quote:Ik hem hem eindelijk weer terug gevonden! Het gaat om Kool & the Gang - Summer madness! Anyway bedankt voor de hulp.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:23 schreef Gitarist het volgende:
Ik weet zeker dat ik het nummer heb, maar ik kan hem in mijn mp3/wma collectie niet meer vinden, omdat ik de titel ben vergeten.Het is een lounge achtig nummer, wat volgens mij al een groot aantal jaren oud is. Er wordt (uiteraard) niet in gezongen.
De melodielijn is een toon, die steeds hoger wordt (bij het irritante af). Als 'ie op z'n hoogst is wordt ie afgekapt, en na een tijdje komt het weer terug.
De drum is heel relaxed (4/4 maat met tikken op de rand van de snare) en de bas ook.Ik weet het lekker vaag... sorry maar ik vind het nogal een mooi nummer en wil hem graag weer eens opzetten.
Wie o wie?
tis geloof ik van een film ofzow en nog redelijk nieuw, staat me iets van bij dat et gezongen word door een gozer met een soort van petje op terwijl iemand op de gitaar m begeleid.
en text? tsja, ik kan et zo meehummen, maar de woorden enzow heb ik geen idee van. geloof niet dat iemand hier iets van kan maken eigenlijk, maar ik probeer et toch
en et akkoordenschema is iets van A - C - G - G - en dan die A weer
weet niet van welke film et is, weet niet eens of et wel van een film is, staat me alleen iets van bij
of iets wat daar op lijkt
quote:piano, maar dat is hem idd
Op zaterdag 14 februari 2004 04:31 schreef Litowy het volgende:
terwijl iemand op de gitaar m begeleid.
Is dit nou Dream Theater??? Welk nummer??
Cause i get to hide away, far away
Dit stukje komt herhaaldelijk terug
Het nummer gaat iig over een 'wich' (heks) geloof ik. Oke niet echt duidelijke info maar meer weet ik niet meer,
Ik heb al gezocht via de site van ID&T, maar in de playlist kan ik niets vinden via ctrl+f
Wie o wie kan mij helpen I'm desperate!!!!
quote:Die tekst lijkt anders verdacht veel op een nummer van Tears For Fears....weet even niet welke...
Op zaterdag 14 februari 2004 04:58 schreef defender het volgende:
Gary Jules heet hij, met Mad world
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:57 schreef Berkery het volgende:[..]
Die tekst lijkt anders verdacht veel op een nummer van Tears For Fears....weet even niet welke...
quote:Deze: "We Are The World" - U.S.A. for Africa
Op zaterdag 14 februari 2004 17:45 schreef wobbel_kloon het volgende:
dat lied voor africa ofzo?heel wat jaren geleden gezongen door heeeeel veeel americanen..best wel bekend nummer
quote:jah danke
Op zaterdag 14 februari 2004 17:48 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
Deze: "We Are The World" - U.S.A. for Africa
qe sera sera what ever will be, the future is not owers to see, qe sera sera
alleen dan de apres-ski versie daarvan.
hermes house band - que sera sera dus
[Dit bericht is gewijzigd door biertapper op 14-02-2004 19:53]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |