abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16426280
1 DVD, shipped opd e 12e (volgens de site), nog niks gehad. Normaal duurt het bij play.com maar een paar dagen.

Is iemand hier bekend mee? Enig idee wat ik nu het beste kan doen?

<enter signature>
pi_16426328
waren volges mij gister zelfs nog topics open...ik denk trouwens niet dat deze in TV hoort, maar iig succes met je DVD;s
pi_16426403
Ik heb vandaag toevallig een DVD binnen gehad die de 3e al verzonden was en vorige week 1 die ik een week later besteld had, dus ik zal me nog maar geen zorgen maken
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16426441
Duurde laatst bij mij ook al een week of 2 (ze komen wel, duurt ff)
pi_16426474
Ik heb memento vrijdag gekregen, normaal duurt het een dag of 8, nu iets van 15 minimaal leek wel...
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16426485
Play geeft zelf al aan dat ze niets doen voor er 14 dagen verstreken zijn dus je zal so wie so nog even geduld moeten hebben, of het nou goed gegaan is of niet .

* Litpho krijgt het merendeel van de bestellingen tussen de 5 en de 8 werkdagen later *

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_16426505
bij mij duurt het ook gewoon zo'n 2 weken, niks aan de hand (nog) dus.
blaat
pi_16426584
Na een week of 2 kun je je zorgen gaan maken.

Maar volgens mij wordt het binnenkort tijd voor een Selectvracht-knokploeg.. eeuuhh.. topic.

Die lui maken er een steeds grotere zooi van .

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_16426586
Misschien dat ze even een tussenstop bij de douane gemaakt hebben.
Dan komen er ook een paar dagen extra bij als je pech hebt.
pi_16426605
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:55 schreef 777bas777 het volgende:
Voor pakjes vanuit Engeland knippert de douane nog niet met de ogen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:57:20 #11
45787 fulco-
I want my avatars back!
pi_16426639
Bij play.com kunnen DVD's (volgens eigen ervaring) er binnen 8 dagen zijn, maar soms duurt het wel bijna 3 weken. Overigens, als een DVD uiteindelijk niet aankomt lost play.com het wel altijd netjes op! Het is me inmiddels al een keer of 3 gebeurd, dat er niets kwam, en play.com verstuurt dan kosteloos een nieuw exemplaar.
pi_16426645
quote:
Hi there

Thank you for your email.

We are sorry to hear that you have not yet received your order. A replacement has been ordered for you and will be dispatched as soon as possible. You have been charged for the original order but not the replacement.

Should you receive the missing order in the future please contact our Customer Service Department on 0845 800 1020 to obtain authorisation to return the item.

Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter, and thank you for your patience and valued custom.

Kind regards

Play

Nu heb ik natuurlijk een flinke bestelhistorie bij play.com, dus zijn ze vast lief voor me. .
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:58:50 #13
45787 fulco-
I want my avatars back!
pi_16426684
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:55 schreef 777bas777 het volgende:
Binnen de EU mogen goederen voor prive-gebruik belastingvrij naar een andere land vervoerd worden, als de BTW in het land van verzending gewoon betaald is. De douane doet daarom niet moeilijk over goederen van play.com.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:03:39 #14
40077 Jay_Leno
Deadman's walking
pi_16426827
Play.com zit op het eiland Jersey dat valt volgens mij niet onder de EU
pi_16426882
Ah, kijk. Typisch, normaal krijg ik ze toch retesnel van ze. Duurde trouwens laatsts bij cd-wow vanuit Hong Kong welgeteld vier (4!) dagen!!

Anyway, ik ben er waarschijnlijk wat overgevoelig voor, omdat ik er net pas achterkom dat ik in 2001 iets besteld heb dat toen nooit is aangekomen!! Slordig!

Vraag me af of ik daar nog over kan mailen...

BTW, heb de lijst topics beetje doorgeneusd, kon zo snel niks vinden hierover. Zal er vast wel zijn, maar ja, die search he...

<enter signature>
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:07:04 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_16426917
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:44 schreef FremantleDockers het volgende:
1 DVD, shipped opd e 12e (volgens de site), nog niks gehad. Normaal duurt het bij play.com maar een paar dagen.
Een dag of acht à 10 is normaal.

Dus niet peeuwen na 8 dagen.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_16426943
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:05 schreef FremantleDockers het volgende:
Ah, kijk. Typisch, normaal krijg ik ze toch retesnel van ze. Duurde trouwens laatsts bij cd-wow vanuit Hong Kong welgeteld vier (4!) dagen!!

Anyway, ik ben er waarschijnlijk wat overgevoelig voor, omdat ik er net pas achterkom dat ik in 2001 iets besteld heb dat toen nooit is aangekomen!! Slordig!

Vraag me af of ik daar nog over kan mailen...

BTW, heb de lijst topics beetje doorgeneusd, kon zo snel niks vinden hierover. Zal er vast wel zijn, maar ja, die search he...

er is idd een topic over maar dat boeit verder niet.

Mailz e eens over het missende item, als je al zo lang bij ze besteld heb je kans dat ze helemaal niet moeilijk doen...

pi_16427011
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:58 schreef fulco- het volgende:

[..]

Binnen de EU mogen goederen voor prive-gebruik belastingvrij naar een andere land vervoerd worden, als de BTW in het land van verzending gewoon betaald is. De douane doet daarom niet moeilijk over goederen van play.com.

Dit is al meerdere keren voorbij gekomen, maar nog een keer dan maar

Over paketjes die van play.com komen moet dus offiecieël wel invoerrechten betaald worden. Play.com zit nl. op Jersey, Jersey is een eiland voor de kust van Frankrijk die samen met nog wat eilanden onderdeel is van de Kanaal Eilanden, deze vallen onder de Briste regering.

Dan zou je dus zeggen, geen invoerrechten... Fout! , de Kanaal Eilanden vallen niet onder de EU regels, net als Gibraltar. Pakjes moeten dus wel dergelijk door de douane ingeklaard worden, alleen doen ze dat vaak niet omdat het bedrag te lag is of omdat ze er gewoon geen zin an hebben

pi_16427102
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:11 schreef Kremers het volgende:
Pakjes moeten dus wel dergelijk door de douane ingeklaard worden, alleen doen ze dat vaak niet omdat het bedrag te lag is of omdat ze er gewoon geen zin an hebben
toch geeft Play alleen een waarschuwing als je een R1 box besteld die boevn de 20 euro valt.

Overigens heeft de douane het nu te druk met de pakjes sigaretten die langskomen

donderdag 22 januari 2004 @ 13:29:06 #20
45787 fulco-
I want my avatars back!
pi_16485834
Pas geleden een paar dingetjes op de 12e besteld bij play.com. Op zowel de 13e als 14e zijn ze geshipped. Alles is tegelijk op de 21e binnengekomen, relatief vlot ditmaal! Duurt soms 2,5 week
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 januari 2004 @ 14:32:58 #21
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16487519
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Voor pakjes vanuit Engeland knippert de douane nog niet met de ogen.

jammergenoeg telt Amazon in Europa er tegenwoordig bij je bestelling al de invoerrechten bij op. Ik wou wat op de duitse site bestellen en moest ineens 20% extra betalen
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 22 januari 2004 @ 15:37:01 #22
45787 fulco-
I want my avatars back!
pi_16489245
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:32 schreef Tokus het volgende:

[..]

jammergenoeg telt Amazon in Europa er tegenwoordig bij je bestelling al de invoerrechten bij op. Ik wou wat op de duitse site bestellen en moest ineens 20% extra betalen

Waren de prijzen (zonder die 20%) zonder BTW dan? (in het Duits Mehrwertsteuer, afgekort Mwst)
pi_16489763
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:05 schreef FremantleDockers het volgende:
is het wel verstuurd?
ze laten bestellingen die ze niet kunnen afhandelen gewoon openstaan, totdat het wel kan.
ik kreeg Soylent Green ook opeens binnen
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:07:15 #24
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16495266
Ik ben er inmiddels heeeeeel bekend mee en heb besloten om niet meer bij play te bestellen. Zit sinds 2 december 2003 te wachten op een DVD. Na een mailtje hebben ze op 30 december een replacement gestuurd en die is ook nog steeds niet binnen. Het zal ongetwijfeld niet aan play liggen, maar mij zien ze er niet meer terug.

Ik betaal liever een euro of twee meer bij blackstar.co.uk, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, terwijl het bij play nog nooit soepel is verlopen, met dus als triest dieptepunt de DVD die nu al bijna twee maanden te laat is.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_16495375
nu totaal 4 besteld, 4 binnen

3 zijn nog onderweg, maar dat zal nog wel eventjes duren

gister een gekregen, die was 18 dagen onderweg

ik heb geduld, maar het moet niet langer duren

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')