug sms-en?
Het opzoeken wordt lastiger, maar als je langzaam wat afbouwt met dat andere is het opzoeken misschien niet eens zo erg?
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Na een lange tijd samen kent ze me wel en weet ze wel hoe ze op m'n gevoel kan inspelen helaas. Da's een beetje het punt, want als ik niet opneem (al belt ze meestal anoniem dus dan moet ik wel opnemen) of niet terugsms weet ze wel hoe ze op m'n gevoel in kan spelen zodat ik me toch weer druk ga maken over d'r.
Ik ben wel hard en bot, zolang het niet gaat om mensen waar ik wat om geef zeg maar...quote:Op maandag 8 maart 2004 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
manipulatie
*nekharen gaan overeind staan*
(im neem sowieso zelden onderdrukte nummers op). En misschien moet je toch proberen harder te worden wat dat betreft. Is zeker niet makkelijk, maar het is het misschien wel waard.
Lastig ja... houden van kan soms wel eens lastig zijn...quote:Op maandag 8 maart 2004 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben wel hard en bot, zolang het niet gaat om mensen waar ik wat om geef zeg maar...![]()
Dat het manipulatie is van haar ben ik het wel met je eens. Daar is ze ook wel goed in helaas. Ze kent me dan ook door en door.
Onderdrukte nummers neem ik altijd wel op. Ben te nieuwsgierig om niet op te nemen
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lastig ja... houden van kan soms wel eens lastig zijn...
Eigenlijk al jaren, maar sinds een vriend van me verkering heeft gekregen ben ik er weer meer over na gaan denken... Het is hem van harte gegunt, maar toch...quote:Op maandag 8 maart 2004 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welcome to the club?
De mindere vergeet ik ook niet, al blijven de leuke dingen me ook altijd bij.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:51 schreef Carme het volgende:
Ik heb een en ander gelezen en wil ook wat kwijt betreft ex-en het is de liefde die bijblijft het zijn altijd leuke herrinneringen en de mindere vergeten we...
Mja... ik bekijk alles altijd te zwart/wit.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het leven is niet zwart/wit. Nooit. De hele wereld zal zeggen dat je die rotzak moet vergeten, maar jij kent hem anders. Dat er een lieve jongen in hem zit. Dat zou heel goed zo kunnen zijn.
Je bent terecht op je hoede geweest. je hebt terecht om bewijzen gevraagd. Het vetrouwen was duidelijk weg... en niet zonder reden. Kennelijk was hij nog niet toe om zich te binden oid.
Duidelijk dat het voor jou niet zomaar een jongen was. Dat doet pijn om zo iemand kwijt te raken. Maar je hebt niets aan een jongen die jou bedriegd. Dubbele gevoelens zijn zo lastig...
zucht.. ik heb dit gevoel de laatste paar dagen ook.. maar ik het nog niet zeker of ze een andere heeft.. maar ik wil alleen wat meer aandacht van haar, maar dat geeft ze dus niet genoeg..(of zelfs niet..) ze is dus 2 weken op vakantie gegaan.. we hadden in begin wel wat contact.. sms/email.. maar naar paar dagen is het over dit contact over.. en toen is ze teruggekomen naar NL.. ze lijkt zo anders geworden.. het lijkt alsof ze helemaal niet meer om mij geeft.. het is al 3 dagen nadat ze terug is gekomen.. en het blijft zo stil.. en ja wat moet ik nu doen?.. moet ik der uitleggen hoe ik me nu voel ? ik ben echt bang dat dit gewoon de einde is..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:27 schreef RoelerMF het volgende:
Ik voel me de laatste paar dagen weer klote. Nu pas begin ik echt te beseffen dat het over is. Ik mis de aandacht die ik van haar kreeg, het blijft zo angstvallig stil de hele dag rond mij heen. We zijn dan nog wel vrienden, maar voor me gevoel zijn het niet meer diezelfde leuke gesprekken zoals we die voor het hele circus begon hadden. Ik mis haar verschrikkelijk, kwam ze maar bij me terugMaar ze heeft voor die ander gekozen, ik moet het maar laten rusten allemaal, hoe hard het ook gaat zijn.
Damn, ik voel me daar toch weer een jankbui opkomen zeg
Potje janken kan geen kwaad. Lucht bij mij iig meestal wel wat op.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:27 schreef RoelerMF het volgende:
Damn, ik voel me daar toch weer een jankbui opkomen zeg
Kun je d'r niet bellen ofzo? Duidelijkheid vragen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:05 schreef azn_fokker het volgende:
[..]
zucht.. ik heb dit gevoel de laatste paar dagen ook.. maar ik het nog niet zeker of ze een andere heeft.. maar ik wil alleen wat meer aandacht van haar, maar dat geeft ze dus niet genoeg..(of zelfs niet..) ze is dus 2 weken op vakantie gegaan.. we hadden in begin wel wat contact.. sms/email.. maar naar paar dagen is het over dit contact over.. en toen is ze teruggekomen naar NL.. ze lijkt zo anders geworden.. het lijkt alsof ze helemaal niet meer om mij geeft.. het is al 3 dagen nadat ze terug is gekomen.. en het blijft zo stil.. en ja wat moet ik nu doen?.. moet ik der uitleggen hoe ik me nu voel ? ik ben echt bang dat dit gewoon de einde is..![]()
Het is nu wel officieel, ik ben deze avond volledig ingestort naar mijn idee. Ze belde totaal onverwachts net op, om haar excuses te maken dat ze er niet helemaal bij was toen we op msn 'aan het kletsen' waren. Tijdens dat gesprek heb ik zitten vechten om niet te gaan huilen, toen ze ophing was de rem weg, gevolg, een tranenregen, daarna een smsje gestuurd waarom ik zo afwezig was, na wat heen en weer gestuur was het enige wat er terugkwam een sorry wat ze mij heeft aangedaan. Soms wou ik dat het allemaal een hele stoute droom was en ik weer wakker werd in de ochtend van 17 november, de dag dat we (opnieuw) contact kregenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Potje janken kan geen kwaad. Lucht bij mij iig meestal wel wat op.
De stilte kan vreselijk zijn ja... climbing the walls...
Gun het de tijd. Het is nu erg moeilijk om vrienden te zijn terwijl er nog zoveel niet afgesloten is emotioneel gezien. Je kunt het niet afdwingen, maar als de storm wat is gaan liggen kan dat best nog goed komen.
ze heeft repetitie-week.. ik denk dat ik gewoon ff met haar spreek einde van het week.., dat zegt net een vriend tenminste.. maar ik begrijp ook.. ze komt net van vakantie terug.. en heeft ze meteen een rep-week.. ze zou moe zijn enzo.. maar je kan je vriendje toch wel wat aand8 gunsten na 2 weken niet zien enzo.. wat ik wil is gewoon zekerheid.. maarja ik denk dat ik gewoon moet afwachten en kijken hoe het dan gaat verlopen..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je d'r niet bellen ofzo? Duidelijkheid vragen?
Ik zou d'r gewoon bellen hoor! Niet gaan zitten wachten tot d'r repetieweek voorbij is. Jij hebt recht om te weten hoe de vork in de steel zit. En wel direct!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:58 schreef azn_fokker het volgende:
[..]
ze heeft repetitie-week.. ik denk dat ik gewoon ff met haar spreek einde van het week.., dat zegt net een vriend tenminste.. maar ik begrijp ook.. ze komt net van vakantie terug.. en heeft ze meteen een rep-week.. ze zou moe zijn enzo.. maar je kan je vriendje toch wel wat aand8 gunsten na 2 weken niet zien enzo.. wat ik wil is gewoon zekerheid.. maarja ik denk dat ik gewoon moet afwachten en kijken hoe het dan gaat verlopen..
Dank je welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:58 schreef MissMSX het volgende:
*auw*
Ik kan helaas niet toveren... oplossen ook niet... sterkte wensen wel...
...We houden toch wel respect voor elkaars prioriteiten toch? Een liefdesbreuk is veelal minder duidelijk dan een repetitie. Niet minder belangrijk, maar er kan nog lang na gedacht worden over het hoe en waarom van een relatiebreuk zonder nog meer schade aan te richten (het is al geleden). Om daar nog eens een mislukte repetitieweek bovenop te gooien. is te veel van het slechte....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou d'r gewoon bellen hoor! Niet gaan zitten wachten tot d'r repetieweek voorbij is. Jij hebt recht om te weten hoe de vork in de steel zit. En wel direct!
Dan zou ik toch snel eens gaan bellen! Als je na 2 weken vakantie je zo negeert dan vraag ik me af wat er allemaal is gebeurd op die vakantie.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:58 schreef azn_fokker het volgende:
[..]
ze heeft repetitie-week.. ik denk dat ik gewoon ff met haar spreek einde van het week.., dat zegt net een vriend tenminste.. maar ik begrijp ook.. ze komt net van vakantie terug.. en heeft ze meteen een rep-week.. ze zou moe zijn enzo.. maar je kan je vriendje toch wel wat aand8 gunsten na 2 weken niet zien enzo.. wat ik wil is gewoon zekerheid.. maarja ik denk dat ik gewoon moet afwachten en kijken hoe het dan gaat verlopen..
Ik denk toch dat even een uurtje de tijd voor iemand nemen om zaken duidelijk te maken niet echt de doorslag gaan geven in een repetitie week.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef Colour het volgende:
[..]
...We houden toch wel respect voor elkaars prioriteiten toch? Een liefdesbreuk is veelal minder duidelijk dan een repetitie. Niet minder belangrijk, maar er kan nog lang na gedacht worden over het hoe en waarom van een relatiebreuk zonder nog meer schade aan te richten (het is al geleden). Om daar nog eens een mislukte repetitieweek bovenop te gooien. is te veel van het slechte....
Ze had op z'n minst even wat van zich kunnen laten horen. Al had ze maar even gezegd dat ze er na de repetitieweek op terug zou komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef Colour het volgende:
[..]
...We houden toch wel respect voor elkaars prioriteiten toch? Een liefdesbreuk is veelal minder duidelijk dan een repetitie. Niet minder belangrijk, maar er kan nog lang na gedacht worden over het hoe en waarom van een relatiebreuk zonder nog meer schade aan te richten (het is al geleden). Om daar nog eens een mislukte repetitieweek bovenop te gooien. is te veel van het slechte....
Het gaat inmiddels wel weer wat beter, lichte hoofdpijn alleen, eindelijk wat afleiding gevonden in me werk hierzoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:09 schreef RoelerMF het volgende:
Eens zien hoe ik morgen wakker word![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat even een uurtje de tijd voor iemand nemen om zaken duidelijk te maken niet echt de doorslag gaan geven in een repetitie week.
idd zo denk ik ook.. maar dat is dus blijkbaar niet zo gegaan.. maarja ik denk dat ik wel wacht tot na dit week.. (waarschijnlijk zie ik haar dus zondag..) en als ze me nog steeds zo negeert dan weet ik echt dat er iets aan de hand is.. (wat ik nu doe is alleen beetje in mezelf denken enzoquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze had op z'n minst even wat van zich kunnen laten horen. Al had ze maar even gezegd dat ze er na de repetitieweek op terug zou komen.
Als ik jou was, zou ik gewoon zo brutaal zijn om het te vragen, jij hebt zoals de anderen zeggen hier alle recht om te weten waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:28 schreef azn_fokker het volgende:
[..]
[..]
idd zo denk ik ook.. maar dat is dus blijkbaar niet zo gegaan.. maarja ik denk dat ik wel wacht tot na dit week.. (waarschijnlijk zie ik haar dus zondag..) en als ze me nog steeds zo negeert dan weet ik echt dat er iets aan de hand is.. (wat ik nu doe is alleen beetje in mezelf denken enzoword er wel gek van..) maaruh.. ik wil haar dus niet afleiden met haar repweek (die ze echt moeilijk vindt enzo..) door mijn ego (die paar vrienden denken dat dat eigenlijk wel nodig is.. en sommige van jullie ook) maarja dan maar hard weekje door..
![]()
Die gevoelens blijven heus wel steken, je moet er of zelf flinke moeite voor doen om ze te vergeten of haar dumpen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:06 schreef Ivebeenfucked het volgende:
Ik voel me de laatste weken ook zo ontzettend kut. Er is een hoop tussen mijn vriendin en ik gebeurt. Ze heeft mijn vertrouwen in haar ernstig beschadigd, door stiekem erg veel telefonisch contact te onderhouden met een mannelijke collega. Zelf zegt ze dat er niets meer was dan een vriendschap en dat het puur praten over koetjes en kalfjes was. Waarom dan zo stiekem als je niets te verbergen hebt?
Het was echt wel extreem veel dat ze met hem belde. Nu heeft ze alle contact met hem verbroken, behalve zakelijk spreekt ze hem nog wel eens. Gelukkig werkt ie in de buitendienst en is de kerel bijna nooit op kantoor. Ik heb erg veel moeite om haar verhaal te geloven, ook al spreekt ze misschien de waarheid. Helaas kan ik geen gedachten lezen. Ze doet nu ontzettend haar best om alles weer bij het oude te krijgen, maar in mijn hoofd is iets geknapt. Hoe hard we ook knokken, die vervelende vragen en gedachten komen iedere keer weer terug.
Nu worstel ik vooral met mezelf en ben bezig iets te verwerken dat misschien zeer soon gaat komen. Ik kijk het nog een poos aan, maar als ik erg argwanend blijf tegenover mijn vriendin, dan zal ik een punt achter onze 3,5 jaar durende relatie moeten gaan zetten. Helaas wonen we net 5 maanden samen, dus de stap zal hierdoor extra zwaar zijn. Gelukkig staat het huis op mijn naam.
Ik ben vooral bang voor wat er met me gaat gebeuren indien het straks over is. Ik heb echt het gevoel dat ik in een enorm zwart gat terecht ga komen. Ik hou namelijk nog ontzettend veel van die griet.
Toch wel herkenbaar, jezelf gek maken of laten maken om iemand anders te sparen omdat die een drukke week heeft. Of omdat je het eigenlijk niet durft te vragenquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:28 schreef azn_fokker het volgende:
[..]
[..]
idd zo denk ik ook.. maar dat is dus blijkbaar niet zo gegaan.. maarja ik denk dat ik wel wacht tot na dit week.. (waarschijnlijk zie ik haar dus zondag..) en als ze me nog steeds zo negeert dan weet ik echt dat er iets aan de hand is.. (wat ik nu doe is alleen beetje in mezelf denken enzoword er wel gek van..) maaruh.. ik wil haar dus niet afleiden met haar repweek (die ze echt moeilijk vindt enzo..) door mijn ego (die paar vrienden denken dat dat eigenlijk wel nodig is.. en sommige van jullie ook) maarja dan maar hard weekje door..
![]()
Hmja... Ik geef haar nu vooral het voordeel van de twijfel en ik merk aan haar dat ze ontzettend haar best doet om alles weer bij het oude te brengen. Ze doet meer dan ooit haar best. Ik moet het maar aankijken denk ik, want om er nu een streep achter te zetten is ook weer zo wat. Ik bedoel.....het is geen makkelijke beslissing en misschien stelde dat bellen met die gozer daadwerkelijk geen ruk voor. Oke, ze is dan niet eerlijk geweest....maar er is ook nog zoiets als iemand vergeven. Ik heb het haar deze weken natuurlijk heel moeilijk gemaakt en ze heeft haar spijt meer dan eens betuigt. Punt is, hoe zet ik die achterdocht om in iets positiefs? Volgend weekend gaan we iig een lang weekend weg.... Misschien dat dat iets zal helpen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:45 schreef exec het volgende:
[..]
Die gevoelens blijven heus wel steken, je moet er of zelf flinke moeite voor doen om ze te vergeten of haar dumpen.
Ik heb dit ook meegemaakt, en dat paranoide gevoel bleef bij mij hangen, maar dat gevoel klopte dus wel.. en wat ik dacht was dus nog waar ook blijkbaar.
Zolang jij je er maar goed bij voelt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:39 schreef Stjeafke het volgende:
Nou brighteyes........... heb toch je advies opgevolgd
hij wilde morgen afgesproken, maar ik heb gezegd dat het beter is van niet.......
Nu maar hopen dat ik de juiste keus heb gemaakt
p.s. nog bedankt voor je advies
Ik hoop voor je dat het blijft, maar ik weet uit ervaring dat het 2 weken goed kan gaan en dan ineens uit het niets komt daar weer die klap met die hamer en ben je weer even helemaal down. Maar dat soort buiten kwamen bij mij steeds minder fequent en duurden minder lang enzo.quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:22 schreef jehannes het volgende:
nu bijna 2 weken geleden, en volgens mij ben ik de totale wanhoop zo'n beetje voorbij. heb geen contact met mijn ex gehad. aan de ene kant ben ik wel benieuwd hoe het met haar gaat, aan de andere kant kan het me niks schelen. alleen is die stemming wisseling veel langzamer aan het gaan, en is ie ook veel minder sterk.
ja, ik denk dat het goed komt!kwas al bang dat ik maanden last zou hebben, zoals sommigen hier (sterkte trouwens).
of zou dit gewoon een tijdelijk gevoel zijn??
jongen dit is niet de manier, vind de energie om gelukig te worden zonder haar. en dat advies komt niet uit de lucht, ik heb 3 weken geleden mijn relatie op moeten zeggen omdat ze vond dat ze beter alleen verder kon. al mijn vrienden en familie zagen hoeveel ik voor haar deed. Ik weet hoe je je voelt. Toch kan ik naar buiten kijken en denken: ' het is goed' tuurlijk zijn er momenten dat ik het zwaar heb maar dan denk ik aan hoeveel ik wel heb, niet aan wat ik mis. het leven is zo mooi als je aanvaard dat sommige dingen beter voor je zijn, ook al lijkt het op dit moment niet zo. geef jezelf een schop onder je kont en kijk naar buiten. de zon schijnt!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:37 schreef Bulls-Ass het volgende:
Ik heb op 2smsen en een brief na geen enkel contact meer gehad met mijn ex sinds een kleine drie maanden. Wat ze allemaal deed en doet is dusdanig droevig of pijnlijk dat er niet over te spreken valt. Te meer dat ik besef dat het haar bitter weinig uitmaakt. Blijkbaar heb ik mij erg gemist in haar want ik heb er al mijn energie en liefde in gepropt. Klinkt nogal vaag maar het is nogthans de waarheid, ze mocht alles van me vragen, ik deed het per direct. Niets was me teveel voor haar, en ik dacht dat ze dit besefte maar belangrijker nog, apprecieerde. Niets blijkt minder waar.
Er wordt me aangeraden er geen energie meer in te duwen en het achterwege te laten. Soms lukt het maar blijkbaar gaat het de laatste tijd regelmatiger niet.
Het duidelijk vaker down-dagen dan een maandje geleden en die sms van haar met mijn verjaardag was ook hard.
Ik blijf angstig naar de toekomst toe, maar hopelijk wijst het zichzelf uit nietwaar...
Waarom niet jouw verhaal posten? De verhalen zijn toch niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:11 schreef Huta het volgende:
Ik lees dit topic sinds een tijd. Ik wil mijn verhaal niet posten, aangezien ze onderdoen aan veel van jullie nare ervaringen en situaties. Iedereen krijgt van mij een groot hart onder de riem gestoken!
Waar ik ook voor post: zijn er meetings gepland in de komende tijd? Just wondering..
Je hebt gelijk! In mijn geval is het gewoon een wederzijdse rationele beslissing geweest. Daarna kwamen de emoties pas en die had ik eerlijk gezegd onderschat.quote:Waarom niet jouw verhaal posten? De verhalen zijn toch niet met elkaar te vergelijken.
Lijkt me leuk om tesamen met 'lotgenoten' een biertje te drinken..quote:Enneh over een meet. Er is niks afgesproken iig bij mijn weten.
Dank je wel, Brighteyes.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, ik vroeg met net af hoe het met je ging.
Balen meid, maar idd zoals je zelf zegt, je gevoel zegt genoeg en dan moet je eerlijk zijn.
Heel veel sterkte alvast voor de komende dagen.
Hmmz het is niet dat ik het niet durft.. maar ik w8 gewoon wel ff totdat ze van dit zware week afkomt.. want dan zit ik dan nog te zeuren om aand8 enzo.. terwijl ze vet druk heeft.. (zo te zien......) en ik geef geen smoes ofzo.. is niet nodig.. ik doe dan wel normaal tegen haar.. maar als zij mij gaat negeren en anders doet.. dan vraag ik pas wat er aan de hand is.. ik denk dat dit de beste is.. zucht ik weet.. ik maak mezelf gek.. maar kan toch niet anders ? =p liefde is soms egoistisch.. maar zo ben ik niet.. Maar wat bedoel je met dat dit meestal nooit goed is?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Toch wel herkenbaar, jezelf gek maken of laten maken om iemand anders te sparen omdat die een drukke week heeft. Of omdat je het eigenlijk niet durft te vragenZelf langzaam helemaal gek worden en dan is het zondag en dan komt de volgende smoes, van jezelf of van haar dat mag je zelf invullen.
Ik zeg het nu lulliger dan ik het bedoel waarschijnlijk maar ik kan het niet anders zien dat dat je het OF niet durft te vragen OF teveel aan de ander en teweinig aan jezelf denkt.
Maar Suc6 het is toch nooit goed meestal
je mail doet het niet....quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:11 schreef Copycat het volgende:
knip..
Maar goed, je hebt het iig nog een keer geprobeerd. Hoef je niet meer twijfelen over wat als.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel, Brighteyes.
Als ik heel eerlijk ben, wist ik diep van binnen eigenlijk al van meet af aan dat 'even rustig aan doen' bijna op zeker een schaamlap was.
Maar omdat ik hem wel lief heb en het toch wel graag wilde laten lukken, dacht ik dat het misschien toch een oplossing zou kunnen zijn.
Maar, zoals zo vaak, zo niet altijd, gebeurt, kom je er dan toch snel achter dat je uit alle macht iets in stand probeert te houden wat er gewoonweg niet meer is.
Mijn gevoel voor hem is veranderd in genegenheid zonder passie. En daar pas ik voor in een relatie.
Nou ja, dat zou ik toch wel als negeren zien hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:01 schreef azn_fokker het volgende:
en trouwens.. ze gaat morgen dus uit (waarsschijnlijk..) met onze vriendengroepje.. maar als ze helemaal niet om mij vraagt of ik kom.. of dat zij helemaal niet mij meevraagd.. dan is er toch iets aan de hand ? of vat ik dit weer verkeerd.. we hehben elkaar al bijna 3 weken niet gezien en als ze dit doet.. dan betekend het toch iets? .. zucht..
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:00 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je mail doet het niet....
hmmmz, bij mij gaf het in elk geval een soort van overgangsfase. ik weet niet hoe je (ex)-vriend het bekijkt, maar voor mij was het in elk geval goed dat we het in elk geval nog geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel, Brighteyes.
Als ik heel eerlijk ben, wist ik diep van binnen eigenlijk al van meet af aan dat 'even rustig aan doen' bijna op zeker een schaamlap was.
Maar omdat ik hem wel lief heb en het toch wel graag wilde laten lukken, dacht ik dat het misschien toch een oplossing zou kunnen zijn.
Diep van binnen wist je het al he... Tja, je gevoel laat zich niet vormen door je verstand.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:11 schreef Copycat het volgende:
Maar, zoals zo vaak, zo niet altijd, gebeurt, kom je er dan toch snel achter dat je uit alle macht iets in stand probeert te houden wat er gewoonweg niet meer is.
Ja... en jij ook, volgens mij...quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Diep van binnen wist je het al he... Tja, je gevoel laat zich niet vormen door je verstand.
Goed dat je het nu erkent. Sterkte!
Dat weet ik ook nog niet...quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:26 schreef jehannes het volgende:
ik weet niet hoe je (ex)-vriend het bekijkt, maar voor mij was het in elk geval goed dat we het in elk geval nog geprobeerd hebben.
Nou, bij mij zit het gevoel juist heel erg goed, gelukkig. We hadden alleen wat meer praktische dingen die niet lekker liepen. But, we're working on it.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ja... en jij ook, volgens mij...
Tja... dat blijft lastig. Wellicht je een beetje op de vlakte houden...quote:Zie er wel erg op tegen om hem te spreken.
Hoop niet dat als hij vandaag of morgen belt, ik er weer zo'n dramatisch fiasco van maak.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:17 schreef Moonah het volgende:
Nou, bij mij zit het gevoel juist heel erg goed, gelukkig. We hadden alleen wat meer praktische dingen die niet lekker liepen. But, we're working on it.
Nee, hij merkt denk ik sowieso wel dat er iets speelt. Hoor je meteen in mijn stem.quote:Tja... dat blijft lastig. Wellicht je een beetje op de vlakte houden...
Maar ja, hij is ook niet gek natuurlijk.
Waarom zou je dat zeggen? Loop je alleen maar de kans dat ze er de volgende keer weer gewoon naar vragen denk ik, alleen maar pijnlijker...quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:25 schreef supernijn het volgende:
(Soms zeg ik ook maar gewoon dat het goed met hem gaat.....).
En ik dacht dus dat jij reageerde op een mailtje van Hihat naar zowel jou als naar mij.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat jij het bij mij posts voorvoelde...
Succes met jouw/jullie missie!![]()
ook een dipjequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, het blijft nog niet echt makkelijk hoor.Af en toe is het nog flink
ik zou de boot ff wat afhouden, tenzij je zeker weet er voor de volle 100% ervoor te willen gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:30 schreef Bulls-Ass het volgende:
...
Ja, en dan niet zo zeer dat ik mijn ex mis, maar dat ik heel erg iemand naast me mis, en dat het dan dus een extra hard gelag als mijn ex verteld wat voor leuke dingen hij allemaal met zijn nieuwe liefde gaat doen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:43 schreef Bulls-Ass het volgende:
[..]
ook een dipje
Ik zaai toch geen verwarring?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
En ik dacht dus dat jij reageerde op een mailtje van Hihat naar zowel jou als naar mij.
Dit was toch wel (ook) gericht aan mij, he?quote:Nou, zet het maar lekker op een zuipen vanavond. Is soms goed voor een mens.
Jij, samen met Hans Teeuwen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:14 schreef Hihat het volgende:
Ik zaai toch geen verwarring?
Nog lekker ge-karaoke-ed?quote:Dit was toch wel (ook) gericht aan mij, he?Tenminste......ik heb wel een kater nu.
![]()
ik ken het gevoel maar al te goed. Ik mis het ook. De romantische avondjes in een restaurant of op de bank met een glaasje wijn. Wandeling op het strand of gewoon even gaan winkelen hand in hand.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, en dan niet zo zeer dat ik mijn ex mis, maar dat ik heel erg iemand naast me mis, en dat het dan dus een extra hard gelag als mijn ex verteld wat voor leuke dingen hij allemaal met zijn nieuwe liefde gaat doen.
Ik gun het hem wel hoor, maar ik zou het zelf ook zo graag willen.
Sjees, wat een rot situatie.. dit lijkt me nou echt een dag dat je best 2 dagen door zou willen spoellen....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:24 schreef Copycat het volgende:
Heb de kogel nog niet door de kerk gejaagd, maar toen hij op de man af vroeg of ik er nog over na had gedacht (ja) en wat ik dan dacht, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen mooi weer te spelen. Lukt ook moeilijk met een enorm brok in je keel en een loodzware last op je hart.
Heb me wel redelijk op de vlakte gehouden, maar denk dat de algehele tendens van mijn relaas wel klip en klaar was.
Kan toch niet gaan veinzen dat het allemaal wel goed komt, als ik zeker weet dat het op is?
Wil eerlijk zijn, maar soms zou ik willen dat ik wat makkelijker kon liegen en faken.
Tja... en dan is het zondag en dan is het dus echt de dag van de waarheid. Ik zie daar zo tegenop. Ik weet dat ik de juiste beslissing neem, maar zondag zal dat vast en zeker weer in twijfel worden gebracht. Maar nog een keer proberen werkt gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:38 schreef trekdrop het volgende:
Sjees, wat een rot situatie.. dit lijkt me nou echt een dag dat je best 2 dagen door zou willen spoellen....
nou, sterkte, en voor je het weet is ie er weer, en kan je je hart luchten....
Het is alsof je uit twee kwaden moet kiezen, zonder voorkennis. Had (wederom) niet zo'n op de man af vraag verwacht.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ja, net doen alsof, voor zover dat mogelijk zou zijn, geeft je waarschijnlijk een nog rotter gevoel.
Ik hoop dat je de komende 2 dagen een beetje 'rustig' door komt en dat het zondag op een 'prettige' manier verloopt.
Sterkte!
Is nergens voor nodig. Die gevoelens zijn gewoon erg sterk. Met je hoofd kan je daar nu niet bij, maar dat slijt wel... vooral NIET jezelf gaan haten!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:02 schreef Bulls-Ass het volgende:
Na al wat er gebeurde wil ik haar blijkbaar nog steeds terug en ik haat mezelf hiervoor
Bedankt voor je steunquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig. Die gevoelens zijn gewoon erg sterk. Met je hoofd kan je daar nu niet bij, maar dat slijt wel... vooral NIET jezelf gaan haten!
Om maar even kort te zijn, je kan er niks aan veranderen en je zult het maar moeten accepteren ook al is dit moeilijk. Het is gewoon niet anders...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:54 schreef Bulls-Ass het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun![]()
Het blijft voor mezelf gewoon onbegrijpelijk dat ik nog steeds gevoelens heb voor haar, ondertussen is zijn lekker aan het dollen met 'r nieuwe vriend
Nou ja goed ...
Ik denk dat het wel zo eerlijk is tegenover de volgende dat je je ex wel hebt verwerkt, anders is het nogal lullig voor de volgende, als je nog steeds gevoelens hebt voor je ex.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:29 schreef gekke_sandra het volgende:
Het lukt me niet, ik kan het niet... als ik het doe krijg ik er zeker te weten spijt van... en dan zal ik de volgende alles vertellen over een jongen die ik los moest laten... Ik wou dat hij mij kon zien zoals ik hem al veel te lang zie...
bedoel je het loslaten kan je niet omdat je bang bent dat je er spijt van krijgt?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:29 schreef gekke_sandra het volgende:
Het lukt me niet, ik kan het niet... als ik het doe krijg ik er zeker te weten spijt van...
Komt echt wel weer goed! sterkte iigquote:en dan zal ik de volgende alles vertellen over een jongen die ik los moest laten... Ik wou dat hij mij kon zien zoals ik hem al veel te lang zie...
Het is een vreselijk dooddoener, maar als je eroverheen bent, als het je leven niet meer leidt...quote:Op zondag 14 maart 2004 11:16 schreef Sweetdreamer het volgende:
Wanneer gaat dat over?
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn ex ooit, het beste is dan toch om elkaar gewoon niet meer te zien en ook niet vriendschappelijk, ik weet dat dat moeilijk is maar als je verder wilzal je dat toch moeten doen, mijn ex wilde me ook blijven zien "vriendschappelijk" aleen was ik degene die niks meer voor haar voelde, en als je allebij nog wel gevoelens voor elkaar hebt maak je hetzelf en je vriend of vriendin alleen maar erger, ik heb mijn ex nog een paar keer gezien maar dat maakte het er niet makkelijk op, dus mijn meing is dat je elkaar beter niet meer kunt zin en ook niet vriendschappelijk..... Je moet eerst zelf verder en kijken hoe het is zonder hem!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:50 schreef Sweetdreamer het volgende:
Wat ik erg moeilijk vind is dat hij mij nog graag wil blijven zien 'vriendschappelijk', maar ondertussen is er nog veel aantrekkingskracht tussen ons. Als we elkaar zo af en toe zien is het voor hem moeilijk zich vriendschappelijk te gedragen en voor mij ook, omdat ik gewoon nog verliefd op hem ben. Ondertussen vind ik het behoorlijk vermoeiend om hem af te houden, wat wil die nou? Keuzes hebben toch concequenties? Aan de andere kant blijf ik mezelf terleurstellen iedere keer als ik hem zie, want hij wil toch geen relatie en er op hopen dat hij ziet wat hij mist loopt is volgens mij valse hoop.
Zou iemand mij hier alsnog advies over kunnen geven?
Ik weet dat het echt super moeilijk is, maar uieindelijk zal het wel het beste zijn, jij moet ook verder met je leven, jij moet weten waar je staat!!! Het kan zo wel maanden door blijven gaan daarom is het echt een moeilijk keuzen..... maar wel het beste!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:32 schreef Sweetdreamer het volgende:
Dank je voor je advies. Het is niet de makkelijkste keuze, omdat er van mij uit toch nog een soort hoop zit, maar waarschijnlijk wel de beste. Ik ben ook bang anders een speelbal te worden.
Daarom kan je er beter nu een punt achter zetten en zeggen dat je er geen behoefte meer aan hebt en dat hij verder moet jij verder moet!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:50 schreef Sweetdreamer het volgende:
Thanks, dat je me wilt helpen! Je hebt gelijk, ik moet ook verder met mijn leven. Ik voel wel veel strijd in mij, hoop gevoelens enzo, maar moet daar echt mee ophouden. Wat ik wel vreemd vind is dat hij hier ook moeite mee heeft terwijl hij er wel een punt achter heeft gezet, geen relatie willen, maar iemand wel leuk en aantrekkelijk vinden? Als je iemand echt leuk vind, dan ga je daar toch voor?Volgens mij slopen die gevoelens mij ook als dit maanden doorgaat.
Das eigenlijk niet zo mooi maar jah, zou het er toch eens seriues met hem over hebben!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:47 schreef Sweetdreamer het volgende:
Heb volgende week nog een afspraak met hem...
Jah gewoon wat jullie samen nu willen en het belangrijkste, wat het beste voor jullie is.... Ik ken jullie verder niet en weet niet hoe jullie relatie is geweest, maar doe gewoon wat het beste is voor jullie beide!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:55 schreef Sweetdreamer het volgende:
'zou het er toch eens seriues met hem over hebben!!!'
Je bedoeld dat hij me nog wil zien?
idd een erge dip dit weekend. ben echt blij dat ik haar nummer weggegooid heb, anders had ik haar zeker gebeld. werken helpt toch wel je gedachten op nul te zetten...quote:Ik hoop voor je dat het blijft, maar ik weet uit ervaring dat het 2 weken goed kan gaan en dan ineens uit het niets komt daar weer die klap met die hamer en ben je weer even helemaal down.
Ja, daar ben ik dus ook heel erg benieuwd naar. Ik heb haar nog niet gezien hier.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:10 schreef Moonah het volgende:
Hoe is het inmiddels met Vrouwe Copycat?
Here am I! (En ook voor Brighteyes)quote:Op maandag 15 maart 2004 20:10 schreef Moonah het volgende:
Hoe is het inmiddels met Vrouwe Copycat?
Goeiemmorgen,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:47 schreef Sweetdreamer het volgende:
Werd rot wakker, ik mis hem en wil hem terug.....grrrren dat terwijl hij waarschijnlijk gewoon lekker verder gaat met zijn leven
, snap er gewoon niets van.
Dit klinkt goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:00 schreef Copycat het volgende:
Maar ook die gevoelens laat ik nu voor wat ze zijn in plaats van, zoals ik gewend ben, daar direct conclusies aan te verbinden die binnen een paar dagen weer totaal anders zijn. Even rust in mijn eigen kop creëren, want ik zie door alle muizenissen het groter plaatje niet.
Ik ga qua gevoel van hot naar her en zolang ik niet wat dieper in mezelf kijk, blijft dat ook zo.
Hey joh, je moet het jezelf niet kwalijk nemen want jij kan er gewoon helemaal niks aan doen, je bent gewoon verliefd en dat is je gevoel en daar verander je op dit moment niks aan.... Je hebt gewoon wat tijd nodig, en het zou mooi zijn als het nog iets zou worden maar ga er maar gewoon niet van uit...... want dan blijf je hopen en hopen en je moet gewoon verder, je moet inzien dat het zo goed als over is ennuhh, Zeker niet kwaad zijn op jezelf of iets dergelijks want jij kan er totaal niks aan doen, Heel veel succes ermee en ik hoor het nog wel!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:36 schreef Sweetdreamer het volgende:
Goeiemorgen!
Wederom bedankt voor je steun! Ik heb er echt wat aan!
Het stomme is dat ik hoop door hem nog af en toe te zien, hij inziet wat hij mist ... en dat het dan heel misschien toch nog wel eens goed komt. Zielig hè! Wat doe ik mezelf aan![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:23 schreef DSL_Demon het volgende:
[..]
Hey joh, je moet het jezelf niet kwalijk nemen want jij kan er gewoon helemaal niks aan doen, je bent gewoon verliefd en dat is je gevoel en daar verander je op dit moment niks aan.... Je hebt gewoon wat tijd nodig, en het zou mooi zijn als het nog iets zou worden maar ga er maar gewoon niet van uit...... want dan blijf je hopen en hopen en je moet gewoon verder, je moet inzien dat het zo goed als over is ennuhh, Zeker niet kwaad zijn op jezelf of iets dergelijks want jij kan er totaal niks aan doen, Heel veel succes ermee en ik hoor het nog wel!!
Haha dank je, ben er nog druk mee beizg maar heb weining tijdn enzo... Als er iets is hoor ik het wel en anders pass even je msn ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:03 schreef Sweetdreamer het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik heb trouwens effies je homepage bekeken, leuk, ben benieuwd hoe die wordt als ie af is!
Jah dat is te begrijpen.....Iedereen zal stil zijn!! Als je ooit behoefte hebt om te praten ofzo kan je me gewoon aanmelden hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef Sweetdreamer het volgende:
Is goed, wil alleen anoniem blijven op deze site (ivm ex vriendje).
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:54 schreef DSL_Demon het volgende:
[..]
Jah dat is te begrijpen.....Iedereen zal stil zijn!! Als je ooit behoefte hebt om te praten ofzo kan je me gewoon aanmelden hoor.
msn@huizer-gros.demon.nl
Dus niet iedereen me zomaar gaan lopen toevoegen!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:05 schreef Sweetdreamer het volgende:
[..]
heb je toegevoegd!
Komt goedquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:14 schreef Sweetdreamer het volgende:
Ok, is goed, weet niet helemaal zeker of vanavond gaat lukken, maar dat zien we dan wel.![]()
Kijk dan heb je gewoon echt vet geluk, als je gewoon een leuke spontane jongen onmoet die je steunt enzo.... Good for you!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:14 schreef soorroos het volgende:
hihi voor mij was t niet zo'n kunst niet veel later leerde k mn huidige vriend echt goed kennen(kende m daarvoor beetje vaag)had altijd al n zwak voor m en hij vond mij ook leuk dusen ex was vergeten
Wat heb je dan zoals gehoord of hou je dat liever voorjezelf, mischien kunne we dan advies geven ofzo....ennuhh cvontact zoeken met je ex is niet altiojd slecht hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:43 schreef Jed1Gam het volgende:
Gisteren maar weer is contact gezocht met mijn ex, dat was eigenlijk niet zo'n goed idee. Toendertijd, 7 weken geleden was het uitgegaan, omdat zij vrij wilde zijn en ik haar te weinig aandacht gaf. Als ik het realistisch bekijk werkte het ook niet echt meer. We waren namelijk een beetje uit elkaar gegroeid.
Maar tijdens dat telefoontje kwamen toch weer veel gevoelens bij me naar boven, en ik heb ook nog wat dingen gehoord die ik eigenlijk niet gehoord zou willen hebben.
Maarja diep in me hart weet ik dat het zo beter is. Het is waarschijnlijk meer het gemis van iemand, en niet zozeer zij.
ga is voorzichtig om je heen kijken er lopen vast een heleboel iemanden rond, die t gat kunnen vullen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:43 schreef Jed1Gam het volgende:
Het is waarschijnlijk meer het gemis van iemand, en niet zozeer zij.
Precies het idee dat ik vanmorgen had. Het is echt zo'n dag om gezellig samen een beetje in huis te kneuteren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:10 schreef Copycat het volgende:
Zo'n druilerige zaterdag is een stuk minder leuk in je eentje.
Mis m'n ex nu heel erg, maar of ik hem of het idee mis?
Ga vandaag maar lekker lui met een boek en de kat op schoot op de bank hangen.
Koppie thee en koekie bij?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Boek, bank en katten klinken goed!
Denk nou eens goed na wat je zo mist. Je mist iemand die jou goed genoeg vond voor intimiteiten (het is niet duidelijk of dat hier ook seks inhoudt overigens), ondertussen vreemdging met iemand anders en uiteindelijk voor die ander koos terwijl jij haar een tweede kans gaf. Jij MIST dat? Wat jij mist is een vrouw om je heen, maar niet deze vrouw. Of je moet van pijn houden, natuurlijk. Dat kan.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:21 schreef TTF het volgende:
[..]
tjah zo is het leven maar
ik mis haar zo ... elk moment van de dag wat ik ook doe, lig ik in mn bed voel ik me alleen, ze zegt wel dat ze vrienden wil blijven maar ik weet wel zeker dat dat niet gaat werken omdat ik dan altijd verlieft op haar zal blijven en jalours op die jongen. dus dat werkt niet
Natuurlijk heb je dat zelfvertrouwen. Het zit misschien alleen erg diep en dus moet je er veel moeite voor doen om het aan te boren.quote:ik moet haar gewoon vergeten, maar ik heb de zelfvertrouwen ?? niet om te zeggen van oprotten met die slet en opzoek naar een ander meisje...
Niet jezelf kwellen met je een werkelijkheid te herinneren die nooit bestaan heeft en je ervaringen met haar niet gebruiken als referentiekader voor je volgende relaties (dus blijven geloven in het goede in de mens). Deze dame was gewoon heel slecht en onbetrouwbaar als vriendin. Dat heeft niks met jou te maken en alles met haar.quote:ik weet niet hoe het nu verder moet.....
Ook dat goede voorbeeld kan wegvallen of mislukken, want daar heb je geen invloed op. Wat dan misschien een nog waardevoller motto zou kunnen zijn is:quote:Op zondag 21 maart 2004 15:23 schreef TTF het volgende:
[..]
ik geloof best dat het ook beter kan als ik naar mn beste vriend kijk die is al 2 jaar gelukkig met een meid
[..]
Dat lukt je ook wel... mettertijd.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:34 schreef ikbendie.ene het volgende:
Dus ja.. ondanks alles hoop ik m echt te kunnen vergeten op zo'n manier dat ik m niet meer mis...
Lukt het allemaal een beetje? Heb je nog contact gehad met hem?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:57 schreef Copycat het volgende:
Een beetje als het weer: af en toe een bui, maar meer en meer opklaringen. Heb zelfs weer mijn creativiteit terug.
En soms breekt het zonnetje zelfs door. Ik hoop maar op een lange, warme zomer...
Komt allemaal wel goed, met mij, met hem...
Met vallen en opstaan...quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Copycat, ik wilde net gaan vragen hoe het met je is, toen ik je post in HVJJN zag:
[..]
Lukt het allemaal een beetje? Heb je nog contact gehad met hem?
Heb je het tegen een specifiek iemand, of tegen ons allemaal?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:21 schreef White_Wolf het volgende:
Is het onderhand niet gewoon tijd om je eigen leventje weer te hervatten?!
Wees blij dat je van haar afbent, want zulke mensen veranderen niet, nooit ...quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:05 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Geweldig dat er forums zijn waar je even je hart kan luchten in verband hiermee. Meteen m'n eerste post dus op dit forum.
heel verhaal ....
Bedankt om dit te willen lezen, het doet goed om dit zo eens aan wildvreemde noorderburen te vertellen
Dit komt zo bekend voor zeg. Ik heb het ook gehad. Ze wilde dat ik alle meisjes uit m'n GSM wiste, m'n mailbox wilde ze constant inzage in, ze werd hysterisch als ik valentijnskaarten kreeg en dan ging ze die meiden uitschelden en bedreigen aan de telefoon, ze wilde me meer en meer zien (opeisen eigenlijk), ze stuurde 20 of 30 smsjes per dag en als er binnen 1 minuut geen antwoord was dan werd ze razend,ze belde constant, als ik vervelend deed aan de telefoon begon ze te huilen etc etcquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:05 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Dit is normaal hoor. En inderdaad, ik denk dat je op zoek bent naar die bevestiging van je beslissing.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:05 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Geweldig dat er forums zijn waar je even je hart kan luchten in verband hiermee. Meteen m'n eerste post dus op dit forum.
...
Misschien schrijf ik dit alleen maar omdat ik bevestiging nodig heb voor m'n beslissing die ik destijds genomen heb... . Maar ergens heb ik zoiets van, misschien is ze nu wel helemaal veranderd, is ze niet meer ziekelijk jaloers enzo... zou het? Of moet ik mezelf dat niet wijsmaken??? .... Het lijkt wel of ik haar plots probeer te verheerlijken... ik kan me alleen de leuke momenten herinneren... .
...
Als je het hard geroepen had, hadden we je misschien wel kunnen horen. Relatief veel fokkers wonen namelijk in het zuidelijke deel van Nederland. Ik wordt op mijn werk ook al bestempeld als reserve-belg. Vind ik trouwens niet eens een belediging, want ik zit liever in Antwerpen op een terras, dan in Amsterdam.quote:Bedankt om dit te willen lezen, het doet goed om dit zo eens aan wildvreemde noorderburen te vertellen
Nou, bevestiging krijg je hoor, Proxima-Centauri! Maar eerst: welkom!quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:05 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Misschien schrijf ik dit alleen maar omdat ik bevestiging nodig heb voor m'n beslissing die ik destijds genomen heb... . Maar ergens heb ik zoiets van, misschien is ze nu wel helemaal veranderd, is ze niet meer ziekelijk jaloers enzo... zou het? Of moet ik mezelf dat niet wijsmaken??? .... Het lijkt wel of ik haar plots probeer te verheerlijken... ik kan me alleen de leuke momenten herinneren... .
Ha!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:08 schreef Hihat het volgende:
Ik zit trouwens graag op elk terras, eigenlijk...
Als je een bevestiging nodig hebt: hier hem je em! Je hebt de juiste beslissing gemaakt en het op een volwassen manier opgelost! Repect!quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:05 schreef Proxima-Centauri het volgende:
[knip!]
[knip!]
Ja, aandacht is natuurlijk aandacht voor haar.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
en na afgeblaft te zijn besloten niks meer van me te laten horen... krijg ik nu ineens een smsje waar het slijm vanaf druipt.
Ik doe m'n best, maar ze weet als geen ander hoe ze op m'n gevoel kan inspelen en daar misbruik van kan maken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, aandacht is natuurlijk aandacht voor haar.
Niet meer op ingaan.
Net als TS kun ook jij beter je energie ergens anders in stoppen.
Nee!!!No pun intended!!!
![]()
Welkomquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:05 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Knip...
Daar moet je haar dan dus niet de mogelijkheid toe bieden. Geen contact.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar ze weet als geen ander hoe ze op m'n gevoel kan inspelen en daar misbruik van kan maken.
Ze woont in België, ik in Nederland maar echt ver is het niet. Bellen doe ik niet zo vaak. Gisteren dan toevallig een keertje maar daarvoor al tijden niet. Gisteren was ook de laatste keer dat ik d;'r gebeld heb, kan m'n geld wel beter besteden, maarja zo'n smsje dan jeuken m'n handen toch elke keer weer om wat terug te sturen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moet je haar dan dus niet de mogelijkheid toe bieden. Geen contact.
Maar begrijp ik het goed dat ze (tijdelijk) in het buitenland woont? Zo ja, dat maakt dat geen contact hebben wel makkelijker...
Vindt zij in de tussentijd een ander prooi en jij de ware...![]()
Er zitten hier nog andere belgen ook hoorquote:[b]
Aardige noorderburen inderdaadTnx people!
Da's een mooi motto!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:30 schreef Proxima-Centauri het volgende:
The time you enjoy wasting, is not wasted time.
Makkelijk gezegd dan gedaan. Er zijn gewoon bepaalde dingen waar je niet zo gemakkelijk overheen kan stappen en dan "gewoon" door kan gaan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:21 schreef White_Wolf het volgende:
Is het onderhand niet gewoon tijd om je eigen leventje weer te hervatten?!
Als het echt zo zou moeten zijn komt het vanzelf wel goed. En dat zij haar gevoelens voor jou opzij zet, en met een ander neemt, daarmee bedriegt ze die ander alleen maar door hem valse hoop te geven, want naar mijn inziens zal ze dan toch nooit volledig van hem kunnen houden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:04 schreef DestinationX het volgende:
Ik zit met het volgende probleem ,het is al een tijdje uit tussen mij en mijn ex nu ongeveer half jaartje nu.Tussendoor hebben we elkaar nog een aantal keer gezien en zelfs kort weer even iets gehad samen maar dat was van korte duur.
Elke keer als we elkaar zagen was er die vonk tussen ons van beide kanten maar de laatste keer dat we elkaar gezien hebben zijn we met een beetje ruzie uit elkaar gegaan wat sinds kort weer een enigzins bijgelegd is.
Nu is het probleem dus dat ze sinds kort een nieuwe vriend heeft en ik haar dus niet kan vergeten.Ze heeft me ook altijd gezegd niemand zo veel voor haar betekend heeft als ik dat deed.(en niet alleen om mij te plezieren want heb het van haar vriendinnen ook terug gehoord) en dat ze heel sterk het gevoel heeft/had dat we bij elkaar horen.
Toen ik haar voorstelde om elkaar weer eens te zien wist ze niet wat ze er mee moest doen en zei na lang nadenken dat het beter was van niet in haar ogen omdat IK dan misschien weer gevoelens zou krijgen.
Ik weet bijna zeker dat ze nog zeker gevoelens voor me heeft maar omdat onze situatie door het verleden nogal "moeilijk" isgeworden ze die probeert te vergeten door zich in een nieuwe relatie te storten,wat ze al meerdere malen gedaan heeft in korte tijd!
Daarbij komt dat ze nogal moeilijk over haar gevoelens praat en ik dus denk dat al zou ze nog zo'n spijt hebben ze te "trots" is om haar gevoelige kant te tonen en me dat vertellen.
Ze doet nu alsof het haar niks meer interesseert en dat ze gelukkig is in haar nieuwe situatie,over wat ze gezegd heeft in het verleden zegt ze nu : Tja blijkbaar horen we dan niet bij elkaar anders waren we nu wel samen...
Ik weet niet wat ik nu moet doen ,haar loslaten en maar zien wat ze doet (waarschijnlijk zal ze me dan dus nooit zeggen wat ze voelt) of toch contact houden waar ik in deze situatie niet echt vrolijk van word.
Waar ik me dus gek over loop te maken is het feit dat ik bijna zeker weet dat we nog van elkaar houden en we perfect bij elkaar passen maar zij dus nu "gelukkig" is met een ander.
Als iemand veel voor je betekent heeft dus jij voor haar, zal ze je denk ik niet snel vergeten als dit wel zo is dan was het dus niets.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:41 schreef DestinationX het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt maar vraag me af in hoeverre je gevoelens voor iemand aan de kant kunt zetten als je die persoon niet meer ziet en zelden spreekt. Uit het oog uit het hart zegt men dan.
Ben bang dat ze zich neer legt bij haar gedachte dat het niet meer kan tussen ons door ons verleden en ze zich op deze manier dan toch kan geven in een nieuwe relatie.
Als ik zeker weet dat ze er gelukkig van wordt zou ik me er bij neer kunnen leggen maar blijf nu eigenlijk "hangen" in de gedachte dat het toch ooit nog goedkomt tussen ons....![]()
![]()
Ik denk dat je in die laatste zin de spijker op de kop slaat, maar je moet gewoon positief denken, over een tijdje ben je er vast wel meer overheen en komen die gevoelens vast wel om de hoek kijken. Ik doe het nu ook, ik heb en maak gewoon plezier en ik doe wat ik wil, als ik iemand tegenkom waar ik verliefd op wordt is dat alleen maar positief.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:03 schreef DestinationX het volgende:
Ik ben dus in de afgelopen tijd al met verschillende meiden op stap geweest en met een aantal ook gezoend.Vraag mezelf dan ook af waarom ik bij hun totaal geen gevoel heb en denk ook niet dat dat snel zal gebeuren terwijl het leuke meiden zijn om te zien en ik plezier met ze heb.
Bij mijn vorige relaties was dat na een paar weken wel anders.
Het is trouwens de eerste keer dat het initiatief om een relatie te beeindigen niet van mij kwam , misschien dat het dat wel is het verlangen naar wat onbereikbaar geworden is....
In general.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je het tegen een specifiek iemand, of tegen ons allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |