Peanutbutter Wolf - Record lifts mark?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
soccer john - record strong hundred thousand
Vast...quote:Op maandag 1 maart 2004 21:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
heb 'm opgezocht! Hij is leuk!
Silent Enigma +1quote:Op maandag 1 maart 2004 21:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Junior senior
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Junior senior
Er zijn nog veel meer mogelijkheden! Wat te denken van Dumb and the Ugly?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:58 schreef belsen het volgende:
Kan ook!
quote:Op maandag 1 maart 2004 22:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer mogelijkheden! Wat te denken van Dumb and the Ugly?
Met pijn in mijn hart, veel ongeloof en tegenzin: bukgeit een ingelepeld ingegoten puntjequote:Op maandag 1 maart 2004 23:14 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad, onwaardig bijna.. Deine Lakeien
quote:Op maandag 1 maart 2004 23:22 schreef bukgeit het volgende:
Check jij Peanut Butter Wolf, check ik Deine Lakeien.
Volgende vraag: over wat zijn The Thermals het met ons eens?
Ha, zo is hetquote:Op maandag 1 maart 2004 23:27 schreef Grobbel het volgende:
It's only trivia, so don't freak out?
Sorry Grobbel, ik liet mijn liefde voor hun muziek de vrije loop. Excuses, en nu echtquote:Op maandag 1 maart 2004 23:27 schreef Grobbel het volgende:
It's only trivia, so don't freak out?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:21 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
Heroïne.![]()
Is het ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:51 schreef Berkery het volgende:
Lijkt me goed![]()
Lijkt me wat veel voor een redelijk simpele vraag.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:25 schreef bukgeit het volgende:
Mark +2
zeg, placebeau kent het systeem wel hoor, placebeau was gewoon aan het eten, omdat hij dacht dat zijn gok toch niet juist ging zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Psst....weet placebeau dat er een nieuwe vraag gesteld moet worden?
neen, het is niet gewoon het alfabet volgenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Earth Wind and Fire
GNR
JJ72
Ouiquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:06 schreef bartrid het volgende:
gilbert becaud.
The Pennsylvania Sheepshaggers zegt mijn broer, ik ken ze niet.quote:
die ken ik niet dus die zijn het ook niet. Deze heren hebben ooit een nummer met fad gadget gedaan trouwens.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:42 schreef Berkery het volgende:
De Spider Murphy Gang
Wat? Ken jij "Skandal im Sperrbezirk" niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:48 schreef bartrid het volgende:
die ken ik niet dus die zijn het ook niet. Deze heren hebben ooit een nummer met fad gadget gedaan trouwens.
Dit is geen plek om zulke ontboezemingen te doen!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:54 schreef bartrid het volgende:
ehm ja dat nummer wel maar wist niet dat dat van de spider murphy gang is.
dan hou ik die voortaan voor mequote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Dit is geen plek om zulke ontboezemingen te doen!
jawel bukgeit +1.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:09 schreef bukgeit het volgende:
Einstürzende Neubauten
Da's mooi zeg.. waar in Londen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
3 april ga ik ze zien in Londen....
The Forum. Nooit geweest nog. 1 April trouwens in Amsterdam zie ik net...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Da's mooi zeg.. waar in Londen?
Ja, je weet wel, die Duitse muzikantquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Bedoel je Herbert Grönemeyer?
Aha, die heb ik ook wel eens gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:09 schreef bukgeit het volgende:
Einstürzende Neubauten
Ik kijk bijna nooit TV... Hij ziet er wel enigzins bekend uit trouwens.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand gekeken naar 'het uur van de Wolf' de afgelopen drie weken?
Nee, dat issem niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dat Roy Acuff?
Alleen de documentaire over Hank Williams, maar wie nou ook al weer de gentleman wasquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Een vierdelige documantaire over Country, best een mooi en compleet overzicht van alle stromingen en bijbehorende artiesten. Vrijdag is de laatste keer. Bovenstaande heer is ook voorbijgekomen, de 'gentleman' van de country.
Dat is hem. bartrid +1quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:13 schreef bartrid het volgende:
jaaaaa, Jim Reeves!
berkery +1quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:32 schreef Berkery het volgende:
Dead or Alive
drummer Beardquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:00 schreef bukgeit het volgende:
Nieuwe, want ik moet weg:
Welke ZZ Topper draagt geen baard?
Wat is uiteindelijke reden dat de eerste zwarte president van de USA ontslag neemt?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:02 schreef bukgeit het volgende:
Frank Beard, klopt
Doc +1
bukgeit + 1quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:47 schreef bukgeit het volgende:
Paul Anka!
ik refereer met deze vraag naar een oud "rapnummer" (het is enigszins rap voordat rap echt rap was, maar wel toen rap langzaaam op begon te komen).quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijke reden dat de eerste zwarte president van de USA ontslag neemt?
"The Herpes? I RESIGN!"quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij wil bij gebrek aan verdovende middelen zijn secretaresse nueken, maar dan ziet hij op haar lichaam allerlei vlekjes enzo en vraagt wat dat te betekenen heeft. Ook dat lukt niet, dus denk ik dat hij het daarom opgeeft.
Het is in iedergeval een jaren 80 nummertje van Blowfly 'First American President'
'You know what, I'm gonna fuck that bitch again'
'What's that?'
'The fucking Herpes?'
Als ik het hoor, zing ik het zo mee.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
WTF?!?!?! Ry Cooder? Op de foto had ik 'm echt niet herkend!!!!
Dat is 'm toch, he?
Sisters Of Mercyquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
ik stel alvast een nieuwe vraag.
een vluggertje, want ik wil naar bedje toe
van welke band is dit het logo?
[afbeelding]
Yep, helemaal goed, TSE +1quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
WTF?!?!?! Ry Cooder? Op de foto had ik 'm echt niet herkend!!!!
Dat is 'm toch, he?
Bros zeker?quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:02 schreef Berkery het volgende:
Hint(je):
Er is een bruggetje naar de laatste vraag van TheSilentEnigma
Neuhquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Bros zeker?
Geen Twisted Sisterquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:23 schreef bartrid het volgende:
dus gothic gerelateerd?of gerelateerd aan sisters of mercy.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:35 schreef Gambolputty het volgende:
Generation X?
Mark, zit je weer in de verkeerde thread te posten?quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:58 schreef Mark het volgende:
Francesco Totti van AS Roma!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Da's toch Don Henley
Staat die andere versie al in mijn Melding slechte cover topic? Allicht is die een benoeming daar waardig.quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:38 schreef Gambolputty het volgende:
Ik wilde er net een hint inrossen maar da's helemaal Don Henley, recentelijk mochten we "genieten" van een andere versie van Boys of Summer in de top 40.
UIO_AMS +1
De ex-leraar Duits pakt ook weer z'n puntje mee:quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:50 schreef Berkery het volgende:
Ach gut, Cock Robin
Hij leek me niet zo moeilijkquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:00 schreef bartrid het volgende:
all I wanna do van sheryl crow.
msschien maar beter ook, anders hadden we misschien nooit dingen als Depeche Mode, EN enzovoort gehad..quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:36 schreef bukgeit het volgende:
Het is vreemd genoeg bij die ene single gebleven.
Oei, die was blijkbaar wel erg makkelijkquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:32 schreef bukgeit het volgende:
Laura Branigan toch?
Bedenk me ineens dat dat de iT wasquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:37 schreef Mark het volgende:
Werden toch drugs gevonden?
Die drugs vonden ze in Escape.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Brand?
buuf rietman + 1quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:13 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Sisters Of Mercy
Kijk, met een hintje komen we er wel. Mark +1quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:36 schreef Mark het volgende:
Johnny "Guitar" Watson
En wederom bukgeit +1quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:45 schreef bukgeit het volgende:
Jennifer Rush
een hele moeilijke dat weet ik wel......quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:55 schreef dolle_hond het volgende:
eindelijk eens een vraag die ik weet op een moment dat ik m kan intikken
Wat is de echte naam van Alex Lifeson?
warm maar niet goed genoegquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Alexander Zivjinovich of iets dergelijks
Dat is dus:quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Alexander Zivjinovich of iets dergelijks
He anders kraak je mijn antwoord effe af (ik vond meer nummer 10 een weggever)quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
die derde is zeg maar wel een weggever
quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:44 schreef bigshadow het volgende:
Coldplay - A rush of blood to the head?
Hierboven idd de nieuwe vraag, we zoeken een singer/songwriter. De bovenstaande letters vormen zijn discografiequote:Op woensdag 3 maart 2004 16:57 schreef belsen het volgende:
[..]
[afbeelding]
A RUSH of blood to the head...
Punt voor Bigshadow!
Is dit hierboven je nieuwe vraag, zo ja, wat zoeken we?
Blijkbaar niet...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
heb je een hint?
Sorry zo niet gewend dat ik vragen stel, helemaal vergeten!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:23 schreef belsen het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe vraag, dan?
How the duck zoek je zoiets op danquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:15 schreef Berkery het volgende:
* Berkery heeft het opgezocht en de naam zegt me niks
Via de lijst similar artists van een artiest van de lijst van similar artists die bigshadow gaf.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:19 schreef Gambolputty het volgende:
How the duck zoek je zoiets op dan
Scherp! Nog maar eens een hint dan, een foto-tjequote:Op woensdag 3 maart 2004 19:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Via de lijst similar artists van een artiest van de lijst van similar artists die bigshadow gaf.![]()
Amenquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:15 schreef Berkery het volgende:
* Berkery heeft het opgezocht en de naam zegt me niks
jullie zijn kansloos, jullie weten de meest bizarre feitjes, platen en bandjes en hem weer niet!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:38 schreef belsen het volgende:Pat Smear...
Het is inderdaad belachelijk. Met WL is-ie wereld beroemd geworden in Engeland. Ik ken 'm van Jools Hollands Annual Hootenanny op oud en nieuw.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
jullie zijn kansloos, jullie weten de meest bizarre feitjes, platen en bandjes en hem weer niet!![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:40 schreef bigshadow het volgende:
Ik wacht nog wel effe op bukgeit![]()
heel goed!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:45 schreef Doc het volgende:
David Gray
Nee.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Doc & The Dodgers
Dat is dan weer wel juistquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Ik weet alleen dat meneer Rey ook bandmember was....
+1 TheSilentEnigmaquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Shrapnel
Als ik heel eerlijk ben, heb ik het zelf (naar mijn weten) nog nooit gehoord. Maar 't schijnt nogal anders dan Monster Magnet te zijn....quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:27 schreef Doc het volgende:
[..]
En weet je ook hoe het klinkt?
Ik ben wel nieuwsgierig er naar. Ik denk om die CD uit 1984 te bestellen. Slecht kan het niet wezen met Rey en Wyndorf bij elkaar ...quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, heb ik het zelf (naar mijn weten) nog nooit gehoord. Maar 't schijnt nogal anders dan Monster Magnet te zijn....
Ze komen me bekend voor, maar of dat voor me pleit ...quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie zijn deze eeehhh 'ludieke' heren?
[afbeelding]
Macabre, dus ...?quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
moet er weer van tussen, antwoord zie profiel
quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, heb ik het zelf (naar mijn weten) nog nooit gehoord. Maar 't schijnt nogal anders dan Monster Magnet te zijn....
Wie zijn deze eeehhh 'ludieke' heren?
[afbeelding]
Iemand met een laag belastingtariefquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:16 schreef bukgeit het volgende:
Ik neem wel even waar - wie is dit?
Die heeft toch een kroeg?quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:31 schreef Gambolputty het volgende:
Bolle Jan?
Ik heb 't maar ff opgezocht, 't is idd Dikke Dennis.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:25 schreef Berkery het volgende:
Is het Dikke Dennis![]()
Berkery een nieuwe vraag dan maar?quote:'Mijn bijnaam heb ik eerlijk verdiend', zegt Dikke Dennis Overweg (37) en geeft een klap op zijn boeddhabuik. Hij is gastzanger bij 's lands hardste rockband Peter Pan Speedrock, capo di tutti tattoozetters, maar intussen lijdt hij het leven van Swiebertje. Hij maakt zich er niet druk om. 'Wanneer word je nu eens volwassen pap?'
Die is het ja. Dikke Dennis levert regelmatig vocale assistentie tijdens optredens van Peter Pan Speedrock.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:25 schreef Berkery het volgende:
Is het Dikke Dennis![]()
tragedy van de bee gees toch?quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:08 schreef Berkery het volgende:
Voor een schaampunt en om de boel weer op gang te brengen:
<i>Here I lie in a lost and lonely part of town,
Held in time in a world of tears I slowly drown.
Goin' home; I just can't make it all alone.
I really should be holding you, holding you,
Loving you, loving you.</i>
Band + nummer
quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
tragedy van de bee gees toch?![]()
Heb ik ook nog aan gedacht, maar Henk is al een tijdje gestoptquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:47 schreef Mark het volgende:
[..]
De enige tattoo-ondernemer die ik ken is Henk Schiffmacher. Maar die is toch minder riant gebouwd.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:29 schreef Berkery het volgende:
Albert Collins toch?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:03 schreef Mark het volgende:
Gokje: the Smiths?
Hint:quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Tis (was) een amerikaanse band
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:03 schreef Gambolputty het volgende:
The Ramones?
De vraag klopte dus niet helemaal, maar toch:quote:Where did the name "Ramones" come from?
There have been numerous answers given to this question. One is that Paul McCartny used the name Paul Ramone when the Beatles were know as the Silver Beatles. Another explanation is that while in the Beatles, Paul would use the surname Ramone when checking into hotels to hide his true identity. Dee Dee said the band liked producer Phil Ramone (Billy Joel, Simon and Garfunkel).
Godley & Creme ?quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:11 schreef Gambolputty het volgende:
Wilde gezien de bril-hint eerst nog Ray Charles noemen maar hij is geen band geloof ik..
Wie zijn deze mannen met baarden?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Godley & Creme ?
Steely Dan?quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
[afbeelding], wel ongeveer die periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |