abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17450464
Post hier alles wat je voor of tegen Seventh-Day Adventist-aanhangers hebt. Dit topic is een resultaat van lange discussies over Seventh-Day Adventist-aanhangers in de SlowChat serie dus elk Seventh-Day Adventist-aanhanger onderwerp in de POLgebabbel reeks word verplaatst naar dit topic.

[Overleg] Modder in politiek

Dus geen algemene Seventh-Day Adventistdiscussies in andere topics (en in het bijzonder de SlowChat / POLgebabbel reeks), alleen hier.

Laten we beginnen met het doorgaan van de blad-voor-het-geslacht kwestie. Een typisch achterlijk gebruik dat nog op het eiland werd gebruikt. Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd dat ze gaan integreren en wat meer blad voor hun geslachtsdeel nemen?

Aanvullende info over de achtergrond en ontstaan van de religie:

quote:
Religions:
Seventh-Day Adventist 100%
Ik vond dat ik dit topic moest openen omdat moslims wederom positief gediscrimineerd werden door alleen een topic voor hun geloof te openen. De Seventh-Day Adventist-aanhangers worden weer totaal over het hoofd gezien.
pi_17450534
Het is discriminatie van de 8
pi_17450696
Ik zou zeggen, schop ze allemaal terug naar dat eiland!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 1 maart 2004 @ 21:25:07 #4
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17450799
In het briljante boek van Buch over eilanden heb ik nog eens gelezen over Pitcairn. Ik wist alleen niet dat het zo'n christenpoedels waren.

Nou goed, als ik er ooit een keer kom zal ik mijn afschuw daarover uitspreken!

En oh ja: Ducie Onafhankelijk!
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17450868
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:25 schreef Duritz het volgende:
In het briljante boek van Buch over eilanden heb ik nog eens gelezen over Pitcairn. Ik wist alleen niet dat het zo'n christenpoedels waren.

Nou goed, als ik er ooit een keer kom zal ik mijn afschuw daarover uitspreken!

En oh ja: Ducie Onafhankelijk!
Nee, Sandy moet onafhankelijk worden M'n buurman komt er vandaan.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:30:13 #6
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17450927
Zullen we de oorlog verklaren aan Henderson? Ik hoorde dat ze daar illegaal hennep kweken, terwijl het de economische ader vormt van Oeno.

Ik bel de vakbondsleider van Ducie erover op.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17450999
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:30 schreef Duritz het volgende:
Zullen we de oorlog verklaren aan Henderson? Ik hoorde dat ze daar illegaal hennep kweken, terwijl het de economische ader vormt van Oeno.

Ik bel de vakbondsleider van Ducie erover op.
Steve CHRISTIAN elected mayor

Gekozen burgemeester kenden ze dus al eeuwen op dat achterlijke eiland!! Wat zeg ik, Nederland is achterlijk!
pi_17451036
quote:
unicameral Island Council (10 seats - 6 elected by popular vote, 1 appointed by the 6 elected members, 2 appointed by the governor, and 1 seat for the Island Secretary; members serve one-year terms)
Zo dat dikke werkgelegenheid. 20% zit hier dus al bij.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:42:31 #9
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17451218
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Zo dat dikke werkgelegenheid. 20% zit hier dus al bij.
Hehe, inderdaad, er wonen 47 mensen!

10 Mensen zijn van de wetgevende macht... Tjezis.

Labor force:
12 able-bodied men (1997)

Industries:
postage stamps

Fiscal year:
1 April - 31 March

Telephones - main lines in use:
1

Hehe, mooi land.
pi_17451279
pberends is een topic dief
  maandag 1 maart 2004 @ 23:01:59 #11
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17453083
Maak af: Een inwoner van Sandy en een inwoner van Oeno kwamen elkaar tegen, zegt de een tegen de ander...
pi_17453767
Wat een vertrouwen in de CIA, normaal is iedereen altijd zo sceptisch.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 09:42:35 #13
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_17457269
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Steve CHRISTIAN elected mayor
En het is nog een nakomeling van Fletcher Christian ook nog, een van de muiters op de Bounty.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 09:44:32 #14
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_17457297
Er zijn overigens ook Zevendedags-adventisten in Nederland. Belangrijkste kenmerk van dit geloof is dat ze niet op zondag, maar op zaterdag naar de kerk gaan.
pi_17457597
Beetje flauwe lemming....

Ik mis de link naar POL ook, misschien dat je het nog een keertje opnieuw in C&H of WFL kunt proberen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')