Omdat hij denk dat hij beter is omdat hij Engels in zijn spel krijgt. Snap je? Of vind je dat niet logisch? Goh wat raar.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:17 schreef Xrenity het volgende:
mweh, waar slaat die titel nou op? Waar de spellen wel nederlands zijn... Zijn jullie nu stoer heh!?
HEH!?!?!?
k, beetje overdrevenmaar waarom zet je nou dat erin :
quote:Op maandag 1 maart 2004 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Screenshot
Is dat een officiele Xbox screen dan ?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met name de texture op het geweer en de low-res bumpmaps zijn jammer... Voor een Console echter best strak
Dan ben jij sowieso te vroeg in dat topic aan het posten man. De PS2 en Cube versie komen pas over een paar maanden uitquote:Op maandag 1 maart 2004 18:47 schreef Xrenity het volgende:
Chocobo, moet je ook niet eens posten in de Splinter Cell thread?
Kan ook niet wachtenMaar nu stop ik maar met in die Xbox draad spammen
Heb er zelf niet eens een
HUD is redelijk aangepast, maar het lijkt op een GF3/4 render met dito resolutie, dus ik gok op een Doom3 Xbox screen iddquote:Op maandag 1 maart 2004 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat een officiele Xbox screen dan ?![]()
Tis dat maart een beetje erg duur wordt voor mij (SC: PT, UT2k4, Far Cry en nog een paar films op het programma), anders had ik hem wellicht dubbel gekocht...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:39 schreef Xrenity het volgende:
Tis een algemene draad Chocobo, dus ook voor de PC, en ik ga SC:PT dan ook voor de PC halen (online enzo, weetjewel)
daar moest je inzoomen om het te zien...dit is zo overduidelijk dat ik denk dat dit niet een fotoshop achterblijfsel is.... elke fotosoep amateur zou het iig zien....quote:Op maandag 1 maart 2004 20:25 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Waarom zitten er witte lijntjes om dat monster heen? Ik krijg eeneens herinneringen van de eerste Amped screenshots
Ziet er uit als een optimalisatie voor de Xbox, waardoor ie bepaalde stukken schaduw gewoon niet renderd... (of gewoonweg een renderfoutje in een WIP port)quote:Op maandag 1 maart 2004 20:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
daar moest je inzoomen om het te zien...dit is zo overduidelijk dat ik denk dat dit niet een fotoshop achterblijfsel is.... elke fotosoep amateur zou het iig zien....
Mjah, voor het mooie en snelle gebruik ik de PC wel, ook leuk om toekomstige mods te checken enzo, maar voor het echt opgaan in het spel gebruik ik de Xbox denk ik... iig snachtsquote:Op maandag 1 maart 2004 20:33 schreef pkwarts het volgende:
zou overigens wel klote zijn van ze als het niet zo mooi zou worden als pc (zo mooi als het natuurlijk kan worden (tv vs tft scherm)). ze had toch echt gezegd: graphics hetzelfde maar laadtijden langer. iig eerst ff kijken of het ook te spelen is natuurlijk
De eerste die redelijk is?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:54 schreef pkwarts het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/561532.asp
ninja gaiden...hele goed cijfers krijgt ie... en dan opeens een 6 ertussen! (c-)
maar ja, dat kan gebeuren natuurlijk....
Wat veel erger is, de site die dat slechte cijfer geeft is goed gerespecteerd. (Gaming Age)quote:ninja gaiden...hele goed cijfers krijgt ie... en dan opeens een 6 ertussen! (c-)
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:35 schreef HAL9000S het volgende:
baldours gate 2 spelers?
wellicht..ik wacht gewoon nog wat reviews af (ik heb tot meiquote:Op maandag 1 maart 2004 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De eerste die redelijk is?
Ik denk eerlijk gezegd dat je niet fout kan gaan met dat spel. Gewoon halen als je van aktie houdquote:Op dinsdag 2 maart 2004 07:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wellicht..ik wacht gewoon nog wat reviews af (ik heb tot mei) en als die site als enige straks tussen 50 reviews een 6 geeft, dan koop ik hem gewoon!
Je zou voor de grap eens op die fora van Gaming Age moeten kijken, een 18 page thread over die review, en een thread met ontvangen hate-mail...quote:Ik denk eerlijk gezegd dat je niet fout kan gaan met dat spel. Gewoon halen als je van aktie houd
* BMH krijgt herrineringen aan de 7.9 voor Mariokart die IGN gafquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens op die fora van Gaming Age moeten kijken, een 18 page thread over die review, en een thread met ontvangen hate-mail...
Echt ongelooflijk hoe sommige mensen reageren als iemand een spel eens geen goede review geeft..
quote:Op maandag 1 maart 2004 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De eerste die redelijk is?
Iedereen was boos om het hoge cijfer zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:41 schreef BMH het volgende:
[..]
* BMH krijgt herrineringen aan de 7.9 voor Mariokart die IGN gaf
Dat is echt diep triestquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk hoe sommige mensen reageren als iemand een spel eens geen goede review geeft..
Ik vind een 8 serieus hoog voor dat spelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:41 schreef BMH het volgende:
[..]
* BMH krijgt herrineringen aan de 7.9 voor Mariokart die IGN gaf
Mijn kuiken heeft er toch erg veel plezier mee gehad.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind een 8 serieus hoog voor dat spel
Maar jij hebt ook geen vrienden om dat spel mee te spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:06 schreef Chocobo het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 09:41 schreef BMH het volgende:
[..]
* BMH krijgt herrineringen aan de 7.9 voor Mariokart die IGN gaf </div></blockquote>Ik vind een 8 serieus hoog voor dat spel
Inderdaad.. je slaat het hele xbox topic dood.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Hey, dit is het GC-topic niet.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad.. je slaat het hele xbox topic dood.
Had jij ook rs3 eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:21 schreef Gaaaast het volgende:
Openingsposten worden steeds groter zeg
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:01 schreef Bastard het volgende:
Had jij ook rs3 eigenlijk?
Zelfs Lamespot.com geeft een 9.4..quote:Op maandag 1 maart 2004 21:54 schreef pkwarts het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/561532.asp
ninja gaiden...hele goed cijfers krijgt ie... en dan opeens een 6 ertussen! (c-)
Inderdaad, SMS kreeg ook hoge cijfers..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nogmaals, reviews zijn leuk, maar LANG geen garantie om een game te kopen.
Beste OP tot nu toe, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:59 schreef pkwarts het volgende:
ik heb de OP wat aangepast. indien hij niet gewenst is (oftewel spuuglelijk en irritant) heb ik ook nog de oude code van de vorige OP.
zeg Dr. Daggla, wat vind jij de beste OP tot nu toe?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beste OP tot nu toe, als je het mij vraagt..
De OP van dit topic, pkwarts.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zeg Dr. Daggla, wat vind jij de beste OP tot nu toe?![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De OP van dit topic, pkwarts..
kan je die dingen ook niet in het splinter cell topique plaatsen? Als ik hier niet had gelezen had ik ze waarempel gemist!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:02 schreef pkwarts het volgende:
SC: PT multiplayer movies:
http://streamingmovies.ig(...)030104_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)030104_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)030104_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)030104_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)030104_05_wmvlow.wmv
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beste OP tot nu toe, als je het mij vraagt..
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zeg Dr. Daggla, wat vind jij de beste OP tot nu toe?![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De OP van dit topic, pkwarts..
doe eens normaal zeg. het was een geintje.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
En ik dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaaast is cool om mee te gamen.
Ruim je zelf op?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
in japan, dus europa komt nog weer veel laterquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:52 schreef pkwarts het volgende:
true fantasy live online is uitgesteld tot de winter.
Lijkt me wel een leuk spel eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:45 schreef pkwarts het volgende:
screenshots uit de gamecube versie van the movies: (maar komt ook voor xbox uit dus.....)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Op knieen zakt... *quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaaast is cool om mee te gamen.
&%#@*%#$&%@#*~!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:47 schreef Tain het volgende:
http://xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4862
Geen multiplayer voor Fable, wegens te weinig tijd...
Gijs, jij bent de reden dat ik XBox Live heb gekocht!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:51 schreef Bastard het volgende:
Gaaast is cool om mee te gamen.</div></blockquote>En ik dan?
![]()
Mij ook, laatst een preview over gelezen op IGN. Erg origineel spel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:34 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me wel een leuk spel eigenlijk
quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:47 schreef Tain het volgende:
http://xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4862
Geen multiplayer voor Fable, wegens te weinig tijd...
Jammer maar begrijpelijk, SP is het belangrijkste in een RPG en je kunt niet eeuwig aan een spel blijven werken.quote:Jammer genoeg zal deze feature volgens de laatste informatie vervallen, en focust het team van Big Blue Box zich compleet op de singleplayer ervaring. Erg jammer, maar het spel moet ooit een keer uitkomen. Momenteel wordt het spel pas in of na de zomer verwacht.
Nou het scheelt dat ik zoiezo al niet wist dat het MP zou gaan worden.. maar dat gelul over te weinig tijd heequote:Op woensdag 3 maart 2004 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Jammer maar begrijpelijk, SP is het belangrijkste in een RPG en je kunt niet eeuwig aan een spel blijven werken.
Engelse kinderen..quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:20 schreef Chillmeister het volgende:
heb mijn headset binnen. meteen gebruikt natuurlijk. wel wennen hoor zo'n headset. viel ook trouwens op dat er veel piepers online waren, veel uit engeland
quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:34 schreef twi het volgende:
Wat een supercoole openingsthumbnailgevaldingusgedoe
Het idee er achter was als volgt..quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou ook niet weten wat Fable voor MP optie zou moeten hebben? Je speelt geloof ik altijd in je eentje?
Andere RPG's, waarbij je in een groep rondtrekt zouden daar beter geschikt voor zijnMaar dan nog is een RPG voor mij iig een SP ervaring.
Dat klint wel erg gaaf. Dat zou ook gaaf zijn in een action game (ninja gaiden bv) Je eigen gecreerde character meenemen op een memorycard en dan in andermans game meespelen.. Woohoo, al gaat het dan niet door, ik vind het een megacool idee.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het idee er achter was als volgt..
Iemand kan als 2de speler met je mee doen en fungeren als sidekick.. Je kan zelfs je eigen character op een mem-kaart proppen en dan bij iemand anders met je eigen character als sidekick meehelpen in zijn quest... Maar dat zit er niet meer in dus...
Naja, zoals je al zei.. RPG's zijn meestal toch SP games.
Vreselijk...en dan die hoge piepstemmetjes...alsof je met nagels op een schoolbord krast.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:09 schreef Bastard het volgende:
Engelse kinderen..
Limburgers zijn gezellig en kun je mee (niet om) lachen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:55 schreef twi het volgende:
Bijna net zo erg als die Limburgers he?
Niets is erger dan pubers die alleen 1337 enzo kunnen roepen tijdens een potje online spelen... (UT2004 onlangsquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Limburgers zijn gezellig en kun je mee (niet om) lachen.
Van kinderen met piepstemmen word ik agressief. Die wil ik het liefst op een gruwelijke manier verminken of vermoorden.
Goh, is er dus toch een relatie tussen geweld en games.
Ok..quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niets is erger dan pubers die alleen 1337 enzo kunnen roepen tijdens een potje online spelen... (UT2004 onlangs)
heel stoerquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:42 schreef twi het volgende:
Heel slecht van mij, maar mijn PHP-subtitel en deeltjesmanie heeft me geleidt tot:
[afbeelding]
[code]http://www.dreamdiscovery.nl/bart/image.php?topic=Waar%20de%20spellen%20wel%20Engels%20zijn...&deel=72[/code]
1337 is ubernerds voor Elite, waardoor ze laten zijn dat ze net een streepje meer denken te zijn dan de rest van de 6,5 miljard mensen op deze aarde...quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok..
NU wil ik het weten.. WHAT THE FUCK is 1337???? en waarom zou je het roepen???
quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:34 schreef twi het volgende:
Wat een supercoole openingsthumbnailgevaldingusgedoe
1337=elitequote:Op woensdag 3 maart 2004 15:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1337 is ubernerds voor Elite, waardoor ze laten zijn dat ze net een streepje meer denken te zijn dan de rest van de 6,5 miljard mensen op deze aarde...
Affijn, dat wordt dus vooral gebezigd door pubers die alleen maar spelletjes spelen en verder nauwelijks een sociaal leven lijken te hebben...
Ja WTF betekend datquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok..
NU wil ik het weten.. WHAT THE FUCK is 1337???? en waarom zou je het roepen???
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
1337=elite
Uhm nee het idee was anders.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het idee er achter was als volgt..
Iemand kan als 2de speler met je mee doen en fungeren als sidekick.. Je kan zelfs je eigen character op een mem-kaart proppen en dan bij iemand anders met je eigen character als sidekick meehelpen in zijn quest... Maar dat zit er niet meer in dus...
Naja, zoals je al zei.. RPG's zijn meestal toch SP games.
Maar goed.. dat gaat dus niet door.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Uhm nee het idee was anders.
Je propt wel een memcard erin met een andere hero.
Maar die hero zou dan een glowing orb zijn die je zou helpen, en met dat helpen zou hij dan punten vergaren, als die orb dan genoeg punten had werd de huidige hero een orb en werd de orb de speler...
hij ziet er nu een stuk beter uit! tnxquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:34 schreef twi het volgende:
Hij kan wel betere kwaliteit zijn, maar dan is 'ie gelijk ook 33kb. en dan ziet 'ie er niet zo heel veel beter uit. Heb 'm nu even op maximale kwaliteit gezet
ja dat is dus het gare, ze zeggen dus dat ze voor de multiplayer geen tijd hebben, maar een release date is niet bekend. It's done, when it's done.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:33 schreef Mister_T het volgende:
Wanneer moet fable nou ook al weer uitkomen? Eind mei toch ofzo?
Ja hij is stuk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:21 schreef Mister_T het volgende:
Kreeg net toen ik mijn Xbox aanzette een vreemde melding![]()
"Your Xbox needs service, please contact customer service"
Moest ook het serial nummer van mijn Xbox doorgeven aan de customer service doorgeven![]()
Iemand anders ook wel eens deze melding gehad? Zo 'ja' Wat was er aan de hand![]()
das ook ergquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:34 schreef twi het volgende:
Had een memorycard van Thrustmaster besteld bij bol.com voor 4,99 euro. Is gecancelled, niet meer leverbaar. Jaja, was gewoon een foutje qua prijs denk ik.
Zo ziet het schermpje er dan dus uitquote:Code Who sets it - Description
0 - any - No error (duh)
1 - bootldr - Unknown exactly, something to do with checking the motherboard
2 - bootldr - Eeprom check failed
3 - bootldr - ??/not used
4 - bootldr - Ram check failed
5 - kernel - HDD not locked (retail bioses require the hd to be locked)
6 - kernel - Cannot unlock HDD
7 - kernel - HDD timeout
8 - kernel - No HDD found
9 - kernel - HDD parameters (PIO/DMA/or size {debug}, certain size minimum is required for debug)
10 - kernel - DVD timeout
11 - kernel - No DVD Found
12 - kernel - DVD parameters (PIO/DMA)
13 - kernel - Dashboard launch fail (due to missing/bad key, or anything else that would prevent it from running) and the dashboard didn't specify why it failed.
14 - dashboard - Error loading dashboard (dashboard generic error)
15 - - ??/not used
16 - dashboard - Other files to do with dashboard / dashboard settings (specific dashboard error)
17 - - ??/not used
18 - - ??/not used
19 - - ??/not used
20 - kernel - The dashboard was attempted to load and failed; It was a cold boot, and the dashboard didn't specify why it failed, but it (for some reason) needed to be noted that the dvd passed the challenge/response authentication
21 - anywhere - This error says that the machine was booted to display a error, basically someone told the machine to reboot (or launch a xbe) with this flag, and the error code just means its been rebooted by the flag
In closing:
21 was the highest number I could find, I don't think any thing is past that. And for the unknown ones, I couldn't find any reference to them at all, I don't believe they are used.
Greets to everyone (who is contributing) in the homebrew scene.
Heb net gebeld< ik moet hem handmatig resettenquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja hij is stuk.
Bel morgen maar... Of vandaag nog, als ze nog open zijn.
welk cijfer staat er links/rechtsboven in je scherm?
hmm das wel heeeel vaag.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:43 schreef Mister_T het volgende:
Ik krijg hem maar in 1 taal, en ik krijg de melding ook niet altijd
quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Uhm nee het idee was anders.
Je propt wel een memcard erin met een andere hero.
Maar die hero zou dan een glowing orb zijn die je zou helpen, en met dat helpen zou hij dan punten vergaren, als die orb dan genoeg punten had werd de huidige hero een orb en werd de orb de speler...
Ik ben nu gewoon op live PGR2 aan het spelen, en ik kreeg geen meldingquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
hmm das wel heeeel vaag.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je hem handmatig kan resetten?
Dat bedoelde ik Fliepke.. Zie niets staan over glowing orbs..quote:Spelers zouden zelfs hun eigen Fable karakter via een memory card kunnen overbrengen naar een andere spelers huis, om samen in de wereld van Fable rond te lopen, en het karakter van je vriend zou zelfs in de wereld voort kunnen leven als hij niet aanwezig was.
Nou laat ik het effe zo uitleggen. Stel ik ben bezig met een game, en ren gezellig rond.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding].
Dit is heel wat anders zoals beschreven op xboxworld... Maar zoals jij het zegt komt het er op neer dat de "main" hero in een orb zou veranderen? Lijkt me niet eerlijk gezegd..
.
ja uhm, bij xbw.nl weten ze het dus blijkbaar gewoon niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik Fliepke.. Zie niets staan over glowing orbs...
Hoe dan ook, tis er uit gehaald..quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:51 schreef Fliepke het volgende:
-knip-
Ja och, misschien lopen ze wel bergen vertraging op, want met een kreet alsquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe dan ook, tis er uit gehaald..
Niet dat ik van plan was om met andere te gamen hoor, speel liever alleen.. Helemaal met dat soort games...
Mij interesseert het werkelijk waar geen ene ruk...
Liever dit er uit dan nog meer vertraging,.
Ik hoop het. En dan nog afwachten of het de hype heeft waargemaaktquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja och, misschien lopen ze wel bergen vertraging op, want met een kreet als
its done, when it's done kun je toch niks.
Het enige wat zeker is is dat Fable de eerste titel van het jaar wordt vanuit de Lionhead hoek.
Dus bc en the movies komen sowiezo later.
Mijn gok is dus dat het in juni eindelijk komt.
Ik denk dat ie gewoon op is. Ik was gisteren in een gamewinkeltje in rotterdam (onderaan bij de V&D) en daar hadden ze ook een kaart voor 4,99 van thrustmaster.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:34 schreef twi het volgende:
Had een memorycard van Thrustmaster besteld bij bol.com voor 4,99 euro. Is gecancelled, niet meer leverbaar. Jaja, was gewoon een foutje qua prijs denk ik.
ja, verslavend is hij wel!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:35 schreef HAL9000S het volgende:
baldours gate 2 spelers?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:48 schreef twi het volgende:
Had ik nou damnit RB6 maar niet verkocht, iedereen zit het te gamen
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:48 schreef twi het volgende:
Had ik nou damnit RB6 maar niet verkocht, iedereen zit het te gamen
Ja boeien, we moeten nog 3 weken wachtenquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:01 schreef Xrenity het volgende:
Pandora Tomorrow is gold, check de Splinter Cell thread voor alle info
TEEEEEEEEEEEERINGquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:02 schreef pkwarts het volgende:
http://www.xbw.nl/movies/SCPT_mercs_high.zip
http://www.xbw.nl/movies/SCPT_spy_high.zip
zeer stoere multiplayer filmpjes van sc:pt
je bent echter wel gestoord als je zo serieus gaat praten
Volgens de loslippige president heeft Microsoft inderdaad de harde schijf uit de Xbox verwijderd en zullen gamers de 'Flashdiscs' moeten gebruiken om de verschillende soorten data mee op te slaan. Als voorbeeld noemt hij vreemd genoeg e-mail, en dan is 't natuurlijk de vraag of de goede man goed geïnformeerd is. Het lijkt ons echter onlogisch dat een partner van Microsoft in het maken van de Xbox 2 de fijne kneepjes van de machine waar ze aan werken niet zou weten. Ze verwachten het product ergens in 2005 af te hebben, wat wijst op een release korte tijd hier na.quote:Q: What’s happening with the contract with Microsoft (Nasdaq: MSFT) that you reported a week ago? How much money is involved?
”It’s a cooperation agreement. The potential isn’t clear, but it’s in the billions of dollars. Microsoft has taken the hard disk out of its Xbox. The only thing left will be a CD; that’s all. At some point, when users want to save their e-mail messages, copy music, or anything like that, the only storage they’ll have is what we give them. It’s worth hundreds of millions to the company, spread over a few years, and we’ll be the main supplier for it; and I hope the sole supplier.
”Meanwhile, development is intense, and requires expenses, although not major ones. We’ll start supply only in 2005.”
Teringquote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:32 schreef pkwarts het volgende:
De game waar elke gamer het wel eens over heeft gehad, Halo 2. De game heeft nog nooit een officiele releasedatum gekregen, alleen een hint in welke periode de game zou verschijnen. Vooralsnog is dit Q4 2004 voor Amerika. Voor Japan is vandaag bekend geworden in welke maand Halo 2 gereleased zal worden.
Famitsu Xbox, de Xbox afdeling van de beroemde Japanse gamesmagazine, heeft van Bungie te horen gekregen dat de Jappen Halo 2 kunnen spelen in de maand december 2004. Wat dit zegt voor ons Europese gamers is nog niet zoveel, waarschijnlijk kunnen wij hem dus in dezelfde maand verwachten. De Amerikanen zullen hem naar alle waarschijnlijkheid wel een maandje eerder ontvangen.
bron: http://www.xboxarena.nl
Valt idd een beetje tegenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
TeringIk dacht dat ik in september al Halo 2 kon gaan gamen
![]()
VET!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:02 schreef pkwarts het volgende:
http://www.xbw.nl/movies/SCPT_mercs_high.zip
http://www.xbw.nl/movies/SCPT_spy_high.zip
zeer stoere multiplayer filmpjes van sc:pt
je bent echter wel gestoord als je zo serieus gaat praten
Niet iedereen kan 35 games kopenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 07:53 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom zou je die trouwens gaan verkopen?
quote:De Xbox 2 zal geen hardeschijf bevatten. Dit is gister bekend geworden op de website Globes Online in een interview met Dov Moran, de president van M-System.
Quote:Microsoft has taken the hard disk out of its Xbox. The only thing left will be a CD; that’s all. At some point, when users want to save their e-mail messages, copy music, or anything like that, the only storage they’ll have is what we give them.
Zo is er dus eindelijk een einde gekomen aan de geruchten die al een tijdje de ronden gingen. Ook zullen, volgens het interview, de eerder aangekondigden Flash Cards de nieuwe oplossing zijn voor het opslaan van onder andere de spellen, E-mails en muziek. Naar aanleiding van het interview is het ook heel goed mogelijk dat de Xbox 2 eind 2005, begin 2006 zal verschijnen, aangezien de Flash Cards in 2005 door M-System geleverd zullen worden.
En nu kan ik wel mee-suckenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:15 schreef twi het volgende:
[..]
Niet iedereen kan 35 games kopen
Ik wilde GTA:VC hebben omdat er niemand zo goed suckte in RB6 dan ik, en ik 'm dus weinig in m'n laatje deed. Nu sucken alle Xbox topic posters er hard in, en allemaal samenIk wil met ze sucken
Dat vind ik allemaal heel mooi en aardig, als ik er 8 gyg. aan flash cards bij krijg.quote:
Ja.. ik suck er ook in... maar dat is dolle pretquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:15 schreef twi het volgende:
[..]
Niet iedereen kan 35 games kopen
Ik wilde GTA:VC hebben omdat er niemand zo goed suckte in RB6 dan ik, en ik 'm dus weinig in m'n laatje deed. Nu sucken alle Xbox topic posters er hard in, en allemaal samenIk wil met ze sucken
Ik vind dat helemaaaaal geen thumbs-up nieuws... Dat betekend dus dat je min of meer verplicht bent online te gaan, of BERGEN mem-cards te kopen... Om over backwards compatibility maar te zwijgen... Soms vraag ik me af of MS daar wel eens een leuk onderzoek/polletje op gegooid heeft: koopt u een Xbox als wij een aantal leuke functies weglaten? Want naast de nieuwe klanten moet MS ook de oude garde meekrijgen willen ze een beetje fatsoenlijk plek in de console markt aanboren...quote:
Alsof jij er wel blij mee bent dat er geen HD inzitquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:21 schreef Bastard het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
InsideGamer:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>*kuch* fanboy *kuch*
Zin in een potje RB3?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ik suck er ook in... maar dat is dolle pret
Je moet nu toch wel weten onderhand dat de vrijdag training helemaal niks zegt hequote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:30 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zin in een potje RB3?
BTW: Ferrari heeft Mclaren toch aan flarden gereden vannacht
Dan ga ik maar weer engelse kinderen met hun piepstemmetje afschietenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
ontopic: Nee ben net wakker
Gelukkig heeft Nintendo zichzelf officieel gebombardeerd tot liefdadigheidsinstelling! Ik ga nu naar de winkel om mijnquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:32 schreef BMH het volgende:
Zo blijkt maar weer dat Micro$oft met de komst van de Xbox 2 geld wil gaan verdienen.
Ik zeg alleen dat M$ de boel nu serieus neemt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:17 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nintendo zichzelf officieel gebombardeerd tot liefdadigheidsinstelling! Ik ga nu naar de winkel om mijngratis NGC
op te halen, kom je mee?
Ik zeg helemaal niets negatief! Ik geef alleen een opmerking. Hij was positief bedoelt hoor. Doe ff niet zo paranoïde.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:34 schreef twi het volgende:
En wat is daar fout aan? Doet Nint¤ndo dat niet?
Nou, heel erg constructief, humoristisch of informatief was het anders ook niet. En dat ge-"M$" is echt zo tweakerachtigquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets negatief! Ik geef alleen een opmerking. Hij was positief bedoelt hoor. Doe ff niet zo paranoïde.
Bron: Gamer.nlquote:Volgens het nieuwsagentschap Bloomberg is Microsoft van plan om de eerste officiële details betreffende hun volgende console op 24 maart naar buiten te brengen. Volgens Robbie Bach, Senior Vice President van de spellendivisie van Microsoft zal dit gebeuren tijdens de Game Developers Conference welke van 22 tot 26 maart plaats zal vinden in San Jose.
Microsoft woordvoerder Asako Miyato wist verder nog bekend te maken dat het bij deze aankondiging niet om hardware specificaties zal draaien omdat het hier nog te vroeg voor zou zijn. In plaats daarvan zal deze onthulling zich meer gaan richten op de software die de Xbox 2 (ook wel Xenon genoemd) zal gaan gebruiken. Of we hierbij ook indrukkwekkende techdemo's te zien zullen krijgen is echter nog niet bekend maar zeker te hopen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:10 schreef twi het volgende:
In het Xbox topic!(ok, ok, misschien een beetje bevooroordeeld omdat ik BMH's achtergrond ken en 'm in het GC topic iets pro-Geist en anti-Halo's zag posten ofzo
Sorry papa
![]()
)
Ik denk iedereen welquote:Maarehm, ben benieuwd over de Xbox 2
HAHAHA Wat een respect hee, weer besteld !!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:10 schreef twi het volgende:
Heb net Rainbow Six 3 maar weer besteld. Even kijken of die lui bij Nedgame net zo snel zijn als ik. Zal wel niet
Hahahha opnieuw besteld, bedenk voortaan ff of je het spel wel echt kwijt wilquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:10 schreef twi het volgende:
Heb net Rainbow Six 3 maar weer besteld. Even kijken of die lui bij Nedgame net zo snel zijn als ik. Zal wel niet
Ja, ik ga nooit meer een game verkopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:21 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hahahha opnieuw besteld, bedenk voortaan ff of je het spel wel echt kwijt wil
Omdat ik mijn mening geef over halo moet jij alle berichten die ik hier post grondig bestuderen naar een achterliggende negatieve gedachte?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:10 schreef twi het volgende:
In het Xbox topic!(ok, ok, misschien een beetje bevooroordeeld omdat ik BMH's achtergrond ken en 'm in het GC topic iets pro-Geist en anti-Halo's zag posten ofzo
Sorry papa
![]()
)
Maarehm, ben benieuwd over de Xbox 2
Welke gamequote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:36 schreef sexylexy het volgende:
ik zit nu vast bij die porsche cayenne missie dat je van die rots af moet rijden..
dan rij je weer naar boven en dan is er een route waar je niet doorkan en een met een trap..
waar moet ik heen?
HUhquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:36 schreef sexylexy het volgende:
ik zit nu vast bij die porsche cayenne missie dat je van die rots af moet rijden..
dan rij je weer naar boven en dan is er een route waar je niet doorkan en een met een trap..
waar moet ik heen?
Oh ja.. dat zou ook een goeie bak zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:56 schreef twi het volgende:
Jullie moeten bij deze wel beloven om tenminste 1 keer een potje te liven met RS3 met mij, want anders voel ik me dubbel genaaid natuurlijk
Hij heeft de Hummer-missie in GTA3 (bij die Villa en het strand) gedaan, en daarna nog een uurtje zitten PGR2'en in de Sports Utility klasse. Als je dan gaat dromen, komt dit eruit.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
HUh
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft de Hummer-missie in GTA3 (bij die Villa en het strand) gedaan, en daarna nog een uurtje zitten PGR2'en in de Sports Utility klasse. Als je dan gaat dromen, komt dit eruit.
Yep hij heeft het over James bondquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:02 schreef pkwarts het volgende:
ik gok dat hij het over bond heeft....
Ik weet het al, 14 dagen na factuurdatumquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:28 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb zojuist een game besteld bij bol.com, ik doe dat via acceptgiro. Binnen hoeveel weken/dagen meot je die acceptgiro betalen?
http://www.xbw.nlquote:In de eerste nieuwspost direct onder deze post, speculeren we over het commentaar gemaakt door president van M-Systems, Dov Moran, over ed harde schijf in de Xbox 2. Microsoft ontkent keihard dat Dov het bij het rechte einde heeft, en dat is maf.
Als iemand nu maar de stille hint in je post ziet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:58 schreef twi het volgende:
Nouja, ik had verwacht dat er weinig animo was, dus de start op 18 maart gezet. Tot die tijd heb ik om nog iemand bij de competitie te krijgen, want we moeten met minstens 4 man zijn. Dus ja, het is even geduld hebben totdat iemand anders van FOK! zich aanmeldt via het Top Spin topic.
laat maar topspin topic... lolquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:13 schreef kulandra het volgende:
Beste twi, ik kan die post met inloggegevens voor die topspin compo niet meer vinden, paas mij ze nog eens door alsjeblieft.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:47 schreef Fliepke het volgende:
lang geleden kwamen er nieuwsberichten uit japan over een game met allemaal kleine driehoekige mannetjes die dan land moesten veroveren op hele rare manieren (echt een japans soort spel).
Weet iemand wat ik bedoel en wat daar ooit nog van terecht is gekomen?
Jammer dat ie niet Platinum is, he.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 08:23 schreef Tain het volgende:
* * verzekerd is van Crystal Xbox
Bron: IGN.comquote:
March 05, 2004 - With Grabbed by the Ghoulies already released and rumors about Perfect Dark 2 being secured for the next Xbox console, that leaves Kameo and Conker: Live and Uncut as the next great things for the Xbox to come from first-party developer Rare. Or are they?
Fresh info out of the 2004 D.I.C.E. conference in Las Vegas suggests that among the surprise announcements from Microsoft leading up to and through this year's Electronic Entertainment Expo will be a new title from Rare. IGN will surely provide more info than this -such as a name, genre and details-- when such details become available, but for now expect a "surprise" announcement about a new Rare title, in addition to a handful of other as yet secret Xbox games sometime between now and the second week of May.
wel een beetje, maar deze is ook mooiquote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Jammer dat ie niet Platinum is, he.
Prachtig dingquote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:25 schreef Tain het volgende:
[..]
wel een beetje, maar deze is ook mooi
[afbeelding]![]()
kijk eens precies 23 posts boven jequote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Laat maar komen![]()
<i>The Sands of Time will continue to flow in 2004. Ubisoft announced a sequel at the D.I.C.E. summit in Las Vegas.
Following the news from earlier today that Jerry Bruckheimer is negotiating to acquire the film rights to Prince of Persia, we've now received word that a Prince of Persia The Sands of Time sequel has been announced by Ubisoft at the annual D.I.C.E summit in Las Vegas.
Prince of Persia The Sands of Time was Ubisoft's smash hit that was released during the Christmas 2003 season. Ubisoft has moved millions of copies of this popular title. The sequel is currently slated for a Christmas 2004 release.
</i>
Nee, maar ik neem aan dat dat er al staat danquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kijk eens precies 23 posts boven je![]()
![]()
alleen voor de japanse markt en is al een tijd in Japan uitquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
JA DAT!
Komt dat ooit nog hiernaartoe, of is het uberhaupt nooit uitgebracht??
spijtig.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:10 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen voor de japanse markt en is al een tijd in Japan uit
en hier sluit ik mij dan ook bij aan...quote:Vandaag is het weer eens duidelijk geworden dat het weergeven van juiste info een moeilijke zaak is. Dit hangt onder andere af van voorkeuren zoals ga ik voor heet nieuws of waarheidsgetrouw nieuws?
Werd deze ochtend nog gemeld dat de XBOX II geen harde schijf zou bevatten, is het deze middag alweer ontkracht door een pas verschenen Game Spot artikel.
When contacted by GameSpot, Xbox group product manager David Hufford said Moran was "talking way over his head." He continued, "Mr. Moran is aimlessly speculating, and we never comment on speculation. We've made no such announcements about future Xbox products and services. And we don't intend to for quite a while. Until we do, we suggest people take guesswork for what it is."
However, if Moran's statements are true, the Xbox Next will likely not be backwards compatible, since it would be almost impossible for it to emulate how some games dump data onto the Xbox's hard drive.
Ons devies is dan ook, laat je niet gek maken door geruchten en wacht rustig af totdat Microsoft formeel de specificaties omtrent XBOX II heeft aangekondigd. Vermoedelijk zal dit op de GDC (Game Developers Conferentie) eind maart of E3 (Electronic Eentertainment Expo) half mei plaats vinden.
Killer Instinct Xquote:Rare komt trouwens met een nieuw spel.
Zoals jij vast ook hebt gelezen zijn er wel nog wat vage dingen in dat filmpje.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:25 schreef pkwarts het volgende:
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/media.html
NIEUWE INGAME BEELDEN VAN FABLE!
je moet je wel (gratis) registreren bij gamespot, en dan bij de DEMONSTRATION streamen.
veel nieuwe dingen te zien zoals trouwen, huis kopen enz!
Ok dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en hier sluit ik mij dan ook bij aan...
ja ik heb het gelezen. het enige wat ik jammer vind is dat je niet ziet dat je er echt uitgegooid wordt. die trouwceremonie en gloed vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoals jij vast ook hebt gelezen zijn er wel nog wat vage dingen in dat filmpje.
Het uit het dorp gekicked worden en het trouwen wat heel snel voorbij gaat.
Daarnaast schijnen nogal wat mensen zich te storen aan de groene gloed om de poppetjes heen als je bv met ze wilt praten. ik heb er persoonlijk geen last van.
Errrrug stoerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:25 schreef pkwarts het volgende:
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/media.html
NIEUWE INGAME BEELDEN VAN FABLE!
je moet je wel (gratis) registreren bij gamespot, en dan bij de DEMONSTRATION streamen.
veel nieuwe dingen te zien zoals trouwen, huis kopen enz!
ik mag het hopen, als je de officiele faq overigens hebt gelezen, lijkt het er zelfs een beetje op dat het niet zoals bv morrowind wordt dat je overal gewoon heen kan lopen. Ik hoop dus echt niet dat het een soort van dungeon siege levels heeft want dat zou het spel echt de das om doen...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja ik heb het gelezen. het enige wat ik jammer vind is dat je niet ziet dat je er echt uitgegooid wordt. die trouwceremonie en gloed vind ik niet zo erg.
overigens zal er vast nog wel een animatie komen voor dat er uitgooien. of iig iets anders dan een zwart scherm met de text dat je eruit gegooid bent.
quote:Naast ons eerste Xbox 2 nieuwtje van vandaag over de afwezigheid van de harde schijf, was er meer nieuws over de opvolger van de Xbox. Via Infoseek werd bekend gemaakt dat de Xbox 2 officieel zal worden aangekondigd op de Game Developers Conference, 24 maart a.s te San José.
ik heb het, meteen kopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan iemand mij adviseren over dit spel?
[afbeelding]
Barbie Horse Adventures.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik heb het, meteen kopen.
Het is echt heel vet, als je het binnen 2 uur uitspeelt, unlock je een filmpje waarin barbie te gekke dingen doet met dr paard.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik heb het, meteen kopen.
Het is echt heel vet, als je het binnen 2 uur uitspeelt, unlock je een filmpje waarin barbie te gekke dingen doet met dr paard.
zien er cool uitquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:47 schreef pkwarts het volgende:
nieuwe screens sudeki:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de rest: http://www.xbw.nl/index.p(...)3fce44149ccae32a9256
Ga je dan een nieuw pakket halen om je opnieuw te registreren met een nieuwe naamquote:Op zondag 7 maart 2004 06:50 schreef gijsje79 het volgende:
Ja moet één deze dagen ook weer een live paketje halen de mijne loopt over 8 dagen af.
Dan heb ik alweer een jaar Live.
een spel als ninja gaiden mag niet met bloed, maar manhunt is weer prima...quote:Op zondag 7 maart 2004 08:03 schreef Chocobo het volgende:
Beetje omgekeerde wereld
<i>Tecmo heeft vandaag bekend gemaakt dat Ninja Gaiden gecensureerd wordt in Europa. Tecmo heeft samen met Microsoft Games overwogen om Tecmo te censureren zodat het geen 18+ label kreeg. Volgens hun zal een 18+ label de verkoop negatief beïnvloeden en was censuur de enige oplossing.
De Japanse en Amerikaanse versies van Ninja Gaiden blijven onveranderd. De enige manier voor ons om nog wat bloed te zien is Ninja Gaiden importeren.</i>
Tja,.. Tecmo denkt dat het voor Europa beter is. Zonder bloed maakt het het spel wel minder vind ik.quote:Op zondag 7 maart 2004 08:41 schreef Tain het volgende:
[..]
een spel als ninja gaiden mag niet met bloed, maar manhunt is weer prima...
slaat helemaal nergens op, denk dat als het spel een 18+ rating zou hebben, dat mensen hem eerder gaan kopen, jongeren gaan hem dan zeker proberen te halenquote:Op zondag 7 maart 2004 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.. Tecmo denkt dat het voor Europa beter is. Zonder bloed maakt het het spel wel minder vind ik.
Ja van die run the gauntlet toch?quote:Op zondag 7 maart 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Driver trailer. Klik via de site op "new trailer" (links onderaan) of klik op updates !!
http://www.atari.com/driv3r/flash-UK/flash-UK.htm
[afbeelding]
Ja diequote:Op zondag 7 maart 2004 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja van die run the gauntlet toch?
tyfus lijers dan hoef ik dat spel ook niet...quote:Op zondag 7 maart 2004 08:03 schreef Chocobo het volgende:
Beetje omgekeerde wereld
<i>Tecmo heeft vandaag bekend gemaakt dat Ninja Gaiden gecensureerd wordt in Europa. Tecmo heeft samen met Microsoft Games overwogen om Tecmo te censureren zodat het geen 18+ label kreeg. Volgens hun zal een 18+ label de verkoop negatief beïnvloeden en was censuur de enige oplossing.
De Japanse en Amerikaanse versies van Ninja Gaiden blijven onveranderd. De enige manier voor ons om nog wat bloed te zien is Ninja Gaiden importeren.</i>
Hop en die koop ik niet, klaar.quote:Op zondag 7 maart 2004 08:03 schreef Chocobo het volgende:
Beetje omgekeerde wereld
Niet dat ik 'm anders had gekocht, maar het gaat om het principequote:Dear Madam/Sir,
Thank you for censoring the European version of Ninja Gaiden. It saves me another 70 euro's that I can now spend on other cool games!
Regards
Bart
The Netherlands
Right back in you f*cking 47 gig face!quote:Op zondag 7 maart 2004 15:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Zow, die wordt dus NIET gekocht...
leuker nieuws: http://www.tweakers.net/nieuws/31444
quote:Op zondag 7 maart 2004 15:35 schreef twi het volgende:
Dear Madam/Sir,
Thank you for censoring the European version of Ninja Gaiden. It saves me another 70 euro's that I can now spend on other cool games!
Regards
Bart
The Netherlands
quote:Niet dat ik 'm anders had gekocht, maar het gaat om het principe
daar zal een aardig prijskaartje aan hangen denk ikquote:Op zondag 7 maart 2004 15:36 schreef twi het volgende:
[..]
Right back in you f*cking 47 gig face!
ja leuk, kun je je savegames hacken met je pcquote:Op zondag 7 maart 2004 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de Xbox Next met die kaartjes gaat werken lijkt het me ook dat je ze op andere dingen kan gebruiken? Het zijn immers "gewone' flash kaartjes. Een MP3 speler misschien?
Dat zou wel stoer zijnEn een leuke extra meteen om je Mem Card mee te nemen. MP3 speler en Mem Card storage system inéén.
whehehehequote:Op zondag 7 maart 2004 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
Niet dat ik 'm anders had gekocht, maar het gaat om het principe
Ik gok ook op een Solid state bootsector en nog een stuk van iets van 200MB voor savegames ofzo... Moet genoeg zijn lijkt me... Ik ben benieuwd iig... stukje op Tweakers.net over backwards compatibility was ook ERG interessantquote:Op zondag 7 maart 2004 16:49 schreef twi het volgende:
Ik denk het wel jaHet worden in mijn ogen ook geen portable storage, gezien de strategie van Microsoft en de technologie waarover dit bedrijfje beschikt.
Ja een solid state disk zou zeer okay zijn, hij mag dan alleen wel een paar gb groot zijnquote:Op zondag 7 maart 2004 19:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik gok ook op een Solid state bootsector en nog een stuk van iets van 200MB voor savegames ofzo... Moet genoeg zijn lijkt me... Ik ben benieuwd iig... stukje op Tweakers.net over backwards compatibility was ook ERG interessant
Het lijkt me sterk dat xbox next zal gaan werken met deze disks.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Zow, die wordt dus NIET gekocht...
leuker nieuws: http://www.tweakers.net/nieuws/31444
amped en live ¤50,-quote:Op zondag 7 maart 2004 07:41 schreef Together-Alone het volgende:
verlengen doormiddel van je cc(60 euro) is duurder dan bijv amped 2 + kit halen bij de dixons(50 euro). en voor de liefhebber ik heb nog een kaartje met 2 maanden live
Met bloed wel jaquote:Op zondag 7 maart 2004 19:36 schreef Michel het volgende:
Ik heb dus de import versie van Ninja Gaiden, ben inmiddels in chapter 6, en deze game is GOD!. Nu heb ik toch al heel wat games gespeeld op mijn oude dag, maar dit slaat werkelijk alles. De omgevingen, de actie, de spanning, de bosses, en ga zo maar door. Dit is veruit het mooiste pareltje wat ik ooit gespeeld heb (en dat wil wat zeggen als Onimusha fan). Dit wordt dus echt DE game van 2004, mark my words.
Counter Strike is sowieso 39.99 bij de Dixonsquote:Op zondag 7 maart 2004 19:55 schreef Tain het volgende:
counter strike en Crimson skies zijn ook 50 in combi met live
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:01 schreef twi het volgende:
En niet Live-enabled! Chocobo zal dus de eerste zijn die 'm koopt
49,99 met live pakketquote:Op zondag 7 maart 2004 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Counter Strike is sowieso 39.99 bij de DixonsMaar dan zal je wel geen korting krijgen op Live
1MB = 62,5 blocksquote:Op zondag 7 maart 2004 20:48 schreef twi het volgende:
Denk dat het hele downloadable content gebeuren en custom sound tracks op een laag pitje geschoven gaan worden. Als dat het geval is, is 1GB meer dan genoeg voor de savegames. En ls ik m'n savegames maar kan bewaren vind ik alles prima
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:01 schreef twi het volgende:
En niet Live-enabled! Chocobo zal dus de eerste zijn die 'm koopt
Dit artikel is tijdelijk niet voorradig in ons internetmagazijnquote:
als ze hem in de winkel nog hebben liggen dan geven ze hem gewoon mee voor die prijs. Heb Crimson Skies van dezelfde aanbieding gehaaldquote:Op maandag 8 maart 2004 07:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dit artikel is tijdelijk niet voorradig in ons internetmagazijn
Helaas, op dit moment kunnen we dit artikel niet leveren. Maar indien u op de knop "houd me op de hoogte" klikt en vervolgens uw gegevens invult, sturen we u een e-mail zodra dit artikel weer in ons internetmagazijn binnen gekomen is.
Moet het nog wel zien of ie er dan nog wel komt voor die prijs.
Zit er ook aan te denken om die eens te gaan aanschaffenquote:Op maandag 8 maart 2004 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das niet duur
Goed, nu koop ik hem uit principe al niet meer.quote:Op zondag 7 maart 2004 08:03 schreef Chocobo het volgende:
Beetje omgekeerde wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |