Dan word je pappa!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:42 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en als ze nou zwanger is![]()
Mja, ieder voor zich natuurlijk, maarreuh 15?! Mijn hemel, toen was ik daar toch nog écht niet mee bezig...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
das fijn met 15 jaar![]()
![]()
ik snap opzich je reactie wel en het is ook zeker een optie..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:09 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet dat mensen zeggen, wacht nog maar een paar dagen af. Die zenuwen wil je toch niet?? Ik zou zeggen, race naar de drogist. Zo'n test kost misschien 7 euro. Voor 7 euro ga ik niet in de zenuwen zitten hoor.
ja nu geen sex meer als ze de pil nie sliktquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:06 schreef SwithleR het volgende:
de pil is inderdaad ook een goed idee.. pil en condoom is dan teminste wel dubbel safe....
ik hoop voor je dat er niets aan de hand is...
wees gewoon voorzichtiger dan dat je nu bent geweest
Je moet niet een paar dagen wachten in de hoop dat de menstruatie begint (hoewel je dat wel hoopt natuurlijk), maar omdat je zeker moet zijn dat ze al begonnen zou moeten zijn, anders is de test onbetrouwbaar en kun je dus net zo goed je 7 euro in dr urine houden en kijken of ze paars worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:09 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet dat mensen zeggen, wacht nog maar een paar dagen af. Die zenuwen wil je toch niet?? Ik zou zeggen, race naar de drogist. Zo'n test kost misschien 7 euro. Voor 7 euro ga ik niet in de zenuwen zitten hoor.
eeuhm je bedoeltquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:28 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je moet niet een paar dagen wachten in de hoop dat de menstruatie begint (hoewel je dat wel hoopt natuurlijk), maar omdat je zeker moet zijn dat ze al begonnen zou moeten zijn, anders is de test onbetrouwbaar en kun je dus net zo goed je 7 euro in dr urine houden en kijken of ze paars worden.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:43 schreef hallo_mensen het volgende:
eeuhm je bedoelt
dat die test eigenljik pas betrouwbaar is als je zeker weet dat ze ongesteld zou moeten zijn ?
dus als k het goed begrijp slaat zon zwangerschaps test nergens opquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja dat is dus het vervelende, het enige wat er op zo'n verpakking staat is dat het betrouwbaar is vanaf de dag dat de menstruatiebloeding begonnen had moeten zijn. Ik heb toen aan mn huisarts gevraagd, bij mij kan het zo een dag of 4 varieren hoe lang er tussen zit. Hij zei toen dat ik dan beter een dag of 4 later kon testen, omdat hij het niet zeker wist of het dan nogsteeds 28 dagen na de vorige menstruatie betrouwbaar was. Huisarts weet het niet, dus daf weet het ook niet. Anders koop je een duopack, een nu en een over een week. Heb ik ook gedaan.
Huh? Nee! Dat zeg ik helemaal niet! De kans is helemaal niet zo groot, het gaat om de kans op een betrouwbaar antwoord, niet de kans op een positief antwoord.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:32 schreef hallo_mensen het volgende:
dus als k het goed begrijp slaat zon zwangerschaps test nergens op![]()
![]()
want dan is het dus wel vrijwel zeker dat ze zwanger is en is zon test alleen een bevestiging ? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |