Als we de verkrachtingen die autochtonen op hun geweten ernaast leggen de afgelopen jaren, kan je wel tot de conclusie komen dat het vaker onder autochtonen voorkomtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Deze opa anders wel.
Gruwelijke kinderverkrachting door Marokkaanse opa
Nee dat klopt dus niet, want er is ook sprake van wittenboordencriminaliteit, helaas is je stelling dan niet goed he.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het is helemaal niet generaliserend als je zegt dat een bepaalde groep oververtegenwoordigd is in de criminaliteit, want je scheert niet een hele groep over 1 kam.
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, leer eens lezen. Ik gaf alleen aan waarom de vergelijking tussen slavenhandelaars en Mohammed niet opgaat. Dat jij dit interpreteert als: Mohammed is het grote voorbeeld van alle criminele Marokkanen, is jouw probleem.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat jij aan een crimineel kunt zien dat Mohammed een voorbeeld is voor ze, is fantastisch.
Dat zeg je wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, leer eens lezen. Ik gaf alleen aan waarom de vergelijking tussen slavenhandelaars en Mohammed niet opgaat. Dat jij dit interpreteert als: Mohammed is het grote voorbeeld van alle criminele Marokkanen, is jouw probleem.
Bron?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als we de verkrachtingen die autochtonen op hun geweten ernaast leggen de afgelopen jaren, kan je wel tot de conclusie komen dat het vaker onder autochtonen voorkomt
Nee hoor. IK zei dat Mohammed het grote voorbeeld is van veel moslims, hetgeen ook zo is.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zeg je wel.
Hoezo, alles wat jij zegt is toch een feit? Nou dan moet alles wat ik zeg ook waar zijn...bron is mijn hersenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bron?
Dit haalde je aan als voorbeeld, om je stelling "te bekrachtigen". Dan vraagt Sidekick zich af hoe jij dat nou weet, dat deze Opa als voorbeeld de profeet nam.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Deze opa anders wel.
Alles wat IK zeg wel ja. Ik ben de Alpha en de Omega, jij nietquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo, alles wat jij zegt is toch een feit? Nou dan moet alles wat ik zeg ook waar zijn...
Nee, want anders had Sidekick wel gereageerd op die opa-postquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit haalde je aan als voorbeeld, om je stelling "te bekrachtigen". Dan vraagt Sidekick zich af hoe jij dat nou weet, dat deze Opa als voorbeeld de profeet nam.![]()
Nee, dat bedoelt hij namelijk ook. En ga nu niet zitten negeren want je bent al de zwakste partij in deze discussie. Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, want anders had Sidekick wel gereageerd op die opa-post.
Dag, en een tip, ook voor jou: stel je niet aan, je bent meer dan een moslim, althans, dat hoop ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga jullie verlaten, tot zondag waarschijnlijk pas. En Dora, have fun in de griezelige wereld waar 1,2 miljard potentieele suicide bombers rondlopen.
Nee, dat bedoelde hij helemaal niet. Waarschijnlijk had hij die post niet eens gelezen, anders had hij die wel gequote.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelt hij namelijk ook.
Zolang die potentiele suicide bombers maar niet in Nederland wonen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga jullie verlaten, tot zondag waarschijnlijk pas. En Dora, have fun in de griezelige wereld waar 1,2 miljard potentieele suicide bombers rondlopen.
deed Mohammed dan aan incest?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Deze opa anders wel.
Nee, maar wel aan pedofilie. Hij consumeerde zijn vrouw Aisjah toen zij 9 jaar was.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:12 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
deed Mohammed dan aan incest?
dat nu dus als pedofilie wordt gezien, en als iets verwerpelijks ook, maar toendertijd zeer waarschijnelijk geaccepteerd werd, maar het is dus onwaarschijnelijk dat die opa Mohammed als voorbeeld voor zijn daden nam, aangezien incest in de islam verboden is dacht ikquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan pedofilie. Hij consumeerde zijn vrouw Aisjah toen zij 9 jaar was.
Moord is ook verboden in de islam, maar daar hield Mohammed zich ook niet aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:19 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat nu dus als pedofilie wordt gezien, en als iets verwerpelijks ook, maar toendertijd zeer waarschijnelijk geaccepteerd werd, maar het is dus onwaarschijnelijk dat die opa Mohammed als voorbeeld voor zijn daden nam, aangezien incest in de islam verboden is dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |