abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17413939
Jazeker, ik vraag hier om play.com ervaringen .
Geen search enzo, dus een nieuw topic.

Hoe was de service, hoe snel kreeg je je order binnen, en nog een leuke vraag, komen er extra verzendskosten bij als je iets naar Nederland wilt versturen?

We'll keep on whispering our mantras.
pi_17414793
Service is goed, en je hebt er geen verzendkosten... wat een groot voordeel is ten opzichte van andere online winkels. Het grote voordeel van Play is dat ze alles hebben, en erg vaak leuke aanbiedingen.
De levertijd is redelijk... binnen de 10 dagen heb je hem eigenlijk altijd wel.... maar bij Cd Wow zijn ze bijvoorbeeld sneller.
Ik heb in ieder geval nog nooit meegemaakt dat iets helemaal niet aankwam ofzo... als het echt lang duurt, stuur je hun gewoon nog een mailtje, dan zenden ze hem nog eens, en is er veel kans dat je het product uiteindelijk twee keer krijgt voor de prijs van één. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17414813
ik heb er zelf nooit besteld, maar een vriend van mij is er altijd erg over te spreken (Ache-T, misschien gaat hij ook nog reageren hier )
pi_17414823
Inclusief verzendskosten dus.
Tóf!

Ik denk dat ik dan voor 50 pond, dus zo'n 80 euro ongeveer 50 afleveringen van Family Guy op DVD koop ! Nu alleen nog even mijn vader zijn creditcard zien te bemachtigen !
pi_17414843
Ik heb alleen maar goede ervaringen met play, geen extra verzendkosten, okay, het duurt altijd wel even voordat het binnen komt, maar langer dan 10 dagen is het eigenlijk niet. Het wordt afzonderlijk verpakt verzonden, en gewoon in de brievenbus geleverd (dus je hoeft geen pakje op te halen bij het postkantoor als je niet thuis bent). Ik heb er totaal geen negatieve ervaringen over.
pi_17415275
*meelurkt.
pi_17415739
ja eigenlijk alleen maar goeie ervaringen. twee keer is t in totaal voorgekomen dat iets niet werd gebracht en het duurt meestal 10 dagen eer ik t in huis heb(wat opvallend genoeg trager gaat dan bij playusa.com) en meestal binnen een week als t een cd is.
zoals andere al zeiden, goeie aanbiedingen en geen verzendkosten.
pi_17416113
Family Guy is besteld !
  zaterdag 28 februari 2004 @ 23:29:46 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17417598
Er lopen al zat Play-discussies, en wel waar ze horen: in FTR

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_17417603
20 DVD's besteld in korte tijd

allemaal aangekomen, perfect zaakje
pi_17417613
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 21:29 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ja eigenlijk alleen maar goeie ervaringen. twee keer is t in totaal voorgekomen dat iets niet werd gebracht en het duurt meestal 10 dagen eer ik t in huis heb(wat opvallend genoeg trager gaat dan bij playusa.com) en meestal binnen een week als t een cd is.
zoals andere al zeiden, goeie aanbiedingen en geen verzendkosten.
Heb je ze nog gekregen later of niet .
pi_17417647
Beetje overbodig topic idd, maar ik kan wel vertellen dat ik louter en alleen goede ervaringen heb met play.com. Een groot aanbod qua muziek, films en games tegen vaak lage prijzen. Ik heb nog nooit iets raars meegemaakt terwijl ik al vele dvd's, cd's en spelletjes heb besteld. Levertijd vaak binnen een week en afschrijving is maandelijks.
pi_17418523
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:29 schreef Verbal het volgende:
Er lopen al zat Play-discussies, en wel waar ze horen: in FTR

V.
Ja, leuk ook, met die goed werkende search.

N.
pi_17419248
playusa.com kan ik daar ook gewoon dvd-s bestellen? In nederland, bestel meestal allleen op play.com namelijk
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 29 februari 2004 @ 11:34:50 #15
136 V.
pi_17423113
quote:
Op zondag 29 februari 2004 00:37 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ja, leuk ook, met die goed werkende search.

N.
Ik ga nu zoeken. Time effe...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_17423128
Ik heb er een keer een PS2-spelletje besteld. Duurde iets van 2 weken tot ie er was maar hij was ook rond de 20 euro goedkoper dan in nederland.
  zondag 29 februari 2004 @ 11:38:28 #17
136 V.
pi_17423247
4 minuten Verbal en hartelijk dank vast, dan kan deze wel dicht
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')