?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:13 schreef Monidique het volgende:
Pberends, ja...
|:{.
Hij was het in ieder geval van plan. En natuurlijk kreeg hij wel geld voor het verkopen van z'n olie hij mocht dat echter slechts aan een bepaald aantal producten besteden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:02 schreef pberends het volgende:
"Saddam was de eerste die olie in euro's verkocht in plaats van dollars. Dat schijnt ook de werkelijke reden te zijn voor de VS om Irak aan te vallen."
Joh. Na deze ontdekking bij de maan zou je toch verwachten dat dit ook al over Mars bekend was.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:08 schreef pberends het volgende:
CNN: "Rocks on mars resemble some earth rocks"
Mijn halve maan-prullenbak ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:14 schreef du_ke het volgende:Ché is weg
.
Hij kon niet meer tegen het gebaggerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:14 schreef du_ke het volgende:Ché is weg
.
Rock bottom PBerebdsm rock bottomquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
LOL @ Amerikaanse integratie. Zo hoort het ook anders opzouten.
Goed punt, goed punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hij kon niet meer tegen het gebagger
Ik vind het merkwaardig dat zowel RTL4 met Max Westerman als Ned1 met Charles Groenenhuizen met ditzelfde item kwamen....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
LOL @ Amerikaanse integratie. Zo hoort het ook anders opzouten.
Jemig. En ik dacht dat ik bot uit de hoek kon komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
ik hoop dat diegene die aan het forum heeft zitten knutselen een groot ongeluk krijgt.
Lees dat topic nou eens doorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:21 schreef DrWolffenstein het volgende:mijn wolf is weg.
ik hoop dat diegene die aan het forum heeft zitten knutselen een groot ongeluk krijgt.
Goed voor de economie hoor, al die 'rookwarentoeristen' lekker meer files en milieuvervuiling er ook nog bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:21 schreef pberends het volgende:
LOL @ bussentours voor rokers.
Ja, maar de transcript is snel te vinden, hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
?
Als iets interessants is in human history is dit het wel.
Dan zie je je wolf nooit meer terugquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:21 schreef DrWolffenstein het volgende:mijn wolf is weg.
Komt door de linkse moderatie hier!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hij kon niet meer tegen het gebagger
Net gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lees dat topic nou eens door.
en maar 4 euro goedkoper per slofquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Goed voor de economie hoor, al die 'rookwarentoeristen' lekker meer files en milieuvervuiling er ook nog bij.dit kabinet
Ik heb hem nog op mijn PC staan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zie je je wolf nooit meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |