Nou, daar gaan we weer; add to basket, check out... zucht
quote:Ze doen het gewoon expres... Al die lieve onschuldige DVD-kopers zomaar verleiden om meer DVD´s te kopen. Ze hebben het al zo moeilijk...
Op maandag 31 maart 2003 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
Net als je denkt dat je ff rustig aan gaan doen met uitgaves omtrent DVD's gooien ze een zooitje disney titels ind e aanbieding (Monsters Inc 2 disc collectors ed. voor nog geen 21,-) en datzelfde geldt voor Buena Vista titels. Nu kun je Jay & Silent Bob Strike Back, From Dusk Till dawn, Pulp Fiction, Jackie Brown en andere 2 Disc SE's voor 10 pond aanschaffen, in veel gevallen goedkoper dan hun Nederlandse kale uitgaves...Nou, daar gaan we weer; add to basket, check out... zucht
quote:dat worden ze dus wel!
Op maandag 31 maart 2003 11:29 schreef dapluiz het volgende:
Mooie van play is vind ik dat ze later weer niet ineens duurder worden (geloof ik)
Dus ik ga me wishlist weer ff uitbreiden
The rock was eerst 15,-, toen rond de feestdagen 10,- later weer 15,- en nou weer 10,- Memento was een hele tijd 8,49... nu is hij niet voor onder de 13,- te krijgen...
Ik ga dus zeker binnen een week m'n bestellingen plaatsen
quote:ja, dus voor 14 en een halve euro Pulp Fiction 2 disc op de mat
Op maandag 31 maart 2003 11:37 schreef Duckman het volgende:
En geen verzendkosten...
quote:ja, ik ben echt een klootzak
Op maandag 31 maart 2003 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
MikeyMo, schoft! Ik was van plan het deze maand rustig aan te doen met DVD's.
quote:LOL
Op maandag 31 maart 2003 12:02 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja, ik ben echt een klootzak
* Coppertop surft naar Play.com
daarom wacht ik nog ff met enkele bestellingen
quote:maak me maar wakker voor 24 voor dat bedrag
Op maandag 31 maart 2003 14:53 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, ff tussendoor trouwens, bij mediamarkt lag het eerste seizoen van crime scene investigation voor 25 pleuro ofzo, das niet duur toch ?
quote:Kan je nog wel ff wachten denk ik
Op maandag 31 maart 2003 14:59 schreef MikeyMo het volgende:[..]
maak me maar wakker voor 24 voor dat bedrag
quote:heb de Usual Suspects al 5 keer gekeken sinds ik hem op DVD heb...
Op maandag 31 maart 2003 15:15 schreef Nachtschade het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom je per se al die titels wilt hebben. Is 1x huren en kijken niet genoeg?
trouwens, mensen kopen toch ook boeken, enne ik ga voornamelijk voor de DVD's met veel extra's. Vind dat altijd wel leuk om te zien
En niet elke film komt met enige regelmaat op TV en om nou elke keer naar de videotheek te lopen is ook zonde van m'n geld.
quote:Ja idd, huren is ook niet leuk meer qua prijzen, 4,50!!
Op maandag 31 maart 2003 15:48 schreef MikeyMo het volgende:[..]
heb de Usual Suspects al 5 keer gekeken sinds ik hem op DVD heb...
trouwens, mensen kopen toch ook boeken, enne ik ga voornamelijk voor de DVD's met veel extra's. Vind dat altijd wel leuk om te zien
En niet elke film komt met enige regelmaat op TV en om nou elke keer naar de videotheek te lopen is ook zonde van m'n geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |