Effe nageplozen, het is Go with the Flow van Queens of the Stone Age inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:51 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken het nummer wel, maar kan er zo gauw even niet op komen... Ik dacht eerst aan een nummer van Desert Sessions of Queens of the Stone Age, maar kan er niet direct het juiste nummer bij noemen.
Oueens Of The Stone Age - Go With The Flowquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:37 schreef vetklep2000 het volgende:
Ik ga het gewoon nog een keer vragen:
Ik ben op zoek naar de naam van een nummer, wat in "The Trip" wordt gedraaid. Ik heb hier een link naar een fragmentje van het nummer. Het is niet echt goeie kwaliteit, maar het nummer is goed te horen. http://www.geocities.com/vincentboers/muziekmarc
Ik hoop echt dat iemand het nummer herkent!!!!!!!!!!!!
Is dat toevallig geen nr van Vive la Fete? (al lijkt me dat sterk om dat die in t frans zingen)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Op ID&T hoor ik vaak een nummer waarin heel duidelijk steeds "extraordinary" wordt herhaald
wie o wie kan mij vertellen hoe dat nummer heet?
Puff Johnson - Over and over [1997]quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:31 schreef Bouncer2002 het volgende:
liedje heet over and over
artiest weet ik dus niet, maar de stem klinkt precies als die van trijntje Oosterhuis
Is ongeveer uit 1998 of rond die tijd.
Stukjes tekst die ik herken zijn:
and we see the sun that rises up above... over and over
:
and we see the ... that there' a way to show it.. over and over
and if there' any justice in this world
we gotta keep moving up
we gotta keep fighting on
over an over
iemand een idee
De tune die Ruud gebruikte was waarschijnlijk 'Biscaya' van de formatie A Close Call geschreven door James Last. Werd ooit gebruikt door Radio Veronica bij de Actie "Veronica komt naar je toe".quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:50 schreef The_Prince_of_Mu het volgende:
Ik heb een nummer in mijn hoofd, weet echter niet de naam van de artiest en/of het nummer zelf.
Ik zal het nummer beschrijven:
* het is een ouder nummer, mogelijk uit de jaren 80 of eerder;
* mogelijk van nederlandse of duitse afkomst;
* het lijkt een soort schippersnummer, gespeeld op accordeon, met de zee op de achtergrond;
* er wordt niet gezongen in het nummer; het is gewoon instrumentaal;
* het nummer is vorig jaar regelmatig bij RuuddeWild.nl te horen geweest als achtergrond muziekje (ik heb RdW toen ook al gemaild, maar helaas nog steeds geen reply).
Wie-o-wie kan er met behulp van deze schaarse info mijn vraag beantwoorden, en vertellen welk instrumentaal nummer dit betreft?
megalomaniac - incubusquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:29 schreef Degryse het volgende:
liedje 1:...rock of harkrock nummer....zitten hitlerpoppetjes in die vliegen...en deel van de lyrics gaat zo: "you're no jezus" *iets iets* "you're no elvis" enzovoorts
Westlife heeft die onlangs nog gecovered...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:24 schreef LaRF het volgende:
Hey ik zoek een remix nummertje wat ik wel is in de kroeg heb gehoord.
Het origineel is Barry Manilow - Mandy.
wie weet het?
Zal em dan waarschijnlijk nie zijn...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:26 schreef febster het volgende:
[..]
Is dat toevallig geen nr van Vive la Fete? (al lijkt me dat sterk om dat die in t frans zingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |