abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:09:36 #1
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_5734325
Ik heb een dvd bestald op 25 augustus bij play.com levertijd was 2 dagen stond er(zal voor uk zijn)
Maar hij is nog steeds niet binnen !!!!
En wel van mijn creditcard afgeschreven

Heeft iemand wel eens bij play.com besteld en wat was de levertijd ??

pi_5734381
Een vriend van mij heeft daar laatst een aantal dvd's besteld. Als ie zometeen online komt zal ik em ffies naar dit topic verwijzen.

[Dit bericht is gewijzigd door SuperJERK op 10-09-2002 11:13]

Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_5734383
Ik bestel regelmatig via www.play.com. Meestal heb ik ze binnen een week wel binnen.

Het kan natuurlijk zijn dat je bestelde DVD out of stock is. Dan duurt het iets langer.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5734407
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:13 schreef Strolie75 het volgende:

Het kan natuurlijk zijn dat je bestelde DVD out of stock is. Dan duurt het iets langer.

Als dat zo is dan mogen ze wel een mailtje sturen waarin je dat wordt verteld.
Ja toch?
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
pi_5734443
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:15 schreef psychionyx het volgende:
Als dat zo is dan mogen ze wel een mailtje sturen waarin je dat wordt verteld.
Ja toch?
Je kunt de status van je bestelling online bekijken hoor.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5734452
Ik bestel wel vaker bij Play en dat is altijd goed gegaan,
Zonder problemen,

maar het kan wel eens zijn dat het iets langer nodig heeft om de DVD te krijgen, en dat kan ook zo zijn dat hij al van de cc af is maar nog hebt gekregen.

Log een keer in bij Play en kijk eens even wat er voor melding op achter je bestelling staat.

Su6

dinsdag 10 september 2002 @ 11:18:36 #7
13353 Aced
Come to me...
pi_5734486
Ik heb al een aantal DVD's besteld bij Play.com, en de gemiddelde levertijd is toch wel zo'n 5 tot 7 dagen.

Je kan trouwens bij Play controleren of je DVD's al verstuurd zijn... Play schrijft trouwens zodra de DVD's verzonden zijn het geld van je creditcard af, dus kan het inderdaad kloppen dat je al betaald hebt voordat je de DVD's binnen krijgt...

Maar 25 augustus is al wel een aardige tijd terug... Heb je de status al eens gecontroleerd? Anders zou ik als ik jou was toch maar eens een mailtje sturen desnoods...

You're looking through my face, why don't you notice me?
pi_5734530
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:09 schreef robbieRdam het volgende:
Ik heb een dvd bestald op 25 augustus bij play.com levertijd was 2 dagen stond er(zal voor uk zijn)
Maar hij is nog steeds niet binnen !!!!
En wel van mijn creditcard afgeschreven

Heeft iemand wel eens bij play.com besteld en wat was de levertijd ??

Heb je bij je account gekeken wanneer hij verstuurd is?

Zo niet, dan moet je even inloggen, en bij 'order history' kijken op welke datum hij verzonden is.
Is dat al twee weken geleden, dan zou ik nog een weekje ofzo wachten en daarna naar play.com mailen, dat het pakketje nooit aangekomen is. Met een beetje geluk sturen ze je dan een nieuwe op.

(Gewoonlijk hoort het een dag of 4, 5 te duren, soms iets langer..)

pi_5734568
Even bij je account kijken of die 'shipped' is, zoja, als dat meer als 2 weken terug gedaan is zou ik ze ff mailen, ik heb alles van play binnen een week na shippen binnen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:21:55 #10
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5734569
Soms heb ik mijn bestellingen bij play.com binnen een week binnen maar Donnie Darko (R1) bijvoorbeeld kreeg ik pas na een dag of 16...

komt wel goeeed

pi_5734911
Ik heb laatst Blues Brothers Box en Silence of the lambs voor 14 pond samen besteld. Was na 1 dag shipped en ik verwacht ze elk moment

play.com rocks.

pi_5734949
Als je al betaald hebt, dan is de DVD al verstuurd.
Je kan ze nu beter ff bellen/mailen en dan zullen ze je bestelling opnieuw versturen.
My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:50:18 #13
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_5735014
Nooit problemen, kijk idd bij je history hoe de status is.
Is die al verstuurd, zou ik gewoon ff bellen of mailen.

Meestal sturen ze gelijk een nieuwe op.

Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_5735073
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:45 schreef Los_Bastardos het volgende:
Als je al betaald hebt, dan is de DVD al verstuurd.
Je kan ze nu beter ff bellen/mailen en dan zullen ze je bestelling opnieuw versturen.
Minstens 14 dagen wachten na verzending, eerder doen ze uberhaupt niets.

Een levertijd van 2 dagen, betekent 'usually ships in 2 days.', oftewel normaal gesproken wordt het pakket verstuurd binnen 2 dagen. Verder schrijft play af van je creditcard op het moment dat je bestelling klaargemaakt wordt voor verzending.

Als je hem de 25e besteld hebt, is de DVD ws de 27e of 28e verstuurd. (dit kun je zien in de statusoverzichten) Het is nu 10 september, dus dat komt neer op 13 dagen. Dat is voor hun doen redelijk lang, maar als het een erg dure DVD was, heb je de kans dat de douane het onderschept heeft, en dat levert wat vertraging op. (En een rekening voor de BTW )

Of het pakketje pastte niet door je brievenbus, en het ligt op het postkantoor op je te wachten, en het afhaalbericht heb je met de reclamefolders weggemikt.

Bel in ieder geval even met je postkantoor, of er een pakketje voor je ligt te wachten.

samengevat: 13 dagen is wat lang, maar nog niet echt verontrustend.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:54:57 #15
10895 Caine
Muy Caliente
pi_5735094
Ik bestel nu een jaar bij play en ik kijk geeneens meer naar een andere online leverancier.
Soms zijn ze wat later, dat kan altijd gebeuren. Als je ze mailt, dan stellen ze meestal wel voor om een tweede kopie te sturen.

Ik heb nu zo'n 100 dvd's bij ze besteld en ik heb ze iedere keer binnen gehad. Soms binnen een week, meestal binnen 2.

pi_5735163
Als je ze daar bestelt, krijg je dan de versies met Nederlandse ondertiteling?
pi_5735171
Kijk idd eerst even naar je account status op de play.com pagina. En over die 2 dagen dat ie onderweg is... d'r staat al hééééél lang dat dat 3-5 dagen is, maar in Nederland kan dat af en toe 7 dagen. Alhoewel... nu komen de DVD's niet meer via de normale post, nu is het stadspost ofsow. Als het gaat om een paar dvd's verzonden op 1 dag, dan komen die nu ook werkelijk op dezelfde dag binnen

Maar goed, daar ging het ff nie om. Ik heb het 1 keer meegemaakt dat een DVD niet is aangekomen, dat was in de Kerstdrukte verdwenen
Bij play.com kan je in geval van een dvd die niet aankomt na 14 dagen even mailen en/of bellen om te melden dat je je DVD niet hebt ontvangen. Dan gaan ze het pakje traceren. Bij mij hebben ze na mijn mailtje gewoon een nieuwe verstuurd met de mededeling dat als de DVD nog mocht komen, of ik dan zo vriendelijk zou willen zijn om het terug te sturen.

Écht klantvriendelijk zijn ze daar. -zaak.

O ja, nog een tip: die enveloppen met DVD's maken nogal een val v.a. je brievenbus, hierdoor kunnen ze losraken en een krasje krijgen. Leg op de 5e werkdag een kussen of zo voor je voordeur (of achter? iig ín je huis ). Danoverleven ze de val

pi_5735182
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:00 schreef StephanL het volgende:
Als je ze daar bestelt, krijg je dan de versies met Nederlandse ondertiteling?
Je kan bij de films op de site zien of er Nederlandse ondertiteling op staat. Bij veel DVD's is dat het geval.
pi_5735213
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:02 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Je kan bij de films op de site zien of er Nederlandse ondertiteling op staat. Bij veel DVD's is dat het geval.

Bedankt!, effe checken
  dinsdag 10 september 2002 @ 12:13:30 #20
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_5735298
Maar 25 augustus is al wel een aardige tijd terug... Heb je de status al eens gecontroleerd? Anders zou ik als ik jou was toch maar eens een mailtje sturen desnoods...
[/quote]

Ik heb het even gecontoleerd dit is mijn status:
Posted on 27/08/2002

Dan zijn ze nu 2 weken onderweg....Ik zal nog maar even wachten met me zorgen maken.

dinsdag 10 september 2002 @ 13:48:55 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_5736644
Ik heb gisteravond voor het eerst een DVD online besteld met m'n nieuwe CC bij Play.com Ik ben benieuwd

Rocky SE voor 9 pond, is zeker niet duur

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 10 september 2002 @ 14:11:59 #22
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_5736940
Ik bestel de laatste tijd altijd bij Play.com en ze leveren altijd binnen twee weken. Meestal ligt 'ie na een week al in mijn postbus.

Natuurlijk kan er altijd wat misgaan onderweg, maar over het algemeen denk ik dat Play.com wel zorgvuldig is met de bestellingen.

What's the speed of Dark?
pi_5740552
!!

Play.com is PERFECT!
Alles wat ik besteld heb was er binnen 5 dagen en het is SPOTGOEDKOOP

MAAAARRR

Stel er is wat mis gegaan en je hebt het na 2 weken nog niet, dan kan je dat gewoon mailen en ze sturen het meteen opnieuw en dat komt zelfs in je stats te staan. En als je dan terug moet sturen krijg je gewoon netjes refund.

dinsdag 10 september 2002 @ 20:43:24 #25
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_5743682
Ik heb toevallig 2 weken geleden Das Experiment bij play besteld. die kwam vandaag binnen rollen. maar ik heb wel eens bij play gehad dat het een maand duurde (1 keer zelfs, dat de bestelde dvd helemaal niet binnenkwam, toen heb ik een mailtje gestuurd daarover en binnen een week had ik alsnog die dvd)

Ik bestel eigenlijk alleen maar R2 bij play want R1 heeft geen zin zijn altijd duurder dan als bijvoorbeeld DVDSOON.com of dvdboxoffice.com, en die 2 sites zijn nog sneller ook.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')