quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:56 schreef dwerg het volgende:
In het kader van 'noem een Franse act' wil ik Phoenix nog even toevoegen aan het rijtje dat er al staat. Hun (alweer ruime tijd geleden geflopte) single Too young staat op hun cd United, maar ook op de OST van zowel Shallow Hal als Lost in translation. En If I ever feel better was in een grijs verleden 3FM Megahit, omdat Gerard Ekdom het wilde (en verder alle dj's op wintersport waren). Maar goed, Phoenix dus. Een echte geendagsvlieg.
Dwerg.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:56 schreef dwerg het volgende:
In het kader van 'noem een Franse act' wil ik Phoenix nog even toevoegen aan het rijtje dat er al staat. Hun (alweer ruime tijd geleden geflopte) single Too young staat op hun cd United, maar ook op de OST van zowel Shallow Hal als Lost in translation. En If I ever feel better was in een grijs verleden 3FM Megahit, omdat Gerard Ekdom het wilde (en verder alle dj's op wintersport waren). Maar goed, Phoenix dus. Een echte geendagsvlieg.
Hoe zijn de saturday night's daar ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:02 schreef tong80 het volgende:
Laat Tong toevallig Herman heten.
Welke smilie stond er eerst ?quote:
nu staat er wat er moet staan !quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:05 schreef tong80 het volgende:
Welke smilie stond er eerst ?
Vol Rock 'n' roll.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe zijn de saturday night's daar ?
met bewegend been?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:28 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Goedendag muziek.
Zojuist een Les Claypool smilie gevonden(althans het lijkt op hem) : [afbeelding]
Thnx sebbo, morgen naar het Kruidvat!quote:Seborik schreef:
Hoi Z! Als je nog op zoek bent naar van die koormuziek à la Brahms, Berlioz en Dvorak ligt er bij het kruidvat nu voor iets meer dan 4 euro een dubbel-cd van Frank Martin met daarop op twee zilveren schijfjes het oratorium Golgotha.
Over ROCK N ROLL gesproken: nog een pakketje ontvangen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vol Rock 'n' roll.
Natuurlijk. Maar ik kan m'n MP3tjes niet afspelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Over ROCK N ROLL gesproken: nog een pakketje ontvangen?
Whehe koel !!! Les Claypoolquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:28 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Goedendag muziek.
Zojuist een Les Claypool smilie gevonden(althans het lijkt op hem) :
Ja gelijk een stap naar een buitlandse artiest leek me een te grote stap ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
We blijven een beetje in de Nederlandsche muziek steken he. Nou ja, vooruitgang is het wel. En gelukkig is Reservemuziek er ook nog
.
Je moet 'm ook gewoon in in je CD speler doenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik kan m'n MP3tjes niet afspelen.
Ik heb deze twee, Ptah the El Daoud en Journey in Satchidananda. Misschien niet enorm bekend, maar echt twee topplaten, wat mij betreft, en erg relaxed voor op de zondag. De meest recente reissues op Impulse! zijn ook mooi uitgevoerd, trouwens.quote:Op zondag 29 februari 2004 13:20 schreef fripper het volgende:
En ik wil nog steeds een plaat van Alice Coltrane. Een zak chips heb ik al.
Shit, wat was je snel man!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:12 schreef MuadDib het volgende:
Hey Jane, wat woon je eigenlijk dicht bij
Het is een zeer coole cd. Echt een plaat die maar een maal gemaakt wordt. Voornamelijk vanwege het gedoe om die samples.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:05 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hey Summoner! Ik las toevallig net in het meest gedraaide cd-topic, dat je Pauls Boutique ontdekt hebt. Bevalt hij nog een beetje? Hij is mooi he!
Aardige snelle progressieve black metal met melodische death metal. Productie is wat aan de magere kant, maar er staan een paar sterke nummers op. Niet verkeerd voor die prijs.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En hoe bevalt de nieuwe cd, Crimson Midwinter, Summoner?
Honeybus, met I can't let Maggie go. Eéndagsvlieg uit de jaren 60. (Zie ook het Single Luck topic.)quote:Op zondag 29 februari 2004 17:49 schreef Z het volgende:
Kent één van jullie misschien muziek met een Hobo erin?
Nee, haar icoon is wel van die kikkers.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:30 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Jane, is jouw avatar niet van die kikkers van "We All Stand Together" van Paul McCartney
Alleen al hierom zou je de cd moeten kopen en hij klinkt nog geweldig ook.quote:Musical eccentric and multi-instrumentalist Danny Cohen got his start circa 1961 with his punk band, Charleston Grotto. Years later, he was banned from performing the L.A. club circuit after his cult following purportedly smeared feces all over one venue's bathrooms, inspired by Cohen's chocolate pudding stage antics during a number called Disco Diarrhea. By no means a public figure, there isn't much information available on him. Cohen performs on a few widely distributed releases of the late '60s/early '70s and on a few late '90s releases on the NYC label, Tzadik, leading two albums for their Lunatic Fringe series.
Wat echt apart is, is dat deze persoon volgens allmusic slechts twee platen heeft, maar toch heel bekend is in het Amerikaanse clubcircuit... Misschien heeft Allmusic dan wel niet de complete discografie.quote:This is a really demented release with good — if often sparse — instrumentation. The music ranges from authentic-sounding garage rock to Ween-like vocals with Casio, as Danny Cohen unwinds a cotton-candy spiral of unique, disturbed, and sometimes ridiculously immature lyrics ("they burned the tortilla intentionally...all because I complained that there was no cheese"). While listening to this cavalcade of dementia, Nick Cave, Frank Zappa, Frank Pahl, and other eccentrics are called to mind by Cohen's different vocal deliveries. Likewise, there are instrumental details that alternately recall the organ sound of Mr. Quintron, the Casio popscapes of Gok recordings, the sound of John Frusciante's first solo album, and various '60s garage rock. Highlights include the title track, which is a catchy pop tour of "every Danny that ever lived," as narrated by the museum's guide; the post-meditation, visionary adventures of "Astral Rag" (which adds kazoo and barrelhouse piano to lines like, "Took me by the arm, led me like a whore, and showed me Jesus on a lunar shore..."); and "Pentagram"'s "Satan cut out my heart...stored it in a cookie jar high on a shelf." This is another release for fans of unexpected lyrics along the lines of song poem recordings (Rodd Keith's I Died Today, or the Beat of the Traps compilation), even if it is a more self-conscious effort.
quote:1. Museum of Danny's (Cohen) - 2:29
2. Ranting in the Street (Cohen) - 5:26
3. Thin Whistle Line (Cohen) - 2:44
4. New Mexico (Cohen) - 3:23
5. Basement (Cohen) - 3:01
6. Astral Rag (Cohen) - 2:31
7. Quiet Man (Cohen) - 4:44
8. Francis Blend (Cohen) - 4:06
9. Don't Remember (Cohen) - 4:19
10. In the Barrio (Cohen) - 7:38
11. Pentagram (Cohen) - 2:40
12. Eternal Night (Cohen) - 2:56
13. Los Angeles (Cohen) - 3:25
14. Justice Done (Cohen) - 2:38
15. The Desert (Cohen) - 2:02
16. Floozy (Cohen) - 2:10
17. I'm Not Me (Cohen) - 3:00
18. Rheeba's Canteena (Cohen) - 5:26
19. Suicide (Cohen) - 3:04
20. Judgement Day (Cohen) - 3:22
quote:The hero of last year’s Self Indulgent Music collection is back by popular demand accompanied by his quirky band of kooks and renegades: Museum of Dannys is a compendium of Cohen’s best work from the ’70s, ’80s, and ’90s, and features his now-legendary underground hits "Suicide"—"Ranting in the Street" —"I’m Not Me"— and "Judgement Day." Arrangements as creative as Esquivel, lyrics as real as Dylan, hooks as catchy as Brian Wilson. Danny’s unique blend of astral projections, bad tacos, Satanism and suicide has made him the most original songwriter since Daniel Johnston.
Yep dus.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:30 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Jane, is jouw avatar niet van die kikkers van "We All Stand Together" van Paul McCartney? Meteen weer jeugdsentiment
Ik denk nu aan al die lampen bij het concert van Macca. Et tu?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:33 schreef Tijn het volgende:
I've got to admit it's getting better, it's getting better all the time.
Aan Jane natuurlijkquote:Op zondag 29 februari 2004 23:34 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik denk nu aan al die lampen bij het concert van Macca. Et tu?
Krassen voor beginners. Natuurlijk heeft dat een hoge epilepsie-factor, beginners krassen immers niet zo netjes, kalm en professioneel als gevordere krassers.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:35 schreef Tijn het volgende:
Dat nieuwe icoontje van je past wel goed bij de nieuwe layout, Vork. Beetje jammer van de hoge epilepsie-factor alleen.
Oh ja, aan Jane... Sorry, Jane.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan Jane natuurlijk
Slowchatten is dan ook ene zonde, welke voorbehouden is voor de schobbejakken des levens.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:41 schreef Mozart het volgende:
Nee, het slowchattijdperk laat, in elk geval in Muziek, nog even op zich wachten.
Ow ja, doe maar stoer met je oldbiestatus.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:42 schreef Vork het volgende:
Het icoontje is natuurlijk nog van voor jullie tijd, dus nogal logisch dat jullie er nog aan moeten wennen.
Inderdaad. Wij van het CDA discussieren alleen over de inhoudelijk nuttige zaken des levens, op een georganiseerd en beschaafd coversatieniveau.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:43 schreef P.H.Donner het volgende:
[..]
Slowchatten is dan ook ene zonde, welke voorbehouden is voor de schobbejakken des levens.
Dat is best, maar tikken kun je niet.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:45 schreef Hoeksteen-vd-Samenleving het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij van het CDA discussieren alleen over de inhoudelijk nuttige zaken des levens, op een georganiseerd en beschaafd coversatieniveau.
Tijn!quote:Op zondag 29 februari 2004 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan Jane natuurlijk
Het ligt ook voor de hand. En laat Hogeschool Larenstein nou juist eenzelfde slogan hebbenquote:Op maandag 1 maart 2004 01:11 schreef Zander het volgende:
Waarom is er wel een sport.fok.nl en (nog) geen muziek.fok.nl? Wat een rare slogan op de FP trouwens, "De Frontpage, ook dat is Fok!"
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op maandag 1 maart 2004 01:11 schreef Zander het volgende:
Waarom is er wel een sport.fok.nl en (nog) geen muziek.fok.nl? Wat een rare slogan op de FP trouwens, "De Frontpage, ook dat is Fok!"
Perhaps this may interest you sirquote:Op zondag 29 februari 2004 15:04 schreef Summoner het volgende:
[..]
Het is een zeer coole cd. Echt een plaat die maar een maal gemaakt wordt. Voornamelijk vanwege het gedoe om die samples.
Als je nou een vriend van je die platen laat kopen en afspreekt dat je ze volgende maand terugkoopt van hem... Misschien kan je zo je eigen embargo omzeilen!?! Of misschien moet je gewoon niet op Ebay kijken, dan weet je ook niet wat je mist!quote:Op maandag 1 maart 2004 12:40 schreef Seborik het volgende:
Hoezee, het is een week gelukt om geen cd's te kopen.
Kut-Ebay. Biedt er iemand allemaal zeer zeldzame bootleg-LP's aan.
Ah das idd zeer interessant, ff lezen.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:50 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Perhaps this may interest you sir. http://www.moire.com/beastieboys/samples/.
Ga je woensdag trouwens nog naar de Vera?
Jammer! Nou ja, ander keertjequote:Op maandag 1 maart 2004 13:04 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ah das idd zeer interessant, ff lezen.
Woensdag: ik zou wel willen, maar er komen zowel 's middags als 's avonds wat lui langs. En aangezien ik de rest van de week vrij volgeboekt heb, is er eigenlijk geen andere optie. Blegh.
Ze hebben trouwens ook ergens zichzelf gesampledquote:Shake Your Rump
The sound similar to a straw being pulled through a soft drink lid is an African percussian instrument known as a "cuica" (kwee-kuh). The instrument was originally used in Africa for lion hunting because the sound produced is very similar to a female lion's roar, thus attracting the male. The cuica's sound is produced by pulling and pushing a wet cloth on the bamboo stick.
Inderdaad, die versnelde intro van "When the Levee Breaks" bijvoorbeeld had ik al geidentificeerd.quote:Op maandag 1 maart 2004 14:36 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
De Beatles samples had ik er zelf allemaal al uitgepikt, maar het zijn er nog zoveel meer.. Ook veel Led Zeppelin trouwens.
Wel humor ja. Dat "KICK IT!" van "Fight For Your Right".quote:Ze hebben trouwens ook ergens zichzelf gesampled.
quote:Op maandag 1 maart 2004 12:57 schreef Jane het volgende:
Met dank aan MuadDib ben ik er namelijk dit weekend achter gekomen dat ik de beste Beatles-cover ooit hier op cd heb. She's Leaving Home van The Guys And Dolls.
En een etentjequote:Op maandag 1 maart 2004 15:23 schreef MuadDib het volgende:
[..]
en je houdt trouwens nog een avondje zuipen op mijn kosten tegoed!
Aardig liedje. En die hobo past goed!quote:Op zondag 29 februari 2004 17:54 schreef dwerg het volgende:
[..]
Honeybus, met I can't let Maggie go. Eéndagsvlieg uit de jaren 60. (Zie ook het Single Luck topic.)
Verder zoeken Z! Het is echt de moeite waard!quote:Op maandag 1 maart 2004 18:43 schreef Z het volgende:
Heb dat liedje gevonden Jane! Ben erg benieuwd!
Je bent dus gaan werken?quote:Op zondag 29 februari 2004 13:27 schreef dwerg het volgende:
Goedemiddag Muziek,
de zon schijnt, ik voel me stukken beter dan vrijdag, en ik ga vandaag alleen maar dingen doen die ik leuk vind, en niks wat ik moet doen.
Een Richi Havens versie heb ik, een Tori Amos versie, maar nog geen Guys en Dollsquote:Op maandag 1 maart 2004 19:23 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Verder zoeken Z! Het is echt de moeite waard!
Geloof me, die valt in het niet bij de versie van onze Guys 'n Dolls.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:43 schreef Z het volgende:
Is het 'gewoon' de Beatles versie
Geen idee, maar wist je dat er eerst zelfs 6 waren?! 3 Guys en 3 Dolls.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:04 schreef MuadDib het volgende:
[afbeelding]
Wat is er eigenlijk geworden van die andere guy and doll?
Zij troffen hetzelfde lot dat alle bandleden aan de zijkant van een groepsfoto te wachten staat.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:04 schreef MuadDib het volgende:
Wat is er eigenlijk geworden van die andere guy and doll?
Die is van die George Martin tribute cd (moet ik hier nog ergens een kopietje van hebben... waar is die gebleven...?)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb wel een 'I am the Walrus' van Jim Carey. Geen idee of ie meer (Beatles)covers heeft gedaan. Ik hoop van niet.
Nee nee, goed lezen: The VERY best of David Hasselhoff. Ik denk dus dat je die speelduur nog wel kunt halveren.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:11 schreef Zander het volgende:
[afbeelding]
Hmm, 'the best of' David Hasselhoff. Speelduur 5 seconden, denk ik.
nou ja zeg!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee nee, goed lezen: The VERY best of David Hasselhoff. Ik denk dus dat je die speelduur nog wel kunt halveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:46 schreef dwerg het volgende:
Je bibbert zo erg van de kou dat je drie keer op invoeren klikte?
Hmm, da's jammer. Maar ik zou Ebay gewoon in de gaten blijven houden, er duikt vast wel weer een ander exemplaar op.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb geen boek gekocht op Ebay. Het is uiteindelijk voor $ 76 aan iemand anders verkocht, en zoveel had ik er nou ook weer niet voor over.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou ja zeg!
ik kan me geen slecht nummer van David Hasselhoff voor de geest halen hoor!Everyboy do the limbo mist toch de passie, die ik in de rest van de nummers wel terughoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:43 schreef Zander het volgende:
Bij Amazon zijn de gebruikers toch behoorlijk enthousiast over David Hasselhoff
http://www.amazon.com/exe(...)nce&s=music&n=507846
"The song "Hot Shot City" is particularly good."
Hahaha, is dit geen hoax?quote:When I was given this CD as a gift for my 83rd birthday I reluctantly put it in the Hi-Fi and begrudgingly listened to it - I say begrudgingly because I am more often to be found listening to quality music - Steps, S Club 7 - that type of thing. Imagine my surprise when these divine sounds came out of my speakers - I had no idea that such music existed! - here I am in the departure lounge of life and only now have I discovered this genius - all those years I've wasted.
I played one of the tracks (the particularly good Hot Shot City) to a good friend of mine who has a very bad speech impediment and he said it was the most wonderful song he had ever heard - well - I think thats what he said.
I know he shares a name with David Hammerite who starred in that superb TV drama series Knightrider but is he related?
If you only buy 1 CD in your life - make it this one!
quote:here I am in the departure lounge of life and only now have I discovered this genius
style="font-size: 10px;">quote:
Dat blijkt maar weer eens ja. Nou ja, volgende keer beter, misschien dat ik dan meer geld heb, of andere niet doorhebben dat het zeldzaam is, ofzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:49 schreef Seborik het volgende:
Damn, kostbaar boek is dat dan...
Ik moet daar inderdaad maar eens vaker rondkijken. Ik heb inmiddels ook een Paypal account, dus mocht ik eens iets leuks zien, dan is meebieden geen probleem, de meeste verkopers hebben graag dat je met Paypal betaalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:22 schreef Zander het volgende:
[..]
Hmm, da's jammer. Maar ik zou Ebay gewoon in de gaten blijven houden, er duikt vast wel weer een ander exemplaar op.
Tsjaquote:I heard that one time, a million houses in Dusseldorf were on fire, and in ONE HOUR Sir Hasselhoff saved everybody in every single one of those houses. No-one was even remotely hurt. I believe this story, but it's the kind of thing he'd do.
Vraag maar aan menjoquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:03 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hoe werkt dat Paypal dan?
Alsof de users blij worden bij het zien van die foto's.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:41 schreef Zander het volgende:
Haha, Jerney Kaagman heeft Fok! aangeklaagd wegens het linken naar haar Playboy-foto's uit het jaar Nul. Ik stel voor dat we als protestactie een Earth and Fire - plaatverbranding organiseren. Die platen liggen toch voor nop stapelshoog in de locale kringloopwinkel, en de muziek is toch kut.
Ik had nogal wat klaag topics over Paypall gezien op Fok!, en dat had vaak te maken met registreren... Vandaar mijn (voorbarige) conclusie.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het registreren bij paypal is zo gedaan hoor.
Mijn excuses aan iedereen die in de komende weken failliet gaat door aankopen op Ebay, die door deze opmerking toch maar eens zijn gaan kijken.
Ik heb me enkele dagen terug geregistreerd en het enige probleem was, dat de mail met de link waarop ik moest klikken om te bevestigen, dat die er erg lang over deed hier te komen. Maar dat lag aan mijn provider, want alle mail doet er lang over de laatste tijd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:14 schreef Z het volgende:
[..]
Ik had nogal wat klaag topics over Paypall gezien op Fok!, en dat had vaak te maken met registreren... Vandaar mijn (voorbarige) conclusie.
Goed planquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:41 schreef Zander het volgende:
Ik stel voor dat we als protestactie een Earth and Fire - plaatverbranding organiseren. Die platen liggen toch voor nop stapelshoog in de locale kringloopwinkel, en de muziek is toch kut.
Laat maar. De moed is me al volledig in de schoenen gezonken toen ik ging zoeken op 'Beatles' en gesorteerd heb op hoogste prijs.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn excuses aan iedereen die in de komende weken failliet gaat door aankopen op Ebay, die door deze opmerking toch maar eens zijn gaan kijken.
Je weet er niks van, maar durft dan toch zo'n prijs te vragen.quote:I personally do not know all that much about the Beatles but if you have any questions, I will try and get the answers for you.
Je moet dan ook zoeken naar mensen die er niks van weten, en dus veel te weinig vragen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:27 schreef Jane het volgende:
Je weet er niks van, maar durft dan toch zo'n prijs te vragen.
Die mag je best posten hoor, ik zal niet snel de neiging krijgen het te kopen denk ik. Als mensen opeens allemaal leuk Slayerspul gaan posten, dan zou ik wel eens erg arm kunnen worden.quote:Maar goed, ik zal ophouden hier alle Beatles-items te posten.
Nou ja, ik bedoelde meer dat dan dit topic binnen no time compleet volgespamd is.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die mag je best posten hoor, ik zal niet snel de neiging krijgen het te kopen denk ik. Als mensen opeens allemaal leuk Slayerspul gaan posten, dan zou ik wel eens erg arm kunnen worden.
Sterkte Muaddib!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:39 schreef MuadDib het volgende:
[nutteloze post]Hoi Muziek, ik ben moe en ik heb last van m'n rug[/nutteloze post]
Dokter bernhard u moet mij zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:37 schreef MuadDib het volgende:
Nu de nacht nog goed doorkomen...
hallo?, nee, NEE, NEE...quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:56 schreef Jane het volgende:
[..]
<i>Dokter bernhard u moet mij zeggen
Hoe gaat het met hem nu
Dokter bernhard, ik kan alleen maar
Bidden voor hem en u</i>
"Dorito, dorito!"quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:28 schreef Tijn het volgende:
Zeg, even wat anders. Wat vinden jullie van Jennifer Lowpass als artiestennaam?
Ik heb live voor Tijn gezongen door de telefoon. Goed he.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat sta jij eng vroeg op Sebbo, dat kan niet goed voor je zijn. Net als MuadDib, maar dat heb je als je postbode bent.
Goedemorgen Muziek.
Al met al een drukke dag, voor een vakantiedag.
Nee, maar ik heb het ook niet echt gevierd hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:24 schreef SunChaser het volgende:
Tijn, veel kado's gekregen?
Oh dat is erg vet!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:42 schreef Zander het volgende:
Vanavond speelt Stuurbaard Bakkebaard hier, hoop dat 't een beetje leuk is.
Jah, maar een optreden zonder bier is als een Sinterklaas zonder baard.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jane, je hoeft niet te zuipen als je naar een bandje gaat kijken.
De vraag is: hoe krijg ik mijn plaatje weer op de plek waar hij hoort.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:00 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg!! Waar is je plaatje heen???
if you put your mind to it, you can accomplish anythingquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
De vraag is: hoe krijg ik mijn plaatje weer op de plek waar hij hoort.
Dat is zo'n typische wc-tegel-wijsheid die kant noch wal raakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:31 schreef Tokus het volgende:
if you put your mind to it, you can accomplish anything
Ha, het was inderdaad erg leuk, verrassende en originele muziek. Beetje Tom Waits, beetje dEUS, maar vooral ook veel originele ideeen en een goede podiumpresentatie.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh dat is erg vet!
Hun laatste CD (Mercedes) is opgenomen en geproduceerd door een leraar bij mij op schoolWe hebben de CD wel eens geluisterd in de klas in een van z'n lessen.
Ik vraag het van de week even bij 'em na, want het kan zijn dat ik in de war ben met een andere CD van 'em, maar volgens mij hebben ze deze CD opgenomen in een boerenschuur in Drentequote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:04 schreef Zander het volgende:
[..]
Heb na afloop van het optreden gelijk die cd ook maar aangeschaft. Gaat dat zien als ze in Uw buurt spelen.
Ja, Krang heb ik een tijdje terug in Tivoli gezien, inderdaad ook een erg leuke band. Vond het live beter dan op de cds die ik gehoord heb, trouwens.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:
wat ik trouwens een beetje in de stijl van stuurbaard vindt liggen is Krang !! Heeft iemand er hier ooit iets van gehoord ? Ik heb ze gezien in Ommen (of all places) waar ze bij een prut festival een geweldig optreden weggaven. Dat eindigde in een innige omhelzing met 2 gitaren die daarna compleet vernield werden door een val!
Ik heb ze nog nooit van cd gehoord... andre manuel is zowiezo wel grappigquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:20 schreef Zander het volgende:
[..]
Ja, Krang heb ik een tijdje terug in Tivoli gezien, inderdaad ook een erg leuke band. Vond het live beter dan op de cds die ik gehoord heb, trouwens.
Ik heb ze twee keer gezien, en beide keren inderdaad erg leuk. Ik moest vooral lachen om hun nummer 'Midgetgolf'. Ook een beetje 'Tom Waits' achtig.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:20 schreef Zander het volgende:
[..]
Ja, Krang heb ik een tijdje terug in Tivoli gezien, inderdaad ook een erg leuke band. Vond het live beter dan op de cds die ik gehoord heb, trouwens.
Het-is-uit-muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:21 schreef Jane het volgende:
Update: Volgens mij heette hij 'Het is uit muziek' of iets dergelijks, maar ik kan hem niet vinden. Nou ja, laat ook maar...
Noem me dom, maar wat is?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:34 schreef Seborik het volgende:
Daarna heb ik V&A te kakken gezet met de biertruc.
V&A = Vork en Anthraxx. De biertruc is een halve liter in een minuut.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Noem me dom, maar wat is?
netjes ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:23 schreef Seborik het volgende:
[..]
is een halve liter in een minuut.
George Harrison, dat weet toch iedereen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:45 schreef Tokus het volgende:
Jane! een Beatles vraag in Weekend Millionaires!
Wie was de jongste Beatle...
neenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:05 schreef Zander het volgende:
[..]
George Harrison, dat weet toch iedereen.
Shit, en ik maar denken dat ik de enige was!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:05 schreef Zander het volgende:
George Harrison, dat weet toch iedereen.
Ik geloof dat op die hele box zelfs niet 1 nummer staat dat ik ken.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:12 schreef Seborik het volgende:
Kent iemand de box: "Punk: The Voice of A Generation"
Is dit een must-have voor punkklassiekers?
Hehe, op CD 10 worden wel een hoop names gedropt. Grappig.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:12 schreef Seborik het volgende:
CD 10 1. I'm in love with Margaret Thatcher - Notsensibles 2. Houdini charms - Suburban Studs 3. Frankenstein stomp - The Vibrators 4. Lord Lucan is missing - The Dodgems 5. Howard Hughes - The Tights 6. Where's Captain Kirk? - Spizz Energi 7. A prayer for Cliff Richard - Disorder 8. Elvis is dead - Peter + The Test Tube Babies 9. Garry Bushell's Band of the week - Notsensibles 10. John Lennon is dead - USSR 11. Frankenstein's heartbeat - Art Attacks 12. Gary Gilmore's eyes - TV Smith 13. Jesus always lets you down - The Vibrators 14. King Kong drinks Coca Cola - Sham 69 15. Thatcher's fortress - The Varukers 16. Barbara Cartland - The Gymslips
Sommige stukken van Voices in The Wilderness.quote:Op zondag 7 maart 2004 12:28 schreef Zander het volgende:
Hmm, John Zorn's "Circle Maker" is toch wel een erg goede cd. Wat lijkt hier verder nog op? (en dan vooral op die tweede cd met het sextet?)
* Het origineel op vinyl-single heeft.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom .... wat is het nut van dit soort dingen gewoon hetzelfde nummer uitbrengen zonder er iets aan te veranderen
wel grappig dat dit liedje nu weer hip wordt, dus een soort van functie heeft het wel
The iron maidens , seborik ?quote:Op maandag 8 maart 2004 09:21 schreef Seborik het volgende:
Het vervelende van een muziekforum modden is, dat wanneer je sommige topics leest, je de oncontroleerbare drang krijgt bepaalde muziek op te zetten.
Dat was nou het refrein van wordy rappinhoodquote:Op maandag 8 maart 2004 00:21 schreef Seborik het volgende:
Wat is dat dan, BB?
Nee, Creedence Clearwater Revival.quote:Op maandag 8 maart 2004 09:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
The iron maidens , seborik ?
Oeh laats ook nog de best of van gehoord ... als je langs de bruiloft nummers heen luisterd is dat idd best wel okquote:Op maandag 8 maart 2004 10:11 schreef Seborik het volgende:
Nee, Creedence Clearwater Revival.
Ik heb zaterdag het drie dagen oude kindje van de zus van mijn vriendin in mijn armen gehad, en kan het alleen maar volmondig met je eens zijn!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:22 schreef dwerg het volgende:
Goedenavond Muziek.
Ik ben net terug van kraamvisite bij mijn goeiste vriend (en zijn lieve roodharige vriendin). Daar wilde ik al eerder naar toe, maar ik had ergens een verkoudheid opgelopen, en wilde niet met een druipneus boven de wieg van het hummeltje staan. Het leven kan nog zo kut zijn, als je met een slapende baby in je armen zit, vergeet je alles. Zolang er baby's zijn, is er hoop.
Dat dacht ik dus ook, maar voor Dick Dale vond ik het wel meevallen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het vrij veel, voor de Melkweg.
iedereen kent wel Misirlou van de pulp fiction soundtrack, de rest klinkt ongeveer net zoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:dick dale
* Bosbeetle is windsurfer dus dan moet je wel wat van de meester van de surf gitaar kennen
maar ik ken er maar weinig van![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
gezondheid seborik
wie ?![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Jimi Tenor
vorig jaar live gezien op NSJ en dat was echt een enorm feest! Dus we gaan nu weer en dat is supergaaf! Er is ook een topic over, helaas is dat op het moment redelijk onvindbaar.
Weet je wat, ik doe gewoon net of ik dit niet zag staan.quote:Jazz is the last refuge of the untalented.
Het is wel begrijpelijk, maar soms ook jammer. Zelf probeer ik vooral een beetje te vertellen wat ik leuk vind aan een nummer. Of niet leuk vind.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:34 schreef Zander het volgende:
Vinden jullie trouwens ook dat "Wat draai je nu - nieuwe stijl" steeds meer verandert in "Quote hier wat de Allmusic Guide schrijft over de plaat die ik luister". Ik doe dat zelf trouwens ook (te) vaak.
AMG kent het iig niet van andere schijfjesquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:14 schreef Z het volgende:
Op de sountrack van 'Lost in Translation' (mooie film trouwens) staat een nummer van Kevin Shields met de titel 'City Girl'. En Kevin Shields is natuurlijk van My Bloody Valentine. Nou vroeg ik me af of dit nummer speciaal voor deze film gemaakt is, of dat het ergens anders vandaag komt.
dat viel me ook al op. Vandaar dat ik plakte wat Sebbo van die plaat vondquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:34 schreef Zander het volgende:
Ha, mijn bezoek aan de tandarts viel 100% mee. Voor de verandering eens geen gaatjes.
Vinden jullie trouwens ook dat "Wat draai je nu - nieuwe stijl" steeds meer verandert in "Quote hier wat de Allmusic Guide schrijft over de plaat die ik luister". Ik doe dat zelf trouwens ook (te) vaak.
Weet ik niet precies, maar ik weet wel dat er speciaal voor deze film muziek is gemaakt door dhr Shields. Dus dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:14 schreef Z het volgende:
Op de sountrack van 'Lost in Translation' (mooie film trouwens) staat een nummer van Kevin Shields met de titel 'City Girl'. En Kevin Shields is natuurlijk van My Bloody Valentine. Nou vroeg ik me af of dit nummer speciaal voor deze film gemaakt is, of dat het ergens anders vandaag komt.
Hehe, cool.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat viel me ook al op. Vandaar dat ik plakte wat Sebbo van die plaat vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |