Het rapport is naar Meiling (vergunninghouder) en nu is het wachten tot we op mogen draven voor een intakegesprek. Ik verwacht dat we ergens eind april wel op een wachtlijst zullen staan. Vanaf dan is het alleen nog maar wachten, wachten en wachten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:24 schreef Mariposa het volgende:
Spindizzy gefeliciteerd zeg! Wat is de procedure nu? Zijn jullie al aangemeld, moet dat nog gebeuren en weet je al snel op welke plaats je staat?
Als ik het goed begrijp krijg je na die drie jaar dan nog een gesprek met de Raad voor de Kinderbescherming om vast te stellen dat er in die tussentijd geen al te grote veranderingen hebben plaatsgevonden (denk bijv. aan ziekte, werkloosheid) en daarna wordt de toestemming met nog drie jaar verlengd.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:28 schreef LadyS het volgende:
Ik zag dat de toestemming tot ergens in 2007 geldig is.. Stel nou dat je dan nog geen kindje toegewezen hebt gekregen (hoe noem je dat eigenlijk) wordt de toestemming dan automatisch verlengd. Of moet je weer een aantal procedures doorlopen?
Boekjesquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Enne, wat gaan jullie kopen? Vast een knuffel of zo![]()
Die liggen me een partij uit te buiken nuquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:37 schreef LadyS het volgende:
de katten zullen ook wel blij zijn denk ik
Ja, dat zal best jahquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die liggen me een partij uit te buiken nu
Nee, je mag niet kiezen. In sommige landen mag je hooguit bij je tweede kind voorkeur opgeven voor een jongen als de eerste een meisje was en andersom. Niet dat ze zich daar wat van aantrekken natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier is miss_d weer eens met een stomme vraag, lag er van de week aan te denken en vergeten te vragen: mag je kiezen voor een jongen of meisje? Niet dat het een donder uitmaakt, maar ik ben gewoon benieuwd![]()
ALLES??? Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:14 schreef Taakje het volgende:
Dag iedereen en tot hoors later, als ik alles een beetje heb bijgelezen.
Ik sla Onzin wel overquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:16 schreef Rewimo het volgende:
ALLES??? Weet je dat zeker?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan de link naar het vorige bankje niet vinden![]()
eh ja! maar wat stelt het voor?quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:48 schreef Mariposa het volgende:
Leuke tekening Troel!
Nou, het verhaal gaat over het woeste woud. De varens zijn hoger dan het jongetje wat er loopt en er liggen stralend witte bloemen tussen het groene mos. Boven zijn hoofd ziet hij de bladeren van de bomen. Uiteindelijk, als het ingekleurd is, dan moet je het idee hebben dat de varens (die lange dingen) en de boombladeren in brand staan en die bloem (komen er nog meer) moet dus wit zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:48 schreef bixister het volgende:
van harte spindizzy & taakje. hartstikke fijn.
[..]
eh ja! maar wat stelt het voor?
*zakken snoep buiten bereik van easy-going opbergt*quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:20 schreef easy-going het volgende:
* easy-going gaat zich op een hoekje van een bankje een beetje zitten schamen(1 kilo aangekomen de laatste 2 weken, terwijk ik eigenlijk moet afvallen)
Ik moet trouwens wel lachen om "onze" perssmilie, die kom je nu op de meest onmogelijke plekken of het forum tegen. Ik heb zelfs al gezien dat het als avatar wordt gebruikt![]()
Ik heb geen moer te doen hierquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:55 schreef easy-going het volgende:
Je moet ook gewoon aan je werk Rewimo![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:15 schreef easy-going het volgende:
moet ik je hier op de hoogte houden van de chat
Duimen maar dat het meevalt dan...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:38 schreef jessie het volgende:
Ja me longen kunnen aangetast zijn door de sarcoidose. Me lymphe klieren zijn al opgezet in me longen in het tussenstuk zeg maar. Dit kan ook druk geven op de longen waardoor je minder inhoud heb. Maar de longen zelf kunnen inmiddels ook aangedaan zijn.
Tssss, valt me weer tegen van jequote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:44 schreef easy-going het volgende:
tis niet bij te houden Rewimosorry
Popel nog maar een beetjequote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:18 schreef phileine het volgende:
en nee Rewimo, en ik ben nog steeds supersupernieuwsgierig. Dacht eerst dat je portier zou gaan opvolgen, maar daar zijn de tekenen niet naar dus nu weet ik het even niet meer. Irritant hoor!! (past dáár dan misschien een perssmiley??)
Ja nu word ik ook nieuwsgierig, wat voor geheim?????quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Popel nog maar een beetje![]()
Wie dan wel??quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Nee ik vertel niet want ik vind niet dat ik degene ben die het moet vertellenNog niet, tenminste.
Dat heeft ie dan weer goed geheim gehouden voor mijquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Qltel is zwanger![]()
![]()
Ik probeer ook maar watquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat heeft ie dan weer goed geheim gehouden voor mij
Ik kan heel goed tegen kietelen. Hee, hou op! Hihihihihihihiihihihihi, neeeeeeeeeeee ik zeg lekker niks!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:42 schreef pluisje het volgende:
Zullen we haar kietelen?
Uhuh...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:44 schreef Karin het volgende:
Je mag het me ook mailen hoor (karin@fok.nl)
ik beloof plechtig dat ik mijn mond zal houden
zei toch al: *roept ook maar wat*quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo en Qltel trouwen?? Denk het om de een of andere reden niet
Jajoh ik ben daar heel goed in. In al die jaren fokcrew heb ik nog nooit wat gelektquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uhuh...
Sinterklaas bestaat niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:47 schreef phileine het volgende:
t heeft iets te maken met een oude sok in ieder geval
Nee, het heeft niks met OUD in welke zin dan ook te makenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:44 schreef Jonnetje het volgende:
Ha ha ha ha ha....... Jaaaaaaaaaa Miss_D die's goed!
Misschien dat Rewimo en Qltel gaan trouwen?
* Jonnetje roept ook maar wat?
dan mogen wij het wel weten natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Nee, het heeft niks met OUD in welke zin dan ook te maken![]()
Oké nu moeten we er dus achter komen WIE of WAT die oude sok is............quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:47 schreef phileine het volgende:
Het is binnenkortquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Het is mijn geheim ja. Maar binnenkort mag iedereen het weten hoor
Ja hoor. Over een tijdje welquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
dan mogen wij het wel weten natuurlijk
Dat kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:47 schreef phileine het volgende:
hahaaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:48 schreef pluisje het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet?![]()
![]()
Ja, kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:55 schreef LadyS het volgende:
aan welke termijn moeten we denken als jij het over binnenkort hebt?
bin·nen·kort (bw.)
1 spoedig na nu => /binnen/in/ afzienbare tijd, één dezer dagen, eerdaags, eerlang, eerstdaags, in de /naaste/nabije/ toekomst, kortelings, op korte termijn, vandaag of morgen
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:59 schreef LadyS het volgende:Nu gaat ze nog eten ook..
Volgens mij gaat ze helemaal niet eten, maar alleen maar genieten van onze reacties
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:49 schreef LadyS het volgende:
volgens mij is het nu al binnenkort
Ik zou en wil heel graag de stad in, het is hier hartstikke mooi weer...maar Clauwheee heeft al een paar dagen de griep..had ik me er op verheugd, kan ik niet!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:57 schreef LadyS het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik naar de stad zal gaan vandaagDan heb ik wel mijn uitje en dus frisse neus van vandaag, maar aan de andere kant heb ik geen idee wat ik in de stad moet doen
En ik moet natuurlijk blijven F5-en om het geheim van Rewimo te weten te komen
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zou en wil heel graag de stad in, het is hier hartstikke mooi weer...maar Clauwheee heeft al een paar dagen de griep..had ik me er op verheugd, kan ik niet!!
Maar ik kan nu wel blijven F5en voor het geheim van Rewimo
Ga maar lekker hoor, dames!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:57 schreef LadyS het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik naar de stad zal gaan vandaagDan heb ik wel mijn uitje en dus frisse neus van vandaag, maar aan de andere kant heb ik geen idee wat ik in de stad moet doen
En ik moet natuurlijk blijven F5-en om het geheim van Rewimo te weten te komen
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Ga maar lekker hoor, dames!![]()
![]()
Ik kan niet nu ik ziek ben, dus heb ik wel iets nodig wat de teleurstelling minder maakt...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Ga maar lekker hoor, dames!![]()
![]()
Dan moet je inmiddels wel supervrolijk zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik wordt altijd heel vrolijk van geheimpjes![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan moet je inmiddels wel supervrolijk zijn!
Ja hoor, maar dan moet je dus nog maar een tijdje wat minder vrolijk blijvenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze uitkomen dan he...
![]()
Zo duidelijker rewimo??
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:43 schreef LadyS het volgende:
*Rewimo helemaal ziet genieten*
Ik zie nog niemandquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[afbeelding]... *Clauwheee het stokje doorgeeft aan iemand die denkt dat Rewimo wel over te halen is*
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:46 schreef melonovy het volgende:
Nou Rewimo met haar geheim... ik heb een aantal ideetjes. Coordinator fotowedstrijd vind ik ook een aannemijke suggetie... Samenwonen met qltel is ook een optie, maar die vind ik niet zo voor de hand liggen. Ja, ik blijf bij mijn eerste suggestie. Ik hoop dat je snel over de brug komt...
Sommige mensen (jij ook Brighteyes) kun je ook niks wijsmaken hè?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:02 schreef phileine het volgende:
nee het heeft iets te maken met fotografie forum. Dus òf rewimo wordt coördinator fotowedstrijd, òf nieuwe mod van fotografie, òf ze gaat trouwen met ouwesok maar dat lijkt mij zelf wel de minst waarschijnlijke van de drie
Hoho, nou pik je het verkeerde geheim eruitquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:08 schreef bixister het volgende:
rewimo, gefeliciteerd met je a.s. moderatorschap!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen (jij ook Brighteyes) kun je ook niks wijsmaken hè?![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:13 schreef lily het volgende:
Nou goed dan...
Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk met Ouwesok![]()
Dank je, dank jequote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:13 schreef lily het volgende:
Nou goed dan...
Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk met Ouwesok![]()
't Is nog niet officieel bekend gemaakt hoor, maar ze hebben me gevraagd en ik heb - na wat vragen en antwoorden - ja gezegdquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding] Zie je wel, ik wist het wel! Dat over en weer gemail in dat slow-chattopic was ook wel overobvious. Dus je doet het? Gefeliciteerd!
Leuk, toch alvast gefeliciteerd hoor!quote:[b]Op vrijdag 27 februari 2004 15:22 schreef Rewimo het volgende:
't Is nog niet officieel bekend gemaakt hoor, maar ze hebben me gevraagd en ik heb - na wat vragen en antwoorden - ja gezegd
ach...hij leest het vanzelf wel hier...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je, dank je![]()
Iemand suggesties hoe ik het 't beste aan qltel kan vertellen
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:54 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
counts also for me.:')
![]()
Wat is MEDquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:24 schreef melonovy het volgende:
Ik heb in MED zitten zoeken naar aanwijzingen, maarik kom er niet veel tegen.
Geef nog eens een hint!!!!
[kinderachtige modus aan]
ik praat neit meer tegen je hoor, zolang jij je geheim stil houd... *hoofd weg draait
niemand meer raden naar het geheim, dan is het niet meer leuk voor Rewimo!!!![]()
[kinderachtige modus uit]
Ach ja, da's waar ook. Ik laat hem straks dit topic wel even lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:27 schreef lily het volgende:
[..]
ach...hij leest het vanzelf wel hier...
gefeliciteerd![]()
De plek waar crewbeslissingen worden bekend gemaakt enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is MED
Enne, als je even de posts boven jouw post leest...
Daar kan ik helemaal niet komen denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:35 schreef pluisje het volgende:
[..]
De plek waar crewbeslissingen worden bekend gemaakt enzo
Maarre, gefeli, leuk!![]()
http://forum.fok.nl/forum/48quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal niet komen denk ikIk zou tenminste niet weten hoe
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:58 schreef Rewimo het volgende:
Ben je al die tijd blijven zitten?
Ik werd gekieteld, jaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:01 schreef phileine het volgende:
ha zie je wel, dat was mijn eerste gedachte
en Rewimo kan lekker geen geheimen bewaren
Gefeliciteerd! Leuk! Stoer! enzo!
Ik ben gedwongenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:38 schreef melonovy het volgende:
Leuk hoor Rewimo! Vertel eens hoe je er op bent gekomen om dit te gaan doen?!
fotoos van mijn flatje volgen dit weekend! (ik had ze vanavond willen maken maar toen had ik mijn camera niet bij mequote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoals aangekondigd in de chat verwacht ik van Daniman FOTOOOOOO's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*zich aansluit*quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:10 schreef melonovy het volgende:
hier ook maar even zeggen dat ie vet stoer is!
haha, leuk voor je kat!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Autorijden, met zulk weer, brrrr... gelukkig was het hier geheel sneeuwvrij, want wij moesten verjaardagscadeautjes kopen voor onze prachtige kater, die volgende week zondag alweer één wordt
Hij krijgt cadeau: een stoffen muisje, kattengras, een aantal muizen c.q. balletjes van plastic, zo'n muisje aan een touwtje voor urenlang speelplezier tussen kat en baas. een bal waar al spelende snoepjes uitkomen en niet te vergeten een hele lading snoepjes! Misschien een beetje overdreven, maar ik ben zo ongelooflijk blij met mijn beestje
Het heeft al met al een half uurtje geduurd, alleen wisten we dat natuurlijk niet van tevoren. We zijn dus gaan rijden toen het sneeuwen wat minder erg was, met het idee dat het misschien later weer erger zou worden, en we toch echt dat behang moesten hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:06 schreef daniman het volgende:
poe Pluisje, klinkt alsof jullie best last van het weer hadden! (hier in apeldoorn hebben we nergens last van gehad trouwens). Maar het is allemaal wel gelukt, dus dan kan het behangen en gelegd worden en heb je straks weer een mooi kamertje!
Zondequote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:04 schreef jessie het volgende:
Ja ik kon hem best makkelijk kwijt Karin. Ik had hem namelijk wel nieuw gekocht. En maar 3 maanden gebruikt.
Ziet er heel handig uitquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Daniman, is dit nog iets voor je? http://www.blokker.nl/sho(...)%20ONZE%20FOLDER%20*
Dat vermoedde ik al, maar ja, je weet nooitquote:Op zondag 29 februari 2004 10:10 schreef daniman het volgende:
[..]
Ziet er heel handig uitAlleen heb ik bijna al die dingen al!
![]()
iig bedankt voor de tip!
inderdaad, beter dit als dat ik ze vergeten zou zijnquote:Op zondag 29 februari 2004 10:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, maar ja, je weet nooit
Ik denk dat ik vooral bang ben voor die verjaardag, mijn oma zou me er heel graag bij zien, maar ik weet het zo net nog niet of ik nog wel ga. Zeker na vannacht nietquote:Op zondag 29 februari 2004 11:23 schreef Belana het volgende:
misschien zijn jullie daar stiekem bang voor?
de klus klaren zonder danny zal vast ookwel lukken, maar aangezien hij fulltime thuis is kan ik me niet voorstellen dat er een situatie zou zijn waardoor hij er niet is als ik hem nodig heb, zo'n beetje onmogelijk. (tja of hij moet weer aan het werk zijn in sep, maar dan nog)quote:Op zondag 29 februari 2004 11:23 schreef Belana het volgende:
misschien zijn jullie daar stiekem bang voor?
hee Knor, even iets anders. Heb je mijn mailtje wel ontvangen?quote:Op zondag 29 februari 2004 11:43 schreef Knorretje het volgende:
ach daarom, we zien het allemaal dan wel hoor, voorlopig is dat allemaal nog een ver-van-mijn-bed-show, over een maandje of 6 zien we wel weer verder
niet gezien, wanneer zou je hem verstuurd hebben ??quote:Op zondag 29 februari 2004 11:54 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
hee Knor, even iets anders. Heb je mijn mailtje wel ontvangen?
Er was daarna ook nog weer iemand die reageerde dat die nieuwe smiley wel heel cool was!quote:Op maandag 23 februari 2004 03:45 schreef Jesskeuh het volgende:
Vroeger stond er als je een topic plaatste/reageerde op topic toch zo een blauw boekje, het fotoboek dus, het staat er nu niet meer.. waar is het naartoe?![]()
facturen, verzekeringspapieren, bankpapieren enz. enz. die ik allemaal in een la had geflikkerd en nu heb uitgezocht en geordend in een map heb geplaatst!quote:Op zondag 29 februari 2004 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Zelfs miss_d droomt soms al over de bevalling
Dat vriendlief een enorme hork is en zo en dat ik de gemene dokter (jaja, ik heb weer een lekker beeld van ze) in elkaar trap en zo
Wat voor paperassen Daniman?
vast wel en ach een pietje paniek erbij is best leuk hoor. heb een heel stuk film (ongeveer 3 kwartier) van de muren en vloer waarbij danny als een bezetene door het ziekenhuis rent op zoek naar de opa's en oma's omdat alicia er al lang was en zij niet meer op de gang aanwezig waren en hij totaal de weg kwijt was en van slag wasquote:Op zondag 29 februari 2004 14:28 schreef daniman het volgende:
Op het moment van de bevalling zullen zij echter echt wel alle steun geven die nodig is![]()
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:05 schreef DePresident het volgende:
Sommige vrouwen vinden dat de vrouw uitgebuit wordt en dat van vrouwen verwacht wordt dat ze altijd maar mooi moeten zijn voor de man. Deze vrouwen besluiten hun lichaamshaar niet meer weg te halen. Dit vind ik erg ranzig. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, dus ik hoor graag de mening van anderen.
p.s: Ik heb alles ff gecamoufleerd, ik wist niet hoeveel naaktheid je mag laten zien hier.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
over een week als alles meezit!quote:Op zondag 29 februari 2004 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Ziet er leuk uit, Daniman!Wanneer wil je erin trekken?
quote:Op maandag 1 maart 2004 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een prachtig speelgoed Rewimo!!
quote:Op maandag 1 maart 2004 15:17 schreef Angel22 het volgende:
Oja en LadyS dan hang ik gewoon weer op![]()
Bij wat voor lijsten zitten jullie dan want ik doe al een aardig tijdje mee aan stempunt maar dat schiet niet opquote:Op maandag 1 maart 2004 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ja gaat goed hoor, Nipo (Blokkerbonnen), Intomart (VVV-bonnen)... Ik heb er nog een paar, heb o.a. deel 1 van Harry Potter op CD bij elkaar gespaard
miss_d toch wel geinteresseerd is... kun je je daarvoor opgeven?quote:Op maandag 1 maart 2004 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ja gaat goed hoor, Nipo (Blokkerbonnen), Intomart (VVV-bonnen)... Ik heb er nog een paar, heb o.a. deel 1 van Harry Potter op CD bij elkaar gespaard
Ja, dat kan, als je mij even mailt met je naam en adres wil ik je wel bij Nipo opgeven. Intomart kun je geloof ik zelf doen, maar Nipo dacht ik alleen via een introductie.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
miss_d toch wel geinteresseerd is... kun je je daarvoor opgeven?
ja, is inderdaad wel simpelquote:Op maandag 1 maart 2004 15:36 schreef Angel22 het volgende:
LadyS tis heel simpel... gewoon met je hand naar de uitknop gaan of de stekker en dan KLIK of trek...
hahahaha, hier moest ik echt hard om lachen...quote:Ik heb het ook weleens gehad dat ik dus de foon ophing en dat ze keihard terugbelden... goh de verbinding werd verbroken... Ik " ah wat vreemd " KLIK![]()
Dan kijk je even op mijn sitequote:Op maandag 1 maart 2004 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Er staat geen mailadres in je profiel Rewimo, volgens mij ook een bugje
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan kijk je even op mijn site![]()
renee@christan-maurits.net of renee@dotjedons.org
en toch betaald dat goed, mijn moeder doet al jaren mee met een postonderzoek, ze ontvangt brieven en reclame (ook ongeadresseerde post) en noteerd dit iedere dag en aan het einde van de week moet ze de gegevens doorgeven, of het optijd bezorgd is, de stempels kloppen, de juiste brieven en reclame shit ontvangen heeft etc. daarnaast doen ze ook kaarten (rouwkaarten bv). Je krijgt per ontvangende brief/kaart/telefoontje betaalt en dat loopt makkelijk op tot een kleine 20 euro in de maand, reken maar uit wat dat op jaarbasis opleverdquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me ook opgegeven bij Intomart, maar alleen voor online vragenlijsten. Om telefonisch lastig gevallen te worden, zie ik niet zo zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |